Heti merítés

  2013. április 14. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

A Digó Limó újra támad 

37817

Miután a kirojtolódott idegszálaimat összecsomóztam, eljöttem Újvárosba, van itt egy ürge, ő csak Fiatokkal foglalkozik. Istenen, vannak még rajtam kívül is aberrált barmok...Betettem a kocsiba az oldalbordát (ő szép), magamat (én közepes), és Neandert (ő csúnya), hogy balanszban legyenek az erőviszonyok.

Azért ez is Merci még

60736

Feltöltök egy képet is, mert anélkül az életben nem kerülök be a heti merítésbe! :)

Teca a mi lowcost telekjaronk

52995

Újra jelentkezem. Teca már 6 éves és még mindig a miénk!
Belement 120e km, Toscana, Mallorca, Korzika, Toscana, Erdély...
Lekopogom, gond és cserbenhagyás nélkül!
Emberek, erre az autóra még nem költöttem, leszámítva az olajcserét, fékbetétet, meg a gumik. (lekopogom ezt is)

Carlos Sainz Celi, még ma is gondolok rád

60752

Márciusban vettem Csonticar-nál, az autó volt a 1890. példány az 5000 gyártottból, becserélt autó volt, egy Imprezát vittek helyette. Az előző tulajnak megadták a telefonszámát, aki mindent elmondott (importált volt az autó Németországból és a saját tapasztalatait). Ricsi (Toyota szerelőm) átnézte, és áldását adta, hogy az ár érték arány rendben lesz az autóval, úgyhogy megalkudtunk Csontival, megvettem.

Nagydarab rozsdaboglya

60720

Mióta megvan (2008) ráköltöttem vagy 800000 ft-t de nagyon szeretem. (Még mindig egy új hármas felébe került úgyhogy ennyivel bejjebb vagyok.)
Mióta nálam van egyszer állt le, az is az én hibámból mert előre "jelezte" csak túl hülye voltam hozzá hogy törödjek vele!(gyertyakábel)

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr675221823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2013.04.14. 15:33:37

@Józsi a guminagykeres:
Nem szeretnék művész kis lelkedben törést okozni, de a kettő egy és ugyanaz.

invisibility 2013.04.14. 15:35:29

A digólimóst el se olvasom. Nincs kedvem jóskagyerek hülyeségeiről olvasgatni amint a trágyába fetreng.

A Mercis gyereknek meg nem hiszem el, hogy bármilyen elismerést kap. Maximum annyit, hogy sikeresen tartja életben a valaha volt legszarabb, legszánalmasabb Mercedest aminek a presztízse valahol egy A classe alatt van.

Tecába maximum egy camping bringát raksz be összecsukva. Igen van egy ritka kocsija, amit majd csak áron alul tud eladni.

Az omegáról meg annyit, hogy tezsvírem lehet, hogy felébe van egy BMW-nek, de presztízse annyi mint egy gatya ezerkecskének. Semmi. Nulla. És hagyjuk már a kamut, hogy te csak úgy eszed a kis rizsrakétákat.

JaxTeler 2013.04.14. 15:44:13

Nekem egy 13 éves F-Astram van, az sem rohad sehol.
Egyébként attól is függ ez, hogy milyen gazdája van az autónak, láttam már Swiftet is elrohadva.
Amúgy perverz vagyok de egy ilyen Omegát ezzel motorral normál állapotban bármikor bevállalnék.

Sirius01 2013.04.14. 16:02:08

Én tökéletesen megértem az autóbuzériát ,és hogy nem Suzukiban
gondolkodik valaki.Ameddig nincs család,nincs felelősség,és fiatal valaki,lelke rajta tegye. De egyvalamit viszont mégsem értek .Ha már valaki öreg autót néz ki magának,miért nem veszi a fáradságot,hogy egy kicsit tájékozódjon,ismereteket szerezzen a témában ?
Kedves mercis srác! Te pl. mi a szarért a pápaszemest vetted? Tudod,hogy az minden idők legszarabb Mercédesze? Tudtad,hogy mondjuk,a 124-es sokkal nagyobb élményfaktor,harmada áron fenntartva?
És Te Omegás fann ! Te meg megvetted ,azt az autót ami legendásan szét tud rohadni. Tudtad pl. hogy a szivar audi sokkal de sokkal jobb autó? És az nem rohad,ennyire,ha nem volt pépé törve.
Sőt egyáltalán nem rohad.
Nekem persze tök mindegy,hogy mibe borítjátok a lóvét,de lehetne ezt okosabban is.

Mérges 1234 2013.04.14. 16:49:57

Omegás dumája nem is konzisztens, egyik helyen azt írja, hoyg a motorhoz még nem kellett nyúlni, kicsit lejebb, meg a hengerfej javítás 68 ezer.....

800 + 200 -zért 10 éves közepes mérető vagy nagy vasakat lehet kapni, amik ezerszer jobbak, de nem is ez a gond, hanem az, hogy beül egy majd 30 éves szarba és leugat mindenkit, akinek kicsi normális autója van..... :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.14. 17:07:25

A cromás gyerek már elsőre is kurva idegesítő volt.

DeezL 2013.04.14. 17:20:17

@Dövan: az Opelnek igazából a 8 szelepes motorjai sikerültek jól,az Ecotec,Twinport negyedannyit nem ér... A vectrában is elég jól ment a 8szelepes ha az jó tud meglepetést okozni higyjétek el! de amúgy ebbe a bódébe a 3.0 V6 ami szépet megy:)

3 gb 2013.04.14. 17:27:47

" ("Tökéletes" számomra)! Ha csak össze nem töröm akkor még sokáig "együtt" leszünk."
Tulajdonképpen meg is érdemled!

DeezL 2013.04.14. 17:31:37

@Sirius01: itt kaposváron rengeteg taxisnak w210ese van és mindegyik elégedett vele(soros adagolós diesellel semmi gond nem volt ). nem a motorjával van baj,de az igaz hogy a 124es sokkal jobb volt!210esnek inkább a rohadás a fő baja szerintem...

De ha már itt tartunk akkor inkább az első szériás A6os audi sor 5 TDI az volt nekem 2 évig anno,király volt,csak azóta sem találtunk normális állapotút,akinek meg tényleg nagyon jó,olcsón nem adja el,ami érthető is.

