Heti merítés

  2012. november 04. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Egyszerűen csak ennyi: SZERETEM

50677

Először is tudni kell, hogy ez az első autóm 19 évesen. Szerintem nem mondok hülyeséget ha azt mondom,hogy inkább egy öregebb autó mint egy új Htp Fabia 3 hengerrel :)

Ne aranyat,valutát,Munkácsy-t...Landyt vegyél!

59748

A teljesen rendbehozott gép -szinte- sosem hozza be a ráforditott pénzt/időt a piacon! Nem nehéz kiszámolni,hogy a napi 8 órában,a minimális 2e ft rezsióradijat figyelembe véve,egy év munkája mennyi összeget tesz ki.

Szolid Golf

59184

Miután csóri Suzukimat (naná,hogy japppán) közel totálkárra törtem, gondolkodni kezdtem. Nem akartam megint Suzukit, bár bitang megbízható, az tuti.

Aki szerint a francia szar, annak hiába mondom hogy tök jó autó

59752

Az autó hibájából egyszer sem hagyott ott sehol. Az hogy hallottam hogy a kuplung csapágy már borzalmasan darál mégsem cseréltem ki, mert "még birja picit", aztán egyszer beesett a pedál és off, ez azt hiszem inkább az én hibám :-)

Hűséges svédem

59722

Sokáig tanakodtam magamban, mit vegyek, nem akartam sok pénzt szánni rá, nézegettem más márkákat is, de egyrészt az mind zsákbamacska volt, mert nem ismertem, Saabbal meg sok év tapasztalatom volt már és persze a szívem is oda húzott.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr934887596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jossarian 2012.11.04. 09:04:55

Nahat! Meg mindenki alszik??? :)

b.f. 2012.11.04. 09:25:35

Húú, az első ítélet szerzője tipikusan az gyerek, aki valami útszéli fán fogja végezni, bár ne legyen igazam, senkinek nem kívánok rosszat :)
De az ilyennek aztán nagyon kéne a V6-os meg V8-as autó, közben meg arról siránkozik, hogy nincs pénz... De azért természetesen BMW-t vesz, és most aztán ő sokkal nagyobb übermensch, mint a haverjai. Az ilyeneknél még az a látvány fantasztikus, mikor na pofával beállnak a benzinkútra, aztán ilyen 5-10 eurókért, vagy itt nálunk 2000 forintokért tankolnak. Azzal még hazáig lehet villantani a csajnak :)
Na de majd a többi szösszenetet is végigolvasom, most csak erre értem rá :)

DeezL 2012.11.04. 09:31:38

@b.f.: kb, de abban igaza van inkább ilyen mint egy HTP...nekem 2db E36osom volt,de azok 25i-k voltak,ez a 18IS nem rossz,nem megy rosszul de azért annyira hú de jól még sem!

Kyrie Eleison 2012.11.04. 09:34:12

Éhgyomorra olvasni a béemvés kisköcsögöt...! Broáf.
Hülyegyerek, kérsz csokit?!

DeezL 2012.11.04. 09:38:34

Land Roverrel jó móka lehetett képek alapján

Golf:mert aztán az 1.6 75lóerő az nagyon megy ám....főleg központi injectorral...volt egy Jetta I-esem 1.6 75le igaz az karbis volt,de az sem volt egy túlzott erőgép,de kb volt 900kiló valamit még is produkált..golf 3ból legjobb a TDI,egyszer rendbe kell tenni és örök életű...

Citroen:hát valóban nem a legjobb autó:)6,5el nem a legjobb menetteljesítmények..hát szar ügy de van itthon erős autó ami eljár 6,5el:) jobban járt volna az 1.4 helyett vesz egy 1.9 XUD TD motoros Xsarát azok a motorok nagyon jók tényleg,2. ZX-ünk van ugyanezzel a motorral

Saab:kicsit fura kinézetű autó,de nem csúnya,néztem ilyent anno az akkori Passatom után 3.0 dieselt,nemrossz autó van védelem benen 1,7tonna a kasztni,meg jól felszereltek

Brownfinger 2012.11.04. 09:44:42

Ennek a cikknek mi értelme?

