Heti merítés

  2013. május 05. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Nem szokott szembe jönni

59956

Az alvázon egy rohadásnyom nem volt, teljesen gyári állapotban maradt meg, a forgalomba helyezése 7 év ideiglenes kivonás után egy külön élmény volt. Ahol csinálták az eredetvizsgát külön felhívták a figyelmünket, ha megbukik, megy a bontóba.. miután A minősítést kapott, közölték: ilyen autót Ők még nem láttak :D

Vágytam egy cabrióra, meglett. Már nincs meg.

60898

A Clio az egyik előző munkahelyemről történt távozásom révén került hozzám, bár már korábban is ismertem: 2004-es 1.6-os volt, remek sportos ülésekkel, plüsskárpittal, manuális klímával, temérdek légzsákkal. Na, mindezek a Golfban, amire elcseréltem, nincsenek, de ha az ember megbolondul, ezek nem is számítanak...

Meglepően vagány nyugdíjas járgány

60900

Hosszas - értsd: több éves - gondolkodást követően január 16-án éjjel, ágyban, párnák közt megszületett a nagy döntés, hogy nem várok tovább, mivel kell egy nagyobb és újabb autó, amibe jobban lehet pakolni, mint a Golf Cabrióba, kényelmesebb ki-be szállni és bír klímával is, reggel megnézek egy kiszemeltet.

Hűséges szerető

60918

Természetesen a turbos változat élvezetesebb vezetésileg, csak hát szerintem senkinek nem kell bemutatni, hogy Magyarországon a turbokat mennyire hagyják visszahűlni a tulajok!

Az ex-zsaruverda

60892

Ítéletem megírásában a Totalcar "Rendőr-Focust minden családnak?" c. cikke adta az ihletet, mivel én is birtokoltam egy ex rendőautót. Újra felelevenedtek bennem a rossz élmények, de mára már máshogyan törnek elő belőlem az érzések.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr835281703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2013.05.05. 09:44:05

A képek alapján nem néz ki rosszul ez az A4, de ennyire döngetni a mellünket, hogy AUDI, miközben full fapad...

ps3peter 2013.05.05. 10:35:37

Nem tudom miböl ült át az Audis illetö, de az A4 B5 alap futómüvét feszesnek nevezni nagyon mellé ment. Nagyon jó futómü, de teljesen a kényelemre van hangolva. Nekem mindig felüdülés a téli autómba beleülni, olyan kellemesen puha, lágy érzés.

dokibácsi 2013.05.05. 10:40:14

A ventós fiatalembernek.
A golfon valószínű peremvédős gumik voltak azért érezte a nyomvályút, a másikon sima.
Tapasztalat mert én is peremvédőst használok és sokkal keményebb az oldalfala. Szinte ha nullára le van engedve, álló helyben az sem látszik nagyon rajta.:)

laverdasfc 2013.05.05. 10:50:43

Véletlenül nem defekttűrőt használsz?

ps3peter 2013.05.05. 10:52:44

A Ventós meg zene címszó alatt taglalja a SAL csövet, a Magnat erösítöt és a kalaptartóba vagdalt nagyoválokat... Ez mind csak zajkeltés, de nem zene. A zene - még autóban is - ott kezdödik hogy érzékelt színpad, frekvenciamenet, rezgésmentesítés, stb, nem minél több minél gagyibb szart beletömni az autóba.
Viszont az autó korához képest meglepöen jól néz ki.

Evil Dragon 2013.05.05. 11:17:17

Ilyen kis Daihatsu-ban volt szerencsém utazni egyszer...kár,hogy nem terepen...igaz,igy is állandóan kinyilt a hátsó ajtó a kanyarokban(hátul ültem a padon)...// 320ezer egy kinyirt Nexia-ért nem sok egy kicsit?!

Rocko- 2013.05.05. 11:29:16

hehe, a Vento itt is szerepel: www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BQWNiSruEVo
(a terepjárós rész.)

jól sejtem (RÁJEN) hogy a cabrio és a Vento tulaja ugyanaz? :)

Leadfoot 2013.05.05. 12:00:03

@Rocko-: Jaja, nekem is ismerősök voltak az autók a Szirszarjaim blogról.

