Heti merítés

  2013. október 13. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Digó limó (frissült)

53853

Aztán hazaindulásnál enyhe probléma jelentkezett: ha be volt húzva a kézifék, akkor világított a ködlámpa visszajelzője, ha indexeltem, akkor világított a kézifék visszajelzője, ha felkapcsoltam a lámpát és indexeltem, nem világított semmi, ha le volta kapcsolva a lámpa, lehetett indexelni, de nem ment a hátsó köd, ha fel volt kapcsolva, akkor nem ment az index, ha próbaképp felnyomtam a hátsó ködöt, akkor nem volt tompított és ha ráadtam a gyújtást akkor rögtön volt első köd. Tudod eddig követni?

Hindu Rizsrakéta

52853

Törötten vettük a nejemnek. Először furcsán nézett a kereskedő, hogy körbeszaladtam az autót, és máris vittem. 180 centis magasságom ellenére, csak a beszállás "érdekes", viszont 160 kilómmal vígan elférek az autóban, viszonylagos kényelemben. A mögöttem ülők ezt már nem mondhatják el magukról :-)

A beteljesült álom, egy Legenda újjáéled (frissült)

60046

Ausztriában egy kis faluban láttam egy 88-ast. Mondhatom első látásra szerelem volt. Ahányszor arra jártunk, mindig sóvárogva néztem a kis ütött-kopott gépet. Aztán teltek, múltak az évek, a szerelem megmaradt, már csak az autó hiányzott a beteljesüléshez :-)

Talpig gentleman. De attól fölfelé büdös gazember

series I 1968-1973 1

A kép illusztráció

Rossz tulajdonsága nemigen van a felhasználói oldalról, szerelni viszont borzasztó. Iszonyat nehéz vasak vannak benne, de hát szét se hullik hamar... A hátsó fékbetétek cseréje például megér egy külön misét, normálisan beállítani a porlasztókat felér egy lottó ötössel, a világítása az autó képességeihez mérten eléggé alulméretezett, az isten haragja is collos menetű rajta.

Feltétlen bizalom a japán autógyártásban

30892

Mikor szegény skodám már a tuningolás végeláthatatlan útjáról le-lesodródva végpályára érkezett, szerelő barátom felhívta a figyelmemet a Geminire. Természetesen ekkor még csak úgy lettem tájékoztatva, hogy ha van ismerősöm, akinek kellene, akkor szóljak. Hát én lettem az az ismerős. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr505565775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1kutya 2013.10.13. 10:31:58

a Tanár Úr megint alkotott:)

Schütii 2013.10.13. 11:15:14

Wiki szerint a gen 2 Geminit nem árulták dízellel az USA-ban.

Schütii 2013.10.13. 11:18:05

Valamint ott I Mark néven ment az autó, ennek meg ott a Gemini felirat a műszerfalon.

Schütii 2013.10.13. 11:26:07

" Addig fogok vele járni, amíg szó szerint szét nem esik."

Kis magyar realiti.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.10.13. 11:37:22

Landi:hütőtakaró helyett inkább egy jó termosztát kéne és jó lenne a fűtés.
Jag:vezettem.ilyen régi jaguárt ,egy 2000 es argenta elöl nem bírtqm meglépni ,eoz kb 20 éve volt.

yenoee 2013.10.13. 12:46:54

@Gyurma73: Kéne egy olyan Argenta, de 132 még inkább :)

PiszkosFreddy 2013.10.13. 13:19:11

Ezek a mitomán legendák...

"állítólag az USA csak akkor volt hajlandó beimportálni, ha alá teszik a Lotus futóművét, de ez nem biztos, hogy pontos információ"

charisma = carisma (itt)

vasutasrendőr 2013.10.13. 13:28:45

Ha már lett fedélzeti számítógép a Cromába, akkor egy kis csíptyúning is mehetne bele, az ilyen vadállat 316i bömbölősök kivédésére :)

Aldo Moro 2013.10.13. 13:40:17

180 centi és 160 kg.? A jó élet, két ember kijönne belőle.

Evil Dragon 2013.10.13. 14:28:57

Lehet,hogy nem lenne ennyi baj a Digó Limóval,ha nem piásan szerelgetnék... :D Nem baj,addig legalább van mit olvasni :D A Landy itélet mintha már lett volna egy párszor...

