Heti merítés

  2013. december 15. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Élményautó 110Le & 850kg

62654

Szokásos alkatrész beszerzésemet jártam, éppen a 80GL-hez kellett 1-2 dolog amit be is tudtam szerezni a szokásos bontóstól Németországban.
Bemenet már megakadt a szemem az autón, köszönhető a sárga színének nehéz lett volna nem észrevenni :)

Sportautó vagy nem? - a mi Villámunk

62672

Akartam valamit, ami megbízható, élmény vezetni, jól néz ki, de azért szükség esetén a gyerekek beleférnek. Jó lett volna valami, ami hátul hajt, de ma már csak a sport- ill. a luxusautók tudnak ilyet.

Az igénytelen mini luxus

62650

Odaértem, szerencsére a látvány megegyezett a hirdetés fényképeivel. Az autó megtetszett nekem, olyan szép látványt nyújtott a sok króm díszléc. A plüss belső és minden elektromos benne. A maga idejében ez volt a Daihatsu egyik prémiuma.

El Presidente

62676

Mutogattam a jobbnál jobb gépeket, de úgy tűnt adott az irányvonal, legyen A3! Én nem voltam egy A3 fan, de végül is találnunk egy remek darabot, s nagyon megszerettem, megszerettük.
És akkor tett egy kört a gólya! :)

Lancer-blog

32426

A gumi átcserélésekor szóltak a szerelők, hogy ha felnit akarok venni (jelenleg csak a gyári alufelni van, télit kénytelen voltam rárakatni), akkor mindenképpen a Mitsu-nál vegyem, mert hátul is akkora féktárcsák vannak, hogy más felnit nemigen lehet rátenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr705693002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

első 2013.12.15. 09:20:18

Na végre, mindenki olyan szerencsésnek érzi magát.

h.pityu 2013.12.15. 09:40:24

A Lancer egy eszméletlen megbízható autó, apósom már a másodikat fogyasztja(95-ös volt az első). Igazi szürke egérként teszi a dolgát, sokan nem ismerik és ezért nem is számolnak vele, ezért használtan igen jó áron lehet venni. Igaz, diesel motorja nincs(hála a jó égnek...), de a benne lévő 1.6-os benzines igazi "régi vágásúként" reagál a gázra, nem torpan és kb 7-8 literrel eljár. Igazi titkos tipp, kint(mobile.de) 2000 eurótól indul az ára és 10 éves belőle a legidősebb. Az utolsó csavarig japppán kocsi :D

a Bloom 2013.12.15. 09:41:49

200 km után minek kell népítélkezni?

JaxTeller 2013.12.15. 09:57:59

az az Audi nagyon jó kis kocsi lehet, kéne :)

Juhdzsin 2013.12.15. 10:30:36

A hyundai-os jó arc, a matricával poénra vette a sportautó kérdést, és mellesleg ad pár boldog pillanatot a gyerkőcöknek akik látják. Fölösleges befeszülni. :)

norisz01 2013.12.15. 10:31:23

@h.pityu: A mitsuba bele nyultak már elég sokan,főleg a vw motorral a diesel.
de ezt nem értem hogy hála égnek nincs dieselje,nekem japán dieselem van nem is lesz semmi csak ez.

onager73 2013.12.15. 10:43:35

Az Applause egy bitang jó autó. Volt belőle kettő. A maga korában tényleg egy jó minőségü gép volt sok rendelhető extrával.Az első egy 90 lovas karbis verzió csilli-villi állapotban. Hibátlanul működött a karambolig. nem volt nagy az ütközés de totálkáros lett. Vettem egy alkatrész autót ami összkerekes volt, meg is tartottam sokáig. Ez a gép már 105 lóerőt tudott injektorral. Minden elektromos kütyü hibátlanul működött. A japó belpiacos modell 120 lóerőt tudott 1.6os motorral. Sajna mára nagyon elkoptak de ha úgy hozná a sors akkor vennék ismét.

DeezL 2013.12.15. 10:51:32

@onager73: nekem egy Charade volt 1.0 Gtti az is jó autó volt

DeezL 2013.12.15. 11:00:47

@norisz01: a 2.0 PD TDI került bele?