Brúno 2013.04.14. 17:58:54

Mercedes (ehhez van a legtöbb közöm)
a taxisok sokat tapasztalt emberek, némely még otthon is szerel. Nagy érdeklődéssel figyelik, amikor az autójukon csinálok valamit, mire beérnek a műhelybe, már a kollégákkal megkonzultálnak ilyenkor némelyik már hozza is az alkatrészt, mert a "múltkor ezt cseréltem, és megjavult..." Aztán gyakran megdöbbent arccal találkozunk. Persze sokszor bejön a találgatás, mivel típushibái vannak szinte csak az autónak. Ahogy a féklámpa kapcsoló. Előfordul (igen gyakran), hogy valamelyik más egysége lesz zárlatos az ABS-nek, diagnosztika nélkül erős találat. P-ből amúgy valószínű ezért nem engedte ki, csak néha, vagy a kulissza miatt (találgassunk). Az izzítógyertyát kilehet venni anélkül is, ha nem veszik le a hengerfejet, keress olyan műhelyet, ahol van ilyen szerszám! Amúgy a Lehel-tér környékén van egy ember, aki pixelhibás óracsoportot javít, ügyes nagyon. Amúgy jó az ítélet, és igen informatív! 5,4L/100km ez a legkisebb, amit ettől a motortól láttam W210

Gabber_ 2013.04.14. 17:59:27

Ez az omegás valami lakótelepi csillagharcos lehet, akire rásóztak valami rommá rohadt koszvadékot. Személyiségzavaros balf*sz! Oké hogy szereti, és költ rá, hajrá! Papp Tibivel kezet foghat a mercis nyűglődései révén.

De miért kell saját magát nyugtatgatni? Ez minden csak nem racionális választás... inkább hobbiautó. Elavult lassú és sokat zabál. Egyébként az 1.3 as swiftemmel megenném reggelire a lámpánál:)

Pepejoe 2013.04.14. 18:07:07

Jók azok az Omegák, nincs velük semmi baj. Nem a leglerúgottabbat kell megvenni és kész. Valóban alulmotorizáltak egy kicsit, az a 20NE még a Vectrába is kicsi egy pöppet. Ettől függetlenül ez egy utazóautó, nem gáz-fék, megáll, csorog a dugóban, elindul, 2-3 sebességet vált, megáll...itt valóban kiderül, hogy nehéz az autó, adni kell neki, hogy haladjon. Akkor meg zabál, ez van. KI kell menni vele a városból és stabil pályatempóval menni, erre van. Ezzel mindenkinek tisztában kell lennie, mielött ilyesmi autót vesz, és ebbe beletartozik a szivar audi is meg az összes kortárs kivétel nélkül. Aki meg városba járkál, ott a robogó, lehet venni, ott a Matiz és egyéb vackok. Ott a BKV. Bicaj. Kompromisszumokat kell kötni, tudomásul venni, hogy egy járművel nem okés. Én is bemegyek a kocsival egy metróig, leteszem és BKV, az tervezhető, autóval át a városon nem tervezhető. Én sem vagyok gazdag, de sajna mindegy, hogy a kocsim 9-et vagy 7-et eszik városban, ugyanis a város használhatatlan.

Pepejoe 2013.04.14. 18:16:49

@Pepejoe:
Mindezek fényében ha már ezen kettő közül választani kell, inkább ez az Omega, mint egy Ignis vagy Swift és hasonlók. Mindenkinek magának kell kitalálnia, mire használja majd a kocsiját és mi a fontossági sorrend. Ha hülye hozzá, olyan kocsit vegyen, aminek a géptetőnyitóját sem kell tudni, hogy merre található, hisz' nincs rája szükség. Egy huszon X éves kocsiét időnként érdemes kinyitni valóban. Ha ez probléma, akkor újabb kocsit kell venni meg azt tudomásul, hogy nem tudok megfogni egy 13-as kulcsot és egy kombifogót a megfelelő végén. Én sem tudok könyvelni meg iratrendezni.
Más: ne feledjük el, hogy a mai napig milyen autók dominánsak a forgalomban, márkától függetlenül. Opel, Audi, BMW, MB, meg a többi. Akár szürke egér az összes, akár csak egy része, ott vannak a forgalomban és ez a sajnálatos magyar ridegtartást figyelembe véve nagyon jó eredmény, tehát általában használható márkák.
U.i.: A légtömegmérő és a légmennyiségmérő messze nem ugyanaz.

Dr. GGG77 2013.04.14. 18:20:11

"A kis "nyálgépek" mindig le akarnak hagyni a "szutyuki" méretű autókkal (minden autót ebbe a kategóriába sorolok ami kissebb mint 4 méter, 1800 köbcenti-nél kissebb motorral rendelkezik és 100 km/h felett nem gyorsúl) pedig esélytelenek."

Az ilyen balfaszokat szoktam porrá alázni a Puntoval. :)

Dr. GGG77 2013.04.14. 18:23:39

@Hota: "Megkockáztatom, még egy legelső szériás 1.6 Swift is megfingatná rendesen"

Bőven, de már egy 1,3 16V is.
Nagyon kellemes utazóautó egy ilyen 2.0 automata Omega, bírnám én is (igaz inkább már egy 136 lovas Omega B-t), de pont az ilyen seggfejek tapossák ezeket rommá, akik azt hiszik, hogy a nagy autónak röpülnie is kell.

Dr. GGG77 2013.04.14. 18:29:47

@Pepejoe: "ugyanis a város használhatatlan."

Azért én inkább kocsival nyomom a Kelenföld-Budakalász vonalat (rendszeres) 30-45 perc alatt, mint BKV-val 1,5 óra alatt.
Vagy korábbi példám: Lágymányos-Kőbánya kocsival 20-40 perc, BKV-val 1-1,5 óra.

Hacsak nem a szűken vett belvárosban (kis körúton belül, Budán pedig a Margit krt.-Krisztina krt., plusz belső Lágymányos) vonalon belül) dolgozik valaki (és viszonylag közelről jár be oda) az autó még mindig agyonveri a BKV-t menetidőben.

Polifémosz 2013.04.14. 18:58:51

Tényleg nagy arc az Omegás, de mindenki másként próbálja kezelni a komplexusait. Még mindig jobb mint, ha minden nap jól elverné az asszonyt. :-)
Egyébként egy ilyen öreg autónál tényleg nem sok évi 160.000Ft, ha ebben minden benne van a benzinen kívül főként, ha az előző tulajok hagyták lekalódni.

Agr3ssor 2013.04.14. 19:27:21

@Pintyöke: Nem ezért veréb az opeles... 5 év alatt 8 kiló nem egy nagy összeg.... Évi 130 guriga körül, röhej...

