Heti merítés

  2013. április 21. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Ha megy, nagyon megy. Ha áll, nagyon áll.

60778

Körülbelül két éve úgy éreztem, hogy kezd kihalni belőlem a vezetés szeretete köszönhetően a napi rutin vezetésnek (munka oda-vissza), már rég nem vágytam csak úgy autókázni a hétvégéken. Hollandiában élek, itt amúgy is jobbára érthetetlen fogalom a vezetés, mint játék - köszönhetően a sok kamerának és a kanyar szinte kizárólag 90 fokos értelmezésének.

Közel tökéletes

60798

Én közel fél évig néztem az interneten található hirdetéseket, hogy hátha feldob a víz egy nekem megfelelőt. Dízelből annyi van, mint égen a csillag de ha a benzines a kiválasztott akkor bizony nem túl rózsás a helyzet.

Igazi meglepiautó és naggyonn megy

25045

Amikor megláttam, azonnal beleszerettem, a tesztkör alkalmával alaposan megizzasztottunk vele egy VTi Civic-et. Borzasztó jó autó, ha behozták volna Mo-ra anno, rengeteg lenne belőle...
Mivel a külső nem gyári teljesen + márkajel sincs rajta, mindig megkérdezik, hogy mi a rossebb ez?! Persze aztán hüledeznek, h Suzuki...

Parketta

60804

Sajnálatos módon az utcán nem nagyon merem hagyni, mert annyi rosszindulatú és irigy ember van, hogy nem biztos hogy reggel ott lenne ahol utoljára hagytam este. Garázst bérelek neki, ennyit megér a nyugalmam. Második autónak használom, napi használatra nem alkalmas.

Országúti bálna

60808

Két szerelő nem tudta megmondani mi baja van, majd a harmadik szerelő átbogarászta az egész elektronikát mire kiderült, hogy a vezérlés egyik alkaatrésze mondta fel a szolgálatot.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr905237112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bidoka 2013.04.21. 10:35:22

Jó kocsi az 5 ős de kell még rá egy pár köteg 5ős:))

szakáll 2013.04.21. 11:26:00

A suzukis nem tud hosszú magánhagzót írni, vagy igénytelen?

Leadfoot 2013.04.21. 11:27:45

@szakáll: Nézz rá a kocsira! Szerinted? :-))

leadfoot@ultrageci.hu

LSL 2013.04.21. 12:29:12

nem értem ezek a "megeszi reggelire" szövegek honnan jönnek. Minden második népítélet író lámpától lámpáig sztár? 3 éve vezetek, de még egyszer sem gyorsultam lámpától, ha meg jó kedvem van, és ne adj' isten elsőnek jövök el a lámpától, és 50m múlva is """elől vagyok""", nem az a következtetésem hogy a kocsim erősebb mint a másik sávban, és mekkora májer vagyok, ő meg a bimmer-rel ócskovas, eladhatja, mert hogy képzeli hogy nem padlógázzal jön el a suzuki ellen a lámpától?:D
nem értem az embereket. és akkor feltesz egy bélyeg képet a kocsiról. 120-ból 180LE-re kíváncsi leszek azért
Én vagyok amúgy az egyetlen akinek a Parketta nem tetszik? A bőr meg a felni tetszik rajta, de az első lámpa+hosszú mozotháztető aránya abszolút elrontja számomra.
MG erről a hétről jobb, sárgában is.

hatmandu 2013.04.21. 12:38:35

Suzukis: "gyári 121LE, kb. 900-950kg, nagyon rövid váltóáttétekkel" ... hm, nem is hangzik rosszul ... "2es vége: 115" BBHÁHHÁHÁHÁ!!

