Heti merítés

  2012. december 16. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Kanyarok királya, 59 lóval is az elsők között

59762

Mit írjak fapad, de másként nem lenne 2 milla az ára. Műanyagok mindenhol, de nem zörögnek, amíg nem mész át egy vasúti-, vagy villamos átjárón. Akkor igen, de utána elnémul. Jól össze van szerelve. Hátul nincs kapaszkodó, elöl egy van. A vezető oldali napellenzőbe nincs tükör. VÉGRE EGY FÉRFINAK KITALÁLT AUTÓ!

Eddigi életem leghosszabb kapcsolata

59978

Életem eddigi leghosszabb kapcsolata ez, a szerelem a mai napig nem múlt el. Kicsit tényleg olyan mint egy nő, igényli a törődést, ha nem kapja meg, igen komoly hisztériába tud kezdeni.

Ellustulok benne...

58738

Csomagtartó óriási, nem is értem, hogy a pótkerék miért nem teljes értékű, igazán belefért volna... Ez legyen a legnagyobb baja!

Magyar Műanyag

58514

Egy tartós autópályás száguldás után másnap melóba menet szétesett a katalizátor, most úgy csörömpöl mint egy gyújtáshibás Trabant 1900 és 2200 as fordulat között. Ismét nagy az öröm.

Ritka rakéta

53465

Alkatrész ügyileg közepesen nehéz a dolog.Ebay-ről szinte minden van, persze aki tud ott rendelni, de alap dolgokat itthon is meglehet csináltatni.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr494967781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aldo Moro 2012.12.16. 11:03:05

Az Isuzuban látok egy kis Corradot, de az nem baj. Azért a gyerek megtanulhatna írni.

Mc Master 2012.12.16. 11:12:43

Ez a Clio-s gyerek már másodjára van beválogatva nagyon rövid időn belül. Ennek csak azért nem örülök, mert mindig arra emlékeztet, hogy miért is váltam meg anno az X5-ös Bömöstől: egyszerűen már nem tudtam elviselni, hogy naponta legalább kétszer-háromszor pont ilyen Renault Clio-k villogtak le a pályán vagy akár szerpentínen, mert én már nem bírtam tovább tolni neki, ők meg ugye mentek volna. LOL

Mc Master 2012.12.16. 11:19:22

@Csé: "...a franciák sokmindent tudnak, de alap kocsiba sportos futóművet nem tesznek... "

Azért mégis a franciák csinálták a legnagyobb laterális gyorsulással rendelkező (nagy tömegben gyártott, utcai) kocsikat:Citroen XM, Xantia, C5

www.youtube.com/watch?v=2DN9Rbs8V88

(Ferrari, Lambo, Lotus, stb. nem ér, kispolgárok autóiról beszélünk!)

Aldo Moro 2012.12.16. 11:21:11

A Suzukinak van nyűgje rendesen. Bakker, kicsi, gyenge, semmi felszereltség, papír, kényelmetlen és még ennyi baja is van. Ha már baja van, akkor legyen nagy. Mondjuk Croma. :-)

motyo87 2012.12.16. 11:22:36

Hat a clioson enis derultem, nekem is van egy limitalt mtv serias ezzel a motorral, igaz h kisautohoz kepest jo a futomuve,. De az h kanyarvadasz lenne... elozo autom alfa 156 az a kanyar ami alfaval 130-140siman ment clioval 80felett eletveszely...Lenduletbol autopalyan ora szerint 180, de 130-140tol szinte nem gyorsul semmit, meg utas nelkul sem...tenyleg csak a lendulet es a lejtok. Ennek ellenere szeretem, bar mostmar anyam hasznalja, en mazda 6ra valtottam, ost mikor szervizben volt a mazda visszaultem a clioba, hat az en cliom az extrasabb valtozatok korulvalo, de olyan erzes volt mintha trabantba kerultem volna vissza. Autopalyan nyaron klimaval 7,8litert siman beveri ez az 1,2es... 80-90es tempoval kilehet hozni 5,3-6liter kozotti fogyasztast de mashogy nem. Az igazi helye vàros, egy v. Ket szemellyel:-)

pickapu 2012.12.16. 11:27:14

Ha jól olvasom, a clio tulaja feltalálta a klímával történő kevesebbet fogyasztást.

dennisthemenace 2012.12.16. 11:43:00

@Mazzzzu: Miert ne tolhatna le egy x5 ost, aminek a vezetoje eppne egy cimet keres ezert lassan megy??..)))

dennisthemenace 2012.12.16. 11:45:48

@Aldo Moro: Az uj Croma viszont bukta lett.. Nem tudom, meddig keszult, de gombokert lehet venni.

dean23 2012.12.16. 11:48:22

A Clio már másodjára van beválogatva!

Mazzzzu 2012.12.16. 12:01:32

@dennisthemenace: lehet, hogy csicsikál, kényelmes nagy kocsi, lehet benne :D :D (Amúgy városon kívül címet keresni?:P)jó na a szerelem vak, hogy is hívják amikor van vmi kevésbé jó, pl kocsink, és azt ajnározzuk, hogy így úgy amúgy?

Az az Isuzu nagyon érdekes, amúgyis szeretem a ritka kupékat :D

@pickapu: elsőre majdnem kötözködtem, de mégegszer elolvasta,m hogy klímával kevesebb fogyasztás XDDD

Agr3ssor 2012.12.16. 12:19:43

@Csé: Akkor te egy jól elhanyagolt rakás sz@r Clio-ban ültél!! Nekem az 1.2-es alaptól az 1.4 16v, 1.6 16v, 1.5 dCi 68-105LE változatokkal is volt dolgom, és nem csak ismerkedésszerűen! Teljesen jó, és kiválóan manőverezhető futóműve van a Clio-nak! A fapad kisautók között szerintem az egyik legjobb! És a legkevésbé sem billegős, még 5 személlyel sem.

Ennek ellenére az ítélet írója egy viccember, sorozatgyártásban a szalagról leesett önigazolást kereső kispolgár!! Valamivel le kell küzdenie a komplexusát, ezért Nordschleife-t, meg túraautó-bajnokságot vizionál a közutakra! Ezzel semmi gond, nevessünk rajta, ne vele... Csak engem kerüljön el, amikor épp pályacsúcsot akar felállítani egy óvoda előtt...