Schütii 2013.12.15. 11:09:40

Audi 80: Szép kis olasz.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.12.15. 11:40:38

A régi audiban a golf gti motorja van?
A Hyundai jó kocsi még ha nem is a legszebb az a matrica rajta,a 2,7 es V6 os 6 sebességessel egész jó kis autó,de néztem az árait annyiért már.van hasonló évjáratú Celica is 1,8 192 lóerős.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.12.15. 12:31:43

mondjuk azt sem tudtam hogy B1 ből volt kombi

Rocko- 2013.12.15. 12:34:31

@Gyurma73: nem, a Golfban volt az Audi motorja.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.12.15. 12:41:31

@Rocko-: hát igen végül is az volt elöbb:-)
mindig a golf gti volt hypeolva.

ikubetyár 2013.12.15. 12:54:55

Jaj a bankigazgató Audija. Az csak jó lehet. Hiszen 200k km az semmi. Szinte új. Éppen be van járatva. 60 ezerig meg lehet kétszer járt a szervizben olajat cserélni. Hogy az egyéb bajaival hányszor, azt meg sosem tudjuk meg, mert a szervizkönyvbe sem írnak bele mindent. De sebaj.
Mindig garázsban állt, hidegen sosem tolta, turbót mindig visszahűtötte, csak öltönyben vezette, ha pukizni kellett- kiszállt belőle. Hajrá... :-)

Juhdzsin 2013.12.15. 13:01:24

Mondjuk az audinál a baba miatt kellett lefóliázni az ablakot? :D Ez jó, az asszonynál én is elsütöm... :D

doominogame · http://www.doominogame.com 2013.12.15. 13:39:48

A ságra Audi egy idős asszonyé volt? He-he-he-he-he-he-he-he-he.

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2013.12.15. 13:57:37

Sárga Audi szerelem ahogy látom, legyen benne sok öröme.
Hyundai játék a gyerekeknek, jó fejek a szülők.
Daihatsu-s értelmezhetetlen, nem tud menni de autót vezet, nem akar rá költeni x-eurót ezért vesz egy másik autót x+ euróért majd arra költ.
Elnöki Audi kellemes lehet.
A Lancer-es érdekes, 180-al jár esőben, de panaszkodik az önjelölt Schumacherekre az utakon...

etwas kultur muss sein 2013.12.15. 14:21:38

Kemény ez a daihatsus fószer. Úgy váltogatja a lefingott roncsokat, mint más az alsógatyát. :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.15. 14:52:12

A Lanceren hátul nagyobb fék van, mint elöl? Vagy mi történt?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.12.15. 15:48:35

A régi audinak a rendszáma is G TE :-)
Megint sikerült a gyárt felülmúlni a tdi optimalizálással,nem értem hogy miért nem az optimalizálok tervezik a kocsikat hisz utána 2x olyan erős lesz,fele annyit fogyaszt és 3x olyan sokat kibír:-)

Dr. Kókány - motorkerékpár és autó specialista 2013.12.15. 16:36:26

80-as Audisnál azon azért besírtam, hogy azt, hogy szerinte ritkább a gép, mint egy Sport Quattro, azt olyan hangsúlyal írta le, hogy "látod, ennyivel szarabb a Sport Quattro és azért az sem kutya!" :)

Villám McKín-ről sok adatot kaptunk mi használtautó vásárlók. V6 a gép és kb ennyit. Tökéletesen objektív jellemzés, köszönjük.

Dájháccsus szépen leírta mekkora tapló. Nincs is nagyon mit hozzáfűzni.

Micsubicsi: pápáráráppáppááá na neeeee :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.12.15. 17:26:05

itt mindenki boldog, ez a lenyeg.

a sarga audi az "odab@sz" :)

Speedman 2013.12.15. 17:27:50

A Lanceres blog naplóként akart rendszeresen írni az autójáról, de egy év után befejezte.
Mondjuk az utolsó bejegyzése érdekesen kezdődik.
"Egy ideje megint csúszós az idő, amit a kocsiban ülve nem érzékelek..." :)

nick papagiorgo 2013.12.15. 18:04:29

@SzélsebesVelorex: az hagyján, de 500 Eur-ért (kb 150.000 Ft) vesz egy autót, nem költ rá, aztán csodálkozik, hogy a vizsgára kellene. Ezért inkább vesz egy másikat 700 eur-ért (200.000 Ft), azt is kevesebb, mint egy évig használja.

Hát haver, ezért nem kell Hollandiáig menni, itthon is lehet venni roncsokat :)

AutoUnion · http://retroaudi.blogspot.de/ 2013.12.15. 18:10:36

@Dr. Kókány - motorkerékpár és autó specialista:

Nem azért írtam, tisztelem a sport quattrokat is, aki ismer engem az képben van a dolgaimmal, Német statisztikából kiindulva írtam az adatokat, Németben le lehet kérdezni egy adott típusból még mennyi van forgalomban :)

AutoUnion · http://retroaudi.blogspot.de/ 2013.12.15. 18:12:54

@a Bloom:

Azért, hogy kezdetektől naplózzam az autó dolgait, szokásom mindig frissíteni a történéseket :)

Rocko- 2013.12.15. 19:22:37

@www.doominogame.com: bizonyítsd nyugodtan az ellenkezőjét.

