Heti merítés

  2014. január 19. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Az ész választása

62969

A motor ragyogó paramétereiben a futómű sajnos egyáltalán nem volt partner. Egyenesben még csak-csak, de kanyarban billegett, a keskeny 16-os kerekek sem voltak bizalom gerjesztőek. Pár éles kanyar után (amit a BMW-vel különösebb stressz nélkül 90-100-al bármikor bevettem), tudomásul kellett vettem, hogy ez a kocsi ennyit tud, ha nem akarok az árokban landolni, mérsékelnem kell a sebességet.

Csimpánzmenyország

62967

Tudom, hogy furcsán hangzik, de végül japán motoros (Isuzu) német autómat egy francia motoros angolra cseréltem. Azonban nekem kellett egy olyan autó, amit nem sajnálok majd ütni-vágni. Hát ezt bizony megkaptam.

Dinamikus, stílusos, megbízható családi autó

62977

Ne ezt az autót vedd ha városban akarod használni. A dugóban állás nem használ a részecskeszűrőnek és a dízel amúgy sem városba való.

Sport, a Swiftek vagánya

57754

Külsőre a mérgesített lökhárítók, nagyobb kerekek sokat dobnak az összképen közelebbről nézve, de lehetne valamivel szélesebb, vagy laposabb a forma. Nem túl sportautósak az arányok, de a hot hatch műfajba azért még belefér. A dupla kipufogó szerintem túlzás, de ha már így van, akkor így kell szeretni.

Meglepetésautó!

62953

Gondoltam most legyen egy Saxo 1.6 VTS vagy P106 S16 GTI. Állandóan néztem a netet keregettem mindenhol. Párat megnéztem de elszomorító volt. Az egyik "megkímélt állapot" még tetőn is volt.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr355769989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

istenbarma 2014.01.19. 09:23:06

sose értettem azokat akiknek a parkolóradar létszükség... 20 évvel ezelőtt minden parkolását elbaszta?

Sztavrosz_ (törölt) 2014.01.19. 09:31:48

@istenbarma: 20évvel ezelőtt még nem voltak olyan vastagok az oszlopok és kiláttál hátra. Meg az autóknak is egyenesebb volt az oldala nem volt jellemző a kitüremkedő púpok amik a ma autóit jellemzik. De egyébként jah... attólmég lehet élni nélküle.

Hauzer 2014.01.19. 09:36:03

Nemrég kipróbáltam egy ismerősöm infinity SUV-ját vagy terepjáró tökömtudja mi is az,lényeg,hogy baromi nagy. Hát szabad szemmel semmi esély..de tényleg nulla. Van benne kamera,de még azzal is szokni kellett..Szerintem a hátsó szélvédő kisebb,mint némelyik autón az oldal ablak..

ecopower 2014.01.19. 09:40:00

Anyára szánnék egy kis időt ebből a szögből.Is.:-))

Svéd. 2014.01.19. 09:59:23

A Volvós sráctól ,teljesen kimerültem ...:-)) Megvesz egy autót ,elkezdi használni és felhozza hibának hogy nincs benne ilyen meg olyan extra!!!! :-DD Ember, hát miért vetted meg ?? Volvót ülésfűtés nélkül ????!! Szerintem ha keresnél szándékosan ,hónapokba telne mire találnál!! :-))) A Vízbefolyást nem is reagálom le ,bitang csúnyán és többször összetört autót vettél az tuti..ez lehet az oka az útfekvésnek is... mert az s-60 legendásan hasal , és mellesleg rugózik is..persze ha nincsenek csillapítók már... Onnan is látszik hogy a végletek és a pillanatnyi érzések embere vagy ,hogy a leggyengébb D5 motor neked gyorsulási darab, mi lenne a két érősebbel??:-)) Én a versenypályától eltekintve nem említeném egy napon az s-60 semmiféle 3 BMW vel ,ami bár egy remek kis élmény autó, de egy 1400 km es tengerparti leruccanás után , meglenne a tiszta véleményed ...:-)ha meg szlalomozni akarsz akkor ne dízelt vegyél hanem a nagymotoros R-t :-DDD

Mike_TDi 2014.01.19. 10:05:54

@Svéd.: Annyira kimerültél, hogy bizonyos sorokat el is felejtetél elolvasni?? Nem ő vette, hanem cégautóként kapta.(első mondat :D) A vízbefolyást meg egy másik ítéletből "idézte".
Bár amúgy az ítélet nekem sem nagyon tetszik... :-S

Józsi a guminagykeres 2014.01.19. 10:29:17

Saxo vts-nél érdekes, hogy elpattogónak érezte a koni srt-vel. Nekem is van hasonló paraméterekkel rendelkező autóm, magnetti gátlókkal és 45mm-t ültető koni ( eibach) rugókkal ég és föld a gyári pálcikarugókhoz képest még hullámos rossz úton is. "Kivasalja" az úthibákat, míg gyárival ugyanitt nagyobb tempónál már kezdett dobálózni a bódé. Bár a futómű hangolás nem olyan egyszerű, nem a legkeményebb legfeszesebb stb lesz a legjobb.

