Heti merítés

  2013. május 26. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Moszkító

37272

Bár a paraméterei elsőre nem tűnnek félelmetesnek (1.8-as motor, 120 lóerő), de a 750 kilós össztömeggel együtt nagyon fürge. Alacsony fordulaton is jól húz, de igazán 5000 felett kezd el élni. A 6800-as fordulat korlát miatt széles tartományban vezethető, sokféle vezetési stílust elbír. Kanyarvételben kevés autó tudja megverni, és kb 160 km/h-ig nagyon él, igazi élmény vezetni.

Stílusos Elegancia

60986

7 éve van nálam az autó, már a részemmé vált, a barátaim, ismerőseim nem tudnak nélküle elképzelni. Minden perc amit a volánja mögött tölthetek,maga az ünnep!

Suhanó nagyágyú

61048

Alapvetően nem amcsi autót néztem. Ahogy sokan mások én is az ismert márkákat böngésztem. Jöttek az Opelek, Mercik, Audik, Volkswagenek majd Alfák, Lanciak. Aztán egyszer csak megakadt a szemem egy Stratuson.

PsychoCar

61004

A Buburékot 2012 februárjában vettem,úgy hogy a testvéremet megkértem keressen otthon egy megbízható és jó futóművel szerelt autót mivel megpakolva tudok kijárni Fritzlandba dolgozni.
Én alapból 3-as BMW kombira gondoltam vagy Impreza kombira, de ő lebeszélt róluk mert kicsik lennének nekem.

Hét személyes traktor

59676

Lassan melegszik a botrányosan kicsi fogyasztás miatt. Figyelni kell erre. Rövid utakon kinyírható állítólag. Ha bemelegszik, szépen tol, főleg prémium dízellel. Én sem hittem, de alap üzemanyaggal beteg bálna!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr905318405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagyo78 2013.05.26. 10:14:39

Mi a fene az a "helyat"?

JaxTeler 2013.05.26. 10:34:35

a Marcis ítéletet egy kissé rövidnek érzem ide. Erről az autóról szerintem sokkal többet is lehetne írni.

Rocko- 2013.05.26. 10:43:06

Stratus tetszetős.

Plumper_ 2013.05.26. 11:10:50

Csízler PT Cruiser a menő nálam. Az egykor büszke és bevállalhatatlan sokmilliós ára mára lezuhant, most kéne egy jó példányt kifogni. Plázanőknek, pénzes polgártársaimnak üzenem, vegyenek sok új autót, mert 5-10 év múlva nekünk is kell.:-)

nakitaka 2013.05.26. 11:23:20

A Stratus szép kocsi, jól áll neki ez a hosszú tengelytáv, strapabíró. Az Elise igazi élménykocsi városban, a 120 paci kevésnek látszik, de ez effektíve egy nagyobb gokart, azaz 3 centire ülsz a betontól, és nincs az a kanyar amit nem vesz be.
Mondjuk az is igaz hogy autópályán sokkal többet várnék tőle, legalábbis a sportos megjelenéshez - a 250-et azért magabiztosan hozhatná.
A Dacia praktikus, tény, de minőségben... Dacia. Jó példa a szomszédé, amiről 3 hetesen körömnyi darabokban esett le a festék :D Ettől függetlenül nem rossz választás, de 3 év alatt annyira használódik el, mint egy jobb állapotú 6-8 éves bmw/audi/volvo 10 év alatt.
Heti merítésbe amúgy minek kerül be olyan ami 10 sor, és csak azt írja le hogy mindenkinek tetszik?

TurboRudi 2013.05.26. 12:03:08

Én is angliában élek és pont tegnap kellett kimennem egy címre, ahol egy ugyanilyen lotus állt, még a színe is passzol (vagy lehet csak sötét kékben gyártják...). Az járt az eszemben, hogy alig nagyobb, mint egy gokart, talán bele se férnék, de biztos élmény lehet vele autózni.

JMC 2013.05.26. 12:05:22

Azt hiszem nem véletlen, hogy az angol autógyártás gyakorlatilag eltűnt. Kiváló és csodás teljesítmény 1.8-as motorból 120 lovat kicsikarni, mindezt úgy, hogy ne nagyon nyomd neki se hidegen se melegen, mert deformálódik a blokk vagy/és a hengerfej és kipurcan a tömítés. Mindezt 80e km alatt, amennyi egy rendesebb motor bejáratási ideje.

zobod 2013.05.26. 12:20:22

A daciaval az a probléma, hogy hosszirányú méretéhez képes elég keskeny. Loganban már utaztam, érezhetően nagyobb autó mint egy hasonló árfekvésű thalia, szerintem egész jó autó főleg azért a pénzért, de lehetne 10 centivel szélesebb. Persze, ha lenne egy minden dimenzióban tágas, praktikumra optimalizált, viszonylag strapabíró modellje a renaultnak 2-3 millió forint közt, akkor ki a fene venné meg a drágább modelleket...

