Heti merítés

  2013. szeptember 15. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Most miről álmodjak?

31896

A Maseratiból kiszállva, minden logikus gondolat elpárolgott a fejemből. Elkezdtem keresni a piacon lévő olcsóbb autók között. Megnéztünk egy szörnyű állapotú piros Biturbot Pécs mellett. Nem vettem meg.

Dízelcica

61704

Az anyagminőségnél ne gagyi, olcsó műanyag utasteret képzeljünk el, csupány annyiról van szó, hogy az elődben kellemesebb tapintású anyagokkal dolgoztak, és szerintem az összeszerelési minőség is jobb volt egy leheletnyivel.

Made in Hiroshima

61692

Motor szépen jár, kaszni kornak megfelelő viszonylag jó állapotban, bordásszíj sikít, egyik gumi eltérő márka, klíma nincs, elektromos ablakok, elektromos tetőablak, venti, fények, fék stb működik.. KELL!

Egy Tank..Mindent túlél

61680

Este leállítottam, reggel már nem indult. Oké, egy két telefon, jött haver, vonatót kötél és irány haza. Másnap mehet a szerelőhöz, nem tudja mi van, mond ezt azt, 100.000, 200.000ről beszélgetünk, majd megnézi a vezérlést, nincs ott a helyén jel, nem piszkálja.

Asszonykám kedvence

43509

A történet úgy kezdődött, ahogy az a 480-as tulajok legtöbbjénél ;-), kell egy második autó az asszonynak (értsd, vennem kell egy 480-ast!). A típus iránt érdeklődőknek megsúgom, hogy kishazánkban nem könnyű használható 480-ast találni, még a lepukkant darabokért is sokat kell utazni.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr985514944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kultúrpesszimista 2013.09.15. 10:13:38

Klassz merítés, köszi! :-)

Invinoveritas 2013.09.15. 10:54:45

Olvasmanyos es szep kerek merites volt, tetszett mind! Koszonom es kulon jo, hogy nem csakazt olvasni, hogy ,,legyorsul mindenkit, meg szar a XY marka, mert beragad a fek, rossz, elhasznalt a futomu, hanem meg is van javitva es karban is vannak tartva peldasan a felsorolt jarganyok :)

Józsi a guminagykeres 2013.09.15. 11:07:44

Mx-3as srácnak üzenem,hogy a csaja aránytalanul jobb az autójához képest!

Mental Militia 2013.09.15. 12:30:29

A Maserati-s tag... whehehheeh, igazi őrült..
A Kalos tulaj.. 9 liter / 100 km..átlagban.. No komment.

Schütii 2013.09.15. 12:39:39

@Mental Militia: Annyi bizony, azok a motorok ezt tudják, 1.4-es kraft 2.0 literes fogyasztásáért cserébe.

Doomsday Killer 2013.09.15. 12:49:57

Azért a 15-20 000 km-es olajcsere periódus egy kicsit szúrja a szemem... Főleg a tulaj elmondása szerint oda lépeget neki rendesen szóval nemtudom...

Larry Silverstein 2013.09.15. 12:55:20

1) Maseratit csak őrülteknek. Persze irigy vk rá...:)

2) Auris sosem tetszett, a dízelt meg végképp nem értem mit keres egy japánban főleg 7,5 literes fogyival.

3) Mx-3: Hirosimai japánom nekem is volt, a világ legmegbízhatóbb autói.

4) Kalosnak respect, a gazdának szintén, hogy kibírt benne 300ezer km-t.

5) Volvo: ehhez nem tudok hozzászólni, kéremkapcsoljaki.

Hurri Kán 2013.09.15. 13:03:58

Érdekes, Maseratinak még ez a 80-as évek eleji kocka-design is jól áll. Mondjuk egy ilyen autót nem biztos, hogy ajtócsapkodással kéne javítani.

vmaast 2013.09.15. 13:13:57

@Hurri Kán: Perszehogy. Akkor szép autókat gyártottak, most divatosakat.