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.10.13. 17:01:21

Erre a jaguarra mondtak anno hogy a jaguar ezentul a szervizbol akar elni nem az autogyartasbol. Ez volt a melypont az angol ipar torteneteben. JayLeno szerint a legjobb moka hogy mielott mesz vele megtippeled mi fog elromlani. Minden reszeben egy igazi rosszul tervezett rossz auto. Ennel minden jobb. ( kis csemege: az ajtokat, a tankot, a gyujtast mind mind kulon kulcs nyitja :) ket 70 literes tankja van amugy, a doublesix kb 15-30 kozott eszik, viszont nem megy.

magyar bucó 2013.10.13. 17:19:28

"a bal eleje, a futómű előtt 4 centivel elment a középvonaltól. Szerencsére egyenesen fut, gumit nem eszi, hogy a bal oldalon jobban kilátszik a kerék? KIT ÉRDEKEL???!!!"

Remélem, ez csak valami (rossz) vicc...

Minden Áron 2013.10.13. 19:07:32

Vazze, elolvastam a croma-s regényt, ez majdnem olyan súlyos, mint a múltkori brava-s...

Capt.Power 2013.10.13. 20:17:26

A digó limó-s srác szenzációs. Szókészlet óriási, nagyszerűen fogalmaz, érdemes elolvasni, de nem szabad munka közben, mert az ember hangosan felröhög, és nehéz kidumálni. Tapasztalatból írom...
Érdemes lenne megkeresni, hogy a TC-n máshol is írjon.

Józsi a guminagykeres 2013.10.13. 20:25:06

@PiszkosFreddy: Ja,ezek a romantikus átköltések kb. a zaporozsec t55-ös indítómotorjával kezdődtek. Hallottam már lexus ls400 repülőgép motorként való átemeléséről is. Több hirtelen nem jut eszembe,pedig rémlenek olyan sztorik,hogy állok egy lefingott fostaliga mellett,tulaj valami ilyesmi baromsággal magasztalja egekbe az autóját én meg bólogatok és hümmögök.

1kutya 2013.10.13. 20:39:34

@Capt.Power: én már ajánlottam ommm-nak, hogy @Aldo Moro: tanárurat vegyék be (legalább külsősnek), lenne itt vigadalom :-DDD

Rocko- 2013.10.13. 20:54:24

@Aldo Moro: hosszában vagy keresztben?

Hurri Kán 2013.10.13. 21:30:51

@visszakettopadlogaz:
"a doublesix kb 15-30 kozott eszik, viszont nem megy."
Az lehet, viszont megfizethetetlen élmény látni az emberek arcát, mikor középre állsz be vele a kútra tankolni :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.10.13. 21:49:58

@Hurri Kán: :D voltam kamionos anno, tismerem az erzest, csak kicsit maskepp :D:D:D

Rocko- 2013.10.13. 21:56:26

@visszakettopadlogaz: :DDD

@Hurri Kán: náluk nincs körút.
de ha lenne is eltörpülne a Jag. :D

Krisz_ 2013.10.13. 21:57:54

@Aldo Moro: Basszus, Aldo, leköptem a monitort, úgy nevettem ezen... :)

DeezL 2013.10.13. 22:34:48

@Evil Dragon: a Cromával kapcs. az az igazság hogy elektronikailag volt amelyik soha nem volt rossz,de volt ami állandóan meglepetést okozott... nekem 2db Cromám volt ,én kifogtam nagyon jók voltak !

DeezL 2013.10.13. 22:36:21

@visszakettopadlogaz: a rover 75ösnél szarabb nem nagyon volt az angolok szerint :)

Pasas 2013.10.13. 22:40:22

Ez a Jaguár hihetetlenül gyönyörű.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.10.13. 22:54:18

@DeezL: az angol proli merges volt a Rover75 re mert nem volt jo auto, de az arisztokracia "trabantja" - mert ugye a RoyceRolls volt a fo csapasirany kekverueknel - a Jag volt, es a meltan hidegveru angol uriemberek is teli szajjal szaroznak valamit annak tenyleg nagyon rossznak kell lennie :) A Rover75 se volt "karamella", de azt tudta hogy a tetkos-rosszfogu-alkesz brit proli munkaba jarjon vele. A Jaguarnak nagy feladat volt A bol B be jutni is - meg ugye mas ha kesel a gyarbol es kirugnak vagy taxival kell menj a krikett meccsre :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.10.14. 00:06:15

@malenykij polgar: kb akkora a kulonbseg mint Devecseri es Guzmics kozott - ertekelhetetlen mindketto.

bigpond 2013.10.14. 02:23:52

@Aldo Moro:

Most nem szaggattad meg magad az irassal, eleg rovid az update , kezd mar oszeallni a verda vagy mi?