Semper Fidelis 2012.11.04. 09:55:07

Az elsőhöz: "A megjelenése megvan,bárhol megállok vele sokan megnézikz, ezt nem bírom ki"

Már megbocs, de ez egy tizenx éves autó, ráadásul annyira még nem öreg, hogy azért legyen érdekes, mert kuriózum. Lehet hogy sajócsajágröcsögén megnézik a focipályán, de máshol nem nagyon hiszem...

Mazzzzu 2012.11.04. 10:01:58

hát ez a BMW-s srác nagyon kész :D ez a tipikus megnéznek benne háháháá meg a csajok döglenek érte, én nem tudom, a 98as dízel kombi passattal nem volt még bajuk és hátul kényelmesebb is :)

Leadfoot 2012.11.04. 10:02:02

@b.f.: A két ajtótól lecsúszik a csajok bugyija? LOL, erről az IFA vicc jut az eszembe. :-)

@DeezL: A 6,5 nekem kicsit hihetetlenül hangzik. Úgy mondom ezt, hogy volt ilyen autóm ezzel a motorral (na jó, faceliftes, de nincs nagy különbség).

In Motion 2012.11.04. 10:06:52

Az egy szep allapotu BMW, en is megneznem. Persze nem esnek hasra tole. 19 evesen meg az a legfontosabb, hogy lehessen villantani.
En inkabb attol tartok, hogy rendesen karban tartani lesz-e penze. Mert az ilyenek szoktak megvenni a draga hifit melynyomoval, meg a spoiler szettet, es 10 eves ujrafutozott gumikkal jarni.

nemegészenúgyvan 2012.11.04. 10:14:33

A BMW-s hülyegyerekhez: Ezen a kapun nem férnek be a felsorolt autók? Aki tud vezetni itt egy nyergessel is befér! tolatva!!!

Evil Dragon 2012.11.04. 10:20:51

Azért elég brutál alváz van a Landy alatt,az tetszik...De akkor sem értem ezt a nagy Land Rover majmolást...Az Uaz is tud legalább annyit terepen,és bagóért van hozzá az alkatrész...A BMW-s gyereknek meg jól "megtojt a tyúk" , ha 19 évesen ilyen kocsik közül válogat...Én 17 évesen,az egész nyarat végig dolgoztam,hogy birjak venni valami műszaki nélküli "lomot" magamnak...

w a s d 2012.11.04. 10:25:55

Inkább a htp. Ha mást nem, azért, ne keverjenek össze a rosszabb fajtájával az öreg- BMW tulajoknak (menő gyerekek, meg ennek a vasgyűjtő megfelelője).

Aldo Moro 2012.11.04. 10:35:07

A béjemvés mekkora egy májer. Azon siránkozik, hogy nem fér be a kapun, erre a kapuban van fényképezve az autója. Öreg, ha ott nem férsz be, akkor add vissza a jogsid. Meg sok a fogyi, de azért Camaro. Azért mit kellett neki kapálni, hogy összejöjjön a 1,5 milla. Végülis ha még jó a mája, veséje, akkor van értelme az erős autónak, valaki majd csak hasznosítja.

Aldo Moro 2012.11.04. 10:43:26

Huh, nekem volt 9-5-ös Saabom. Iszonyatosan tudtam utálni. A gatyám lezabálta, országút 90, benyalta a 10 litert. Idióta benne az ablak. Lefele automata, felfelé nem. Meg, hogy a váltó mögé kell tenni a kulcsot és olyan egy procedúra kivenni. Viszont volt benne Cd és kazetta is. Ez tetszett. Igaz, hogy borzasztó gyenge volt a rádiója, a toronytól 30 km-re már nem volt vétel.
Viszont egy 9000-rest akármikor bevállalnék.

PMLN 2012.11.04. 10:47:11

BMW-s gyerek írja: "A megjelenése megvan,bárhol megállok vele..." Háát, ez mellett még rágyújtani se állnék meg, nehogy azt higyjék, hogy az enyém :D

Juhdzsin 2012.11.04. 11:01:23

A citroennél a 6.5 városban klímával télen-nyáron persze persze... Jó lesz az 8.5-nek alsó hangon. Bírom az ilyen "kevesebbet mondok, menőbb vagyok" embereket. Ezzel azt akarja bizonyítani, hogy mennyire nem lúzer, mert kis fogyasztású autót vett?