Nekem a tálalás nem tetszik!! Soha nem értem azokat, akik más emberek igényeiről nyilatkoznak, meg azokat véleményezik...

Tökéletesen megértem azt az embert, aki 1000-es Swift-et vesz, meg azt is, aki lomha ezeréves szívódízel kombit...
Az az érem másik fele, hogy ÉN nem olyanban találom meg a számításaimat... De nem fogom lenézni, meg lehülyézni...
Mindenre van érv, és ellenérv... Mindenkinél más a prioritás...

@Dr. GGG77: Az 1.3 8v egy jó rajttal partiban lehet ezzel az Opellal, az 1.3 16v meg bármikor megeszi... Megkockáztatom, még a C20NE Calibra-t is...

The Good Boy ! 2013.04.14. 19:31:59

nekem erről az opelos "gyerekről" az jutott az eszembe, hogyha az én gyermekem 7-8 évesen ilyen helyesírással és ilyen nyelvtani tudással lett volna felvértezve, "kitagadtam" volna.
"Stílus maga az ember"! Ennek az ítéletnek a gazdáját nem is véleményezem, mert nagyon "gáz". Azt elismerem, lehet egy autót rajongásig imádni, de nekem az a tapasztalatom, hogy aki a legjobban isteníti a "hulladékot", az fogja a leghangosabban szidni az adott típust pár hónappal az "eladást" (bocsánat a megszabadulást) követően! Nagyon régen, amikor én is tizenx éves vasakkal jártam, én is próbáltam magamnak bemagyarázni, hogy a világ legjobb gépe az enyém (mondjuk én legalább nem hangoztattam), viszont utólag csak egy esetében mondhatom, hogy visszasírom azt az autót: egy hibátlan Renault 5 GT Turbot. De igazából az is csak akkor vált felejthetetlenné, amikor egy kisebb afrikai ország éves nemzeti összterméke beleborult.
Mondjuk azzal legalább tényleg lehetett "gizdáskodni", mert nem sok ellenfele volt

invisibility 2013.04.14. 19:34:09

Én nem tudom, hogy ki mit lát ebbe az Omegába, de szerintem egy rohadt ronda, buta autó. Egy részletet sem látok benne, amit más ne oldott volna meg jobban a kategóriájában. Különös perverzió kell ahhoz, hogy valaki egy huszonöt év körüli Opelt ápolgasson. Lehet a tulajnak vajdavér folyik az ereibe, és emiatt ragaszkodik a típushoz. Azé mégsem egy Vectra! ;)

The Good Boy ! 2013.04.14. 19:42:29

És még valami: Erről az Opelről az egyik ismerősöm fészliftelt 2,2d B omegája (vagy az már "c"???) jut mindig eszembe: Amikor kb. évente, fél-évente egyszer megkérdezem tőle, hogy mi újság a géppel, nem gyújtod-e még fel, mindig azt a választ kapom, hogy "...éppen most toltam bele egy pár talicska méregerős nemzeti valutát, most nem érdemes eladni, hogy másnak legyen egy hibátlan autója évekig, most már tényleg minden jó rajta, inkább megtartom, mert így jó lesz most már tényleg elég sokáig..." Aztán ugye fél-, egy éven belül behal egy teljesen más "részleg", aztán irány a pénzzel púposan pakolt talicska a szerelőhöz, meg a remény, hogy most aztán tényleg jó lesz évekig. És ez így megy már vagy 10-12 éve, amióta megvette!

h.pityu 2013.04.14. 19:44:35

"ugyanis a város használhatatlan"
Hát, ha nem a pénteki dugót nézzük, akkor még a metróval is szívesen kiállok bárhol. Ezt a kijelentést néhány éve (úgy 5-6) teljes mértékben osztottam volna, csak ma már az autózás finoman szólva is luxus lett. Ha csak azt számolom, hogy négyen megyünk egy kocsival, akkor még a bkv-nál is olcsóbbak vagyunk, az utazás színvonaláról nem is beszélve. Csak ugye van fenntartási költség oldala is a dolognak.

Omega:

Értem én, hogy itt megszólal néhány swift tulaj, hogy a maga oldalára billentse a mérleget, de egy dolgot hajlamosak elfelejteni. 190cm vagyok és ültem már swiftben, valamint "láttam" a mögöttem rendelkezésre álló teret....hát nem egy hangár. Mondom ezt úgy, hogy a fiam még a golf V-ben is eléri a háttámlámat a gyerekülésből. A swift egy megbízható, jó értelemben igénytelen kocsi. Csak iszonyú kicsi, így sokaknak nem opció. Vittem 1.6 sedant, még harmadikban is fütyült az a virsli kereke és száraz volt az út. Az omega legalább jó helyen hajt.

Bambano 2013.04.14. 19:50:14

@kantorlaszlo: ez olyan totalcar stílus, hogy 200k-s autóra még 800-at :) annyiból igaza van, hogy most egy millerből van egy olyan autója, aminek pontosan ismeri az állapotát, és ez gyakran felbecsülhetetlen értéket jelent.

a 8 litert meg nem azért írja, mert kisebbségi érzése van, hanem mert dicsekszik vele. mindenki, aki ekkora méretű autót lát és még nem volt olyanja, folyton azzal jön, hogy mennyit zabálhat. közben pedig nem is zabál sokat.

egyébként a kisautó meghatározása: ránézek a bal tükörre, nem látom, ránézek a jobb tükörre, ott sem látom, akkor kicsi :)

invisibility 2013.04.14. 19:57:51

@The Good Boy !: Ilyen az amikor az ember csak a belefektetett pénzt nézi, mintsem beletörődne abba, hogy a nemzeti vagyonok elköltése után sem lesz sose jó kocsija mert alapból szar.

@h.pityu: Lehet jó helyen hajt, de több előnye nincs. Az, hogy te magas ember vagy még nem lehet ok, hogy egy Omegára essen a választásod, hisz kategóriájába vannak sokkal sikeresebb modellek. A másik meg mióta hasonlítunk össze egy bálna méretű autó és egy kis városi cirkálót helykínálat terén?

Psychodor 2013.04.14. 20:05:36

Az Omegást én teljesen megértem!
Nem volt annyira felelőtlen hogy túlvállalja magát egy újabb de hiteles autóval,helyette választott egy méretes de fenntartható járgányt!ráköltött 800.000!a hitelesek mennyit költöttek rá az autójukra 6 év alatt?részlet+szerelő!....lehet gondolkodni!
Az nem okés hogy leszólja a kisebb autósokat,de az igaz hogy rengeteg kis járgányban ülnek versenyző palánták kik azt hiszik velük együtt mindenki a pirosnál a rajtot várják!!
8 éve vezetek,és 4 autóm volt eddig!
MX3,Ford Ranger amerikai Pickup,Mitsubishi Eclipse és most egy Subaru Legacy!tehát ültem én ilyenben és olyanban is!
Szerintem egy kis szerénység nem ártana a döntése mellé,de hajrá,még pár yoo évet neki az omegával!!

