Repülővel a Golgotára

  2013. november 18. - Csikós Zsolt Címkék: repülő toyota úton tokió csikós tokió 2013 motor show tokyo 2013

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve

Van, hogy az embernek el kéne érnie a buszt, aztán mégse fut elég gyorsan, ám egy transzkontinentális járatnál kicsit gázosabb a lecsúszás. Naná, hogy lekéstük a tokiói gépet. De már itt vagyunk, a Lexusnál.

01 Huhh, elintéztük a beszállókártyát
Huhh, elintéztük a beszállókártyát

Ha még nem tudná ország-világ: Bandi a Nissannal indult Japánba most vasárnap, én pedig ugyanoda, ugyanakkor, hasonló célból a Toyota-Lexus konglomerátum jóvoltából. Naná, hogy vasárnap reggel Liszt Ferenc hegyén köd ült, csúsztak a járatok, így a miénk is Frankfurtba. Naná, hogy alig maradt egy óránk már az átszállásra, és még szép, hogy volt még tennivalónk a tokiói beszállókártyával is. Mindent elintéztünk, a tokiói gép is csúszott, de megvoltunk. Irány Japán!

Aztán becsúszott egy kis malőr. Kiderült, hogy a gép nagyon tele van, felajánlották, hogy 600 euróért bárki választhatja a későbbi járatot. Mi persze, ragaszkodtunk ehhez a kora délutáni Lufihoz, csak azzal volt garantált, hogy a Toyota által hozzánk vágott naptár egyetlen lukas időszakát – a megérkezés napjának jó részét – magáncélra kihasználjuk. De a tömeg nem mozdult, a gyomrunk vészesen korgott, elrohantunk a bőven látótávon belül levő standhoz bevágni egy-egy szenyát. Mire visszaértünk, üres volt a váró, a kábé 540 embert szemvillanás alatt bevagonírozták. A kellemetlen arcú és cinikus mosolyú lufthansás ember pedig közölte velünk – az ajtót becsukták, az a gép elment. Ha megdöglünk is. Egy szót nem mondtak a hangosbemondóba, mi távolról néztük a tömeget, mikor indul, azt sajnos nem tudtuk, hogy a miénk melletti kínai gép miatt ugyanolyan ütemben töltődött fel a váró, mint ahogy fogyott a japáni csapat. Boioioioionnnng…

02 Tíz percig még ott állt, bezárt ajtókkal
Tíz percig még ott állt, bezárt ajtókkal

A gép még ott parkolt vagy tíz percet, a csomagjainkat persze az új repülési szabályzat értelmében ledobálták róla. Nem csodáltam volna, ha valakit még suttyomban beültettek volna a helyünkre az utolsó pillanatokban – nagyon nagy volt a túlbookolás.

Hát, nem örültünk. Valami csodával határos módon sikerült volna bizniszre feltornázni a jegyet, életemben először nem élő roncsként érkeztem volna Japánba. Rohantunk intézkedni – csak az esti ANA géppel mehetünk, addig várnunk kell, igyunk talán egy jó kávét. Puff, lőttek a kicsit hullás, de mégiscsak szabad tokiói délelőttnek.
Tehát ettünk és ittunk, búsongtunk, Shinjukura, Uenóra és egyéb jó helyekre gondoltunk, amiket nem látunk majd, no meg a bizniszes fotelre, ami síkba is fektethető. Aztán ANA-jegyet intéztünk, ahol találkoztunk egy hazánk fiával, aki pont úgy járt, mint mi, csak szándékosan. Emiatt ő hatszáz euróval gazdagabb lett – velünk ellentétben.

03 Még rajta sincs az esti ANA-gép ezen a bazi nagy táblán
Még rajta sincs az esti ANA-gép ezen a bazi nagy táblán

Mindegy, sose utazhattam volna máskülönben a második japán légitársaságnak (vagy már az első, és a JAL a második?) tartott céggel, márpedig a japán repülés egész más. A gépen van például USB és 220 volt minden utasnak, a személyzet pedig 90%-ban japán, ezért valószerűtlenül udvarias és segítőkész. Nagy élmény, kár, hogy azért eléggé megnyomorított 11 óra alatt az ülés.