Chabs 2012.11.04. 11:05:43

Elso autonak fasza az e36! Olcso megvenni, nagyon jo vezetni, ilyen kis motorral nem eszik sokat. Tizeneves bomost nem villantani veszi az ember hanem azert mert tudja mi a jo:)
Azt is jo volt olvasni hogy eredeti allapotban tartja a srac, nem kell nagy felni meg szpojler. A gyari alap zene viszont fos.

Chabs 2012.11.04. 11:33:14

A citroenes pali

"persze már hallom az autós újságírók rinyálását az úttartásról, meg hogy a kormány nem elég közvetlen. Persze, ettől kényelmes gyökér!"

Ilyen hulyeseget hogy lehet leirni te szerencsetlen!:)

Hornet007 2012.11.04. 11:43:07

A BMW-s tipikus kis köcsög aki vesz két liter benzint hogy elgurulhasson a falu közepére azt bömböltethesse a piaci hifit a fostaligájába, a de a TESCO-ba már az ingyen busszal megy bevásárolni. A CITROEN-hez meg csak annyit hogy amíg szar van veréb is van! :-) Soha de soha nem kéne semmilyen francia gépjármű!! Maradjanak meg a bornál meg a gasztronómiánál az autógyártást meg hagyják meg másra....

min 2012.11.04. 12:14:52

@Hornet007: ha soha nem volt franciád honnan gondolod, hogy szar? Ja, te is csak a márkabuzivilág egyszerű gyermeke vagy de majd talán felnősz egyszer.

Smartass 2012.11.04. 12:15:27

Golfos sráchoz:

Vett egy 3-as golfot, 16 000 kilométer alatt beszart rajta:
-termosztát többször
-gyújtásmodul
-behúzatáskor vezérlés átugrott,motorfelújítás (?)
-önindító
-kuplung széthullott
-első futómű csere (ez mi lehet vajon?),

JA, és képes volt megbízhatóságra, és fenntartási költségekre majdnem MAX PONTOT ADNI. Te jó ég!

Leadfoot 2012.11.04. 12:25:56

@Hornet007: A címben a xsarás ember téged emleget, csak mondom. :-)

Leadfoot 2012.11.04. 12:29:09

A BMW-k tetszenek az E46-ig bezárólag (a Bangle-érabeli és utániak közül már csak nagyon kevés). Ez az E36 kupé is. De a márkatársak és a márkát körbelengő gusztustalan ömlengés-szag miatt sose kéne.

Amúgy ennél a csávókámnál vannak sokkal hülyébbek is. Mindenki tegye a szívét a kezére: kicsit (csak egy kicsit) mindenki ilyen 19 éves korában.

Hornet007 2012.11.04. 12:41:08

@min:

Honnan tudod hogy mennyi tapasztalatom van francia autó terén? Van hidd el és ezért nem vennék SOHA TÖBBET SEMMILYEN FRANCIA AUTÓT! De mindenki azt vesz amit akar... :)

Rocko- 2012.11.04. 13:08:11

@Aldo Moro: de hát most is egy 9000-esed van! ;D

subtotal 2012.11.04. 13:10:13

@Leadfoot: Szerintem ne foglalkozz a sztereotípiákkal, legyél te is kultúrált BMW-s és akkor majd lassan talán megváltozik itthon is a kép.
@Chabs: @Semper Fidelis: nekem is egy ilyen (is) van, teljesen originálban és azt alá tudom támasztani, hogy megnézik, bár főleg faszik :D és nem Sajószörcsögön - tudod vannak, akik nem a pénzben kifejezhető értéke miatt kedvelnek egy-egy típust...
Egyébként érdekes, hogy a srác eredetiben akarja tartani, aztán pár képen igazán ordenáré, túllógó felni van a kocsin.
@PMLN: ez mellett??? nem is neked való, pesti gyerek...neked jó lesz BMV.
@w a s d: úgy érzed összekeverhető lennél?