A többi aránylag jó, értelmes ítélet! Kivéve a Suzuki!!
Ez ismét csak erősíti az általános megvetést a Swift-es társadalom felé! Azért amikor kilóg a vászon a gumiból, meg csikorog a fém a fémen a fékrendszerben, én nem max hatvannal mennék, hanem leraknám az autómat amíg nincs miből megcsináltatni!! Bár mit várunk egy verébtől, aki így leharcolja az autóját!!
A sztoriinak néhány részlete erősen súrolja a közúti veszélyeztetés határait... Ez nem menő... Szerintem!

Csé 2012.12.16. 12:23:40

@Moka_Miki: Könyörgök, felsoroltál 3 légrugós autót, ami sokminden, csak nem hétköznapi.
lorincz84: Egy mezei alap cliót kanyarvadásznak nevezni, hát mingyárt kiesek a székből... A karosszéria dől, mint a veszedelem, a futómű pattogós, ellenben úgy esik az úthibákon, mint egy zuhanó lift, de biztos rossz kocsit vezettem...
Egy mezei focus vagy egy Sportnak kinevezett civic is jobb futóművel rendelkezik.
Fentebb írták, Clio V6 és társai, na ott már beszélhetünk sportosságról meg kanyarvadászatról!

Agr3ssor 2012.12.16. 12:26:07

@Aldo Moro: Egy átlag családos külvárosi embernek, lényegesen jobb kompromisszum egy Swift mint egy Croma!
Ne felejtsd el, az átlagember nem Jézussal szereltet, meg nem a haverokkal legózzák össze a kocsit a sufniban, hogy reggel induljon!!
Nekünk két Stift van a családban! Ugyanolyan szervizigényes sz@r, mint akármelyik autó! Gondoljunk csak a féltengely-injektor problémákra... Az állandóan csikorgó Bosch fékrendszerükre... De ezeket a hozzáérők rövid idő alatt orvosolni tudják. És az átlag kispolgárnak mindennél többet ér a kiszámíthatóság...

Agr3ssor 2012.12.16. 12:30:25

@Csé: A Focus soha nem volt egy ligában a Clio-val!! Mellesleg a fóka a kategória bajnoka volt a futóművét tekintve (az első ókat), de akkor sem fociznak egy ligában!
A Focus-t a Megane-hoz hasonlítsd, és igen, a Ford a jobb!!
Mezei autó: Peugeot 405 Mi16! Tűgörgős futómű!! Renault Clio Williams, Renault 19 16v: 4 torziós futómű: kemények, és sportosak mint az állat!!!

A Clio továbbra sem billeg!

biker_kolee 2012.12.16. 12:31:26

@DrSzoke: Tudja. Értelme nem sok, de tudja.

@pickapu: Szerintem használja a bödönt. :DDD

@dennisthemenace: Vagy csak a telefont nyomkodja. :)))

Csé 2012.12.16. 12:35:06

@Agr3ssor: Akkor rossz autóban ültem, kész, biztos leharcolt darab volt... A kormányát, a váltóját, az egész kocsit egy nem terhelt kisteherhez tudnám hasonlítani, amellett, hogy a hely a 180 centimnek elég szűk volt. Holtjátékos volt minden, a fék valahol lent fogott, a kuplung istentudja hol, a kormány fura szögben állt és alig fordult az autó, pedig már majd 1 egészet tekertem rajta. De mondom, biztos másról beszélünk, meg minden sorozatból lehet szart kifogni...
A vele egykorú megane-ról se tudok annyira jókat mondani, a váltójától kirázott a hideg, még a punto II-ben se volt ennyire holtjátékos nyúlós valami.

Agr3ssor 2012.12.16. 12:50:57

@Csé: A Megane-al igazad van! A egy lagymatagabb, lötyögősebb valami! Messze nem olyan jó a kategóriájában, mint a Clio.

Amúgy ez általános probléma! Sokan néhány leharcolt példányról alkotnak véleményt egy konkrét márkáról/típusról!
Pedig ki tudja milyen a többi 1000...
Úgyhogy én már nem is az autókat szarozom! Hanem azok használóit!!
Kivéve a Daewoo Kalos... Az minden tekintetben szar!! :) X)

lorincz84 2012.12.16. 13:26:58

@Csé: A karosszéria pont a feszes futómű miatt nem dől,ellenben elég rendesen pattog szar úton.A kormány tényleg szarul áll,a kuplung vaj puha(amit én szeretek),a fék nagyon jól fog,egész addig,míg ki nem cserélik a betéteket valami utángyártott szarra,onnantól már tényleg sokkal lejjebb fog.
183 centi vagyok és bőven elférek elöl(az ülés magasság állítható az enyémben),persze magam mögé már nem ülnék be.
Nekem 5 éve van cliom,nem akarom magasztalni,volt már sokkal jobb autóm is,de a kanyarvadászatot továbbra is tartom,sőt felajánlom,ha eljössz odaadom egy bonyhád-bátaszék közti(20km)szakaszra,hogy kipróbáld. :) (aki járt már arra tudja,hogy szűk az út és elég kanyargós) Sőt! Visszafelé majd én vezetek és garantáltan behánysz! :D

Agr3ssor 2012.12.16. 13:33:13

@lorincz84: Jó az utángyártottba is, csak tudni kell milyet tegyél rá...

Nem tudom, hogy neked a 260-as vagy a kisebb fék van e rajta, de én sok kísérletet csináltam már a kicsikével... Nekem a Brembo tárcsa Textar betét kombináció nagyon bejött!!
Igaz, a Lucas-os rendszerű nagyon jó néven veszi, ha lecsiszolod a nyereg azon részét, ahol csúszkál a betét!!

Nekem 19-es szedánban nagyon jó ez a fék, talán annyi a különbség, hogy nekem hátul is tárcsa van!

_____________ 2012.12.16. 14:10:09

A Clio és pilótája már másodszor szerepel ebben a rovatban, ettől függetlenül ugyanúgy kész van mint a mateklecke :-D

"streetfighter" 2012.12.16. 14:25:03

Agr3ssor:
"Nekünk két Stift van a családban! Ugyanolyan szervizigényes sz@r, mint akármelyik autó!"

