Heti merítés

  2013. augusztus 25. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Amerikai ikon

61580

Hogy mitől tud olcsó lenni, arra nem nehéz rájönni: csak azt kapsz, ami fontos, tehát egy eltalált kasztnit, egy méretes motort, és hátsókerékhajtást. Belül csupa műanyag, minden faék egyszerűségű, kapaszkodó nincs, az ülés előrehajtáskor nem jegyzi meg a pozícióját, fedélzeti számítógép szintén nyista (vagy a napi km számláló annak számít? :).

A kellemes csalódás

60416

Ami zavar rajta, és szinte az összes Kia Claruson, hogy a hátsó sárvédők peremei mind rozsdállnak. Az enyém jól el volt rejtve, de a meleggel megjött a hőtágulás is ami ledobta a hatalmas mennyiségű gittet is.

Baljós árny a tükörben

61556

Fogyasztása 12-20 liter között van. Kopó alkatrészeken kívül csak benzinpumpa csere volt, ami nem tervezett, "hála" a hazai üzemanyag-minőségnek, holott kizárólag 100-ast tankolok. A kuplung is kopó alkatrész, de ezt be kell tudni vállalni az M-es BMW-knél. A rémhírek ellenére kilehet fogni jó állapotút, amire vigyáztak, szervizben leinformálható, és minimum szervizkönyves.

A Sivatag hajója

61608

Viszem vissza a drágát a kölcsönzőbe, lefutotta az idejét,ma hívtak hogy itt az utód. Kalandos 2 év van mögöttünk. 170 000 volt az órájában mikor átvettem. Kényszerből mert kell az összkerék meg a duplafülke. Nálam maradt. Full fapad,csak klíma van benne,még az ablak is kurblis.

Tényleg sose kOP-EL

61596

Sok izgalomra és vezetési élményre ne számíts... Ennél az autónál a megbízhatóság a lényeg ami tényleg átlagon felüli. Állítólag a rozsdásodás típusbetegség, én nem találkoztam ezzel sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr345476076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thanathos 2013.08.25. 16:50:40

@Xero:
Kösz.
Én találtam egyet ami 560 lóval alig vitte a 315-öt. Szóval kizárt, hogy egy széria böhöm M5 elérje a 330-at. Max. szakadékban hátszéllel esetleg. :D

Thanathos 2013.08.25. 16:52:50

@Dövan:
Én még megközelíteni sem merném. :)

Thanathos 2013.08.25. 16:54:10

@Ambrus Gergely:
Kiragasztottad a képét az ágyad fölé? :)

Csalfa Romeo 2013.08.25. 16:54:24

@Mondeoman: Megbízható meg agyonüthetetlen gépek voltak az első Kiák, Hyundaiok, Ssangyongok, Daewook - de főleg azért, mert jó alapokra építkeztek. Kia-Mazda, Hyundai-Mitsubishi, Ssangyong-Mercedes, Daewoo-Opel. Ma meg már főleg a Kia/Hyundai páros elég sok álmatlan éjszakát okoz a konkurrenciának, és sikerült eljutniuk idáig mindenféle minőségbeli hullámvölgy nélkül, ami pl. több jóval nagyobb múltú gyárnak(Merci, Peugeot, Renault) nem jött össze. A nagy kérdés, hogy Kína és India képes lesz-e majd erre?

Ambrus Gergely 2013.08.25. 16:57:58

@Thanathos:
nincs most poszterom, jobban szeretem a gépen nézegetni, vagy élőbe.
amúgy ha lenne egy jó poszter róla, biztos kitenném.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.08.25. 17:01:05

a mustangos jol megirta, sokkal jobban mint en :)

Shadowbull 2013.08.25. 17:10:01

@Ambrus Gergely: a gyari futomuvel a legkemenyebb beallitasban kifejezetten pattogos az auto, csak tokeletes aszfalton, versenypalyan erdemes hasznalni, egyebkent elpattog. Nürburgringen peldaul nem is lehet ilyen beallitasban a legjobb idot megfutni. Ultetesnek, kemenyitesnek nem sok ertelme van.

Rocko- 2013.08.25. 18:12:11

@Xero: és akkor msot jöjjön az a gyár, ahol mindenki az adott gyár autóját birtokolja.
na, ennyire releváns.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.08.25. 19:11:19

egy kemenyre ultetett auto olyan mint az elefant az allatkertben: tok jo meg minden de otthonra nem kene.

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2013.08.25. 20:03:17

Az E60 M5-ből sem volt már kéziváltós, ugye?

JaxTeler 2013.08.25. 20:09:28

@tibsi: na jó de az csak 8 szelepes, azért fogyaszt annyit. Nekem is ilyen van csak 5 ajtós. Tényleg bőven 6 liter alatt lehet tartani a fogyasztást vegyes használatban. Nekem 190 ezer van benne, a motor szintén, mint az óramű :D Sőt az 1.4 8 szelepes is többet fogyaszt ennél az 1.6-os motornál.

balage28 2013.08.25. 20:09:41

"elül csupa műanyag, minden faék egyszerűségű, kapaszkodó nincs, az ülés előrehajtáskor nem jegyzi meg a pozícióját, fedélzeti számítógép szintén nyista (vagy a napi km számláló annak számít? :)."

nem a legolcsobb valtozatot kellene fikazni... a nagyobb felszereltsegu valtozatokban borozott muszerfal, nagyon korrekt hifivel, fedelzeti szamitogeppel, xm radioval, stb... fenyevekkel a korabbi usa modellek szintje folott vannak az ujak mar felszereltsegben, minosegben. Mar-mar hozza az europai "premium" ligat, felaron, dupla (vagy sokkal nagyobb) elmenyfaktorral.

bandigyerek 2013.08.25. 20:24:58

a bmw-s iromány végét nem a traktorista Jürgen írta 1979-ben?