08 Az ott lent már a Narita reptér
Az ott lent már a Narita reptér

Kvázi este értünk a Narita reptérre, ahonnan vészes sebességgel besöpört bennünket egy kisfurgon a hotelbe. Ez a Tokiói-öbölben a tengertől visszahódított területekre épített, számos mesterséges sziget egyikén van, modern, elég steril, de a japánsága miatt mindenképpen vonzó. Épp csak megérintettük a falat, ünneplőbe vágtuk magunkat, és már száguldottunk is tovább a Lexus óriási velkámpartira egyórányira a hotelünktől.

10 Fergeteges Lexus-Buli készülődik. Épp, amire vágytam
Fergeteges Lexus-Buli készülődik. Épp, amire vágytam

Egy szumóstadionban rendezték a dzsemborit, volt sok-sok falnyi vetítővászon, Japán szépe, a korábbi Lexus-pályázatra érkezett filmek kivetítése, beszédek. Aztán – hogy kedvet csináljanak a szalonra – előgördítették a márka két nagy újdonságát.

Egyik egy végleges autó, az RC, amely azon kívül, hogy 4,7 méter hosszú, és lesz benne 3,5 literes V6-os, illetve egy 2,5-ös benzinessel kombinált hibrid hajtás, rendkívül hasonlít az LF-A-ra is. Ez az autó már kvázi szériaérett, rövidesen vehető is.

14 RC, amiből állítólag lesz nagyon brutál változat is
RC, amiből állítólag lesz nagyon brutál változat is

Kicsit messzebb kell kémlelni a jövőbe, ha a 4,64 méter hosszú és 1,62 magas LF-NX kompakt szabadidőautó megjelenésének pillanatát keressük, mert ez itt még csak tanulmány, igaz, teljesen önjáró. Kétliteres, benzines, turbós motor hajtja, és állítólag sokféle forradalmi megoldással találkozunk majd benne. Azért aláfényképeztem: tényleg van benne hajtás.

22 Hasmagasságot is hagytak neki
Hasmagasságot is hagytak neki

Ezt követően jött a dínomdánom, japán levessel, jakitorival, olaszos kajákkal, borokkal, sörökkel, mindennel. A legnagyobb örömömre felfedeztem az egyik kedvenc kajámat, a „karérajszüt”, azaz curry rice-t, pontosabban currys rizst, amit gyerekkoromban a suli menzáján is elég sokszor ettem. Isteni volt.
Vagy négyszáz ember volt a teremben, s a beszélgetésük fonalát addig csak szép, óvatosan kezdte ki a kiköpött Andy Warholnak öltözött, alternatív japán DJ. Ám egy ponton átadta a helyét a zenekarnak. Hallottak már posztindusztrialista rockereknek öltözött japánokat Boban Markovic-jellegű balkáni zenét játszani, de úgy, hogy hiányzik belőle a dallam és a lélek? Küldték már rá az ilyen együttes produkcióját Japán legjobb hangosító berendezésére?

30 Boban Markovic a haját tépné
Boban Markovic a haját tépné

A tökéletes gyógyír egy 40 órája talpon levő, jetlages újságíró számára. Amikor úgy éreztem, már szétreped a fejem, inkább felszálltam az első szállodába induló buszra, és megírtam maguknak ezt a posztot. Egy zűrzavaros nap tökéletes befejezése.

Kattintsanak a képekre, bőséges galéria nyílik, képaláírásokkal!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr645642082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kvcsoliver 2013.11.18. 18:35:32

Ha ottmaradtok és ti választjátok ki a 600 eurós opciót egész szép ki sajtóajándék lett volna. :D

mükkemakk 2013.11.18. 19:25:18

Az élet császárainak (autós újságíró) kijárna egy business jet, valami ütősebb, hogy ne kelljen a zsúfolt légterekben szambázni...kösz a képeket, MÉG!

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.18. 19:38:44

a frankfurti repter a legrosszabb minden tekintetben. Kerulje mindenki ha tudja.