ChPh 2014.01.19. 10:35:59

@Svéd.: Most én olvastam rosszul, vagy az egy S40 teszt?

Ültem S40-ben, igaz az a régi 1.9-es motorral, de semmit sem lehet egy lapon említeni a BMW-vel, fasorban sincs...
Nem mint egy régi 850-es...

Katana750 2014.01.19. 10:47:48

A Suzuki meg a citrom nem az én világom, a Rover tulajt szívből sajnálom, a Volvós meg legyen boldog az Astrájában!

Józsi a guminagykeres 2014.01.19. 10:56:15

Freelanderről jut eszembe, hogy nemrég láttam egy kívülről egész pofás freelander 1-et 800-ért,olasz import. Kicsit úgy éreztem, hogy talán lemaradtam a jóról, mert fél éve vettem egy 1.6 16v vitarát ugyanennyiért, ami nem éppen divatos forma, a landi sokkal pofásabb, komolyabb ennyiért és nem is biztos, hogy annyira szar. Az ítélet meggyőzött, hogy mindig ésszel válasszunk autót és nem zörög a haraszt...

JimK1rk 2014.01.19. 10:58:10

50 km/h-nal 5. sebessegbe rakni a kocsit?

Slevin Kelevra 2014.01.19. 11:09:29

Ez a V50 gyakorlatilag egy Focus,szóval ne keressen benne Volvo feelinget.Nekem is volt,tudom miről beszél.Meg S80-am is volt(tudom nem egy kategória,de az igazi Volvo),tehát van összehasonlítási alapom.
Az előző S40/V40 meg Mitsubishi(egyes darabok francia váltóval és dízelmotorral) futómű szóval azt szintén nem lehet a többi Volvohoz hasonlítani.A kis modelleket nem ők fejlesztik,csak vesznek valahonnan egy alapot és ráhúznak egy Volvo skint.

Horváth Patrik 2014.01.19. 11:25:07

Magyarázza már meg nekem az a kedves Volvo tulajdonos, hogy volt 1.9-es dízel motor abban a remek S40-ben, amikor olyannal csak az előző generációt gyártották? A D3 a 2 literes PSA HDI motor volt, modellfrissítés előtt 136, utána 150 LE-vel (és modell frissítés előtt nem hívták D3-nak tudtommal). Én nemrég vettem egyébként S40-et és nálam abszolút nem a racionalitás jellemezte a döntést, nekem kívül-belül egyáltalán tetszik, de nyilván nem vagyunk egyformák. Az alap hangrendszer valóban nem túl acélos, a High Performance Sound viszont már nagyon kellemes. Az említett befolyás történhetett egyébként az ajtó kédergumijának torzulása miatt, ami a modellfrissítés előtt típushibaként emlegettek és garanciában javították - nekem ez az utolsó információm.

Mérges 1234 2014.01.19. 11:25:38

Hát a Volvos itélet elég elszomorító.

MInnél magasabbra kuszik valai a vállalati ranglétrán annál inkább elmegy az esze.

Bezzeg ha saját megtakarított pénzéből kellene megvenni... Áhagyjuk is.

Nem különben a Volvo V50 tényleg csak egy csinosított focus.

Zoltán Maszlik 2014.01.19. 11:29:21

Volvos ítélet:

Én úgy tudom, hogy ezekbe már alapáron járt a 6 légzsák (vezető-, utas oldali, két ülés, függöny).Sőt talán már az elődöt se lehetett a frissítés után csak 2-vel kérni... Na mindegy, ez nem olyan fontos,csak mégis na.

A belépőkategóriás Volvo sose volt a cég szeme fénye, volt mert muszáj, mert vették. Talán ez most változott az új V40-essel.

Az ,hogy fapados...nem az autó hibája, de tuti jobb benyomást kelt a felhasználóban, ha egy jobban felszerelt példányt kap.

Agr3ssor 2014.01.19. 11:46:06

Ez a Volvo szerintem egy "individual" egyedi fapad fosszar verzió, én egy másodpercig nem vonnék le az írásból messzemenő következtetéseket! Mármint a márkára nézve. Van ilyen... Minden márkának megvan a legalja... Ennek lehet, pont ez a példány.

A Swift jó kis autó. Azt ne igazán értem, a tulajdonos miért károg a kinézetére. Mármint, hogy nem elég sportautós. Ebből a kaszniból semmi többet nem lehet kihozni. Márpedig egy komplett gyártósort ritkán faragnak át tömegautó ritkább kiadása végett. Meg az nem Swift lenne...

