![60500 60500](http://kep.index.hu/1/0/395/3957/39571/3957120_b05cc22793cdd71b2c44eba9fc61f12f_wm.jpg)
Megvettem életem első Subaruját…
Erre a kijelentésemre sokan felkapták a fejüket ismerőseim közül egy „közösségi oldalon”, akik Subaru és/vagy rali rajongók. Nekik elsőre csak a Subaru logo-t töltöttem fel. Napokig ment a találgatás, hogy vajon milyen Subarut vehettem?
Legacy? Esetleg egy korai Impreza? A bátrabban (vagy poénosabbak) rögtön Justy-t emlegettek. Senki nem találta el!
Bárhová... szovjet gépkocsival!
![46257 46257](http://kep.index.hu/1/0/395/3957/39571/3957116_abe2b9e53af33941b6e32b3424a3ed71_wm.jpg)
A fogyasztás témáját szóba hozók sokszor nem is nagyon kérdeznek, inkább csak közlik, hogy márpedig az autóm húsz litert fogyaszt. E hiedelem elterjedtségét és szívósságát jelzi, hogy szinte minden érdeklődő és hozzászóló ezt a konkrét értéket társítja a kocsihoz. Nem is nagyon szokták elhinni, hogy közúton kevesebb mint a fele is elegendő száz kilométer megtételéhez.
![60046 60046](http://kep.index.hu/1/0/395/3957/39571/3957118_e9dd24d342c987f7ba23f1c1a34829fc_wm.jpg)
Az autó jól, és viszonylag könnyen szerelhető otthon, házilag is. Olcsó alkatrészek. A kényelem olyan UAZ-os, de megszokható. A fűtése nem kimondottan jó, de azzá tehető, egy hűtőtakaró segítségével.
Megbízható, olcsó traffipax
![38355 38355](http://kep.index.hu/1/0/395/3957/39571/3957112_7a38912836dd6306a3328ef652a81178_wm.jpg)
Amikor megvettem két évesen azt hittem, hogy egy szinte új autót kapok 22000 km-el. Már 2000 megtett km után nehezen lehetett reccsenés nélkül betenni hátramenetbe, ezért kellett a kuplung csere.
![60516 60516](http://kep.index.hu/1/0/395/3957/39571/3957114_a69f9be81d16eaa94b438150a4465c38_wm.jpg)
Heti rendszerességgel utazok min 200-300 km-t (Bp-Vp odavissza), és nagyon gyűlöltem a késéseket járatkimaradásokat, a bunkó sofőröket és hogy 2 és fél óráig állnom kell a pénzemért, ezért egy OLCSÓ és olcsón fenntartható autót akartam, sikerült is :)