"Amúgy ez általános probléma! Sokan néhány leharcolt példányról alkotnak véleményt egy konkrét márkáról/típusról!"

Pontosan így van. Nincs mit hozzáfűzni. :D

nyelv-ész 2012.12.16. 14:28:43

Azon a Suzukin kifeküdtem...
Van a családban egy annál 4 évvel öregebb négyajtós, már több, mint 240 ezret futott, de ilyen tüneteket nem produkált. Igaz, nem hogy kettesben, hármasban sincs 100-ig húzatva. Még a budapesti forgatagban sem megy fel a fogyasztása 7 fölé, átlagban 6,2-6,5 a városi fogyasztása. A jó minőségű alkatrész is olcsó hozzá, nem érdemes bele pazarolni a legsilányabb cuccot.

Rocko- 2012.12.16. 14:31:22

@Aldo Moro: azt hogy hülye.

@Moka_Miki: "mert én már nem bírtam tovább tolni neki"
???

Rocko- 2012.12.16. 14:32:35

@Aldo Moro: "Az Isuzuban látok egy kis Corradot"
mit ittál? :)

nordea 2012.12.16. 15:23:44

Na, megint kinyílt a bicska a zsebemben... A múlt héten a BMW-s hülyegyerek, most meg a Suzukis bajnok. Könyörgöm, miért kell egy 1.3-as (meg szinte bármilyen) autót kettesben 100-ig kihúzatni? Aztán sír, hogy szétesik, meg mennyit fogyaszt...
Meg ott a Cliós kanyarkirály is... Elmebaj, hogy kikkel kell együtt közlekednünk...

"streetfighter" 2012.12.16. 15:43:47

@nordea:
"Könyörgöm, miért kell egy 1.3-as (meg szinte bármilyen) autót kettesben 100-ig kihúzatni?"

Miért kell mindenbe belekötni? Miért ne lehetne?
Az, hogy te egy lődörgő akadály vagy az úton, legyen a te bajod, az meg az övé. A hozzád hasonlók egyébként sokkal rosszabbak. Nagyon rühellem a "fajtádat".

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2012.12.16. 16:00:21

Azért a G Astrás srácnak gratulálok!
El ne higgye senki, h ennyi baja van egy 80000 km-es Astrának! Vicc. Szakadt váltó-, kézifékbőr, sima pedálgumik? G Astránkkal most vagyunk túl a 70000-en és ezek szinte újak.
Nem tudom, h itt a totalcaron miért pont ezt az ítéletet kellett kiválasztani, elég durván ferdíti a valóságot, és elriasztja, megvezeti azokat az embereket, akik esetleg ilyen autó vásárlásán gondolkodnak. Ha nekem nincs G Astrám, és ezt olvasom, tuti, h nem veszek.
De ahogy látom a Suzukis ítélettel sincs megelégedve a többi kommentelő. Lehet, h ez a heti merítés a negatív végéről közelít?

Camping Bike Tiptronic Supercharger 2012.12.16. 16:01:54

Tényleg nagyon lehet utálni azokat,akik 5.-ben 40-el csoszognak ott,ahol 90 a megengedett.

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2012.12.16. 16:36:09

Ez a Rönós se semmi. 1.2-es rönójával meséli a versenyezgetős sztorijait. csikorognak a gumik a kanyarban :D ez is vicc. eddig nem értettem azokat a bejátszásokat a híradóban, h lesodródott, meg átsodródott az út másik oldalára. mostmár igen. Isten óvjon mindenkit ezektől az állatokól! Hiába vagyunk óvatosak, ha "Előző autóm egy Mitsubishi Colt, ami közel sport kocsinak tekinthető" 1.2-es rönós kanyarvadászok közt kell közlekednünk...

multi84 2012.12.16. 17:00:23

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: lehet fent hagyja nyáron a télit aztán azért csikorog minden kanyarban :D

nordea 2012.12.16. 17:05:07

@"streetfighter":
Meg ne magyarázd, hogy egy 1.3-as autónak jót tesz a kettesben 100-ig kihúzatás.
Az említett Suzukinál jóval nagyobb és erősebb kocsim van, szóval lehet, hogy nem viselné meg annyira, mint egy Suzit.
Jó a nicked, streetfighter, gondolom, Te is a fenti csoportba tartozol, pörgesd csak, biztos nagy király vagy.
A "kettesben százzal" és a "mozgó útakadály" között azért van még pár árnyalat, de Te biztosan jól ismered a közlekedési szokásaimat, ezért veszed a bátorságot, hogy minősíts.

Agr3ssor 2012.12.16. 17:17:01

@"streetfighter": Nem értem hol akadtál fel..

Van 2 Suzuki a családban, amit közeli hozzátartozó üzemeltet... Van még 6000 másik Suzuki, amiket ismerősöknél látok, napról napra...
És van jó néhány típushiba, amiről bármelyik szerelő mesélhet órákat bárkinek...
Nem gondlom, hogy ez lenne az a szitu, amikor beleülök 1 darab autóba 10 perce, és levonva a konzekvenciákat szarozom az összeset...

Agr3ssor 2012.12.16. 17:21:14

Amúgy "utcaiharcos"!!

Szerinted a Suzuki nem olyan szervizigényes mint a többi verda?

Chabs 2012.12.16. 17:23:35

@nordea: ha kiskocsival kozlekedek enis jol megporgetem hogy ne tartsam fel a mogottem jovot meg egyaltalan hogy menjen, a sajatomnak meg azert baszok oda mert olyankor gyonyoru a hangja :)

nordea 2012.12.16. 17:52:35

@Chabs:
Lehet, hogy kicsit régimódi vagyok, meg a kocsit is sajnálom.

hullarablo 2012.12.16. 17:52:40

@Agr3ssor:
10 évig hajtottam 1-es Focust 2literes benzinest, és csak jókat tudok róla mondani, a futóműve pazar már alapban is, kategóriájában az egyik legjobb. Az 1-es bömös valószínűleg jobban kanyarodik, de az drágább is.

