Heti merítés

  2014. március 30. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Borzadályból autó

57286

Jáj anyám, kiderült, hogy kicsi a 1982-es, 1.3-mas colt, kellene venni valami nagyobbat, szebbet, erősebbet. Olcsón. De mit?

A kisoroszlán nagyot harap

63430

Kb 30 000 km ezelőtt elkezdte csinálni, hogy jobbra kanyarodásnál világít az olajnyomás lámpa biztos kontakthibás, és 2014. 03. 23-án észrevettem hogy kicsit zajosabb. Volt egy erős balkanyar, olajlámpa elaludt, zaj megszűnt, hm akkor mégsincs olajnyomás?


A kis sárga aszfalttorpedó

55113

Elmentem lakatost keresni hogy ezt a kis semmi problémát megoldjuk, akiknél jártam mind olyan csillagászati összegeket mondtak hogy a fülemnek alig akartam hinni, vagy egész egyszerűen elhajtottak azzal hogy ez csak egy roncs (ráragadt később ez a név, csak sárga roncsnak hívjuk), szét van rohadva az alja (ránézett a pali oldalról és a röntgen szemeivel természetesen egyből látta, az volt a baj hogy egyáltalán nem volt korrodált az alja, megnéztük...mindegy)

Hűsítő hófehérke

56481

Mivel sok Tipos kollégától olvastam sok mindent, pláne a hibás elektromos dolgoknál, de nekem semmi bajom az elektromos részekkel, mivel nem központi injectoros így némileg kevesebb a hibalehetőség, de ez csak látszat.

Egyszerűség+megbízhatóság=Logan

39052

Egy csomó leharcolt Golf, Astra, Focus kombi dízelt láttam, aztán kijelentettem, hogy én bizony az autómat nem javítani akarom hanem autózni vele és vettem 3 éves garival egy Logant Laureate felszereltségi szinttel 7600 Euroért.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr695885299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr_utcai_arcos 2014.03.30. 11:59:20

Bocs, hogy rövid és tömör leszek: ezt a sok balfaszt... Egyszer, EGYSZER tegyetek már be olyan Népítéletet, hogy "vettem egy új autót, nem kókányolt, nem szétszart, megy, örülök neki".

pedaz 2014.03.30. 12:04:17

"Egy csomó leharcolt Golf, Astra, Focus kombi dízelt láttam, aztán kijelentettem, hogy én bizony az autómat nem javítani akarom hanem autózni vele..."

és a kör ezennel bezárul

ccvv 2014.03.30. 12:09:47

Nekem többször is kell izzítani, de leszarom :P akkor most igénytelen vagyok? :D :D :D

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2014.03.30. 12:15:00

A Galantosnak van egy lelki világa, BMW-t venne, mert telik rá, de inkább vesz egy hengerfejes kerék nélküli füstölő zsákbamacskát 150ezerért, amennyibe egy garnitúra jobb minőségű gumi kerül kb egy átlag autóra.
Amikor meghúztam a lélektani határt, hogy a költségvetésből maximum 2misit engedélyezek elkölteni autóra akkor is úgy voltam vele, hogy annyiért normális BMW-t még nem adnak ami nekem üzembiztos és hibamentes lenne.

prérikutya 2014.03.30. 12:37:30

@pedaz: "Egy csomó leharcolt Golf, Astra, Focus kombi dízelt láttam, aztán kijelentettem, hogy én bizony az autómat nem javítani akarom hanem autózni vele..."

És itt került a képbe a Dacia. :-)

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2014.03.30. 12:39:35

Kis pözsóst jól átqrták. Hátsó híd felújítás - cserehíddal - szereléssel együtt 48e forint, bruttó, garanciával.

Amúgy jó merítés, tanulságos az összes.

Schütii 2014.03.30. 12:41:56

4-5 "kilóért" honnan vette hogy lehet nem fospisztoly 6 hengeres autót kapni?

Schütii 2014.03.30. 12:46:47

"Nem akarom Isteníteni, de volt, hogy egy X6-os elkezdett velem versenyezni"

A jól ismert kisautós motívum. :D

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2014.03.30. 12:48:01

nepitelet.hu/assets/uploads/5/6/4/56479.jpg

Közepkonzolon a hőfok és az óra között mi az a mutató, ami kiugrott a skáláról?