1kutya 2013.08.25. 20:27:10

mustangos írás jó, bmw-s egy kissé el van szállva, de az is jó. én inkább a holnap estét várom, hogy csapassak egyet az új 520xd-vel :)))

huspotyolo 2013.08.25. 20:31:49

@balage28: Szerintem nem értelmezted jól, emberünk (ahogy a helyében én is) telibesz@rja az ilyen extrákat, nem fikázza. Szerintem bőven elég lenne neki a tiszta fémfelület 2 üléssel, mint a WTCC/rally kocsikban.

Én is ülnék ilyen alapmodellben, mint a v10-es M-es BMW-ben. A fedélzeti számítógép nem értem mire jó, bőrbe nyáron beleég a valagam, egyedül a hifiért fizetnék.

TurboRudi 2013.08.25. 21:00:45

A mustangos írás nekem is tetszett. Egy 3.0 166-t meg akármikor vállalnék, tudnám kihez kell vinni szereltetni, hogy az sokáig frankón menjen.

DeezL 2013.08.25. 21:45:35

@sz4kerto: csak azért volt,hogy itt összeakadtam olyan emberkével akinek több mint 300lovas sportautója volt,és vannak itt biztosan gazdag rétegből származók is..na jó én sem panaszkodok azért 6 autót tartok fennt

DeezL 2013.08.25. 21:46:43

@JaxTeler: az általam sokat szidott Opelből valóban nagyon jók a 8 szelepes motorok... agyonüthetetlen... bár nem tudom hogyan tudtok 1.6 os motorral ilyen kevéssel eljárni

Tippszmix 2013.08.25. 22:09:42

Fastra kényelmes?!?! Mekkora emberek ültek bele? Még egyedül sem az! Ha ketten ülnek elöl, csak az egyik oldali ajtót lehet becsukni... ;-)

JaxTeler 2013.08.25. 22:16:57

@DeezL: alapjában véve nyugodt stílusban, amennyire lehetséges előrelátóan vezetek, és próbálom minél többet a motorféket használni. Főként munkába járok a kocsival, reggel be Miskolcra esete haza, szóval ha elkapok egy zöld hullámot akkor szinte alig kell megállni, amúgy meg falukon megyek keresztül.
Nem tudom pontosan mekkora fordulaton adja le a max nyomatékát a motor, de nem kell nagyon pörgetni, nem is túl pörgős azért olykor meg kell gondolni milyen előzésbe megy bele az ember mert nem gyorsul túl jól. Ha már felgyorsult akkor egyébként megy szépen, nincs vele baj. A váltó áttétele is szerintem pont passzol hozzá, szóval ezért van hogy elég kevés benzinnel el lehet járni vele úgy általában.
Amúgy a népítéletek között is van hasonló példa.
Ez a motor egyébként még a Kadettokban jelent meg, csak ott karburátoros volt, itt meg központi befecskendezéses.

trallala NYC 2013.08.25. 22:22:02

A Mustang tényleg egyszerű autó, mint a faék. Mondjuk itt nagyon ciki kb 21 éves kor felett. Igazi redneck (paraszt) autó, de állítólag tényleg olyan igénytelen, mint a gazdái.

Autó-motor doktor 2013.08.25. 22:26:48

@DeezL: Már 6 ? :) A múltkori merítésnél (vagy kettővel előbb) 3, vagy 4 volt.

DeezL 2013.08.25. 22:34:49

@Autó-motor doktor: 6 volt, csak 3at írtam hogy meló(vállalkozás+egyéb) miatt van...:) mert a Ducato 14-es 2009óta van meg
2008óta van a legnagyobb leghosszabb Daily
a Seat Inca helyett lett az első szériás Ford Galaxy

aztán rendesen: asszonynak még mindig a 147ese van
lánykámnak a 146osa
fiamnak meg a 156 el lett adva és lett helyette egy 166

Prérifarkasz 2013.08.25. 22:50:30

"Hogy mitől tud olcsó lenni?..." - ezen besírok... Hol él ez a Mustangos csávó?....
"Állítólag a rozsdásodás típusbetegség, én nem találkoztam ezzel sem." - ha néha szoktál nyílt utcán járni, és nem csak az udvarodon/lakásodban, akkor javaslom néz körül kicsit...

DeezL 2013.08.25. 22:50:31

@Autó-motor doktor: de ha nagyon feszegetjük van papír nélküli donor autó is pár db-om... tudod a gyerek volt Citroen ZX-éhez vettem 3db ZX-et .... az egyiket 40ért... a másikat 80ért a legjobb állapotút meg 110ért de az végül le lett papiroztatva és eladtam... be kellett tárazni mert a gyereké VOlcane volt... és ritka ez a felszereltség,így ha baj lett volna volt pluszba hátsó híd,lökösök,bőr belső stb...
a 146os alfához is érkezett 2db donor... az egyik egy TI...a másik egy 1.6 TS ... lánykám 146osa megkapta a TI hátsószárnyat,a küszöböket, meg bőrbelsőset találtam az került bele... az 1.6os 90ezer FT volt hazaúttal... és mindegyik már meg lett bontva eladogattam belőlük ezt azt... szóval visszajön az ára egy donornak...