A VTS nagyon tetszik. Bár az írón érződik, hogy erősen a hülyegyerek korszakát éli! Ha esetleg meg lesz neki 5-7 év múlva a kocsi, akkor nagyon fogja bánni, hogy széthajtotta boyracer fejjel. Ebből egyszerűen ki kell nőni, csak kérdés, az autó túléli e?!?!

Slevin Kelevra 2014.01.19. 12:15:06

@Zoltán Maszlik:

Az enyém 99-es S40,abban is már 4 légzsák van,2001-től meg már 6 volt a minimum.

@Horváth Patrik:
Modellfrissítés előtt még csak simán 2.0D-nek hívták.De abban igazad van,hogy 1.9 néven sosem futott az S40/V50 páros.

Zoltán Maszlik 2014.01.19. 12:23:09

@Slevin Kelevra:
Köszi, akkor helyes volt az info:)

3ndRush 2014.01.19. 13:25:53

A Volvo-s jóemberrel remélem soha nem találkozom az utakon... 200-al seggbetolna a pályán lehet nem lenne őszinte a mosolyom. Meg levillogás stb... Céges autónak 1.4 F Astra neki, azzal talán el tud kerülni ilyeneket. A városból kilövős rész tetszett egyedül, azt néha én is szoktam, csak nem pontosan 50ről.

paveway 2014.01.19. 13:38:32

Szép cég lehet, ahol egy ilyen suttyó autót kap. Főleg Volvo-t. " Feltorlasztottam a sort aztán messzire lemaradt mindenki a hihetetlenül erős, 130 lovas motor miatt". Biztos mindenki csak Trabanttal meg Kispolszkival jár, ezért sem mertek megelőzni. Idióta.

Sepro 2014.01.19. 13:40:37

a Saxo-s 120e ft-ért cserélt vezérlést? (fél motort is kicserélhette akkor)

roadkiller123 2014.01.19. 13:53:30

A Volvós gyerekkel valami nagyon nincs rendben. Úgy jön le az egész, mintha a Volvó egy sz*r autó lenne, csak azért, mert a cége egy fapados verziót rendlet (megsúgom, hogy 320-ból is van ilyen fapados, akkor azt is le*arozná?)

Ilyen suzukihoz volt szerencsém, azóta nagyot nőtt a szememben, mintha nemis egy Swift, hanem egy teljesen más, komoly tipus lenne, valóban úgy megy, mint a villám, nagyon stabil is, és szerintem is éppen a rövid sebességfokozatok az előnye.

sakalakamo 2014.01.19. 14:04:01

Nekünk volvo s40 van, 1.6D 16v. 5 éve volt a boyracer időszakom, gyilkoltam sajnos, de kibírta. Elég spártai verzió, mienkben sincs ülésfűtés, semmi. De jó vele közlekedni és utazni, mert hangulatos. Csak a Bosch generátor fejlődött motorrá, és kész. Használtan vennék, de újonnan tök felesleges volt.

United Steaks 2014.01.19. 14:26:12

Volvóshoz off:
A pózolást belealkudtad a sz.pásba, vagy külön fizettél érte?

Gjon 2014.01.19. 14:39:37

@United Steaks: hehe! Nekem is ez jutott eszembe.

suncow 2014.01.19. 14:46:31

@Józsi a guminagykeres:

A Freelander 1 tenyleg olyan szar, legalabbis az elmult 8 ev tapasztalata ,amiota Land Rover (is) alkatreszesekent dolgozom, ezt mutatja.
Freelander 2 gyenge pontja a Haldex kuplung es a hatso diffi.
Egyik sem olcso mulatsag...
Illetve meg erzekeny az uzemeanyag nyomasra (de ez igaz az Evoque-ra es a Jaguar XF-re is,amelyekben szinten a 2.2D motor van),ezert uzemanyagszuro csere minden 40k-nal muszaly.

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2014.01.19. 16:26:15

a volvós faszi akkora ripacs, hogy szívesen szájon vágnám.

Dr_utcai_arcos 2014.01.19. 16:30:14

"A manuális váltót is „bejáratták” az előző vezetők. Ez konkrétan annyit jelentett, hogy az 1-esből 2-esbe váltás komoly kézi erőt kívánt, hölgyvezetők e műveletnél néha még a kormányt is elengedték és 2 kézzel kapcsoltak. :D" Meg az apád f..át is fogd két kézre amikor beleülsz...