Sepro 2014.03.30. 12:49:06

nem értem a galantos emberkét, vett egy "autót", amit már a vételnél be kellett volna önteni az állapotából kifolyólag,valószínű mindenhol gazdasági totálkárra vették volna. ő ráköltött egy rahedli pénzt, a műszaki sz*pásokról nem is beszélve...
de hát most elmondhatja hogy van egy "japán autója", ami 8 literekkel elmegy ha nem nyomja neki még valameddig.

pedaz 2014.03.30. 12:52:36

@prérikutya: Úgy értettem, hogy a fellelt leharcolt verdák is úgy keletkeztek, hogy valaki nem javítani akarta, hanem autózni vele.

Schütii 2014.03.30. 13:00:33

@Józsi a guminagykeres: "Telefon a lakatosnak,hogy akkor most ezt oldja meg szépen,ha már lusta volt levenni az akku sarut."

Kíváncsi lennék hogy a hárítás/kifogástárból melyik lemezt húzná elő a lakatos.

Schütii 2014.03.30. 13:06:13

@gergo: Gyanítom hogy az akkufeszültséget volt hivatott eredetileg kijelezni, de már eltévedtek benne az elektronok.

Arculatervin 2014.03.30. 13:47:38

@Leadfoot: Akkor veregesd vállon magad ;)

Teshow 2014.03.30. 13:48:23

Galantossal nem értem, mi a baj? Volt egy max kerete (500eFt) és egy méretbeli igénye. Most pont ennyiért van egy autója, ami megy, megáll, dudál, befordul. Új gumik, új lengéscsillapítók, működő klíma, motorgenerál "light". A xopás nyilván kalkulált volt ekkora összegnél, de az akkor is benne lett volna a képben, ha a teljes összeget vasra költi.
Daciás szerintem szintén rendben, lefingott német kompaktok, vagy pláne levetett prémium gépek (l.családi BMW-k) helyett teljesen logikus választás a Dákó, főleg mert a srác nyilvánvalóan Romániában él (szövegben is írja, a hátsó rendszám sarkán is látszik a fotón a RO betűjel) Korrekt ítéletet ír, aminek a lényege, hogy ő is tudja, a választásban az ésszerűség volt a domimáns, tudatosan kötött kompromisszumot, amivel tud együtt élni. Pont!
A többi tipikusan kisebbségi komplexusos ítélet, a "Pezsós" magyar szavakból áll, de nem tudom, milyen nyelven íródott? :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.03.30. 13:52:03

"...hajtókar csapágy készlet
(NPR) - Hajtórúd csapágy készlet
(NPR)..."
He?

Makkász1 2014.03.30. 13:59:55

Egy nagy OFF jön. WagonR+-szal járok (tudom, gáz), és amikor nyomom a gázpedált, valami nyikogás hallatszik. Eddig ez alapján senki nem tudott semmit mondani. Holnap viszem szervizbe. Van valakinek valami biztos tippje, hoy mi lehet? Csak hogy ne nagyon verjenek át, hogy "fúúúú, ez most Xcsilliós motorcsere lesz"... Köszi előre is... OFF vége :)

dizelvényolc 2014.03.30. 14:05:52

A kisebbségi komplexum sok mindent elhitet az emberrel.
Peugeotos megint azt hitte hogy versenyeznek vele :)
Csak szolok peugeot 1.4 hdi 0-100 14.7 s, x6 3.0 tdi 0-100 7.5 s. Gondolom tovább egyedül is kikövetkezteti hogy mi a szitu.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2014.03.30. 14:10:33

@Schütii: a tippem az elmosódott ikon miatt nekem is erre volt, de 18-20 volt körül azért csak nem töltene az a generátor..

Indzsimeter 2014.03.30. 14:11:12

A 7600 €-s Dacia-nál nálam elszakadt a vezérlánc... A Tipo-s ítélete tetszik. Ennyi!

Prérifarkasz 2014.03.30. 14:25:46

@gergo: Nekem is az akkufeszültség, vagy az olajhőfokmérő jutott eszembe... Igaz az enyémben mindkettő számozott. Milyen autó ez?

Józsi a guminagykeres 2014.03.30. 14:54:21

@Schütii: Aki ennyire tróger attól bármi kitelik. A helyében megmondanám,hogy akkor most fizetni fog,ha nem akkor szólok a NAV-nak,hogy hiába kértem nem kaptam számlát.
Ide úgysem viszi többet (hacsak nem szeret vadászosat játszani),tehát nem igazán számít a hosszútávú kapcsolat.