DeezL 2013.08.25. 22:55:01

@JaxTeler: az jó...csak mert ami volt fiam 1,6 8v Tipoja az városban bekapta a 9-10et annak ellenére hogy egy központi injectoros 78 lóerős autó volt..a fogyasztása miatt lett lecserélve... mert az első autója egy Swift volt ,amit jó áron boltoltam, de az neki nem tetszett és eladtuk egy öreg bácsinak ,viszont az 1.3 8v az eljárt max 7el városban...és utána jött egy hirtelen jó ajánlat akkor vettem helyette a Tipot... ami utána a fogyasztása végett le lett cserélve egy 1.9 TD Tipora... 50ezerért vettem azt ... kellett rajta cserélni egy hűtőt aztán átíratás stb.... annyi pénzt szerintem megért

pimpike_ 2013.08.25. 23:29:25

@DeezL: el ne hidd már ezt a sok faszságot!
Akkor nyelnek ennyit ezek a motorok, ha 65-tel vitorlázva afféle guruló forgalmi akadálykét "közlekednek"...szigorúan országúton.
Beugranak egy normál hétköznapi pesti dugóba 'oszt minnyá' 9 lityit majszolgatnak.
Na olyankor a tulaj meg sápadozik és összeesküvés elméleteket kezd gyártani, hogy bisztos' vizes volt a benyzíííny, meg különybenyis ráhozta a rontást Marinéni, mikor a múltkor aztatat találta mondani, hogy darabos a rántás a bablevesben.

DeezL 2013.08.26. 00:00:27

@pimpike_: mondjuk van benne valami!

n53 (törölt) 2013.08.26. 00:12:20

@Shadowbull: Utolag a loggerbol nem olvastad ki a korrekcios faktor nelkuli erteket?

Prérifarkasz 2013.08.26. 00:19:13

@JaxTeler: Lehet, hogy tévedek, de a 16 szelepes egyik előnye a 8 szelepessel szemben, hogy az üzemanyagot hatékonyabban használja fel, ezért általánosságban igaz kellene legyen, hogy átlagosan kevesebb üzemanyagot fogyaszt, mint a 8 szelepes... Ha jól értelmeztem a hozzászólásod, akkor arra utalsz, hogy mert 8 szelepes, kevesebbet fogyaszt...

nincs_nick 2013.08.26. 00:25:52

@trallala NYC: "A Mustang tényleg egyszerű autó, mint a faék. Mondjuk itt nagyon ciki kb 21 éves kor felett. Igazi redneck (paraszt) autó, de állítólag tényleg olyan igénytelen, mint a gazdái."

Sokkal inkább ciki az, hogy ott 21 éves kor felett az emberek begyöpösödött, sznob puhapöcsök véleménye miatt nem mernek autót venni.;) Sz@rni rájuk és élvezni a vezetést.:)

Szociknak vége 2013.08.26. 00:42:39

Gratu, végre egy plasztikus élménybeszámoló!

Maga a kocsi nekem nem tetszik, elég elnagyolt, az origi Mustang érdekelne...vagy ha muszáj újat akkor Camaro. Persze tudom ugyanez a müanyag sza*r...:)

trallala NYC 2013.08.26. 02:42:45

@nincs_nick: Mindenki máshogyan élvezi a vezetést. De hidd el, aki itt él, itt nő fel, annak nem nagy szám a Mustang. Bizonyos szint felett. (Persze aki itt New York-ban él már eleve egy szint felett él. Ez nem Kentucky.)
És nem beszélve arról, hogy itt 16 éves takony hülyék 2 óra alatt jogosítványt kapnak. Én anno amikor Olaszországban letettem a vizsgámat, 6 hónap volt majdnem az elmélet meg a gyakorlat együtt és 17 éves korom után tehettem meg csak.
A sznobok egyébként is német autót vesznek. Vagy olaszt. Milyen fura, hogy francia nincs a piacon. :-)

frontier 2013.08.26. 03:18:17

Az USA ban soha nem beszel egy tulaj a sport kocsija fogyasztasarol. Jobban tette volna, ha a mustangos is kihagyja azt.

Shinjuku 2013.08.26. 03:21:03

@trallala NYC: De halistennek barkit megkerdezel barhol mashol Amerikaban mindenki meg fogja mondani hogy a NY-i arcok mind sznob, paraszt fafejuek... Mindenhol mashol nem fognak mashogy nezni rad ha Audival, Mustanggal vagy eppen Jeep Libertyvel erkezel ahova erkezel. Ugyis az lesz a lenyeg amit mondasz es amit tudsz.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.08.26. 06:54:02

@balage28: nekem is az X-sync es van, Full Funcional kormannya, elektromos ulesekkel, feher borrel. Fent van a nepiteleten az is. Ugy tudom nincs olyan ami az enyemnel extrasabb ( oke, van, amelyiket megcsinaltak haromtengelyesre es egy furdokad van a csomagtarto helyen :D)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.08.26. 06:55:37

@frontier: miota van borad computer es muatatja azota szoba jon de nem szempont es nem is erdekel senkit.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.08.26. 06:58:55

@Shalala Lala: a camaro sokszor komolyabb auto. Nem egy kategoria a mustanggal.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.08.26. 07:05:22

@trallala NYC: vannak NYC ben ismeroseim meg CT ben, csak akkor hivnak ha kell nekik valami. Arrafele lehet valami a kajaban hogy mindenki -- TISZTELET A KIVETELNEK -- ilyen.

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2013.08.26. 07:26:32

@Shadowbull: 2003-as Audi RS6 biturbó TÜV papíros evotech tuninggal 510LE,azzal mentem óra szerint 315-öt.
Egyébként 100-as oktánszámú benzinnel csak 14-et eszik normál használatnál,egyébként meg 16-17-et 95-össel,létezik?