KolompárJ. 2014.01.19. 16:39:37

A volvóst kérem adja meg a képen látható szerelő telefonszámát!

banfwd 2014.01.19. 16:49:30

A Volvos tag elég érdekes... Céges autó és itt veri a nyálát, hogy ez meg az szar. Nemhogy örülne, hogy INGYEN hozzávágtak egy Volvot. Az ilyennek egy 1.0 Corsa kell és pofa alap...

Horváth Patrik 2014.01.19. 16:56:16

Vezettem 1.6-os dízel, 1.8-as benzines és a saját 1.6-os benzines S40-emet is és egyik váltójának sincs semmi baja, sőt. Ezt csak megjegyzésként, gondolom, a V50-ben is ugyanezek vannak.

STi 2014.01.19. 17:00:05

@Agr3ssor: Nem károgni akartam a Suzuki kinézetére, én választottam, szóval tetszik. Csak leírtam azt amit első ránézésre gondoltam az autóról. Egyébként nagyobb sebességnél tényleg fogja a szél a "fülkét". :)

rashy729 2014.01.19. 17:13:25

"...nyomtam a gázt és a kocsi olyat tolt, hogy mindenki lemaradt. Ezek után mikor utolértek az országúton, csak hosszas hezitálás után mertek megelőzni, hogy vajon engedem-e és nem lépek-e oda neki újra. :-)..."

Egy ilyen után, szilánkosra kéne törni mindkét lábát a suttyó fajtádnak!

kawaii malac 2014.01.19. 17:53:51

"A Volvo-val volt,
hogy autópályán azért kellett csak
megállnom 1,5-2 óra után, mert
már nem bírta a jobb lábam és
begörcsölt."
Hívhatlak Nyekenyókának?

3gb 2014.01.19. 17:56:06

"ez a kocsi inkább az ész, mint a szív választása."
Na ezért vette a céged, nem pedig te, a szíved meg ki kéne tépni te marketingmajom, rövidebben köcsög! Már csak az maradt ki, hogy a céges bulin felrántott kokó után, már annyira ment...ja a mesélés, az :-)

kawaii malac 2014.01.19. 18:00:31

"Ne legyen senkinek
illúziója egy sportmotor bármilyen
szituációban (város, országút,
autópálya) körbemotoroz egy 2
literes dízelt."
Nahát!?

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2014.01.19. 18:25:46

@Svéd.: Írta, hogy céges autó és kapta, nem választotta.

nick papagiorgo 2014.01.19. 18:41:42

Minden gonoszkodás nélkül, külön kellene választani a saját és a céges népítéleteket. A cégest az illető nem maga veszi, nem ő tankolja, nem ő szervizeli stb. Kérdés, saját pénzből mit vett volna, és mennyire lenne megelégedve vele,hogy hajtaná, mennyire horpadna be a feje egy félmilliós javítás számláját látván stb.

Ez nem feltétlen a mostani volvósnak szól, már régóta gondolkodom rajta. Vegyünk más példát, én is kaptam már magam azon, hogy ismerősök lakását látva gondoltam, hogy "szép ez ház, csak olyan kicsi...." stb. aztán belegondoltam, hogy ha én vettem volna, akkor, ott, ennyi pénzért, akkor mit vettem volna. Mindjárt nem tűnt olyan rossznak :)

szlajcsi 2014.01.19. 18:49:37

A Volvós jól megkapta. hehehe ,de legalább jól megy a verda.

onager73 2014.01.19. 19:31:49

@JimK1rk: Én negyvennél rakom ötödikbe ha nem sietek. ez autónként változik. Jah T4 2.4d Syncro

mükkemakk 2014.01.19. 19:43:43

Azt az alap 130 lovas kétliteres dízelt talán még egy jól beállított 250 ETZ sőt talán egy 350 Jawa is otthagyja a lámpánál kb. 80-ig, sőt közben még jól be is füstöli :-)

Speedman 2014.01.19. 20:11:28

Saxo: "Én az enyémen lecseréltem a VTS feliratot egy 1.0-ra, így meg pláne okoz meglepetéseket... "

Ez legalább olyan beteges, mint a 316(318)-os feliratot M3-asra cserélni.

akos696 · www.focusauto.hu 2014.01.19. 20:16:10

@Mérges 1234: Azért nem egészen. A futómű nagy vonalakban egyezik, de pl a Volvo lengéscsillapítói mások, más a kormánymű, a kerékagyak stb. De a fékek, gömbfejek lengőkarok azonosak, a Mazda 3 és 5 is kapott belőlük. Ami nem baj, mert egyrészt a közös alkatrészek elég olcsón kaphatók és másrészt a Focus futóművét a kategória legjobbjaként emlegetik sok helyen, szinte egyedüliként kapott hátul is független lengőkaros felfüggesztést. Én konkrétan ezért választottam V50-et az asszonynak, mert mégsem egy Focus, kívül belül sokkal jobban néz ki, de a szervizköltsége meg Ford árban van a sok közös alkatrész miatt. Amúgy belül nincs egy közös alkatrészük sem, egész más a Volvo kidolgozása és jóval halkabb is a Focusnál ugyanazzal a motorral. Plusz az utóbbi évek általam vezettet egyik legjobb kéziváltója van az autóban. Szóval nálam tudatos volt a Focus rokonság miatti vásárlás, mert ennek csak előnye van.

