Heti merítés

  2013. február 17. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Ebszállító, műhelykocsi mikor mit szeretnék..

60420

Ritka darab a "vizipók". Vízhűtéses gyárilag nem túl sok készült belőle.
Teljesen váratlanul találtam a neten. Léghűtésesem volt előtte. Lecsaptam rá rögtön. Az eladó átvert nem volt törzskönyve nem is az ő nevén volt... stb.

Összkerekes szürke jóság

60402

Az egész valahol ott kezdődött, hogy amíg sportoltam az edzőnk egy Liberóval vitt minket versenyekre. Elől is ülhettem, és akkor lettem figyelmes a váltóról kapcsolható összkerékhajtásra. A Subaru szerelem valahol tudat alatt itt kezdődhetett, majd ez a középiskolás évek közepéig feledésbe is merült.

Összehasonlíthatatlan cabrio feeling:)

60412

Régi vágyam volt egy Punto cabrió.Korábban a Punto összes verzióját kipróbáltam, gyakorlatilag ez a tizenvalahányadik punto a tulajdonomban.
A vásárláskor fontos szempont volt a megkímélt állapot és a tető hibátlan működése, valamint a korróziómentesség.Jó néhány feleslegesen lefutott magyarországi kör után/agyontört,széthullott,rozsdás,lepusztított/ a német piacon kezdtem keresgélni.

A hulladékcsillag!

60442

Előre tisztázom nem vagyok Merci ellenes! De ezt a típust nem tudom elképzelni milyen minőségi norma alapján gyártották le! Amikor én vettem nem nagyon volt más német használt teher ennyi bagóért (7kiló). Nem sok műszakival, jó magyar szokás szerint visszatekert órával.

Életmentő családbarát

60224

Egy "gyenge" 20 méteres 3-4 tetőn átfordulásos borulás után élve kiszállt a család belőle.Én egy fejvarrással gazdagodtam, a többiek karc nélkül.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr925085066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Evil Dragon 2013.02.17. 15:29:25

A "vizes póckit" meg a Subarut kipróbálnám egy körre...A Mercis fószernak jó szövege van :D

truckerman · http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://www.users.globalnet.co.uk/~msmith03/route66/illinois_truck 2013.02.17. 15:36:33

Azért az érdekelne,hogy sikerült megborítani a rönót?És miért gondolja,hogy más autóban nem úszta volna meg ennyivel.Lehet,hogy egy más verda nem borult volna.Ki tudja?

lcka 2013.02.17. 15:36:34

a scénichez

először is, klassz hogy kiszáltatok, de tényleg

másodsorban viszont bármiből így kiszálltatok volna azonos évjárat, vagy attól felfelé esőn belül

Szociknak vége 2013.02.17. 15:39:46

Puntonk nekünk is volt újkorától 14 évig. Nagyon jó kis masina, nem volt benne extra így nem is romlott el semmi a lakk 14 év után sem mattult és nem is rozsdásodott. Ez 55ös volt senki ne vegye ezzel a motorral mert gyenge és ehhez képest fogyaszt, mindennapokra a 60as 1.2es a legjobb. Vagy a 75ös 1.2es.

A fütés gyárilag gyenge, olajfogyasztás széria, de nem vészes.

A cikkbeli 85ös 1.2es a legjobb Punto motor csak ritka, csak 97től 99ig gyártották, itthon nem vette senki.

Autó-motor doktor 2013.02.17. 16:04:40

Subaru: Én is egyszer rászánom már magam,hogy le népitéletezzek valamelyik autómról és onnan fogom kezdeni,hogy"egy szép kora nyári napon megszületett édesanyám......"

Merci: Át tudom érezni a beragadt kormány parát.Nekem is szállt már el kormány 100-120-as tempónál,az volt a szerencse,hogy egyenesben volt és sávváltásnál hiába tekertem,maradt egyenesben.Volt annyi a futóműben,hogy jó egyenesfutása volt,ezért tudtam megállni.Óriási lélekjelenlét kellett,hogy finoman lassítsak és ugorjak két lábbal a fékre + szaggassam be a kézit.