A lakatosról meg a loganról jut eszembe a kasztnis cimbim,aki mesélte,hogy egyszer valami apró dolga akadt egy logannal,ahol a szőnyegkárpit olyan igénytelenül volt vágva,hogy ő sokkal szebbet csinál egy tapétavágóval. :D
Milyen lehet elkezdesz jobban belenyúlni?

bpjotruska 2014.03.30. 15:01:51

@dizelvényolc: Vegulis megtortenhetett az a verseny, pl ugy, hogy a BMW-s fogyasztasi versenyre gondolt, es 1.500-nal kapcsolgatott, a Peugeot-s meg azt hitte, gyorsulasi verseny, es nyomta mint allat ;-) ( amugy ritka randa es ertelmetlen autonak tartom az X6-ost, de gyorsulasi versenyben inkabb ra fogadnek en is az 1.4hdi ellen, hacsak nem egy Peugeot robogoba lenne szerelve az utobbi ).

Józsi a guminagykeres 2014.03.30. 15:01:58

@Schütii: "4-5 "kilóért" honnan vette hogy lehet nem fospisztoly 6 hengeres autót kapni?"

Mostanában lehet. Ha mondjuk az autó nem= bmw,akkor simán. w202-nek pl. az ára padlón van. Ennyiből tényleg van jó.
Múltkor szemezgettem egy w202 2.3kompresszorral (négy henger,de jobban megy mint a 2.8) 500-ra tartották,meg is nézte egy kedves fórumtárs,teljesen egyben lévő szép autó volt,1.5 hónap alatt el is kelt.

Muzsikok közt 2014.03.30. 15:12:36

Hátsó híd az az összes akkori Citropözsón szétesik, nem csak a 206oson (amit 10 évig 2 modellfrissítéssel gyártottak...:D), pl. a Partnereken/Berlingokon is, az a kérdés hogy 150ezernél vagy már 100 előtt...

utána jön az 'okosba megoldás' és onnantól 20ezrenként esik szét. De úgy kell annak aki a közelébe megy ezeknek.

Schütii 2014.03.30. 15:31:43

@Józsi a guminagykeres: Lakatos meg letagadja, nem járt itt az ember meg az autója se. Mert ugye semminek nincs nyoma. Egy állítás + egy tagadás = 0. Könyvelés meg úgyis "rendben van".

Józsi a guminagykeres 2014.03.30. 15:35:23

@bpjotruska: Még egy 206 rc-nek (177le) sem menne a leggyakoribb 3.5d x6 285lovas "alázása".

bödönödön 2014.03.30. 15:38:28

@Muzsikok közt: És miből tudod biztosra, hogy szétesett? Hogyan tudod házilag ellenőrizni? Annyit hallottam, hogy nagyon terpesztenek olyankor a hátsó kerekek, meg, hogy biztonytalan kanyarban?

Csabby 2014.03.30. 15:40:28

X6-os nem bírta elviselni hogy leelőzte? Hahahaha....ez nagyon beképzelt csávó, az X6 sofőrje csak megpöccinti a gázpedált és huss...nem vagyok BMW fan, de azért legyünk már tisztában az értékeinkkel.

Schütii 2014.03.30. 15:40:51

@Józsi a guminagykeres: Elképzelhető, a w202 még nem kultautó de már eléggé szopóroller (is lehet). De azért én fenntartással kezelném azt az egyben lévő állapotot, mert az a modell is szépen öregszik, ahogy a 124 vagy a 201.

Schütii 2014.03.30. 15:51:16

@Makkász1: Olajozd meg a gázpedál tengelyét! :)
De komolyra fordítva a szót, elég kevéske infóval szolgáltál, erre talán csak az tud válaszolni akinek ugyanilyen autója van/volt ugyanilyen problémával.

Schütii 2014.03.30. 15:55:22

@dizelvényolc: Egy 80-120 rugalmassági összevetés meg még durvább különbséget ad ki.