A japan izlesvilag es az europai igen messze esik egymastol :D

kepeket MEG MEG MEG! :)

2013.11.18. 21:26:41

Azért még így is irigyellek benneteket. :))

3 éve lett volna lehetőségem kijutni Japánba 3 hétre, de eltaktikáztam. Azóta is verem a fejem a falba.

Scaleo 2013.11.18. 21:33:16

600 euró, és te nem váltál meg a jegyedtől abban a másodpercben? Annak reményében, hogy lesz egy szabad _délelőttöd_? Mit szól ehhez a nejed? :))) (Avagy hol adnak 600 eurót egy délelőttért? :D)

1kutya 2013.11.18. 21:38:57

én Bandi nissanos posztjára kíváncsibb lennék!

Shadowbull 2013.11.18. 21:41:03

Mindig is tudtam hogy japanberencek vagytok :) A Stump kulonosen gyanus volt!!! :)

Shadowbull 2013.11.18. 21:43:14

LF-NX: OMFG! Ez meg a japcsiktol is beteg.

Rocko- 2013.11.18. 22:38:09

@kvcsoliver: @Scaleo: "Puff, lőttek a kicsit hullás, de mégiscsak szabad tokiói délelőttnek."

@Shadowbull: az első fényszóróban van valami.

ommm 2013.11.18. 22:41:19

@Shadowbull: Láttam Fankfurtban ugyanezt. Volt alatta motor, valami fűnyíróból, meg összetaknyolt laposvasból valami keret, megtámasztva alulról a színpaddal. Eléggé koncepció még az és hát az orra, na az nincs.

@visszakettopadlogaz: Én pl. kifejezetten jól tudom érezni magam ott, sosem volt gondom semmivel.

1kutya 2013.11.18. 22:58:58

@Shadowbull: még a végén kiütik alólatok a zikszegyet, oszt néztek, mint bíka a mocsárban:)))

Altezza 2013.11.18. 23:14:47

Kérdezzetek rá a Lexus RC 500 F típusnévre. ;-)
Csak mondom...

xfile 2013.11.18. 23:34:11

A múlt héten csak Székesfehérvárról vonatoztam volna hazafelé,de a vonat 1 óra tíz percet késett...Van ez így, mégha nem is Tokio-ba mész,hanem csak idehaza vonatozol.No Comment.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.18. 23:51:00

@ommm: eloszor is amiben a legrosszabb: biztonsagi ellenorzesnel olyat vesznek el toled amit sehol mashol a vilagon nem es ezt igen bunko stilussal tudjak parositani. Ha vamolnod is kell akkor 50perc tutira nem eleg, marpedig van amikor ott erkeztetnek be az EU ba es ott a vam - de errol egy nyikkot nem mondanak a repulon, ezt ugy szoktak megoldani olyan helyeken ahol jobban szervezett a dolog hogy mar a repulon ki kell tolteni a papirokat. A kapuknal mindenhol mashol - ha torlodas van - tobb ember enged fel a repulore, itt akkor is egy max ketto. Ertem en hogy biznisz de akkor is, Frankfurt kis repter, szoval ezt jobban meg kene oldani. Ja, nem tudsz rendesset enni bent a repteren de ezek mar szubjektiv dolgok - ezeket hagyjuk: a nemetekhez meltatlan ahogy frankfurt meg van oldva. ( a Yelp en egyszer nevvel cimmel hagytam feedbacket egy csilaggal )

amugy szerintem a businessen nem tudsz fekudni, az a first class ahol folding chair van ( az ketszer-haromszor dragabb altalaban ) de ezt nem tudom hogy a Nipponnal hogy van, en nem mentem veluk sehova eddig.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.18. 23:55:17

@Shadowbull: csak kerdezem: minek csinalnak teljessen valosagtol elrugaszkodott bemutato modelleket amikrol egy 5 eves gyerek is tudja hogy a budos eletben nem lesz belole utcai auto - ertem en hogy iranyvonal, meg brand lifting meg huha de van ertelme? A CES Las Vegas on tavaly olyan muszerfalat mutattak be ami bevallottan meg 10 evig tuti nem kerul gyartasba - HUD meg kezlegyintes erzekelo meg okos radar meg stb stb Egy merci/nissan/audi miert erolkodik azon hogy vadnal vadabb dolgokba penzt tegyen amikbol eddig es sem es ezutan sem lesz semmi?