Fjoe 2013.08.26. 07:47:22

Nekem 1999-es F Astra sedánom van 1.6 8v 16XSZR motorral. Édesapám volt az első tulajdonosa és azóta is a családunk alkalmazásában áll, főként én hajtom, így 14 év valamint 200 ezer kilométer elteltével úgy gondolom elég jól ismerem az autónkat. Fogyasztás: Tapasztalataim alapján valóban el lehet járni ezzel a kocsival 5,2-6,5 literes fogyasztás között. Ami a legjobban befolyásolja a megtett út hossza és annak milyensége (város, városon kívül vagy pálya), a sofőr vérmérséklete és "lába", valamint az évszakok. Télen pl. rövidtávon megfigyeléseim szerint többet eszik, de ugyanez igaz a vezetési stílus tekintetében is. Én nyugisan járkálok vele, lakott területen max 50-60; városon kívül 90-100 pályán 130-140, mert amúgy sem vagyok egy gyorshajtó típus. Húgom is használja az autót, ő azonban teljesen másképp vezet, mint én, 6 liter alá sosem tudja vinni a fogyasztást. Karosszéria: sajnos nálam az évek múlásával, hiába tartjuk garázsban az autót, előjöttek a tipikus astrás betegségek: sárvédőkön, küszöbön rozsda és a tankbeöntő nyílást is cserélni kellett. Motorikusan teljesen megbízható, a kopó, fogyó alkatrészeken és a karosszérián kívül eddig más problémám nem volt vele. Igazából csak a klímát hiányolom az autóból, főleg a nyári negyven fokokban, gondolkodtam is a lecserélésén, de még nem igazán találtam megfelelő alternatívát, mely a pénztárcámnak is megfelelne, és hasonlóan megbízható, jó fogyasztással rendelkező, alacsony szervizköltségű kocsi.

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2013.08.26. 08:12:09

Csatlakozom, 10 éve használok F Astrát, de olyat, hogy 7 liter alá ne lehessen vinni a fogyasztást, én még nem láttam.
Városon kívül 5.5 liter, igaz, alap 1.4 8V 60LE motorral.
Sokan várják az autótól, hogy oldja meg a "fogyasztás problémát", pedig az inkább a sofőrön múlik...

bimut 2013.08.26. 08:16:14

tesómnak az m5-n 2-3 havonta voltak váltó illetve asr menet stabilizáló kipörgés gátló problémái a motor túlzott ereje miatt erről ennyit bele is unt váltott..

Shadowbull 2013.08.26. 08:28:28

@n53: en olajostalpu gepesz vagyok, nem ertek az ilyen villanyos dolgokhoz. :)

Shadowbull 2013.08.26. 08:30:06

@AUTÓNEPPER: persze, alacsonyabb oktanszammal tobbet eszik.

hpapagaj 2013.08.26. 08:43:27

Jók az m5-öt fikázó kommentek, legalább van min röhögni rajtatok az e60 fórumon. :)

2013.08.26. 08:47:30

A Mustangot elfogadnám (így, kézi váltóval persze), pedig zsigerből utálom az amerikai autókat...

Dr.Beverneki 2013.08.26. 09:04:37

@Csalfa Romeo: És az áruk is egyre inkább ezt tükrözi.

JaxTeler 2013.08.26. 09:19:37

@Prérifarkasz:
Nos igen, ebben a konkrét esetben ez az 1.6 8v Opel motor kevesebbet fogyaszt mint az 1.4 vagy 1.6 16v. Nem tudom más autóknál, hogy van ez itt van pl a Tipo-s eset is ott ez nem igaz. Vagy pl hallottam hogy a VW-k nél az 1.6 8v szintén sokat eszik. Nekem konkrétan csak ezzel a típussal van tapasztalatom de úgy látom vannak itt még márkatársak, akik meg tudják ezt erősíteni.
Egyébként Fjoe kollégának igaza van, nagyban sofőr és egyéb körülmény (út hossza, személyek száma, terheltség) függő is ez a fogyasztás dolog.
Az tuti, hogy ezzel a motorral nagyon takarékos tud lenni, az F-Astra. Egyébként aláírom, hogy vezetési élmény az közelít a nullához, viszont a hétköznapokban normál közlekedésre rendben van, én maximálisan meg vagyok vele elégedve.

n53 (törölt) 2013.08.26. 10:29:42

@Shadowbull: Anelkul hogy irsz ticketet? Vagy ez valami uri hely, ahol a flottakezelo banyassza ki az autobol a logokat?

Shadowbull 2013.08.26. 10:44:04

@n53: szerintem nalunk nem banyasz ki senki semmit. lefoglalom a kocsit a fips-ben, a felelos engedelyezi, adott idoben elhozom a kulcsot az automatabol, mikor vegeztem visszarakom a kulcsot, elotte ha kell mosatok meg tankolok a kartyara, viszontlatasra. A kutya nem olvas logokat. Ha van valami gond a kocsival, akkor szolok szemelyesen a felelosnek, aztan ennyi.

n53 (törölt) 2013.08.26. 11:13:11

@Shadowbull: Teszteles nuku? Ticketeket nem irtok?

nincs_nick 2013.08.26. 11:32:02

@hpapagaj: Jó röhögést.:) Céges parkolóban rengeteg az e60, de még a legvérmesebb BMW fanatikus kolléga is elismeri, hogy a) a BMW valaha volt legrondább autója, főleg az M verzió a morcos szappantartó formájával, b) belülről üti a Dacia szintjét a kinézet (és a minőségét is alacsony felszereltség estén.) Ennek ellenére ezt vették, mert így vezethető autó, amibe befér a család, nincs. Mint igazi sportautó természetesen röhej a súlya miatt, bár a BMW kihozott mindent belőle amit lehetett és tényleg "vaddisznó" lett. Szóval elhiszem, hogy ott a "nagy e60 fórumon", az e60 birtoklása valami nagy csoda, de hidd el nem az és egy 5-10mFt-os e60 M5 egyre inkább cigánymerci kategória, akkor is ha éppen műszakilag ugyanolyan jó autót mint újkorában. Ez van, ilyen az élet. Nem mérgelődni kell rajta, hanem mint, írtam lesz@rni, hogy más mit gondol és élvezni a vezetést.:)

DeezL 2013.08.26. 11:52:55

@JaxTeler: meg én nem találkoztam olyan 1,4 1.6al ami elment volna 5-5,5el vegyesben...