_krampampuli_ 2014.03.30. 16:14:39

@Mondeoman:
" "nem nyomja a kepembe a hideg levegot" - minden autóban, szerintem még a Daciában is lehet állítani, hogy a befúvók merre fújják a hideg levegőt. Csak gondoltam, szólok. "

Nyugi, a manuális klímával szerelt autók használóinak 95%-a azt hiszi, hogy úgy kell használni nyári forróságban a klímát, hogy koppanásig tekerik a hűtés irányába a hőfokszabályzót, mellette egy jó magas ventillátor-fordulatszámot is adnak, és még büszkék is magukra és az autójukra, hogy "jéghideget fúj ám!"
Aztán meg csodálkoznak, hogy megfájdul a fejük, begyullad a szemük, esetleg megfáznak, vagy mikor kiszállnak az autóból, azonnal kicsapja őket a veríték...

Nekem ami bevált: a kék és piros mező határára állítom a szabályzót, és egy szolíd kis ventillátor-fordulatszámot állítok. Szinte mindig elegendő is ennyi.

Olyan ismerősöm is van, aki viszont a 100%-ban a szélvédőre irányított nagyon hideg levegőt részesíti előnyben. Fejfájást az sem okoz, de szerintem annak nagyobb az energiaigénye.

Józsi a guminagykeres 2014.03.30. 16:15:46

@Schütii: nézd meg a kínálatot,ha érdekel.Az a példány pl. gyanús zaj,füstmentes ,BH sárvédőívnél már kis helyen festék alatt púposodott meg az egyik díszlécből hiányzott kicsi. Szakadásmentes tisztán tartott belső,működő klíma. Elöl hátul idegen varrattól mentes,szép fényű autó volt. Nem igazán lehetett fogást találni rajta.
A legdrágábbak a 250td-k 150le, az is van egy szervizes,kereskedő ismerősömnek, tipp-topp kombi 800at kér magyar szinkronnal érte egy éve nem vitték el.
A benzinesekért szinte mindegy,hogy 1.8 vagy 2.3k vagy 2.8 4-600eft amiért még megemelik a telefont.
Hirdetni lehet...

JaxTeller 2014.03.30. 17:45:35

a 206-os srác nem gyenge, olyan úton ahol öklömnyi kövek vannak én biztos nem közlekednék, egyébként Zadar felé ezelőtt 13-14 évvel is voltak már jó minőségű aszfaltos utak.

A Logan szerintem korrekt írás, rokonságban van egy erdélyi srác neki is ilyen van, csak 1.6os. Szerintem vállalható autó.
Sokan vannak úgy, hogy inkább vesznek egy fapados kocsit újonnan, mert félnek a használttól. Nem vagyunk egyformák. Aki hosszú távon tervez az autóval annak megérheti újat venni, hiszen arra első perctől te vigyázol, te jártod be stb.

Schütii 2014.03.30. 17:56:44

@Józsi a guminagykeres: Na mindegy, az még csak a vételár, az átírási procedúra meg se áll 100 alatt, egyéb megelőző karbantartást már ne is vegyünk. Álmodozott a srác ez tiszta sor, ha komolyak a szándékai akkor nem megy bele ilyen szart a szarra cserébe.

bpjotruska 2014.03.30. 18:06:19

@Schütii: Nem W202-es van, es egy 190-es volt elotte ; szeretem a C Mercit, de cafolnam, hogy szepen oregszik. A 190-es karosszeriajanak es fenyezesenek minosege fenyevekre van a W202-estol, a 124-es meg szinte ugyanaz az auto, mint a 190-es. A 202-es mar ket eve, 17 evesen atesett egy karosszeria-nagyjavitason, a reg eladott 190-est szoktam latni neha, es meg 22 evesen sincs komoly szerkezeti rozsda benne, egy-ket sarvedoiv rugyezik, semmi komoly.

1127ccm 2014.03.30. 18:11:59

@_krampampuli_: manualis klima-) milyen energia igenyrol is beszelunk?