Hurri Kán 2013.09.15. 13:27:15

@vmaast:
Az akkori kocka Fiatokat, Lanciákat nehéz lenne szépnek mondani :) Nem beszélve az akkori amerikai autókról, szerintem design szempontjából egyértelműen ez az időszak (70-es évek vége-kb. 80-as évek vége) volt az amerikai autóipar mélypontja.

vmaast 2013.09.15. 13:45:47

Mondanám hogy nézőpont kérdése, de nem az ;-) FIpari formatervezés szempontjából egy 80-as évek-beli Maserati, Alfa, vagy Fiat igenis szép, kiforrott, időtlen. Egyértelmű letisztult arányok, vonalak. A mai autók 99 százaléka már az ötlettelenségben lubickol, ennek köszönhetők a kusza, sehová sem vezető, egymással nem találkozó vonalak, ívek, az idétlen fél négyzetméteres krómcsicsa fényszórók, amik hosszabbak, mint amilyen szélesek, a sárvédőre hajlított hátsó lámpák... Ezek talán szépek? Bármelyik felejtős lesz úgy két, maximum három éven belül. A modellek nagy részénél azt sem tudni, hanyadik generáció, mert lassan évente változtatnak rajtuk, hogy a paraszt meg ne unja... Én egy 16 éves olasszal járok, olyan élek vannak rajta hogy papírt vághatsz vele, mégis napi szinten dicsérik lépten-nyomon. Hol van már egy Insignia a Calibrától? Hol egy Bangle Bmw az E30-tól...

SwedishRunner 2013.09.15. 14:15:49

Maseratis csóka buli :D

olahj65 2013.09.15. 14:49:16

" Emellé eszik 7.5 - 8 litert (Corolla 1.4 VVT-i 8.1), ami egyátalán nem sok azért amilyen érzést ad egy hármasban 2000-nél adott padlógáz."

Corolla 1,4 VVT-i (nekem az van) 6,5 és légkondival 7,5 maximum, nem nagypapásan vezetve. Nem egy sportkocsi, de a 8,1 egy nagyon erősen légbőlkapott adat!

kultúrpesszimista 2013.09.15. 15:21:54

@vmaast: hagyd, menthetetlen. Y generációs már, vagy még fiatalabb. Ami nem lenne baj, ha mellette nem hiányozna az esztétikai érzék és az IQ.

Schütii 2013.09.15. 15:32:35

@Hurri Kán: Szerintem a belseje az tré, bőr ide-fa oda, már a képet nézve is recsegő műszerfalat és letörő kapcsolókat vízionálok, de végül is egy olyan korszak terméke, amikor ez volt a mainstream.

Hurri Kán 2013.09.15. 15:58:04

@Schütii:
Nekem tetszik a belseje, lehet, pont ezért, hogy van benne némi nagyvonalú lezserség :)
Akkoriban, ha jól tudom a Ferrari is a létező legolcsóbb, legprimitívebb Fiat-kapcsolókat használta, éppen nem javítva ezzel a minőségérzetet.

@vmaast:
Hát egy Unot, Regatát, stb. szerintem nehéz szépnek mondani. Az alfa 33, 75 tény, hogy egyediek, karakteresek voltak, ettől függetlenül én designban visszalépésnek érzem a 70-es évek Alfáihoz képest. Ja, ezek a mostani egyen szopottgombóc autók sem tetszenek.

TH 2013.09.15. 15:58:19

@olahj65: városban? Budapesten? Nekem bőven 8 felett evett városban, és pályán sem ment 8 alá, ha 130-140 közötti tempót tartottam.

Hurri Kán 2013.09.15. 16:00:05

@kultúrpesszimista:
Ó, fennkölt, felettébb intelligens stílusodhoz ismételten csak gratulálni tudok. Rossz hírem van, nem sikerült, mi több, primitív szájhabzásodon nagyon jól derülök, ami állítólag jót tesz az egészségnek, szóval ha kérhetem, ne hagyd abba.

