Heti merítés

  2013. február 03. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Amikor az ember vigyorogva vereti át magát, és még csak meg se bánja

60282

Ez életem első saját tulajdonú autója. Persze anno óriási (= zéró) tapasztalattal az autóvásárlás terén vágtam bele a keresésbe, és bármennyire is tudtam, hogy ésszel kell autót venni, csak a szívemre hallgatam. Már amikor először megláttam a hirdetést tudtam, hogy ez kell nekem. Előtte sose láttam hasonló színű Astrát, és azóta is összesen 1db-ot láttam a sajátomon kívül. Annak a rendje és módja szerint hagytam átverni magamat vele.

Kabrió sportkocsi - gazdasági okokból

57084

Egy Suzuki Swiftem volt előtte, de hát sokat evett, és kezdett megbízhatatlan lenni (váltógondok, stb), úgyhogy apámmal úgy döntöttünk, hogy valami gazdaságosabbra cseréljük le, annak az eladási árából. Így lett vászontetős sportkocsim.

4Control

60280

Fontos megemlítenem, hogy külföldi előéletű autók jöhettek csak számításba! Itt had ne soroljam miért, de én úgy gondoltam, ott nem spóroltak ki sehonnét semmit, és ellenőrizhető előélet is garantált.

Hűtlen munkatárs

60308

Nos, régóta vágytam egy Mercire és egyszer csak egy jó barátom felajánlotta az övét, mert vett egy újat. Nagyon jutányos áron jutottam hozzá. Jól le volt harcolva kívül belül de szeretettel és pénzzel elkezdtem kipofozni.

Őszinte autó

60292

Ez a típus már rég rajta volt a bakancslistámon, egyszer teszt vezettem a Mazda Mirai-nál is, ill egyszer még jóval korábban megnéztem egy első szériás eladó gépet, de annak valami bibi volt a motorjával, össze-vissza járt, nem forgott le, azt ott is hagytam.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr725060522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Autó-motor doktor 2013.02.03. 17:09:26

Opel: Igen,üzemanyag és kerekek nélkül csapvízzel is elmegy a szervizig. :) A cinkotai "mester" viszont tényleg egy kontár,állítólag köze nincs az autókhoz,csak fusizgat.

Smart: A takarékos versenyautó,ami csörög,csattog,beázik,de pont ezért szeretjük.Hagyjuk már.Milyen statisztika alapján számoltátok ki,hogy ezeket a típusokat sokat zúzzák? Igazi elfogult "itélet".

Laguna: Nagyon jó autó az tény.

Sprinter: A Mercedes az Mercedes.Egy jól karbantartott darabba különösebb gondok nélkül bele lehet tekerni egymillió kilométert is,vagy többet.A rozsdára lehetne mondani,hogy "klasszikus Merci",de itt jelen esetben egy majdnem 20 éves autóról beszélünk.

MX 5 : Igen,Németországból érdemes behozni,mert itt nagyon sok lerúgott,lógó belű,támolygó futóműves,bontószökevények vannak.Maga az autó a kellő odafigyeléssel nagyon hű társ tud lenni,a formaterve még mindig újszerűnek hat,igazi élményautó.

young-old pkw 2013.02.03. 17:25:01

Az Astra és a Mazda ítélete ér valamit,a többit nem tudom miért választották ki.
Az Astra bár nem megy rosszul,nem tudom hogy gyorsul 0-100ra 8 alatt és talán BMW 316i 518i 524 td-ket látott eltűnni a tükrében,főleg hogy egy "sufni tuningos" gép volt.A tulaja megfizette a tanulópénzt.

A Mazda korrekt.Hasonló tapasztalataim voltak németből behozott Toyotával és Hondával.

