Pisztollyal kelt át a zebrán

  2013. június 03. - streetsta Címkék: orosz omg a nap videója dashcam omg videó

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Mégfilléresebb Koszradírok
2015-07-28 17:27:27

A Mágikus Koszradír hihetetlenül sok ember fantáziáját megmozgatta, már-már mikroszálas törlőkendői

Kreatív traffipaxolás
2015-07-21 20:26:01

Én értem, hogy szükség van sebesség ellenőrzésre, ha nem lennének traffipaxok, elkanászodnánk mindannyian.

Nesztek, rakenroll!
2015-07-08 18:16:52

A nyárnak még csak az első felénél járunk, de úgy tűnik, ennél jobb buli már nem lesz. Félre ne értse

Megbűnhődtem
2015-06-29 17:25:09

Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy

Az orosz nyelvű fedélzeti videók, már megint. Úgy tűnik, a helyzet keleten nem hogy javul, inkább egyre romlik. Másra nem következtethetünk az alábbi videóból, ahol apuka és gyermeke csak csőre töltött pisztollyal mer átkelni a zebrán.

Bár a kamerás kocsi láthatóan időben fékez, de lehet, hogy a mögötte érkező nem lassít eléggé, így biztos, ami biztos alapon apa lead pár figyelmeztetőt. Aztán fiával kéz a kézben, nyugodtan átbattyog a túloldalra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr435333474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tökösmákos 2013.06.03. 15:54:10

Itt a "deviza" hiteleseknek a végtörlesztéshez kellene hasonlóan bemenni a bankba. :D

panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2013.06.03. 16:04:11

"apa lead pár figyelmeztetőt"

Jó lesz teljesen pontosan egynek is az a "pár".

hunluigi 2013.06.03. 16:09:33

Ez inkább célzottnak tűnik, és gyaníthatóan riasztófegyver van nála.

tomnemtom 2013.06.03. 16:12:09

"figyelmeztető lövést adott le a levegőbe, de nem talált"

Lookie 2013.06.03. 16:16:13

Csak annyi a vicc, hogy ha hátulról 150-el rongyolt volna valamelyik bősz orosz, ahogy oly annyi más esetben megtörténik arrafele, akkor pisztollyal a kezében repdesett volna fel Szent Péterhez...

pickapu 2013.06.03. 16:39:46

Stresszes életük lehet...

Johnny336 2013.06.03. 17:03:11

A csávó hátán valami kard van? Pallos? Jatagán?

hdnctrl 2013.06.03. 17:04:30

@Tökösmákos: Igazad van, hiszen a hitelfelvételre is fegyverrel kényszerítették őket.

Tökösmákos 2013.06.03. 17:07:23

@scuynat: Megtévesztéssel. De pl. a magánnyugdíj pénztárba kötelező volt belépni, aztán egyetlen törvénnyel elszedték a pénzt. Ilyen az mikor hazaárulók vannak hatalmon :P

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.06.03. 17:26:30

Rendkívül értelmes paraszt, a gyerekével kézen fogva lövöldözik. Jó, hogy nem lőtték szarrá őket valamelyik autóból! Kaphatna 10 évet a lövöldözésért és 15 évet a gyerek veszélyeztetésért! A kis srác is jobban jár ha ül ez a baromállat...

olcso 2013.06.03. 18:15:20

@Tökösmákos: Megtévesztéssel kényszeríteni?? :D

m.o.p. 2013.06.03. 18:42:18

Vatercsótánynál elgurult a gyógyszer. Ki tudja, lehet, hogy egy gyereke már ráment a bolond vezetőkre. Minden esetre, egy tanyán lenne a helye, nem városban.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.06.03. 19:08:41

jo nagy tolteny taska kell ha szet akar nezni Moszkvaban, van par zebra.

thattila 2013.06.03. 19:34:57

Szerintem ez egy sima durranós játékpisztoly, legalábbis a hangjáról ítélve...

lord75 2013.06.03. 20:03:03

@Tökösmákos: Igen ,szerintem is kissé unalmas és nem is vicces már ez a devizahiteles sztori.Senkit nem kényszerítettek semmire.Meg kellene tanulni a döntései(d)nk-ért felesösséget vállalni.Volt forintos hitel is,csak magasabb kamattal,de még az is biztosabb volt ha az ember forintban kereste meg a fizetését.Aki nem tudta ezt mérlegelni és tovább nyújtozkodott annál a bizonyos takarónál az rosszul járt.Elmondom csak hogy az összeesküvés elmélet mentsváradat rombadöntsem:A CHF az € hoz és a $ hoz képest is erösödött.
Hallottam annak idején sok ember szájából:Fizetgetem a verdát 1-2 évig aztán visszaadom(persze bukás nélkül ahogy Móricka megálmodta) és hozok egy újat..Most ök érzik magukat a legjobban átverve..--Ha tudták volna hogy ez lesz nem ment volna tönkre annyi kereskedö,és szerintem az államnak sem volt akkora buli más hülyesége miatt fizetni.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2013.06.03. 20:23:14

Ez a videó körbe-körbe jár az összes portálon. Senkinek nem tűnik fel, hogy ez egy lámpás kereszteződés, mennek is az autók keresztben?