DeezL 2013.09.15. 16:52:45

@Schütii: meg még rengeteg 1.4 1.5 1.6os benzines ilyen sajnos

DeezL 2013.09.15. 16:58:49

@Hurri Kán: szerintem mai szemmel oké hogy ezt mondod de a 80as években a regata nem nézett ki rosszul belül sem... főleg összehasonlítva egy Kadett vagy egy akkori Golf belsejével... meg az Unot az akkori Polo külsejével.... de persze kinek mi...

DeezL 2013.09.15. 17:03:01

@kultúrpesszimista: nézd nagyon sokan így vannak ezzel,de meg lehet nézni hogy Walter De Silva miután átment a VW konszernhez mennyivel szebbek a mai VW-k AUdik Seatok mint a régiek... nekem ízlés szerintem a szívem az olaszhoz húz,de persze használtam német technikát is.... de a mai német autók között azért akad bőven szar is ...ismerősöm vett egy BMW-t és 750ezer FT-os ajánlatot adtak neki mert kiderült abban a motorban szériahiba a főtengelytörés és társai.... valamint olvastam itt TC-n is ezt a szívósoros problémát is.... hát nem tudom elgondolkodtató...

Rocko- 2013.09.15. 17:40:41

@Hurri Kán: de hát a Maser olasz, persze, hogy ajtócsapkodással javítható. :)))
vagy hangos gesztikulált beszéddel.
esetleg bolognai spagettivel.

Hurri Kán 2013.09.15. 18:09:20

@Rocko-:
Jobb, esetleg bal első kerék megfelelő ütemű rugdosásával? :D

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2013.09.15. 19:06:06

A Kalosnak csak én nem találom az okát, hogy mitől törött az eleje a fotón?

TH 2013.09.15. 20:53:02

@Don Tejbegríz a féllábú matrac: Én is azt vártam, hogy megtudjuk, hogy tankként zúzott át a 3 méter vastag betonfalon, és csak ennyire tört össze, de ez kimaradt a sztoriból. :D

Tippszmix 2013.09.15. 21:15:23

@Don Tejbegríz a féllábú matrac: Ja, ez törött?? Azt hittem ezek így néznek ki alapból!

zerge44 2013.09.15. 22:05:10

Olvasva általában a népítéleteket, azért néhány autóimádóval levezettetnék egy laza 10ezer kilométeres Spanyolországi kéthetes körtúrát nulla előkészülettel nyáron 40fok felett, némi közúttal megfűszerezve, egy darab csavarhúzó nélkül (kerékkulcsot/pótkereket kaphat), csak hogy megtudja mennyit is ér az olyannyira istenített autó, meg a gyorsulása. Kicsit árnyaltabb lenne az autó jellemzése, ahogyan a sokadtulajos járgányok átalakulnak végtelen pénztemető szop@rollerré, és sokadjára kellene trélerezni vagyonokért valahonnan a halál f@száról. Tisztelet a kivételnek:)

nyuszy 2013.09.15. 22:08:13

A mai nap tanulsága: Biturbót és 480-at épeszű ember nem vesz :)

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2013.09.15. 22:15:27

@TH:
Ne kicsinyítsd az érdemeit, nem betonfal volt az, hanem Hummer, amit utána szemeteszsákban vittek ki a MÉH-be. ;)

kultúrpesszimista 2013.09.15. 22:21:17

@nyuszy: egy igazi kispolgár barom lehetsz. Maradj is a Suzukinál. "Csak a Suzuki. Csak azt szereti."

nyuszy 2013.09.15. 22:23:21

@kultúrpesszimista:
Te nem tudod értelmezni, amit írtam, vagy csak simán valami faszkalap troll vagy?

kultúrpesszimista 2013.09.15. 22:31:00

@nyuszy: a szmájlid nem segít, hiába gondoltad ironikusnak vagy viccesnek a dolgot. Épeszű ember nyugodtan vehet Biturbót vagy 480 Turbot.

nyuszy 2013.09.15. 22:36:13

@kultúrpesszimista:
Természetesen, ha szeret szopni beszerezhetetlen és/vagy drága alkatrészekkel meg mindenféle vicces hibával, ami egy normális autónál sosem merül fel :)

