Az alvázon egy rohadásnyom nem volt, teljesen gyári állapotban maradt meg, a forgalomba helyezése 7 év ideiglenes kivonás után egy külön élmény volt. Ahol csinálták az eredetvizsgát külön felhívták a figyelmünket, ha megbukik, megy a bontóba.. miután A minősítést kapott, közölték: ilyen autót Ők még nem láttak :D
Vágytam egy cabrióra, meglett. Már nincs meg.
A Clio az egyik előző munkahelyemről történt távozásom révén került hozzám, bár már korábban is ismertem: 2004-es 1.6-os volt, remek sportos ülésekkel, plüsskárpittal, manuális klímával, temérdek légzsákkal. Na, mindezek a Golfban, amire elcseréltem, nincsenek, de ha az ember megbolondul, ezek nem is számítanak...
Meglepően vagány nyugdíjas járgány
Hosszas - értsd: több éves - gondolkodást követően január 16-án éjjel, ágyban, párnák közt megszületett a nagy döntés, hogy nem várok tovább, mivel kell egy nagyobb és újabb autó, amibe jobban lehet pakolni, mint a Golf Cabrióba, kényelmesebb ki-be szállni és bír klímával is, reggel megnézek egy kiszemeltet.
Természetesen a turbos változat élvezetesebb vezetésileg, csak hát szerintem senkinek nem kell bemutatni, hogy Magyarországon a turbokat mennyire hagyják visszahűlni a tulajok!
Ítéletem megírásában a Totalcar "Rendőr-Focust minden családnak?" c. cikke adta az ihletet, mivel én is birtokoltam egy ex rendőautót. Újra felelevenedtek bennem a rossz élmények, de mára már máshogyan törnek elő belőlem az érzések.