Pepejoe 2013.02.03. 17:40:40

Én is az Astra súly/Le arányát és gyorsulását számolgattam, hogy hogy jött össze. Megvan, ha a 16V.-s 150 Le.-s moci van benne. Csak nem tudom, hogy az 5 ajtósban volt-e az a C20XE motor.
Az én Opelemben is az a moci van, az adatok ez esetben helyesek lehetnek...de hogy mindentverő meg Bömös és Audialázó kocsivá tenné az a bizonyos motor, háááát...túlzás. :D
Mondjuk úgy, hogy elég jól mozgatja, egy erős átlag.
A múltkor egy 1.9-es Octáviával is meg kellett szenvednem. Pedig az egy családi és normál autó.

W_Pooh 2013.02.03. 17:45:20

Az utángyártott lámpát meg a motorházfedél kikalapálásához használt kalapácsot is a "felső polcról" szerezte be gondolom a tisztelt Opeles kolléga :)

krokodilo 1 2013.02.03. 17:47:50

Egy ilyen brutál F asztma az álmom..ha igy lehet büntetni vele a bömiket :)

Mumia 2013.02.03. 18:45:48

@W_Pooh:

A fenti kép már a törés után készült, ha te látsz kifogásolni valót a javítás minőségében szólj. Nem hülye vagyok, nem lapátoltam bele a pénzt, ha lehetett kapni 7000ft-ért ugyanolyan minőségű lámpatestet miért fizettem volna 30-at a gyáriért?

Ja és pár hónappal később az összes lámpatestet cseréltem 60.000ft értékben, ez már megfelel felső polc-nak?

@krokodilo 1: Mivel a legtöbb aszfaltbetyárnak a csak a belépő szintű bmw-re meg audira tellik, meg arra, hogy 1000ft-ért tankoljon bele a kúton, így nem csoda hogy a nagyrészük elvérzik (hogy motorerőben vagy bátorságban azt nem tudom) Nem állítom, hogy 335D-t is le lehet vele nyomni gyorsulásban.

Valami? Amerika? Naná! 2013.02.03. 18:49:14

Van egy 2002-es, fehér, 5 ajtós F Astra a családban, új korától a miénk. Full fapad, de azt stabilan tudja. Néha eljátszadozok a gondolattal, hogy építeni kellene belőle egy jò kis sleepert, valami ütős mocival stabil futóművel, de aztán felébredek.

Autó-motor doktor 2013.02.03. 18:57:16

@Mumia: Én inkább arra tippelnék,hogy az általad emlegetett aszfaltbetyárok nem is sejtik,hogy esetleg "verseny" van.Lehet,hogy ha szólnál nekik is,hogy tudjanak róla,akkor esetleg Te törpülnél el a visszapillantó tükörben. :)

Naezatutti?! 2013.02.03. 19:11:50

Nekem is F Astra-m van, 1992-es. Teljes lakatolás, fényezéssel, alváz és üregvédelemmel, anyaggal és munkadíjjal ~90K forint (két külső küszöb, két hátsóív külső és a csomagtérajtó ablakkeret javítása)... Vajon 500 ezerért mekkora baka van annak a karosszériának? 180ezer a hengerfej javítás? Jó Isten, hol javíttatja ezt a szerencsétlen Astra-t? 40-50-ből megvan az csak a megfelelő szerelőt kell megtalálni...

Pepejoe 2013.02.03. 19:19:20

@Naezatutti?!:

Lehet tudni, hol van ez az aranykezű lakatos?

Csé 2013.02.03. 19:47:33

Opelesnél aranyos a tükörben eltűnő BMW-k és Audik víziója :D A másik, a leendő kocsi: Signum. Ájájájáj... Inkább vegyél egy coupe Astrát, az előbbrelépés lenne a GSi-nél, és csak nem költenéd minden pénzed egy olyan kocsira, amiből évi kettőt látni a fővárosban (nem ok nélkül).

