Heti merítés

  2013. március 10. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Kiváló útitárs

29976

Jelenvoltam mikor az autó megérkezett a kereskedő telephelyére, nagyobb hibát nem találtam rajta, de néhány bosszantó apróságot igen. Az autó egyik (pont a motorindító) akkumulátora teljesen le volt merülve. Kérésemre sem cserélték ki, csak feltöltötték.

Japán ritkaság

60578

Beülve rögtön otthon érzi magát..Már aki megszokta a jobb kormányt mert ezeket az autókat a japánok csak saját részre gyártották.Természetesen szürke import útján eljutott majd mindenhova pár darab de ahogy nálunk se gyakori úgy nem lett nyugat Európában sem az utcakép része.

Soha többet!

60568

Lejött a Peugeot Hungária szakértője, aki azt sem tudta mihez jön, tőlem kérdezte milyen motor van a kocsiban. Szerintem ezt ránézésre tudni illett volna a látható jegyekből. Mindegy. Leszedték a hajtókarcsapágyakat, vezérművet, amikről tájékoztatást nem adtak, a jó kapcsolaton múlt, hogy a szervíz egyáltalán odaadta a dokumentumokat, fényképeket, amiken látható csíkok, barázdák voltak 15 ezer km.-nél.

Akár egy túl jó csaj : sokat kell rá költened de nem bízhatsz benne

60548

Sajnos a vétel után 2 hétre jellemzően március 15-én le is robbantam vele és trailert kellett hivnom. Itt még megvolt bennem a lelkesedés szeretem az Omegámat jól megy nagyon jól fogyaszt és kényelmes. De ahogy telt múlt az idő szinte minden hónapban előjött valami nyáron a víz melegedett a klíma nem volt tökéletes..szóval végig stresszeltem minden hosszabb utat nehogy történjen valami amikor együtt utazunk kis családommal.

R9M @ 320Nm

58762

A fikázók kedvéért nem magyarázom el, miért nem jobb az Orlandó (csúnya), Citroën (drága), Touran (még drágább), C-Max-ot (szűk 7 személynek) stb., maradjunk annyiban, hogy ár-érték arányban ez a legjobb. Nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr475125981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.03.10. 13:01:40

Szegény Omegás,de nem véletlenül nincs ára az Omegáknak.
Skyline ból kár hogy nincs balkormányos.
A többire nm is emkékszem olyan unalmas volt.

abc 2013.03.10. 13:06:24

A Peugeot/Citroen hozzáállása ilyen, sokat tapasztaltam.

Sajnos ugyanez a véleményem a Volkswagenrol is, 1 hónapos autó (Passat) 3x volt idáig szervizben egyszer tréler vitte.

Úgy látszik elmúltak az idok amikor a pénzedért kaptál valami jót.

Invinoveritas 2013.03.10. 13:12:37

Szép napot! A Skyline-t leszámítva selejtvasárnap van? A Transporter még elmegy, a Pözsó egy tragikomédia, a Fordosnak nyikorog a váltókar egy új autóban!!! Az Omega egy lerúgott nepperverda és csodálkozik, hogy melegszik a motor??? - persze, mert hengerfejes, mint csajom retek Corsája. Ja, a 2.2 DTi zsiványan hangzik, amíg az adagoló esze el nem megy :( Szomorú, hogy a jóérzésű autóvásárlókra miket rá nem sóznak...

a Bloom 2013.03.10. 13:21:23

A pugos szerint megerte az arat a verda. Gondolom, ingyen kaphatta. :)

Aldo Moro 2013.03.10. 13:23:54

A Renó kurva ronda, de mindegy. Egyik sem szép.

Lezáródnak az ajtók? Ki lehet kapcsolni menüben, illetve be lehet állítani, hogy ha lezáródik, mikor záródjon le, vagy ne záródjon egyáltalán. Legalábbis anyám Puntoja tud ilyet, felteszem a fhanszia gép is..

Brevis 2013.03.10. 13:43:20

Ha választanom kellene ezek közül, hogy melyikkel induljak el világ körüli útra csak a Nissant választanám. Az a legöregebbik a felhozatalból, de szerintem az is fog a legkésőbb széthullani.

samot 2013.03.10. 13:51:27

Làtatlanban merném fogadni,hogy a fenti verdàk közül,talàn egynek van szervizkönyve,de az is hiànyos!Innentöl kezdve nincs miröl beszélni!Független a màrkàtol!

Aldo Moro 2013.03.10. 14:08:32

Az a Nissan érdekes jelenség. Technikailag biztos rendben van, de ahogy kinéz. Az eleje és a hátulja, mintha két különböző kocsiból lenne összerakva.

Aldo Moro 2013.03.10. 14:11:40

Az a Transporter nekem nagyon gyászosan hangzik.

- Szerzet - 2013.03.10. 14:13:14

@samot: Kettő közülük gyári új. Szerintem te járjál szervizkönyvvel. Az nem romlik el.

United Steaks 2013.03.10. 14:13:48

Omegához: a 2.2 dízel tényleg nem a technika csúcsa, de 11 évesen kintről 170 ezerrel az órában, hát nem túl bíztató...

Thanathos 2013.03.10. 14:27:23

Le a kalappal az Opel előtt!
1.700.000 km-rel vette belerakott 30.000-et és még megy. :D

invisibility 2013.03.10. 14:38:58

Csak sajnálni tudom azt aki francia autóba teszi a seggét. Bár mennyire is sokat agyaltam azon, hogy mi viszi rá az embert a francia kocsikra, biz Isten sosem találtam rá racionális magyarázatot. Minőségben jóval silányabbak német és japán társaiknál. Az értékvesztésről nem is beszélek. Miért van az hogy egy "jó francia autót" szaré - húgyé megkapni? Azért kérlek szépen mert sok az olyan ember aki csak a csomagolást nézi és nem törődik annak beltartalmával továbbá a hab a tortára az olcsó ár. OMG! Sose mosom le magamról, hogy a francia autókat úgy szeretem mint a csalánt a seggembe. Ez van.