Pepejoe 2013.05.05. 12:24:45

Szerintem meg az autóba zene c. dolog eleve lehetetlen. Csinálhatsz vele bármit, akkor is csak egy 1-1.5 köbméteres pléhdobozban ülsz, ahol százmillió dolog bezavar a hangjával vagy eleve a hangkeltésével, nembeszélve egy autó belterének a formájáról ami szintén nem mindegy az akusztika szempontjából. Egy hangversenyteremnek sem véletlenül olyan a formája és az alakja, amilyen.
Úgyhogy tökigaza van, autóba sokat költeni "zenére, hehe :D" felesleges pénzkidobás, épp jó az amit belepakolt, tehetett volna bele bármit.
Ha ZENÉT akarok, elmegyek az operába és nem autóban próbálkozom a La Cenerentolával, ráadásul mp3-ban...
Na, ez meg a másik, mp3...pfffff. Az ám a király minőség és üvöltetés közben mondják a profik, ugye, milyen jól és tisztán szól...

el-enor 2013.05.05. 12:51:26

@Pepejoe:

Tegyük azért hozzá az mp3-as dologhoz, hogy azon kívül aki zenével szakmaszerűen foglalkozik, senki nem hallja ki a különbséget normális hangerő mellett az mp3 és más formátumok között, vagy elképesztően jó füle van/ nagyon arra figyel :) Sajnos azonban ha zenét szeretne hallgatni az ember, nem utaztathatja magával az operaházat ;) az megint más kérdés, hogy nem feltétlen a mennyiség felé kell menni zajkeltők terén :)

Pepejoe 2013.05.05. 13:10:49

@el-enor:
Lényegében egyetértek és pont ez az: ha amúgy mp3 ban hallgatunk valamit és sajnos nincs a kezünk ügyében egy operaház (és ez ugye megoldhatatlan probléma), akkor már biza' az is mindegy, hogy SAL-al vagy Bose-al hallgatjuk a zenének titulált valamit (ismét megoldhatatlan probléma). A híreket és a világhírűen jó magyar zenei adókat tökéletesen lehet élvezni egy SAL cuccal és felesleges egy valag pénzért "hifit" építeni egy kocsiba. A különbözetet inkább érdemes pár gömbfejre és szilentre költeni, az ide firkálók (velem együtt) 99%-ának és azok autóinak átlagéletkorát figyelembe véve arra van nagyobb szükség és még marad az operajegyre is. :)
Addig az évi pár alkalomig pedig csak-csak kibírom valahogy.
Egyébként nem hiszem, hogy átlagon felüli fülem lenne de mégis nagyon ki lehet hallani a különbséget az mp3 és bármi más közt. Részemről inkább egy koszlott audio CD, még az is jobb.

ps3peter 2013.05.05. 13:31:38

@Pepejoe: Hidd el böven van különbség a SAL és a Bose közt (bár a Bose sem otthon, az autóban meg föleg nem jelent csúcsminöséget), gyakorlatilag bárki meghallja. Sokan vagyunk vele úgy mint én, hogy kénytelenek vagyunk az autóban zenélni. Az okok különbözöek, van akinél a család, a szomszédok, nálam az idöhiány volt az oka, hogy autohifire váltottam, az autóban ugyanis elég sok idöt töltök el "haszontalan" ingázással a munkahelyre.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2013.05.05. 14:01:15

@Leadfoot: @Rocko-: Ha jól tudom, hamarosan ott is lesz még szó a Ventoról szép képekkel illusztrálva ;-)

Pepejoe 2013.05.05. 14:43:03

@ps3peter:
Persze értem én.
De attól még hogy ott zenélsz mert nincs más, minőséget nem fogsz kapni, ha meggebedsz sem. Ettől még nyilván van különbség a sz.r és a kevésbé sz.r közt, egyértelmű. Csak a jónak mondott zeneminőség (és ez az a kifejezés, ami ellentmond egy autó tulajdonságainak) nem éri meg azt a pénzbeli különbséget, amit egy X márka (hogy ne Bose legyen megint) hoz a SAL cuccal szemben.
Természetesen nekem sem honol csend a kocsiban és nem üres a fejegység helye sem középen. De hogy X pénzt beleöljek X:10 zenei eredményért, nekem felesleges. Hobbinak persze jó, csak az eredmény kétséges. Bár legalább nem drog meg szerencsejáték. :)

TaaT 2013.05.05. 15:16:14

A "zene" mindenkinek mást jelent, van akinek azt hogy van rádió a kocsiban, van akinek meg azt hogy bemelegíti az A osztályú erősítőt és a szélessávú hangfalpárt vmi könnyedebb muzsikával...