Naezatutti?! 2013.02.03. 19:53:15

Pepejoe:

A Bakony közepén egy kellemes kisvárosban... A műhely természetesen nem "egészen" hivatalos (mi az manapság?), azonban a városból nagyon sokan hordják hozzá az autójukat. A-Z-ig vallanak minden melót nem csak karosszéria munkákat. Még a közeli megyeszékhelyről is ide hozzák a kocsikat sokan. Arról lehet felismerni az utcát ahol a műhely van, hogy nem csak az udvarban de még az utcában is hegyekben állnak az autók gyakran. Persze nem csodát művelnek, csak igyekszenek ár-érték-minőség arányban mindenből a legtöbbet kihozni. Nekem kb. 55km a táv, de én is ott kötöttem ki... Közel sem 100%-ig hibátlan a munkájuk /fényezés/, de garanciát vallanak rá, az árhoz képest viszont renden van. Sok sokkal drágább műhely munkáját láttam már, azok sem voltak lényegesen jobbak (továbbra is a fényezésre gondolok). Mondjuk én eléggé szőrszálhasogató vagyok a fényezés terén (is), mások nem nagyon látják azt amit én hibának vélek/látok...

halor 2013.02.03. 20:04:52

Én egy szimszonnal büntettem le egyszer egy 520i bömöst. Szépen lejött róla a festék, meg a lábamról is a kárpit, meg az arcomról a bőr, mert egy igazi tahó barbár volt a tulajdonos, aki nem értett meg, és megrongálta kicsit az arcomat.

Pufibá 2013.02.03. 20:13:18

A szerkesztők figyelmét szeretném felhívni a legközelebbi Merítés alanyának válasszanak 1.5DCI Thaliát.Nekem úgy tűnik bérletet váltottak páran a szo.órollerre sajna a típussal!

norisz01 2013.02.03. 20:14:41

nem sok semmi volt ez a cikk.talán astraf ami tudjuk hogy foss,mazda az jó volt szimpi a tulaj meg a kocsi.A renyó meg érdekesen nem romlott még el pedig elszoktak nagyon sokat.

Pepejoe 2013.02.03. 20:34:13

@Naezatutti?!:

Ujjuj...így nehéz megtalálni...:( A-val kezdődik a város? Az úgy középen van.
Nyálazom a térképet.

young-old pkw 2013.02.03. 20:34:42

@Csé: Nem olyan szar az a Signum,talán nem túl ismert típus,ezért van belőle kevesebb.Itt Ausztriában a volt melóhelyemen a kedvenc céges autóm volt,sokszor volt bérbe kiadva,de még az idióta osztrákok sem tudták kinyírni.(2,2 DTI automata)

Csé 2013.02.03. 20:47:15

@young-old pkw: Én nem sok jót hallottam róla, dehát ez nem jelent semmit :) Nekem az opel valahogy nem jön be, csak 1: az előző generációs astra kombi 1,7es dízzel. Volt szerencsém vezetni az újabbat, hát szerintem rosszabb. Nem ment úgy, bonyolult volt a sok gomb, folyton lefulladtam vele, égett is a pofám, pedig kezdő sofőrként nem nagyon volt rám ez jellemző :D

Naezatutti?! 2013.02.03. 20:59:05

@Pepejoe:

Küldtem a "háttérben" üzenetet Neked...

Evil Dragon 2013.02.03. 21:30:59

Nem akarom én a Smart tulajokat megbántani,de számomra ezek a kocsik úgy néznek ki,mint anno a Kindertojásban az összerakható játékautók...Felénk csak egyedül a háziorvosomnak van ilyen Roadster-e...Viszont az MX-5 az tetszik...

Z o z ó 2013.02.03. 21:41:41

@Pufibá: Méghozzá a nagy kerekű fajta, fék nélkül:)

csiky944 2013.02.03. 22:21:25

@Evil Dragon: a homoszexualitás jelzése a külvilágnak egy ilyen autó
amúgymeg rettenet fos autók,javítottunk párat...