@Gyurma73: nem véletlenül. ;)

@Dr. Kókány - motorkerékpár és autó specialista: "azt, hogy szerinte ritkább a gép, mint egy Sport Quattro"
a SQ-ból ~220 darab van. GTE-ből 26.
értem én, hogy ezt nem kötelező tudni, de akkor illene nem belepofázni.
és csak annyit írt, hogy ritkább, mint a SQ, bármit is látsz bele a pénisze méretétől kezdve az anyja foglalkozásán át a nemi identitásáig, ő akkor is csak ennyit írt.

Hurri Kán 2013.12.15. 20:13:32

Daihatsu: igénytelenség határok nélkül.

1kutya 2013.12.15. 20:17:52

@Rocko-: azért inkább egy SQ kéne (természetesen ezt a 80-ast se dobnám ki az udvarról :)

AutoUnion · http://retroaudi.blogspot.de/ 2013.12.15. 20:18:37

@Rocko-:

Nem tudom mit kell bizonygatnom :)

szerintem az autó belseje mindent elárul a volt tulaj koráról :)

kepfeltoltes.hu/view/131215/16_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Születési idő 1931.11.23 a tulajdonában 1986.01.02 óta volt

kepfeltoltes.hu/view/131215/551427_756428177704725_536417438_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Luighi 2013.12.15. 20:23:35

a "micsus": minden nagggyon faxa!

Megérte a pénzét? NEM! Érted?

(Pisztollyal a halántékon vette vajon?)

Rocko- 2013.12.15. 20:24:24

@1kutya: ízlések és pofonok. :)

@AutoUnion: Neked szerintem semmit se kell bizonyítanod. ;)

Liquid_Night 2013.12.15. 20:28:48

@Speedman: "sokszor csak 80-90-nel lehet menni, mert errefelé ritkán takarítják az utakat"

Ehe...

Luighi 2013.12.15. 20:35:12

@nick papagiorgo: neki Hollandia 60km-re volt. Gondolom azért sem itt vett "roncsot" nálunk. Meg itt sokkal rosszabbakat kap többért. A 700 euros Daihatsur azért illett volna ugyanannyit költeni a vizsgára, és akkor lehet örök élet plusz 1 esetleg 2 nap. De ezt is írta hogy megbánta hogy nem tette meg.

Gjon 2013.12.15. 20:36:42

@AutoUnion: gratulálok a kis 80-ashoz! Egy (nem)kissé irigykedek. :)

1kutya 2013.12.15. 20:47:01

@Rocko-: na jó, még szerencse hogy nem mindenki egyforma! bár apósom azt szokta mondani: "de kár, hogy nem mindenkit én csináltam!" :-DDD

Rocko- 2013.12.15. 20:51:19

@1kutya: na még csak az kéne...
:D

1kutya 2013.12.15. 20:55:33

@Rocko-: a lányait ismerve szerintem is szerencse, hogy nem jött össze neki :-DDD

Hurri Kán 2013.12.15. 20:57:09

@1kutya:
Mesélj csak bővebben! :D

1kutya 2013.12.15. 21:03:14

@Hurri Kán: minek? nem elég, hogy az egyikőjük a feleségem? :-DDD

kapitális 2013.12.15. 21:07:00

@ikubetyár: 200k km nem olyan iszonyatosan sok egy autóban, csak nálunk mindenki arra van rábuzulva, hogy 199.999km után az autó egy hulladék. Legalábbis ezt szokták hangoztatni azok, akik alatt valóban szétrohad a 200k-t futott autó, csak arról szoktak megfeledkezni, hogy a jóképű kereskedő 400-ról tekerte vissza az órát mikor ők vették a százezres futású jó állapotú használtat.
Amúgy nagyon nem mindegy, hogy a bankigazgató hajtotta az autót, vagy a brigádból a Józsi, mer' csak neki van jogsija(nyilván Audinál nem nyílik ekkorára az olló, de a lényeg benne van).

blzs1 2013.12.15. 21:38:15

Ez az Audi ez mindent visz!
Ez még autó, és gyönyörű szép a formája.
Gratulálok az új tulajnak, és kitartást a felhozásához!!!