Szerintem ez csak egy alkesz vagy elmebeteg, szó nincs arról, hogy valaki nem engedi el.

bonitao 2013.06.03. 20:25:55

Thrift shop szól a rádióból :D

stp1 2013.06.03. 20:32:40

@Kiszámoló:

te miről beszélsz? a keresztforgalomnak telizöld van, a gyalogosnak meg elsőbbsége a kanyarodókkal szemben.

itthon is rá kéne erre szokni, hamar megtanulná a sok tahó (akik természetesen csak a kasztni védelméből mernek kemények lenni), hogy mi a módi a gyalogosokkal szemben, főleg zebrán.

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2013.06.03. 21:13:18

Ezzel a fegyver rántással vigyázni kéne ott. Amikor az ember riasztópisztollyal hadonászik, könnyen előkerülhet egy rendes fegyver. :-)

Stohl András 2013.06.03. 21:15:48

Nem pisztoj kene ide, hanem minimum RPG-vel kene felrobbantani, azokat a buzikat akik 200-al kozelitik a zebrat.

Attila Simon 2013.06.03. 22:07:04

Pro és Kontra. Ez szintén Oroszországban készült, ajánlom mindenki figyelmébe. :) Van amit tanulhatnánk tőlük.:)
www.youtube.com/watch?v=Uh9PB4d7zIU

rekszem 2013.06.03. 23:20:36

@lord75:

azért árnyaljuk a képet egy kicsit

forint hitel miért volt olyan drága, hogy eleve 3 nagyságrenddel többet kellett visszafizetni a kamatok miatt?

miért nem láttás soha chf-et a chf alapú hitelnél?

miért nem szóltak, hogy világvásg lesz/van?

miért chf-ben kell fizetni a kamatot?

miért eladási árfolyamon adnak a hitelt és miért vételin lehet visszafizetni?

miért nem osztja meg a bank az árfolyam kockázatot?

okostóbiás, olyan emberek kerültek bajba, akik nem nyújtóztak túl a takarón, de a hitelük túlnyúlt magától is egy igen rövid idő alatt

a szarházio bankok konkértan ebből a lehúzásból élősködnek, más nyomorán gazdagodnak, szerinted miért tört ki a világváság? baszki, igen kockázatos hiteleket helyeztek ki lesz ami lesz alapon, mert kurávra pörgött a bónusz érte

szerinted egy bankár miért kereshet dollármillióklat?

az átlagember nem pénzügyi zseni, ha megdumálja egy szakember, hogy az jü lesz,akkor elhiszi, mint ahogy te is elhiszed, hogy évente olajat kell cserélned, mert az nagyon jó lesz

és igen, az össze szarházi bankárnak kötelet adnék, mert emberek és családok százezreit tették tönkre

olcso 2013.06.03. 23:34:02

@rekszem:

www.portfolio.hu/vallalatok/nincs_is_frank_a_devizahitelek_mogott_ez_komoly.181059.html

www.portfolio.hu/img/upload/2013/01/8_5.png

Egyébként itt az a gond, hogy sehol nem kerül elő a devizahitel, nem értem miért kell mindenhova erről kommentelni. Majd akkor a devizahiteles posztok alá meg a tegnapi autószerelésről irkál mindenki??

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2013.06.04. 00:25:03

@stp1: és ki akar kanyarodni, amikor amerre lő, piros a lámpa az autóknak?!

lord75 2013.06.04. 00:25:12

@rekszem: Sajnos nem ilyen egyszerü..Csak nem hiszed hogy a Lehman Brothers miatt lett világválság?Igen, és Bin Laden robbantotta fel a World Trade Centert..persze.Világválság azért van mert reggeltöl estig ezt szajkózzák a médiákban.Mert a kis ember is azt hallja-akinek soha semmilyen részvénye értékpapírja sem volt- :Válság van .válság van.ezt mantrázzák.nem vesz autót se lakást se semmit amit nem muszáj..Ezért mindenhol kevesebb a bevétel,mindenkinek kevesebb lesz a kiadni való pénze.Senki sem költ,akinek lenne az sem,ettöl lesz világválság.És hidd el a világválság 3 hónap alatt elmúlik ha majd a mindenhol azt hallod hogy virágzik a gazdaság,mert nem fogod akkor sem tudni mi van a paraván mögött,úgy ahogy most sem.-.Akik ezt elöre tudták azok az értékük töredékéért szereztek meg gyárakat,ingatlanokat,de ezt nem a magyar bankok szintjén lett lejátszva hanem ott ahol felrobbanthatnak egy WTC-t ,ráfoghatják egy szakállas arabra és a mai napig nyugodtan golfozgatnak.Senki nem vonja öket felelösségre-ki is tenné?-te vagy a másik pár millió ember aki nem gondolkodik és a médiából szerzi az infókat?
Pont ezért lehet megtenni ilyesmit.Ok kötelet nekik,de biztos hogy a magyar bankároknak kell az a kötél??

tailor13 2013.06.04. 01:37:56

@Attila Simon: Ezekről miért nincs cikk?
Megint a negatív dolgokról írnak bármit is, mert annak van hírértéke. Nyilván, arról lenne poszt, hogy "Az orosz Land Cruiseres átsegített egy idős embert a zebrán", senki nem kattintana rá a hozzám hasonló idiótákon kívül, de attól még nekem jobban tetszenének a pozitív üzenetet hordozó videók, írások.