KawaBazsy 2013.04.21. 13:06:33

A Barchetta ítéletéből: "Nem hétköznapi, feltűnő ( aki cabriózik annak ez az elsődleges szempont, aki nem ezt mondja az hazudik :) ) autó."
Ez nem így van. Az emberek egyik része tényleg ezért választ feltűnőbb autót, a másik része viszont autóbuzériából preferálja a különlegességeket, s vagy nem érdekli, vagy kifejezetten zavarja a feltűnés (mint engem is). Az utsó nyitott autómnál (nepitelet.hu/autok/mazda/mx-5_1998/oszinte_auto/) nagyon örültem, h snassz ezüst színű, mert így legalább nem olyan feltűnő, s az elődjénél is (nepitelet.hu/autok/saab/900_9-3_1993/a_tokeletes_negy_evszakos_auto_154520/) emiatt tetszett meg a sötét kék szín. Városban nem is szívesen nyitottam őket, h ne bámuljon mindenki a képembe.. S akármennyire szívesen is járnék pl egy Ferrarival, nagyon idegesítene az ezzel járó feltűnés.

Erik von Orhideenwald 2013.04.21. 13:08:01

@LSL: "Én vagyok amúgy az egyetlen akinek a Parketta nem tetszik?" - Nem, már ketten vagyunk. *Szerintem* bután néz ki nagyon. (Ezek a kisméretű "élményautók" (azt hiszem ez az aktuális megnevezés) sosem jöttek be. Mint ahogy az Alfa Spider sem.) Viszont, mint a cikkből is látszik, van akinek meg ez az álma. Nem vagyunk egyformák... :)

JaxTeler 2013.04.21. 13:11:24

Szegény Civic VTi-k mindenki őket próbálja elkapni, megenni reggelire stb. Gyerek koromban ültem egyszer egy olyan autóban. Hát így visszaemlékezve elég jól gyorsult. :)
Egyébként lehet lámpánál megver a Baleo vagy Baleno vagy mi 1-2 erősebb autót, nagy dicsőség. Ki kell menni az autobahnra és ott megmutatni mit tud a vas. :)
Egyébként akkor se kéne ez a Suzuki, ha ingyen adnák, rákerestem de egyáltalán nem szép egy autó.

laverdasfc 2013.04.21. 13:46:29

Aki ezeknek a 406-osoknak (főleg a ráncfelvarrás utániaknak) a formatervét csinálta, annak ritka jó forma- és arányérzéke volt. Meg merem kockáztatni, az utolsó szép Peugeot-ok egyike. A 407-eshez képest főleg. A 406-os kupé pedig jó színben döbbenetesen szépen néz ki, még Pininfarina-mércével is. Minden idők egyik legszebb kétajtósa.
Ezért is érthetetlen a 306-307, 407, illetve a 207-208 jelű torzszülemények formaterve (pedig a 206-os mekkora telitalálat volt a kategóriájában).
A 208-as élőben egyszerűen értelmezhetetlen. Új Clio mellett főleg, pedig eddig nem tetszettek a Renault-ok.

Leadfoot 2013.04.21. 14:05:55

@laverdasfc: A 306-tal mi a baj? Ugyanaz az irány mint a 406.

Chabs 2013.04.21. 15:03:00

@bidoka: hehe kellemesen csalodnal mennyire megbizhato szuper auto az e39 ha mindig szervizelve van. Nekem 2 evig volt egy 523i teljesen hibamentes volt es hihetetlen jol ossze van rakva. Massziv, gyors, kenyelmes es ha nem varosban hasznalod szuper a fogyasztasa. A srac azt irta hogy nagy a fordulokore, szerintem sokkal kisebb mint a legtobb elol hajtott kocsinak. Automata valtoval nagyon kellemes. Sajnos el kellett adnom de csaladban maradt ezert lathatom minden nap. A sorhatos hangja egyszeruen lenyugozo, mindig hianyzik. A kov autom valoszinu e61 520d lesz de az e39 mindig hianyozni fog. Ha talaltok egyet tokeletes allapotban, nem kell felni tole, sok oromot fog adni.