United Steaks 2013.08.26. 11:55:54

A béemvés gyereknek szóljon valaki, hogy a tenyérrel lefelé történő integetés nem feltétlenül a gázpedál-pöckölgetés igényét jelzi, inkább azt, hogy vegyen vissza.

DeezL 2013.08.26. 12:07:09

@hpapagaj: savanyú a szőlő... engem is azért fikáznak mert rengeteg autóm volt..és most is több van...csak azt nem gondolják végig,hogy vállalkozó vagyok... és minden hónapomat úgy kezdem ,hogy 265280Ft--ot csak járulékként befizetek magam után... ez a 248500FT-os nettó vonzata... meg ha van egy autó jó árban megveszem majd eladom haszonnal az miért nem jó?...

közösperonos átszállás 2013.08.26. 12:18:39

@Shadowbull: "Nyilvan utaljuk a BMWseket, a szlovakokat, a szlovak BMWsektol meg egyenesen sikito labrazast kapunk. "

Túl régóta nem élsz itthon, ezért nem értesz minden utalást. A szlovák rendszámos BMW-sek (mercisek, stb.) 95%-a adócsaló: azért jár szlovák rendszámmal, mert az úgy olcsóbb. És nem szabályos, csak bizonyíthatatlan/nehezen bizonyítható a szabálytalanság.

Shadowbull 2013.08.26. 12:25:56

@n53: en nem tesztelni viszem oket, hanem vagy uzleti utra, vagy esti/hetvegi kocsinak. soha nem irtam meg ticketet.

DeezL 2013.08.26. 12:34:58

@közösperonos átszállás: na ja... csak nem értem ezt..mert egyrészt miért kell adót csalni,én rendesen bevagyok jelentve,ahogy írtam itt pár hozzászólással előbb,mert lehetnék minimálbéren is,csak lehet szólna a NAV hogy hogy ennyi autó stb és egyéb tulajdon,más részt a későbbiek,ha megérem a nyugdíjat akkor nem 60ezer FT-ot fogok kapni havonta hanem min 120körül szerintem...de ez majd akkor úgyis kiderül..
Amúgy nekem elektronikai cégem volt SZlovákiában az adózás miatt,mert itthon sokkal többet kellett volna...meg ott kint a cég elintézése 1 nap volt itthon a vállalkozói dolgok jóval több időbe tellenek..

Közlekedőedény 2013.08.26. 12:44:44

Aki az 1.3-as Swiftből 7-9 literes fogyasztást hoz ki, az falábú, ezen kár vitatkozni (vagy annyira szét van ütve az autója, hogy az mérhetetlenül ciki). Kollegám az 1.0-ással is tudott 6-7 litereket produkálni. Ez nem baj, nem tud mindenki takarékosan vezetni.

Az F Astrákról csak azt tudom, hogy az 1.6 8v tényleg keveset eszik, de cserébe nem is megy. Közlekedési eszköz, semmi több.

Én el tudom képzelni, hogy a Mustang USA-ban milyen szerepet tölthet be. Mint kb. nálunk az elszaporodó 2-es/3-as szétberhelt (ún. "tuningolt") füstokádó dízel rohadvány Golfok és Passatok (M-es rendszámmal, 150€-ért vette vmi félbűnöző nepper egy nyugati bontó előtt nemrég). Komoly ember ilyet nem használ, hülyegyerekeknek meg jó lesz, illik rá a szemöldök meg a Jokkatuning matrica. Egy bizonyos életkor alatt biztos buknak rá a tojók is :D

Az E60 pedig tényleg nagyon megosztó... az előtte lévő BMW-k nekem nagyon tetszettek, de ez...

DeezL 2013.08.26. 13:00:05

@Közlekedőedény: ha rám illetve fiamra gondoltál .én városra írtam a 7litert a Suzukinak.. vegyesben eljárt az 5,5 körül :) de ha valakinek vegyesben 7 és az felett az tényleg nagyon rúgja vagy balfasz

Hurri Kán 2013.08.26. 13:02:08

M5-öt kipróbálnám, pályán. Otthonra nem kéne, aminek rettenetesen egyszerű oka van: nem tudok olyan jól vezetni, mint amilyen erős az autó.

Mustang meg lehet, hogy Amerikában proli autó (amúgy kit érdekel), ettől függetlenül kéne! (vényóccal)

n53 (törölt) 2013.08.26. 13:22:12

@Shadowbull: Erdekes. Nalunk ha egy atvezetett hetvege utan nem tudsz 3-8 (dokumentalt) hibajelentest produkalni, legkozelebb nem kell jelentkezned, mert setaautozasra nem adnak ki autot. Az uzleti ut persze mas teszta.

Mókus ős 2013.08.26. 13:36:06

Vki írja fent, hogy az amerikaiak nem beszélgetnek a fogyasztásról. Én nem ezt tapasztaltam, volt, akivel hosszan lehetett csócsálni ezt a témát is.