Rönó: Az első(és sokadik) borulás egyedü is nagyon para,családdal meg aztán hatványozottan az lehet(ilyenem nem volt még).

Autó-motor doktor 2013.02.17. 16:06:54

* hogy finoman lassítsak és NE ugorjak két lábbal a fékre + szaggassam be a kézit.

dekás dezső 2013.02.17. 16:10:30

Vizes kispók 126 BIS néven futott, a 108dci-t meg asszem ezentúl nevezhetjük écces-ebolás mergának is:) az a rozsdás kormánycsukló tényleg eléggé félős lehetett.

ps3peter 2013.02.17. 16:13:24

A mercis azt hitte, hogy egy lefingott több mint félmilliót futott kisteher hibátlan lesz, mert csillag van rajta? Ne szarból akarjon várat építeni...

Leadfoot 2013.02.17. 16:25:10

A mercisnek jó szövege van? Hát, ha "jó" alatt azt értjük, hogy totál esetleges a központozás, írásjelek, zárójelek alkalmazása, akkor tényleg jó.

Egyébként meg igaza van az előttem szólónak. Megvette az egyébként is szar hírű gépet a kínálat aljáról, aztán mikor meg-megakad a kormány, akkor nem javíttatja, hanem megvárja, hogy beálljon. Aztán ha kinyírja magát meg még 1-2-10-akármennyi embert, akkor ígyjárás van, mert spórolni akart?

(---Flúgos Buszos---) 2013.02.17. 16:53:32

Ezt a szériát a Vitoból én is aláírom, hogy szar. Néha napján mi is hajtunk egyet. Rohad az összes küszöb rajta, alja sem marad ki belőle, mindegyik ajtó alja már elrohadt. 110 CDI(2002-es évjárat, valós 505 000 km van benne, mert egyedül csak az üzemanyagszint jelző jó benne, a vízhőfokmérő kiakadt, km óra egyes tartományokban megáll, fordulatszámmérő alapjáraton 0 alatt van. Egész műszeregység szar.

Nálunk is volt hengerfejes már, a váltórudazat valamiért rövid benne, rükit alig veszi, fűtése elég ócska, ahhoz képest, hogy 9 személyes.
Annyira kicsi a kocsi orra, hogy télen jön be a kormányoszlopnál finoman a hideg, motort kivenni rohadt nehéz belőle emiatt, nálunk el is törték az olajteknőt, mai napig csöpög belőle az olaj. Minden injektort ki kellett venni a helyéről, mert nem lehetett tudni, melyik mellett ömlik ki a gázolaj.

Srác, amit ír, hogy egyszer csak meállt. Nálam is megvolt. 1 km-re a telephelytől este 23:30-kor ledadogott. Magasnyomást szabályzó szelep beadja a derekát, ez a típushibája.

Ajtónyitó kilincsek mind ócska kialakításúak, nekünk is volt 123-124-es Mercijeink, de ezek a Mercik már nem az igaziak.

Összességében ezek a Vitok tényleg szarok.

gerykém 2013.02.17. 17:05:40

,,aztán mikor meg-megakad a kormány, akkor nem javíttatja, hanem megvárja, hogy beálljon. Aztán ha kinyírja magát meg még 1-2-10-akármennyi embert, akkor ígyjárás van, mert spórolni akart? "
Eszem ágában sem volt másokat veszélyeztetni.
Az van,hogy volt átvizsgáláson a Merci csak hát erre nem derült fény.Amúgy az a kormánycsukló nem jelentette előre be hogy beszorul.Aki átnézte azt mondta hogy a kínálat jobbik felébe tartozott.Már ami a haza járműparkot illeti.Hinnék neki,mivel volt hogy a SZAKSZERVÍZBŐL is hozzá küldték ezeket a betegeket.Volt a srácnak 10év Mercis tapasztalata a sógoroknál.
Más.occsó nem occsó stb...
Egy kis matek.
Az ismerősöm 2.7mil. vette az övét.
4év alatt több mint 1milla ment rá.És nem a fékbetétre elhiheted.

Vitalij 2013.02.17. 17:16:17

Nekünk 3 Vitónk van a cégnél. A 3db 0.8 millió km-t ment. Kizárólag a belvárosban. 8-9 évesek, vezetett szervízkönyv. Nullkilométeresen lettek megvéve, és mind3 autónak a szemét kitaposta a sok sofőrje...

Rohadnak mint atom, de az új vito is rohad.
Kicsi 1,9m alá tuti befér. Olyan 5milliót kellett rájuk költeni. De ebben benne van egy balfasz volt a sofőr és megfőzte a motorját rész is. Ami olyan 1 millát dobott a fenntartáson, mivel hol máshol hát persze hogy külföldön füstöli el...

Amúgy vezetni jó a 112cdi-t. Megy mint a barom. Kétszáz körül van a vége, a kényelmes az erős túlzás, inkább mondjuk úgy hogy komfortosabb mint egy transit (értsd egy centivel vastagabb a szivacs az ülésben).
Ha nekem kellene egy ilyet fenntartanom már rég felgyújtottam volna..

Surci 2013.02.17. 17:51:50

Csodálkozom hogy ez az ítélet még egyik merítésben sem szerepelt: nepitelet.hu/autok/mercedes-benz/tn_t1_1977/mentoauto_1_5_millio_kilometerrel/

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2013.02.17. 18:15:13

hűen tükrözik a magyar valóságot az ítéletek :)

davedka 2013.02.17. 18:15:20

A Mercis megveszi a lefingott szart amiben tudja is, hogy sok a kilométer, aztán csodálkozik, hogy fos. Szarból várat nem lehet.... Elkezd akadozni a kormány, nem cserélteti rögtön, hanem meg várja míg elszáll Amúgy ez a Vito tényleg a Merci legalja, akkor még nem tudott keresztmotoros autót gyártani Stuttgart. Legközelebb a kínálat második harmadától kezdj el nézelődni vagy ne csodálkozz ha fostalicskát veszel!

Hurri Kán 2013.02.17. 18:30:00

Vitós mégis mire számított? Vesz valami romot a választék aljáról, majd közli, szar a márka. Okoooos.

norisz01 2013.02.17. 18:43:56

A vitós nem hogy vett volna annyi pénzből egy hiacét azzal nem hiszem hogy baja lett volna.
Amúgy mindegyik ilyen mindegy mennyi van benne.

Autó-motor doktor 2013.02.17. 19:36:34

Hiace-ból az összkerekes egy igazi agyonüthetetlen dög.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.02.17. 19:40:14

a mercis srac azert vicces mert kikukaz valamit ami "nemet kisteher" ( mert a japan sz@r? hmmm ) es nem jo. Hat igy van ez amikor valaki olcsojanoskodik de villantani akar aztan csodalkozik hogy fillerekbol nem tud milliokat elautozni gondmentessen. Tenyleg sz@r a merci - a lepattant sokszazezres szethajtott biztossan.

Renault - ha valakit szent-e avatnak ahhoz bizonyitani kell csodatevest - pl Szent Laszlo a tordai hasadekkal bizonyitott, Szent Andras viszontagsagai mentek csodaszamba, de nem hinnem hogy ezzel a produkcioval palyazhatnal a szent cimre - ugy gondolom barmely mas hasonlo koru auto tudta volna ezt. Persze a csodakban hinni is kell, neked legalabb mar megvan miben hiszel :)

puntoval kabriozni egy fel motorozassal feler!

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.02.17. 19:45:05

@norisz01: a hiaccel az a baj hogy nincs csillag az elejen - csak egy nagyon jo auto a ket rendszam kozott :) merci fan vagyok, van is , lesz is, a merci ( is ) igenyli a gondoskodast, akkor lesz igazan jo sokaig. Azon azert erdemes elgondolkodni markafuggetlenul hogy olyan videkeken ahol az infrastrukturanak meg nyomokban sincs se hire se hamva miert japan autokat hasznalnak tulnyomo tobbsegben. ( fekete afrikaban ( ahol nincsenek arabok ) miutan kikoptak a landroverek szinte csak toyota van, pakisztanban az autopark 80%-a toyota pl )

Laciii 2013.02.17. 20:08:22

@gerykém:
Most rögtön add le a jogsid ember, hát a saját károdon se vagy képes tanulni? Megakadt a kormány és még mindig nem érted, hogy nem játék?
Ha "meg-megkad" a kormány akkor kicsit lassabban az első biztonságos helyen félreállsz vagy életekkel játszol. A te dolgod, hogy nem tartod semmibe a saját életed - épséged, de másokat ne veszélyeztess!
Használd a puddingot a két füled között, az ilyenek mondják utána "hogy én ezt nem gondoltam volna", persze hogy nem ha nem használod az agyad.

A szakértő is qrva nagy szaki ha egy rozsdásodós típushibát nem ellenőriz.

Szörnyű milyen emberek vannak.

norisz01 2013.02.17. 20:36:51

@Autó-motor doktor: amelyik meg nem összkerekes az egy elnyűhetetlen állat.:)

norisz01 2013.02.17. 20:42:02

Hiace-om van tudom nem nagy dicsőség mert szegény mindig megy 360.000 van benne még egyszer volt rajta vezérműszij cserélve jelzem csak szij,egyszer fékbetét,egyszer izzitógyertya.
Most már át kell néznem mert a vezérlés tényleg nem játék.
Semmi probléma eddig vele.

yenoee 2013.02.17. 20:58:11

@Surci: inkább tegyél alá képet. Most már csak az megy a merítésbe, amiben olyan is van.

pickapu 2013.02.17. 21:12:26

@norisz01: Hét éve szálltam ki egy céges 2.4-es Hiace-ból, aminek óra szerint akkor volt ennyi a futásteljesítménye.
Múlt héten láttam, még mindig gurul.

Surci 2013.02.17. 21:19:00

@yenoee: Nem én írtam az ítéletet úgy hogy ez nem fog menni,érdekes mert ugye a szöveg a lényeg.

DeezL 2013.02.17. 21:29:27

Bis nekem is volt,asszony első autója volt...a Vito tényleg problémás volt,de így van attól még hogy merci nem kell csodát várni magától nem fogja magát megcsinálni!

@MetroGoldwinMayer: nem mondanám feltétlen hogy gyári hibája,ha jó benne a gyűrű meg a szelepszárszimering akkor nem eszi az olajat... jópár fiatot csináltam maszekban,nekem is volt jópár...Elring szelepszárszimering kell bele,a motor olajfolyásának megszűntetéséhez meg Corteco márkájú tömítéseket ajánlok!

DeezL 2013.02.17. 21:31:20

@pickapu: ha nincs hajkurászva a Toyota 2.4 diesele akkor jó,..viszont ha rúgod akkor hengerfejes lesz... ugyanezzel a 2.4es diesel motorral a T4 sokkal jobban bírja a strapát egyébként

Surci 2013.02.17. 21:31:30

@norisz01: A Hiace jó kis autó de... a 2.4-esek nagyon sokat esznek, és a hengerfejprobléma nagyon is jellemző. Na meg a gyári 7500km olajcsere periódus... na ezt kevesen tartották be.
Nekünk is volt 98-as 4WD szalonból 7000-ként olajcsere, kímélve volt mindig, 200ezernél mégis hengerfejes lett.
2006-ba jött a következő szintén szalonból D4D 4WD, az már jobb minden szempontból, 10000ként olajcsere és semmi probléma nem volt vele, igaz még csak 160ezer van benne csak nagyon rozsdásodik pedig ápolva van rendesen. Ismerősnek volt 97-es 2.4-es hátsókerekes, azzal állandóan probléma volt,12-13 evett, a futóműre több százezret költött de azt mondta, kárpótolta az az érzés amikor az új tulaj elment vele.:)

young-old pkw 2013.02.17. 22:08:49

A Hiace 2,4 D akkor lesz hengerfejes,ha hidegen rugják neki a gázt.Láttam már 700.000 km-t futottat bontatlan motorral.A TD már nem bír annyit.
A Merci Vito az egyik szégyene a gyárnak,anno ezt sokan a spanyol összeszerelésnek tudták be.
Subaru:korrekt.

DrSzoke 2013.02.17. 22:34:23

A subarus srac nalam az asz.Nem nyomott le M5-os bimmert, nem stabilabb az autoja kanyarokban mint egy audikvatro,stb.Amit irt,realis.

Chabs 2013.02.17. 23:09:34

@DrSzoke: 49kw-al egy daewuu nexiat se nyomna le de ez nem is szamit. Nagyon mokas ilyen kocsikat vezetni, ki tudod autozni a teljesitmenyt anelkul hogy parasztnak neznek vagy veszelybe lenne a jogsid:) nekem lett egy r5 1.1 45le korul lehet, elvezet vele csapatni, virsli gumikkal lehet mokazni:) imadnivalo kis dog.

csiky944 2013.02.17. 23:44:53

@norisz01: 360ezer? 460ezer egy másfél éves masterban,na az igen.

Rocko- 2013.02.17. 23:47:15

@visszakettopadlogaz: "puntoval kabriozni egy fel motorozassal feler! "
csak a sorok közt nehéz elmenni.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.02.18. 00:06:39

@Rocko-: akarni kell!!! :D

Amugy juteszembe a vizhuteses kispolszki ba nem az a motor volt ami a pandaban is? Valami dereng.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.02.18. 00:40:44

@DrSzoke: ja, a srac jozanul itelkezett. Vartam en is adatokat 5L es fogyasztasrol ( varosban, padlon ) de nem. Kiegyensulyozott ember mindig szimpatikus.

- Szerzet - 2013.02.18. 01:28:18

A Scenic nagyon ötcsillagos, nézd meg, borult hármat, azt' még az ablakok se mentek ki, még az orosz meteort is túlélné.

Vízipókot mindig szerettem volna, mert ínyencség, de már a levegősbe se fértem bele. Ja, asszem a Pandába is ment a kéthengeres, aztán hogy újjászületett most az Ötszázasban!

invisibility 2013.02.18. 07:41:22

Merci:
Bátya, te már akkor bekanyarodtál a Szopol utcába amikor ezt a típust kezdted el nézegetni. Aki pénzt akar keresni az ne a legdrágább fetatartású, messziről híresen szar kishaszont vegye meg, hanem egy kevésbé szar, olcsóbb és PRESZTIZS NÉLKKÜLI típust válasszon. Mikor jut már el az emberek agyáig el, hogy a Merci már húsz éve nem csinál jó autókat?!

Subaru:
Én Justyt nézegetek, mert jó móka télen kilinccsel előre menni, meg a 4WD de sajnos az alföld közepén, városban fölösleges ez a plusz nekem. Mellesleg a fogyasztás gondolom autópályán, 85-el, kamion mögött 5 liter.

gerykém 2013.02.18. 08:29:33

@Laciii:
Inteligencia!Ember!Senkinek nem dormolom le a hozzászólását.De nem is kéne tudatlanul sértegetni másokat.
Ki mondta hogy tovább lett vele menve?
50ért vitték haza és kb. 100ezret fizettem az új kormányoszlopért szereléssel.
Egy-kettő hozzáképzel a történethez dolgokat...
Nem akartam Mercit.December volt kellet valami amivel dolgozzak.4 jó gumi meg műszaki volt az elvárás.Persze meg hogy műszakilag rendben legyen.Egy adott összeg volt a zsebembe.(nem vagyok gazdag,apu-anyu nem lopta nekem össze,nem is volt orvos,meg pártkönyve sem volt,és sajna én sem tudok lopni,nem mutatták meg az ősök,ők is csak melósok voltak)80ezer ft. üzemanyagpénz felett nem számoltam már hogy mennyit autóztam el ilyen meg olyan szuper autókat nézve.Persze mire odaérsz arra már nem olyan jók.Volt ráhagyás az árra mert míg kigurult nálam az utcára kb. 400ezerbe fájt.
Én hagyom innentől a dolgot,csak az ostobaság kissé bosszant.