s60d5 (törölt) 2013.04.21. 15:22:31

Na, az MG-t odaig birtam elolvasni, hogy nem veszes a szelzaj 140ig leengedett tetovel, es a 186cm-evel kenyelmes es nem log ki a feje a szelvedo vonala fole. Hat, en maskent emlekszem erre, a felesegemnek volt egy TF-je, es en autot annyira mint azt, meg soha nem utaltam. Autopalyan elviselhetetlen volt benne a zaj a 70es sebessegkorlatozast betartva, ami olyan 110km/h kb?! Ja, csukott tetovel. En 181cm vagyok, hat az en fejem pedig kilogott...

laverdasfc 2013.04.21. 15:28:50

@Leadfoot: Jogos, elírtam. A 307-tel kezdődött a felpuffadt tehénkorszak.

spanyoltervező 2013.04.21. 15:51:27

" És alapból is 180-nál simán ránt visszaváltásnál" na igen mert befog a motorfék, tedd egyesbe akkor még nagyobbat ránt :-)

Jock Ewing 2013.04.21. 15:59:56

A suzukis biztos, hogy szellemi fogyatékos.

mükkemakk 2013.04.21. 16:11:44

@laverdasfc: jaja, a 406-os sorozat szép lett, a 306-os is szép volt, de az új clió kicsit felfújt...mint az Astra Coupe.

Invinoveritas 2013.04.21. 16:15:30

@spanyoltervező: rükvercbe esetleg? :)

Az MG-ről a műszaki részhez volt szerencsém, elbaszott egy konstrukció, de hogy még zajos is?! Egyébként pofás a kiállása.

BMW: végre valaki, aki rendben akarja tartani és még a motorteret is befényképezi.

Suzuki: köszörüli a főtengelyt. Oké, öcsém, ami vas, azt lehet köszörülni, nyomjad!

Barchetta: nekem nagyon bejön, de hogy kabriózni drága? Fiat tucattechnika van a lemez alatt. Egy leütött nagy, öreg prémium, vagy terepjáró, az a drága. nem a cabrio.

Pözsóról az maradt meg, hogy elkószált az elektron és nem delejesedett eléggé...

Szép napot!

laverdasfc 2013.04.21. 17:03:49

@mükkemakk: ízlések és pofonok. Nekem a Clio 10x jobban bejön mint a 208-as. A segge jó, egyedül az orra igényel megszokást, valamint a kissé bazári ledek. Viszont jól össze van rakva, a dízel rendesen megy és takarékos, jó a futóműve és hátul is el lehet férni 180 cm alatt. A 208-as inkább nőies, a Clio pedig masszív kinézetű.
Érdekes volt amikor olvastam a tc-s teszteket a Clio-ról és az Astráról, nekem nem ugyanaz jött le a két típusról. Mindkettőt vezettem, de az Astra nem igazán jött be. Például a kormányzása érzetre nem tökéletes, kilátni is borzalom (5 ajtós). Amikor beültem a kupéba, azt hittem el sem tudok vele indulni, annyira nem látni semmit. A dízelje sem győzött meg. A Clio az 1.5 D-vel nagyon jó, a váltó is, kormány is. Kilátni csak hátra nehéz, de mivel rövid, nem olyan nagy gond.
Tegnap azonban láttam az új Leon-t, aminek hasonló dizájnja. Ha ez nem húzza ki a spanyolokat a bajból, akkor semmi.

wody21 2013.04.21. 17:18:28

Kulturált BMW tulajnak Thumbs Up!

MG történet olyan hosszú volt, hogy belefáradtam - bár a végén leírja a lényeget:
"De azóta is, ha csak eszembe jut elérzékenyülök és többnyire nem jut eszembe más, csak a vigyorgás és az ordító motor." -> akkor aztán hiteles lehet az ezt megelőző X oldal ...

sure_shot 2013.04.21. 17:20:29

na majd ha beleugranak az új okosságok a Szuziba...
harmadikba kettőnyócvan, mindenkinek annyi.:P
(ja meg majd kell egy nitrogénhűtésű volfram főtengely is előbb-utóbb.)

Hurri Kán 2013.04.21. 17:34:44

Ezek az MG-k tetszenek, no de én is 180 centi felett vagyok. Akkor ne vegyek? ;-)
Amúgy érdekes, barátom Triumph Spitfire-jában teljesen kényelmesen elfértem (hosszánan...).