Evil Dragon 2013.02.03. 22:54:47

@csiky944: Nos igen,van benne valami :) ...Egy nő csak szimplán röhejes egy Smart-al,egy férfi viszont inkább "gyanús"...(Akinek nem inge,ne vegye magára)

Chabs 2013.02.03. 23:33:54

@Evil Dragon: itt angliaban pedig a nagyon idos emberek kedvence ez a smart roadster :D

Evil Dragon 2013.02.04. 00:45:07

@Chabs: Elhiszem... :) Nem azt mondtam,hogy mindenki "homár" aki megveszi...De azért gondolom megvan a márkának,az a bizonyos "fix vevőköre" :))

exec 2013.02.04. 00:57:52

nem értem az olyan embereket akiket átbasznak, vagy szarul dolgoznak miért nem írja le a cég/szervíz nevét? Ne keltse rossz hírét? Had szopja be más is? Gratulálok.

The Lost Soul (törölt) 2013.02.04. 07:07:01

a renault-nál jutott eszembe, "egysofőrös" kocsi tulajdonosaként sosem értettem, miért olyan fontos "extra" az elektromosan állítható ülés és kormányoszlop. egyszer beállítottam ezeket öt éve, azóta csak használom. viszont ha egy elektromotorokkal és más kütyükkel teli ülésben valami elromlik a nem megfelelő üléshelyzetben, az kényelmileg és pénztárcával is nettó szopás :-)

Globetrotter2014 2013.02.04. 08:05:39

Egy ismerős Smart roadsterét néztem meg közelről, megértem hogy bevállaltaq a tulaj. Pegig a Samrt alapnak vanank hiányosságai ahogy olvasom.

Személy szweint nekem is jobban tetszik az MX5 (pléne ez a generáció, annak van egy csodaszép bűcsűszériája a Memories II), de szerintem a Smartban nagyobb a hely, sokan nem férnébnek el az MX5ben, a Roadsterben meglepően jól el lehet férni 190centivel is (igaz fekve.)

kawa550 2013.02.04. 09:28:18

?????!!! :))))))))))))
"nem sajnáltam a pénzt az autóra, ha valami kellett hozzá, abból nem szükségmegoldást vettem, hanem felső polcról kapott minden alkatrészt"
Akkor az hogy egész szezonban 3 féle gumi volt rajt, hogy 1.5 évig csodálkoztál azon hogy vészprogram meg nem indul meg ingadozik,meg lambda kábel kitépve de közben nem fordult meg a fejedben hogy szerelőhöz kéne vinni és évek alatt sem sikerült megjavíttatni a fűtést és a kiégett(vagy inkább direkt kikötött) visszajelzőket, az ezek szerint mind a pénzt nem sajnáló gondos gazda jellemzője mi?!
Bazze, az ilyenek kocsijától mentsen meg a használtat vásárlók istene....

Kov 2013.02.04. 10:32:23

@Autó-motor doktor: Az elfogultságot nem tagadom, azt hogy sokat zúzzák azt meg tapasztalatból mondom. Végignéztünk jópárat, rengetegen látszott nyoma törés utáni nagyjavításnak. Tíz éves korhoz közelítő sportautó(nak kinéző valami)k, ilyen.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2013.02.04. 10:39:30

Ez a Smart Ródszter nem Frászkarikáé?

W123qp 2013.02.04. 10:46:34

@Csé:
Én szerettem a céges Signumot. Baromi kényelmes volt, jól felszerelt.
DE! A váltója fos volt, a motorja különböző szituációkban vész üzembe kapcsolt, ezt a szervíz sem tudta megoldani sohasem, 220.000km után eccercsak szétszaladt a ménes, valami szétszakadt a motor környékén, de szerencsére nem nálam történt már. A kocsi németországban üzemelt, ott is szervízelték.

Nem tudom vennék-e magamnak...