Tudom, mert a médiában "ökölszabályszerűen" tudja mindenki, hogy a negatív hírnek nagyobb hírértéke van, mert az emberek arra vannak beállítva genetikusan. De ezzel az erővel egy BMW-tesztet is lehetne olyan címmel kitenni a főoldalra, hogy "Alapáron nem jár a BMW-be - mittudomén - fullHD tolatókamera". Jobb lenne így? Szerintem nem. De ha esetleg nem mindig a negatív események kiemelésére koncentrálnánk, hanem esetleg egy ilyen videót szögelnénk ki a címlapra, ami azért dicsekedhet napi pár letöltéssel, esetleg még példát is mutatna...

Na de ezt az okos újságíró bácsik bizonyára jobban tudják...

stp1 2013.06.04. 06:52:29

@Kiszámoló:

a két tahó után lő, akik 0:06-nál majdnem a lábukon fordultak el.

Bontószökevény 2013.06.04. 07:15:35

Az oroszoknál engedély nélkül tartható a szerelt lőszeres gumilövedékes pisztoly! Riasztóval nincs értelme autó után pufogtatni! :)

vénszivar 2013.06.04. 07:46:37

Idő kérdése s összehozza a sors egy profival, kinek az "agyát" felba..za aztán luk lesz a homlokán...

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.06.04. 09:01:38

@lord75: Vállakozásomhoz kellett új, mindig megbízható autó, magán használatra youngtimerrel jártam mert azt szeretem. 12 év alatt 4 új kocsit fizettem ki erre a célra, mindig chf alapú hitelre vettem és soha nem volt gond. Aztán amikor jött a válság akkor hirtelen 8.5 m ft ot kellet volna kiperkálnom a 3.7 m ft os autóért. Erre jött még, hogy fideszközeli cégek elvitték a munkáim 90%át úgy, hogy én azokat kifogástalanul, pártoktól függetlenül 10 éve csináltam ráadásul negyed (NEGYED) áron! Akkor most én vagyok a mindenért hibás hülyedevizahiteles??? Azt sem tudod miről beszélsz.

bldo 2013.06.04. 09:51:21

"Puskát kellett volna hoznunk ehhez a melóhoz."

Zozzz 2013.06.04. 10:46:28

A közlekedési lámpa a végén villan egyet. :D Reset volt?

DeezL 2013.06.04. 11:14:35

@lord75: igazad van teljesen... én pl ezért lettem lehurrogva mert leírtam ezt, meg hogy nekem mennyi autóm volt stb.. persze mert nekem nem volt hiteles autóm sohasem,meg hitelesem sincs,és nem is lesz !1 hitelem volt,de tudtam fizetni,és mielőtt lejárt volna kifizettem egy az egyben

DeezL 2013.06.04. 11:15:56

@anyahajókabinajtóhajtogató: de amit leirt nagyrészben igaz a társadalom 90%-ára itt nem pont rólad van szó,hanem azokról akik azért vettek 10 évre Swiftet mert a szomszédnak is volt ,és közben keresett havi 70-80ezer Ft-ot....

Sztavrosz_ (törölt) 2013.06.04. 12:06:51

@rekszem: A haveromnak se szóltak hogy megszűnik a KGST és vígan kitanulta a bányamérnöki kart. Őket mikor óhajtják kártalanítani? Ismered a mondást: "Egy McDonalds előtt kukázik a sztahanovista Jenő bá!"

lord75 2013.06.04. 12:15:48

@anyahajókabinajtóhajtogató: Szerintem én tudom miröl beszélek,csak te beszélsz teljesen másról.Csak hogy megnyugtassalak én is vállalkozó vagyok,Bécsben- és ott sem mindig a legolcsóbb és a legjobb ajánlatot fogadják el,pedig ott nincs fidesz.Kapcsolatokon múlik minden,és ebbe kár a politikát belekeverni.Egy dolog biztos a magyar ember mindig ráfogja valakire,valamire ha rossz történik vele.Nem várom hogy igazat adj.Egy biztos soha nem találjuk meg azt ami itt jó,és mindenki azt hiszi nyugaton jobb,(igen van ami jobb)de ha kint vállalkoznál megtanulnád a magyar rendszert értékelni.
Egy biztos:Hiába próbálod azt állítani hogy a fidesz és az állam hibás a válságért-ez butaság-ez világválság.Segítettek a sok hitelesnek-tudom,ez neked kevés, azt vártad fizessék ki helyettük-ennél többet nem tehetnek.
Fogadd el most ilyen a világ,ami bizos hogy változik és változni fog továbbra is,nem tehetünk mást mint hogy alkalmazkodunk.És inkább egy világválság mint egy világháború..nem a megemelkedett törlesztörészlet a legrosszabb ami történhet velünk.

lord75 2013.06.04. 12:24:50

Bocs,sok volt az "egy biztos"nem olvastam át..

labi 2013.06.04. 13:05:08

@rekszem: "okostóbiás, olyan emberek kerültek bajba, akik nem nyújtóztak túl a takarón, de a hitelük túlnyúlt magától is egy igen rövid idő alatt"

Olyan emberek kerültek bajba, akiknek nem adatott meg a gondolkodás képessége.

