Kemény kuplung, masszív váltó, alacsony üléspozíció, mélyen morgó hang. Sármos és titokzatos, de nem nagyon izgatja ki mit mond a külsejéről, aki igazán ismeri úgyis imádja.
Felszereltem csörlövel, és sportkormánnyal is, nagyon jol néz ki. Minden gyári extra benne van.
Kisregény mindenkinek a Civicekről
Ha valaki ilyen autót akar venni, mindenféleképpen ellenőrizze a rozsdás pontokat (hátsó ívek, ajtók alja). Ez szinte az összes korszakbeli japán autó Achilles sarka.
Egy nap szólt haverom, hogy rokonának van egy eladó E30 318i-je. Gyakorlatilag a próbaút első méterein beleszerettem, az lett az első autóm. Idővel azonban kevésnek találtam a motor erejét, ezért erősebb autó után néztem.
2000 májusában vettük meg, a szomszéd TSZ-é volt. Én augusztusban kaptam meg a jogsim. Mondhatjuk, hogy az első autóm volt.