norisz01 2013.02.18. 09:08:40

@Surci: Biztos kifogtak 1millióbol egyet kettőt,de én autópályán sokat használom sokat pörög 10 eszik,és eredeti a tömités is benne,amugy ezt a marhaságot nem tudom honnan szedted hogy hengerfejproblémái vannak mert hű de kurvára nincsenek, a t4 400.000megborúl mint az állat eszi az olajat meg vagy 8nyolc turbót is elnyű.

norisz01 2013.02.18. 09:10:08

@csiky944: kérdés az mennyi hibával?
Mert ha azt mondod nulla akkor nem valós..

Plumper_ 2013.02.18. 09:18:13

KABRIÓ? Mi az, már tetőre sincs pénze? :-)
Kár, hogy csak lefingott kabriókat találunk a legtöbb választékban. Mire hozzánk elér, hulladék az egész. Viszont olcsón kell beszerezni.

lajosbátyám 2013.02.18. 10:59:59

A kispolszki két- vagy négyütemű?

csiky944 2013.02.18. 12:17:31

@norisz01: csak kopó alkatrész
annál a cégnél 1milliót futott masterek is vannak méghozzá motormegbontás nélkül

Surci 2013.02.18. 16:03:58

@invisibility: "Mikor jut már el az emberek agyáig el, hogy a Merci már húsz éve nem csinál jó autókat?!"
Ezzel a mondatoddal bizonyítottad hogy az autókról fogalmad nincsen.

@norisz01: Honnan veszem? Onnan hogy a sajátunk is hengerfejes lett,nem egy használtan kitudja hányszor tekert autóról van szó hanem egy 0km-es korától karbantartott autóról. Egyébként városi fogyasztása 14liter volt!!

@csiky944: Master? A haszonjárművek legalja a Ducato/Boxer/Jumper trióval együtt. 1,5 évesen 460ezer km? Bármelyik furgon tudja ezt normális karbantartás mellett,az idő az ami kifog rajtuk,ezek mind 5-6 évre lettek tervezve.

csiky944 2013.02.18. 18:08:52

@Surci: 5év alatt beletekernek egymilliót,ki is bírja,ezek után nem kell hasra esni,hogy egy über japán 15évesen 360-ezerrel a háta mögött még megy,mert ugye innen indult a dolog

Surci 2013.02.18. 18:43:28

@csiky944: Persze nem azt mondom hanem azt hogy ettől nem kell hasra esni hogy 460e van benne.

yxcvbnma 2013.02.18. 20:17:21

Másfél éves furgonba hogyan lehet beletekerni 460 ezer kilométert?

Naponta 840 kilométer, ünnepnapokat, hétvégéket, szerviznapokat figyelmen kívül hagyva.

Havonta kellene olajcserére vinni (30k).

A nemzetközis furgonozással se tudom elképzelni. Pedig hallottam meredek dolgokat a tachográf mentes fuvaros életről.

csiky944 2013.02.18. 20:49:59

@yxcvbnma: ő,ezek az őrültek heti 8órákat alszanak,kacsába pisálnak vezetés közbe satöbbi,ahhoz képest évi egy baleset jut egy autóra :D

csiky944 2013.02.18. 20:54:34

@Surci: a másfél év az érdekes igazából

Surci 2013.02.18. 20:59:31

@csiky944: Hát pont hogy nem,sőt nagyon szerencsés helyzet mert akár gari is lehet még rajta ha meg nem akkor lehet vásárolni hosszabbítást. Sprinterre 3év kilométer megkötés nélküli garancia van.

csiky944 2013.02.18. 21:01:22

@Surci: te miről beszélsz? ezek egysofőrös autók

sprinterre kell is a 3év,kalap szarok ezek az újak

Surci 2013.02.18. 21:02:01

@yxcvbnma: Nem egyedüli eset, ismerek 3éves Sprintert 1.100.000km-el.

