Ami nagyszerű: avantgard forma, belső tér otthonossága, műszerfal borítása,belső tér variálhatósága és nagysága, alkatrészek olcsósága (már amikor egyáltalán kell), sose romlik el, nagyon gazdaságos, márkatársak összetartása és az üdvözlési szokások az úton.
A hátsókerékhajtást nagyon élvezem, kanyarokban szerintem jobb mint egy elsökerék hajtású autó. Nem tolja az elejét gázra, inkább kéri azt. Télre használt gumikat vettem rá, olyan 6mm lehetett rajtuk, így semmi gondom nem volt a hóban közlekedéssel sem.
Tegnap kipróbáltam, hogy milyen kikapcsolt stabilizátorral. Életveszélyes. Ha valaki olyan vezeti, aki nem rendelkezik több éves tapasztalattal hátsókerekes autóban és nem vezetett még hasonló teljesítményű járművet, ne is próbálkozzon vele.
Spagettit ettünk lent a strandon, közben várt egy Alfa Rómeó
Nem akartam én Alfát! Csak egy olyan autót szerettem volna, ami nem parkol minden utca sarkon. Keresgélés során össze akadtam egy 147-essel. Kívülről is tetszett mindig az autó, de az igazi "sokk" akkor ért, amikor beültem. Igen! Én ezt kerestem.
Minden alkatrészt elrakott az előző gazdi amit valaha cserélt rajta, pl. egy sereg koszos légszűrő és társai. Megköszöntem, és kidobtam őket, én inkább excel táblában vezetem az ilyesmit.