TurboRudi 2013.05.26. 12:30:35

@JMC: Használt Rovereket gyakorlatilag hulladékvas áron lehet venni. Kb annyit is érnek... Még annyit, hogy az a 80e mérföld és nem km. Kb 130e.

HgGina 2013.05.26. 12:34:42

@JMC: Azért nálam eltűnhetne pár angol vacak autó a garázsban. Mondjuk egy Morgan Aeromax, egy Bentley, egy Jaguar MKIII, pár Rolls, régi MG, Lotus Super Seven...
Valamelyiknél csak bírja az a tömítés, amíg bemegyek egy plázába, meg hazaviszem a gyereket az oviból fél kilométerre.

JMC 2013.05.26. 12:55:20

@TurboRudi:

Idéznék: " 50000 merfold kornyeken beutott amitol a legjobban feltem, a atszakadt a hengerfejtomites."

Gondoltam átváltom a gyengébbek kedvéért. Hiába.

@HgGina: Fél kilométerre meg tényleg kell autó hazavinni a gyereket. Plázázni meg végképp. Egyébként nem azt írtam hogy nem kellene nekem egy sem közülük, csak azt, hogy nem véletlenül tűntek el.

TaaT 2013.05.26. 13:09:01

@nakitaka: "Dacia. Jó példa a szomszédé, amiről 3 hetesen körömnyi darabokban esett le a festék"

khm és ebből miért nincs főoldalas ilyen címmel: A Dácsija hülyének nézi vásárlóját?

A Lotus amúgy kéne, feltéve ha a 184centimmel beleférek :)

Rocko- 2013.05.26. 13:16:17

@JMC: ki mondta hogy csikarták a 120 lovat?

JMC 2013.05.26. 13:36:23

@Rocko-: Nem emlékszem pontosan, de így visszaolvasva majdnem 100% pontossággal megállapítható a tény, mely szerint én.

Invinoveritas 2013.05.26. 13:37:13

Az a W108-as Merci gyönyörű! Ha olvassa a gazdája, kérem, töltsön még fel képeket, mert szép is és ritka is ez a német autógyártás fénykorából ittmaradt Alte S.

A Subarus ítélet nem semmi, érdemes volt elolvasni.

Andrew460T 2013.05.26. 13:54:12

Azért egy Lotus-t és egy Rover-t nem nagyon illik egy lapom említeni, hiába ugyanazon szigetországban készül mindkettő. A Rover-ről csak annyit, hogy munkahelyemből kifolyólag arányaiban elég sokat találkozom velük, és a 16 szelepes, benzines motorjaikról finoman szólva is nem sok jó mondanék...
Az 1.5 Dci-ről detto, bár itt többnyire a kedves autóhasználó a ludas, főként az aki bedől a Renual-t féle 30e km-es olajcsere periódusnak.

Rocko- 2013.05.26. 13:57:07

@JMC: oké, akkor maradjunk is ennyiben. ;)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.05.26. 14:39:12

elég uncsi.lett az eheti is,a Subaru az "gyögyörű"azokkal narancssárga betétekkel,sikerült eladhatatlanná tenni a kocsit.
A Lutusban amúgy nem olyan kevés 120 lóerő,7 másodperc alatt fent van 1000 on,ami 18 éve nem volt olyan rossz.
Daciaról nem tudok írni olyan semilyen.
a, mercis meg nem sokat írt.

lutria 2013.05.26. 14:39:55

@nagyo78: Talán héjazat akart lenni.

dezintegra 2013.05.26. 15:33:57

A Subaru a jellemző példája annak, amikor vki nem a saját elvárásainak megfelelő autót veszi. Nem lesz soha teljesen elégedett, kezdődik a komponensek átemelése más autókból, kókányolás futóművel stb.
Ha erősebb, sportosabb autóra vágyik, a Subarut el kellett volna adni még a módosítások előtt és venni vmi szigorúbb autót.

s60d5 (törölt) 2013.05.26. 15:52:14

Aterzem a Lotusos problemat. Felesegemnek anno volt egy MG TF-je, ami ugyan ezzel a motorral volt felszerelve. Olyan 45-46k merfold korul ment gallyra a hengerfeje. Kb. £1500-ba fajt a javitas, nem markaszervizben, hanem MG specialistanal, 2008-ban. Egygazdas, szervizkonyves auto volt. Legszivesebben felgyujtottam volna...

beneboy 2013.05.26. 16:10:37

@nakitaka: "...minőségben Dacia. Jó példa a szomszédé, amiről 3 hetesen körömnyi darabokban esett le a festék."

