Heti merítés

  2013. március 03. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Kis pénz, kis Subaru

60500

Megvettem életem első Subaruját…
Erre a kijelentésemre sokan felkapták a fejüket ismerőseim közül egy „közösségi oldalon”, akik Subaru és/vagy rali rajongók. Nekik elsőre csak a Subaru logo-t töltöttem fel. Napokig ment a találgatás, hogy vajon milyen Subarut vehettem?
Legacy? Esetleg egy korai Impreza? A bátrabban (vagy poénosabbak) rögtön Justy-t emlegettek. Senki nem találta el!

Bárhová... szovjet gépkocsival!

46257

A fogyasztás témáját szóba hozók sokszor nem is nagyon kérdeznek, inkább csak közlik, hogy márpedig az autóm húsz litert fogyaszt. E hiedelem elterjedtségét és szívósságát jelzi, hogy szinte minden érdeklődő és hozzászóló ezt a konkrét értéket társítja a kocsihoz. Nem is nagyon szokták elhinni, hogy közúton kevesebb mint a fele is elegendő száz kilométer megtételéhez.

A beteljesült álom

60046

Az autó jól, és viszonylag könnyen szerelhető otthon, házilag is. Olcsó alkatrészek. A kényelem olyan UAZ-os, de megszokható. A fűtése nem kimondottan jó, de azzá tehető, egy hűtőtakaró segítségével.

Megbízható, olcsó traffipax

38355

Amikor megvettem két évesen azt hittem, hogy egy szinte új autót kapok 22000 km-el. Már 2000 megtett km után nehezen lehetett reccsenés nélkül betenni hátramenetbe, ezért kellett a kuplung csere.

Filléres útitárs

60516

Heti rendszerességgel utazok min 200-300 km-t (Bp-Vp odavissza), és nagyon gyűlöltem a késéseket járatkimaradásokat, a bunkó sofőröket és hogy 2 és fél óráig állnom kell a pénzemért, ezért egy OLCSÓ és olcsón fenntartható autót akartam, sikerült is :)

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr235114148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.03.03. 11:02:52

Amúgy még mindig lassítok ha iyen skodát látok az út szélén:-)
Szerintem azért a skodákra és nem a jobb kocsikra tették a traffipaxot mert azok nagy részt mindig csak álltak:-)
Így a többmilliós mérőegység drágább.volt.mint az autó!
A volga mindig is szaf volt .
Mamár egy Golf 1400 kiló.és felét.sem eszi.
De hát.már tudjuk miért esett szét a szovjetunió:-)

JaxTeler 2013.03.03. 11:43:17

a Volgás írás nem semmi, elkezdtem olvasni de a szagnál feladtam, ennyit írni nem semmi, amúgy nem lehet rossz egy Volgával veteránozni

Thanathos 2013.03.03. 11:49:24

Annyira nem érdekes az a Land Rover, hogy rövid időn belül másodszor szerepel itt.

Autó-motor doktor 2013.03.03. 12:16:43

Egy fokkal jobb,mint az elmúlt pár hónap gyenge eresztései.

baltazar72 2013.03.03. 12:28:12

A Volga sajnos egy benzintemető. Vezettem sokat a cégnél, mikor még az volt az általános vállalati autó. 12 lityinél az akkori gyér forgalomban sem lehetett kevesebbel járni. Pedig a 2.torok soha nem nyitott.
Egy fura fílingje volt, de akkor a Moszkvics, 2 ütemű Waresz, meg Barkas korában a "komoly" autó volt a KGST-ben

The Good Boy ! 2013.03.03. 12:48:25

valaki két sorban összefoglalná, miről szól a volgás itélet?

Invinoveritas 2013.03.03. 14:23:37

@The Good Boy !:
1. sor: Volgával veteránozik.
2. sor: Volga=Bűn és bűnhődés. Mindez a hivatkozott Dovsztojevszkij mű terjedelmében közreadva...

A Landy volt már, a Subaru ritka egy valami, a Corsát hagyom, nem firtatom. A Feliciának egész pofás a műszerfala és az átlagnál gondosabb gazdája van, az a leírás tetszett!

wody21 2013.03.03. 14:49:13

ez most egy egesz jo "merites" volt! Subi es a Skoda aranyos kis kocsik.

Troppauer_Hümér 2013.03.03. 15:14:22

'87-es Volgánk volt 1990-ben, fater vette levetett céges autóként. Félig város-félig országúti ciklusban eljárt 12 literrel, viszont az akkori cocialista felhozatalhoz képest elképesztően tágas, és kényelmes volt. Volt 353, 105-ös Skoda, 125P, Lada ezeröcsi a családban, de egyikben sem volt hátul lehajtható kartámasz, focipályányi belső tér, motoros antenna. A lábbal nyomkodós reflektor viszont vicces volt.

A hazánkból kitakarodó ruszkik annyit kínáltak érte, hogy nem lehetett nemet mondani az ajánlatra, kár érte utólag.

nordea 2013.03.03. 15:29:34

@stillmátyás:
Az ezerötös Zsigában volt lehajtható kartámasz hátul.