Saratoga V6 2013.04.14. 20:14:26

Mindenki a saját elmebajában üdvözül szerintem. Én jobban megnézek egy szépen rendben tartott "A" omegát mint bármilyen új prémiumot mert az előbbi ritka (hangsúlyozom, hogy nem a fossárohadt lomis bontószökevényekre gondolok) míg az utóbbiból minden kilóméterre jut minimum 4 db. Az ízlésről meg lehet vitatkozni csak nem érdemes. Ennyit az autóról. A vezetőjét meg kiválóan minősíti a véleménye a 4 méternél kisebb autókról. Csak össze ne találkozzon lámpánál mondjuk egy mazda 323 1.6 GTX-el mert ott csúnya nagy p.csázás következne.

invisibility 2013.04.14. 20:17:26

@Saratoga V6: Nem kell a nagy mellény ;) A 323-nál kissebb talicskák is megfingatják a jó öreg omegát a büszke tulajával együtt :)

Saratoga V6 2013.04.14. 20:24:00

@invisibility: Azért írtam pont ezt mert mindkettőhöz volt már szerencsém úgyhogy rögtön a gtx meg a tarkónbaszós fejtámla villant be amikor olvastam. Amúgy szerettem az omegát is csak az teljesen más karakter.

Sirius01 2013.04.14. 20:25:47

@DeezL: Hát igen ! Audi A6 széria,sor 6 dízel. Az egyik valaha gyártott legjobb autó. És most rakjunk mellé egy A Omegát.Na mindegy. Csak röhögök.Hát 800-ezret rákölteni egy ilyen vasra,mikor ezért az összegért már sokkal jobb autót is vehet az ember...mint pl.a sorhatot.

Jossarian 2013.04.14. 20:26:21

Latom arad a tolerancia a kommentekbol, mint mindig... :) En annyira nem vagyok tolerans igy hat megkerdeznem azoktol akik annyira dicserik a "jo kis" suzukikat meg alazos puntokat, hogy: baszki, te nem felsz, hogy meghalsz, te es az egesz csaladod ha koccansz egy olyan kis szarkupaccal??? Ha ket tonna vas koccan 750 kg vassal, akkor kurvara nincs mar jelentosege a gyurodozonaknak meg ilyesminek, a ket tonna vas ecceruen eltolja a 750 kg vasat. Ezert (is) adok igazat az omegasnak, mert o biztonsagban utazik, ti meg felhettekk a szuzukiban.

Hurri Kán 2013.04.14. 20:28:44

@Sirius01:
A 2,5-ös sor 5 dízelre gondolsz, amit a V6 dízel váltott, okostóni?
Volt sor 6 is, igaz, az Omegában benzinesből, dízelből meg a BMW-nek. A többi stimmel.

Fejesrob 2013.04.14. 20:30:02

Annyira drága a benzin, hogy Bp.-en tök jó mostanság autózni.

Omegás: Az ilyenektől tartok az utakon. Előtted megy 80-al, megelőződ, visszaelőz és újból beáll 80-al.

Elég nyilvánvaló, hogy a legtöbb ember kompromisszumokkal vesz autót. Ford is megmondta, hogy a legjobb autó az új autó, tehát aki hosszútávra vesz egy db. autót az vesz valami vadi új kisautót. Bp-re és nagy néha vidékre, ez igaz a Bp-i bejárásra is, az olcsó kisautó a legjobb. Többnnyire egyedül utazol, keveset fogyaszt, 130-nál sehol nem mehetsz többet, de a mai kisautók lazán mennek 130-al hegynek felfelé is, még a tegnapiak is.

Van aki pedig az élményért köt kompromisszumot. Erre azonban csúnyán rá lehet fizetni és sokan nem vállalják a kockázatot. (Használt komolyabb prémiumautókra, terepjárókra gondolok).

Sirius01 2013.04.14. 20:37:22

@Hurri Kán: jaja elírtam.de azért nem kell okostóniskodni.

Pepejoe 2013.04.14. 20:38:08

@Dr. GGG77:
Ezért írtam, hogy mindenkinek magának kell végiggondolnia. Ha nem kell bemenni ill. átvágni a városon, természetesen adott egy autó. Az ilyen helyeken nincs tötymörgés, nagy a "játék" az autóválasztásban, egy V6 sem fog szignifikánsan többet fogyasztani egy 900-as Matizhoz képest,ha normál tempóban haladhatsz folyamatosan. Az agglomerációban és a külső kerületekben sajnos verhetetlen az autó (vagy motor) a bkv-val szemben.Nekem Bp. két, szinte legtávolabbi pontja közt kell másznom főműsoridőben, ami autóval teljesíthetetlen. Ezzel többen vannak így,mint pl. a te halmazodban lévők. Gyilkolod a technikát, az idegeidet és az üzát. Az üzát azért jegyzem meg külön, mert ilyenkor egy kis ccm.es verda is meglepőeket tud zabálni, ajjaj..
Arra akarok kilyukadni, hogy városba majdnem mindegy mit veszel, lezabálja az agyad, vagyis akár egy Omega is lehet, az legalább autó, még ha öreg csotrogány is, egy max. 2 literrel kevesebbel kevesebbet fogyasztó kocsival nem vagy előrébb. Na. :)

redriot77 2013.04.14. 20:50:45

Az omegás srác védelmében annyit hogy ez az első saját autója. Így azért érhetőbb a "kissé" elfogult iromány. :) Persze kissé fura választás egy öreg Omega, ha nála elsődleges célpont a "nyálgépek" és "szutyukik" alázása. Inkább élvezné a terpeszkedős kényelmet, a csendes országúti suhanást - de hogy egy huszonéves, alulmotorizált batárral azt nézegetni hogy kit gyorsuljon le? Érdekes választás. :)

The Good Boy ! 2013.04.14. 20:59:58

@Psychodor: Látom nem érted a lényeget!