Surci 2013.02.18. 21:04:46

@csiky944: És mit számít hogy hány sofőrös autók?
"sprinterre kell is a 3év,kalap szarok ezek az újak "
A legjobbak az új kishaszonjárművek közül. Érdekes hogy ezt írod amikor egy 124-es a képed.

csiky944 2013.02.18. 21:10:56

@Surci: az hogy van egy 124-esem,attól még leszólhatom az új merciket

"A legjobbak az új kishaszonjárművek közül."
hol? merci kereskedő-e vagy?

Surci 2013.02.18. 21:14:39

@csiky944: Le persze csak furcsálom hogy egy Mercis alaptalanul leszól egy Mercit.
"hol? merci kereskedő-e vagy? "
Hogy hogy hol?Ezt komolyan kérdezed? Egy Mastert össze sem lehet hasonlítani a Sprinterrel mint ahogy a 124-est sem lehet egy hasonló Renaulttal. Nem,nem vagyok Mercedes kereskedő.

csiky944 2013.02.18. 21:17:06

@Surci: De azért egy kangoot azért lehet :D

Surci 2013.02.18. 21:19:16

@csiky944: Az új Citant lehet mert az valójában egy Kangoo ami hatalmas szégyen, ebben igazad van,az tényleg egy kalap szar.

csiky944 2013.02.18. 21:21:42

@Surci: kicsit elvakult vagy,de csak egy kicsit

Surci 2013.02.18. 21:23:02

@csiky944: Ezt nem vitatom de ettől még alaptalanul nem írok semmit sem.

Agr3ssor 2013.02.19. 09:36:36

@gerykém: Nehogy már magyarázkodj cimbora!! Van ítéleted, meg is találtad magad a merítésben!! Gondolom ismered a Totalcar működését!! Ismered a nagy "megmondóembereket"!! Tudod miért nem lehet már a "szakember válaszol" típusú cikkek alá megjegyzést írni! Mert a szerkesztőségnek is elege lett a sok tökéletes megmondóarcból!!
Ők mindig mindent jobban tudnak! Amint apró betekintést nyernek más emberek életképeibe/szituációiba kötelességüknek érzik rámutatni, hogy az mit csinál rosszul! És mekkora hülye, barom, közveszélyes, senkiházi olcsójános!
Elolvasnak például egy ítéletet, hozzáképzelnek dolgokat, kötelezően egy negatív karakterre húzzák rá a történetet. Olyanra, akibe a saját beteg világukat képzelik rá, megspékelve az üldözési mániájukkal és a kisebbségi komplexusukkal!

Ezek a megmondóemberek egyébként az élet minden területén sikeresek, hibátlan állapotú autóval járnak, amivel őket soha senki nem vágta át! A márkaszervizben ott állnak a kocsi mellett, mert ugye nehogymá az ő felügyeletük és szakmai vétójuk nélkül történjen bármi is!
Soha nem hibáznak a közeledésben, szinte robotként hajtják végre hiba nélkül az összes tevékenységet életük során!
Hitelt soha nem vesznek fel, mindig megfontoltak, és ami a legfontosabb, lenézik azt, aki nem olyan mint ők!!
Lenézik, aki régi autóval jár... Aki hitelt fizet! Aki kritizál egy valóban szar autót!! Mindenki hülye, ők meg királyok!!

Úgyhogy ne idegeskedj rajtuk!! Bár az ő ítéletüket nehéz lenne keresni...

Vajmaci 2013.02.19. 10:25:49

A Scenic az enyém volt.
Hamarosan lesznek részletek is a dologgal kapcsolatban, mert nem egyszerű az esetem.
Úgyhogy "kámingszún" !
:)

Autó-motor doktor 2013.02.19. 12:34:23

@yxcvbnma: Dolgoztam egyszer egy európát behálózó futárszolgálatnál.! hónapig bírtam és pont azért hagyrtam ott,mert napi 1000 km környékét kellett beletekernem egy IV Golf Variantba.