blzs1 2013.12.15. 21:40:55

...egyébként teljesen felesleges itt rugózni, hogy ki hogyan, kikkel és milyen alapon használták a vasat a megelőző harminc évben, a lényeg az, hogy egyben van, és meg fog menekülni az enyészettől!

blzs1 2013.12.15. 21:46:33

@AutoUnion:
Hagyjad, nem érdemes bizonygatni, nem tudják, hogy miről beszélünk!
:-)
Náluk a zsír új Matiz a penge!

csiky944 2013.12.15. 23:33:10

@blzs1: ofkorz
akinek nem tetszik az a 80-as az tuti,hogy Matizra izgul,aham

1127ccm 2013.12.16. 07:54:50

Komolyan nem tudom h irjak e nepiteletet. Itt nem lehet jol kijonni mindenkepp hulye leszek.

Agr3ssor 2013.12.16. 09:44:23

Soha nem értettem, miért akarja egy csomó autós megmagyarázni, hogy az ő szeme-fénye a csúcs, és az összes ember, aki nem olyanban ül, az egy szerencsétlen, tudatlan hülye!
Ennél csak az a szöveg jobb, hogy "GTI/GSI életérzés, és ezt csak az értheti, akinek olyan van"... Ez persze valahol igaz, csupán van még azon kívül pár ezerféle életérzés, és mindegyiket csak az értheti meg, aki találkozott vele!
Én például imádom a saját autómat, de eszem ágában sincs senkit meggyőzni, hogy vegyen olyat, vagy vágyjon rá! Még az sem érdekel, ha fikázzák, mert senki más véleménye nem érdekel. Ez pont olyan demagóg szöveg, mint a "semelyik másik autó nem bírta volna ki"...

Szerintem mindenki hajtsa az álmait, és legyen boldog a saját autójában. És ne mással foglalkozzon! Egy olyan világ, ahol először mindenki magába néz, és önmagával foglalkozik mielőtt mást kritizál, az egy jobb hely...

JaxTeller 2013.12.16. 10:37:46

Na ja, 190el esőben, mert ugye sietett. Nyilván van olyan helyzet amikor sietni kell... biztos az is olyan volt.

@Juhdzsin: hát lehet az volt a fő szempont. anno édesapám is körbe fóliáztatta 10+ éve a családi kocsit, mert se klíma se hővédő üveg nem volt benne. Megjegyzem ő egészen biztosan nem az a típusú ember, aki azért csinálta hogy vagányabb legyen a kocsi. Egyébként tényleg hasznos volt.

Rocko- 2013.12.16. 10:52:12

@1127ccm: írj! legyél kontrasztpont. ;)

@Agr3ssor: önigazolás. van aki túl tud lépni ezen és van aki nem.

AutoUnion · http://retroaudi.blogspot.de/ 2013.12.16. 11:27:05

@Agr3ssor:

Teljesen egyetértek veled, mégis azt még hozzáfűzném, hogy mindenkinek megvan a saját kedvence, pl a feleségem imádja a Skodát, kimondottan gyűlöli az Audikat, a lányom meg attól tartok VW bogár párti lesz, pedig Audikon nőt fel, ez is bizonyítja, hogy szavakkal meg tettekkel sem lehet egy ember hovatartozását irányítani, mindenki magában dönti el mit akar.

Józsi a guminagykeres 2013.12.16. 11:32:58

@1127ccm: Ha szerepel az ítéletedben a F-É-K betűkombináció akármilyen kontextusban,akkor garantáltan potenciális gyilkos leszel aki életveszélyes rommal mások életére tör.

Pepejoe 2013.12.16. 11:35:54

@agresszív kismalac:
Van olyan! A 8-16V calibrákon elöl 256 hűtött, hátul 270 tömör tárcsa van gyárilag. Elképedtem. Egyedül a V6 és a Turbonál "jó az arány" :D ott már 288 van elöl.

1127ccm 2013.12.16. 11:55:03

@Rocko-: hat ez az itt nem tudsz se te se en kontraszt pont lenni. Mindenkepp a kommentelok 95szazaleka pocskondiazni fog mert sajna szuklatokoru a magyar ember.

szabopsz 2013.12.16. 11:57:13

@Pepejoe:

De miért, mert a tárcsafék egyben dobfék is, a hasznos átmérő egész kicsi!