Pár éve még hülyének nézték azokat, akik nem vettek fel hitelt hogy hamar-hamar meglegyen a saját kecó (és ha már, akkor toljuk meg a hitelt annyival, hogy szép új bútor és lapostévé is legyen benne), plusz hozzá nulla beülővel 10 évre még egy kocsi is, de ne is a leggagyibb, hiszen ha méár csórók vagyunk legálabb nézzünk ki úgy mintha nem lennénk azok...

És bizony volt egy csomó ember, aki nem vett fel ilyen feltételekkel hitelt, mert ha hatalmas pénzügyi esmeretekkel nem is rendelkeznek, legalább a józan paraszti megvolt.

Akik meg úgy gondolták, hogy pénz nélkül is lesz ház, kocsi, paripa, fegyver, azok most sírnak, hogy mentsék meg őket.

Pedig megmentéssel csak arra nevelik a népet, hogy nem kell gondolkodni, ha elbaxod, akkor majd jól megmentenek. Sőt, akár jobban is jársz...

labi 2013.06.04. 13:11:34

folyt:
Mondok is példát.
Árvíz úgyis aktuális.

Két falu, hasonló körülmények között. Jött az ár. Az egyikbe egy árvízvédelemben nagyon jó szakember került, sok volt a helyi önkéntes a ki segített így meg is mentették a falut. A közeli másikban nem sikerült ilyen jól, tropára mentek a régi házak.
Ünnepelték az ügyes embert.

Egy év múlva arra járt, meglátogatta a falut... már nem szertették. Hogy miért nem? Mert a másik falu károsultjait "megmentették". Építettek a rászorulóknak szép új házakat.
Akik meg ügyesek voltak, azok lakhattak tovább a régi vályogban...

Tanulság?
Azt mindenki vonja le maga.

Ciri 2013.06.04. 18:14:11

@anyahajókabinajtóhajtogató:

"Aztán amikor jött a válság akkor hirtelen 8.5 m ft ot kellet volna kiperkálnom a 3.7 m ft os autóért."

8,5M ?

lord75 2013.06.04. 18:52:06

@Ciri: Feltételezem kereken 0 Ft-al hozott el egy kocsit.Ha 160 ,-Ft os árfolyamnál ült bele akkor volt CHF 23.000 hitele ez az összeg 230 Ft/CHF árfolyamon már 5.3 millió....
8-10 évre felvette és a végére kamatokkal lezárási költséggel simán kijön a 8,5 millió..
Igen ez ilyen játék..Bár a legtöbb birka még azt sem számolta ki hogy ha nem változott volna az árfolyam akkor is kb 6,5-7,0 milliót fizezett volna ki a futamidö végére úgy hogy a kocsi akkorra ér kb.700 ezret.Igen és ez mind a fidesz és a bank hibája...

Ciri 2013.06.04. 19:30:50

@lord75:
Dehogy jön ki annyira

szabo.b.gabor 2013.06.04. 21:20:30

csak ha van aktuális kormányunk és pártunk, meg törvényhozás, meg hozzáértő emberek, akkor mégis mi akadályozta meg drága kormányunk okos tagjait abban, hogy hozzanak egy olyan törvényt, hogy 'CHF alapú hitelt Magyarországon márpedig nem ad senki', vagy aki kiad az ilyen és ilyen extra adókra számíthat.. megvédve ezzel az állampolgárait és a költségvetését..

persze más dolgok a fontosak, ezek nem. a bankszektornak és az építőiparnak jó kell hogy legyen.

Ecotrans 2013.06.04. 21:43:14

@Csák Morritz AKA Alibiman:

"Ezzel a fegyver rántással vigyázni kéne ott. Amikor az ember riasztópisztollyal hadonászik, könnyen előkerülhet egy rendes fegyver. :-) "

Barátokköztön szocializálódott, ostoba Marinéni féle sztereotípia!

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.06.05. 01:55:45

@Ciri: Mivan mit nem értesz? Pontosan tudtam, hogy 3.7m után 4.9 lesz a fizetendő vége a megrendelőim által szerződésekkel kierőszakolt kategóriájú autónak. belenyugodtam, hogy hoz annyi hasznot, hogy ha nem is éri meg de belefér a cég költségvetésébe hosszú távon. Aztán hirtelen elkezdtek emelkedni a részletek és mikorra a remény is elszállt, hogy kitermeljük a szükséges pénzt akkorra már 8.5 volt a teljes tartozás az addig kifizetettel együtt.

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.06.05. 02:00:36

@lord75: Nem beszéltem más országról, te hoztad elő. Minek?