Evil Dragon 2013.03.03. 15:46:56

"Ma már egy Golf 1400 kiló" -Ez inkább a Golfra nézve szégyen...A Volga legalább nem wc papirból van hajtogatva...Még szép ,hogy a Golf kevesebbet fogyaszt,a 2 kocsi közt van kb. 40 év korkülömbség...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.03.03. 16:00:39

@Evil Dragon: én azért nyugodtan összeereszteném a kettőt szemből,én golfban ülnék.
De hogy 40el ezelötti.tipust mondjak az 1,9 es Opel Rekordunk hasonló nagyságu volt,kisebb motorral de erősebb volt,kevesebbet evett és nem a nevetséges 110km/h volt az utazó sebessége.

toncsi64 2013.03.03. 16:14:31

Volt két saját Volga 24 kombim és a cégnél 3102-est vezettem. Sajna azt már nem tudtam megvenni mert a kivonulók rámlicitáltak :(
Azt kell mondanom szenzációs gépek voltak, imádtam őket. A kombik 7 személyt tudtak vinni ami akkoriban nagy szó volt. A mai napig mindig ránézek a kinálatra mikor autócsere előtt állok, de az emelkedő ára és az elkényelmesedésem másfelé terel.

Cymantrene 2013.03.03. 19:28:14

@The Good Boy !: A Volgáról szól :-) Egy rendes veterános cikk, kb. lehet belőle sejteni, hogy milyen volt vezetni-használni, milyen volt kortársaihoz képest, milyen egy mai autóhoz képest. A nyomtatott újságokban is szívesebben olvasnék ilyet, mint a szokásos, tesztnek nevezett típustörténeti gyorstalpalót.

yenoee 2013.03.03. 19:58:13

@nordea: az 1300-as Daciában is :)

dennisthemenace 2013.03.03. 20:51:15

@MAJOMBEFOGÓ: Fogadok, hogy egyikben sem ultel soha.

DrSzoke 2013.03.03. 21:02:40

@The Good Boy !: Sajnos nem tudok segiteni,kb a harmadanal feladtam... :-)

alfax 2013.03.03. 22:42:35

"Egy régi Volgát kipróbáló outsider feltehetően nem igen hinné el, hogy megjelenésekor az M21-es nyugati mércével mérve sem volt rossz autó. Csakhogy amikor ez megtörtént, 1956-ot írtak, az akkoriban készült kocsik pedig mára rémesen elavultak, és szinte kivétel nélkül komolyan próbára teszik az embert. Borzasztó kényelmetlen vezetni. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy ebben az időben nyugaton sem nagyon volt ez másképp."

erős elfogultság, ami teljesen érthető egy láthatóan megszállott tollából.

1955-ben jött ki a citroen ds, amivel a volga sem műszakilag, sem ergonómiailag, sem megjelenésében nem hasonlítható össze, illetve csúnyán elvérzik, ha mégis.

srank 2013.03.03. 22:49:47

az hogy miért evett minden KGST-s felsővezetőt hurcolászó kocsi 20 litert, az már a nagypolszki cikkben ki lett vesézve , 10liter ment a kocsiba 10 liter meg haza, de tavaly is kib*sztak pár parlamenti sofőrt ilyenért ...
amúgy meg a jó öreg Bourne autós üldözés Volga VS G-Klasse ;)
www.youtube.com/watch?v=3R-i8OFLc-8

Szociknak vége 2013.03.03. 23:32:46

Ilyen Corsám van 99es 1.0 benya 3 henger 3 ajtó. 150e óta van nálam most 173e eddig csak olajcsere volt. Meg rozsdafoltok, az típushiba.

Ha nem megy vele 100nál többel az ember vidéken ez is befér 5 liter alá fogyiban, de én csak városi rohangálásra használom így nyáron 6, mínuszokban 7 litert fogyaszt, többnyire hideg motorral. Nem nagy élmény de nagyon olcsó.

Vételár - 1200 euró
Karbantartás - 50 euró(3 év 20.000 km)
Értéktartás brutális...:) km/euró faktor naccerü.

Hurri Kán 2013.03.04. 00:36:50

A Volga márpedig akkor is kéne. A kombi ;-)

- Szerzet - 2013.03.04. 02:16:32

Kösz, hogy megint elolvashattam a Landyt, de már unom :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.03.04. 08:05:13

En barkasszal a seregben megjartam pecs-kisvarda-pecset 9.8l es fogyasztassal. Utanna az "oregek tanacsa" megvonta tolem egy honapra a kimarafast. Pecs-Orfu-Pecs viszonylatban 22-t evett egyszer de akkor nem volt ellenfel, vegig uveghang!!!:D ( teletankkal alltal ki es visszatankolas utan adtad le, mindig tudtad az atlagot )

Volgaval nem sokszor mentem de 12 korul remlett, ami mindig 18 ra lett "konyvelve" :)

A kgst kocsik kozott nagy kiraly volt a volga, egyreszt AI, AJ, MH rendszammal a rendor nem szolt semmiert, masreszt tenyleg kenyelmesebb es nagyobb volt mint a tobbi. Mondjuk az a 2.4 es motor ( latvijaban is az volt ) nem volt am olyan nagyon eros/gyors, egy ezerocsi lelepte.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.03.04. 08:09:26

A volga sosem volt partiban a nyugati kocsikkal, az emlekek megszepulnek na de azert gondolkodjuk belaim, egy opel rekord/ford grenada/citroen pallas mellett sehol nincs, es nem emlitettuk a merci/bmw/audit a hetvenes evekben vagyunk. Ocska egy sz@r mellettuk, de hat nekunk ez jutott abban a politikai kornyezetben, a mi emlekeink a volgaval szepulnek.