Amúgy egyszerűen nem hiszem, hogy egy 4 ezres motor egy nem könnyű kasztnival, hátsókerék meghajtással 13 literrel beérje. Hacsak nem nyílegyenes, lámpa nélküli utakon, nulla forgalomnál, állandó 35 mérfölddel.

DeezL 2013.08.26. 13:52:26

@Mókus ős: hidd el azért mert nagy motor nem biztos hogy sokat eszik... a régi amerikai autókról azért terjedt el a hatalmas fogyasztási dolog mert ... 3 sebességes automata volt nagyon sok közülük és nagyon nehezek voltak... csak egy példa... asszonynak pl . volt egy Deltája 4 évig volt velünk.. 1.9 TD 92le tekertem adagolón turbon ilyenek... 110lóerős biztos hogy volt az 110es tempónál 5,5 litert evett.... 1050kiló volt... fiamnak a nemrég eladott 156os 20szelepes 2,4 JTDm 156osa 1385kg 175le.... elég dinamikus közlekedéssel beérte 6,2-6,3al.. pedig nehezebb és nagyobb motor is stb... viszont 110nél az is 5,5öt eszik

nincs_nick 2013.08.26. 14:00:57

@Mókus ős: Ez pedig ilyen. Ha csak simán vezeted és nem gyorsulsz állandóan minden lámpától, akkor simán valós. 2000-es, hátsókerekes autóval van 8 alatt 60ekm után az átlagom (minden tankolás után írom), pedig nem vagyok mozgó útakadály és várost is lát az autó minden nap, meg pályanapok/versenyek is benne vannak.:)

Nyilván, télen városban dugózva megvan 11-12 is, de autóúton 120-nál (akarom mondani 110-nél...) 7 alatt eszik, pályán 140-nál meg 7.4. Innentől kezdve meg azon múlik milyen arányban mész milyen úton.

Az meg csak ráadás, hogy mozgásban lévő autó sebességének fenntartása nem igényel túl nagy energiát, van A8 4.2-essel rendelkező ismerős, aki 12-ből megoldja a német-magyar ingázást. Persze ha bemegy egy városba dugulni, akkor könnyen kezdődik 2-essel az átlagfogyasztás.:)

A gond inkább a kis autóknál van, ott az áttételezés miatt ugye pályatempónál pörgetni kell, ergo pályán simán eszik az 1.0-1.6 ugyanannyit vagy többet, mint egy 2.0 v. 2.4-es. Cserébe a kisebb motoroknál városban dugózva megleszel 10 alatt, még 2.4-essel nehezen.:)

Rocko- 2013.08.26. 14:14:46

@visszakettopadlogaz: dobjál már egy fotót a motoros utazós szettedről!

DeezL 2013.08.26. 14:17:53

@nincs_nick: pontosan igazad van... amúgy BMW-d van?

LeviM5 2013.08.26. 14:18:57

Pár dolgot hozzáfűznék a rosszindulatú, elsősorban irigy és névtelenség mögé bújó beteg faszagyereknek, akik tudatlanul baromaságokat írogatnak, de tisztelet a kivételnek, ami érződik az írásokból. Én imádom a Bmw-t, szerelemautó, biztosan elfogult vagyok, de tűnjön nagyképűségnek. Az elsőnek Németországban kerestem meg az árat. Azóta szlovák vállalkozásom is van, adót mindenhol fizetni kell, ez tény. Céget bárhol az eu-ban alapíthat bárki, ahol pl. minden elszámolható, vagy kedvezőbbek a feltételek. (De gondolom itt mindenki csak a Váci utcában vásárol, tescoba senki nem jár.) Rendszámot nem a trafikban adják, hivatalos rendőrségi eljárás/ellenőrzést követően, cégeknek, vagy magánszemélyeknek akik ott élnek. Az autómról annyit, hogy a www.e39.hu Bmw Klubbon megtalálható, ahogy én is, és a 330km/h-s fotó is. Fogyasztás pl. a Zamárdi Bmw Találkozóra menet 10,9l/100 konvojban. 15l az átlag. Az ültetés pont elég, napi használatra is, igy szépen kitölti a kerék a kerékjáratot, nem kemény. Amúgy az autokorbel.hu chipelte, náluk van a fotó (facebook/autokorbel) chip után 320-ig próbáltuk, nem szakadékban hátszéllel, de még csak nem is autópályán. De pont nem az a lényeg, "mennyi a vége", "mennyit eszik", stb. mégis ezen megy a vita. Lehet fikázni, csak úgy, a háttér, az autó ismerete nélkül, ha valakinek ettől van erekcioja, hát váljék egészségére!

DeezL 2013.08.26. 14:46:45

@Közlekedőedény: amúgy vannak komolyan tuningolt TDI-k az országban!amúgy meg lehet olcsón venni nem csak bontószökevény autókat kint!

közösperonos átszállás 2013.08.26. 15:04:37

@LeviM5: Ha van itthoni lakcímed (akár állandó, akár tartózkodási hely), akkor max. 24 órán át vezethetsz külföldi rendszámú autót. Még akkor is, ha az a te saját, szlovákiai céged tulajdonában van. Van néhány marginális kivétel (pl. már elkezdted itthon forgalomba helyezni), de alapvetően ez a szabályozás -- ha ezt kerülöd ki pénzspórolási céllal, akkor épp adót csalsz.