Nem a felelőtlenséggel van a baj, hogy végre van valaki, aki nem akarja túlvállalni magát, hanem a stílussal. Azzal, hogy lenézi a többi közlekedőt, azzal, hogy minden kisautóval szemben potenciális versenyt és elnyomást vizionál, gondolom napi szinten veszélyeztetve mások testi épségét.
A 8k/5év leírva soknak tűnik, a 160 viszont tényleg nem sok éves szinten (nekem a 2 autóm a két műszaki közötti 2 év során műszakikkal, az éves szervizekkel, kopó alkatrészek cseréjével együtt sem kerül többe), tehát még ez is relatív, hogy sok vagy kevés!

A másik: alapvetően a közlekedők gondolkodásával vannak óriási gondok idehaza. Mindenki az úton kompenzál, éli ki kisebbségi érzését. A feleségem panaszkodik napi szinten (és én is ezt látom), hogy a kis smartját gyakorlatilag nem nézik autószámba. Ki- bevágnak elé, szemből akadály, autó kikerülésnél inkább leszorítják, mintsem megvárják, míg elmegy, még az is, aki az én 3 számmal nagyobb autómat ugyanott nem

para'zslo' pacikaki 2013.04.14. 21:26:26

@The Good Boy !: Ezzel a közlekedési morálos témával teljesen egyetértek. Első autómat tavaly nyár végén vettem, egy '97-es "szutyukit", előtte édesapám 1.6-os focus-át vezettem.
Annak ellenére, hogy kisvárosban közlekedem (sötét somogy megyeszékhelyén), az első 2 hétben kb. háromszor meghalhattam volna. A helyzet mindig ugyanaz volt, nem adták meg az elsőbbséget. A vezetési stílusommal (úgy gondolom) nem volt gond, lakott területen belül 55-60, azon kívül 80-90, autóúton 100 km/h-val közlekedem és dinamikusan gyorsítok az elérni kívánt sebességig.
Miután három alkalommal is megerősítették bennem, hogy nem vagyok a forgalom része, belenyugodtam és inkább átadom az elsőbbséget, ha úgy látom, hogy emberünk szintén így gondolja. Ezek után én nem tudom elítélni, ha a smartos-suzukis sofőrök 40-nel mennek 50 helyett, egyszerűen félnek a "nagyoktól". (ennek ellenére én nem tartom fel a forgalmat)

1kutya 2013.04.14. 21:27:37

a Tanár Úr megint kitett magáért, behívhatnátok már valamelyik Égéstérbe (csak menjen érte valaki Okányba és egy rekesznél kevesebb sört ne vigyen :)

becseit 2013.04.14. 21:27:52

@Hota: Ha jó a motor benne, akkor nem hiszem, hogy egy általános, 1.6-os szívó motorral olyan nagyon fingatni lehetne. A suzuki swift-nek volt két sport, vagy inkább sportos motorja, (1.3, 1.6) amiből a kisebb teljesített jobban. Egy jó állapotú, '84-es kétliteres benzin motorral szemben, gyorsulásra az sem volt fölényben.

Hota 2013.04.14. 21:45:07

A Suzukit még nem vezettem, de egykétszer forgalomban meglepően jól tartották a tempót.
0-100-ig tuti a Suzukik a nyerők, és szerintem csak 140-150 körül billenne át a mérleg az Omegához.
Nézd meg a súly-lóerő arányokat: 8-900 kg-ra jut 85-90 lóerő az 1.3, 1.6 Suzukiban, míg 1250 kg-ra jut 115 az Omegában.

Hota 2013.04.14. 21:49:53

@becseit: válasz az előző bejegyzésemben, csak lemaradt a vonatkoztatás

becseit 2013.04.14. 21:52:25

Az Opeles úriember Suzuki tulajdonosokkal kapcsolatos kijelentései egyáltalán nem szimpatikusak, sőt. Ezt mondom úgy, hogy nem igazán szívem csücske az adott típus, de tudom és elismerem, hogy minden autóért lehet rajongani.
Szerintem mindenkinek saját joga, hogy mikor és mire költi a pénzét. Ha abban az autóban ül, amit szeret, az neki a legjobb akkor talán legyen jó mindenkinek így jó addig, amíg az adott gépkocsi jól karban van tartva; nem ön és közveszélyes műszaki állapotban van.
Ha valaki meg van elégedve a saját autójával, legyen az egy harminc éves német, vagy egy vadonatúj alsó kategóriás japán és még sorolhatnám a kategóriákat, az szerintem nem azzal lesz elfoglalva, hogy egy ellenségképet állítson fel magának, hanem "élvezi" az autóját - +magasról **** ki mit gondol -ezekben az öreg autókban nincsen racionalitás, ezt sk. tudom.

becseit 2013.04.14. 21:57:30

@Hota: Igaz, a súlyt nem vettem figyelembe. Egy 80-as érából származó 115LE-s benzinmotor szerintem sacc/kb. 160-ig gyorsul (kb. 3-ik vége), utána csak a lendület viszi.

Mansell 2013.04.14. 21:59:59

Terios Népítélethez: én kb.15 éve voltam utoljára a Madarasi Hargitán autóval. Akkor a húszéves, 2101-2-es Ladával ollyan simán vittem fel négy utast mint a szél. Szóval azért nem csak a Zetor ellenfél a kis Daihatsu számára:-)

butschq 2013.04.14. 22:03:34

Azért lássuk be, a Suzuki egy jó autó. Ez az omegás srác is ahhoz hasonlítja a dromedárját. Meg a béemvések is hasonlókat szoktak, hogy a nagy tepsijük mennyivel jobb, meg úgy általában a komplexusos emberek a Suzukihoz mérik a (véletlenül sem egy kategóriába tartozó) autóikat.

Azért ez csak egy pozitív dolog a szuszka felé :)

De kérdezem az A Omega használóját/használóit, mi újság a w124-es merci, 100-as audi, e32-es bmw, 164-es alfa, 760-as volvo (?) stb téren. Merthogy az a kocsi elég erősen abban a kategóriában játszik

The Good Boy ! 2013.04.14. 22:07:19

@para'zslo' pacikaki: Az én feleségem elég "tökös legény", ezért aztán offenzív vezetéssel próbál az utakon harcolni a jogaiért, és mivel az autót mm pontossággal érzi is, és nem az a beszari fajta, ezért rendszeresen hoz rám idegbajt amikor mellette ülök, mert csak olyankor látom, hogy hogyan védi az igazát és nem fog egy szabálytalan, komplexusos barom elől az árokba hajtani, mert tudja, hogy előbb tér az magához és rántja el a kormányt (persze a másik autós sávjából), amikor úgy érzi, hogy a péniszméret hosszabbításra szánt eszköz megsérül, minthogy a taplósággal nyerjen ismét önigazolást.
Elég veszélyes játék ez egy kindertojásban talált plasztikautóval, de ő így próbál harcolni, és "nevelni".

