Nem az olasz kocsi a szar, hanem a szerelők akik úgy gondolják, hogy az olasz kocsik szarok, na azok a szerelők a szarok, Ők teszik szarrá, mint a többi nem olaszt is. Érteeem?
Az F Astrák nem a precíz kivitelezésükről híresek, ennek ellenére megfelelő karbantartás mellett örökéletűek, bár a korrózió erősen ez ellen dolgozik. Egy F Astrát fenntartani fillérekből lehet, alkatrészek minden utcasarkon vannak hozzá.
Valamiért nyár elején elkezdtem a használtautón egy egyszerű szűrővel nézelődni: japán, lehetőleg Toyota hátsókerekes autó volt a kiszemelt. Tudni kell, hogy abszolúte Toyota mániás vagyok, és előtt nem sokkal volt lehetőségem kipróbálni a GT86-ot.
NARANCS II. (a történet folytatódik)
Egyszer már majdnem megvettem, de mire telefonáltam volna lekerült a netről aztán amikor újra felkerült (pár hónappal később) azonnal telefonáltam és mivel én voltam az első telefonáló én nézhettem meg elősször.
A legolcsóbb volt az AUTÓ kategóriában, ipari hulladék volt előtte ( moskvich ) elmentem érte a kereskedő persze nyomta a rizsát, kicsit kifúj a kipu, meg ilyenek...persze full lukas volt :D