TaaT 2013.05.05. 15:22:25

Amúgy ha a Vento Made in Mexico, akkor az Jetta...

babazo 2013.05.05. 15:56:24

@dokibácsi: Aha, ez lehet, nekem nem jutott eszembe. (A Ventós fiatalember, hehe, ez jópofa.)
@ps3peter: @Pepejoe: @el-enor: Persze, jogos, amit írtok, soha nem voltam vájt fülű, épp ezért soha nem is volt célom igazi minőségi szettet összerakni. A mostani összeállításon is 95%-ban talk-rádiót hallgatok :)
@TaaT: Bezony, Jetta III az, de ránézésre Vento, így egyszerűbb a beazonosítás.
Mindenkinek köszönöm az olvasást és a kommentelést! Akit érdekel a verda sorsa, a szirszarjaim.blog.hu-n figyelemmel követheti. Ahogy sok egyéb mást is. A legjobbakat!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.05.05. 15:58:02

@babazo: Upsz, bocs, rossz reggel válaszoltam, EZ vagyok én valójában.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.05.05. 15:59:16

@Rocko-: @Leadfoot: Több fronton támadok ;)
@mbx porsche: Ez a terv, én is remélem...

Rocko- 2013.05.05. 16:45:36

@TaaT: @babazo: van különbség?
Jetta III = Vento, nem?

Krisi 2013.05.05. 16:48:49

nem is tudtam, hogy gyártottak Ventot rendes benzines motorral. általában a nagy Vento/Jetta tunerek inkább a koromokádó dízeleket részesítik előnyben, örülök hogy azért akad kivétel :)

biker_kolee 2013.05.05. 16:52:31

@RÁJEN: Hehe, mikor megláttam, hogy vonóhorog van a Cabrion, egyből tudtam, hogy kié. ;) :DDDD

Gratula a Ventohoz, hasonlóan jó legyen, mint a Golf volt! :)

Árpádné, Pehely 2013.05.05. 17:03:50

A Daihatsut én is elfogadnám, gyönyörű.

TaaT 2013.05.05. 17:14:50

@Rocko-: Igen van különbség, pár apró dolog amit az átlag ember nem vesz észre...

Mivel különböző piacra készült a 2, ezért a tengerentúli verziót Jettának hívják: kepfeltoltes.hu/130505/1158095005cover_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Máshol meg Ventonak: www.bjwhite.net/brian/volkswagen/vento-1.jpg

De ugyanez van a Bora/Jetta témában is.

Rocko- 2013.05.05. 17:49:14

@TaaT: mik a különbségek?

Rocko- 2013.05.05. 17:56:16

@Krisi: gyártották rendetlennel is.
sokan fújolják, de a maga korában sztem 1.6-os motor teljesen korrekt.

siriuswhite 2013.05.05. 18:02:12

Ez most komoly? Audi 96-ban még adott el tekerős ablakos autót?
Nesze neked német prémium!

Hurri Kán 2013.05.05. 18:26:44

@Rocko-:
Az az 1.6-os motor már a 90-es években is kb. őskövület volt, cserében kb. végtelen volt az élettartama.

Rocko- 2013.05.05. 18:30:28

@Hurri Kán: ez legyen a legnagyobb baja.
mindig mondják hogy őskövület.
és? kicsivel többet eszik, ha ez az ára, hogy nem kell hozzányúlni, akkor annyi baja legyen.