- Szerzet - 2013.03.10. 14:47:50

@invisibility: Nem tartozik ránk, hogy mit szeretsz a seggedbe.

Muzsikok közt 2013.03.10. 15:05:48

Rönó 1 éves, 20at futott. Majd az ár érték arányára akkor térj vissza, amikor már kifutott a gari, motort és futómüvet cseréltél és 5 évesen piacra dobod...
Alkatrészár drágább mint pl. a BMW-nél, és egy rönó szerelő sem jár rönóval. A régebbi dízeljeikből a legerősebb, 110 lovas 1.5 dci volt a legszarabb motor, így most nyilván ez a legerősebb 1.6dci lesz a hunyó. Remélem céges.

Rocko- 2013.03.10. 15:09:52

ez a féle Skyline azon ritka japán autók egyike ami tetszik, sőt, én szeretem a perverz dolgokat, de konkrétan, így négyajtósban nem adja ki a forma.

a Bloom 2013.03.10. 15:10:16

@Invinoveritas: "SZERVÍZKÖNYV ELEJÉN KISEBB SÉRÜLÉSSEL!"
Nekem ilyen szervizkonyv (bocs, SZERVIZKONYV) nem kell.

kzolika 2013.03.10. 15:19:23

Tőlem anno egy 206-ot szavatossági idon belül visszavasarolt a PoHu. Kellett érte egy kicsit küzdeni, de megtették. Én így nem szidom öket, igaz azóta se vettek fel a PSA Finance-hez, pedig havi 800 plusz autónál nem kérnék többet...

Muzsikok közt 2013.03.10. 15:27:29

@a Bloom: Bárhol vehetsz új szervizkönyvet.

invisibility 2013.03.10. 15:28:02

@- Szerzet -: <- megsértődött francia autótulajdonos.

mazdás 2013.03.10. 15:29:34

A szervizkönyv meg márkaszervizbe hordás nem jelent semmit sőt!
Megtapasztaltam a csajom fordjával: nagy szerviz levegő,pollen,gyertya,olaj,olajszűrő csere leszámlázva kifizetve. külföldi útra a fordal mentünk, előtte átnéztem hogy minden rendben van e természetesen a szervizelés után. A pollenszűrő szétrohadva, a levegőszűrő is, olajszint a minimumot nem érte el, ezek után a gyertyákat kivetettem a szerelőmmel, és hát nem a frissen cserélték őket az biztos...
Az a biztos ha magam végzem a karbantartást vagy ott kell állni az autó mellett!!!

camelus 2013.03.10. 15:43:43

Nincs semmi baj azzal a Rönóval. Nagy, kényelmes, jól megy. Igen eladáskor sokat bukik raja az ember, de ez van.
Persze nem az 1.5dcivel kell megvenni és aztán pályán 160nal kinyomni a szemét, hanem valami normális (nagyobb motorral).

Adam-69 2013.03.10. 15:48:32

Jó kis Omega! Tipikus 350000km es problémákat produkál.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.10. 16:25:29

Én úgy tudom, az azbeszttartalmú fékbetétek vagy húsz éve be vannak tiltva.

- Szerzet - 2013.03.10. 16:43:11

@invisibility: nem látlak!

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2013.03.10. 16:56:06

azért a transporterért 13,8-at tuti nem adtam volna. az vmi nagyon durva ár.

Astra44kW 2013.03.10. 17:00:40

@Invinoveritas: Szép a fekete Omega, de minek hozzá 16 alufelni? Te árulod?

Aldo Moro 2013.03.10. 17:33:57

Mi van? 14 milla egy fosvágen teherautóért? És az ajtó nem záródik, meg a kormány nem úgy áll. Komám, mekkora marhák vannak a földön.

Tessék?

Margit! Nooormális?

6-ot esetleg.

Invinoveritas 2013.03.10. 17:53:06

@a Bloom: Naugye, nekem se kellene. Ha már az Omega/szervízkönyv lett a téma, gondoltam keresek egy elrettentő jó kis hazai példát. A szervízkönyve gondolom 2005-ig vezetett német lehet...
@Astra44kW: Hál Istennek nem, pedig pár éve én is szemezgettem az Omegákkal, csak fos volt mind.
Összegezve inkább a frankó magyar szerelők és szervízek felelősek részben(!) a lefingott autóparkért. Hiába fizetnéd ki, valamiért sosem végeznek rendes munkát. Saját verdámon a motorgenerált sk. végeztem és az összes hiba valami kendácsolás eredménye volt... Ez van, sajna.

Hurri Kán 2013.03.10. 18:07:41

Grand Scenic... Höhöhö...
Majd akkor dícsérje, miután 100.000 környékén hengerfejes lesz...

Hurri Kán 2013.03.10. 18:10:44

Hát, ebben az Omegában az a megvételkori 170.000 km jó lesz min. 270.000-nek...

Faby 2013.03.10. 18:10:51

A Multivan és a Peugeot 30.000 fékbetét csere periódusa azért elég elgondolkodtató, igencsak verném az asztalt és/vagy elgondolkodnék a vezetési stíluson, ha ennyi alatt elfogyna egy garnitúra betét! A Pug tárcsájáról már nem is beszélve, egyszerűen elfogadhatatlan ez a rövid periódus.
A VW olajcseréhez 7500-nál meg annyit: itt is leírták már sokszor, az olajnak az a dolga, hogy fekete legyen, akkor tartja magában a kormot, kokszot stb, és nem engedi leülni, lerakódni. Igen, régen 7500 volt a dízeleknél (már amelyiknél), de azóta azért fejlődött egy s más az olajok és a motorok terén is. Teljesen felesleges az ilyen rövid olajcsere, csak a környezetnek és a pénztárcának árt vele. Igaz, a másik véglet, a 30.000 és/vagy 2 év is túlzás, az arany középút a legjobb.