Tényleg jó példa volt rá anno az R5 GT Turbom, mert az autó hátulján virító piros felirat minden idiótát arra sarkalt, hogy letoljon, vagy versenyt provokáljon. Egy darabig vicces volt látni az erőlködést, aztán beleuntam, és inkább az index jobbra ki, hagy menjenek...
Bocs az off-ért!

The Good Boy ! 2013.04.14. 22:16:27

@becseit: "...legyen jó mindenkinek így jó addig, amíg az adott gépkocsi jól karban van tartva; nem ön és közveszélyes műszaki állapotban van..."

Ez az egyik oldala az éremnek, hogy az autó legyen üzembiztos, és megfelelő műszaki állapotú (ez pedig ne legyen erény, hanem alapvető kötelesség), de a másik oldala az, hogy a vezetője pedig ne legyen ön- és közveszélyes, mert lehet bármilyen jó karban egy autó, ha a gazda letarolja a forgalmat csak azért, mert 4 méternél kisebb, számára autónak nem számító "szutykok" vannak a közelében.

DeezL 2013.04.14. 22:39:51

@Sirius01: tényleg nagyon jó volt!
Én sosem akartam A Omegát mondjuk:D B omegát néztem csak magamnak de igazából nem kell Opel nekem már

DrSzoke 2013.04.14. 23:14:59

@Brúno: A masik kedvencem a "guglizos" ugyfel.Mar eleve lediagnosztizalva jon hozzam,tutira tudja mi a baja. :-)
Nem mondom hogy nem lehet igaza,de neha akkora okorsegekkel allitanak be es mondja biztosra,mert a neten olvasta....

S4mu3l 2013.04.15. 03:56:10

Hmm a toyota eléggé "ide vele" kategóriás, a zoknis-szandálos opelt inkább nem olvasom el.

purplehaze 2013.04.15. 07:23:59

@Hota: Igazad van! Szüleimnek volt egy 1989-es évjáratu Suzuki Swiftje. Eredeti japán gyártás volt. 1300-as motor volt benne és 102 lovas. Szerintem gyorsulásban odabaszott volna az Opelnek.
Viszont Opeles barátunkat nem tartom örültnek hogy ennyit költött öreg verdájára. Egyre jobban becsülöm ezeket az életkoru kocsikat. Nincs bennük semmi felesleges elektronika. Amit némi gúnnyal élve, nem autószerelő hanem egy informatikus javít meg.

Rocko- 2013.04.15. 07:41:10

@DrSzoke: akkor miért nem saját maga cseréli, ha ennyire okos lett? :D

becseit 2013.04.15. 08:07:15

@The Good Boy !: Teljesen egyetértünk! Ugyanezt gondolom én is; "nem keres magának ellenségképet".
(Zárójelben, az üzembiztonsághoz az ilyen korú autókba szerintem is bele kell tolni a 0.7-1.2 misit. Az üzembiztonságon azt értem, hogy hirtelen felindulásból beleülsz és nyugodtan elmész vele nyaralni, mondjuk Görögországba)
Ezzel együtt az éremnek két oldala van -itt is. Nekem egy 30 éves fauvém van. Nagyon sokszor találkozom azzal a forgalomban, hogy pár éves, alsó kategóriás jellemzően olasz és japán gépkocsikkal "nézik le" az öreglányt.
Ez abban nyilvánul meg, hogy a KRESZ-nek még éppen és a józan paraszt észnek teljesen megfelelő sebesség mellett is veszélyes manőverek közepette próbálnak megelőzni (a régi *ostalicska látványa bizonyára idegesítheti őket)-úgy gondolom, nem minden esetben betegség, vagy szülés áll a háttérben.

Úgyhogy, a másik oldalról nézve a dolgot, mindkét fél bőven tesz azért, hogy legyen miért szidni a másikat -tisztelet a kivételnek.

becseit 2013.04.15. 08:35:46

@The Good Boy !:
OFF
Erről jut eszembe; most cseréltettem le a téli gumikat nyárira. Mivel nem sok kilométert rakok bele az autóba, kapom a kritikát, minek ilyen gumi, ez álltában fog tönkremenni. Erre mondom neki, hogy mivel nincs semmilyen 3 betűs kütyü az autóban, kénytelen vagyok -ehhez az autóhoz- jó minőségű gumikat használni. Ezen a ponton elkezdett panaszkodni; pedig manapság mennyire nem divat a gumikkal foglalkozni.
Először azt hittem, hogy ezzel, az itt ismeretlen márkájú, távol-keleti gumiabroncsokra gondol, de nem. Idézem: menj be egy parkolóba és nézd végig az autók gumijait. Jó néhányban meg lehetne borotválkozni.
Pedig szerintem ez lenne a karbantartási kötelezettség egyik legalsó szintje -a gépkocsi korától függetlenül.
ON

Hota 2013.04.15. 09:03:52

@becseit: A legfélelmetesebb az, hogy sokszor a fuvarozó cégek is a gumin spórolnak, mert hát több milliós tétel felgumizni egy nyerges vontatót. Egyik ismerős kamion sofőr, 40 tonnás nyergest vezetett, tavaly hívott, hogy nézzem meg milyen gumikkal kell közlekednie. Elképzeltem, hogy majd látok egy kicsit lenyalt 2-3mm-es futófelületű gumit, de NEM: ahhoz képest ami azon a kamionon volt az F1-es slick az terep gumi volt. Ultimátumot adott a főnökének, új gumik egy héten belül, különben felmond, mert nem kívánta hogy a lelkén száradjon mondjuk egy négy tagú család halála, egy esős novemberi napon. Nos azóta nem dolgozik már ott, sofőr pedig lett másik a kamionra.