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.18. 23:57:18

@xfile: tokioban ( vagy japanban valahol ) lemondott a kozlekedesi miniszter mert kesett egy metrokocsi 29masodpercet. Valami olyasmit mondott hogy ez rendszerszintu problema, es ezutan nem tudna kezeskedni Japan kozlekedeseert. Mas kultura.

cukkkorka 2013.11.19. 03:43:25

11 óra után siránkozni, pfff, utazz egyszer Ausztráliába Helszinkin keresztül 26 óra alatt... síróskurva

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.11.19. 04:14:47

Nem arról volt szó hogy a Toyota nem csinál turbómotorokat?

zdyzs 2013.11.19. 05:00:02

@visszakettopadlogaz: A szlestörzsű gépeken, már szinte minden business class ülés teljesen vízszintesbe állítható. Csak az egészen gagyi légitársaságok nem cserélték le a régi üléseket. A Lufi Business Class-on simán tudsz vízszintesben aludni.

A franfurti reptér valóban tök gáz, de sajnos nem minden járat megy Münchenből is. Amelyik igen, mindenképpen azt kell választani. Vagy Zürich. Vagy eleve Schwechatból kell indulni. Budáról időben nincs is lényegesen messzebb mint Ferihegy és akkor nem kell az átszállással vacakolni.

zdyzs 2013.11.19. 05:01:51

Tsík!

Ez oltári szívás, a fenének kellett ennyire zabálni! A gépen úgyis kaptál volna tápot egy órán belül!

Az meg jogos észrevétel, hogy milyen délelőtt ért meg Neked 600 Eurót?

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.19. 06:38:29

@zdyzs: business class kimaradt eddig az eletembol mert vagy eco class vagy first. ( en fizetem vagy a ceg )
Amugy az europai repterek nem valami jol szervezettek, a legtobb amerikai repteren a jardan a terminal elott be tudod adni a borondodet es becsekkelni ( curb check in ) ilyet europaban meg nem lattam. Amerikaban 50 eve hetkoznapi dolog a repules, nyugat europaban 15-20, de mondjuk hogy valaki 5 orat repuljon a munkahelyere vasarnap ejjel es penteken vissza olyan soha nem lesz europaban mert ahhoz kicsi. ( London Moszkva 3.5h ) Mas kultura, mas szokasok, stb.... na de ne offoljunk kerem, en varom a japppan kepeket, Csikos lakott mar ott tudja mit erdemes "lekapni" :)))

Shadowbull 2013.11.19. 06:41:17

@1kutya: hat lehet, de nem tul valoszinu. A Lexus most nagyon belehuzott, gondolom nem akartak tobbet nyilvanvaloan koppintani inkabb kitalaltak ezt az egyedi formanyelvet.

Szerintem borzaszto, a tegnapi IS is egyszeruen ronda, tok felesleges csicsas reszletekkel. Pl. az elso lampak alatti krom Nike pipa. ertem en hogy volt ott egy ures felulet, de akkor is ronda.

de lehet ezzel huzza meg a Lexus a jokert.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.19. 06:41:42

@cukkkorka: nem akartam mondani hogy London-LAX 13.5ora :D:D:D

Shadowbull 2013.11.19. 06:42:58

@visszakettopadlogaz: figyelemfelkeltes, uj dizajniranyvonalak tesztelese, bekerules a hirekbe. Alapveteon nincs ezzel baj, ha nem egy dizajnbakloves jelenik meg a kozonseg elott, mert az szerintem inkabb kontraproduktiv.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.19. 07:07:16

@Shadowbull: koszonom. Nem lennek jo autoipari marketinges - talan azert nem is vagyok az.