(Egyébként meg nekem is kizárólag olyan autóim vannak, amit épeszű ember nem venne meg, szóval ilyen szemszögből nézem a dolgot. Nem tudom, hol olvastad a Suzukit, de konkrétan Swiftem még sosem volt. Legközelebb személyeskedés előtt légy alaposabb.)

kultúrpesszimista 2013.09.15. 22:42:07

@nyuszy: sikerült egy mondatban több tényszerűen cáfolható hülyeséget leírnod, de ez legyen a te bajod. Nincs kedvem egy előítéletes és tájékozatlan emberrel diskurálni. Maradj az íztelen, színtelen-szagtalan "normális" autódnál. Hello.

nyuszy 2013.09.15. 22:44:04

@kultúrpesszimista:
Neked valóban gondjaid vannak a szövegértéssel. Sebaj :)

dm996 (törölt) 2013.09.15. 23:17:08

@vmaast: +1000000000000000

yo.spc.free.fr/2009/Photos_news_2009_03_17/large/19_GhibliII.jpg

stwot.motortrend.com/files/2013/04/2014-Maserati-Ghibli-sedan-front-three-quarters-view.jpg

"Ugyanaz" a modell cirka 20 év különbséggel. Mindkettő szép a maga nemében, de míg a 95-ös Ghibli ízig-vérig Maserati, és tökös, karakteres, férfias autó addig az új inkább, csak egy bmw/jaguar jellegu valami, olaszos szajizzel. Persze meg mindig inkabb ez kene azok helyett, viszont ha a ket Maserati kozott kene valasztani, es pusztan szimpatia alapjan (tehat az auto erteke semmilyen szempontbol nem jatszana) akkor gondolkodas nelkul a regit vinnem!

Autó-motor doktor 2013.09.15. 23:50:30

III. rész

Életem eggyik legcikisebb helyzete,
Amikor a Volán buszon kapott el,
Egy olyan jó 50 kilométerre,
Indultam el félelmet nem ismerve,
Otthonomban még semmi jelet nem mutatott,
Később aztán a hanyagságért megszivatott,
A buszra felszállva még semmit sem éreztem,
Az első öt kilométert még rendesen élveztem,
Aztán egyszer csak nagy váratlan,
A bélrendszerem rendesen felhorkant!
Pokoli görcseim lettek hamar,
Úgy éreztem, csak úgy fortyog bennem a szar,
A busz rezgései nem hagytak hasamnak nyugtot,
Közel s távol nem tudtam pihenő pontot,
Eljött végül az a pont is,
Amikor annnyira kell, hogy megállítom még a buszt is,
Gyorsan mérlegeltem magamban,
Megvárjanak e, vagy hagyjanak magamra?
Hacsak leszállok a semmi közepén, még kihozom nullára,
De azt a manővert a buszjegy pénzem bánja,
Nincs itt mese, vissza kell majd szállni,
Előadom a sofőrnek, hogy nagyon kell kakálni,
Szájhúzások közepette kelletlenül megálltunk,
"Igyekezzen a szarással!", így kezdésnek jól elárult,
Miközben a bozótosban szélsebesen ürítek,
Addig a buszon engem veséznek ki éppen,
Híg lé után kemény jött, jól meg is szorult az anyag,
Az idegtől az is csoda, hogy nem odabent maradt,
A sofőr kiabál:"Ez menetrend szerinti járat!"
Én csak annyit gondoltam:azt az indiszkrét ku..va anyádat!
De persze porig alázva szálltam vissza a buszra,
Úgy utaztam tovább, mintha ez természetes dolog volna,
Ez után a kaland után járműre csak úgy lépek,
Hogyha előtte egy tisztességest ürítek.