J.László 2014.01.19. 20:26:10

Ez a volvós egy kurva nagy gyökér, de mindegy.

Semper Fidelis 2014.01.19. 20:55:49

Volvos írta: "Ezek után mikor utolértek az országúton, csak hosszas hezitálás után mertek megelőzni, hogy vajon engedem-e és nem lépek-e oda neki újra. :-)"

Egyszer egy ilyet agyon fogok verni. A legdurvább közlekedési bűncselekmények közé sorolom, már nemegyszer majdnem megdöglöttem az ilyenek miatt. Azóta van kamera, szép gyűjteményem van hasonló kreténekből.

Semper Fidelis 2014.01.19. 20:57:37

@Semper Fidelis: Mármint ha előzök, és akkor belelép, nem ha a faluvégén eltolja - ott tőlem mehet, akár minél messzebb is, az 50-et meg én is betartom - még mielőtt valami okos beleköt.

novothauto · http://novothauto.hu 2014.01.19. 21:00:13

Fogalmam sincs miről szólt a volvós ítélet, egyből a "képek az autómról" részhez pörgettem.

vmaast 2014.01.19. 21:21:40

A volvós tag valóban ritka nagy zokni... a matek is szalad neki veszettül:

"Egy valamit viszont nem tudtam megszokni. A motor kerregését és a büdös kipufogószagot"

Öcsém, ez kettő! Csak szólok...
Meg hogy kihagytad a harmadik megszokhatatlant, a saját hülyeségedet :D

NagySzellem 2014.01.19. 21:27:03

A Volvós szimplán buta. Szót sem érdemel.
A Land Rovert a tulaja kifogta, én sem ezt vártam volna ettől az autótól.
A VTS tényleg élmény lehet, de higgadtabban fiatal barátom a közutakon!

Oldm4n 2014.01.19. 21:38:03

Na, majd én megmondom a frankót! :D
A volvós egy igazi bugris nyikhaj paraszt, aki ráadásul a cég vagyonával vagizik. Igazi lúzer, csak lapáttal szabad ütni a fajtáját, szinte kéri! A Mazdás kicsit szűkszavú, nem nyilatkozik a hatosok nagy sorstragédiájáról, az elmálló beltérről. (Egyébként egy jó autó, kormánybőrözés 20k, váltógomb 10k, ülésbőrözés kompletten 100k és akkor vehetsz egy évtizedes hatost - 150k alkuval. A szuzukibojokat sohasem bírtam, idióta fajta, azt hiszik ők az utak császárai, aztán pislognak, hogy szinte minden jobban megy mint a szar kotványuk! BMW, mi, hülyegyerek?! Tudta a bömös is hogy ez egy verseny? A Saxos viszont korrekt. :) Hmmm ...egy Saxo VTS... Tetszik a lematricázás, csináltam én is régebben. GTi golf kapott egy 1.1 rabbit feliratot... Mondjuk most már jobb lenne a Ferrari Maranellomon egy Trabant 601 felirat. Ha már kormányváltó!

2014.01.19. 22:09:31

@Svéd.: Érdekes amit írsz. Biztos, hogy ezt olvastad? Egy dologról nem ír, s60. Továbbá nincs vízbefolyás az autóján. Egyébként, ha már s60, a rúgózás kemény, a lengéscsillapító lágy. Olyan svéd. Szóval kanyarban izgalmas, ahogy megdől, miközben egyenesben dobál... a volvo egy...

osze 2014.01.19. 23:15:12

@Oldm4n: Jól megmondtad mindenkinek.
Te vagy a legokosabb, egy kicsit übermensch, nem értem, miért nem jelölteted magad az MTA elnökének.
Ja, mert hogy az oviban is kolbász volt a jeled?

Speedman 2014.01.19. 23:28:15

@Oldm4n: Jól megmondtad, így kell ezt!
Az meg ne zavarjon, hogy nem a suzukis próbálja alázni a bmw-ket, hanem a saxos-s, a volvós meg nem a cég vagyonával "vagizik", hanem max. a cég autójával nem volt elégedett, de az a fontos, hogy lejött neked a lényeg a maranellódban ülve.

olcso 2014.01.20. 00:10:09

"A motor kerregését és a büdös kipufogószagot." (...) "Hogy ez csak 250Nm? Kit érdekel? Max 2másodperccel később villoglak le."