Rocko- 2013.11.19. 07:08:48

@zdyzs: hmm, megmutatod hogyan kell lezavarni azt, hogy 24 óra alatt elmész Tokióba meg vissza, és ott vagy egy fél délelőttöt, mindezt 600 euroból?
köszi.

@visszakettopadlogaz: más kultúrkör.

@Shadowbull: mint a Bentley SUV?

zdyzs 2013.11.19. 08:10:28

@Rocko-: Vazze, te ezek szerint csak a kommenteket olvastad. Csikósék azért nem akartak későbbi géppel menni, hogy legyen egy szabad délelőttjük Japánban. Én arra kérdeztem rá, mit csináltak volna ami megért (volna - mert ugye így is lekésték a járatot) 600 Eurót.

@visszakettopadlogaz: De jó cégnél dolgozol, hogy First Class jegyet fizet neked. Nincs esetleg egy állás? :-)

504Laci 2013.11.19. 08:24:28

@zdyzs: Fogalomzavarban szenvedsz. A jegyet nem ők vették hanem a vezérképviselet. Ezért aztán a 600-at sem nekik adták volna vissza személyesen, hanem a cégnek.

protézisesh 2013.11.19. 08:43:07

Még 2001-ben volt szerencsém Egy hónapon belül Sri Lankan/Emirates kombóval a Maldiv-szigetekre és Luftwafféval Miamiba repülni. A SL A340, E-A330, LH-B747 volt. SL/E: távolkeleti személyzet, full udvarias, aranyzsinóros menükártya, korlátlan italfogyasztás economy classon is, (vodkatonikba lime-szelet is jutott, stb), personal entertainment system minden ülésben, meg amit akarsz.
Ugyanekkor a LH még egy téeszkirándulásra küldött "különjáratos" Ikarus szintjét is alig ütötte meg: 30 soronként egy tévé fellógatva, amin a Frankfurt-Washington távon végig "best of gags" jellegű fos ment, filmről szó sem volt. A kaja szar volt, a gép büdös, italt is csak egyszer szolgáltak fel, pedig nappal repültünk.

Azóta ha transzkontinentális repülés jön, ha tehetem, csak keleti légitársaságot választok (Emirates, Cathay Pacific, Singapore Airlines, Sri Lankan, Thai...) Mind különbb a nagyképű, lenéző és fapados európaiaknál.

Reptérben nálam negatív csúcs Párizs CDG ott eddig nekem és minden arra járt ismerősömnek volt valami balhéja.

A lexusok meg randák, mint a bűn. Az összes olyan, mintha valami manga-rajzoló tervezte volna őket két Dragon Balls-jelmez között a kávészünetben. Európában róka lesz belőle, meg bukta. Meg kell nézni a Kiát: mióta ez az ex-audis Peter Schreyer rajzolja őket, hasítanak, mint kardhal a langyos óceánban.

Rocko- 2013.11.19. 09:09:05

@zdyzs: ja, csak a kommenteket olvastam, azért idéztem a posztból.
"Én arra kérdeztem rá, mit csináltak volna ami megért (volna - mert ugye így is lekésték a járatot) 600 Eurót. "
az az ő dolguk.
azért elárulom, ez egy hasznosan eltöltött plusz idő lett volna, ezzel szemben hereveréztek a reptéren. hiába a 600 EUR, ha te mást csinálnál.

V12 Power 2013.11.19. 09:16:51

Ez a különbseg egy kulturalt legitarsasag es az Air France között. Parizsban bö egy oraval indulas elött nem engedtek fel a gepemre, ugy, hogy csak kezipoggyaszom Volt, igy meg arra Sem hivatkozhattak, hogy mar bepakoltak es ujra kene rakodni a gepet. Ök ugy intezik az overbookolast, hogy amikor eleg ember bejutott, akkor bezar a bazar, es nem engednek fel. Ha el akarsz repülni, akkor ra kell fizetni, hogy elmehess egy masik jarattal. Nem en jartam akkor igy egyedül. Volt olyan teljes csalad, akit mar tegnap Sem engedtek fel a gepükre, aztan ma sem. Undorito, büdös, csigazabalok, soha többet nem repülök velük, ingyen se.

zdyzs 2013.11.19. 10:48:15

@Rocko-: Ez igen, én is szeretnék olyan gazdag lenni, hogy simán lemondjak a havi nettó fizetésem közel kétharmadáról egy kis hasznosan eltöltött időért. Még ha az Japánban van, akkor is.