Polifémosz 2013.03.10. 18:47:25

Szegény pezsós, nem egy életrevaló ember. Mondhatni balek....
Első útja egy ügyvédhez kellett volna vezessen.

vasgyuszi 2013.03.10. 20:26:32

@invisibility: "...sokat agyaltam azon, hogy mi viszi rá az embert a francia kocsikra..."

A Sharan-t nem kaptam meg 516 Euróért/hónap biztosítással, 4 éves 48 hónapos garanciával+szervízzel, 0 befizetéssel. Ellenben egy C8-ast hozzám vágtak. Ja, a téligumigarnitúrát el is felejtettem (Michelin Alpin A4). 0-80e km-ig vezetem, pontosabban 4 évig, aztán jöhet valami más. Így már érthetőbb? ;)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.10. 20:27:10

Pözsó hibalista. 8000-nél fűtőmotor, 10000-nél izé...
Vaze, egy új autó ilyen romlékony? Ezek az én kocsimon úgy 250 ezernék szartak be, az is 5 éve volt... :D

Highline 2013.03.10. 20:38:56

@Faby: Az én autóm a "Kiváló útitárs". Azóta 7 éves a gép és 150 e Km -van benne. Az olajok adalékolása tényleg fejlődött, az elmúlt évtizedekben, de a motorok olaj kímélő tulajdonságainak fejlődésével kapcsolatban vannak fenntartásaim.
Nem csak azért cserélem az olajat 7500 Km-enként, mert "fekete", hanem azért is, mert azt az üzemanyag hígítja. A használt olajat leadom regenerálásra, és tekintettel a gyakori cserére, olcsóbb olaj is megfelel. Még szerencse, hogy nem kellett elfogadtatnom a csereperiódust. :-))
Az autót városban alig használjuk, az első fékbetéteket 113e Km-nél cseréltettem.

invisibility 2013.03.10. 20:45:51

@vasgyuszi: Látod te is először a német gépezet egyik remekét nézegetted! :) Ha nem telik rá akkor nem telik rá. Így érthető.

nyelv-ész 2013.03.10. 20:52:25

Nekem az tetszik legjobban, hogy bár a Pug 15 ezernél mechanikai problémákat dob, de a jóképességű nem azért nem vesz ilyet többet, mert az egy ipari hulladék, hanem mert genyózott vele a márkaképviselet.

clsdclsd 2013.03.10. 20:58:06

Én anno vettem egy motort, aminek a hirdetésében négy felkiáltójellel benne volt a szervízkönyv. Mikor kértem, akkor a kezembe nyomtak egy kinyomtatott "service manual"-t :-))

nyuszy 2013.03.10. 21:05:39

Szegény pözsós, látható csíkok és barázdák voltak a dokumentumokon és képeken.

DrSzoke 2013.03.10. 21:07:19

@Rocko-: Az osszes terden hordott gatyas hulyegyereknek ilyen van errefele /turbos/nem turbos,mindegy csak szkajlajn legyen/ ,az elodmodell nepszerubb is,ezt nem szeretik.Pont a felreszabott hatsoresz miatt.Amugy sztem a kupe sokkal szebb,ez a sedan csunya.A cikkironak meg oszinte gratula,mert nem arrol szolt az irasa hogy 1000 loeroig hogyan lehet tuningolni motoratalakitas nelkul.Ezt a baromsagot mar jo sok helyen es sok embertol olvastam,elkepzelni nem tudom honnan szedik.Termeszetesen a gyari konfig ennel sem szereti a kb 450 le feletti tuningot.Utana komoly rakoltessel lehet csak tovabblepni.Amugy a motorkod nem BR hanem RB.Ja,azert hasraesni nem kell tole,jo auto,de ennek is megvannak a nyugjei.Kormanymu szivargasok/folyasok,ha 4 kerek kormanyzasu akkor a hatso is.Rozsdahajlam a belso doblemez varratai mellett,sarvedo csatlakozasnal.A belseje gagyi,motor-valto-futomu tenyleg elso osztalyu.A 2.5 24V szivomotoros GTS-ek tobbsege automata,szeret iszogatni.Azt a 9.2-es varosi fogyasztast sztem 70km-re gondolta a srac.Ha eleg ovatos.

barnapapa 2013.03.10. 21:10:41

Szervizkönyv nem egyenlő VALÓDI, RENDESEN VEZETETT szervizkönyv. Naivitás azt hinni, hogy nem nyomdáznak utólag bármihez.

barnapapa 2013.03.10. 21:12:24

Szervizkönyv nem egyenlő VALÓDI, RENDESEN VEZETETT szervizkönyv. Naivitás azt hinni, hogy nem nyomdáznak utólag bármihez.

voszi 2013.03.10. 21:24:19

leó, miért törölted a jópécés cikkem? nem voltam troll, szépen végig nyomtam vele a hetet, hogy leírhassak mindent.

nincs1itt 2013.03.10. 21:34:28

ÓÓÓÓ, hát nem megint egy fhanszia, meg egy xarrá gyilkolt Omega...
A francián meg sem lepődöm... Ha fizetnének nem kéne! Volt 3 a 3 gyártótól, árokba lökni felgyújtani, ez a legbiztosabb szerviz a franciának! Ami nem romlik el, azt nem rakták bele!
Aki meg 11 éves Omegát megveszi 170k-val, na az se komolyabb, mint aki franciát vesz 0-san.
Komolyra fordítva, német vagy japán! Ha nincs elég bajod a zélettel, akkor francia vagy román(ez ugyanaz)

Hurri Kán 2013.03.10. 21:37:08

@nincs_itt:
Ahogy mondtam volt, az a 170 minimum 270. Amivel nincs semmi baj, csak vannak dolgok amikkel egy ennyit futott, ilyen idős autónál számolni kell.

nyuszy 2013.03.10. 21:38:58

@DrSzoke: Mintha a 9-et a minimum fogyasztásra írta volna, városra meg 15-öt írt.