Invinoveritas 2013.04.21. 18:38:45

@Hurri Kán: www.km77.com/marcas/mg/mgtf_02/med/motor.jpg
A Spitfire orrmotoros. Ebben meg az utastér és a csomagtartó közé van beszorítva egy kvázi középmotor.
Ez az orra: static.pagenstecher.de/uploads/3/3e/3e4/3e4a/10042010062.jpg
Ez meg a fara: static.pagenstecher.de/uploads/b/b6/b6b/b6b5/10042010060.jpg
A nívópálca sasolásához is nőgyógyász kell. A hely meg ugye emiatt az elrendezés miatt kevés benne. De a súlyelosztása jó lehet, csak nagy érte az ár.

sunblind 2013.04.21. 18:48:18

Nekem is van testreszabott kipufogórendszer, meg átdolgozott szívótraktus, kevésbé környezetbarát szoftver, módosított vezérlés, mégsem sikerült a gyári nullaszázon huszonöt százalékot rövidíteni.
Talán majd a Szuromi féltengellyel. :) Meg olvastam, hogy a világító gyújtókábel is jelent egykét tizedet.

Mérges 1234 2013.04.21. 18:49:08

Az evoluvió sz utskon nrm működik kellőképpen, ha így lenne a Szuzukis már nem lenne közöttünk......

hdnctrl 2013.04.21. 18:55:14

"(okosban alkatrészt hozott)"

az mi, lopott? és így leírja?

kapitális 2013.04.21. 19:06:28

Tegnapelőtt láttam egy hasonló 5-öst sötétkékben, azóta bújom a hahu-t...

rashy729 2013.04.21. 19:28:38

@sunblind: A világító ablakmosó spricnit se hagyd ki!Legalább +10-20 LE.

A suzukis ítélet végére sírva röhögtem.
A BMW gazdájának tisztelet. Végre egy BMW-s aki nem azzal kezdi, hogy: a pirosnál legyorsultam Sennat, Hamiltont meg Schumachert is.

Józsi a guminagykeres 2013.04.21. 19:52:26

@sunblind: z18xe, gyári 125le, 266 schrick tengelyek,chip,dbilas szívósor,4-1 lexmaul.
kepfeltoltes.hu/130326/M_r_s201303jpeg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Srác árulja a tengelyeket,mert többet akar,de szerintem így is csoda,hogy 7500nál gyári blokk nem száll szét. :)

Pepejoe 2013.04.21. 20:09:43

Szeretném majd annak a Szuzinak a teljesítménygörbéjét látni a szememmel, amikor majd 180 pacis lesz...:D
Milyen emberek vannak, te jószagú atyaúristen...miért nem vesz egy VR6 Golfot és kész, vagy pont egy VTI-t, Integrát, Prelude-t vagy bármit, ami alapból is jól megy és nem kell Szuromizni meg hasonló vackokkal etetni.
Meg 11 ha tapossa neki? Egy nagy .....t.

sunblind 2013.04.21. 20:11:33

@Józsi a guminagykeres:
nem rossz. :) én redtopban utazom.

redriot77 2013.04.21. 20:42:43

@Pepejoe: ezt nem értem én sem. Amit sportvezérműtengelyre, lendkerékre, hengerfejre költ már nem kevés pénz: ha ezt hozzáadta volna a pénzhez amiből a Balenót vette már válogathatott volna alapból erősebb autók közül is. Ráadásul ha tényleg megcsináltatja a tuningot (erre azért nem fogadnék nagy összegben) majd csodálkozni fog hogy 15 litert zabál az autó, szar lesz az alapjárat, stb.

DrSzoke 2013.04.21. 22:50:04

@s60d5: Ezt leszamitva viszont targyilagos volt.:-) Tenyleg egy rakas kaki. Nalam egyszer volt 1 a muhelyben,hengerfej es lass csodat,a valtorudazat problema.Angol hulyek a valtobowden veget 2 spiater ful koze fogtak be,ami idovel szetnyilik es nem kepes a sebesseget a helyere tolni.Arra meg most nem emlkeszem hogy melyiket honnan,de azt hiszem az elejeben talalhato csomagtarto szeruseget ugy lehet kinyitni,hogy kinyitom a geptetot hatul,es ott meghuzom a kart ami kinyitja a csomifedelet az elejeben.Micsoda elmebeteg otlet...