Agr3ssor 2013.12.16. 12:10:18

@AutoUnion: Múltkor egy Calibra-s boyracer akadt ki, mert semmipénzért nem cseréltem volna el a szaromat az övére...
Azt nem volt hajlandó megérteni, hogy én a szedánokat szeretem, bőven 400 liter fölötti csomagtérrel... Hát az ő kocsijára egyik sem jellemző különösképpen. Aztán jött azzal, hogy az övé 150 ditroiti ló (volt 92-ben), az enyém meg csak nyamvadt 138... És bár a gyári gyorsulási értékeik pontra ugyanazok, ő meg volt győződve, hogy én csak hüledeznék az ő Calibra-jában. Ezt a részét simán ráhagytam, mert percenként van olyan élethelyzet, amit 150 lóval meglehet, 138-al (ugyanolyan menetteljesítményekkel) viszont nem...
A kegyelemdöfés az volt, mikor felfogta, hogy számomra a mindennapokban a Calibra egy használhatatlan eszköz, és akkor jött a szöveg, hogy "tisztelem e" az autóját, és többre tartom e a sajátoménál...?! Természetesen nem tisztelek élettelen tárgyakat, mert önmagukban azok semmit nem tesznek, és nyilván többre tartom a sajátomat, mert annak a hátsó ülésén húztam meg a csajomat...
Tehát vannak olyan emberek, akiknél ez egy ilyen komoly kérdés.
De azt is kifejtette, hogy egy 525d-vel fejet ment az egyik pirosnál, tehát a BMW-s hülye fejjel kidobott 13 milliót, miközben vehetett volna 280-ért egy Calibra-t is. :) Mert ugye semmi más nem számít... :) Kemény dolgok vannak!

Agr3ssor 2013.12.16. 12:17:41

@AutoUnion: És hát igen, az ízlés nagyon szubjektív!!

1127ccm 2013.12.16. 12:27:03

@Agr3ssor: igy igaz. Vannak (sajnos az autosok nagy resze) keptelen felfogni h a masik ember masert / maskent / mas szempontok szerint szereti az autojat.

H.Krisz 2013.12.16. 12:28:16

Én írtam a Daihatsuról. Hú micsoda érzelmi viharokat kavart egyesekben. :-)
Nem gondoltam, hogy teljes élettörténetet kellett volna mellé írnom, hogy az emberek értelmezni tudják. Hát jöjjön egy kis kiegészítés:
6 éve Hollandiában élek, tehát nem kellett ide utaznom rossz autókat venni. Sajnos gerincproblémák léptek fel nálam 2,5 éve amiből kifolyólag alacsony táppénzt, most pedig mozgássérült támogatást kapok. Az autó szükséges a kórházba jutáshoz illetve a másik városban élő kislányommal való kapcsolat tartáshoz. Igen nehezen tudok közlekedni, de az autózás sem egyszerű a számomra, mert a gerinc merevítővel is csak késleltetni tudom a fájdalmakat, de így is már 25-30 km-enként meg kell állnom és kiszállni pár percre az autóból! Mivel a betegségem kezdetén volt a válásom is a kis jövedelmemből egy gyereket én tartok el és tartás díjat fizetek a másik után. Tehát nincs pénzem jó kocsikat venni. Még az összes problémám előtt volt a Neonom amire sokat kellett költenem és ahogy jött az összes probléma más megoldás nem volt, minthogy a következő autónak ki kell bírnia 1 évig anyagi ráfordítás nélkül, hogy végre valamennyire talpra álljak! Aztán ahogy más is megjegyezte már itt megbántam, hogy nem erre a jó kis Japán autóra fordítottam a pénzt. Gondolom az viszont sokak számára ismerős, hogy vesz a maradék pénzén egy szánalmas autót, természetesen sok rejtett hibával. Pár hét múlva sorra jönnek elő a hibák, te pedig mivel létszükséglet fogad összeszorítva elkezdesz költeni rá. Majd jön, hogy a hitelkártyádon lévő maradék keretet is kihasználod, mert a végén a kuplung is tönkrement, de már sok pénzed van a kocsiban és még fél éve se használod, de másikra pénzed nincs! Komolyan pár napig hezitáltam hogy mit is tegyek, mert vagy 350 euro-ért a szaki kicseréli vagy kidobom a kukába és 350-ért kell találnom egy másik autót ami minél tovább húzza! A Renaultnál már muszáj voltam sok mindent magam szerelni ami nem kis extra fájdalmakkal járt és nem kívánom senkinek, de több száz euro-t spóroltam meg! Illetve nem volt pénzem csak max megvenni az olcsó alkatrészt, de a beszerelések sokszor jóval drágábbak az alkatrésznél! Jelenleg azért drukkolok, hogy a mostani Daihatsum kibírja a lehető legtovább. Ennél nem fogok spórolni a szűrők, szíjjak cseréivel, de nagy szervizt itt sem tudok megfizetni! Remélem jövő decemberig kihúzza (addig van rajta vizsga) talán addigra összegyűlhet annyi pénz, hogy egy másik Applause-t vegyek. Most már sok mindent magam is megtudok majd szerelni rajta, plusz megismerkedtem az olcsó Csecsen autószerelővel aki jól dolgozik! Akkor remélem évekig boldoggá tesszük egymást!
Nem csodálkoztam azon hogy kell költeni a vizsgára pénzt, hanem inkább azon, hogy ha én viszem oda vizsgáztatni, mert tudom, hogy hibátlan akkor csak 29 euro, de az amikor ezért 250 euro-t akar egy szerviz egy kicsit pofátlan! Volt egy keret a fejemben ha mondjuk 500 euro-ból megjavítják és levizsgázik akkor megcsináltattam volna. A másik autóra friss vizsgával fizettem ki 200 euroval többet. Na mindegy nem várom, hogy megértsen mindenki, hiszen minden ember másként gondolkozik! Valakinek az autója a szerelme, valakinek a gyermeke, valakinek pedig csak egy eszköz ami elviszi oda ahova kell!