TH 2013.09.16. 00:51:27

@Don Tejbegríz a féllábú matrac: :D
de tegyük hozzá, hogy az ítélet a kocsiról teljesen korrekt, nem rózsaszín szemüvegen át nézve értékelte a szerző a kocsi erényeit. :)

vmaast 2013.09.16. 01:12:25

@dm996: Na! Erről van szó ;-)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.16. 04:37:50

@Hurri Kán: 924-944 ben is egyes golf kapcsolo a veszindex meg a vilagitas...hat istenem az volt keznel a gyarban :)

@Rocko-: az olasz autoszereloket elso felevben templomba viszik, szerintem a raolvasas es rontaslevetel, tovabba az imadsag ( ami mar sok olasz autot egyben tartott ) az elemi megtanulni valo!!! :D

DrSzoke 2013.09.16. 06:21:33

@DeezL: Nehogy azt hidd,hogy az a szivosor gond bmw gond csak.Par honapja csinaltam egy mazdat ugyanezzel.

Shadowbull 2013.09.16. 07:13:26

@vmaast: "lassan évente változtatnak rajtuk, hogy a paraszt meg ne unja"

Hol?

Rocko- 2013.09.16. 08:56:34

@Shadowbull: amerikában, a 60-as években.

vau · http://www.holdkomp.hu 2013.09.16. 09:08:28

@Shadowbull: abban a fiktív világban, amit az egyszeri kommentelő kitalált saját maga igazolására. Ahol a modellciklusok nem hat-hét évig tartanak, középtájt egy indexbúra-cserével.

balogh_gabor 2013.09.16. 10:13:03

@vau: Írj be a googliba egy tetszőleges amerikai modellt és zongorázd végig az évszámokat (pl Chevrolet Impala 1961).
Nem modellciklusról van szó, hanem kozmetikáról.

Schütii 2013.09.16. 10:25:46

@TH: Az egyébként nem jó, ha csak ennyire tört meg a betonfaltól, mert akkor a bent ülőkre a biztos halál várt volna, érdemi gyűrődőzóna nélkül.

Schütii 2013.09.16. 10:33:01

@Hurri Kán: A Ferrarinál valamelyest érthető (számomra) a minőségérzet hiánya, mert az eredetileg szikár de brutális teljesítményű sportkocsinak készült, ahol nem a kapcsolók minősége adja az életérzést. A Mazernek meg ötvöznie kellett volna a sportosságot, minőségérzetet, stílust. Egy bizonyos fokig sikerült is neki. Ma már gondolom jobban megoldják ezt a feladatot.

TH 2013.09.16. 10:39:45

@Schütii: A tankok nem a gyűrődési zónáikról híresek...

telkoe 2013.09.16. 12:35:23

Ilyenkor mindig megnyugszom, hogy milyen jo hogy olyan autom van amivel nem gond ha holnap Becsbe vagy Belgradba kell menni, csak beszallok reggel es este ujra otthon vagyok. Arrol cserebe szivesen lemondok hogy a megfelelo emberek biccentgessenek ram mert egy mediaakarki levetett kocsijaban vagyok.

jewdi76 2013.09.16. 12:44:53

A maseratis srác olyan szeretettel beszél a kocsiról, ahogy én is csak ritkán, pedig nem vagyok híres a visszafogottságról ha a kocsimról van szó. MX-3 rendben van, aranyos kis autó, 480-at megértem, lehet szeretni. Toyota egy igazi jómunkásember, kéne. A Kalos is az, szegénykém, csak unalmas, mélységesen.

jewdi76 2013.09.16. 12:47:09

@telkoe: Lehet olyan kocsid is ami mindkettőre jó, nekem is ilyen van. Persze nem azonos célközönséggel mint ami a Maseratinak van.

dm996 (törölt) 2013.09.16. 13:04:09

@telkoe: sz*rt sem ertettel az egeszbol, leulhetsz, egyes.

Egy GÉP vagyok! 2013.09.16. 13:50:36

@Autó-motor doktor: Olvastam a másik két részt is. Te egy állat vagy! :) Teljesen át tudtam élni a történetet, csak én nem tudnám így kimondani. :) Ismerek egy megszűnt blogot a témában: www.boyka.blog.hu címen, ott is vannak hasonló írások, csak nem versbe szedve. De olyanok, hogy olvasás közben a beled megmozdul. :) (Akinek aranyere vagy végbélrepedése van vagy volt, annak pedig még közelebbi olvasmány.) Na de nem reklámozni akarom, csak ez jutott róla eszembe.

ykcky · https://www.facebook.com/SilhouetteHistory 2013.09.16. 14:40:29

A Biturbos szöveg megírása óta eltelt asszem 8 év. Köszöni jól van. És köszönöm a kommenteket.