Rocko- 2014.03.30. 18:20:27

@Leadfoot: "Tipo - Aki arra nem képes, hogy a "hogy" szót kiírja, és muszáj rövidítenie, hogy két karaktert megspóroljon, az mi a túrónak veszi egyáltalán a fáradtságot, hogy ítéletet írjon?"
ha a hogyot h-nak rövidíted, akkor 3 karaktert rövidítesz, és két betűt.
(gondolom így már teljesen érthető a lelkiviláguk. :D )

Leadfoot 2014.03.30. 18:24:09

@Rocko-: De ő "h."-nak rövidíti. Igaz, utána a szóközt kihagyja, szóval egyezzünk ki döntetlenben. :-D

Rocko- 2014.03.30. 18:26:24

@Leadfoot: jaj, nem olvastam a népítéletet, bocsika vagyok.
megegyeztünk! :D

Schütii 2014.03.30. 19:18:23

@Rocko-: Na de a fogyasztásmérőn miért van piros mező? Mindegy. Költői kérdés. :)

Schütii 2014.03.30. 19:26:16

@bpjotruska: Biztos úgy van ahogy mondod, én nem nagyon látok olyat ami látványosan húzná a belét. Nem úgy mint a vetélytársa, a BMW E36. De ez a felhasználói köröket tekintve nem is akkora csoda.

bpjotruska 2014.03.30. 19:40:27

@Schütii: Ja, az mas, persze. Nyilvan W202-es Mecibol kevesebb esett aldozatul az optikai hulyegyerek-tuningnak, meg a "lila-neonra s kinai xenonra van penz, olajszurore s fektarcsara nincs"-tipusu tulajdonosoknak, mint a kortars BMW-kbol. Motorikusan es mechanikailag szerintem nem rossz autok a 202-esek, de a rozsdasodas igencsak zavaro es koltseges problema tud lenni.

kistesoka 2014.03.30. 19:51:27

206-osnak azok a csövek gyerekbetegség. Még idő előtt meg kell nézni hol áll neki kopni a külső védőborítás és lehet menteni.

Ennek a hibának a legjobb fajtája mikor a gázolajszűrő víz leeresztőjének a tömítése hal meg, és ott levegőt szív be..

De aztán ennyi legyen ennek a motorkonstrukciónak a legnagyobb baja ;)

Gázpedált nem értem, pont hogy elég érzékeny, könnyű megszokni.

Schütii 2014.03.30. 19:55:08

@bpjotruska: A 124-esnek is van rozsdagócpontja, de nem látszik. A "szépen öresgszik" alatt azt értem, hogy az autó nem kelt olyan benyomást idővel hogy álló helyzetben is éppen szétesőben van, mondjuk mint a W210.

SimonGábor 2014.03.30. 20:50:38

Colt: 1.3-ra nagyon kell a dupla kipuff
Lancer: igényli hogy szopassák, de amúgy még a legértelmesebb
Dacia: kisebbségi komplexus
Tipo: olvashatatlan szar

Schütii 2014.03.30. 20:58:51

Az úgy jó a Coltnál hogy a rendszám jócskán elfedi a fűtőnyílást?

Józsi a guminagykeres 2014.03.30. 21:03:58

@SimonGábor: A colt glx 1.6 113 lovas és 940kg. Nem mennek rosszul, sőt. Még mindig sokkal jobb, mint a 70es kályhacső.

Prérifarkasz 2014.03.30. 21:17:37

@Rocko-: @gergo: @Schütii: Igen, ez nekem is eszembe jutott, de pont a piros mező miatt kiesett az esélyesek közül... ill. akkor mi van a sebesség és fordulatszámmérő között, az tűnik fogyasztásmérőnek, a kis sárga lámpa is világít mellette...

Rocko- 2014.03.30. 21:18:57

@Prérifarkasz: az az üzemanyagszint, van rajta 0 - 1/2 - 1. gondolom a lámpa jelzi a minimum szintet.

Schütii 2014.03.30. 21:30:47

@Prérifarkasz: Még esetleg "econométerre" tippelnék, mint a Trabantokban a ledes cucc volt. Számok nélkül értelmetlen dolog fogyasztást mérni.

bpjotruska 2014.03.30. 21:37:49

@Schütii: A 124-est lassan 20 eve nem gyartjak, annak mar ideje, hogy rozsdazzon :-) A 202-es sajna mar tinedzser-koraban hajlamos korbe rohadni, kuszobok-ajtok-sarvedok, bar az enyem osztrak-import volt, szo mi szo, allitolag ott soznak a legdurvabban. Egyebkent nem oregszik csunyan, na, ezt elismerhetem, csak az elodje kicsit tul magasra tette a lecet... az egy ritka jo es tartos auto volt.

Muzsikok közt 2014.03.30. 21:40:09

Bazeg az összes beválogatott ótó összértéke vmi rendes használt vas ára.