@504Laci: Lehet, hogy most másképp van, én 7 vagy 8 évvel ezelőtt voltam ilyen helyzetben. Túl volt bukkolva a járat Frankfurtból Budapestre. Megkérdezték ki hajlandó később menni, mert az kap 150 Eurót. Én (meg még páran) jelentkeztek. A kezembe nyomtak egy másik beszállókártyát, meg 100 Eurót. Összesen annyit kellett tennem, hogy aláírtam egy papírt az átvételről. Soha ilyen könnyen nem kerestem két óra alatt ennyi pénzt.

conmorientes 2013.11.19. 10:49:14

@protézisesh:

Majd mindenben teljesen igazad van :)))
Nincs is európai léigtársaság a világ legjobbnak tartott első 10 között.
Ráadásul ebben az évben a legobb európai légitársaság a Turkish Airways, ez is mont valamit a helyzetről.

Életem eddigi egyetlen géplekésése is a CDG-hez és egy vietnáminak tűnő párizsi taxisofőr kettőséhez kötődik.

Viszont a régebbi Lexusokat azért nem kell leírni, egy patika IS 200 vagy 300 még mindig nagyon jó kis szerkezet.

conmorientes 2013.11.19. 10:52:04

@zdyzs:

Ugye nem haragszol meg ha azt mondom vannak akik nem képesek az élményeiket pénzre váltani és ez egyáltalán nem gazdagság hanem csupán életszemlélet kérdése.

conmorientes 2013.11.19. 10:57:07

Csík !

Elfáradhattál az úton, mert Stumpf két sarokkal tőled úgy érzem érdekesebbeket lőtt szakmailag.
Elvárnám hogy amennyiben lesz időd egy kis Kei car válogatással örvendeztess meg minket. Mondjuk engem az sem zavarna ha megálltok egy taxidrosztnál és összahosnlító elemzéseket kapnánk a belga vert csipke és a japán taxi ülésterítő különbségeiről :)))

Szeva.

conmorientes 2013.11.19. 10:58:13

@504Laci:

Laci :)
Ne állj bele, szerintem egyszerűen nem érti....

Rocko- 2013.11.19. 11:02:57

@zdyzs: ahogy itt fentebb mondják: van amit nem tudsz pénzre váltani.
részemről kiszálltam.

zdyzs 2013.11.19. 11:11:02

helyesen meg 150 Eurót

zdyzs 2013.11.19. 11:12:35

@Rocko-: Értem, Priceless..... :-)

unom_ma 2013.11.19. 11:16:31

Hogy egy felnőtt ember élete erről és ilyen módon szóljon manapság, csak mert sok pénzről van szó ebben az "autós" világban az elgondolkodtató. Ám kell ahhoz bátorság (vagy butaság?), hogy ezt a pitiáner (de sok pénzről szóló) világot a Golgotával párhuzamba állítsa.

zdyzs 2013.11.19. 11:18:12

@conmorientes: Nem haragszom, pont EZT kérdeztem, hogy mi lett volna az a nagy élmény, amiért Csikós lemondott egy nagy kosár eredeti Ponton alkatrészről...:-)
Főleg mikor ha jól emlékszem, nem is olyan rég járt Japánban.

conmorientes 2013.11.19. 12:03:15

@zdyzs:

Bizonyára számodra is vannak különösen inspiráló helyek, ahova bármikor szívesen elmennél.
Csíknek ez japán. Azt gondolom amikor valaki annyira "trappban szarósban" adja elő az életet mint Ő, akkor majd egy napnyi szabadidő "pont ott" felmérhetetlen lehetőségeket tartogathat még akkor is ha annak még pontos célja nincs.
Ezért magam egy kissé furcsálottam is azt a félmondatot hogy elmentek szendvicsezni a sor láttán. Ezt annak tudom be hogy amikor többed magáva van az ember hamarabb vannak rossz döntések, ez a birkafaktor :)

A Ponton meg mint már azt biztosan olvastad gyakorlatilag készen van, rendszám alatt virít, finomhangolása zajlik ezért nem hiányzik belőe a 600 ojró :)

conmorientes 2013.11.19. 12:06:38

@unom_ma:

Nem jelzett kissé túl korán a blaszfémia detektora ?