Rocko- 2013.03.10. 21:42:21

@DrSzoke: ohh, akkor legalább van esélye megmenekülni, nem lesz Calibra szindrómás.

csiky944 2013.03.10. 21:43:32

@Zuckerbrot: én vagyok az élő példa,meg még pár kollégám...

csiky944 2013.03.10. 21:45:29

@invisibility: próbálj ki egy ds-t,utána meg egy kortárs opelt pl

csiky944 2013.03.10. 21:46:46

@Zuckerbrot: 500ezret elmegy az is,ha ésszel hajtják

csiky944 2013.03.10. 21:55:42

@Hurri Kán: Kérdés,hány 1.6dci-t hajtottál hengerfejesre 100e km alatt,hogy ontod itt az észt?

DrSzoke 2013.03.10. 22:01:42

@nyuszy: lehet hogy igazad van,lusta vagyok meg1X elolvasni a cikket,a 15 meg rengeteg szerintem 1 2.5-os szivomotorhoz kepest,ami nem is egy nehezsulyu versenyzo.Barmelyik nemet kategoriatarshoz kepest konnyebb 2-300 kiloval a sorosdoboz vastagsagu kaszni miatt.

Hurri Kán 2013.03.10. 22:02:27

@csiky944:
Én egyet sem, csak olvass egy kicsit, aztán nem kérdezel ilyet.

nyuszy 2013.03.10. 22:04:24

@DrSzoke: Hát, nekem az 1.3-as Suzukim legutóbbi téli, városi fogyasztása 14,5 literre jött ki, szóval ez eléggé felhasználásfüggő :)

Mallorca 2013.03.10. 22:04:43

@Zuckerbrot:

Csipem ezt a Renault szerelő nem jár Renault-val dumát. Nekem 3 olyan ismerősöm van aki Renault szervízben dolgozik, és mind a háromnak az van...

Mikrobi 2013.03.10. 22:13:35

Ennek a cikknek se füle, se farka. Egy szót sem lehet érteni belőle.

Chabs 2013.03.10. 22:14:49

@nyuszy: nekem az 1.1-es renyo 5-om kb annyit eszik autopalyan mint a 2.5 bmw-m az a durva. Cserebe varosban kijon 6l korul.

Mallorca 2013.03.10. 22:14:57

Egyébként csodálom ezt a sok "okos" embert, hogy csak a német és a japán autó a szuper. Kiváncsi lennék, titkon mennyit szívnak az autóikkal.

csiky944 2013.03.10. 22:15:57

@Hurri Kán: Jah majd olvasok, a napi 8 órába meg becsukom a szemem a műhelybe nehogy lássak egyet is.

invisibility 2013.03.10. 22:19:18

@csiky944: Valamelyik nap hallottam egy közmondást: - Az opel a német autók legalja...

invisibility 2013.03.10. 22:21:43

@Mallorca: Gondolom, mert ha sűrűbben is cserélgeti az alkatrészt is olcsóbb mint ha más márkát hajtana... Logikus?! :)

csiky944 2013.03.10. 22:26:17

@invisibility: Írhattam volna akármelyik német gyártót. Némelyik még 20év múlva sem tudott olyat gyártani.

ledo76 2013.03.10. 22:41:51

@invisibility: Azért a Sharant mint megbízhatót felhozni példaként erősen muhaha kategória, bár a dízel Renault-nál talán tényleg minden jobb.

Vortex 2013.03.10. 23:16:19

A Peugeot 207-es valószínűleg nem 0 km-es volt, amikor a user elhozta a szalonból.
Nekem 206-osom van, azzal is voltak gondok, de nem ennyire mérhetetlenül szar, sőt, szeretem :)

United Steaks 2013.03.10. 23:27:12

@Mallorca:
"Csipem ezt a Renault szerelő nem jár Renault-val dumát. Nekem 3 olyan ismerősöm van aki Renault szervízben dolgozik, és mind a háromnak az van..."
Hú, nem lennék a főnökük...

invisibility 2013.03.11. 00:38:55

@csiky944: Mit nem tudott gyártani? Nézzük már meg hogy hány olyan német vagy japán modell készült az elmúlt húsz év alatt ami rendre megfőzte a franciákat. Vagy esetleg a 206-ra gondoltál? Nha bumm... tényleg sokat eladtak belőle.

- Szerzet - 2013.03.11. 03:04:53

@invisibility: Nem látjuk amiket írkálsz. Válts nicknevet!

Faby 2013.03.11. 05:04:32

@Highline: Értem, hogy kételkedsz, a szíved joga, de akkor is felesleges ez a rövid periódus, arról nem beszélve, hogy remélem az olcsóbb olaj kiválasztásánál azért figyelsz a gyári előírásra is, és olyat veszel, ami teljesíti az előírtakat.
A fékbetétnél erre reagáltam: "Az első fékbetéteken már látni, hogy 30 000 km-nél csere." Ezt írtad, én meg erre mondtam, hogy nagyon karcsú.

nyelv-ész 2013.03.11. 06:21:13

@invisibility: "...Az opel a német autók legalja... "

Látszik, hogy még nem volt Ford Scorpio-d... na, az tényleg a legalja.