Amúgy én se nagyon értem a Loganos faszit. OKÉ új, 7600, mondjuk veszel annyiért egy 5 éves Octaviát 100ezer km-rel, simán nagyobb gond nélkül (de kisebb értékvesztéssel) kibír még 200at, a Logan is kibírja ezt, de akkor a 200ezer alatt végig szagolhatod a müanyagipar legalját stb. Oszt egy benzines Octi fenntartása nem hiszem hogy horror lenne.

Vagy Astra Classic 2, az is 6x jobb mint a Logan, 2010ig gyártották.

szegnyereg 2014.03.30. 22:13:19

Pezsós ítélet:

"Nem akarom Isteníteni, de volt, hogy egy X6-os elkezdett velem versenyezni, gondolom mert nem tetszett neki, hogy egy kis francia megelőzte."

Nem is kell, mert gondolom százhúsznál megunva úgy otthagyta a picsába azzal a rossz X6-tal, hogy a szlovák rendszámát alig látta a távolból a BMW-nek. Az a baj, hogy egyesek ha német vagy francia (vagy stb...) autóban ülnek, annak is hiszik magukat. Pedig mind egy szálig magyarok vezetik, csak kinek kisebb kinek nagyobb a pénztárcája. Autómárka meg a parasztok szerint jellemzi a sofőrt.

Ezek után nem is tudom milyen autót kell vegyek, hogy méltó legyek a magyar aszfalt koptatására :)))

bpjotruska 2014.03.30. 22:20:50

@Muzsikok közt: En is inkabb egy hasznalt nemetre szavaznek. Ugyanakkor meg kell erteni azokat is, akiknek az auto csak egy darab vas, nem kell szep legyen, nem kell jol kidolgozott legyen, stb, csak mukodjon megbizhatoan. Egy uj auto pedig, meg ha Dacia is, tobbnyire par evig gond nelkul mukodik, ha meg van is valami gond, megcsinalja a szerviz garanciaban. Egy 100 ezret futott hasznalt meg tobbnyire megbizhato, de azert mar okoz neha problemakat, s ha lerobban ez-az, akkor zsebbe kell nyulni, no meg kellemetlen is lehet, ha valahol hosszabb uton romlik el ( persze ezzel szembeallithto az, hogy az uj auto maris kevesebbet er vagy ezer euroval, ahogy forgalomba helyeztuk s mentunk vele kicsit... ).

Muzsikok közt 2014.03.30. 22:35:30

@bpjotruska: Hát nem tom, lehet hogy mázlista vk., de utolsó autóim:

Corsa B 155e-180e km
Vectra B 90e-120e
Mondeo 3 tdci 130e-200e
Mazda 323 1.5i 140e-300e

Ezek soha nem hagytak ott sehol, a legnagyobb hiba a Mondeo egr cseréje volt márkaszervizben 100e ft.

Emellett a G Astra 1.4 eccer megállt velem 80e km-nél gyújtótrafó elszállt
Haverom Focus3ja is megállt 80e km-es korában vmi elektronika miatt.

Szóval nem nagyon függ ez a futástól, a Mazdával bármikor leugrottam volna Vlagyivosztokba amikor eladtam és 300 volt benne.

Muzsikok közt 2014.03.30. 22:40:16

@bpjotruska: + 2 bérautóval nyomok néha komárom-brünn v. komárom-prága távot, ezek:

Fabia 2003 1.4tdi 430e van benne
Fabia2 2007 1.2htp 260e van benne

- mondjuk ezekről nem tudom miken vannak túl, de nincs az az érzésed útközben hogy jaj szét fog esni, vagy nem jutsz el oda ahova indultál...