Olvastad a fehér Amarokról szóló cikket a minap? Ott is hasonló volt a szitu. Arról mit lehet írni?

"Az Amarok jó, az tény, de minőségben...Volkswagen.":)

Tessék már felfogni, hogy a Dacia semmivel se rosszabb minőségű, mint bármilyen más gyártó ugyanazon kategóriás modellje.
Ha a VW-nél van ilyen, akkor mindenki azt mondja, hogy az biztos csak egyedi eset, de ha a Daciánál, akkor az román szar, mind egyforma. Hagyjuk már ezt...

Nigger bácsi 2013.05.26. 16:30:07

A dákós népítélethez...
"Aki gyorsulni akar vegyen 1.6 benzint és tankoljon 10 litert. :)"

1.6-al gyorsulni? na ne röhögtess...max akkor ha a szőröstalpúak ráb*sznának egy turbót...
+
Te meg majd nagy eséllyel szo*ni fog egy gigantikusat, amikor a keveset fogyasztó dci-ben kifekszik valami és mindjárt egy összegben "visszatöltheted" a megspórolás jelentős részét....

csöcsfej 2013.05.26. 16:57:15

hat ooooo....az az 1.8-as rover/mg motor teljesn megbizhato, ha betartjak mit is ontsunk bele. Nyilvan aki itt ocskavasazik, kubai szuzlanyok combjan finomitott fullszintetikust locsolt ra a szertartasos szoveget recitalva, ovatosan dolgozva a krovaval.

Leadfoot 2013.05.26. 17:07:26

A szubarus embernek üzenem, hogy létezik pont is a világon, le kéne szokni a kurva sok felkiáltójelről.

Hurri Kán 2013.05.26. 17:55:55

A Lotust és azt a Mercit elfogadnám hétvégére, mikor épp mihez van kedvem. Autók, ennyi.

_Ervin_ 2013.05.26. 18:12:07

Subarura mennyit költött az arc? Amennyiért vette a kocsit? :D

Ennyi gond után nem lennék szerelmes bele...
Bár lehet valami bontószökevény a kocsi :D

Psychodor 2013.05.26. 19:02:29

Subaru Tulajdonosa vagyok!
Leadfoot: Elnézést a rengetek felkiáltójel használatáért!!!! :)
Ervin: kb 1,4 milla van ráköltve!830 ért vettem.Az érzelmi kötődés azért alakult ki,mert már annyira sokszor "buheráltam" hogy ismerem szinte minden "porcikáját"!Egyáltalán nem volt bontószökevény mikor megvettem,és jelenleg meg kifejezetten nem nevezhető annak!Nagyon kevés 12 éves autó van ennyire rendezett állapotban!
Dezintegra:Az autó mint írtam,nem az én választásom volt,de eladni meg azért nem lett volna szabad,mert több funkciós autóra volt szükségem és igaz hogy költenem kellett rá,de sikerült ezt összehozni!Akár melyik más hasonló árfekvésű kombira költöttem volna véleményem szerint ennyit,csak más tételekből jött volna össze az összeg végeredménye!

Aldo Moro 2013.05.26. 21:57:17

psychodor: nem akarlak bántani, de valaki felhívja a figyelmed, hogy idiótán írsz, válaszolsz rá, és ugyanolyan idiótán írsz.

Elmés téveszmés 2013.05.26. 23:04:03

@Aldo Moro:
Odarakta a szmájlit..:)
Nem megbántani akarom,de némileg(nagyon)hasonlít a szuzukis diszkóbubusok ótókájára így a szekér,akár subaru,akár nem.
Stílust nem igazán lehet felfedezni benne,vixont ordít messziről,s nem pozítív képet.
De,végülis ezért vannak,hogy kiélhessük rajta magunkat,és mint isten is a maga képére teremtette ádámot...az ecceri emberi is úgy fabrikálja a szekerét..:)

n53 (törölt) 2013.05.27. 01:30:59

@Psychodor: "Vakartam is a fejem a nekem kedvező megoldáson,mármint hogy vegyek egy új kéttömegűt nagyon drágán,vagy alakíttassam át egytömegűre kevésbé drágán!A sok tuning meg ilyen olyan fórumok olvasása után az egytömegű lendkerék beszelése mellett döntöttem!"