"streetfighter" 2012.12.16. 17:54:08

@nordea:
Nagy hozzáértő vagy. :D
Az nem az erőtől függ, hogy pörög e 100-ig, hanem a motor karakterisztikájától. Ez nem "erős" nagy autó, hogy széthulljon a motorja.
Bírom az ilyen "erős" autóban ülőket. El vannak a tudattal, hogy "erős" az autójuk, de még soha nem lépték át a 150-et, ha pedig egyszer véletlenül szükség lenne rá, akkor elszállnak az első kanyarban. :D
Mellesleg megjegyzem, hogy a 90-es években 1,3-as GTI-m volt, ami kívánta a 2.-ben a 100-at, mégis tartósabb és legtöbbször gyorsabb volt mint a nagy erős autók. Régen volt. :)

Szociknak vége 2012.12.16. 17:54:13

Nooormális? Asztrás gyerek noormáális?

Volt nekünk ugyanilyen szinü, motorú, 2005ös Classic, mentünk vele cca. 3xennyit hibalistáról nem beszélhetek, kötelező szervizt meg csillaggarázst kapott meg évi 3-4 mosást. Nem egy nagy valami a G Astra de megéri az árát, olcsó, jó.

Ő szerelte meg a papa, meg a 'szaktanácsadó' falusi sufniszerviz...mindent elbasztak rajta 70e km alatt. Gratula, a pokolba vezető út is....:)Sírvaröhögős ítélet.

"streetfighter" 2012.12.16. 18:00:02

@Agr3ssor:
Mivel a cikk nem a mostaniakról szól, így egyértelműen nem olyan szervízigényes.
Volt nekem is és most is van egy '94-es 1,6-os, ami elég elpusztíthatatlan, annak ellenére, hogy a munkásaim használják nagyon keményen, igen sokat utánfutózva.
Szóval nem osztom a tapasztalataidat, de szerintem nem vagyok egyedül. :)

etwas kultur muss sein 2012.12.16. 18:03:02

Egyszer csendben végighallgattam, hogy egy Suzuki Splash tulaj ódákat zeng a kocsijáról (200-al száguld, de csak 5 litert kajál szintű sztori volt) egy eléggé fasza Passat tulajának. Nos, most ez eszembe jutott arról, hogy a Clio letolja az X5-öt. :-)

Alacsony a kerítés.

Chabs 2012.12.16. 18:06:34

@nordea: az hogy neha esetleg gyakran odaporkolsz egy benzines kocsinak nem fog megartani max jobban eszi a fekbeteteket a kiporgesgatlo :D A dizeleket nem ismerem, muternak volt felicia 1.9 sdi nah az akkor se ment ha toltam neki de megallni sem tudott rendesen :)

Wick 2012.12.16. 18:06:35

@nordea: most mér, egy 1.4-esnek már jót tesz?

...Mondjuk egy dévú matyiznak biztos, hogy nem tesz jót a kettesben 100, ha jól emlékszem abban a kettes 70 körül elfogyott, oszt csak dadogott a szerencsétlen (hihihi). Akkor 100-nál mit foroghatna kettesben, 10ezret? :-)

Mellesleg nem mindegy neked ki és hogyan teszi tönkre az autóját? Majd elszámol a lelkiismeretével, a szerelőjével, vagy (rosszabb esetben) az autó tulajdonosával.

Az útakadály dologra meg azért csak figyelj oda, mert én is belekergetem a tiltásba hangulattól függően. A 3literes V6-ot. :-P

Wick 2012.12.16. 18:11:05

@Chabs: azért mostanság nem kicsit érezhetően megváltozott a városi forgalom ritmusa a sok köcsög dízelesnek köszönhetően. Viszonylag kis fordulaton a commonrail egész komolyat lépeget, ezért dízellel a tötymörgés is hullámvasút érzést tud kelteni az emberben ha béna a sofőr. Én meg szopom a f***t a sor végén, mert harminc és nyolcvan között haladunk a hatvanas táblánál, csak mert a dízelesek elöl öblögetnek (padlógáz, kicsifék, padlógáz, kicsifék). Hogy szakadnának vissza egy szívó benzinesbe, 10 évvel ezelőtt még sűrű forgalomban is lehetett rendesen haladni, nem voltak hirtelen gyorsítgatások és még hirtelenebb fékezgetések.

Never 2012.12.16. 18:14:31

Mit vétett ez a szegény Clio-s manus, hogy már másodszor teszik közröhej tárgyává? Szegénynek jobb lett volna, ha a feledés homályába merül...

A szerelem tényleg vak (és süket, és az egyensúlyszervével is gond van a középfülben, mert nem érzékeli megfelelően a kanyarban fellépő oldalirányú gyorsulást sem...)

Mondjuk azt mondom, hogy legyen boldog, én nem irigylem tőle - de remélem, hogy soha nem kell egy úton mennem vele, amikor éppen be akarja bizonyítani, hogy ő biza a jani (és szembejön majd velem egy beláthatatlan kanyarban).

nordea 2012.12.16. 18:17:25

@"streetfighter":
A legelső hozzám intézett hozzászólásodnak nem annyira a tartalma, mint inkább a stílusa nyomta fel a cukromat. Ismersz, hogy látatlanban minősíts? Nem. Igen, a Suzinál nagyobb, erősem motorja van a kocsimnak. Na és. Nem fogok levillogni senkit, meg játszani a janit. Meg tiltásig pörgetni.
A 150-et meg lazán átlépem, bármikor, a németeknél 160 az utazóm. És akkor megint mi van. Semmi. Ismétlem, nem ismersz, szóval kérlek, ne minősíts.

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2012.12.16. 18:56:59

@MetroGoldwinMayer: de olvasd a hibalistát :D hát hihetetlen :D belerakta az ültetőrugókat, eszi az egész futóművet, zörög az egész bele szerencsétlen autónak, de nem tűnik fel neki. El nem tudom képzelni, h hogy használják meg milyen utakon ezt az autót. És elégedett vele a gyerek! kíváncsi vagyok az örege mit szól ehhez 2 suzuki után. de ezek alapján lehet, h azzal is így voltak. És az egyik képen miért nincs fent a motorháztető? :D

Smartass 2012.12.16. 19:18:04

@Agr3ssor:

Féltengely, injektor problémák? Csikorgó bosch fékek?