nincs1itt 2013.03.11. 06:33:07

@Hurri Kán: Értelek, én is erről beszéltem... A saját Omegámban is hasonló szám vigyorgott, amikor megvettem. Mexoroztam 2-vel és majdnem el is találtam a valós futást.
A franciákat védőknek, érdekes, hogy akinek volt és be meri vallani, mekkora rakás ipari hulladék bármelyik, az rögtön fikázógép. Az én opelembe beleraktam annyit, amennyiért vettem, lassan kész is lesz az összes korából és futásából adódó hiba. De a franciákkal ellentétben, egyszer sem hagyott ott - robbant le az autópályán/durva messze bármitől. A trélerek hátán a leggyakoribb "vendégek" a franciák.Ahogy mondtam, mindhárom "gyártótól" volt szerencsétlenségem hajtani, de ami abban nem romlott el, az a motorblokk, Citrony AX, a váltórudazat - aki már látott olyat, az ma is felsír álmában - a Ferihegyi gyorsforgalmin esett szét 70-nél, éjszaka. Szerencsére már emlékezetből raktam össze... Kell még érv, hogy ha meglátok egyet akkor visítva meneküljek? Pözsó, a hőre LÁGYULÓ műanyagból voltak a szellőző rácsok, első télen olvadtak alaktalan masszává(ez csak apróság a többi elektromos hiba mellett). Rönó, a két rencámtábla között, ami csak volt, na azok sorban törtek el, estek le, romlottak el, vagy csak eccerűen nem működtek(nem a fékbetétekre gondolok)...

akarlehetne 2013.03.11. 07:03:00

Hát a peugotost jól megszívattak. Legközelebb majd nem hagyja magát és nem lesz ilyen probléma. Ha hibás akkor hibás és követelni kell a garanciális ügyintézést.
És igen, itt nem a francia kocsi a szar, hanem a MAGYAR importőr.

csiky944 2013.03.11. 07:21:05

@invisibility: Érted is amit elolvasol vagy csak csipőből tüzelsz? Ki beszélt a 206-osról?

Hauzer 2013.03.11. 07:57:01

VW-hez, fekete az olaj..b**zki dízel,mit vársz tőle? Hiába cseréled 7,5 nél..

hopptarisznya 2013.03.11. 08:09:41

A Totalcarnak egy napig címlapon kéne hozni, hogy a SZERVIZ szót rövid i-vel írjuk!

písz 2013.03.11. 08:10:46

Aszongya, hogy.... Van Rönóm. Saját elhatározásból, mert az asszony mondta, hogy kell nekem. Scenic az, 2003-ból. Vásárlásnál az ár volt meghatározó, mert egyterű kellett és bizony a kategóriatársak drágák voltak. Azóta a legtöbbjüket sikerült kipróbálnom, a Zafira kimondottan nem tetszett. A Picassóban meg az a középkonzol....! Sokat költötem rá, de mivel ezt vettem meg, nem tudom mennyit kellett volna másik típusra költeni. De-Viszont-Ámbár... Amikor beleülök -különösen egy német kényelmetlen, feszes, szűk, kemény autó után- valahogy otthon érzem magam benne, körül vesz a kasztni, mi több: magába ölel.
Nem állítom, hogy jobb mint a német autó -mielőtt kiherélnének- csak azt, hogy meg van az oka, amiért az ember francia autót vesz. Én legalábbis értem...

Paolo B 2013.03.11. 08:24:18

Nem ertem a problema lenyeget...
FORD-ot KELL venni.nekem 2006-os 1.25 fiestam van 68000km de eddig a gyertyan+ az olajon mas nem volt cserelve sportos vezetes ellenere a fekbetetek alig kopottak kormanymu,valto NINCS kottyanasa olyan mint 2006-ban...
nem veletlen hogy mar az elso auto is FORD volt.az oreg Henry jol osszerakta.most raktam bele xado-t forex kft.es a minimalis motorhang is elmult. lehet fikazni de ez a valosag.

Shadowbull 2013.03.11. 08:25:39

@Paolo B: höhö :)

nekem Fordom van es egy rakas szar :)

Highline 2013.03.11. 08:26:27

@Faby: Ami a fékbetétet illeti, valóban úgy nézett ki, hogy 30e Km-nél csere. aztán elment még 80 e km-t. Az igaz, hogy a Multivan közben lecsúszott 3.-autóvá és megváltozott a használat jellege. Már csak kirándulunk vele, érzelmi okok miatt tartom meg.

Ami egyébként a mélykisütésből feltöltött akkumulátort illeti:
végül 6 évet szolgált, utólag el kell ismernem, tényleg kár lett volna kicserélni.

Schütii 2013.03.11. 08:26:27

Azbesztes fékbetét? Ez valami kínai feketeimport? (EU-ban már régen be van tiltva)
A négyajtós Skyline pedig nem szép, ellentétben a kétajtóssal. Hozott volna inkább valami 5-ös BMW-t...
Többiről no comment.

Schütii 2013.03.11. 08:28:04

@Paolo B: Akkor most melyik éljen, a german engineering vagy az amerikai?

Paolo B 2013.03.11. 08:34:40

@Schütii:
ford 1.25 japan motor 5.3/as atlagfogyi
amerikai az picit gaz

Paolo B 2013.03.11. 08:36:55

gondolom1.4-es focusod van 7.5 -8 lityis fogyival az eleg gaz.
vagy mi a konkret problem<

Schütii 2013.03.11. 08:38:27

@Paolo B: Amerika név, japán motor, német gyártás. Na ezt nem lehet egyszerűen lefosozni.(fosfrancia, fosolasz, stb.) :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.03.11. 08:40:09

@Paolo B: miert gaz? Tapasztalatbol irod? Volt mar amerikai fordod?

Péklapát 2013.03.11. 08:43:00

@Paolo B:
"nem veletlen hogy mar az elso auto is FORD volt.az oreg Henry jol osszerakta."

Gratula.Ez aztán a tökéletes indok, miért vegyünk Fordot. Gondolom Henry bácsi által hátrahagyott kéziratok alapján tervezik mai napig a Fordnál az autókat.