Akkor most elkezdhetsz gyujteni egy kettomegure, plusz egy uj valtora is, amit a motor felol erkezo vibraciok fognak szetverni - mivel az egytomegu hulladek, amit beszereltel, nem kepes elnyelni ezeket.

szabi1983 2013.05.27. 08:25:52

@JMC: Az angol autógyártás az egy vicc már. Régebb is inkább a stílusukról voltak híresek és nem a minőségről. De ebben a lotusban ha jól tévedek toyota motor van. Vagy ebben pont nem?

szabi1983 2013.05.27. 08:34:06

@Nigger bácsi: Biztosan igazad van. Nálunk vígan szalad 4 darab dci. A legtöbbet futott 385000 km-t szaladt már. És egyiknak sem volt soha semmi baja. Van 68-tól 110 lóerőig mindenféle változat. Hasonló körülmények között használunk még TDI skodákat azokon már mindeniken turbó csere volt. És a kis francia dízel sokkal modernebb és kellemesebb motor. Persze a skodák jobb minőségű autók (vagy csak annak tünnek) de van egy olyan érzésem, hogy akkoriban a franciák sokkal előrébb tartottak motorfejlesztés terén mint a vw.

kapitális 2013.05.27. 09:18:53

@szabi1983: Pontosan. Nálunk Renault Kangoo van, 230000 km körül, ráadásul szalonautó volt. A motorral alig volt probléma, ahhoz képest megy is rendesen, bár egy kettős tömegű lendkerék ki fog nézni a következő 20000 km-en belül.

kapitális 2013.05.27. 09:19:56

@kapitális: Ja igen, és körülbelül 5 különböző ember vezeti, ami nem annak az ismérve hogy annyira kímélve van.

Plumper_ 2013.05.27. 09:49:16

@HgGina: közben pedig bedugul a város és fuldoklunk a szmogtól a fél km-es (pláza, különóra) autózók miatt. (előnyben a mini-bunkóterepjárók)

@beneboy: naja. ha az alfa romlik el, akkor az megbocsátható, mert szeretjük, ha egy totyakos, akkor armageddon.

@JMC: a fél km-re kocsikázó, dugót, szmogot okozó, a rászorulóktól helyet lopó nekem is feltűnt.:-D

bálnalovas 2013.05.27. 10:15:52

Lotus:
miért vesz valaki sportautót, ha utána folyamatosan azon rinyál, milyen drága a fenntartása. Valamit, valamiért. Ha sóher, vegyen Swiftet, vagy Yarist. A maradék pénzből meg menjen kupiba.

nakitaka 2013.05.27. 10:50:48

@bálnalovas: Ott a pont.
Vagy használati tárgyat veszel, vagy élménykocsit. Ha A-ból B-be való gond nélküli eljutás a cél, veszel egy egyszerű kocsit, mint a swift vagy yaris, és okkal akadhatsz ki ha komoly javításba szaladsz bele. Hogy miért? Egyszerű autó, kevés hibaforrással. (Ettől még remek kocsik)
De azért ott az arany mondás, hogy minél többet tud a kocsi, annál több dolog dögölhet meg.
Ezzel szemben ha van egy 15 éves kocsid, ami tele van elektromos kütyükkel (ablakok, ülés, stb)meg 180++ lovas turbós motorral, na ott lehetnek és lesznek is javítások.
De ugye az a probléma, hogy a magyar mentalitás szerint ha az embernek van 800ezre kocsira, akkor leül használtauto.hu elé, és elkezd kocsikat nézni 900-tól. Megveszi az összeghez közelítő legerősebb, legfelszereltebb, legfiatalabb kocsit, ami a saját példányai közül a legolcsóbb. Na vajon miért...