"én is vállalkozó vagyok,Bécsben- és ott sem mindig a legolcsóbb és a legjobb ajánlatot fogadják el,pedig ott nincs fidesz"

gondolom ott is mindennapos, hogy köztudottan kormányközeli cégek kapják a régóta korrektül végzett munkákat négyszeres áron!

Nem mondasz semmit csak véded itt a diktatúrát. Ha pedig igaz , hogy kint vállalkozol és gondolom élsz akkor jobb ha nem szólsz bele a kalandvágyból itt maradottak nyomorába.

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.06.05. 02:03:16

@DeezL: Ez hatalmas közhely, szeretik is puffogtatni de én még egy árva hasonló emberrel nem találkoztam! Találkoztam viszont számtalan hozzám hasonlóval akiknek volt jó munkájuk, jól menő vállalkozásuk és azt gondolták, hogy továbbra is megengedhetnek maguknak olyan bődületesen arcátlan dolgokat mint egy lakás, egy ház vagy egy autó.

Ciri 2013.06.05. 04:57:19

@anyahajókabinajtóhajtogató:
Mit nem értek?
Sok mindent nem értek, például azt, hogy lett a háromhétből nyolcfél. Itt valami nem kerek..

Ciri 2013.06.05. 05:06:01

@anyahajókabinajtóhajtogató:
"hogy továbbra is megengedhetnek maguknak olyan bődületesen arcátlan dolgokat mint egy lakás, egy ház vagy egy autó."

Már megbocsáss de ne bassza már meg a kurva élet, hogy az ingyen elhozott új autó alanyi jogon járjon. Mi az, hogy "megengedheti magának" ??

Minden Áron 2013.06.05. 06:31:41

4 komment alatt a ruszki valóságtól a magyar devizahitelig eljutottunk... Globalizált világ én így szeretlek...

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.06.05. 10:31:02

@Ciri: Kedves fogalmatlan "itt valami nem kerek" Ciri!
Annyi lett nekem elhiheted. Az ára 4.3 volt újonnan. Akcióban elvihető volt (bemutató 0 km es darab) 3.7 ért vagyi 3.7 volt a vételára, annyi lett volna ha kp ben veszi meg valaki akkor is. Amikor ki lett végleg fizetve akkor összeadtam. 1.1 volt amit befizettem (jujj nem 0% ra hoztam el és nem is suzuki volt mielőtt rákezdenél a demagóg hülyeségre). Csekken 4.9 lett befizetve és igen ez csak a tőketartozás + kamat + árfolyam különbözet! Tudom ez még csak 6 millió csakhogy itt még nem volt kifizetve, 2.5 volt a tartozás rajta csupán itt ment csődbe a cégem (tudod: fideszközeli cégek elvitték négyszeres áron stb stb, tudom ezt sem érted). Tehát ezen a ponton kerestem egy vevőt aki a 4 éves autót piaci áron 2 millióért megvette, úgy, hogy a bankban az aláíráskor a kezébe tettem 500.000-t amit szintén befizetett. Hát így lett a 3.7 ből 8.5! Ennél szájbarágósabban nem tudom elmagyarázni, meg nem is sok közöd van hozzá csak gondoltam hátha fény gyúlik elmédben. Mellesleg, mint már írtam 3-5 éves korukban kötelezően cserések voltak a céges autók, a megrendelő igénye szerint és ezt előtte 3! másik autóval már eljátszottam. Hitelválság nélkül belefért a költségvetésbe, utána már nem, pontosabban a fidesz érkezésével teljesen esélytelenné, kilátástalanná vált minden!

Más:
Ezt írom:
"Találkoztam viszont számtalan hozzám hasonlóval akiknek volt jó munkájuk, jól menő vállalkozásuk és azt gondolták, hogy továbbra is megengedhetnek maguknak olyan bődületesen arcátlan dolgokat mint egy lakás, egy ház vagy egy autó. "

Erre te ezt:
"Már megbocsáss de ne bassza már meg a kurva élet, hogy az ingyen elhozott új autó alanyi jogon járjon. Mi az, hogy "megengedheti magának" ?? "

Nem írtam, hogy ingyen! Akiket ismerek és magánemberként vettek fel hitelt, senki nem ingyen 0% ra vitte el! Befizettek egy jelentős 30-50% os kezdőrészletet mert kiszámolták, hogy nekik a családi vagy céges költségvetésbe BELEFÉR egy 30-40-50ezer Ft os hitel törlesztése! Aztán ott álltak és ÉVTIZEDES tapasztalataik ellenére (hiszen régebben nem volt ilyen válság) a törlesztőjük szépen 100-120-150 ezerre emelkedett amit vagy nem tudtak vagy nem akartak fizetni. Többek között azért sem mert közben az élelmiszer és a benzin ára is duplájára nőtt! Az adók emelkedtek, megszorítások jöttek (hiszen mi kellene a válságban mint megszorítás)! Csökkentek a céges juttatások, rengeteg munkahely megszűnt....................