Elmés téveszmés 2013.10.14. 03:10:43

@Aldo Moro:
Békés megyei vagy?
Ha hazalátogatok,megkereslek,oszt' iszunk egy sörikét,s kielemezzük az olasz kocsikat.:)

Minden Áron 2013.10.14. 06:47:31

@Elmés téveszmés: Hirtelen nem voltam biztos benne, csak sejtettem, hogy az 3 ajtós volt meg fekete. Megyek és iszok is 1 sört meg 1 szilvát a bánatra...

Rocko- 2013.10.14. 07:37:44

@malenykij polgar: és így keletkeznek a pletykák.

Prérifarkasz 2013.10.14. 08:11:06

@Aldo Moro: Ha nem lennék elhízva, mint disznó (80 kg), akkor az egész család kijönne ennyiből... :)

Prérifarkasz 2013.10.14. 08:17:44

"Hatástalan első lengéscsillapító" - vazze 160+ kg-mal mi a túrót vársz egy mini kategóriától??... Egyébként saját bevallásod szerint is csak hajtod, amíg szét nem esik - minimalizálva a törődést - jó magyar szokás szerint...

Aldo Moro 2013.10.14. 08:48:13

Sosem lesz kész, mindig találok rajta valami faragni valót.

Jaja, békési vagyok, motivációs céllal, most főtt ki a pálinkám meg készül a bor is. :-)

kakukk11 2013.10.14. 13:07:36

Nem értem az embereket. Mert akinek "szerelem" a gép amit megvesz, az OK, az ellen érvelni nem lehet. De aki azért veszi, mert használni akarja, lehetőleg gazdaságosan, az miért nem számol egy kicsit. Ha 4 évig összeírja az üzemeltetés költségeit, akkor rá fog jönni, hogy a vételár, amiért a sz*rkupacát vette, a legkisebb tétel. Milliókat költ üzemanyagra, százezreket szervízre és egyéb üzemeltetési díjakra(műszaki,bizti,adó,átírás), és akkor vacakolnak ilyen 100-200 ezres f*sokkal, és büszke rá, hogy milyen olcsón vette.
Ez kb olyan, albérletbe mennél pár évre és van egy lapusztult garzon a getto közepén 50-ért, ahol kaució nem kell, meg van egy kultúrált fényes kis lakás, zöld övezetben 50-ért, csak ott 2 hónap kauciót kérnek. És inkább mész a gettoba, mert a kezdeti költségek kedvezőek, aztán ha havonta kirámolják a lakást, azzal csak késöbb szembesüls úgyis.

Elmés téveszmés 2013.10.14. 13:32:33

@Minden Áron:
hogy fokozzam a bánatod:kék,nem fekete..:D
Megyek én is,bontok egy ampulla borsodit,oszt nekiesek,mert kaphatom ki a féltengelyt belőle.:)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.10.14. 13:47:48

"Minimális szervizigényű,
üzembiztos jószág, rettegtem tőle,
mert elvégre ez is egy Suzuki."
Ezt magyarázza már el valaki.

Hurri Kán 2013.10.14. 14:02:46

@agresszív kismalac:
Valószínűleg a Suzuki nyújtotta várhatóan legendás kényelemtől ijedt meg.

gigabursch 2013.10.14. 15:26:45

@Gyurma73:
Francokat.

Landiban a fűtés az valami egzotikus dolog.

Volt már néhányban a fenekem. Fűtés egyikben sem volt (értelmezhető).ű
Olyan +5°C-ig szo-szo, alatta befagy a valagad.

Nem európára tervezték, de még csak át se tervezték.

szeri13 2013.10.14. 16:29:14

a Digo Limos cikk az ev cikke, komolyan :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.10.14. 19:39:07

"Ha végül nem a javíttatás mellett dönt, hanem egy másik Corvette-et venne magának, ráadásul hat hónapos várólistára kell feliratkoznia. Ha nem akar sokat várni, húszezer forintos sürgősségi felárat kell kicsengetnie.:

khmm, $16.000 + destination charge ( $200-$1200 ) szoval kb $17.000et, nem 20.000HUF -t bar nem neztem meg a dollar/forintot a heten, lehet hogy erosodott a forint :)))

butschq 2013.10.14. 20:50:02

@visszakettopadlogaz: Az erősödés csakis a 8-1-nek köszönhető :D

Aldo Moro 2013.10.14. 21:22:11

Höhö:
- Sanyi bácsi, keljen fel, már 9 van!
- Mi van, kaptunk még egyet?