DrSzoke 2013.04.15. 09:10:49

@Rocko-: Jo kerdes....meg azt is szoktak mondani,konnyu es gyors munka.Na,akkor csinald wazze...

bigpond 2013.04.15. 09:25:04

@Jossarian:

A valaszom a kerdesedre : " baszki " en nem felek, soha eszembe se jutott felni.
Csaladom nincs, gyereket nem csinaltam akit feltenem kelljen, ha kocsiban kell meghalljak akkor ott halok meg. De tudod mit , egy nagy auto meg nem kulcs az orok elethez, sokan pedig ugy nyilatkoznak rola! Abban viszont egyet kell ertsunk , hogy a kis auto meg nem egyenlo a halallal, ahhoz elobb utkozni kell. Meg fogsz halni te is igy vagy ugy ' akar hogy kapalozol , meg az is lehet , hogy a 2 tonnas " vasba"

Aztan van nehany dolog aminek igen nagy eselye van:
Busszal, teherautoval , vonattal utkozol, fanak mesz 100-al
Egyaltalan nem utkozol ( van ilyen is)
Oldalrol kapsz valakit , na ekkor az Isten nem ment meg , "vas " ide vagy oda
Utkozol es sokkal jobban jarsz ha beledoglesz mintha tuleled

bigpond 2013.04.15. 09:26:18

Az elet mas teruleten milyen ovintezkedeseket teszel? Mindent bebiztositasz , hogy semmi baj ne tortenhessen? Es mi van ha valamit veletlenul kifelejtesz? Hordasz-e vedosisakot a belvarosban? Ha nem akkor itt az idelye mert barmikor fejedre eshet egy viragcserep, akarmi a hatodikrol. Es a gyerekek? Az elet nem foroghat a biztonsag korul.

Mondom mindezt ugy, hogy nekem van ez is az is, nem felek a 800 kilosban, es nem erzem magam kiralynak a 2 tonnasban sem. Ja es a kicsiben nincs legzsak, ABS stb.
Van meeg kerdes?

Bocs ha mindent most rad, de rossz helyen voltal rossz idoben.

Rocko- 2013.04.15. 09:29:34

@DrSzoke: volna ám meglepődés! :)

bigpond 2013.04.15. 09:50:09

@Jossarian:

Meg egy dolog, a vasarlasnal egyaltalan nem volt szempont a biztonsag. Annyira nem , hogy nem neztem elotte toresteszteket, nem szamolgattam a csillagokat. Fogalmam sem volt a vasarlasnal hany legzsakja van az automnak, mert egyszeruen nem erdekel es nem volt szempont !

muhi 2013.04.15. 09:51:45

@The Good Boy !: az a helyzet, hogy sokan feltételezik, hogy majd az eladás után szidni fogja a most imádott autóját. De nem, nem fogja. Az ilyen ember soha nem fogja annak látszatát kelteni, hogy egyszer, valahol nem a tökéletes döntést hozta. Ez az ember tévedhetetlen, az autó tökéletes és kész.

OstobaBMWs 2013.04.15. 11:17:43

a Croma-s srac jokat ir. Inkabb ez a Croma, mint egy 7-es merci, vagy S klassze béemwéj. Opel a mai kor warburgja.

Rocko- 2013.04.15. 11:28:26

@Hurri Kán: az is Corolla.
csak jobb a marketingje. :)))

Abfangjaeger 2013.04.15. 11:29:59

@Józsi a guminagykeres: @Hurri Kán: nem akarom egyikőtöket sem megbántani, de németektől szállítással 100€ alatt van az ára az újnak.

Hurri Kán 2013.04.15. 11:31:52

@Rocko-:
Majdnem. De kacsáért mégsem lehet kapni ;-)

@Abfangjaeger:
Én tudom, csak nagyotmondó barátunk szerint kerül minyimum 200 ezer forintba :)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2013.04.15. 12:06:35

Az omegásnál kár hogy a 800.000 -be egy marék műanyag bolha nem fért bele, hogy ne nyöszörögjön.

zerge44 2013.04.15. 12:47:20

El nem tudom képzelni hogy egy olyan autónak, melynek értéke töredéke vagy azonos mint egy új swiftnek, legyen az merci/béemvé/audi estébé vagy akármelyik a szalagról lehányt használt tucatautó bármiféle presztízse legyen, hacsak nem valami sok évtizedes, szinte gyári állapotba pofozott anno nagyon áhított négykerekűről van szó. Egyszerűbb lenne azt írni hogy azért vesz az ember használt luxusautót mert kényelmesebb, nagyobb teljesítményű mint egykori alsóbb kategóriás társai, az alkatrészárak és beszerezhetőség, a szervizelés és a fogyasztás csak ezek után következnek számára.

Chabs 2013.04.15. 13:02:47

@The Good Boy !: En is most gt turbokat nezegetek, nemreg vettem egy super 5 1.1 campus zsir jo allapotban, a 45 loereje is boven eleg a varosi forgalomra (mondom ezt ugy hogy van egy e39 523i -m is) milyen kis raketa lehet a 120 le turbo jezus isten :D ha talalok egyet gyonyoru allapotban megveszem es megtartom az utokor szamara.

bda 2013.04.15. 13:03:59

@Hota:
Van igazság amit írsz, de azt is tudni kell, hogy egy Euro I,II motor még egész más fordulaton adta le teljesítményt. Valószínű az Omegánál 2500-fordulatnál nagyobb lóerő áll rendelkezésre mint a Suzukinál. Nekem egy 1,8 mondeom van 115 le, vezettem 1,4 corsát, thaliat, közel 100 le-vel. Míg az én gépemnél 2500 fordulaton már érezhetően megjön az erő, addig az előbb említett autók 3000 alatt jóformán meg se mozdulnak.
Szerintem 100-ig nagyjából partiban van egy omega és egy szuzi egymással, de onnan előnye van a nagyobb motornak, főleg előzésnél. Persze kivételek mindig akadnak, mondjuk egy 1,6 160 le VTEC Honda Cicic porig alázná az Omegát, meg sok nagyobb autót is.
Ja és az Omegás amúgy tényleg egy barom.

Chabs 2013.04.15. 13:09:13

Omega: Nekem biztos nem kene, nem valami megbizhato, egy utazo autonak sztem keves a 115le es kozep kategoriaban zavarna ha csorog zorog benne minden. Persze sokkal jobb mint valami vacak vadi uj verda hitelre:)

Hurri Kán 2013.04.15. 13:12:56

@Chabs:
Nem kevés bele, hidd el (tapasztalat). 150-160-at erőlködés nélkül tartja, megpakolva is. És 10 óra után sem úgy szállsz ki belőle, hogy mindened fáj.