De akkor hogy tényleges vélemény is legyen. 2005-ös Fiesta, 38.000km, 12.000nél egyik napról a másikra eltört a lengéscsillapító rugója. Garázsban, állás közben. 2 hétre rá a másik is. Ford válasza: ez biztos, hogy nem gyártási hiba, illetve a szar beépített rugó hibája, mert hozzájuk még ilyen panasz nem érkezett. Gyári kp zár random bezár, volt hogy egyszer a gyujtáskapcsolóban hagyott kulccsal.
És még sorolhatnám az apróságokat...a lényeg, vanbak nekik is fospisztoly konstrukcióik.

Hurri Kán 2013.03.11. 08:45:32

@Péklapát:
A lengéscsillapítónak milyen rugója van?

Paolo B 2013.03.11. 08:45:49

@Schütii:
a nev usa gyartas kolnben japcsi fejlesztesu tutti motor.rendseresen jarok salzburgba 1x megallassal 6 ev alatt 0 problema mivaan? kto to problem?

Szumi 2013.03.11. 08:50:28

Bírom, mikor valaki magára ránt valami szétütött vasat, megy vele 1138 km-t, majd felmagasztalja a Népítéleten, hogy milyen ügyes és okos választás is volt - természetesen megérte az árát és a következő autója is ilyen lesz. Miért nem az ír ide, aki kétszázezret ment az autójával?

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.03.11. 08:52:07

@Schütii: az usaban es az usanak gyartott fordok piaca es a vilag tobbi reszen tervezett/gyartott fordok aranya a profitban ugy nez ki hogy volt olyan ev hogy globalis szinten a profit ( nem a bevetel! ) felet adta csak az usaban eladott ford f150. Egy tipus egy modellje. Ez azert beszedes adat.

Péklapát 2013.03.11. 08:55:10

@Hurri Kán:
Gondolom jobb belekötni, mert amúgy nem is tudnád elképzelni mirôl van szó.
A rugóstagról(spirálrugó) van szó.

szabi1983 2013.03.11. 08:57:32

@Hauzer: Enyém már 10 km után fekete. Na és? Ezek a dizelek rengeteg kormot termelnek és azok az olajban lebegnek. Csak ezt a félművelt autós nem érti mert ő hallotta a Jóózsibától aki két ujja között meg tudta állapítani az olaj viszkozitását, hogy e nem jó. Nohát tessék pazarolni nyugodtan az olajat, mert amennyire hozzánemértők a vw-s mérnökök és az olajgyárak szakrtői biztosan nem tudják megsaccolni, hogy mennyit bír. Az idők során az olajak sokat fejlődtek. A mai szintetikus tökig adalékolt olajak simán mennek akár a dupláját is az előírt intervallumnak. Nem kell sem duralub sem metabond sem rövidebb olajcsere.

Paolo B 2013.03.11. 08:57:47

@Péklapát:
azt nem mondta senki hogy mindegyik 100%uberfasza de melyik az mitsu colt 3eves csorog csattog a MOTOR.ismeros annyit mondott mar megszokta,honda civic 7 honaposan szakadt el a szij szerviz szettarta a kezet,megesik 100 evenkent mondtak.
Na akkor milyen autot kell venni?

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.03.11. 09:01:44

@Péklapát: Henry Ford egyszer az asztalra csapott es azt mondta: "eddig autot csinaltuk, innentol penzt fogunk!" ...es onnantol sz@r a ford allitolag.

Péklapát 2013.03.11. 09:12:42

@Paolo B:
Pont ez a lényeg, hogy mindegyik márkánál még azonos típuson belül is elôfordulnak szar példányok. Ezért erôs túlzás kijelenti egy konkrét gyártóról, hogy az a fasza.

Pufibá 2013.03.11. 09:50:22

@Szumi: Legjobb amikor a szalonból hazaviszi az autót és 5km tapasztalattal már gépeli is a népítéletet!Hogy hűű,meg hááá ez aztán olyan megbízható,stb... :-))

2013.03.11. 10:11:36

@invisibility: akkor segítek egy racionális válasszal.

Van három kölköd. Kell egy egyterű, amibe be tudsz rendesen tenni három gyerekülést, plusz van egy tágas csomagtartója, és szeretnéd, ha nem lenne nagyon széthajtva.
Minderre van 2 M forintod.

Hamar leszűkül a lista, mert a Zafira/Scenic keskeny, a Touran és a Verso drága, a C-Max kicsi, a Multiplának nincs csomagtartója.

És akkor marad a picasso. Megveszel egy benzinest, ha peched van, elköltesz mondjuk 200 000 Ft-ot elektronikai nyavajákra (bár a legtöbb esetben már az első tulaj idején garanciában javították), ezen kívül meg mész vele, mert motorikusan kutya baja. És elférsz benne kényelmesen, még nyaralás idején sem a gyerek ölébe teszed a cuccokat.

Ilyen egyszerű. Persze ha 3-3,5 M Ft lett volna a keret, akkor más a helyzet.
De sajnálni ne sajnálj te senkit.

csorsza 2013.03.11. 10:14:50

@Mallorca: de csak azért, mert nekik olcsó az alkatrész a saját rönójukhoz...

Prien-u47 2013.03.11. 10:21:25

"209lóerő áll rendelkezésünkre ami már így is maradéktalanul elég ahhoz hogy könnyedén elveszítsük a jogosítványunk."

Ezen felsírtam, nagy szöveg. :D

Rocko- 2013.03.11. 10:22:32

@visszakettopadlogaz: milyen az amerikai Ford autó?

Medgar 2013.03.11. 10:59:23

@Hurri Kán: Én inkább 370000-re tippelnék...