@beneboy: Nem mintha hasonlítottam volna bármihez is a Daciat, vagy mondtam volna hogy román szar. Tulajdonképpen egy olcsóbb renault, és kész. Ez nem a márkának szól...
Jó példa hogy a logan egy vicc, ár/érték arányban is a hasonló kategóriás kocsikhoz, a Duster viszont többször volt az év autója, mert az viszont annyi pénzért remek kocsi. (elölről még jól is néz ki)

LSL 2013.05.27. 12:18:11

Lotus már volt, és pont hogy a motorja egy toyota 1.8-as, és a 120Le messze nem esik nehezére

én már ültem egy csövezett Elise-ben, és 185cm-el, sisakkal épp belefértem (sisak a csövek közt), de nem értem el a tetőt.
élmény, és nekem ebben a kategóriában tetszik hogy kb. nincs műszerfal. hiszen attól nem lesz gyorsabb a kocsi :)

Psychodor 2013.05.27. 13:45:57

@n53: Az egytömegű hulladék ahogy te nevezed,egy egyidős imprezából származik!Közel 2 hónapon keresztül telefonálgattunk,emaileztünk,hogy vajon milyen lendkerék jó bele és milyen nem.A választás azért esett erre a szettre mert a váltó és a motor az ugyan az mint az alap imprezában,csak valami okból a gyártás évében már a legákat kéttömegűvel szerelték.Se rázkódás,se semmi nem jelent meg a beszerelés után.Egyedül a kipufogó egyik takarólemeze adott ki buta hangot,míg vissza nem hegesztettük a helyére!......nem tudom hogy mi alapján írtad le véleményedet,de kíváncsivá tettél!Szóval,szeretném megkérdezni,hogy ha ennyire jártas vagy subaru szerelésében,te miért ellenzed ennyire a lendkerék módosítását?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2013.05.27. 14:29:17

"bár a 120 felett meg már kiszusszan a 75 ló, ami nem is baj persze.
Aki gyorsulni akar vegyen 1.6 benzint és tankoljon 10 litert. :)"

Hmm.. nekem az 1,6 -os E Carinam 7-et eszik. Bár nincs vége 120-nál..

purplehaze 2013.05.27. 14:54:43

@TurboRudi: Egy főnökömnek volt egy Range Rovere. Nem volt olyan hónap amit kibírt volna javítás nélkül. Nem a megbízhatóság mintaképe volt az a kocsi!

beneboy 2013.05.27. 16:24:19

@nakitaka: Nem írtad, hogy szar, de tulajdonképpen utaltál rá...Azért a Fiat Albea vagy a Thalia, esetleg a Honda City se sokkal komolyabb autók, mint a Logan, csak ott csábítóbb az embereknek egy nyugati márkanév. Főleg Kelet-Eu-nak készült, és mindent kispóroltak belőle, azért, hogy a lehető legolcsóbb lehessen, mert itt az a lényeg. De a strapabírást szerencsére nem tudták kispórolni.
Nyilván nem fognak egy Dákót full igényesre megcsinálni, mert akkor nem kéne senkinek. Sokan még így is fanyalognak itt nálunk a márkára, de a koreai kocsikra(még mindig) meg a Skodára(szintén még mindig) is...
És igen...Duster rulez!:)

balogh_gabor 2013.05.27. 20:09:00

@bálnalovas: @nakitaka: félre értitek, látszik h sosem tartottatok "nem rendes" autót. Az Elise még messze nem az az autó, amikor nem lehet racinálisan gondolkozni, csak számolatlanul önteni bele a pénzt. Egy 50ezer mfnél átszakadt HF meg bármilyen tulajt kiborítana, legyen az 480 Italia v R8, a maga szintjén.

srank 2013.05.27. 21:18:15

a lotusban nem a toyota 1.8 motorja van ? vagy csak az újakba és azokból is a corolla ST vagy TS vagy mi-nek a 200LE-s szívó ?

srank 2013.05.27. 21:22:53

@beneboy:
azért a honda city-t a logan-hez hasonlítani , max ha román vagy és a nemzeti tudatoddal a japánokat akarod fikázni

misinator 2013.05.27. 21:30:43

@Invinoveritas: Szerintem Ő az elkövető :-)

hanzi.uw.hu/

Még sajnos mindig lógok neki a NEDŰ-vel/sajnos egyenlőre még én sem kaptam meg/ - igaz, még a gáláns ajánlatát se tudtam igénybe venni :-(

oszkapiszka 2013.05.27. 22:46:59

Ha egy K-Series Rover motort egyszer normálisan összeraknak a gyári klingerit helyett egy jó minőségű multi layer steel hengerfejtömítéssel, akkor meg van oldva a híres-hírhedt hengerfejprobléma.
Mindez átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül itthon munkadíjjal együtt, (na nem egy lotus esetén) azt azért ki lehet bírni.
A nagyobb igénybevételhez talán közbejátszhat az, hogy több mint másfélszeres fajlagos teljesítménye van egy 1.4-es 103 lóerős Rover motornak, mint egy kortárs 1.4-es 60 lóerős Golfnak, Astrának. Az azért igencsak jelentős eltérés.