De be is fejezem, nem hiszem el, hogy egy olyannal vitatkozom aki Ausztriából (állítólag) fikázza az itthoni deviza hiteleseket és védi az orbán rezsimet!

Részemről vita lezárva, te menthetetlen vagy. Talán majd ha lesz családod és itthon élsz akkor kinyílik a szemed. De nem hiszem.

olcso 2013.06.05. 10:34:06

@anyahajókabinajtóhajtogató: Ha jól értem, akkor a 12 év alatt elszórva vetted a 4 új autót 0 kezdővel a cégnek CHF-re, amiből 3-at vissza is fizettél úgy, ahogy gondoltad és a negyedik volt a nehéz. Ha mindre az -akkor drágább- forinthitelt választod, akkor most nem lennél sokkal előrébb, mert a többi autó lett volna sokkal drágább.

Egyébként a "közhely" emberből tényleg rengeteg létezik, csak nem a vállalkozók, hanem a magán célra vásárló emberek között. Az ismerősök többsége akkor kezdett el panaszkodni, amikor a CHF hitel törlesztője kb a HUF szintjén állt, tehát a forintosat sosem tudták volna fizetni, vagy úgy gondolták, hogy a bankban többet kamatozik a forint, mint a hitel "pluszpéze".

Egyébként pozitív, hogy olcsó autókat, nem villogásra vettél. Remélem sikerül(t) kilábalni belőle.

olcso 2013.06.05. 10:36:50

@anyahajókabinajtóhajtogató: Jó közben látom, amit írtál. Akkor írtam pár dolgot félre. Bocsi.

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.06.05. 11:52:06

@olcso: Belátom van benne igazság. Kilábalni sikerült, talpra állni nem. Még nem. Lehet, hogy külföld lesz a vége.

lord75 2013.06.05. 13:12:11

@anyahajókabinajtóhajtogató: Tudod ha már valaki hozzászól egy témához,tiszteld annyira hogy nem feltételezed hogy hazudik.Képzeld Sopronban élek(mert nem vagyok hajlandó ott élni) és a balatonnál nöttem fel.(állítólag te gyökér).Ha tudnád mi megy Ausztriában nem beszélnél ilyen baromságokat,veled ellentétben mindkét országra tökéletesen rálátok,és nem a kisujjamból a fotelban ülve szopom az információimat.A korrupció olyan szintü mint Bulgáriában,csak sokkal jobban eltakarva.
De ne higgy nekem,az osztrák barátnöm (ö is itt él)miután belelátott az ottani rendszerbe azt monda szégyelli hogy ott született.Tudod sokkal keményebb a harc a megrendelésekért,és ott nincs olyan hogy nem írok számlát-meg veszek a havertól.51% a nyereség adó 50 ezer € nál..Ízlelgesd egy kicsit.Van úgy hogy hetente ellenöriznek,3 év alatt 4 szer citáltak be adóellenörzésre.Egy hiányzó tüzoltókészülék € 2.300,- büntetés.És nem azért mert magyar vagy,mindenkire érvényes,az osztrákokra is-Kivéve akire nem,mert megvan felvételen ahogy az adóellenör elmondja ,hogy fentröl kapnak hívásokat ki nem fizet adót.Nem hiszed?Én sem hittem a saját fülemnek(a barátnöm se)...Menj csak külföldre vállalkozni,ott fogsz csak igazán rájönni miröl beszélek.Felfalnak 5 perc alatt mint egy kismacskát az orosszlánok között,és sírva futsz majd haza az orbán rezsim szoknyája alá..

lord75 2013.06.05. 13:45:22

@anyahajókabinajtóhajtogató: Annyit még arról hogy nem tudom mi megy itthon.Anno kb. 25 ismerösöm volt aki autóra -házra kamu jövedelem igazolással vett fel hitelt...(.Szerinted azok közül akik ma a parlament elött höbörögnek hány csinálta ugyanezt?Perszer most azt állítják rá kényszerítették öket,csak ha nem hamisítják meg az iratokat akkor nem is kaptak volna hitelt..
Még most is van olyan ismerösöm akinek még 4 év után több a hitele mint amit felvett.Tudod mit mond?Hogy tanult belöle és többet nem csinál ilyen hülyeséget..sokan megtanulták,sokan meg még ott tartanak veled együtt hogy orbántakaroggy..Nem ö miattuk lett a CHF annyi amennyi,mégis megpróbálnak segíteni,és sok ember hálás is ezért.Sok meg elvárja hogy fizessék ki helyettük amit elb...tak.És pont ilyen emberek miatt fog ez az ország tönkremenni mert mindenki széthúz,senki nem látja be hogy a válságon kívül még az országban is nagyon sok a tennivaló.
Ha vállalkozó voltál akkor el tudod képzelni a szitut:Átvszel egy vállalkozást amiröl 8 évig azt hazudta mindenkihogy nyereséges,aztán miután aláírtad a szerzödést kiderül hogy vettél magadnak a haldokló a végletekig eladósodott céget.Ott álsz és másnap mindenki azt várja töled hogy termeld a profitot.10 böl 9 millió alkalmazottad azt mondja te gyökér mi az hogy nincs ingyen az árú?hol a profit és a milliós jutalék?Akkor képzeld magad a kormány helyébe.
Na ,ezt kellene belátni.De esküszöm ha indulsz a választásokon és képes leszel rá hogy mindenki kedvére tégy,rendet teszel,kilábal az ország a szarból,megérteted a sok emberrel hogy miért is kell adót fizetni akkor én leszek az elsö aki majd melletted kampányol..

