A jó példányoknak megkérik az árát. A 200 ezer forintos kategóriát én messze elkerülném, mert azokkal biztos csak bosszúsága lesz az embernek. Persze ez nem azt jelenti, hogy amit sok pénzért hirdetnek, az garantáltan jó. Érdemes külföldön is szétnézni, bár érdekes módon a Németországban kínált autók 70 százaléka kevesebbet futott, mint 200 ezer kilométer, ahol többet megy egy átlagos autós, mint itthon!
Mikor meglett, elolvastam mindent a típusról, amit neten lehetett találni, a maga idejében megnyerte a Rally VB-t, létezik belőle 4x4 GTR 230 pacival, amiből csodás sleeper lenne. Igényes futóműve van, de sajnos a magyar utak állapota miatt ritkán lehet élvezni.
V6 Cabrio = tető nincs, gurgula van!
Bár tavaly úgy tűnt, nyalogatja a motorolajat, de ezt hamar megoldottuk főtengelyszimering-cserével. Benzint fogyasztás elmegy (egyébként kit érdekel?? élményautó, kéremszépen!!): KRÚZING üzemmódban (80-110) 8 liter sztenderd.
24 éves vagyok, hosszú-hosszú évek óta a c70 volt álmaim autója, amivel kapcsolatban tisztában voltam azzal is, hogy lehetetlen jó állapotút találni. Azon kevés darabok egyike amelyek az országban vannak, vagy szilánkokra vannak/voltak törve, vagy hibátlanok, de ez esetben olyan tulajnál, aki akkor se adná el, ha pisztolyt szegezel a fejéhez.
Első saját tulajdonú autóként vettük, az egyetlen szempont az volt, hogy 500e Ft alatt minél fiatalabb és jobb állapotú legyen. A feltételeknek főként a swift felelt meg, de azért annál különlegesebb kellett. Így találtuk meg a Seicento Sportingot, ami gyárilag bőr kormánnyal, váltóval, szervóval, légzsákkal, könnyűfémfelnivel szerelt, ilyenről swift esetében álmodni sem lehet :)
Az utolsó 100 komment: