Megvettem életem első Subaruját…
Erre a kijelentésemre sokan felkapták a fejüket ismerőseim közül egy „közösségi oldalon”, akik Subaru és/vagy rali rajongók. Nekik elsőre csak a Subaru logo-t töltöttem fel. Napokig ment a találgatás, hogy vajon milyen Subarut vehettem?
Legacy? Esetleg egy korai Impreza? A bátrabban (vagy poénosabbak) rögtön Justy-t emlegettek. Senki nem találta el!
Bárhová... szovjet gépkocsival!
A fogyasztás témáját szóba hozók sokszor nem is nagyon kérdeznek, inkább csak közlik, hogy márpedig az autóm húsz litert fogyaszt. E hiedelem elterjedtségét és szívósságát jelzi, hogy szinte minden érdeklődő és hozzászóló ezt a konkrét értéket társítja a kocsihoz. Nem is nagyon szokták elhinni, hogy közúton kevesebb mint a fele is elegendő száz kilométer megtételéhez.
Az autó jól, és viszonylag könnyen szerelhető otthon, házilag is. Olcsó alkatrészek. A kényelem olyan UAZ-os, de megszokható. A fűtése nem kimondottan jó, de azzá tehető, egy hűtőtakaró segítségével.
Megbízható, olcsó traffipax
Amikor megvettem két évesen azt hittem, hogy egy szinte új autót kapok 22000 km-el. Már 2000 megtett km után nehezen lehetett reccsenés nélkül betenni hátramenetbe, ezért kellett a kuplung csere.
Heti rendszerességgel utazok min 200-300 km-t (Bp-Vp odavissza), és nagyon gyűlöltem a késéseket járatkimaradásokat, a bunkó sofőröket és hogy 2 és fél óráig állnom kell a pénzemért, ezért egy OLCSÓ és olcsón fenntartható autót akartam, sikerült is :)