Ködvágó 2013.02.04. 13:48:31

Sziasztok!
Sok Roadster-est ismerek, egyik sem homár... Mo.-n nem az a vevőkör... Inkább úgy jellemezném őket (magamat is), hogy intelligens, ügyes, kreatív, agilis emberek a tulajok, akik imádják az autójukat, és a legvégsőkig ragaszkodnak hozzá. Tudják, hogy nem létezik ennyi pénzért ilyen fiatal és ennyire zseniális élményautó (az enyém még csak a 7.-ikben van). Ja, és nyugodtan furikáznak fülig érő szájjal minden nap - és nem szólják le semmilyen blogban azokat a szerencsétleneket, akiknek mondjuk egy Golf, egy Astra, vagy egy csoffadt BMW az autózás Csimborasszója :-) Vagy mégis? :-) Kihoztátok belőlem az állatot... Kérem, hogy csak az írja le a véleményét ezekről az autókról (meg úgy általában mindegyik másikról), aki legalább néhány hónapig birtokolta. Egyszerűen nem érdemli meg ez a (nem tökéletes) műalkotás a savazást...

Luighi 2013.02.04. 15:01:30

@Ködvágó: Hát szépöcsém a leesett szappanért még le se néznék a szöveged olvasása után :-)))))

Shadowbull 2013.02.04. 15:04:02

@Luighi: "hebe-hoba mindenki homar!"

:)

Chabs 2013.02.04. 15:38:02

@Ködvágó: a bmw soha nem gyartott csoffadt autokat legkozelebb tisztelegj ha meglatsz egyet.

Chabs 2013.02.04. 15:51:03

@Ködvágó: sok jo roadster van amiket nem csak homarok vesznek, a smart mas. Az egy szukseg jarmu, a velorex mostani megfeleloje. Nem ferfi embernek valo:)

Globetrotter2014 2013.02.04. 15:59:25

@Ködvágó: attól még sok a necces E30-E34, az újabbak már szerencsére nem olyan tartósak és kinyúlnak mielőtt az igazán gázos tulajopk rájuk tudnának szállni, meg a karosszériajavítás sem olyan filléres dolog, így az első elbaxott drift után abbamarad a móka.

Amúgy miodok egy meglepőt, nyugatabbra viszont a roadsteresek a visszavonulóban lévő 50 es koranyuggerek. Hihetetlen hogy mennyi páréves Z4 SLK ban látok elmaradt fiatalságukat bepótolú 50es párokat...

Autó-motor doktor 2013.02.04. 16:11:45

@Ködvágó: Szóval azt akarod mondani,hogy hülyeség általánosítani az embert az autója alapján.Ez idáig oké.Csak azt nem értem,hogy akkor Te miért általánosítasz?

Szóval: Ne buzizd le a Roadster-est,mert az általánosítás,tudhatnád nagyon jól,hogy mindegyik Roadster-es intelligens,ügyes,okos... Főleg úgy ne,hogy VW-d,Opelod,BMW-d van és ezáltal csakis szerencsétlen lehetsz.

Van ellentmondás bőven. :)

perszepersze 2013.02.04. 16:21:34

@Mumia: Kár itt erősködni, verheted a melled, magyarázhatod az ostobaságod. Egyszerűen valótlant állítasz! Ha TE vagy a gondos gazda-tulaj aki a felső sorból, polcról válogat, akkor én most miként aposztrofáljam magam, hogy az 1991.-e gyártmányú MB W201., 190E.-be MB szalonból rendelem az alkatrészt, és a kocsi 99,9.%-ban típus tiszta?! Szánalmas vagy, mert ebben az 5 ajtósban sosem volt GSI, esetleg bekókányolva a motor... :(

1127ccm 2013.02.04. 18:11:23

@Luighi: Ezen igazan jot rohogtem. :) Amugy nem tudom probalt e mar valaki koztetek roadstert. Nekem egy rovid kor erejeig volt szerencsem es minden csak nem noi auto!

Kov 2013.02.04. 18:25:58

@Ködvágó: Én inkább azt mondanám, hogy azok akik nem yuppiek ugyan, de szeretnek vezetni, és magasak az mx-5-be :-D mellesleg érzetre (nem katalógusszámok alapján) a belépő mx5-nél (azt volt csak szerencsém próbálni) harapósabb a 82 lovas modell is, ügyesen van hangolva a turbó. Nem tudom miért szokás ezt az autót nem szeretni totalcaron, pontosan azt tudja amire való, nem egy streetracer hanem egy rendszámos gokart. Pláne szervó nélkül. :-D

United Steaks 2013.02.04. 18:39:45

"a bmw soha nem gyartott csoffadt autokat"
Az lehet (mint ahogy sok más gyártó sem), de az idő azzá teszi némelyiket.