olcso 2013.06.05. 14:02:03

@lord75: Azért ez elég kormányvédőre sikerült. A CHF tényleg sokat erősödött, de hogy kb minden külföldi devizával szemben gyengült a HUF abban a kormány munkája is "közrejátszott". Épp ezért a megmentősdi kicsit fura.

lord75 2013.06.05. 14:31:11

@olcso Kérlek vess rá egy pillantást,egyértelmüen látszik mikor kezdödött a válság 1. és 2. hulláma. apps.pszaf.hu/hitkalk/Arfolyam.aspx

Az is egyértelmü ha valaki € hitelt vett volna fel akkor nem lehetett vona mire fogni hogy miért nem tud fizetni,ott koránt sem volt olyan mértékü az emelkedés.
Ha nincs válság sokan tudták volna tovább fizetni a hitelüket,sokan meg akkor sem..

Nem érdekel se a kormány se a politika.Pont ezért szánok rá idöt hátha meg tudom értetni egy pár emberrel-ha hibázunk vagy rossz döntést hozunk akkor lássuk be,ne másra kenjük. És söprögessünk elöször a saját házunk táján.Ha csak egy megérti már megérte,ma úgy is szabadnapos vagyok..

Senki nem tudta hogy ez lesz,én sem-ha tudtam volna 2008 ban eladok mindent és CHF be teszem a pénzem.;)

olcso 2013.06.05. 14:50:51

@lord75: Tök jó ez az ábrázolás, köszi a linket. A hitelekkel kapcsolatban értem, amit mondtál és ezek szerint a politikát félreértettem (de tényleg nagyon olyan, mintha töltete lett volna).

Én igazából azt akartam mondani, hogy ugye látszik a két "ugrás", amit mondtál, de Európa többi fizetőeszközénél nem látható hasonló (most hirtelen megnéztem a GBP, CZK, PLN-t) Bár a Złoty kicsit sántít, mert egyszer ugrott, de ott is maradt.

Tehát amit leírtam: nem jelent semmilyen mentséget a hitelesekre, csak mondom, hogy azért itt vannak más problémák is.

lord75 2013.06.05. 16:02:38

@olcso: Nincs mit,örülök ha valaki gondolkodik.És igen vannak problémák..
Az hogy "olyan mint ha töltete"lenne pedig csak azért van mert már hozzászoktunk hogy mindig szidjuk a politikusokat.De nem vettem magamra.Nem szeretem a politikát,az igazi politikai megoldásokat megöli a demokrácia.
Visszatérve Bécsre.. elfogtam 2 hete egy tolvajt aki az 1.kerületi üzletemben lopott.1 percig nem figyeltem vitte a bevételt meg a telefonom.utánafutottam 50 méterre az üzlettöl elkaptam.Meg akart lépni,én meg 1-2 pofonnal észhez téritettem,és lefogtam mig jött a rendörség.Elvitték, 2 hét múlva kaptam az idézést hogy feljelentett,mert megütöttem meg elszakadt a pulóvere..
3napi bevételem veszett volna ha nem fogom meg.Kérdem a rendört most mi lesz ?bezárják kitoloncolják?Egy szerb profi tolvaj volt aki 10 gyerekét tartatja el az osztrákokkal.Senki nem dolgozik,segélyböl jól elvannak.
A zsaru:Ha nincs még komoly priusza akkor csak pénzbüntetés,ha van akkor nagy pénzbüntetés.Mondom nem zárják be?Áááá..Az állam ilyenre nem költ.
Mondom magyarországon ezért ülne.A zsaru:Na ne kamuzzak,ilyenekért nem ültetnek le ott sem,az államnak a pénz kell,ezek meg csak pénzbe kerülnek,csak az 1.kerületben napi 100 ilyen eset van,ennyi börtöncella nincs is....
2 hónap múlva mehetek tárgyalásra amiért kapott 2-t a pofájára.Semmi baja sem lett.

Na ez a demokrácia..Mit tennél ilyenekkel politikusként?Semmit nem tehetnél..Ha kitoloncolod másnap az európai parlament elött veri a mellét a féreg a jogai miatt.Csak azért írtam ezt le hogy lássuk be,nem úgy van hogy máról holnapra mindent csak úgy megold egy kormány.

olcso 2013.06.05. 16:26:07

@lord75: Hát ez "király", mert a pénzbüntetést is lopásból fedezi majd és kész a spirál :S
De ha jól gondolom, akkor te sem számíthatsz valami súlyos büntetésre, mert "nem éri meg nekik".
Nem tudom, hogy ismered-e ezt: www.youtube.com/watch?v=obqEJVsWq8o

Az esetedről pedig nekem a magyarországi gyorshajtás jutott eszembe. Annyival mész, amennyivel akarsz, szinte 0 eséllyel bukik a jogsid, lényeg, hogy fizess.