Zolus84 2013.04.15. 13:12:59

@Hota: Nekem a testvérem sofőr, ott is ez a helyzet. Mindenféle futózott meg kukázott ezeréves szarokkal járatják őket. Volt már, hogy úgy küldték el fuvarba, hogy a fele kerekeken volt csak fék. Bele is szaladt egy vészfékezésbe, és majdnem kereszbefordult alatta a teherautó. Sajnos így van, ahogy mondod, találnak helyette mást, ha neki nem tetszik. Kisgyerekkel az ember nem annyira vagány, inkább bevállalja a ritikót, és vigyáz az úton, de sajnos mindent nem lehet kivédeni. A másik, hogy a tachográffal is manipulálni kell nekik, rendszeresen túlhajtják őket, jóval többet vezetnek a megengedettnél. Nem csoda, hogy előfordul, hogy elalszik a sofőr, aztán tarol, szerencsés esetben csak bokrokat vagy szalagkorlátot.

Chabs 2013.04.15. 13:21:58

@Hurri Kán: Nekem volt mondeom 130le az epphogy csak eleg volt, a 170le bomit erzem optimalisnak, szuper jo vele nyugodtan kruzolni de megy mint az okor ha odalepsz neki. Ami ennel gyengebb az is fogyaszt ennyit egy ekkora kasztniban, ami ennel erosebb az csak hab a tortan:D Varosba meg nagyon jol megy a kicsi renault-m is, varoson kivul meg lenduletbol :D

Lük 2013.04.15. 13:28:13

Remélem a digó limóst mindenki elolvasta... baszki hogy a francba ér rá valaki ennyit gépelni?

Chabs 2013.04.15. 13:32:03

@Lük: Az kiraly arc, olvastam, megy az elet falun:) a kepeket nezve milyen szepen be van karpitozva.

The Good Boy ! 2013.04.15. 13:38:36

@Chabs: sok sikert a kereséshez, de sajnos kicsi az esély egy épkézláb példányhoz. Tizensok éve, amikor én eladtam (hogy az első saját új autómat megvegyem), akkor a vevőjelölt által kért állapotfelmérésen a renault szervizben ketten is mondták, hogy ha neki nem veszi meg mégsem, akkor majd ők megveszik, mert nem láttak még olyan jó motorikus állapotú példányt. Ehhez képest az új tulaj két nap alatt kinyírta a turbót annak ellenére, hogy elvileg már volt ilyen autója korábban és a "használati utasítást" is "mellékeltem" neki. Majd pár hét múlva hallottam, hogy az autót rácsavarta egy vastagabb fára... Ezen már csak ezért sem lepődtem meg, mert a vétel során elmondta, hogy az előző turbója is totalcar lett.

Lük 2013.04.15. 13:40:05

Még volt ideje a tróger "márka jel lepisáló" matricára is, nincs több kérdésem.

Hurri Kán 2013.04.15. 14:22:34

@Chabs:
Nyilván nem volt túlmotorizált a 115 lóerőtől, de normális használatra tökéletesen elég volt. Nyilván jobb volt egy fokkal ebbe a bódéba a 2.6-os 150 lovas benzines, a mérsékeltebb teljesítményért cserébe a c20ne viszont kb. a világ végéig + 1 napig kitart. (Értelmes használat és karbantartás mellett persze)

Aldo Moro 2013.04.15. 15:09:23

Csákány! A matricát ajándékba kaptam azzal a kitétellel, hogy fel kell tenni. Ilyen, amikor az ember fogadást veszít. Már rég nincs rajta, mivel egy kicsit más színe lett. Az Ízirájder Öcsém feliratot sajnálom, azt tényleg én tettem rá.

Lük: nem egyszerre gépeltem be, kinek van arra idegrendszere. Csak ha történik valami, ami azt jelenti, hogy elromlik, azt bele szoktam írni.

Na, Béke!

Józsi a guminagykeres 2013.04.15. 15:35:01

@Abfangjaeger: légtömegmérőnek vagy légmennyiségmérőnek?

Abfangjaeger 2013.04.15. 16:09:03

@Józsi a guminagykeres: egyik 68-75€ között változik, a másik 87€, 13€ pluszba a szállítás.

Józsi a guminagykeres 2013.04.15. 17:40:13

@Abfangjaeger: Az tényleg nem vészes és milyen márka a légmennyiségmérő?

Rocko- 2013.04.15. 17:47:44

@Lük: az megvan hogy nem egyszerre írta?
azért vannak ott a dátumok. olvasni tudók részére.

JaxTeler 2013.04.15. 18:12:51

Egyszer vezettem régi Swiftet, megmondom őszintén, hogy majdnem féltem benne, futómű kasztni stb. Nem ad túlzott biztonság érzetet. Ettől függetlenül egy jó kisautó, nem kell fikázni.
Többen írták itt, hogy kis kocsikat nem nézik semmibe az utakon. Ezt én is tapasztaltam, édesanyám Seicentoját hajtottam egy jó ideig, és tényleg. Jön szembe veled vmi nagyobb kocsi és mondjuk kerékpárost kerül, nem érdekli hogy ott vagy. Ha nem akarsz ütközni mennyéé az árokba.

Brúno 2013.04.15. 20:03:15

@DrSzoke: ilyen érdekes mód nem nagyon jön hozzák, drága a szerviz azért, vagy nem mer megszólalni... :D

Brúno 2013.04.15. 20:08:03

@agresszív kismalac: huh, fejből nem megy a cím, de ígérem, hogy holnap leírom!

Abfangjaeger 2013.04.15. 20:41:49

@Józsi a guminagykeres: azt nem írja a csóka. Csupán annyit, hogy OE-minőségű a cucc és 2 év garit ad rá. Biztos, hogy nem Hella, abból csak légtömegmérőt találtam, bár az sem vészes a maga 174€-s árával.

purplehaze 2013.04.15. 20:48:19

:) Értem én hogy mi folyik itt!
De több hónap után se tudjuk hogy vajon Petra levizsgázott-e? :)

DeezL 2013.04.15. 21:11:37

tényleg jók a swiftek,oké hogy a karosszériája bimbi,de egy swift nem is arra való mint pl egy a6os...

ha hobby autó mert arról is volt szó, akkor én csak benzinest vennék... nekem álmom volt egy audi quattro,vagy egy 635csi:)

Omegánál volt olyan hülyeség hogy amikor olvastuk ki,beírta az FHP jeladót hibának ha nem járt a motor,puritán buta számítógépe van

DeezL 2013.04.15. 21:20:48

@Chabs: ez így van... a hitel hülyeségmindenki addig nyújtózkodjon ameddig a takarója ér. akkoriban a németeknél ez volt az átlag pl 1.8as jetta 90le volt BMw-kben mercikben volt inkább a lóerő

Brúno 2013.04.19. 18:53:57

@agresszív kismalac: Alig utcában 13 ker, bocsi a holnapért...
süti beállítások módosítása