Gondolom itt ki is merül a benzinessel és dízellel kapcsolatos ismeretek tárháza : )

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.01.20. 00:23:34

A volvós suna nagyon ott van a szeren... :D :P

kapitális 2014.01.20. 00:33:35

@Oldm4n: Elmálló betét a facelift előttiben volt, ebben cserélték már(az amúgy ronda kályhaezüst-szerű cuccot).

delmarco 2014.01.20. 02:11:57

Nem is a tulajok velemenyei az erdekessek, hanem a hozzaszolok kommentalasai :)
Nem veletlenul volt az ev vegi cikk a trollokrol...

Pepejoe 2014.01.20. 05:42:33

Jópofa az a kis Saxo, bár olyan hülyén érezném benne magam. Azért egyszer megforgatnék egy ilyet.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.01.20. 06:34:13

A Volvós tényleg LOL.
"2007-ben gyártották az autót és tényleg nem tudom elképzelni, hogy ki az, aki újonnan egy ilyen minimál felszereltségű Volvo-t megrendel. "
Meg a flottakezelőd, ki lenne... De most tényleg, azért lehúzni egy autót, mert a cég, aki a segged alá tolja, fapadost rendelt? :D Kicsit el vagy kényeztetve? :D

A Saxót meg rossz volt olvasni, annyira nem tud írni az arc.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.01.20. 06:37:35

" hogy itt 50-nél nem lehetett a kocsit 5. sebességbe rakni. Micsoda? Egy alacsony fordulaton erős dízelmotor nem bírja el? "
Nem mondod! Egy más típusú és kivitelű autót másképp kell vezetni?! Mik vannak

Schütii 2014.01.20. 08:14:09

Nem egészen értem a volvós szétfikázását, egyrészt akinek a munkahelye Volvót ad a segge alá, az olyan nagy lúzer mégse lehet,legfeljebb hülye az autókhoz de azzal messze nincs egyedül, másrészt elmondta a szubjektív véleményét az ő értékrendje alapján. Hogy másnak más az értékrendje, arról ő nem tehet.

Michel Djerzinski 2014.01.20. 08:15:01

@istenbarma: 20 évvel ezelőtt olyan autók voltak forgalomban, amelyek nagy része nemcsak szebb, autószerűbb volt a mai műanyag, érdektelen, böszme dögöknél, de egyben ki is lehetett belőlük normálisan látni, mindenféle segédcuccok nélkül. Egy mai átlagos családi szedán esetén sokkal nehezebb érzékelni az autó fizikai határait.

Thanathos 2014.01.20. 09:29:14

@Oldm4n:
A lapát neked kéne és a hozzád hasonló balfékeknek, aki olvasni, szöveget értelmezni nem tudnak, de okoskodni azt igen.
Szánalmas seggfejek!
Járnak ide egy páran.

baliY 2014.01.20. 10:34:20

@Michel Djerzinski: Hát igen, a "csillaghajhászás" illetve a designháború következménye. Minap jól ráijesztettem két emberre, csak mert nem a 4 csillagos swift, hanem céges 5 csillagos biztonságos autó volt nálam. Nem egyértelmű hogy az 5 csillag az biztonságosabb, a gyalogosok szempontjából pl egyértelmű hogy nem az. De nem baj, jó pénzt ki lehet adni arra hogy a bunkerkasznit érzékelőkkel felszereljük. Hamarosan periszkóppal fogjuk tolni a 100 csillagos autókban:)

románc cuvée 2014.01.20. 13:01:48

Azért a cégeket sem ejtették a fejükre: a userek jelentős részére ilyen/olyan módon, de ráköltségelik a gép minden nyűgjét(szervíz, amortizáció, bizti, ü.anyag). Ez pedig a prémiumot, évközi jutit is befolyásolja. Szóval "a céges autó ingyen van" kijelentés egy féligazság. Amikor látod a bérpapírodon, h x évben y mFt-ba került az autó fenntartása, és ez hogyan befolyásolja a javadalmazásodat, na akkor lehet nyelni. Gondolom a volvós srácnak sincs ingyé, így valami kritikát mégis megfogalmazhat. Szerintem.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.01.20. 13:49:49

@románc cuvée: Ha csak a fenntartást fizeti, de nem kellett megvennie, már beljebb van. És 4 hónap alatt nem lehetett olyan sok az a pénz.

románc cuvée 2014.01.20. 14:05:21

@ColT: Pontosan. A lényeg, amit szerettem volna mondani: ha már két marék bármivel beszállt az autó üzemeltetésébe, akkor van joga véleményt formálni. Az már más téma, hogy milyen módon és stílusban.

régebb óta vagyok Subban mint te 2014.01.20. 16:45:34

Nem értem a Volvós fikázását. Az az autó azzal a felszereltséggel, tényleg egy hulladék. Mégis mi a bánatról kellene írnia, ha egyszer azt használta?!