Pepejoe 2013.12.16. 12:30:18

@szabopsz:
Mármint arra gondolsz, hogy csak azért 270-es az a hátsó mert benne van a kézifék? Egy kéziféknek nem kell nagynak lennie, csak rögzítőfék=álló helyzetben használatos. Most tekintsünk el attól, hogy néha menet közben is használatos. :D Én összességében semmikor sem használom, csak Kresz-tartozék, a vizsgára kell.
De nem térek el, nincs baj a 270-essel, nem az a kicsi...hanem hozzá képest a 256-os. Meg úgy egyébként is az.

Rocko- 2013.12.16. 12:42:48

@1127ccm: ó, én nem is szeretnék, de abba negyetértünk, hogy itt sose lesz egyetértés. :D
ha azt írod, hogy fekete, akkor a felel lehülyéz, ha meg fehér, akkor azért.

Pepejoe 2013.12.16. 12:46:53

@Agr3ssor:
Megfelelő autót a megfelelő helyre. A Calibra egy "kétemberes" autó, ehhez méretezett utas és csomagtérrel. Akkoriban ha így voltál vele, akkor azt vetted, ha már érik valami gyerekféle, akkor Vectrát-Omegát stb. (Persze csak ha a márkát lessük) Ezzel alkalmazkodunk a felhasználás módjához. Pipa. Akkor most alkalmazkodjunk a "gazdasági teljesítőképességhez" is. :D Ha 1992-ben beosztott vagy egy gyárban, nem vagy egy száguldozós de látványos autót akarsz gond nélkül, veszed a 8 szelepest és kész. Vagy a 16-ost is hogy úgy-ahogy menjen. Ha semmi nem számít, veszel V6-ot meg Turbot és valljuk be, hogy főleg az már elég jó még a mai forgalomban is.
Ez minden autóra igaz, nehogymár annak a hibája legyen, hogy 300-as a csomagtér. :D Nekem meg nem kéne kombi, mert nem időszerű, de attól még elismerem az előnyeit.
Megjegyzem, hogy mi ketten lementünk 1 hét nyaralásra és minden benne volt a csomiban aminek kell (egy 20L.-es mikróval együtt a saját dobozában) és semmit nem hagytunk otthon. Ez egy fiúcska-egy kislány viszonylatban talán nem olyan rossz, tekintve a csajok átlag cucc-szükségletét.
Menetteljesítmények? Nem vagyok egy racsingolós, üzemanyagpocsékolásnak érzem és még felesleges is, tudom tartani a lépést.
Ha valaki nagyon "vitatkozik" a megszokott útvonalamon, akkor kihozom másnap a mocit és akár 20x is megnézhetjük, mi van. Az autók 99%-ánál még 6000-ig sem kell húzni a 13000-ből és ennyi. Akkor én vagyok a jobb?
Nem, mert nincs még 2L.-es csomagtartóm sem. :) Ezért mondom, X felhasználásra odavaló jármű.

szabopsz 2013.12.16. 12:51:17

@Pepejoe:

Arra gondolok, hogyha másképp oldotta volna meg az opel kézifék kérdést, akkor a calibrán biz kisebb lenne a hátsó tárcsa mint 250. Így meg van egy relatíve böszme nagy tárcsa viccesen kicsit hasznos fékfelülettel.