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.22. 00:02:44

amikor angliaban laktam kacerkodtam az MG vel, mondjuk akkor meg aranyarban adtak, egyszer beleultem ( 2 meteres vagyok ) el is lett felejtve a dolog, a Mustang kabrio tancterem ehhez kepest.

A barchetta - nekem csunya.

a PUG 407 coupe nal meg ember nem tervezett szebbet tomegautobol. Azt nagyon nagyon eltalaltak, az aranyai, a forma, minden stimmel. Olaszok terveztek, mondjuk nekik nem is kene autot gyartani csak tevezni szerintem.

az a fekete honda ranezesre is egy rom.

Rocko- 2013.04.22. 00:03:37

@DrSzoke: igazából ezt a dupla csomagtartós bohóckodást sose értettem. ha faros vagy középmotoros, akkor hátul legyen a motor, nem kell szórakozni, hogy oda kerülhessen még 13 liternyi kihasználhatatla csomagtér. nem ezzel fog túrázni, nem ezzel fog nagybevásárolni.
ha nem fér be előre, akkor nem fér be, éljen együtt ezzel.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.22. 00:04:45

@DrSzoke: lehet ugy is de belul van gomb hozza az utasterben, a huzalos megoldas akkor jo ha lemerult az akksi.

Rocko- 2013.04.22. 00:04:55

@visszakettopadlogaz: a fekete honda az suzuki. :DDD

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.22. 00:06:39

@Rocko-: PLANE! :D ezt jol beneztem.

Amugy sem olvasom el a "en vagyok a lampatol lampaig kiraly, kozben 5.1 et eszik a kocsim es soha nem romlik el" tipusu kommenteket.

Rocko- 2013.04.22. 00:07:42

@visszakettopadlogaz: :)))
onnan nézve kb. egyre megy.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.22. 00:38:58

@Rocko-: keverem ezeket a sok szaz loeros japanokat! :D:D:D:D

DrSzoke 2013.04.22. 01:06:54

@visszakettopadlogaz: Romma kerestem,nem talaltam.Mondjuk a 196 centimmel meg a 120 kilommal nem szerettem tul sokat benne tartozkodni.:-)

Bolsi Buster 2013.04.22. 01:46:13

Akinek van töke ebből a kategóriából régi Mr2-t vesz ami 1000 kiló és 200 ló, középmotor-hátsókerék. És még megbízható is, igaz, könnyü meghalni benne. Igazán kemények meg Super7-tel nyomják úgyis, bőrsityakban.

Sportgép tanulóautónak meg Civic Vti-nél/Integránál nincs jobb, autópályán kívül a 330/530i sem gyorsabb, csak 2xannyit eszik, 4xannyi pénz benne minden km. Autópályán gyorsnak lenni nem sport. Persze respect a BMWnek jó autók csak semmi közük a sportos élményhez a minimum 1,5 tonnás teheneknek.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.22. 01:58:43

@Hurri Kán: felejtsd el. 192cm vagyok, tapasztalataim:

kicsi: Bmw Z1, Z4, Mazda mx, honda s2000, suzuki swift cabrio,

Nem kicsi, de kenyelmetlen: bmw z3, 3er, corvette, clk w209 ( ossze ernek a lampai elol ) ford escort, golf I, III, uaz 469 ( az mondjuk csukottban is rohadt kenyelmetlen )

Nagy: mustang, camaro, clk ( " papaszemes" a 2002 elotti) crysler sebring, a kb 76 elotti usa v8 ak, es itt meg kell emlitsem az ikarus 256 varosnezot :) az mindent visz:D

Ha masodlagos kocsit akarsz akkor a kenyelmetlen csoportbol is valaszthatsz. Ha elkezdesz kabriozni meglatod mennyi helikopter van a varos felett, sok zaj bejon kintrol ami eleinte zavarni fog, hallod lassan gurulva a fakon a madarak hogyan csicseregnek - komoly!