Ködvágó 2013.02.04. 18:58:47

Autó-motor doktor: Rövid időn belül kétszer is bekerült a "Heti Merítés"-be a Roadster, ennek örülnöm kellene, csak az a gond, hogy az autót nem ismerő (de mindenképpen hozzászólni kívánó) szakértők véleménye itt ordít a cikk alatt... Megszólítva érzem magam a sok téves fikázás miatt, ezért kellett (ismét) írnom. Amúgy nem vagyok egy nagy kommentelő, mert nekem nem okoz örömet mások autóit leszólni. Olyan, mintha azon menne a vita, hogy a kék, vagy a zöld a szebb szín... Az autó olyan, mint a zene: egy rappernek soha nem tudod bemagyarázni, hogy milyen jó is a death-metal. Egyszerűen elbeszéltek egymás mellett, mert más az ízlésetek és mások a céljaitok a közlekedési eszközzel. Mindenkinek a sajátja a legkedvesebb. Ha ezt tiszteletben tartaná mindenki és csak olyan hozzászólások születnének, amelyek valós élményekre épülve segítik a többiek autóválasztását (szervíz, alkatrész, stb.), akkor jóval kellemesebb lenne itt nézgelődni azoknak, akiknek az autójáról van éppen szó. Azt a legegyszerűbb kijelenteni, hogy ez, vagy az "köcsög autó", vagy "fostalicska". Ez nem elég: az indoklásért további pontok járnak... Kár, hogy nem láttad meg az írásombanl az iróniát. Én csak éreztetni akartam, hogy milyen az, amikor leszólják az autód (ez a leírt autómárkák és típusok népes tulajdonostáborát megszólítva tudtam legkönnyebben érzékeltetni). Még egyszer: engem csak a vezetés érdekel és az, hogy olyan autó legyen alattam, amilyenben jól érzem magam. Kívánom, hogy ezt mindenki megtalálja.

csiky944 2013.02.04. 19:24:40

@Ködvágó: a smart roadster egy fostalicska,ezt akárhol vállalom
vezetni nem rossz,mert egy gokart amúgy,de az egész egy nagy rakás...

Kov 2013.02.04. 19:56:19

@csiky944: De ezt mire alapozva? Ez most nem a szokásos kommentes nekedmenés, csak egyszerűen érdekel, mert írtad hogy javítottatok párat. Javítani szar az tény (apróbb dolgokkal szívtam vele én is, de volt olyan hogy elküldött a szerelő, mondván nekiesne, de az neki is szenvedés és nekem is az lesz mert nem ért hozzá), de kimondott konstrukciós hibát vagy a beltér középócska anyagait leszámítva összeszerelési minőségbeli problémát nem tapasztaltam rajta két év alatt, ami miatt a fostalicska kategóriába kerülne nálam. Nem értem, hát kérdezek :D

csiky944 2013.02.04. 20:00:48

@Kov: szarul van megcsinálva-ostobán van tervezve,szar a váltója,a széthúzott motor hamar megdöglik....
csak felhúzom magam

Kov 2013.02.04. 20:22:33

@csiky944: Isten ments.

Az enyémben a motor kiválóan bírta, nem véletlen van a 10.000-es olajcsere-intervallum, szigorúan be kell tartani mert különben tényleg szétesik 100.000 km után. Hidegen nem nyomni, melegen nem leállítani. Rohadt sok törődést igényel, meg vigyázni kell rá, veszett kompromisszumos tervezés az biztos, de valamit valamiért.