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2013.10.14. 23:34:18

Digó limót elejétől a végéig egy seggel elolvastam, most valamiért úgy cisszentenék egy sört meg egy feles szilvát utána küldenék. Mintha Rejtő Jenő írta volna ezt a fickót egy durván átdorbézolt sötét éjszaka után. Remélem frissül még a történet.

Minden Áron 2013.10.15. 07:05:38

Majdnem lett belőle "idegenben jó az x"...

DeezL 2013.10.15. 16:22:48

@visszakettopadlogaz: 75ös roverom nem lesz valszeg:) de most lesz Jaguarom ..... X-type

Elmés téveszmés 2013.10.15. 20:13:37

@DeezL:
Ki tudja...van a bravo meg a punto,de ez nem jelenti azt,hogy fanatikusan imádatom tárgyai...viszont van benne stílus,design...ha már benne vagyok,vagy élvezni akarom a szürke aszfaltcsík minden kis kanyarulatát,akkor olyan környezetben szeretném tenni,ami lelkileg felemel,gyönyörködtet...majd a kiszállás után,ha visszatekintek reá,akkor újra megdobogtassa a szívem..hogy igen,az enyém vagy...együtt élveztük minden kilométerét az útnak..:))
Múltkor volt szerencsém(ha ez annak nevezhető) ülni egy seatban...hát istenem...ilyen belsőt bútorlapból összedobtam volna...

DeezL 2013.10.15. 21:58:44

@Elmés téveszmés: ez pontosan így van:) bár 2001 utántól már szebb belsőkkel rendelkezik a VW konszern is!

DeezL 2013.10.15. 22:30:19

@Elmés téveszmés: de ha már a stílus design-nál tartunk! érdekelne 159es alfa?

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2013.10.16. 00:54:34

Emberek, az a csoffadt Jetta mk2 a galériában, az kinek a mije?Miért kell ennyire nyomatni, hogy mindegyik ajánlóban benne van?Mi benne a nagy szám? :-o

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.10.16. 16:19:14

a "hidrogen naciskodas" csapdajaba nem szeretnek beleesni - es a Hyundai cikk ala nem tudom irni - de a nemetek tudtak pontossan hogy mi kene a leghajoba csak eppen az elso vilaghaboru utan embargos volt szamukra a megfelelo gaz toltet, ezert tettek bele hidrogent. 1920korul - most nem itt a helye hogy a Junkers fele kor alaku repulokre kiterjek amik akkor mar szabadalmi oltalom alatt alltak (!!!) - de igen eloremutato technologiai leirasak voltak a hidrogen hajtasu autokkal kapcsolatban is. Ezek nem olyan leirasok voltak hogy pl" es akkor gazzal megy es az majd jo lesz" hanem olyan nemet precizitassal, szabadalmazhato allapotban voltak a tervek. ( Nemetorszagot mindig szoritotta a koolaj hiany, azert folytak eros kutatasok mas uzemanyag felhasznalasi technologiak fele, de ezt a "gyoztes" hatalmak nem engedtek )

amugy elenken emlekezek egy 1984es DELTA ( Kudlik Julia fele ) adasra amiben mar az 1990es elejere tomegessen elofordulo ilyen kocsikat vizionaltak, teljes beleelessel. Kac kac :))) azert a koolaj cegek reszvenyeseinek is volt ebbe beleszolasa :))))

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.10.16. 16:20:59

mielott jonnek a huhogok es konteo keszitok suru hangos csapatai: az teny hogy az akkumlatorokkal es hidrogen technologiaval kapcsolatos szabadalmak donto tobbsege saudi-amerikai ceg kezeben van. Egyreszt adodik abbol hogy nekik volt penzuk megvenni artol fuggetlenul, masreszt felismertek hogy ha ok a hoemberek akkor jobb ha keson jon a tavasz.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.10.16. 16:22:51

@geegee: mert kell mert nemet es oreg es erre gerjed a nep. Amugy ritka egy aranytalan auto, koreai jellel az orran mindenki egy aranytalan kockanak hivna. NA de ha VW az egesz mas, akkor szeretik a nepek :)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2013.10.16. 18:49:42

@visszakettopadlogaz: :D
Jó, oké, de véwéből is vannak izgalmasabb gépek, mér' nem olyat tesznek ki.Na mindegy.
süti beállítások módosítása