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.03.31. 02:29:18

X6 vs pezso verseny:
Legkozelebb nem artana szolni a bmw snek hogy verseny van :))))

@Rocko-: @Schütii: az a mutato olyan mint a veyronban: mutatja az eppen leadott loeroket :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.03.31. 02:31:20

Egy uj dacsia vasarlasa - annak aki olcson, alacsony szervizigennyel meg akarja oldani az autozast es nem akar dragan venni autot de azert egy ujat megengedhet maganak - nos, annak egy teljessen elfogadhato, esszeru valasztas.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.03.31. 02:36:29

@Semper Fidelis: nem is szabad leallni egy HDI vel, annal mar csak az ezres suzukik mennek jobban ( igaz, kevesebbet is fogyasztanak :))))

Schütii 2014.03.31. 07:06:59

@visszakettopadlogaz: Jah, a piros mező jelzi a veszélyesen sok leadott lóerőt. :D

Aldo Moro 2014.03.31. 07:12:22

Ültem ilyen über dácsijában. Volt benne 30000 km. A fűtés úgy működött, hogy ha bekapcsoltad, akkor teljes erővel nyomta a forró levegőt, ha azt nem akartad, akkor ki kellett kapcsolni. Nem hiszem, hogy ez gyári. Az elektromos ablak sehogy nem működött, és egyfolytában világított a nem csuktad be az ajtót ikon.

Minőség a köbön.

Aldo Moro 2014.03.31. 07:32:00

A pezsós írást valaki lefordítaná? Medve anyám, minek ír, aki nem tud?

randomuser1 2014.03.31. 09:07:55

monnyuk a dácsiást meg lehet érteni, erdélyben ha olcsó auto köll, mi mast vegyen? ráadásul a legeldugottabb faluban is van szerviz oszt nem szopik az alkatrészellátással se.

Prérifarkasz 2014.03.31. 09:32:30

@visszakettopadlogaz: :) :) he-he... olasz technika, lehet, hogy Ferrarikból visszamaradt műszeregységeket szereltek a Tipo-ba... ;)

butschq 2014.03.31. 11:01:09

@Rocko-: Ha az a fogyasztásmérő, és alapjáraton a skála felét mutatja, az nem rossz :D

Rocko- 2014.03.31. 11:03:21

@butschq: hidegen, karburátoros, esetleg olaszos elektronikával?

butschq 2014.03.31. 11:13:16

@Rocko-: Igaz is, bár nekünk a Wartburg ledes mérője szívatóval se nagyon ment a közepére.

A 07-es ladán meg sosem működött az ilyesmi mutató :)

Schütii 2014.03.31. 12:26:16

@Prérifarkasz: Az inkább fordítva szokott lenni. :)

Schütii 2014.03.31. 12:27:12

@Rocko-: Na igen, a klasszikus. :)

Schütii 2014.03.31. 12:28:55

@butschq: Persze hogy nem rossz, hisz alapjáraton (álló helyzetben) a fogyasztás végtelen nagy. :)

butschq 2014.03.31. 13:03:53

@Schütii: Azt az e30 csinálta :)

Schütii 2014.03.31. 13:22:34

@butschq: Az is. De igaza van, mert a benzin fogy, az autó meg nem halad sehova.

Schütii 2014.03.31. 13:25:18

@butschq: Persze abban nem econométer van, hanem rendes pillanatnyi fogyasztás-mérő.

butschq 2014.03.31. 13:53:46

@Schütii: De tudtommal mindkettő áramlásmérő. De most ezen filózom, hogy tömeget vagy térfogatot mérnek?

Schütii 2014.03.31. 14:25:21

@butschq: Nem annyira vágom ezt a dolgot, de szerintem nem áramlásmérésen alapul a BMW rendszere, mert az kevés információt jelent, hogy tudjuk hogy mennyi benzin csörgedezik át egy keresztmetszeten. Ugye az ECU (L-jet és Motronic) pár paraméterből meghatározza a befecskendezési időt. Ezt és a sebességjelet feldolgozva könnyen kiszámolható a pillanatnyi fogyasztás. Katalizátoros modelleknél még a lambda jellel is lehet korrigálni, mert az üzemanyag rendszer nyomása nem állandó.
Elképzelhető hogy a pimitív(ebb) rendszerek csak benzinátfolyást mérnek, de az alapján nem lehet fogyasztást számolni, mert nincs információ a sebességről, pontosabban a megtett útról. Na ez utóbbi az econométer.

románc cuvée 2014.03.31. 14:50:33

@bödönödön:
Igen jól érzed. A kerék először csak támolyog, megváltozik a kerékdőlés (ezt először csak kanyarban érezni). Majd elkezd zakatolni, és az egész kasztnit beremegteti. Ez elég gyorsan megtörténik. Én annó 343eKm-nél tettem le a 206-os. Nagyon jó autó szerű vmi volt, de kicsi, kényelmetlen, rosszul pakolható, és a motoron kívül mindent szerelni kellett. Sajnálom azokat, akik a 4-4,5l-t fogyasztó matchbox mellé kapnak egy hátsó híd cserét. Az összes ilyen szar széthullik, legyen berlingo, vagy egyéb psa tejfölösdoboz.

rashy729 2014.03.31. 15:12:47

@bpjotruska: -15 fokot még csak nem is mondanám hidegnek.