Schütii 2013.03.04. 08:19:04

@The Good Boy !: Háromban szóban is össze lehet fogalni: Szar, de szerethető.

Schütii 2013.03.04. 08:28:29

A Feliciában sajnos fícsör a nagyon későn bekapcsoló ventilátor, olyan 100 fok körül volt ez a pont, de még jó, hogy a fagyálló és a rendszernyomás miatt itt még nem forr. Céges autó volt, leszartuk.

Schütii 2013.03.04. 08:37:50

Mekkora király az aki MG-ről meg Lanciaról álmodik, de egy Corsában is megtalálja a lelki békéjét!

Schütii 2013.03.04. 08:40:36

"En barkasszal a seregben megjartam pecs-kisvarda-pecset 9.8l es fogyasztassal. Utanna az "oregek tanacsa" megvonta tolem egy honapra a kimarafast. Pecs-Orfu-Pecs viszonylatban 22-t evett egyszer de akkor nem volt ellenfel, vegig uveghang!!!"

Fene gondolta volna hogy egy Barkács is lehet élményautó! :D
Bár a seregben sokmindennek örül(t) az ember, ami kint Civiliában nem akkora durranás. :)

Troppauer_Hümér 2013.03.04. 09:41:57

@toncsi64: A 70 ezer+15 ezer kenőpénzért einstandolt három éves, levetett céges Volgánkat bő másfél év múlva 350 ezerért vitte el egy ruszki százados.

alfax 2013.03.04. 10:36:28

@stillmátyás: a rendszerváltás idején, ill közvetlenül a SZU megszűnése után Tallinnban panellakásokat is adtak el Zsigulikért. Pár évvel később a zsigulik ára 0-ra esett, a lakásoké meg a csillagokig.

Ma a Tallinni lakások 2x annyiba kerülnek mint nálunk, a használt autók meg feleannyiba. Most vettem egy 97-es saxo-t 300 euróért...

pépé stop 2013.03.04. 17:09:59

Az a Gaz lehetett is hú de szuper amikor megjelent,mert
nem volt más mint egy Ford licensz , mint vaz-fiat stb.
A volgáról nekem annyi emlékem maradt,az igaztó bácsinak olyanja volt és vittük műszakiztatni. Állt az autó énmeg kintről bekukkantottam,és azt vettem észre ha odahajolok az ablakhoz, kimozdul egy műszer ,ha eltávolodok visszatér.Megint oda hajolok kitér ,eltávolodok vissza. Szaladtam is megkérdezni : Ez mire jó ?Mi célt szolgál? :))

pépé stop 2013.03.04. 17:14:18

Amúgy meg az a hülye , akinek nincs B Corsája !! :))

Mérges 1234 2013.03.04. 17:53:10

Volgát én is feladtam a felénél.

OK, könnyen olvasható, de annyira semmitmondó, keveebb több lett volna, de azért respect a gazdájának.

bpo478 2013.03.04. 20:47:29

Úgy látom, a kommentek között még nem szerepelt: ez a Volga látható az Üvegtigris 3-ban.

www.imcdb.org/vehicle_366713-GAZ-24-Volga-1973.html

hdnctrl 2013.03.05. 08:49:28

Beteg, aki ennyit ír egy Volgáról...

BocaNegra 2013.03.05. 11:32:52

A Corsa meg tényleg kurvajó vétel volt, csak motort kellett benne cserélni, meg a fényezés gatya, ésatöbbi. :D

replikátor · http://reszegekistene.blog.hu/ 2013.03.05. 18:45:04

ez a volga leírás... végigolvastam, de áááááá...

toncsi64 2013.03.05. 21:47:05

stillmátyás;

Nálunk nem ez történt. Már megegyeztem a főnökkel 160-ban ;) amikor bejutott hozzá Iván és bekinált 350-et!!!
Mikor megkérdeztem megér e valóban ennyit elmondta, hogy egy ilyen paripáért szovjethon bármely pontján kap egy házat...

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2013.03.06. 06:52:01

felénk zöld a trafis Felicia, fehérből még sosem mértek :)

DeezL 2013.03.09. 08:32:44

Felicia valóban nem rossz a kis autók közt... 2001ben néztem egyet újat az 1.9 diesel kombi volt 2,8millió körül... annyit még adtam is volna érte... de most meg egy nagyon jól felszerelt 1.6 TDI Polo 5millió FT...röhej..
süti beállítások módosítása