Egy Panda 100HP vásárlásához nagy szerencse kell. Egyszerűen nincs eladó. De ha van is, akkor sem tudsz válogatni, mert egynél több egyszerre nincs fent. Egy évnyi használat után teljesen meg tudom érteni ezt az állapotot, hülyeség eladni. Annyira jó kis autó, és annyira olcsó fenntartani, hogy maximum másik autót vásárol az ember mellé.
Nagyon tud menni ha kell- terepen is
Az ülés kényelmes, az autó jól vezethető. Egyes fokozatot nagyon ritkán használok, nagyon rövid csak ordít vele a motor. Kettesből úgy indul mint a "normál" autó egyesből. Ötödiket 45 km/h környékén már kapcsolni lehet, simán viszi. Autópályán bírja a 130-at, két horvát úttal a háta mögött tudom ezt mondani, fogyasztása légkondival, 3 fővel, csomagokkal, 6 literre jött ki.
Figyelmeztetés
Ez hosszú lesz. Ha az érdekel, mi miért pont ezt a típust/motort választottuk, arról szól az első fejezet.
Ha kíváncsi vagy milyen 350 km-re elugrani egy jónak tűnő vételért feleséggel és csecsemővel súlyosbítva, az lesz a második fejezet.
Azt, hogy miként hozod el egy következő úton, a harmadik fejezet.
Az első év használati tapasztalatai pedig a negyedik fejezetben találhatók.
Szóltam vagy nem szóltam? :)
Az öreg autó nem roncs járgány inkább vén csibész!
A hirdetést megláttam és szerelem lett első látásra. Két kerek órájával (km+fordsz.) a 70-es évek sport-luxus álma lehetett a berlini faltól Vlagyivosztokig, a nagy keleti blokkban ahol meg trabantok meg záporjóskák hasítottak a Balatonra. Az ezeröcsi meg még csak a Volgánál rótta a tesztpályán a kilométereket.
13 éves korom óta mindenhova A4-es, A6-os tuningolt Audik adatlapjait ragasztottam füzeteim hátlapjára, mindenhova. Az ami másnak egy Ferrari vagy egy Aston Martin, az nekem egy jól álcázott minimum 600 lóerős Audi volt. Amiben elférsz, kényelmes, de ugyanúgy letépi a fejed, mint az előbb említett autók.