Hurri Kán 2013.05.05. 18:33:13

@Rocko-:
Még csak azt sem mondaná, hogy többet evett volna. Egyik ismerősnem volt céges 2-es Golfja ugyanezzel a motorral (75 lovas változat), 280.000 km-rel adta le, nem kellett a motorhoz nyúlni folyadékokon-szűrőkön-szíjakon kívül. Még városban, télen sem igen ment 9 fölé, hosszú távon vegyes országút-autópálya 8 körül evett, és nem lassan járt.

Rocko- 2013.05.05. 18:34:37

@Hurri Kán: akkor nem látom a problémát. ;)

Hurri Kán 2013.05.05. 18:36:03

@Rocko-:
Én sem. De hát ma már 1.6-os benzinmotor legalább hengerenként 6 szelep és 200 lóerő teljesítmény alatt elavult :)

3 gb 2013.05.05. 18:41:13

@Pepejoe: én pl. szeretem az mp3-at, reggel felkelek, ehhez meg ehhez a számhoz van kedvem, összevissza x albumról, miért ne? mondjuk nagyon ritkán ordíttatom a zenét az autóban, de szerintem annyit megér a minőségromlás, hogy konkrétan azt hallgatok, ami a hangulatomhoz passzol.

TaaT 2013.05.05. 18:48:54

@Rocko-: A lökhárítók, a lökhárító vasak, homlokfal, az első lámpák, elektromos kábelezés, szélesség jelzők, váltóbox, világítás kapcsoló, rendszám hely, feliratok.

Pepejoe 2013.05.05. 19:28:03

@3 gb:
Persze, hogy azt hallgatsz! Nem is erről volt szó.

CybOrg 2013.05.05. 20:23:16

@TaaT: az első lámpába mi más?

TaaT 2013.05.05. 20:38:17

@CybOrg: A Jettáéban nincs helyzetjelző izzó.

DeezL 2013.05.05. 23:43:41

@siriuswhite: persze,merci is volt tekerős ablakkal akkoriban stb...

Egyébként az a motor az audiban a változtatható szívócső hosszúságos dolog..nem rossz,de ha VW konszern akkor diesel motor...

Alapító05 2013.05.06. 08:18:21

Ugyanilyen színű hármas Golfom volt,(csak nem cabrio) ugyanilyen motorral, és nekem is ugyanezeket a dolgokat kellet cserélni/felújítani: Generátor, kerékcsapágy, ventillátor, gyújtótrafó,(+kábelek, gyertyák, katalizátor, klímaszabályzó relé, toronycsapágyak, szilentek, kormányösszekötő, féktárcsa+betét)Igazából mindent! A kuplung nekem is szar volt, de azt már nem cseréltem.

peter3374 2013.05.06. 08:55:10

@el-enor: ez mekkora baromság, én nem vagyok egy hifi fan, de aki nem hallja még egy alap rendszeren sem (persze nem a 150Ft-os kínai csodán, hanem egy bármilyen márkás 15.000ft-os autórádión) a különbséget az süket.
Pláne, hogy a letöltögető oldalak tele vannak agyontömrörített, szutyok mp3-akkal, amiket borzalom hallgatni.
Nyilván egy magas bitrátás, normálisan tömörített mp3-nál nem hallod meg a különbséget egy ilyen autós cuccban, de az összes többi simán hallható.

tlantos 2013.05.06. 09:35:18

@Leadfoot: nekem inkabb az a gyanus, hogy atvertek.
ha a nem mindig finom labbal taposott regi Swiftemben 200k utan is a gyari kuplung van, akkor egy Audiban ennel tobbet kell birnia. Vagy falabu volt az elozo tulaj.

andand 2013.05.06. 10:14:53

Hasonlo Audiban 230 ezer korul csereltem a kuplungot, de az en hibambol, ketszer jol megegettem. Amugy korrekt leiras. Kell kolteni ra, de egy kellemes auto. Mondjuk en csak darabokban csereltem a futomu alkatreszeket, de nem tunt veszesnek. Volt olyan ev, hogy 3-at is, maskor 1-et, de ahogy javulnak az utak errefele (Romania) egyre kevesebbszer kell hozzanyuljanak a futomuhoz. Ja, es az enyem is tekeros ablakos... Az egyetlen extra benne valoszinu a climatronic (de van tekeros klimas kivitel is).