Nem titok, hogy minél újabb egy Rover, ezáltal minél távolabb került a japán genetikai ősöktől sajnos annál több közepes minőségű európai alkatrész került bele (Ford fékek, futómű, PSA váltó) ami nem vált az előnyére.

nakitaka 2013.05.28. 00:12:58

@bege: ezt a sosem tartottatok nem rendes autót nem igazán értem, ne haragudj.
De az tuti, hogy a Lotus névhez, illetve az autónak a megjelenéséhez nagyon morbid hibásodási faktora van. 2 tulajt ismerek, mindkettő dobta már el a haját olyan dolgokért mint a hengerfej, stb.
Arról nem is beszélve, hogy ránézésre sokkal inkább várnék egy 3 literes, 260-300 lovas választ, ha megkérdezem mi van benne, nem pedig egy 1.8-as benzinest. Már csak presztizsből

deepdiver 2013.05.28. 07:42:24

@oszkapiszka:

Nos akkor milyen igénybevétele van egy 1.6 160LE Honda motornak?
Ja hogy annak nem esik szét a hengerfejtömítése!
Minek kínlódnék egy roncshalmaz angollal, mikor van megbízható japán!

beneboy 2013.05.28. 09:12:11

@srank:

Isten ments, hogy fikázzam a Hondát, sőt! De a City a Honda "Logan"-ja, nem igaz? Úgy tudom, török gyártású, mint a Thalia meg az Albea is, ami szintén Logan-kategória. A Hyundai Accent szintén. Ugyanabban az "óccsóautó"-ligában játszanak mindannyian.
Már megint a "románozás"...szinte vártam, hogy ismét előjöjjön...

Invinoveritas 2013.05.28. 13:21:58

@misinator: Talált, süllyedt! Ugyanaz a kocsi! Gyönyörű példány.

@Psychodor: Én hasonlóan gyári megoldásokkal bütykölök egy Nissant. Nem egyszerűek ezek a japó verdák, de frankó műszaki megoldások vannak bennük :) Maximális tiszteletem neked, hogy te is belemélyedtél rendesen a technikába. Üdv!

oszkapiszka 2013.05.28. 14:42:36

@deepdiver:

Mondjuk azért, mert 160 Lóerős V-TECH Civicből szinte nem lehet találni már normális állapotút, ami meg tűrhető, azokat méregdrágán adják.

De amúgy nagyon gonosz dolog a világ legjobb otto-motor gyártójához hasonlítani a Rover K-seriest(mellesleg egy csomó Roverben Honda D, illetve F szériás motor van, aki biztosra akar menni)

És a Rovernek az a nagy előnye, hogy simán ki lehet fogni egy agyongondozott keveset futott példányt valami rózsadombi papától, fillérekért.

Még mielőtt valaki megvádolna, már nem vagyok Rover tulaj, csak nem tetszik, hogy itt észak-balkánon nagyon nagy divat szarozni az angol autókat.

etwas kultur muss sein 2013.05.28. 16:38:28

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik):

Ha egy átlagos 1.6 benzines kocsi 10 litert kajálna, ágynak is esnék fájdalmamban. Nem értem az ilyen embereket. Valamit ezzel bizonyít saját magának?

deepdiver 2013.05.28. 17:28:21

@oszkapiszka:
Lehet hogy kifogsz, egy "agyongondozott" példányt fillérekért, de utána majd te költöd rá a rengeteg pénzt.
Nem véletlen, hogy a Honda használtan is drága, a Rover, meg a többi "pénznyelő" olcsó.

