![30668 30668](http://kep.index.hu/1/0/588/5885/58851/5885194_50e9a9f81d6a9b8e91cd184e680be4ba_wm.jpg)
Kemény kuplung, masszív váltó, alacsony üléspozíció, mélyen morgó hang. Sármos és titokzatos, de nem nagyon izgatja ki mit mond a külsejéről, aki igazán ismeri úgyis imádja.
![30170 30170](http://kep.index.hu/1/0/588/5885/58851/5885192_4c2b771ca38699f34a8d820c67cdc651_wm.jpg)
Felszereltem csörlövel, és sportkormánnyal is, nagyon jol néz ki. Minden gyári extra benne van.
Kisregény mindenkinek a Civicekről
![63478 63478](http://kep.index.hu/1/0/588/5885/58852/5885200_64dd9625ac3eaae4f0e56044b56b728a_wm.jpg)
Ha valaki ilyen autót akar venni, mindenféleképpen ellenőrizze a rozsdás pontokat (hátsó ívek, ajtók alja). Ez szinte az összes korszakbeli japán autó Achilles sarka.
![63494 63494](http://kep.index.hu/1/0/588/5885/58851/5885198_4c0d79feecf1d5c34e4b452ab7e5b11d_wm.jpg)
Egy nap szólt haverom, hogy rokonának van egy eladó E30 318i-je. Gyakorlatilag a próbaút első méterein beleszerettem, az lett az első autóm. Idővel azonban kevésnek találtam a motor erejét, ezért erősebb autó után néztem.
![31650 31650](http://kep.index.hu/1/0/588/5885/58851/5885196_5d24ec402b50dc3b0c102692f5639617_wm.jpg)
2000 májusában vettük meg, a szomszéd TSZ-é volt. Én augusztusban kaptam meg a jogsim. Mondhatjuk, hogy az első autóm volt.