Ami fontos apróság lehet, azóta kiderült, hogy simán kibír egy Montenegro odavisszát, úgyhogy azért működik is. Immár 160.000 km-t ír az óra, ami rettenetesen sok egy ilyen autótól, kereshettek eladó példányok között nagyobb futást, nem nagyon lesz, hogy ez most értékcsökkentő, vagy épp a megbízhatóságot bizonyitja az mellékes, mint ahogy az is hogy manapság már nem kunszt 300.000 km-es futású autót használni. Ez egy másik világ, az én napi Alfámban is bőven 3-assal kezdődik már a pörgő, és immár ő is 21 éves.

Persze ebben a szent pillanatban is olyan hosszú hibalistát írhatnék, hogy szem nem marad szárazon, de minek ha működik megbízhatóan. Idén nulla forintot kellett rákölteni, tavaly beesett egy első futómű és teljes fékfelújítás, ez asszem a kopó-fogyó kategóriába tartozik. Így most nyugodtan jelentem ki, nem annyira vészes a fenntartása, csak kell hozzá egy megbízható szerelő, aki persze minimum 60 km-re kell hogy legyen. :) Nem célom, hogy makulátlan OT rendszámos csodává váljon, szeretem a látható múltját.

Ja és egy pár gondolat a beltér/kapcsoló fetisiztáknak: A kapcsolók lehet, hogy nem szépek egyes szemlélőknek, de szerencsére nem törnek, nem esnek ki a helyükről, a funkciójukat boldogan teljesítik. És úgy alle-zusammen nem zörög semmi az utastérben. Szerencsére nekem tetszik a kocsi belülről is. Nálam top szempont egy autó megvásárlásánál a szerintem szép műszerfal, ezért is találok nagyon nehezen napi használatra autót.

És természetesen nem eladó, és kívánok minden autóbuzinak ugyanekkora boldogságot, mint amit ez a Biturbo ad nekem.

OFF

Ommm Pista:
Asszem a Te A6 Avantodat néztem ezerrel pár napja a Margit-híd alatt Budán a felső rakparton a pirosnál. Remek karban van, jó kocsinak tűnik. És imádom az első A6/100 műszerfalát, úgyhogy kell szereznem egyet a 155 helyett, mert csereéretté vált szeginyem.

ON

Szigony látásra, Kedves Urak!

Schütii 2013.09.16. 14:46:17

@TH: Esetükben a betonfal a gyűrődőzóna..

Schütii 2013.09.16. 14:59:43

@ykcky: Maximális tisztelettel nyugtázom az álláspontodat és megemlíteném a szépség örökbecsű definícióját: Szép az ami érdek nélkül tetszik. Ebből fakadóan vannak nézetbeli különbségek, de ettől kerek a világ. Éljen és szolgáljon még jó sokáig a Mazer téged! (zárójelesen jegyzem meg hogy egyébként a márkát nagyra becsülöm, többre mint a német prémium triót, akiknek egymás seggébe ér az orra úgy vonatoznak egymás előtt, mert akárhogy nézzük, neki van egyénisége ami ma már számomra is igen vonzó)

telkoe 2013.09.16. 15:01:24

@dm996: menjel szepen a roncstelepre jatszani a nagyfiut ha ennyire zavar hogy hasznalhato autoja van valakinek.