nakitaka 2013.05.28. 18:27:24

@KezitCsókolom: 1.6 benzin 10 litert? Na ezt nevezik pénzkidobásnak. Tény a hondának vannak erre saját csodái, mint a civic erősebb példányai, de ez már az a fokú igénybevétel, ami gyorsan hozza a hátulütőit.
Az 1.6-1.8 benzin ~ 160-180 lóerős honda baromi jó, könnyen tuningolható gép. Viszont a fokozott tuning gyors halált okozhat.
És mint laikus felhasználó, a 10 liter 160-180 pacis hondára, felkapom a fejem, mert én a magam c70-es volvojával járok 10.4 literrel, olyan 240-260 lóerővel, sokkal felszereltebben.
De mielőtt valaki lehurrog, elmondanám hogy nem egy barátom élete egy honda civic, amit igényesen (ejtsd: nem agyatlan módon) feltuningot, költött a megjelenésre, és hasonlóan fordulnak utána mint egy ferrarinak. Elismerésem nekik.
Baromi jó gép a honda civic, de vagy agyhalott az összes, vagy irreálisan sok pénzt kérnek érte.
Nekem mániám az ár/érték arány, amiben sokkal ütőképesebb egy német kocsi, vagy egy volvo. Persze ízlések és pofonok.
Amikor én kocsit vettem, minden napos városi használatra, azt mondtam hogy igen, megérné egy 5-6 literes fogyasztású focus, corsa, stb, viszont én nem cigizem, nem bulizom nagyon, én inkább eltankolom azt a pénzt, de olyan kocsit veszek amit nem kell agyontuningolni hogy megjelenése legyen. Márpedig ugyanazon pénzért amiért olyan japán kocsit kapok (ami istenesen el is indul ha rálépek), annyiért egy bmw, audi, vagy saját esetemben c70 gyárilag vajbőr, egy oldal olyan extrával, ami a megvétel után fél évvel tűnt csak fel. (mint a minden irányban állítható kormány, de hát ez van ha az ember egy 1.4-es focusból ül át...)
Mindenesetre ár-érték arány a lényeg. A férfi hihetetlenül sok pénzt tud elkölteni drágaságára, amit valljunk be 99%-ban használtan vesz, így joggal várhatja el hogy a pénzéért azt kapja amit megérdemel, nem pedig a vízpompa halált 2 nap múlva...
+ Ami a férfit érdekli, és irgalmatlan nagy mókamester hazug disznó akit nem, hogy ha megkérdezik a teljesítményét az autónak, akkor ne azt kelljen mondania hogy 50 le, langyos pisi. Vagy ne kelljen elkezdenie azonnal magyarázkodni hogy praktikus...
Márpedig ha egy ilyen lotus elisem lenne, amiről el kell ismernem hogy gusztustalanul jól néz ki, és gusztustalanul nagy neve van, beközölném hogy 1.8 120 paci, körberöhögnének... Hiába a kis tömeg, a panelház méretű és légellenállású xc90 v8 úgy hagyna állva a 300++ lóerővel, hogy 1 életre elmenne a kedvem a sportkocsiktól.
Bár tény, ahogy mondani szoktam, az a kocsi strandolásra termett, kőgazdag szingli pasiknak

oszkapiszka 2013.05.28. 19:39:48

@deepdiver:

Talán el is fogadnám az érvedet, ha az angol Hondák és Roverek nem pontosan ugyanabban a Swindoni gyárban készültek volna, a bizonyos esetekben 95%-ban ugyanazokból az alkatrészekből.
(Tudom az autó alvázszáma J-vel kezdődik, ebben talán van is valami igazság)

Az agyongondozott, normálisan szervizelt keveset futott autóknak az az egyik főbb sajátossága,hogy nem költöd rá ingedet-gatyádat. Még egy tip-top Lada Samara is akár több évig viselkedhet problémamentesen, ellenben egy agyonsztárolt autóval, ami történetesen 15 évig padlógázon használtak és háromszor gombóccá törtek (lásd a sportosabb civicek 90 százaléka)

Rover afférom is úgy kezdődött, hogy több hónapig kerestem értékelhető állapotú civicet 500 ezerig, de sajnos annyira siralmas volt a felhozatal, hogy inkább töredék áron vettem egy sokkal jobb állapotú Rover 220 GTi-t, ami gyakorlatilag egy Honda Concerto, csak sokkal erősebb és sokkal igényesebb , jobban felszerelt. Az kurvajó kis autó volt, ha hátsókerekes lenne, el sem adtam volna sosem, csak időközben elrabolta a szívemet egy stuttgarti szépség (ami nem audi)

Psychodor 2013.05.28. 21:29:40

@Invinoveritas: Kösz! Neked is kellemes perceket a lehetetlen helyzetek megvalósításához. Hát a technika nekem elég kemény meló,de nem adom fel!Azért pénzért nem vállalnám el,senki kocsiját.....Te mit építesz és milyenre? (Nissanon belül)

deepdiver 2013.05.28. 21:31:44

Stuttgartban nem is nagyon van Audi, az inkább Ingolstadt! :-)