A kitoloncolás pedig szerintem azért nem jó EU szinten, mert az összes nyugati bűnöző itt folytatná életét keleten. Szerintem helyben kell megoldani. Pl: közmunka szerűség, de normális megoldást nem tudok. De hatásos lenne az is, ha lehoznák az újságok, hogy "szétverted a fejét, mégsem kapsz semmit, mert tolvaj volt" : )

lord75 2013.06.05. 17:22:00

@olcso: Jó az ötlet,de ugyanígy lehetne írni hogy levágtad a kezét,ezzel az ügy lezárva,büntetés kiosztva..

A videó pedig nagyon király,köszi!Nem ismertem öket de jó látni hogy vannak még ilyen emberek.Jöhetnek bécsbe is üzeni az osztrák barátnöm:)Londonban élt 4 évet ismeri a környékeket.
És látod pont ezt mondtam.Itt magyarországon fikáznak az emberek mindent és azt hiszik tölünk nyugatabbra kolbászból van a kerítés.Pont ennyire szart le az osztrák rendör is.Mi szaros € 800 ért felhúzom magam meg szegény tolvajt bántom is??
Nem számíthatok súlyos büntetésre,de örömmel fognak engem is megbüntetni ,hogy töltsem az államkasszát..

olcso 2013.06.05. 17:38:20

@lord75: Akkor a többi részt is nézzétek meg : )
Nyáron megyek "szétnézni" Németországba, akkor majd tapasztaltabb leszek a fejlett nyugatot illetően :D
Eddig mikor átsuhantam a nyugati országokon, nem voltam elájulva.

Ciri 2013.06.05. 21:24:18

@anyahajókabinajtóhajtogató:

Süvöltő vadászkutya legyek ha értem.

Lássuk csak:
Mivel 1,1-et befizettél a 3,7 millás autóba, az igénybe vett hitel összege 2,6 millió volt. Jól értem?

Ameddig tudtad törleszteni, kifizettél törlesztőrészletekben 4,9 millió forintot. Majd amikor már nem, még 2,5milliót egyben (ekkor adtad el a kocsit és lezárattad a hitelt), ami összesen 7,4 millió.
(most a befizetett önerőt ne vegyük ide)

Az az a felvett 2,6 millióval szemben te visszafizettél 7,4-et? Mert ugye ez így sántít egy picit (nagyon) normál annuitásos hitel esetén...

Milyen hitel volt ez?

magyar_ellenállás 2013.06.12. 13:18:04

@lord75: Annyi a kanyar a történetben, hogy ha a családnak nincs zsetonja húsra, akkor a gyerektől apucival bezárólag mindenki zsíroz deszkán fog tengődni, amíg helyre nem áll a rend. De nagyban az játszik, hogy apuci továbbra is két pofára falja a rántott húst, a többiek meg rágják a küszöböt. A politika kurvára nem úgy működik, mint egy vállalkozás, mert a parlamentben minden papír alapon, bemondásra történik, senki nem tartozik felelősséggel semmiért stb. stb.

A hiteles/gazdasági válságos buli okai:
1. öngerjesztő folyamat, ami óhatatlanul előjön a népesség növekedése miatt (biológiai ok)
2. a harácsoló tőkés az mindig is harácsoló tőkés marad, aki leszarja a mások nyomorát, és soha nem elégszik meg annyival, amennyije van (lélektani ok)
3. egy ország előre megtervezett, jól felépített, fegyveres összecsapás nélküli leigázása (történelmi ok)

A többi rizsa. Nem tudom, mennyire gondoltok bele, de az EU és az ENSZ nem csupán a hazai és európai tolvaj-csóró ingyenélő százezreket eteti itatja a TI adótokból napi szinten, hanem pl. pár százmillió afrikait és ázsiait is. Bizonyára megvan a tervük ezzel az irgalmatlan mennyiségű élőerővel is + nekik szépen tud termelni exportra néhány csókos, miközben a szomszédja éhen döglik vagy felakasztja magát, mert a bank éppen árverezi élete munkáját a feje felől, mert egyszer behúzták a csőbe valami buzi hitellel.

Röviden: ennyi.

olcso 2013.06.12. 13:41:12

@magyar_ellenállás: Képzelj el egy 2000 gyerekes családot. Apuka húsa nem érne sokat szétosztva (merthogy gondolom a politikusokra gondolsz itt és más a politikus/nem az arány, mint az apa/nem apa a családban)

3. Itt melyik ország fegyvertelen leigázására gondolsz??

Az pedig kicsit kontrasztos, hogy elveszik élete munkáját a hitel miatt. Ha hitelből veszel valamit, akkor abban nem a te munkád van (nem a te pénzed, hanem a banké). A bank pedig nem szeretetszolgálat, szóval fizetni kell a hitelért, amit kér az ember. Merthogy nem az utcán sétálva húzzák csőbe, hanem eldönti, hogy kell neki a hitel és bemegy kérni (kap is).
süti beállítások módosítása