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.22. 02:01:54

Ezekben mind ultem, sajat tapasztalat mind, nem a "haverom meselte"...

Amugy - tanacs - Magyarorszagon az eghajlat es a kozbiztonsag miatt nem ajanlatos kabriot venni

srank 2013.04.22. 03:21:01

istenem ez a két mx-5 paródia szánalmas, képzelem, milyen röhögőgörcsöt kaptak a mazda-nál amikor elhervadtak ezek a tiszavirágéletű műremekek :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.22. 06:58:07

@Rocko-: irtam, kicsi. Nem irtam oda hogy mx 5 de ugy tydom nincs is mas kabrioja a mazdanak :)

Rocko- 2013.04.22. 07:00:13

@visszakettopadlogaz: úgy általánosságban kérdeztem, mert hallottam ezt is, azt is. :)
volt aki azt mesélte 190-nel, hogy kicis, más 195-tel, hogy még oké.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.22. 07:19:28

@Rocko-: labamnak is kicsi volt, a fejem is kilogott ... kb egy honapja a cimboram vitt focizni, emlekszem ra. Amugy sem szeretem a kis autokat. Kicsik.

Rocko- 2013.04.22. 07:32:57

@visszakettopadlogaz: áhá, értem, köszi.
várom az Intergalaktikus Mx-5 Konzultáció többi kimagasló tagjának véleményét is.

Rocko- 2013.04.22. 07:35:03

@visszakettopadlogaz: izé, tudok egy kabrióról (többről is, csak ezt mindannap látom. :D ), ami utcán áll, nem vágták fel a ponyvát.
oké, nem a nyóckerben áll, de akkor se.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.22. 07:56:46

@Rocko-: mind a magyar kozbiztonsagrol, mind a mazda mx5 rol eleg szkeptikus velemenyem van :D

Schütii 2013.04.22. 08:31:14

Nekem meg korábban volt semmitmondó a Parketta. Ja, lehet hogy azért mert akkor még BMW-m volt? Ki tudja. Ma Fiatban ülök, ezért is lehet hogy másként látom már a kis olasz gyöszt. Szerintem semmivel nem szebb az egekig magasztalt MX5 sem (sőt az NA kimondottan idétlen a békaszem-lámpáival, viszont az RWD hajtáslánc sokat dob az ázsióján). Na midegy, nem ez a lényeg hanem az hogy a szépség (csúnyaság) erősen szubjektív dolog.

DrSzoke 2013.04.22. 08:44:41

@Rocko-: Egy kabrio MX5-t vizsgaztattam melyik nap lehuzott tetovel.Na abban elfert a fejem. :-) Csodak nincsenek,itt sok az MR2,borzaszto.Kis auto az kis auto,nincs mese.A japan belpiacosok amugy is kisebbek belul mint az ausztral vagy europai modelljeik,mindegyikbol.A roadsterek nem hiszem,de a nagyobbak mind.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2013.04.22. 09:08:40

Azt nem teljesen értem, h a Barchetta -ra miért kellett egy komplett új orrot hegeszteni, (kép alapján nem volt ott olyan nagy baj, azt hittem frontálisan volt törve), de ha már csinálták csinálhatták volna szépen, van olyan rés a lökösnél, h a kezem befér.

Arról sem szól a fáma, h hol a szép gyári felni (ha az az volt), viszont a belseje tényleg jól néz ki.