Invinoveritas 2013.05.29. 13:52:20

@Psychodor: Nincs lehetetlen, csak collos kulcskészlet kell és kitalálni, hogy anno milyen sorrendben szerelték össze az alkatrészeket :D Amúgy egy utolsó szériás kereklámpás TerranoII-t újítok gyárira (már ha a 155LE és 330Nm gyári lenne). Nem egyszerű, mert rengeteget kókányoltak rajta, alkatrészforrásokat két évig kajtattam, mert az árakban iszonyatos szórás van. Tehrautómotor és váltó (Nissan Cabstarban volt előtte a gyártó palettáján) egy 3 ajtós kasztniban, agyrém. Ez az évjárat(1999) egy különc, áttervezett cucc, egy évig gyártották csak, alig van egyáltalán alkatrész... Sokat gyártatnom kellett.
Legnagyobb baj, hogy nincs szaktudás, sem szerszámozottság a ,,szakembereknél", így majdnem mindent magam javítok. Az egy szem adagolós a városban pont most borított ki: se eszköze, se infója, de vágja, vérprofi, csak a fél motort kapná szét egy előtöltésállításhoz... Valakinek nincs kölcsönbe egy indikátorórája, mert megbolondulok!
Egyébként itt van, ni!
nepitelet.hu/autok/nissan/terrano_ii_1993/nagyseggu_tecat_csak_megszerettem_155476/

DeezL 2013.06.01. 13:16:42

@Andrew460T: teljesen mind1 1 cigánybanda az egész... rover,land rover stb... fos telep.. a Roverből se a Hondának se a Bmwnek nem sikerült autót csinálnia...

nem csak az 1.5DCi a 2.2 DCi is egy hulladék,de valóban segít ha nem 30ezernél cserélnek benne olajat!@nakitaka: helyes a beszéd!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.06.01. 18:24:04

@n53: "Akkor most elkezdhetsz
gyujteni egy kettomegure,
plusz egy uj valtora is, amit
a motor felol erkezo
vibraciok fognak szetverni -
mivel az egytomegu
hulladek, amit beszereltel,
nem kepes elnyelni ezeket."
Erről tapasztalatod is van? Vagy valaki másnak?
Gondolom, ha ez lenne a helyzet, a Valeo nem gyártana csereszettet sima lendkerékkel.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.06.01. 18:32:28

"...széles gumikat nem tennék rá, borul tutira."
Na, ezt most nem értem.

n53 (törölt) 2013.06.03. 10:03:29

@agresszív kismalac: Miert, vallal valamifele garanciat a Valeo a valtodra/motorodra? Hol erdekli oket szerinted, hogy mit raksz be? Minden alkatreszgyarto es -kereskedo a piaci igenyeket szolgalja ki, a fillerbaszo idiotaket is. Ha nem igy lenne, kizarolag Motul olajat meg Brembo fekbetetet lehetne kapni, a Quinton Hazellt meg a tobbi hulladekot hirbol sem ismerne senki.

A kettostomegu lendkerek egyreszt mozgasi energiat tarol, masreszt vibraciokat nyel el. Az autodra garanciat vallalo gyarto viccbol rak be kettomegut szerinted?

Shadowbull 2013.06.03. 10:12:24

@n53: ezt sosem ertettem, hogy milyen batran biraljak felul egyesek a gyari mernokoket. Nyilvan ul a gyarban 150 kreten, aki azert epit kettostomegu lendkereket a motorra, mert fingjuk sincs az egeszrol, de Jozsi Sajoborzaszton tudja a tutit, es atszereli simara, mert jo az ugy is.

Valahol ijeszto.

Rocko- 2013.06.03. 10:34:52

@Shadowbull: mert ha gondolkodna, akkor erre rájönne magától is.

n53 (törölt) 2013.06.03. 23:42:31

@Shadowbull: A buta emberek nem ismernek ketelyt.

Psychodor 2013.06.07. 21:48:47

@n53: @Shadowbull: Csak annyit szólnék ehhez a lendkerék trágyaláshoz,hogy az autómba 2001 óta raknak kéttömegűt előtte egytömegű volt!Azaz ugyan nem száz százalékosan merem kijelenteni,de az eddigi infórmációk alapján eléggé magabiztosan állíthatom hogy nem csodát hajtottunk végbe,csupán átalakítottuk egy picit butábbá a kocsit.Ugyanis a váltó és a motor is tök ugyan az mint az egy évvel korábbi tipusokban.
a kocsihoz gyárilag kapható egytömegű lendkerék meg kuplung szett,csak azt kell hazudni hogy fiatalabb 1-2 évvel! :)......
de aláírom azt is hogy bután kerregő dízelekhez ajánlatos a kéttömegű,de nekem egy benzines boxer motorral szerelt autóm van,mi hírhedt a rezgéstelen járásáról!
süti beállítások módosítása