1127ccm 2013.12.16. 13:06:40

@Rocko-: foleg ha erosen megoszto jarmuvet birtokolsz!

datbenik 2013.12.16. 13:09:50

@Gyurma73: Lehet, hogy a Toyota negy hengerrel erosebb mint a Hyundai nagyobb hengerurtartalommal es hat hengerrel, de:
- a V6 valoszinuleg simabban jar, joval kiegyensulyozottabban
- es a V6 valszeg joval nyomatekosabb is.
Ami persze nem jelenti azt, hogy a Yamaha altal kicsit kezelesbe vett 1.8-as Toyota motor nem megy ugy, mint az allat, tapasztalatbol mondom, megy az bizony!

Agr3ssor 2013.12.16. 13:25:42

@Pepejoe: Ó nem... Semmiféle gyerek nem érett, mikor azt vettem, és még most sem érik... Egyszerűen nekem a szedán autóforma tetszik, és kész. Semmi más oka nincs.
Örülök, ha más megtalálja benne a harmóniát, meg a lelki békét... De én nem. Így kerek a világ, hogy mások vagyunk...

Közlekedőedény 2013.12.16. 13:39:36

A Lancer nagyon tuti, kiváló a futóműve, jó a fékje, pontos a váltója, tágas az utastere, tud mérsékelten is fogyasztani, de az 1.6-os sajnos nem megy 200-at. Ha jól tudom, a gyári végsebessége 182 km/h körül van.

Rocko- 2013.12.16. 13:50:54

@1127ccm: :)
azzal voltál kint pályanapon?

1127ccm 2013.12.16. 14:20:42

@Rocko-: a hungaroringes palyamapra gondolsz? Akkor igen. De honnan is ismerjuk egymast.?

Rocko- 2013.12.16. 14:21:36

@1127ccm: vagy bármelyikre, ha jól olvastam most is voltál Kakucson. ;)

Pepejoe 2013.12.16. 14:25:46

@szabopsz:
Értem-értem...hát nem tudom, szerintem egy ekkora autóhoz kell amúgyis egy ilyesmi méretű fék.

Pepejoe 2013.12.16. 14:30:05

@Agr3ssor:
Stimmel. Ezért járok mocival, amikor csak lehet. Ettől függetlenül ha lenne rá lehetőségem, sokféle felépítményű verda állna a garázsban és ugyanúgy lenne köztük kombi mint szedán.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.12.16. 14:50:50

Qo@Pepejoe: azoknál a tipusoknál lehet ahol hátul a kézifék a tárcsába épített dobfék.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.12.16. 14:58:46

@datbenik: az vqlószínű hogy a V6 szebben jár,és alacsonyról is húz.
csodálkoztqm is hogy a toyota 1,8 sima szívóval éri el a majd 200 lóerőt.
Ez még ma is jó,nem hogy 13 éve.

Prérifarkasz 2013.12.16. 15:06:17

Hjúndáj - "jól néz ki" - rendben ez szubjektív, "élmény vezetni" - ha élményre vágynék, mást próbálnék ki...;
"Jó lett volna valami, ami hátul hajt, de ma már csak a sport- ill. a luxusautók tudnak ilyet". - Hát a BMW egyeseknek valóban a luxuskategória, nem is beszélve a Ladáról, ami már tényleg elérhetetlen az átlagember számára, és tényleg élmény vezetni, mert az nem feltétlenül a lóerőktől függ...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.12.16. 15:12:03

@Prérifarkasz: vagy egy régi IS lexus,kb annyiba kerül m7nt a Hunyadi.:-)

1127ccm 2013.12.16. 15:34:49

@Rocko-: igen voltam kakucson is. Pegig mindig megprobalnak lerazni. Esetleg nekem direkt nem szolnak, vagy patakban menetelnek h elveszitsem a szagot, de en csak felbukkanok. Szoval honnan is ismerjuk egymast? ?

Rocko- 2013.12.16. 15:45:33

@1127ccm: nem ismerjük egymást.
legalábbis tudtommal még nem találkoztunk személyesen.

1127ccm 2013.12.16. 16:40:09

@Rocko-: jo akkor nem szemelyesen honnan ismerted meg az autom?

Rocko- 2013.12.16. 16:55:29

@1127ccm: nem tudom milyen autóról van szó.
csak egy poszttal odébb olvastam, hogy voltál kint Kakucson.
én is.

1127ccm 2013.12.16. 17:03:16

@Rocko-: Hhmm ugy latom mem kivansz valaszolni. Nincs gond bar nekem mast tanitottak. Béke

Rocko- 2013.12.16. 17:07:35

@1127ccm: de válaszolok, csak nem érted. :D
nem tudom ki vagy, nem tudom hogy nézel ki, nem tudom milyen autód van. remélem eddig tiszta sor.
én voltam kakucsringen szombaton, ahogy olvasom te is voltál. (remélem még mindig tiszta.)
amennyiben a fentiek igazak, és ott volt az a nagyon ritka autó, akkor jó eséllyel láttam. (a nem tudom milyen autót.)