Rocko- 2013.03.11. 11:31:23

@United Steaks: @Hurri Kán: @nincs_itt:
Km vásárláskor 1700000. tagolva: 1 700 000.

Hurri Kán 2013.03.11. 11:40:05

@Rocko-:
Szerintem ez elírás. Évi 170.000 körüli futás még egy kamionnak is becsületére válna, pedig azokkal tényleg mennek.

Rocko- 2013.03.11. 11:48:22

@Hurri Kán: nem évi, vásárláskor. ;)
persze valóban lehet elírás, tehát akkor ne 10 évre nézzük, hanem 11-re (2012-ben vette a 2001-es autót), az napi 643 kilométer. hááát, német autópályán talán némi realitását még látom is.
jó, nem sokat, de talán lehet.

The Lost Soul (törölt) 2013.03.11. 12:09:08

@Hurri Kán: az a cég se gyárt sokáig kamiont, ahol a 170.000 km már a "becsületére válik" kategóriába esik :-)

The Lost Soul (törölt) 2013.03.11. 12:10:10

oh sorry... de nagy barom vagyok, előbb olvasni-értelmezni, utána hozzászólni :-)
az előző kommentem visszavonva :-DDDD

kitiltott, de seráfütty 2013.03.11. 12:28:44

@invisibility: Ne sajnálj minket, jól megvagyunk, köszönjük :-)

Persze az olyanok -mint én- akik tudják, melyik franciát kell megvenni, nem nagyon szoktak meglepődni. A kategóriájában belül semmivel sem rosszabb minőségű, mint bármelyik másik társa, ahogyan leírtad.

Én örülök, mert nyomott áron tudok tele extrázott autót venni, ami csak zabálja a kilométereket utána. Nekem bejön a kényelmük, a stílusuk (na nem minden, a 2003 utáni Renault minőségi és formai ámokfutás már egyáltalán nem), a sok kis okos ötlet, meglepetés a beltérben és a használhatóságban.

Én nem nézek le senkit, mert akármilyen gyártmányú autóval jár, mindenki válasszon olyat, amilyet szeretne!

35up (törölt) 2013.03.11. 12:47:44

@Paolo B: "nem veletlen hogy mar az elso auto is FORD volt."

Te, van egy rossz hirem:
en.wikipedia.org/wiki/Benz_Patent-Motorwagen

Mallorca 2013.03.11. 14:41:52

@csorsza:

Na látod. Most akkor ő a hülye, vagy aki Renault dolgozóként Focust vesz?

hdnctrl 2013.03.11. 15:02:12

"Előzéskor semmi gond, nem kell visszakapcsolni sem 5.-ből, sem 6-ból."

Azonkívül, hogy "hátul meg kijön a pöffenet", miért jó, ha nem kell visszakapcsolni?

tomcsibácsi 2013.03.11. 15:34:24

@scuynat:

Mert így alapjáratról lehet húzatni,jó nagy terhelésnek kitéve motort, csekély olajnyomás mellett. :-)

effendi79 2013.03.11. 15:58:54

@scuynat: Mert igen szar a váltó. :-)

TaaT 2013.03.11. 16:28:22

Skyline Taxi LOL :P

etwas kultur muss sein 2013.03.11. 16:32:53

@Pufibá: Ezt én sem értem, és el sem olvasom az ilyen pár ezres futásteljesítmény után íródott népítéleteket. Menjen vele 1-200 ezret, de minimum 40-50 ezret, és akkor értékeljen.

prettyinpink 2013.03.11. 16:45:45

"A fikázók kedvéért nem magyarázom el..." - Mégis megtetted.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.03.11. 17:44:27

@Rocko-: altalaban a zamerikai ford kocsikat a ket lokharito kozott talaljuk, elofordulnak videken, varosban, de lattak mar szigeten is. Europai fajtarsukkal ( akivel kozos osuk van ) ellentetben nagyobbak altalaban, de a tendencia azt mutatja ez kulonbseg csokken. Cseles, ravasz tulajdonsaga ott mutatkozik meg hogy a tobbi gepjarmutol elteroen - tudatossan vagy sem - egyforma jelet visel elol es hatul, igy a laikus szemlelot osszezavarhatja hogy jon e illetve megy. Szeles nepretegek sokmindenre hasznaljak. Tartasa felrideg, sok gondozast nem igenyel. Baratsagos, de rossz - vagy gondatlan - kezekben halalos lehet. Kipusztulasatol nem kell tartani.

Pufibá 2013.03.11. 17:58:54

Hahun fenn van a Szkálylájn!

Genius2 2013.03.11. 18:31:02

jé, az ott az ÉN rönóm! Sziasztok! Várom a további hozzászólásokat.

youlopukku 2013.03.11. 18:44:05

@invisibility: írnál nekünk valami nem fost,valami konkrét példát a jóra?

Genius2 2013.03.11. 19:41:52

@Invinoveritas: nem Fordos-nak, Rönósnak. :-) De csak nyikorgott, majd megírom update-ben (szerviz WD-40-nel javította).

Genius2 2013.03.11. 19:51:43

@Zuckerbrot: Rönó 1 éves, 20at futott. Majd az ár érték arányára akkor térj vissza, amikor már kifutott a gari, motort és futómüvet cseréltél és 5 évesen piacra dobod...

Őszintén szólva: lesz@rom, hogy akkor mennyit fog AKKOR érni. Ez az autó MOST jó ár-érték arányú. Most tudtam újat venni. Szerintem Te, majd ha 4 éves lesz az autó (letelik a gari), örülnél, hogy kifognál egy olyan autót, amit az előző gazdája (Én) karbantartott, szervizelt, és nem olyan külföldről behozott hulladékok között kell keresgélned, amelynek nepper által varázsolt szervizkönyve van, és vétel után ráköltöd a gatyádat. NEKED tartogatom az autót.
Aztán veszek majd megint egy újat. Egy eggyel nagyobb számút. :-) Magamnak. A folytatást elképzelheted.

