A motor ragyogó paramétereiben a futómű sajnos egyáltalán nem volt partner. Egyenesben még csak-csak, de kanyarban billegett, a keskeny 16-os kerekek sem voltak bizalom gerjesztőek. Pár éles kanyar után (amit a BMW-vel különösebb stressz nélkül 90-100-al bármikor bevettem), tudomásul kellett vettem, hogy ez a kocsi ennyit tud, ha nem akarok az árokban landolni, mérsékelnem kell a sebességet.
Tudom, hogy furcsán hangzik, de végül japán motoros (Isuzu) német autómat egy francia motoros angolra cseréltem. Azonban nekem kellett egy olyan autó, amit nem sajnálok majd ütni-vágni. Hát ezt bizony megkaptam.
Dinamikus, stílusos, megbízható családi autó
Ne ezt az autót vedd ha városban akarod használni. A dugóban állás nem használ a részecskeszűrőnek és a dízel amúgy sem városba való.
Külsőre a mérgesített lökhárítók, nagyobb kerekek sokat dobnak az összképen közelebbről nézve, de lehetne valamivel szélesebb, vagy laposabb a forma. Nem túl sportautósak az arányok, de a hot hatch műfajba azért még belefér. A dupla kipufogó szerintem túlzás, de ha már így van, akkor így kell szeretni.
Gondoltam most legyen egy Saxo 1.6 VTS vagy P106 S16 GTI. Állandóan néztem a netet keregettem mindenhol. Párat megnéztem de elszomorító volt. Az egyik "megkímélt állapot" még tetőn is volt.:)