3 suzuki van a családban. 580 (19 éves, újonnan vettük), 210 (13 éves, 3. tulaj vagyok) és 160 (9 éves, 3. tulaj vagyok) ezer kilométer van bennük.

Ami közös = Egyik sem állt meg soha sehol semmikor.

Féltengely = Nem kell kitekert kormánynál padlógázzal indulni. Ennyi a trükk. Komolyan. Fateré 450 000 kilométernél kezdett el morogni, a másik kettő hibátlan.

Egyébként az a kurva nagy probléma a suzuki féltengellyel, hogy a jó bizony drága hozzá.

Csikorgó fékek = hát, elkopott már pár fékbetétünk, tárcsánk, és azt kell, hogy mondjam, amiket használtunk eddig, textar betét, brembo tárcsa, ferodo betét, jurid tárcsa, egyikkel se csikorgott. Fater nemtom miket használt, azok se.

Amit senki sem említ, azok az indiai, olasz és néha francia fos utángyártott cuccok, pl. kipuffogó, fos lámpaburák, nem illeszkedő dobbetétek, nem méretpontos ajtózsanérok.

Ami igazi típushiba, azok a szétrohadó fos utángyártott és búgó utángyártott olcsó kipuffogók, párásodó utángyártott depo lámpaburák, lógó ajtók.
Injektor problémák? Egyik suzukinknak sem volt eddig ilyen problémája.

Jurájhíp 2012.12.16. 19:25:36

A második G Astrám nyúzom, a kettővel mentem eddig kb 300 - 350 ezret, de együtt sem volt velük annyi gond amit az Astrás muki előad.

A clio nálunk cégautó. Nem rossz kis kocsi az, igaz én a 68 lovast sem éreztem Bömbi gyalázónak. A Rönó legfőbb gondja, hogy hamar elfogy! 300 ezret futott céges flottánk minden egyede darabokra akart hullani. Cliok, Meganok, Kangook, mind 1.5dci. Persze nincs ezen mit csodálkozni, átlag céges autó sors, de mégis! Az én dízel Astra kombim miért nem zörgött-csörgött, miért nem nyüszögött benne a kárpit még 450 ezernél sem? magyarázható ez pusztán a megbecsült családi autó mivoltával? A Meganban állandó elektromos gondok voltak, zörgött, ciripelt, és mállott a kormány... de szó szerint. Amúgy pedig kényelmesebb volt mint a G Astrám. Az Astrát jobban szerettem.

Szociknak vége 2012.12.16. 19:26:21

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: Tény hogy az ótó legnagyobb ellensége a gazdája...így vegyél keveset futott megkímélt vidéki ótót...:))
Egyet megadok neki a váltószoknya/dudagomb fogdosási programtól függően tényleg sok Astrában elkopik már 60-70ezer alatt...de itt a TC-n(használtteszt) a fehér dízel G kombi valami 600at futott, és a benzinesek is kibírnak egyet-mást: www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii_1ev_garanciaval-6428680

Milyen autóra kapsz még 12 hónap garit 300e km fölött?

"streetfighter" 2012.12.16. 19:28:38

@nordea:
Engem meg az borít ki, ha valaki a beleköt a másikba a sportosabb vezetési stílusa miatt.
Tehát kvittek vagyunk. :D

Chabs 2012.12.16. 20:13:27

@Wick: a szivobenzinek birjak a legtobbet, nekem se kene mas. Azert szivesen hajtanek egy duplaturbos dizel bimmert is de 10evesen mar nem mernem megvenni:)

Chabs 2012.12.16. 20:24:45

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: nekem 40mm-t van leejtve de mar ez is sok, szar uton tudok karomkodni:)

Agr3ssor 2012.12.16. 20:56:44

@Smartass: Elhiszem neked!!!

De én a nagy számok törvényére hagyatkozom!! És bizony ha felhívod például a budaörsi Suzuki alkatrészest a lakótelepen bármikor leemel neked egy befecskendező szelepet a polcról! Vagy akár 5-öt!! Pedig ők nem igazán szeretik, ha benne áll a pénzük 34ezer forintos alkatrészekben...
És én nem is állítottam, hogy a Suzuki otthagy az út szélén!!
Annyit mondtam, hogy ugyanúgy költeni kell rá, mint bármelyik másik autóra!! Mert van ez a tévhit, hogy a Suzukinak soha semmi baja, igénytelen, lehet ütni vágni!
Ez csak nagyon kicsit, úgy is részben igaz!!
Mellesleg eme tévhit egyik fő kiváltója eme Suzukis népítélet írójának kategóriája... Akit nem zavar, ha kilóg a vászon a gumijából, és fém a fémen fog... Na, ezektől hallod, hogy milyen megbízható autó!

Agr3ssor 2012.12.16. 21:02:06

@"streetfighter": Értem, mindenki mesél szép sztorikat csoda autókról...
De hogy példánál, és témánál maradjunk!!
Szerinted egy 98-as Swift kevésbé szervizigényes, mint egy 98-as 1.2-es benzines Clio?? (mint a cikkben)
Ha igen, miért?

bubu23 2012.12.16. 21:15:54

suzukis csávó, az amúgy olcsón fenntartható kocsiját is alig bírja rendben tartani, ráadásként azért havi 1500-at megy olyan gumin amin életveszély közlekedni. csak gratulálni tudok ehhez, ember ha nincs pénzed járjál busszal vagy maradj otthon

bubu23 2012.12.16. 21:24:29

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg:
Egyet értek, a G Astrás srácéknál valmi nincs rendben. 180 ezret futott F Astrámban sincs kiszakadva a váltószoknya max 1-2 helyen látható a kopás nyoma, a pedálgumik se tükör simák, sőt. A vezető ülés semmi hangot nem ad, pedig egy mázsa vagyok

DeezL 2012.12.16. 21:43:08

a Clio is volt igen...és jót derültünk rajta...
Suzuki valóban filléres autó,de azért nem árt ha normális alkatrészeket veszünk bele
Opel: a futáshoz képest azért annyire nem megfelelő...
Hyundainem nagyon ismerős számomra
Isuzu:ilyent élőben sem láttam még,pedig láttam érdekes autókat

DeezL 2012.12.16. 21:48:45

@Agr3ssor: renault-os szerelő vagy?

Szalai Gergő 2012.12.16. 22:00:28

Hogy lehet egy Astrát ennyi km alatt így hazavágni? Csak erdőbe járnak vele, vagy minden úthibát direkt megtalálnak? Rokonomnak is ilyen van, de ennyiszer nem volt futómű gondja, és 120 ezer km felé közelít.
A swiftes ember beteg :D Lehet nyúzni ezeket az autókat, de hogy Ő ennyire nyúzza, az durva. Amúgy néha a gyári, vagy legalább jó minőségű cucc egy kis kedvezménnyel alig drágább a kacat utángyártottnál ezekhez. 138 ezer km van az enyémbe, autószerelő szakmámból és munkámból adódóan rendszeresen ellenőrzöm a futóművet, még mindig nem kopog semmi... Kicsit dadog hidegen szegény, ennyi. Persze, a kényelemről és az extrákról ne beszéljünk, mert az necces benne :S

Szociknak vége 2012.12.16. 22:15:02

@Agr3ssor: Szerinted egy 98-as Swift kevésbé szervizigényes, mint egy 98-as 1.2-es benzines Clio??

- Ez komoly, pajtás? Mert viccnek elég durva..:))

Erre keress: TÜV report, 2012 - linkelem de ez szlovák: auto.sme.sk/c/6636738/pozrite-si-rebricek-spolahlivosti-aut-jednotkou-je-volkswagen-polo.html

Mind1 számok magukért beszélnek 3-11 éves autók hibastatisztikája a'la TÜV. Továbbra is a jappán és a német az autó.

Szociknak vége 2012.12.16. 22:18:35

@Agr3ssor:

Az a bravúr csak a Renaultnakk jött össze, hogy az összes kategóriában befért a legmegbízhatatlanabb 10 közé:

- Laguna, Kangoo, Megane, Clio ...eheheehe..

1kutya 2012.12.16. 22:20:07

az isuzu jópofa, a többi annyit ér, amennyit írok róluk:

:)

"streetfighter" 2012.12.16. 22:36:54

@Agr3ssor:
Talán azért mert a japánok tudnak megbízható, tartós autót készíteni ellentétben a franciákkal. :)
Hogy ez miért van így, abban én nem vagyok kompetens.

DeezL 2012.12.16. 22:58:28

@MetroGoldwinMayer: Kínából ki is volt tiltva egy időben a Renault...amúgy én sem vagyok francia párti sőt...de én nem hangoztatom egypárszor nekem estek már ezért itt...viszont van 1-2 jó francia kütyü is,nekem is van francia autóm:)de amig fusiztam otthon mint autószerelő,láttam jópár dolgot én is,na meg az ismerősök tapasztalatai alapján van 1-2 autóról véleményem:)
de mindenesetre a régi francia 1.4/1.5 1.8/1.9 D-k és TD-k PSA-nál jók

Pierr Kardán 2012.12.16. 23:56:43

"12 guriga lenne 4 használt gumi.. jelenleg erre spórolok."

Na, ennek a szuzukis gyereknek jól bejött az élet :-)

TurboRudi 2012.12.17. 00:01:41

heti merítés rulez. és a kommentek is...

Agr3ssor 2012.12.17. 06:23:06

@MetroGoldwinMayer: Teszek a statisztikára, amíg a saját tapasztalatom az, hogy tökéletesen és problémamentesen együtt lehet élni egy ilyen autóval...
Az általad említett statisztikába biztos nem került bele a fém a fémen csikorgó fékű, vászonon autózó Suzukis sem. Mert ugye ő is megmondta! Erre nem kell oltani, occó!!

@"streetfighter": Tehát akkor a hibamentesen futkosó 20-25 éves francia autók nincsenek is... Nálunk az összes céges autó francia, érdekes senkinek semmi gondja velük... De majd tartunk egy értekezletet, hogy mindenki tudja, álomvilágban élünk... Mert ilyen nincs...
Majd mondom nekik... Streetfigheter utcai harcos Suzukis autóversenyző szerint az egész a képzelet szüleménye...
Igen, demagóg voltam, mint te az előbb...

oadrcm 2012.12.17. 06:57:14

Az ilyen clio-s félékel van tele a Hungária....más normálisan közlekedne, a hozzá hasonló hülyék meg lámpától lámpáig cikáznak az autók között, a sporkocsijukkal...DE MÉÉ'?

Jóember, ha közúton "lenyomsz valakit" attól még
1 nem vagy autóversenyző
2 az autód nem versenyautó
3 hülye vagy

90le/200nm/1250kg paraméterekkel tolom, akkor nekem m5öket kéne letolnom? Akinek meg egy átlagos nem túl régi tdi/tdci/*td verdája van annak meg ferrarikat?:D

A colt egyébként egy igen széleskörben elterjedt sportautó, kár volt eladni;-)

oadrcm 2012.12.17. 07:04:15

Clios, Suzus haversrácoknak javaslom karbon tankmatrica, m3-tükör, direkt szűrő applikálását. Együtt kb 15-20 lóerőt adnak a versenygép teljesítményéhez. Ár/értékben nem igen tudok jobbat elképzelni

oadrcm 2012.12.17. 07:26:48

@Wick: a sok köcsög dieseles miatt megváltozott a forgalom ritumusa...?! Most komolyan, olvasd már vissza magadnak hangosan a kommentedet jóember:-)

Nem elég hogy nem benzinnel megy a gépük, de még gyorsítgatnak lassítgatnak is a te kontódra te tulok te:D:D

Közlekedőedény (törölt) 2012.12.17. 07:55:58

Clios: ezen besírtam. Dinamikus, kanyarvadász futómű... na ja, egy biciklihez képest mindenképpen jól gyorsul és fekszi a kanyart is. Ez a BMW-lenyomós komplexus is tipikus, igaz, a Suzukisok, 1-es Golfosok stb. között is elterjedt.

Astra: kell az a morgó Paragi fos a végére, attól majd jobban megy az Ecotec ;) Szerintem egy 1.4-es motortól 8 literes fogyasztás nem elfogadható, de hát vannak köztünk falábúak is bőven.