Oké, a váltója tényleg egy kalap szar. Meg ha valami baja van, a hajad kihullik mire kiderül mi az. No meg van benne abból, amit az alfások szoktak mondani, miszerint szívsz vele, valami apróság mindig elromlik, de ha egyszer történetesen minden épp működik, süt a nap és nincs forgalom, megbocsátasz neki mindent :D Élhető kis gyösz, csak nem mint mindennapi rohangászós.

csiky944 2013.02.04. 20:30:16

@Kov: Nem azt mondtam,hogy nem jó vezetni,hanem azt h fos :)

1127ccm 2013.02.04. 20:34:50

@csiky944: Engem is erdekel, mert konkretat nem mondtal csak h szar.

csiky944 2013.02.04. 20:42:31

@1127ccm: Ülj bele,menj vele egy kört lassan,váltsál vele párat. Vizsgáld meg a belső tér anyagait és összeszerelési minőségét. Majd ezek állj neki szerelni rajta valamit...

United Steaks 2013.02.04. 20:53:27

Szar hát. A merci sem érthet mindenhez...

1127ccm 2013.02.04. 20:58:06

@csiky944: az iment irtam h volt szerencsem egy kort menni vele, de igazabol nem is az erdekel, hanem a konstrukcios vagy tervezoi hianyossagok. Illetve elbaszott megoldasok?! Szoval mik a tapasztalataid

csiky944 2013.02.04. 21:02:00

@1127ccm: pl első futóműben a kerékagyat és a gólyalábat egy szem tizes csavar fogja össze(az önsúly miatt elég is),de úgy van megcsinálva h belülről bele tud rohadni a csavar a gólyalábba és szakad kiszerelésnél

Kov 2013.02.05. 07:19:55

@csiky944: No igen, ez az az oldal amivel a földi halandó nem találkozik, innentől fogva ilyesmibe nem látunk bele.

Kicsit off, de eszembe jutott, és ha nem ismernétek akkor veszettül hasznos, a smartos kollégáknak ajánlom ezt az oldalt:
www.evilution.co.uk/
Csomó szerelési útmutató elvetemült hobbistáknak.

Ködvágó 2013.02.05. 16:32:47

Nem tudom, nekem az megfejthetetlen paradoxon, ha valaki azt mondja egy élményautóra, hogy jó vezetni, de amúgy egy nagy rakás szar. Annak az embernek a vezetésben nem a kanyarvadászat és a mosoly-faktor a lényeg, hanem valami más (ami meg az én számomra értelmezhetetlen...). Oké, Neked mást jelent az AUTÓ. Nekem a SMART ROADSTER az egyik valaha épített legjobb autó, mert én a fekvő vezetőhelyzetet és a 120cm alatti járműmagasságot kultiválom. Egyébként én évi 115.000km-t megyek egy céges kombival (SKODA OCTAVIA), de mindig azt a pillanatot keresem, amikor végre beülhetek a sajátba és meghajthatom a hegyi szerpentineken. Nekem a célszerű, kommersz autó a fostalicska. Hiába kényelmes, kiszolgál, nem fáradok el benne, keveset fogyaszt, stb. Egyszerűen a szememben csak egy drága szekér, amiből kiölték a vezetés élvezetét és a motorhang utolsó kis csíráját is...

Ezzel a "jó vele menni, de amúgy fos" logikával akkor valószínűleg egy LOTUS, FERRARI, LAMBORGHINI is egy rakás szar, mert csak vezetni jó, másra nem használható. Szervízelés? Van olyan Ferrari, hogy egy szíjcseréhez ki kell venni a motort! Ez az igazán elb*szott konstrukció, mi?? Valahogy mégis ezek a gyártók felelősek a gyerekszobák poszterein fellelhető verdákért. Akkor mi van? Gyerekként tudjuk, mi lenne a boldogságunk forrása, felnőttként meg elfelejtünk élni? Kerüljük a kényelmetlen, nehezen szervízelhető autókat - mialatt ezzel elesünk az általuk nyújtott különleges élményektől is. Inkább veszel egy bombabiztos mechanikájú, érzelemmentes autót (ami nem is autó, csak egy közlekedési eszköz). Van értelme így élni? Az én véleményem szerint nem. Szerencsére különbözőek vagyunk. Ezért nem lesz soha népautó a Roadster. Jó ez így.