7600 euróért már inkább vettem volna egy normális használtat és még mindig minőségibb autóm van mintha Dákót vettem volna...
Igaz abba nem én fingottam volna először.
Arról nem beszélve hogy egy 13 éves autóból átülve a Loganba, majdnem sírógörcs kapott el. (Bár ez csak az én véleményem)

TaaT 2014.03.31. 18:07:24

Nekem az első "élményem" egy új Loganéval az volt amikor kinyitottam az ajtaját. Olyan erős gumi szag csapott meg hogy én 5perc alatt összehánytam volna a belsejét. Nem tudom meg lehet-e szokni, nekem valszeg nem sikerülne. :O

De én is megértem azt aki ilyet vesz, sok ember semennyire sem ért az autókhoz. Tehát egy megfelelő használt autó kiválasztása erősen mission impossible feladat lenne számukra. Pl volt aki 17-es felnire akart 16-os gumit venni, merthogy az olcsóbb és biztos nyúlik annyit. -.-'

butschq 2014.03.31. 20:07:31

@Schütii: Igen, belegondolva van abban elektronika, a Wartburg meg Lada egyszerű szerkezete meg nem összehasonlítható mondjuk az E30-al. Van némi tervezési idő, és tervezési/érték költség differencia :)

Tippszmix 2014.03.31. 21:06:33

Daciát csak olyanok vesznek, akik nem értenek az autókhoz, esetleg nem is ültek még normális autóban, és vidéken rotakapát szállítanak legumipókozott csomagtartóval.
Sztereotípiám-e van-e?

Tippszmix 2014.03.31. 21:19:29

Sokan azt hiszik, hogy az új autó az tuti biztos nem romlik el, nem zörög, meg a garancia ingyen van...
Hát ha nem lennék lusta, lehet, hogy találnék a gépemen olyan fotót, hogy 1cm-es illesztési hézagok vannak itt-ott a közel tíz milliós VW-en (kishaszon), olyan, mint a "halálból visszahozott" karambolos "replikák", nyiszog, dübög, pedig VW!
A VW-t nagyon nagy betűvel kell érteni, mert itthon az már nem semmi, pedig csak le kéne fordítani a nevét...
Na, a Dacia még ilyen se, tényleg inkább felújítanék egy használt dízel Octaviát, mert az utána autó lesz szinte minden porcikájában, a Dákónak meg van 4 kereke, kormánya, meg kifelé nyíló ajtajai, és ennyi!

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.04.01. 11:03:18

Bocs az offért: az a Mustang odab@szhat rendesen.Lehet, hogy nem is Európába való, kellhet neki a sok nagy távolság, hogy legyen hol taposni, meg legyen miért; meg odaát a népsűrűség is picit kisebb, legalább is sok helyen.A német autópályás dugóban állva meg minek 500-600 ló...De azért kurvára kipróbálnám.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.04.01. 17:49:34

@TaaT: "volt aki 17-es felnire akart 16-os gumit venni, merthogy az olcsóbb és biztos nyúlik annyit. "

Hasztaqrva, na ekkora dumát még nem hallottam, óriási! :D :D
Az ilyen mér' nem vesz rá kotont, az télleg nyúlik...

Tengerár 2014.04.21. 02:18:08

@Tippszmix: Az első felében igazad van. A rotakapát viszont Chryslerben szállítom, mer annak a csomagtartójába be is fér. ;)

Tengerár 2014.04.21. 02:21:48

Egyébként aki Daciát vesz az általában elégedett is vele, mert rendes autót még nem látott, maximum valami leharcolt ezeréves szart, vagy 20 éve nem volt új autó közelében, és ezért lenyűgözi bármi. A Logan egy gagyikupac, annak nem tűnik csak fel, akinek semmi érzéke hozzá. Sok szerencsét a Renault hulladék gyártósorán és 30 éves technológiájával gyártott lapáttal összeszerelt csotrogányokhoz!
süti beállítások módosítása