1127ccm 2013.12.16. 17:28:07

@Rocko-: azert kerdeztem h a hungaro ring palyanapra gondolsz e vagy a faluvegi farolasra. Amugy kakucson en vagy 4-5hiper ritka autot lattam. Az enyem nem ritka (kb 30k darabot gyartottak belole a vilagon) csak megosztó. (Ezt ertem ugy h a populacio 90szazalekanak nem tetszik)

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2013.12.16. 18:33:49

Az A4-es ember írja:

"s az ellenállás mértékét is eltaláltam végül"

És elektroműszerész!!! Eldiszcipálgat vagy 30 wattot az ellenálláson. Ez milyen munka? Négyszögjel vezérlés (pontosabban PWM)? Na ezért van annyi autótűz.

DeezL 2013.12.17. 21:24:27

@Agr3ssor: akkor kizárásos alapon 1.8 16v-s 19-es renaultod van!!! a Calibra meg egy fostelep..bár nagyon szép formája volt akkor,bár ma sem panaszkodhat,csak már szétbaszták az összeset,meg a cigányok járkáltak vele egy ideig amig össze nem csukták őket...

DeezL 2013.12.17. 21:26:59

@Agr3ssor: azért mert sokaknak fingja nincs az autóról,nem szerelt,vagy ha szerelt is esetleg sok autóval nem is találkozott.. vagy volt pár autója mondjuk 5-6 egész életében abból szar volt egy VW akkor az összes VW szar...meg stb.. ez megy... :)

DeezL 2013.12.17. 21:31:08

@kapitális: ez pontosan így van... pedig lehet ám külföldön kevés km-es autókat venni jó áron is,nekem érdekes módon sikerült mindig....

Péter 2 2013.12.18. 22:29:02

@H.Krisz: Neked van igazad

Csak egy apróság: a mondatok végére pontot teszünk, nem felkiáltójelet. Az utóbbit nagyon ritkán, ha valaki fel akarsz szólítani valamire, mondjuk. De egyébként pontot. Mindig. Még akkor is, ha fontosnak tartod, amit írsz.

H.Krisz 2013.12.19. 00:07:04

@Péter 2: Köszi a felvilágosítást. Látszik, hogy magyar nyelvtanból nem voltam csak közepes. :-)
Bevallom őszintén, hogy sokszor tényleg a mondatom vagy mondanivalóm fontosságát jelzem a felkiáltójellel. Valahogy jobbnak találtam a csupa nagybetűs írásnál, mert ugye arra meg azt mondják, hogy az internetes világban az a kiabálás vagy mi. Na ebben sem vagyok túl otthon. Majd a jövőben igyekszem erre odafigyelni. Főleg a többi 11 volt autóm értékelésénél. Meg elkezdtem egy autósblog félét is a régi autóim emlékére.
Majd ott is átnézem az ilyen jellegű hibáimat és kijavítom.
olcsokocsik.blog.hu/

Remélem nem okoz problémát, hogy ide írtam a blogom címét! Végül is autókról szól és csak havi 1-2 esetleg 3 bejegyzést teszek ott közzé.

///M_Straight_six 2013.12.19. 13:25:14

@Agr3ssor: "De azt is kifejtette, hogy egy 525d-vel fejet ment az egyik pirosnál" Tekintve, hogy egy 150 lóerős calibrának még az újabb 525d-knél is jobb papíron a súly/teljesítmény aránya (hogy az e39-ről ne is beszéljek), én erre nem lettem volna olyan büszke a srác helyében. Szerintem megtaláltad a leggyökerebb calibra tulajdonost Mo.-n :D ennek ellenére én a calibrát nagyon szeretem és jó kocsinak tartom, még jogsi előtt évegik calibrát akartam, persze végül nem az lett az első autóm, és azóta se volt calibrám, valószinű már nem is lesz... :D De azt azért meg kell jegyeznem, hogy azért nem rossz dolog, hogy ma ilyen olcsón hozzá lehet jutni ilyen caliberű autókhoz, GTI-khez stb. Élményfaktorban nekem egy c20xe motoros, ültetett és calibra, f*sza kipufogórendszerrel nem maradt el sokban a megane RS-től, ami 260 ló, hiába gyorsult az nagyon...
süti beállítások módosítása