Rocko- 2013.04.22. 09:18:08

@visszakettopadlogaz: akkor én mondom a kivételt, ami erősíti a szabályt. :)

@DrSzoke: áhá, köszi!
mondjuk egy Suzuki Capuccino még viccesebb lehet. :D

zooli69 2013.04.22. 09:19:04

Nekem is van MX5-öm második autónak, mellette egy X-Trail elsőnek. 185 cm, 100 kg vagyok és ha 2 óránként kiszállok belőle nyújtózkodni, akkor a világ végére is el lehet indulni vele. Ennyi kényelmetlenség ezért az érzésért vállalható. Mondjuk felhúzott tetővel kifejezetten nyomasztó, de szerencsére ritkán ered el az eső. Próbáltam Parkettát is, az teljesen más érzés, szerintem sehol sincs a vezetési élménye a hátsókerekes Mazdához képest, a PEG 205, Golf, Ford és hasonló társaiban pedig semmi kabrió érzés nincs. Nem értek egyet azzal, hogy az vesz kábriót, aki feltűnősködni akar. Aki így gondolja az még vagy nem próbálta, vagy-ha van neki, akkor legfeljebb Ő vette azért.

DrSzoke 2013.04.22. 09:32:09

@Rocko-: Nem is hallottam ilyen autorol. Az egesz orszagban egyetlen suzuki cabriot talaltam eladot,ezt:

www.trademe.co.nz/motors/used-cars/suzuki/cultus/auction-574145790.htm

Vagy ez az csak mas neven?

Rocko- 2013.04.22. 09:37:15

@DrSzoke: neeem, ez a Cultus alapú (nálunk).
a Cappucino tök más. a japán kei car kategória: 3,2 alatt, 1.0 liter alatt. kb ez az egyetlen érdekes Suzuki: 90-es évek, cabrio, középmotor, RWD.
en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Cappuccino

Rocko- 2013.04.22. 09:40:28

@Rocko-: *nálunk Swift néven.

DrSzoke 2013.04.22. 09:45:02

@Rocko-: Sosem lattam,pedig omlik a hasznaltimport Japanbol.Meg igy 7 ev utan is fel-fel tunik olyan kocsi ami ismeretlen szamomra.Igazabol sztem azert nincs,mert itt nem lenne keletje.Atlag csaladban 3-4 gyerek van,+ elegge outdoor szereto nep.Talan nagyvarosokban lenne nemi eselye.Deli Szigeten kicsukva.

Rocko- 2013.04.22. 09:46:53

@DrSzoke: naja, akkor nem túl gyakori állat ez arrafelé se.

DrSzoke 2013.04.22. 09:49:49

@Rocko-: Nem.:-)Egy szupermarket parkoloja erdekes merites a gepjarmu allaomanybol.50-60% terepjaro,pick up es valamilyen egyteru,jobbara hiace meg ilyenek.A terepjaro alatt pedig igazi terepjarot ertek.Nem ml meg x5.

Rocko- 2013.04.22. 09:51:38

@DrSzoke: valamikor dobhatnál fotót. :)

deepdiver 2013.04.22. 10:37:59

@hatmandu: Ne nevess nekem is ilyen 3 ajtósom volt de csak 1.3 16V igaz én is "piszkáltam" kicsit a motort de 2-be 100-nál dadogott le.

Pittykapitány 2013.04.22. 15:07:01

@szakáll: Szerintem egesz osszeszedett az irasa ahhoz kepest, hogy kb. 9 eves lehet a stilus alapjan.

régebb óta vagyok Subban mint te 2013.04.22. 15:44:38

7 éve kabriózok, soha nem volt semmi problémám az emberekkel. Sokszor lenyitva hagyom, úgy parkolok ha csak beugrom a boltba 10-20 percre.
Igaz, pesten én is felhúzom a tetőt, ott sok a paraszt.

Különben az mx5 szerintem csak 180 centi alatt használható, nekem 185 centisen kicsi volt, el is adtam. :(

Nigger bácsi 2013.04.22. 18:31:41

Suzukisról egy szó jut eszembe: szánalmas.

kombika 2013.04.23. 14:56:11

Nektek nem olyan mintha azóta, hogy elindult az angol nyelvű oldal kevésbé frissítenék a magyar tartalmat?

Alig jelenik meg komoly iromány, inkább csak a kérdezős rovatok mennek, meg a hírek..

Semmi komoly érdekes vagy humoros cikk mostanában