Globetrotter2014 2013.02.05. 16:42:46

@Ködvágó: azért ha egy pár dolgora odafigyelnek (pl kéziváltó, erősebb motorok, lásd Brabus edition) valszeg több roadster futna most az utakon...

Ködvágó 2013.02.05. 16:54:31

@ZF2: Ebben maximálisan egyetértünk. Vannak hibái. Igen, egy kéziváltóval (vagy villámgyors kormányra tett füles automatával a'la Ferrari) és egy 100LE-s motorral ez lenne a non-plus-ultra.

Globetrotter2014 2013.02.05. 17:01:44

@Ködvágó: ahogy hallottam a bütyök nem lett volna alég,a robotizált váltó helyett keleltt volna egy másik. Akér kézi is.

Ez mondjuk magánügyem de én nem szeretem a középmotoros autókat, nagyon sunyi viselkedést tudnak produkálni.

Egyébbként brutális a Roadster üléspoziciója :)

Ködvágó 2013.02.05. 17:39:32

@ZF2: Háát,az ESP-t kikapcsolva lehet bele kapaszkodni :-) Anélkül könnyű megtörni (én ritkán - mondjuk havon, üres parkolóban - vetemedem csak erre). Szerencsére az ESP alap mindegyik kivitelben...

Kov 2013.02.05. 20:31:24

@ZF2: Kihagyott ziccer volt szegény, annak ellenére lesz még ilyen autóm. :D

Shadowbull 2013.02.06. 08:07:59

@Ködvágó: azert ez a smart roadster - ferrari parhuzam eleg eroltetett :)

Ködvágó 2013.02.06. 17:05:09

@Shadowbull: Nem vontam párhuzamot, csak próbáltam a leírt szempontok alapján felsorolni hasonló példákat (jó vezeti, nem praktikus, körülményesen szervízelhető). Ezek jutottak eszembe... Ha szigorúan a ritkaságot nézzük, akkor a Roadster is elég jól áll. Összesen 43.000 készült belőle (az elmúlt évtizedben ezekből azért "kopott" rendesen). Ha megnézed a HAHU-n, vagy a mobile.de-n (15, illetve 290 eladó példány), akkor azt lehet, mondani, hogy olyan ritka autót birtokolsz, mintha az említett álom-márkákból lenne szerencséd egyhez. Persze, hogy nem ugyanaz az árkategória és presztizs. Beszélgettem oldtimer MINI-sekkel, ők azt mondták, hogy szerintük hamarosan ez az autó lesz az egyik legnépszerűbb youngtimer (aztán oldtimer). Talán azon látszik legjobban ez a tendencia, hogy a különleges kiadásokból (Collector's Edition, Racing Edition, BRABUS Ultimate, V6 Biturbo) gyakorlatilag nincs eladó példány. A tulajok "ülnek" rajtuk. Évek óta figyelem... Persze, ezek nem lesznek soha álomautók, de már most látszik, hogy hamarosan bekerülnek egy korszak emblematikus kultautói közé.

TakacsLajos1 · http://kozpontiszelloztetes.hu 2013.02.06. 17:39:29

Egyik volt kollégámnak volt egy Roadstere, ahhoz képest hogy 120 kiló volt, simán elvolt vele egyedüli autóként. Gyereke nem volt, az talán segített.
Azt mondta gyengének gyenge, de kanyarokban igazán élményautó. neki nyilván átlagmotorral volt.
Azért egyszer mennék egy ilyennel szívesen Kakucson.

Ködvágó 2013.02.06. 18:59:30

@Kov: Siess, mert július 27.-én SMART és ROADSTER találkozó! Addigra legyen meg! :-)))))
süti beállítások módosítása