Az autó elektronikájára nem mondhatjuk, hogy elfogadható, hiszen a Fiat Cromából származik (régi olasz elektronika, gondolom nem kell senkinek bemutatni ...). Az elektromos ablak nagyon vicces tud lenni, amikor fél percen keresztül szenved, amíg teljesen eltűnik az ajtóban, egyszer megindul, egyszer majdnem megáll.
Aladár a legszebb, a legjobb, a legerősebb...
Ja, Aladárnak hívjuk, a kislányom nevezte el. Volt egy szomszéd fiú aki tetszett neki, azt mondta ez az autó olyan Aladáros, hát rajta maradt.
Jövőre megint jelentkezem.
Jövőre van, jelentkezem. 128 000 kilométernél járunk Lexivel, csupa mosoly mindenki. Az autó szereti, hogy mindig időben megkapja az előírt minőségű anyagokat és karbantartást, cserébe makulátlanul működik. Közben a Reálszisztémába nem hordom már, mert tele lett a búrám azzal, hogy minden 15 000 kilométerenként "ki kellett cserélni" az első fékbetéteket, mert "nehéz az autó", meg az "automaták jobban zabálják a betétet", meg "biztos nehéz a jobb lába".
Jaguar - mert megérdemlem... :D
Az autó egy totális véletlen következménye. Minden álmom egy BMW 740i-730i volt az E38 as szériából. Meg is néztem párat mind bontószökevény. Jó magyar módra minimum 2 autóbol összegányolt és hibátlannak hirdetett.
Elkezdtem összegyűjteni mik is álmaim netovábbjainak fő tulajdonságai. Legyen minimum 6 hengeres, csakis benzines, hátsókerék hajtású, és minimum 5 m hosszú.
A középiskolából hazafelé a parkoló autók között megláttam valamit, sötétbarna furcsán lapos, szögletes, gyönyörű - MASERATI - kiabáltam az emberek néztek, kb még egy órát járkáltam az autó körül amit az autókatalogusban már ugyan láttam, de élőben még gyönyörűbb volt.