Józsi a guminagykeres 2013.09.16. 15:07:24

@vmaast: @dm996: @Shadowbull:

A régi formatervek szépnek és az újakat nem annyira szépnek,egyes esetekben csúnyának látásban nagyon nagy szerepe van egy korrekciós értéknek,amit úgy hívnak,hogy csóróság.
Még mielőtt érne a vád,hogy akkor nekedmidvankiskötsög,elmondanám ,hogy én is csóró vagyok,többek között egy öregszar w201 mercim van és nagyon szépnek látom. Szerintem ha zsebembe lapulna a pénz egy új C-klassera,F30ra,A4re,akkor azokat látnám gyönyörűnek.Ez egy agyi védekező mechanizmus lehet,csúnyának látni azt amiről álmodni sem mersz.

DeezL 2013.09.16. 15:54:27

@ykcky: 155ötödben milyen moci van? amúgy a 155 is szerintem egy gyönyörű forma kívül-belül

dm996 (törölt) 2013.09.16. 16:34:47

@Józsi a guminagykeres: alapvetoen lehet igazsagtartalma annak amit irsz, csak ne altalanosits. Talan van, akinel ez jatszik kozben, de magamat ismerve nem hiszem, hogy nalam peldaul errol lenne szo. Pont azt tervezem, hogy ha osszejon most egy kis love, veszek vmi 90-es evekbeli benzinfalo szornyet (talan pont egy Maseratit), pedig annyi penzbol amennyibol egy ilyet jo allapotban megvehetsz, es rendesen (ertsd kokanyolas mentesen) fenntarthatod mar siman lehet venni egy modern csilivili gepet alig par evesen hasznaltan.

Szoval lehet, hogy az altalad leirt jelenseg letezik, de azt biztosan tudom, hogy en nem emiatt rajongok az emlitett idoszakbol szarmazo autokert...

dm996 (törölt) 2013.09.16. 16:38:32

@telkoe: nekem erosen olyba tunt, hogy te vagy az, akinek b*ssza a csoret, hogy valaki olyan szerencses, hogy olyan autoja lehet amit szivvel-lelekkel szeret, nem csak beroffenti aztan meg 500 km-el odebb leallitja.

Tudod mit? Legyel te a jani amiert olyan csuda megbizhato autod van. Csak nehogy mar az legyen a hulye, aki ennel tobbre vagyik...

dm996 (törölt) 2013.09.16. 16:45:06

@Józsi a guminagykeres: csak, hogy vilagosabb legyen amit mondok...ha lenne ra keret, vennek en modern autot is, talan pont egy olyan 2014-es Ghiblit amit linkeltem...csak masert szeretnem, mint a regit.
Ezeket a mai vasakat inkabb a teljesitmenyukert lehet szeretni (mar persze az eroseket), meg a kulonfele elektronyos kutyuknek koszonhetoen azert joval tobbre kepesek, mind vezethetoseg teren mind komfortban. Nem mondom en, hogy egyaltalaban nem fogadnek el egyet sem, csak soha nem tudnam ugy szeretni, mert elegge tucatnak tartom oket, talan csak a legfelso, szupersportkocsi kategoriat kiveve, ahol meg nyilvan altalaban van keret egyedit, karaktereset alkotni.

DeezL 2013.09.16. 16:53:23

@ykcky: jó az !abban a motorban még minőségi láncok voltak nem szakadnak el 150ezer km-nél

ykcky · https://www.facebook.com/SilhouetteHistory 2013.09.16. 17:03:33

@DeezL: Pont emiatt mentem rá erre a motorra. De sajna előttem már megölték :( miután megvettem a pótkerékben találtam egy Castrol és egy noname olajos flakont, persze mikor ez eladót kérdeztem milyen olajat kapott, nagyban Seleniazott. Aztán szép lassan észrevettem, hogy eszegeti az általam betöltött Seleniat. Így nincs benne nagy bizodalmam, ha 3 nap alatt beletolok mondjuk 1500 km autópályát akkor tuti buríthatok rá fél litert. Plusz a kocsi osztrák volt, tehát ott rohad, ahol minden Tipo alapú osztrák autó, az első tornyoknál. Sajna akkor még nem tudtam, hogy osztrák autót nem veszünk, mert sóznak mint állat (pedig vasi gyerök vagyok).