Swind 2013.08.26. 15:41:20

@közösperonos átszállás: Ez egy részigazságokból álló nettó hülyeség. Javaslom nézz utána a szabályozásoknak.

közösperonos átszállás 2013.08.26. 16:23:04

@Swind: Vagy akár: forum.index.hu/Article/viewArticle?a=123293437&t=9033938

(Itt a második fele az izgalmas, tehát hogy külföldi rendszámú autót itthon milyen esetekben vezethetsz.)

(Lehet, hogy a 24 óra máshol van, vagy már nem is aktuális, de hogy januártól decemberig szlovák rendszámmal járni az elsöprő többség esetében nem kóser, az zicher, és ilyen szempontból mindegy, hogy 24 óra vagy 30 nap.)

gigabursch 2013.08.26. 16:27:35

@Swind:
Én viszont kíváncsi vagyok rá.

Tudsz esetleg egy "hülyebiztos" magyarázatot tartalmazó linket.
Azt tudom, hogy nagy kavar volt belőle, nomeg a vihar is alábbhagyot..

tompikaster 2013.08.26. 16:30:54

Utolsó szériás "A" Vectrám van, 1.6 8v. Simán lehet vele 6 liter körül autózni, nyugodt jobb lábbal. Télen 7-7.5, de akkor sok a rövid táv.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.08.26. 17:29:28

@Rocko-: mar masik lakokocsim van, vettem egy nagyobbat ;) persze oreg sz@r ez is, de nem verem hitelbe magam 100 evre hogy egy $70.000-os lakokocsiba tudjak belepukizni motorozas utan. Meg az oreg sz@rt nem sajnalod, multkor behuztam a fak ala az arnyekba es egykedvuen hallgattam ahogy karcoljak az agak a tetejet :) Egy evben egyszer ha felkerekedik a csalad akkor meg berelek egy b@szott nagyot, egy hetre / ev minek megvenni.

@Mókus ős: mult heten voltam LA ben a mustangommal, 5-os autopalya ( 4 oran keresztul nincs kanyar, LA elott egy kis hegyi szakasz ) vegig beallitott 68MPH ( 100km/h ?) tempomat, fogyasztas: 23MPG ( 23merfold egy gallon benzinnel, olyan 9-10liter/100km) oda vissza kb 700merfold, aznap indulaskor nullaztam es masnap reggel neztem meg a komputert kivancsisagbol. Csodak nincsenek, a V8 nem ezer haromhenger. A srac kocsija csak V6 4000ccm, az ehet kevesebbet de nem biztos.

@Hurri Kán: en is ezert adtam el az amg-m. Lassan menni tudok massal is.

@DeezL: 6 privat hasznalatu autora fizetek mindent de cegautoval jarok. En nyertem :))))

Swind 2013.08.26. 17:39:48

@gigabursch: Nagyjából a lényeg: 24 óra már rég nincs, ez elég gáz volt ha mondjuk autót béreltél külföldön és hazajöttél vele. Tudomásom szerint,nagyjából visszaállt a régi állapot, azzal a különbséggel, hogyha nem cég nevén van az autó, hanem a saját neveden és mondjuk szlovák lakcímed IS van, akkor jól elkapnak :) Külföldi cég nevén, ha mindenféle papírral használatodba adták (alkalmazott vagy, béreled akármi), használhatod, és 2 havonta csinálsz egy új használatbaadásit.
Lehet tévedek, a nettó hülyeséget a 24 órára írtam, és az ADÓCSALÁSRA. Nem adócsalás, csak kedves országunk ahol rohadt drága a kiváltság, hogy itt élhetsz, olyan propagandát folytat, hogy adócsalásnak nevezd azt a tényt, hogy az EU csatlakozásnak előnyei is vannak nem csak politikai vitát képező hátrányai.

Thanathos 2013.08.26. 18:30:19

@LeviM5:
Nem kell lovagolni azon, hogy te vagy az utak királya és 330 a vége (amit egyébként valóságban meg sem közelítesz). Ennyi. Elmaradtak volna a gúnyos megjegyzések és nem röhögnek ki.

Rocko- 2013.08.26. 19:06:17

@visszakettopadlogaz: jó-jó, ezt értem, de engem az érdekel, hogy hova teszed a motrot. :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.08.26. 19:09:18

@Rocko-: hat en huzom a truckkal a lakokocsit, a lakokocsi huzza a dirtbike trailert :) double towing, StLouistol nyugatra lehet ( 18 allamban legalis ugy tudom ) egy ilyen szerelvenyert nemetben falhoz allitananak :D majd felrakom megint ide a kepet, egyszer felraktam mar majd megkeresem

Shadowbull 2013.08.26. 19:58:28

@n53: hat ugye az az AG, ez meg a GmbH :) Asszem a KNT-knel van olyan hogy egy kerdoivet ki kell tolteni, de olyat en meg nem hoztam el, mert azok egyreszt reszben alcazva vannak, masreszt meg gyakran a belso teruk is szet van meg furkalva, ocsmany mindegyik.

Meg most volt az M6 Gran Coupe bevezetesenel, hogy 80 kocsit be kellett jaratni, ott kellett kerdoivet vezetni, meg kovetni kellett a bejaratasi utasitasokat, es a kenyelmetlensegekert cserebe fizettek az egesz benzint, nem csak egy tankot, ahogy egyebkent szokas. Husvetkor palyaztam egyre, de vegul nem erkezett meg mire indultam, inkabb vittem egy szeria M5ot.

Shadowbull 2013.08.26. 20:02:41

@Swind: "csak kedves országunk ahol rohadt drága a kiváltság, hogy itt élhetsz, olyan propagandát folytat, hogy adócsalásnak nevezd azt a tényt, hogy az EU csatlakozásnak előnyei is vannak nem csak politikai vitát képező hátrányai."