Suzuki: a Swift addig olcsó, amíg a) nem költenek a karbantartására, b) költenek, de a létező legsilányabb alkatrészeket veszik. Nekem volt Swiftem, kellett rá költeni (mondjuk simán el is tudtam adni, mert szép állapotban volt). Ami nagyon jó benne, az a precíz kormányzás, és hogy hosszú a váltója, keveset fogyaszt. Mást nem tudok kiemelni... ;) 2-esben leszabályzás körül megy óra szerint kb. 100 km/h-t.

toce 2012.12.17. 08:19:11

Astrának futómű gond 70.000-nél? Többet hajtottam már 200e felé, de soha nem volt futómű problémám, pedig budapesti vagyok...

"streetfighter" 2012.12.17. 09:37:24

@Agr3ssor: "Tehát akkor a hibamentesen futkosó 20-25 éves francia autók nincsenek is..."

Hogyne lenne, mivel addigra kicserélted a fél autót. :)
Lehet szembe pi.álni a széllel, csak nem érdemes. Ennek ellenére van aki élvezi. :D

Vakmacska 2012.12.17. 10:50:17

Astra G, Ecotec, Budapest, 90 ezer, 8 éves, kuplungjavítás, új gumik, szellőzőrendszer puculás, kiégő izzók csereberéje, rendszeres löttypótlás (olaj, víz, üzemanyag), néha lemossuk, nagynéha lemosatjuk (egyszer nem kellett volna, vizet kapott vmi elektromos alkatrész), garázs van, törve nincs, baja semmi, nyilván úgy rohad majd ki alólam, mint az akkor 13 éves elődje (A Corsa) aminek szintén nem volt baja, csak kinőttük, most lassan 20 évesen még elszolgál a nagybácsimnál vidéken.

Opel rulez, benzines G Astra valóban nem egy üzemanyag-takarékos jármű, de más bajt nem találtunk benne, igaz elég fapados, pont így akartuk, van egy szervókormánya, egy alap légkondija, és egy azaz 1 db légzsákja, még az ablaka is kurblis, persze hogy sok minden nem tud azért annyira elromlani benne.

Agr3ssor 2012.12.17. 11:13:25

@"streetfighter": A lakótelepi Suzuki alkatrészes bolt meg abból él tisztességesen, hogy a Suzukik mind eredeti állopotban érik el a 20-25 éves kort... Persze...
Azért szidta az ítélet írója, meg a kommentelők egyike az utángyártott Suzuki alkatreszeket. Mert ezeknél aztán semmit nem cserélsz ki... Mind gyári.

Van egy rossz hírem pajtás! Amelyik autót használják, azt karban kell tartani. Cserélni az alkatrészeket! És javítani. Legyen az francia, vagy Suzuki. Teljesen mindegy. 25 évesnkort nem ér meg eredeti állapotában egy autó. A fizika törvényeit nem lehet átverni. Hazudhatsz magadnak, hogy jó még az a kilógó vászonú gumi, de attól még csereérett...

Szociknak vége 2012.12.17. 12:13:56

@Agr3ssor: Ez egy komoly ember komoly válasza volt...:) Mondtam én hogy nem lehet 'olyan' autóval problémamentesen együtt élni? Csak épp kisebb a valószínüsége, mint bármi más autóban....

Szociknak vége 2012.12.17. 12:18:44

@Agr3ssor: A lakótelepi Suzuki alkatrészes bolt meg abból él tisztességesen, hogy a Suzukik mind eredeti állopotban érik el a 20-25 éves kort

- vagy abból hogy 10x annyi Suzuki van mint bármi más.

Agr3ssor 2012.12.17. 13:54:34

@MetroGoldwinMayer: Amihez ugyanúgy hozzá kell nyúlni, mint bármi máshoz... Vagy kellene. Lásd ítélet.

Gabber_ 2012.12.17. 14:48:22

Csak megjegyzem, hogy a "száznál teszem harmadikba" nem azt jelenti hogy minden váltásom ilyen! Viszont minden nap kikormolom, mert sokat tötyögök városban, és nem árt neki egy két keményebb menet.

Sajna azért veszek olcsó alkatrészt, mert erre van pénzem. De azért itt is lehetne egy színvonal, minek árulnak olyat ami 2 hónap után szétesik? Persze költői kérdés volt.. mert van rá kereslet, azért.

Evvan.

"streetfighter" 2012.12.17. 15:45:48

@Agr3ssor:
Ha nem akarod érteni, akkor nem fogod.
A 90-es évek Suzukija megbízhatóbb, mint a legtöbb márka. Ezt elfogadod vagy nem, attól még tény marad. :)

(---Flúgos Buszos---) 2012.12.17. 16:31:38

Suzikis gyerekben egyet tisztelek. Szereti a Stefi sört.

Nekem az a tálca nagyobb értéket képvisel,mint maga az autó. Így,ha választani kellene,inkább a cuccokat vinném a csomagtartóból,mint az autót.

Gabber_ 2012.12.17. 17:05:39

Köszi:D A sör mindenek felett! De azért nekem ez az autó sokat jelent:) Nem kell a buszmegben fagyoskodnom..

Agr3ssor 2012.12.17. 18:55:47

@"streetfighter":
Én értem, mert nem bonyolult. De az a baj, hogy 12-20 éves autókról beszélsz. Ezek között van egy rakás használhatatlan megbízhatatlan sz@r, és sok jó darab... De mind a kettő van bőven, ezt miért nem látod be?
Tudod ennyi idősen állapotot veszünk, nem típust... Akkor te miért tartod a Swiftet ennyire demagóg módon a legtutibb vételnek?

