Sok km-el vettem,le volt pusztitva(terepeztek vele). Ez még a levehetö tetős (japán belföldi modell) volt gyári "bukócsővel". 31.0X15" gumikat tettem rá ami kicsit visszafogta az amúgy is gyengélkedö motort. Karosszériát megemeltem 7 cm-el, rugókat 10cm-el.
Az eredeti tervekben egy 2001-es, ráncfelvarrott autó szerepelt, de egy szembejövő horvát vendégmunkás miatt kicsit előbbre tolódott az autóbeszerzés. Így a 2001-es face-lift előtti utolsó évjárat sikeredett. Az autó egy 1.6-os Sol felszereltségű jármű, annak is a Limited Sport Edition változata.
Sokféle kocsiban ültem, de 90lovas benzineseket ez a kis 65lovas rakéta keresztbe megeszi 120-ig. Aztán persze jön a papír forma. De városban ő a király.
A jónak mindig ára van, és ezt az árat jelen esetben a kútoszlopnál kell megfizetni. (A modern turbódízelek jóságát pedig a szervizben, egyébként.) Nagy átlagban, vegyes városi-országúti menetben 10,6 és 11,4 között szokott alakulni, "ahogyan jól esik" stílusban, tehát nem spórolósan vezetve, de nem is őrjöngve.
Eleinte szerettem, a végére megutáltam
A következő ilyen meglepetés az volt amikor egy kereszteződésből elindulva (szerencsére 1-esben max 20 km/h-nál) hatalmas pukkanás visító gumihang és beállt a két hátsó kerék. A kéziféknél valami kis feszítő rugó eltört és ettől a két hátsó kereket satura fékezte.