Hogy mitől tud olcsó lenni, arra nem nehéz rájönni: csak azt kapsz, ami fontos, tehát egy eltalált kasztnit, egy méretes motort, és hátsókerékhajtást. Belül csupa műanyag, minden faék egyszerűségű, kapaszkodó nincs, az ülés előrehajtáskor nem jegyzi meg a pozícióját, fedélzeti számítógép szintén nyista (vagy a napi km számláló annak számít? :).
Ami zavar rajta, és szinte az összes Kia Claruson, hogy a hátsó sárvédők peremei mind rozsdállnak. Az enyém jól el volt rejtve, de a meleggel megjött a hőtágulás is ami ledobta a hatalmas mennyiségű gittet is.
Fogyasztása 12-20 liter között van. Kopó alkatrészeken kívül csak benzinpumpa csere volt, ami nem tervezett, "hála" a hazai üzemanyag-minőségnek, holott kizárólag 100-ast tankolok. A kuplung is kopó alkatrész, de ezt be kell tudni vállalni az M-es BMW-knél. A rémhírek ellenére kilehet fogni jó állapotút, amire vigyáztak, szervizben leinformálható, és minimum szervizkönyves.
Viszem vissza a drágát a kölcsönzőbe, lefutotta az idejét,ma hívtak hogy itt az utód. Kalandos 2 év van mögöttünk. 170 000 volt az órájában mikor átvettem. Kényszerből mert kell az összkerék meg a duplafülke. Nálam maradt. Full fapad,csak klíma van benne,még az ablak is kurblis.
Sok izgalomra és vezetési élményre ne számíts... Ennél az autónál a megbízhatóság a lényeg ami tényleg átlagon felüli. Állítólag a rozsdásodás típusbetegség, én nem találkoztam ezzel sem.