Genius2 2013.03.11. 19:58:35

@scuynat: "Előzéskor semmi gond, nem kell visszakapcsolni sem 5.-ből, sem 6-ból."

Azonkívül, hogy "hátul meg kijön a pöffenet", miért jó, ha nem kell visszakapcsolni?

Elmagyarázom: ezt úgy képzeld el (hidd el, naiv voltam én is, amíg benyás autóim voltak), hogy haladsz, 5.-ben, előtte 3 autó, eldöntöd, hogy megelőzöd mindet. Nos, ha Te benzinest (turbó nélkül) tolsz, és nagyon bátor vagy, és az életedet sem félted, akkor nem kapcsolsz vissza...
Na, nálam ezeket a pontokat negligálni lehet...:-)
A "pöffenet"-et nem ismerem, általában pd-tdi-seket szoktam látni ilyennel...

Genius2 2013.03.11. 20:05:29

@gwr: öö. nem rossz amit írsz, de a GRAND Scenic nem keskeny. Ezért nem a Picasso maradt. Tetőbox kellett, mert nem 3 gyerek van, hanem 4, úgy viszont a csomagtér nulla. De könyörgöm, mutasson vki 5.5-ért olyan új dízelt, (Dácia nem ér, az nem autó) amiben ezután is bazi nagy hely marad...na, ugye.

DeezL 2013.03.11. 22:12:12

tényleg vezetési balfaszság a 30ezres fékbetét csere periódus...bár vannak tényleg nagyon gagyi utángyártott betétek is...
Renaultot nem tudom milyen lehet...sosem szerettem igazából...francia autókat nem különösebben bírom...bár nekem is volt.. 1.5DCI-k nagyrésze egy rakás szar... ez az 1.6os kitudja milyen lehet....

Szerintem sokan azért vesznek olyan autót amilyen cégnél dolgoznak mert azokat az autókat ismerik igazán...de szerintem az a jó szerelő aki nem csak 1-2 márkát ismer hanem mindenfélét... én 85-2000ig szereltem mindenfélét... azóta csak a saját és rokonok autóit,rengeteg 2000 utáni autómegoldást nem ismerek már

- Szerzet - 2013.03.11. 22:15:52

Valamelyik nagy amerikai autókölcsönző statisztikái szerint - ők csak a mechanikus hibákat regisztrálják - a PSA konszern autói a legmegbízhatóbbak. Igen, a Peugeot meg a Citroen.

- Szerzet - 2013.03.11. 22:28:11

Nekem volt Grand Scénic 1.5 döci, 130.000 km-t tettem meg vele anélkül, hogy akár egy izzítógyertyát cserélni kellett volna rajta. Pöcc-röff, és annyi. Fogyasztás 2.8-7.5 között, átlagfogyasztásom 5.3 l/100km volt, pont mint a gyári adat.

35up (törölt) 2013.03.11. 22:51:48

@- Szerzet -: Pillanatig se zavarjon, hogy se Peugeot-t, se Citroen-t nem forgalmaznak az USA-ban, igy az amerikai autokolcsonzok sem rendelkeznek ilyen modellekkel.
Honnan szedted ezt a hulyeseget?

Hurri Kán 2013.03.11. 22:55:29

@35up:
Lásd előző komment, feletted ;-)

- Szerzet - 2013.03.12. 00:19:58

@35up: Valami hülye Totalcaron olvastam nemrég, vagy hasonló autós szaron.

replikátor · http://reszegekistene.blog.hu/ 2013.03.12. 09:49:30

tényleg, ha most cseréltem a régit mocit, egy dokumentáltan (labanc Weltauto) 195.000 kilométert futott motorra az omegámban, akkor az otó most hány kilométeresnek számít?

vasgyuszi 2013.03.12. 11:46:04

@invisibility: Akkor csak nem voltam értheto egészen. A kérdés nem az volt nálam, hogy tudom-e finanszírozni, hanem az, hogy k.b. ugynazt a muszaki tartalmat több körítéssel kedvezobb áron kapom meg. Sajnos az idozítés sem volt a legkedvezobb a Sharan szempontjából, mert 2010 tavaszán volt esedékes az elozo kocsi visszaadása, és az új Sharan-t csak azév oszétol lehetett volna csak megvenni. Új modellt egyébként sem szertek venni, mert valami nyug mindig van velük és csak az elso "ServicePack" ;) után lesznek igazán jók (vagy némelyik akkor sem...) Szóval ott és akkor a C8/807-es páros volt a nyero. Más alternatíva egyszeruen nem volt.

- Szerzet - 2013.03.12. 12:02:03

@vasgyuszi: Arról nem beszélve, hogy a C8 jóval nagyobb is, nem?

2013.03.13. 09:57:49

@Genius2: aha, lehet, a lényeg végülis nem a konkrét típus, csak annak szemléltetése, hogy attól még, hogy vki nem lát racionális okot, attól még lehet bőven.

Amúgy meg lehet, hogy szerencse, fene tudja, de nekem az esztergomi, a japán, a német és most a francia is bejött, egyikkel sem volt komoly panaszom. Persze nem is a nemi életem javítására/halyettesítésére használom az autót, hanem közlekedésre.

norisz01 2013.03.14. 08:39:07

Az opelesnek üzenem hogy lehet venni öreg dieselt,sőt az öreg japánok a legjobbak.
Csak ne ilyen opellel próbálkozzon.

norisz01 2013.03.14. 08:42:25

@- Szerzet -:
Ha toyotát akartál irni akkor oké.
Olvass már légyszives!

white van man 2013.03.17. 09:56:47

@Schütii: fosolasz dukátoval járok és csak kötelezö szervizekre megy ...ja 680k km van a kocsiban...
süti beállítások módosítása