Rocko- 2013.05.06. 11:19:18

@tlantos: vagy nem 200 volt az Audiban.

tlantos 2013.05.06. 11:29:40

@Rocko-: mint irtam, eros a gyanum, hogy atvertek. (esetleg falabu tulaj, de akkor meg szar az egesz auto)

Rocko- 2013.05.06. 11:31:19

@tlantos: így van, bármi lehet. vagy mindkettő.

Lomha 8V 2013.05.06. 12:50:23

A rendőr Nexia olvasásakor ismerős érzés lett úrrá rajtam. Én is jártam úgy, hogy megvettem valamit úgy, hogy az agyamat sztenderre raktam, mert fiatal voltam és "adjuramderögtön". Aztán az adásvétel után az első út 10. percében már motoszkált a gondolat, hogy ezt talán nem kellett volna megvenni. Utána kb 3 nap után jutottam arra a szintre, hogy korbáccsal akartam ütni a saját hátam, hogy ekkora barom miként lehettem. Nem baj, kellett a tanulópénz. :)

tomnemtom 2013.05.06. 15:19:44

végre valaki, aki nem legyorsul, hanem vonóhorgot rakat és bevalottan tíz körül fogyaszt.

Algopirin 2013.05.06. 16:24:13

@tlantos: egy polo classicban pl 210nél már a 3. szerkezet van benn. az pl ennyit bír.

tlantos 2013.05.06. 16:28:21

@Algopirin: mondanam, hogy szar vw, de a vegen meg sertodes lenne :)
de bar kozos szulok, megiscsak vorspurng durch technik vagy mifene.

Algopirin 2013.05.06. 16:46:27

@tlantos: hát felőlem mondhatod, nem az enyém, céges. :D sajátra nincs lóvém sajna :(
egyébként elég kellemes kis autó.
persze ezt úgy mondom, hogy mással igazából nincs tapasztalatom :)

régebb óta vagyok Subban mint te 2013.05.06. 16:58:26

@peter3374:
süket vagyok
Voltam már hallásvizsgálaton is, ott tökéletesnek ítélték a hallásom, oszt mégis...

srank 2013.05.07. 09:03:02

nekem 8 éves daewoo mp3 player van a kocsiba 4x7W !!! 2db SAL 100mm-es 3utas a műszerfal aljában, és a veszteségmentesen leszedett Queen cd veszteségmentesen kiírva audio cd-nek sokkal jobb minőség,olyan hangeffek és hangszerek hallhatók amiket eddig nem , tisztább az ének hang is, sőt sokkal hangosabb ugyan olyan hangerőn, de aki el akar élvezni az a 24bit-es audiot halásszon, DTS audio, na azok meg lexus-ba valók , kárllujinszon hangrendszerhez :D

outtatime 2013.05.11. 09:57:39

Autóban csak akkor van értelme zenéről beszélni, ha az minimum egy hátul teljesen üres kisáruszállító dobozos holmi, vagy még akkor sem. Egy tisztességes basszuss hullámhossza méteres nagyságrendű, az meg "nem fér el" egy akármilyen kaszniban. Következésképp mindenképpen disszonáns lesz valamennyire a zenei "élmény".
Másodsorban ha meglátnék bármilyen nem porcelánnal bélelt autóban csöves erősítőt izzani, sikítófrászt kapnék, még ha másé is a verda.
Persze lehet törekedni a jóhoz közelítő megoldásokra, meg mindenki szabadon lehet hülye is.
Az esetek 99%-ban nem vallja be a delikvens, hogy nézd, belevertem az autó hagtechnikájába másfél milliót, de nagyjából annyit ér, mint halottnak a beöntés :)

zoliee81 2013.05.20. 12:24:24

@Árpádné, Pehely:

Ezt már mondták nekem páran.. :)

zoliee81 2013.05.20. 12:27:15

@Hurri Kán:

Nyehehe, a Daihatsuban 1.6 motor van, OHV rendszerű, 48KW.....
Cserébe egyszerű, mint a szög.
süti beállítások módosítása