+1

Rocko- 2013.08.26. 21:08:58

@visszakettopadlogaz: áhh, értem. dobhatod mailben is a fotót! vagy népítélet. :)

@Shadowbull: nehezen érti, hogy feljebb vagy, nem kell holmi pórias papírmunkával foglalkoznod. :D

DeezL 2013.08.26. 22:18:29

@visszakettopadlogaz: ja de van nekem még itt pár papír nélküli is:) van egy 3as Punto Multijet nem indul ki kell deríteni mi a baja,ha nem tudok vele mit kezdeni akkor elbontódik,van egy Grande ezt elszeretném adni.... akkor van két donornak szánt 146os amik már meg lettek bontogatva,van némi ZX cuccom is...pl. egy üres kasztni... van egy eleje nélküli első szériás 156os...mert az elejét eladtam már... meg holnap megyek olaszba egy facelift 156osért de valszeg el lesz bontva ,mert most nincs is 156osunk mert eladtuk,meg nem hiszem hogy el lehetne úgy adni mert 250ezer km van benne és a magyar autó vásárlót ez zavarja..
de neked milyen az a 6?

n53 (törölt) 2013.08.26. 23:21:02

@Shadowbull: Kerdoivet meg sosem toltottem. Viszont rosszul vagyok, ha nincs mibe belekotni, mert valamit mindig lehet javitani. Ha a teljesitmeny, stabilitas es funkcionalitas rendben vannak, akkor a kezelesi koncepcioban keresek valamit. Szerintem meg eletemben nem adtam vissza flottas autot ugy, hogy ne irtam volna melle legalabb egy QC ticketet :)

deepdiver 2013.08.27. 07:31:36

@visszakettopadlogaz: A 68MPH az 109km/h, már csak a pontosság kedvéért.

WebM 2013.08.27. 07:51:40

Én volnék a Mustang-es elkövető... Köszönöm mindenkinek az elismerő szavakat, tök jó, hogy ilyen sokaknak tetszett az írás! :)

Shadowbull 2013.08.27. 12:07:51

@n53: szerethetnek teged arrafele :)

nincs_nick 2013.08.27. 13:34:23

@hpapagaj: Hát, "nyugaton" már tényleg csak ott látsz lassan e60-at, de itthon az autóipari fejlesztőcégeknél (legalább is annak hívják magukat:)) is gyakori.:) Mondjuk ebben erősen szerepet játszik a német Real/angol Tesco árufeltöltő és a magyar senior mérnök fizetésének hasonlósága.:)

@DeezL: Nem.

közösperonos átszállás 2013.08.27. 16:58:12

@Swind: "Lehet tévedek, a nettó hülyeséget a 24 órára írtam, és az ADÓCSALÁSRA. "

24 óra: valóban rosszul emlékeztem, ez bizonyos esetekben 30 nap (pl. van külföldi tartózkodási helyed), bizonyos esetekben meg nulla(!) óra. Abszurd vagy sem, jelenleg ez a szabályozás.

Ha szabálytalan, csak esetleg ezt nem lehet/macerás bizonyítani (például a kéthavonta kapsz egy új lapot, és eltéped+letagadod a régit), és adóoptimalizálás érdekében csinálod így, az meg bizony adócsalás. És azt se mondtam, hogy most akkor fújfújfúj, meg hogy nincs erkölcsi alapod ezt tenni (nota bene azt se, hogy van), annyit mondtam, hogy ne szépítsük a dolgokat, ez bizony az, ami.

Ja, meg azt, hogy shadowbull félreértette a szlovákbéemvézést. És hát igen, félre.

Prérifarkasz 2013.08.28. 15:44:57

Kia Clarus: "Kicsit leharcolt, de karbantartott volt." - ja, ezért kellett 6000 km után fékbetéteket, középső- és hátsó kipufogórészt cserélned, ezért jött elő a rozsda meg a gitt stb.
Meg kicsit mintha tudathasadásban szenvedne, egyszer azt írja az Alfa Romeo 166 V6-ról, hogy "egy tömény orgazmus" - nyilván ehhez meg is kellett hajtania, másszor meg azt írja a Kiánál, hogy "általában lassan és megfontoltan vezetek..."
Nyilván a megfontolt vezetés okozta a vezérműszakadást is, egy ilyen 3 literes, általában sportosan használt autónál a vezérműcserével kell kezdeni a vásárlás után, mert nyilván a korábbi tulajdonos is tömény orgazmusként élte meg a használatot, aztán meg inkább eladta, minthogy a kopó alkatrészek cseréjére költsön...

Prérifarkasz 2013.08.28. 16:18:45

@DeezL: Hát hogyha ez a vegyes a külváros-MO-ás kombót jelenti ott simán kihozom én is az 5-5,5 literes átlagot az 1,6-osommal, de a belváros (Bp) vagy a 110 feletti tempó az már más dimenzió... Vidéki kisvárosban, falun autózva szerintem összehozható a 6 liter körüli átlag, csak rohadtul nem kellene általánosítani, hogy ő milyen űberbrutálkirály, mert összehozza a 6-6,5 litert...

DeezL 2013.08.28. 21:54:19

@Prérifarkasz: ja értelek én persze!csak leírtam egy összehasonlítást,hogy azért a 2 technika között van vagy 15-20 év és erőben az új technika jóval nagyobbat tud

DeezL 2013.08.28. 22:06:22

@DeezL: bocs te a benzinesre írtad jövök rá... úgy lehetséges ahogy írod de városban szerintem az nem fog elmenni 8,5 alatt...
süti beállítások módosítása