telkoe 2013.09.16. 19:59:01

@dm996: Teljesen magam alatt vagyok hogy nekem nem az a luxus ha sikerul ket ajtobecsapassal javitani a kocsit es legurulni vele a Rozsadombrol. Egyszer probalj ki valami normalisan mukodo autot is, ki tudja hatha megtetszik :)

vmaast 2013.09.16. 20:25:58

@Józsi a guminagykeres: Értelek, de nem értek egyet. Nekem egy 16 éves 164-es Alfám van, ami nekem gyönyörű autó. Nem utolsó sorban, nagyon-nagyon pénztárcabarát a fenntartása, de ez nem kritérium, hanem isteni szerencse. Egy 166-ot pl. egész egyszerűen nem tudnék ezen a szinten bevállalni, de ugyanannyira szeretem. A fl előtti eredeti forma korszakának legszebb limuzinja, és ezzel max. a vakok vitatkoznának, autóbuzik szerintem nem sokat. Sőt az új Maserati-kat is imádom, pedig egy hónapig sem bírnám fenntartani egyiket sem. A régieket is szépnek tartom, tudnék is egy Shamal-al, vagy egy QP-val pucsítani naphosszat, de azokhoz sem vagyok elég vastag. Többször bepróbálkoztak már nálam ezzel a "savanyú a szőlő" dologgal mások is, de valószínűleg (ne vedd sértésnek) magukból indultak ki ;-) Ez nálam nem így műxik. Ami szép, az szép. Nem feltétlen találkozik azzal, ami nekem tetszik, és ezt nem tudják sokan szétválasztani.

dm996 (törölt) 2013.09.16. 20:46:39

@telkoe: csak tudnam mirol beszelsz egyaltalan. Mert szavakat, mondatokat formalsz ugyan, de az ertelmet hiaba keresem, nem talalom.

Rocko- 2013.09.16. 21:07:54

@ykcky: kérdezd meg Pistát, hátha eladó. ;)

DeezL 2013.09.17. 13:02:30

@ykcky: dedrák tipok hátul szoktak inkább rohadni, az Uno volt a második szériája volt hajlamos rohadni(alvázszámnál) a tornyoknál... 155 ami olaszból érkezett az nem dőlt el... meg a magyarok sem annyira...

DeezL 2013.09.17. 13:09:35

@vmaast: 164esem volt 2.5 VM TD Super kasztnis.... de az 2002-2003ig volt jó volt az az autó,bár a Croma mivel az 5 ajtós volt sokkal jobban volt pakolható!De fasza volt a 164es is... mondjuk nem is volt öreg akkor még mert 95ös volt

telkoe 2013.09.23. 17:27:10

@dm996: Kellemetlen lehet ugy elni, hogy az ertelmezo olvasa luxusa mar nem fert bele a koltsegvetesbe.

pistigobe 2018.06.27. 14:44:42

A 480-as tulajaként írok. A vasunk köszöni még mindig jól van, fut és csak fut Közép-Európa úttalan útjain, már 199 500 km-nél tartunk. Rokonok élnek Felvidéken, Délvidéken és Székelyföldön, évente jópár kört szoktunk tenni. A kasztnira próbálok vigyázni, garázsban tartom, de amúgy nincs kímélve. Jobboldali ajtót és az ajtók szakaszhatárolóit cserélni kellett, azóta élvezet csukni nyitni az ajtókat. A hátsó ajtó unixos gázteleszkópjai jó ha 2 évet bírnak, gyári V már nem rendelhető. Egy téligumi garnitúrát elfogyasztott, jópár olajcsere is volt már, ilyenkor a szűrőket mindig cserélem, egy szett gyári gyújtógyertyát is kapott. Volvere!

pistigobe 2018.06.27. 14:51:04

@jewdi76: A forma és a korát megelőző finom apróságok hosszú sora miatt egy igazi csemege! Jót kell keresni, lerobbant, széthajtott darabot szigorúan kerülni kell, azok tényleg pénztemetők és sose lesznek jók. Na ez ma már igazi kihívás kishazánkban :-)!
süti beállítások módosítása