Autó-motor doktor 2013.02.19. 12:36:33

Bocs, 4 hónapig.(naggyal akartam írnia 4-est és ez lett belőle :) )

DeezL 2013.02.19. 15:37:15

@young-old pkw: nekem TD volt.... szar is volt sajnos...szívódieselt meg csináltam korábban...persze ez így van mert van mentőautó 900ezer km-el is Hiace...@Surci: a master valóban szar de a Ducatot miért szidod? van egy Iveco Dailym meg egy Ducatom is 2.8 IDTD... Ducato 4. éve Daily 5. éve semmi bajuk sincs... Ducatohoz teli áron 12ezer Ft körül lehetkapni pl lengéscsillapítót.... megrakodottan 140nél 8,3ra jön ki a fogyasztása... volt nekem Merci teher autóm is amúgy.

norisz01 2013.02.19. 19:46:18

@Surci:
hány hiacét láttál már hengerfejesen?
Szerintem a vw meg az opel az ami kenyeret ad a hengerfej javitóknak.

DeezL 2013.02.19. 22:04:26

@norisz01: a régi japán diesel nem bírták a hajtást... jópár micu mazda toyota volt anno kezeim közt... VW-t meg szerintem ennyire ne kategórizáld le,volt jó pár VW-m nem 1-2 több mint 10...bírták a hajtást...

norisz01 2013.02.20. 20:18:47

@DeezL: Nekem is volt vw gátrepedéses volt,de a vwdepón nyugodtan olvashatod mennyi hengerfej bajos vw van,főleg még a kamrás motorok,japán sokat láttam már pont volt micum is de én még nem láttam japán hengerfej problémával.A vw meghajtottam 150-el és kifujta az összes vizet magából.Meg az agya is levolt már rohadva,ugyanugy mint ford,opel a társai mindegyik rohadt,japánomnak sehol nincs rohadása pedig 93-as évjárat.
Akkor hogy is van ez?

norisz01 2013.02.20. 20:26:57

@DeezL: Még valami,nyugodtan kérdez meg egy hengerfej javitó céget milyen márkákat hordanak be nekik leggyakrabban.

pickapu 2013.02.25. 15:53:31

@Psychopeti2: A He-Do? Áh, ezt nem fogják bevállalni. :)

vidi500 2013.03.08. 21:45:27

Fiat 126 BIS nekem is volt hobbiból.
Lenyűgözött a pici méretek ellenére a karosszéria használhatósága, praktikuma. A padló alatti motorelhelyezésnek köszönhetően elöl, hátul csomagtartó, dönthető hátsó üléstámlákkal, ebből következően a mai elvárásoknak megfelelően bővített csomagtérrel. Kár hogy keveset gyártottak belőle. Alapvetően jobb minőségben készültek, mint a Mo-ra küldött léghűtéses testvéreik. Persze ez már a múlt.
Viszont, ha nem is ebben a 3,05 m méretben, hanem mondjuk 3,5-3,8 m -ben ma is készülhetnének hasonló építésű autók. Ez a gazdaságosan, helytakarékosan, mégis kényelmesen utazni szándékozók nagy kedvence lenne. Igen jó ergonómiájú üléspozíció kialakítása válna lehetővé a kormány mögött, mintaszerű lábtérrel és pedálrenddel, a mai autókhoz viszonyítva több száz kg-os súly megtakarítással, méret megtakarítással, ebből következően alacsonyabb fogyasztással, mégis kompromisszummentes kényelemmel, csomagtérrel, használhatósággal.
Az autóipar más irányba ment el.

Vajmaci 2013.03.16. 11:18:19

@Psychopeti2:
Igen..köszönöm.
A fentebbi linkekből látható az alaptörténet,nyilván nem az összes adattal.
Mostmár fellebbezhetetlenül 20k a büntetésem.
Ez van....az fel sem merült hogy ha már mindenképp én vagyok a hibás akkor az út kezelője is minimum annyira az.
Tehetetlen vagyok az állami apparáttal szemben...:S