Ebszállító, műhelykocsi mikor mit szeretnék..
Ritka darab a "vizipók". Vízhűtéses gyárilag nem túl sok készült belőle.
Teljesen váratlanul találtam a neten. Léghűtésesem volt előtte. Lecsaptam rá rögtön. Az eladó átvert nem volt törzskönyve nem is az ő nevén volt... stb.
Az egész valahol ott kezdődött, hogy amíg sportoltam az edzőnk egy Liberóval vitt minket versenyekre. Elől is ülhettem, és akkor lettem figyelmes a váltóról kapcsolható összkerékhajtásra. A Subaru szerelem valahol tudat alatt itt kezdődhetett, majd ez a középiskolás évek közepéig feledésbe is merült.
Összehasonlíthatatlan cabrio feeling:)
Régi vágyam volt egy Punto cabrió.Korábban a Punto összes verzióját kipróbáltam, gyakorlatilag ez a tizenvalahányadik punto a tulajdonomban.
A vásárláskor fontos szempont volt a megkímélt állapot és a tető hibátlan működése, valamint a korróziómentesség.Jó néhány feleslegesen lefutott magyarországi kör után/agyontört,széthullott,rozsdás,lepusztított/ a német piacon kezdtem keresgélni.
Előre tisztázom nem vagyok Merci ellenes! De ezt a típust nem tudom elképzelni milyen minőségi norma alapján gyártották le! Amikor én vettem nem nagyon volt más német használt teher ennyi bagóért (7kiló). Nem sok műszakival, jó magyar szokás szerint visszatekert órával.
Egy "gyenge" 20 méteres 3-4 tetőn átfordulásos borulás után élve kiszállt a család belőle.Én egy fejvarrással gazdagodtam, a többiek karc nélkül.