Digó limó (frissült)
Aztán hazaindulásnál enyhe probléma jelentkezett: ha be volt húzva a kézifék, akkor világított a ködlámpa visszajelzője, ha indexeltem, akkor világított a kézifék visszajelzője, ha felkapcsoltam a lámpát és indexeltem, nem világított semmi, ha le volta kapcsolva a lámpa, lehetett indexelni, de nem ment a hátsó köd, ha fel volt kapcsolva, akkor nem ment az index, ha próbaképp felnyomtam a hátsó ködöt, akkor nem volt tompított és ha ráadtam a gyújtást akkor rögtön volt első köd. Tudod eddig követni?
Törötten vettük a nejemnek. Először furcsán nézett a kereskedő, hogy körbeszaladtam az autót, és máris vittem. 180 centis magasságom ellenére, csak a beszállás "érdekes", viszont 160 kilómmal vígan elférek az autóban, viszonylagos kényelemben. A mögöttem ülők ezt már nem mondhatják el magukról :-)
A beteljesült álom, egy Legenda újjáéled (frissült)
Ausztriában egy kis faluban láttam egy 88-ast. Mondhatom első látásra szerelem volt. Ahányszor arra jártunk, mindig sóvárogva néztem a kis ütött-kopott gépet. Aztán teltek, múltak az évek, a szerelem megmaradt, már csak az autó hiányzott a beteljesüléshez :-)
Talpig gentleman. De attól fölfelé büdös gazember
A kép illusztráció
Rossz tulajdonsága nemigen van a felhasználói oldalról, szerelni viszont borzasztó. Iszonyat nehéz vasak vannak benne, de hát szét se hullik hamar... A hátsó fékbetétek cseréje például megér egy külön misét, normálisan beállítani a porlasztókat felér egy lottó ötössel, a világítása az autó képességeihez mérten eléggé alulméretezett, az isten haragja is collos menetű rajta.
Feltétlen bizalom a japán autógyártásban
Mikor szegény skodám már a tuningolás végeláthatatlan útjáról le-lesodródva végpályára érkezett, szerelő barátom felhívta a figyelmemet a Geminire. Természetesen ekkor még csak úgy lettem tájékoztatva, hogy ha van ismerősöm, akinek kellene, akkor szóljak. Hát én lettem az az ismerős. :)