Scaleo 2013.11.19. 12:34:43

@Rocko-: Ha pénzre nem is, nagy pénzre már majdnem mindent... :)

Én arra lennék kíváncsi, mit szólt a neje ahhoz, hogy 600 euróért akart magának egy szabad délelőttöt. :D

altimus 2013.11.19. 13:04:58

- ha valakit meghiv egy ceg, fizeti az utat, szallast, egyebet, akkor velemenyem szerint egeszen egyszeruen nem illik elbartelolni ennek reszeit. meg akkor sem ha tortenetesen a konkret meghivo altal osszeallitott programbol semmit nem mulaszt el emiatt. maganuton persze jo uzlet lehet az ilyen deal, ha nincs az embernek kotott programja es keshet fel napot.

- amugy ma mar nem kp-t adnak, hanem pillanatok alatt kinyomtatnak egy nevre szolo bankkartyat, amit atm-ben lehet keszpenz kivetelre, vagy vasarlasra hasznalni az adott osszeghatarig. ezt nem latja a repjegyet vevo ceg, nevre szolo kartyat adnak meg akkor is ha pl. egy ceges hitelkartyara veszi az ember az eredeti repjegyet.

- interkontinentalis repulot ugy lekesni, hogy az ember ott van meglehetos amatorizmus es faszsag, meg akkor is ha egy tulfoglalt geprol van szo ahol nyilvan nem keresik agyon az embert ha nem szall be a gepbe. amugy 500+ ember nem szall be a gepbe 15-20 percnel kevesebb ido alatt, ami azert nem keves ido egy szendvicsre.

protézisesh 2013.11.19. 13:19:07

az miért van, hogy minden totalcar-os képen a Gajdán Miklóst kell nézegetnünk? A vezess.hu-n meg Csikós urat bámulják?

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.19. 19:03:53

@V12 Power: star alliance, egy rendszer, nem attol fugg hogy air france vagy sem.

@altimus: ez attol fugg mennyire sz@rrago az adott szemely. Amugy meg sok ceg azt csinalja hogy meghiv teged / elkuld teged valahova, elso osztalyra kuld vochert aztan rajtad all hogy downgradelsz eco vagy business ra es farzsebbe rakod a maradekot vagy sem. Ok nem latjak, ez attol fugg mennyire vagy magadra igenyes.

szerintem mostanaban mar a sima turista osztaly is sokkal jobb mint pl 10-15 eve, van internet ( gogo inflight az ingyenes chrome on keresztul 100gb ig 40 nap egy evben max ) 5-8 orakig nem sok ertelme van feljebb szolo jegyet venni, hacsak nem "kapcsolatepito" jelleggel akarsz a 1st classon ucsorogni.

@zdyzs: en tudok elni ha van aki fizeti :D amugy nincs ingyen az az elso osztaly, dolgozni kell azert. Nem szorjak itt sem a penzt a cegek.

@protézisesh: az azsiai gepeken mutatja a menuben egy ikon hogy merre van kelet. ( juteszembe a virginen is ) ha mar a gepekrol: az A380 on tettek egy kamerat a fuggoleges vezersik tetejere, ha azt nezed ( es kozben ittal eleget a remy martin bol ) olyan mintha repulnel :LD:D:DD

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.19. 19:13:00

@Rocko-:
"hmm, megmutatod hogyan kell lezavarni azt, hogy 24 óra alatt elmész Tokióba meg vissza, és ott vagy egy fél délelőttöt"

pl:

www.youtube.com/watch?v=wwTj7SwzcHI
süti beállítások módosítása