Reálisabb volt az írás, mint mikor nullagyurka beül a tíz éve vágyott autójába, és 317 megtett kilométer után ódákat zeng a gépsárkányról.

STi 2014.01.20. 17:59:15

@Oldm4n: Egy szóval sem írtam, hogy bármi ellen versenyeztem volna vele, sőt írtam is, hogy nem kell elájulni 125 lótól. Egyébként nem vagyok egy rácsingos arc... :D Üdv: a Suzukis!

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.01.20. 18:11:27

@románc cuvée: Lehet, hogy joga van, de komplett baromságokat írkált. Nagyrészt ingyen volt neki a verda, és olyanokat kér rajta számon, amik az adott felszereltségre jellemzőek.

Hurri Kán 2014.01.20. 20:52:56

Mazda jöhetne. Kombiban.

2014.01.20. 21:57:33

azért ha a Volvós fiút nagyon zavarta a kihangosító hiánya, kb 10 db ezresért tudott volna venni egy hordozhatót.

Azon meg magam is elszomorodtam, hogy 1,5 óra kemény gázpedál-nyomkodás után begörcsölt a lábikája. Hiába, kemény fizikai meló a tempomat nélküli autózás.

DeezL 2014.01.20. 22:57:02

@Slevin Kelevra: Volvo már elég régóta egy kevert márka ,de vannak azért jó megoldásaik és típusaik@ColT: meg ez biztosan nagyon jót tesz a diesel motornak amikor alig van fordulata és 5.ben akar menni vele 1000-1200as fordulaton... sőt még a kettőstömegűnek is nagyon sokat használ:)@Schütii: így van nagyon sokan örülnének,ha kapnának egy céges autót,pláne VOlvot!

DeezL 2014.01.20. 23:01:30

@suncow: angol autótól szerintem nem kell olyan sokat várni.... Rover sem ment hiába csődbe... Jaguarból dieselben a 2.7 V6 HDI jó(nem tudom a Jag hogyan írja) meg a 2.0 Diesel ami a Mondeoból származik ..de a Jaguarnál is voltak hajmeresztő dolgok,persze jó néhány másik autónál is előfordult

DeezL 2014.01.20. 23:05:15

@onager73: meg a tiéd mindenhol elmegy,és jó kis 5 hengeres ami nagyon sokat kibír

DeezL 2014.01.20. 23:06:50

@Oldm4n: meg a Mazda 6 sárvédői hátul rohadnak,de a 3asok is...

suncow 2014.01.21. 08:40:45

@DeezL:Hat,ezt a 100 000 Eurot lepengto Range Rover tulajnak nehez beadni :D Marmint,hogy nem kell sokat varni angol autotol.
A 2.7 TDV6 sem egy matyohimzes azert: az elmult 3-4 evben csereltunk vagy 5 motort.Rendesen szervizelt (rendes olajjal) drabaok voltak,de valamiert a fotengely csapagyak eltavoztak az orok vadaszmezokre.

Jaguarral is foglalkozunk (erdekes a cegunk profilja:Volvo/Honda/Land Rover/Jaguar/Peugeot...),hat meg fegyverrel sem tudnanak kenyszeriteni,hoy akar ingyen is elfogadjak egyet :D Plane az uj XF (2008) elotti tipusok a remalmok.
Soha nem hittem volna,hogy valaha a Peugeot, ha csak egy hajszallal is, de jobb autogyartonak fogom tartani,mint a Volvot,LR-t es a Jaguart :D

///M_Straight_six 2014.01.21. 21:06:18

@Zoltán Maszlik: volt 96-os v40-esünk, tehát az első generáció első darabjai közül. 4 légzsák volt benne, és ez nem a full volt, azthiszem abban 6 db volt... egyébként a mitsubitshi carisma-val közös platform, a miénk 1.8 benzin volt, azis renault motor, nem csak az 1.9 td. Talán azthiszem az 1.8 benzin ugyanaz mint a korabeli laugna 1.8 RN verziója, még talán teljesítményre is (115 Le). Egyébként az autóban szinte nem volt eredeti volvo alkatrész, egalábbis én nem találkoztam vele, ellenben volt francia, japán, belga, kínai dolog benne... Mindezek ellenére, és hogy sokan nem veszik volvo számba, nagyon jó kis autó volt, kényelmes, elég tágas, és 1.8-tól felfele elég dinamikus, és talán még mai mércével is biztonságosnak mondható...