"streetfighter" 2012.12.17. 19:55:29

@Agr3ssor:
Ezek szerint félreértesz, vagy én téged. :)
Ha most veszel egyet nyilván nem tudhatod mibe futsz bele, hiszen a tulajdonosok nem egyformák.
Annak idején egy nagyon eltalált megbízható konstrukció volt. A szerelők a vevőelégedettségek és a statisztikák szerint is.
Én amit vettem a melósaimnak nagyon megnéztem, kipróbáltam és nem csalódtam benne. Megbízhatóan teszi a dolgát.
A régi ('94-től 2000-ig használtam) GTI-m meg maga volt a "tökély". 1 évesen vettem és 5,5 év használat alatt alig kellett rá költeni (kipufogó, 1 kerékcsapágy) a szűrőkön és olajon kívül, pedig 7300-at pörgött és ki is használtam a tudását. ;)

i_am_Williams 2012.12.17. 19:59:12

jujuj kezdődik a suzuki vs. többi autó mizéria :D ti nem vagytok normálisak. ha az a suzuki ennyire sz*r akkor gyertek már át ide szerbiába és foglaljatok helyet 1-2 Zasztiba. Szerintem még BMW-s pacákok is befognák a pofájukat és nem szaroznák a szuzukit. Na offoltam egyet de ezt mostmár muszáj volt...

para'zslo' pacikaki 2012.12.17. 20:39:06

@i_am_Williams: Mekkora igazságot írtál le! Én ford focus 1-ből ültem mondjuk át 1 literes swiftbe, milliószor rosszabbra számítottam. Pedig a focusnak olyan a futóműve, hogy fülig ér a szám. Amióta viszont 14"-os papucson van a swift, már előbújik néha a gyerekes mosoly az arcomon.
Nem az ára miatt lett ilyen népszerű, hanem az ár/érték aránya miatt.

Agr3ssor 2012.12.17. 21:15:54

Én ezzel soha nem vitatkoztam. Nekünk is van a családban 2 Swift. Teljesen meg vagyunk velük elégedve. Èn annyit akartam csak hozzátenni a témához, hogy sokan alaptallanul átesnek a ló túloldalára. Mert ezekre is oda kell figyelni, és bizony akadnak relatíve költséges javítások ezeknél.
A páromé egy 99-es alu szelepfedeles gyári optikás kagylóüléses kiadás. Szép, kényelmes, jól fogyaszt. De másfél év alatt azért kellett hozzányúlni rendesen. Első tulajtól 100ezer km után. Azért egy belső csukló nem olcsó. És ha valaki abban a tévhitben vesz Swiftet, hogy arra soha semmit nem kell költeni, akkor seggreül egy ilyen után. Jó, egyszerű, megbízható, de ez nem garatálja a gondtalan autózást. Én csak ennyit akartam a Suzuki témához fűzni. És sok hülyeséget nem mondtam.

Seca81 2012.12.17. 21:52:47

@Aldo Moro: A Xedos 6-9-nél kevés autó tetszik jobban. Konkrétan a Sonata is csúnyább. Az állapotuk nem tetszett, autóvásárlásnál elsősorban erre figyelek oda, a forma másodlagos tényező...

A "hunyadis gyerek"

(mellesleg az én ítéletem is szerepelt nem is oly régen, mondjuk pár napja frissíttettem)

norisz01 2012.12.18. 20:57:39

Az opeles egy kicsit el van szállva attól a olajzabáló szartól,a cliós meg beteg lehet,nem űlt még más kocsiban.
Az utolsó tetszett,japánok a királyok.

Mc Master 2012.12.20. 17:57:47

@Rocko-: A végén ott volt: LOL.

dennisthemenace 2012.12.21. 23:19:54

@"streetfighter": Hulyeseg. Nalam tizennegyedik evebe lep a 406 meg eredeti kuplunggal.

Agr3ssor 2012.12.22. 13:54:02

@dennisthemenace: Az baj, hogy egy megrögzött Francia-fikázónak ezt mondhatod...

i_am_Williams 2012.12.23. 16:45:33

@para'zslo' pacikaki: mi innen szerb honból mentünk horvát tengerre 98-as évjáratú Swiftel 5-en 760km egy nap derékfájás volt de ki lehetett bírni. Nekem most zaszti yugom van 2001-es és mit mondjak.. 190cm magas vagyok vezetőülés és a hátsó ülés közt 10cm a hely :D de megy mint a rakéta igaz 1,3-as a motorja meg 800 kiló de ezért hívom 2+2 üléses coupé-nak :D

lanyi 2012.12.24. 10:31:33

Nekem volt G asztrám.
0 km-el vettem, kb 80 ezer km.-t tettem meg vele négy év alatt.Egy rakás fos volt:)
Most vettem egy 18 éves F asztrát, a legnagyobb királyság!:)

dennisthemenace 2012.12.24. 19:17:31

@Agr3ssor: A legnagyobb gondom veluk, hogy 95 szazalekuknak sosem volt francia kocsija, csak hallott valamit, valakitol.

Mc Master 2012.12.25. 13:44:29

@dennisthemenace: tapasztalatból mondhatom, hogy a rendszerváltás környékén elkezdték ezt a "német autó"-s dumát sulykolni, meg hogy az olasz és a francia xar... Ez olyan jól sikerült, hogy az emberek megették - én is - és egyszerűen nagyon nehéz az előítéleteket kiírtani.
Arra, hogy ez mégis megtörténhet én vagyok az egyik legjobb példa. Jó pár német autó és az azokkal járó szenvedés után úgy hozta az élet, hogy lett egy aztán még egy francia kocsim. És ezekkel semmi gond sincs. Meg (a 2.) még kényelmes is. (Az első egy 205-ös volt...)
Mindezt fillérekért.
Régen mindenki azt ugatta, hogy nem lehet a francia kocsikat jól szerelni. Egyelőre még nem is kellett, kivéve a ventillátort. Meglepetésemre nem a műszerfal mögött középen volt a motor, hanem jobb elől a sárvégő mögött. Magyarul nem kellett az egész műszerfalat szétbombázni a cseréhez, öt perc alatt meg voltma a cserével.
Még egy előny: nézzük meg kik vesznek Mercit meg BMW-t? De ugye nem mindenki akar felvágni, én is jobban szeretem kerülni a feltünést. Akkor pedig a legjobb választás a francia kocsi.

dennisthemenace 2012.12.26. 00:30:43

@Mc Master: £En most csereltem futoradiatort a 406 ban; eleg turelemjatek volt, mert le kell hozza venni a kesztyutartot es van ket, szinte hozzaferhetetlen csavarja. Majd le kellett vagnom a muszerfal sarkat (Benne van a Haynesben!), es leemelni a futoventillator a cserehez. De annyira nem volt veszes. Kipufog, fekbetetek, ilyesmi volt cserelve eddig, 172ezer merfoldnel jar. Azt mond mindenki amit akar, szerintem nagyon jo vetel volt, egy Passat aranak toredekeert.
süti beállítások módosítása