DeezL 2014.01.21. 21:37:34

@suncow: lehet azért nem szereted őket,mert mindig ezeket csinálod:), én 6évig voltam a katonaságon szerelő,mellette ugye maszek.. aztán 95-99ig...csak a maszekség,meg hoztam autóalaktrészeket meg azért voltak bőven autóim,meg kereskedtünk én meg unokatesóm, aztán 99-2000elejéig fél évig maszeknál majd 2000ben még fél évet dolgoztam egy Citroen kereskedésben ami korábban Fiat volt.. aztán utána nem szereltem,csak saját,rokon,meg közeli ismerősök autóit..

de én azért jobb autónak tartom a Volvot mint a Peugeotot egy 850 2.5 TDI motoros verziót annak ellenére,hogy lassan 20 éves elfogadnék most is

Zoltán Maszlik 2014.01.21. 21:40:13

@///M_Straight_six:
Két légzsákost HAHUn se láttam még, szóval sanszos, hogy a 4 volt a minimum. Úgy emlékeztem, hogy a Carismából volt 2 légzsákos kivitel így nem mertem biztosan írni...Carismára se esküdnék meg:D

Nekem a 2.0-ás szívó blokk rejtély, arról már hallottam mindent (Renault, Mitsu, Volvo).

Remélem nem úgy jött le, hogy nem bírom a típust, mert igencsak szeretem:) Viszont elfogult is vagyok vele szemben, így ilyen helyen mindig igyekszem nagyon tárgyilagosan nyilatkozni. Sokan nem nézik igazi Volvonak és ez félig meddig igaz is, másfelől viszont szerintem egész jól sikerült bemaszkírozni a palettába.

Amúgy egyetértek:)

suncow 2014.01.21. 21:47:33

@DeezL:
A modern (2000 utani) Volvokrol beszeltem ;)
Ahogy kihoztak az S80-at es a faceliftes V70-et 2000-ben,es televagtak oket software toltott modulokkal,ugy veget is ert a Volvo legendaja.
A 850 az meg boven igazi Volvo volt :)
Van farmer kuncsaftom elso szerias V70 2.5 TDI-vel (elso tulaj az oreg),es az csak sarat es terepet latott az elmult 400 000 km-ben,de meg mindig Doxa.Igaz,hogy az oreg rendesen szervizeli,de az auto meg is halalta.

DeezL 2014.01.21. 22:15:03

@suncow: van pár ismerősömnek S80asa senkinek semmi baja nincs vele

///M_Straight_six 2014.01.21. 22:16:13

nem személyeskednék, de sokan vagytok itt retardáltak....
1. a volvo-s nem lehet akkora lúzer, ha céges autónak s40-est kap, neki pedig van egy e90-es 3-as BMW-je szerintem...
2. ha egyszer fapados, akkor fapados, ő maga is leírta, hogy azt nem érti, aki így állította össze az extralistát. Ezzel egyébként szerintem nincs baj, nyilván azért kérte valaki így a kocsit újonnan, mert erre volt igénye. Majd aki használtan megveszi, annak is jó lesz, ha nem, akkor majd keres jól felszereltet, ha meg csodálkozik, hogy az ő pénzéért csak 1.6-os fapadost adnak, neki meg T5-ös kell, hát így járt...
3. Nem tudom milyen fogyatékkal él együtt aki nem tudja értelmezni a következő, volvo-s által leírt szituációt: lakott területen belül 50-el halad, mögötte szintén 50-el haladó autók, majd amikor jön a lakott terület vége tábla, gázra lép... nem az őt éppen előzésben lévő autót nem engedi be maga elé, miközben épp a szembesávban is jönnek... ebbe semmi kivetnivaló nincs, "én megyek elől, felgyorsítok a tempómra, előzzön meg azután az aki akar..."

Ahhoz végképp nemtudok hozzászólni, aki annyira halmozottan fogyatékos, hogy kb. három különböző, 12-es betűmérettel, kevesebb mint egy A4-es oldalt kitöltő szöveget (gyk.: népítéletet), illetve az azokban leírtakat össze-vissza keveri, sőt mire odáig jut, hogy minősítő kommentet ír - talán még félig se olvasta el őket - még ki is egészíti olyanokkal, amiket az ég adta egy világon senki nemis írt...

De mikor leírok egy ilyen kommentet, a végére érve mégis az a legnagyobb megdöbbenés, hogy a barom állat én vagyok, aki újra és újra meglepődik ezen, mindig beleesik abba a hibába, hogy időt szentel ennek, és mindig elfelejti, hogy még mindig Magyarországon van, ahol természetes, hogy az átlag ember: funkcionális analfabéta, rosszindulatú, bunkó, tapló, "kihaénnem", mindentmegmondó tudós, legyen szó bármiről, irigy, pesszimista, intoleráns, stb stb stb....

DeezL 2014.01.21. 23:00:21

@suncow: meg azért az az 5 hengeres TDI az autó volt a javából!