DeezL 2012.11.04. 13:13:26

@Leadfoot: nem tudom,eltud annyival menni,mert 8szelepes stb...de persze vegyesben

DeezL 2012.11.04. 13:17:24

@Leadfoot: én pl BMW-s voltam nagyon sokáig..amig tartottam Hobby autót az csak BMW volt! nem mondanám hogy cigány autó stb...manapság felénk kaposvár és környékén az OPelt veszik erőteljesen...régen sem csak ladát vettek,járnak mindennel a cigányok!És persze megértem vannak BMW-s hülyegyerekek is...én azért vettem BMW-t sokáig mert az első nyugati autom egy e21es cápa 320as BMW volt és a SKoda 120Gls meg zastava meg stb után tényleg nagyon jól ment és 1990ben nagy szó volt még.Na meg imádtam hogy hátul hajt és a Sor6 hangját is szerettem,meg azt hogy pl az e30 325i elég szépen ment és vegyesben eljárt 7,5-8literrel ha normálisan közlekedtél vele

DeezL 2012.11.04. 13:20:12

@Smartass: vannak ilyenek,nálunk Magyarországon ez a sikk hogy bármennyire is szar akkor is a német autó a király!:)ha ez egy olasszal történik akkor már szemét macskazabáló cigányholmi lenne:) vicc....és bárki belém kötne, volt opelem,audim,vw-m,bmw-m,mercim nem 1 nem 2... persze ezzel nem azt mondom hogy szarok,de sok német annyival nem jobb a többinél amennyivel több pénz elkérnek érte a piacon!!!

Leadfoot 2012.11.04. 13:23:47

@DeezL: Cigányokról szó sem volt. Nem zavar/na, ha a BMW cigó autó lenne. De a sok jaszkarizó kis pöcs, és főleg az egybenyakú agresszív faszparasztok zavarnak. Tudom, a tulajok túlnyomó többsége nem ilyen, de sajnos a fent leírt típusoknál van a "road presence".

Hozzá kell tennem, hogy eleve nem szeretem a presztízsautókat.

DeezL 2012.11.04. 13:28:24

@Aldo Moro: azért van odatéve a Saaban a kulcs mert a kormányzárat ellehet törni,a váltózárat nem!és ez nem egy hülye megoldás,én amit anno néztem az a 3.0 Isuzu CR diesele vot 170 vagy 177lovas az akkor eszik 9et ha taposva van!Nekem is volt Saab benzinesben,egy 9000es 2.3 Turbo,nagyon jól ment,de az is szerette a benzint:)

DeezL 2012.11.04. 13:29:36

@Leadfoot: ja értem így már miről van szó,persze vannak rengetegen akiknek kicsi a faszuk és azért vesznek Bmw-t ,hogy felfigyeljenek rájuk,meg van rengeteg bunkó is:)

b.f. 2012.11.04. 13:31:53

@DeezL: hát tényleg inkább ez :) A baj ezzel az, hogy 19 évesen azt hiszi, hogy ő a Schumacher, mert jó és nagy autó van alatta, nem történhet baj. Csak sajnos ez nem így van. Előbb tanuljon meg normálisan vezetni egy olyan autót, ami nem ragadja el, aztán utána üljön át valami nagyobba. Bár ugye leírja, hogy automata kocsival tanult vezetni, innentől kezdve nekem nem tűnik egy nagy Fittipaldinak a srác. Főleg úgy, hogy automatán kívül mást nem is próbált keresni magának (talán mert tényleg nem tudja, mire való a 3. pedál baloldalt :) )

DeezL 2012.11.04. 13:44:12

@b.f.: nem mindegyik fiatal gyerek gyökér,de most a fiamból indulok ki!Először egy suzuki swiftet kapott majd egy 1.6os Tipora váltottuk...aztán csinálni kellett az autót és akkor még megvolt az E36 25i-m ,kölcsön adtam neki,de nem törték össze magukat,nem kaptam checket semmit...pedig a 78lóerő után a több mint 192öt gondolhatod hogy próbálgatták a haverjaival:) de igazad van a legtöbb nem tud vezetni tapasztalatlan surmók

b.f. 2012.11.04. 13:57:33

@DeezL: én se úgy indultam, hogy azonnal 30 éves rutinom volt, és nem is úgy vezettem, mintha az lenne. Még most is messze vagyok ettől :)
De az ismerőseim többségének már volt súlyosabb balesete, mert azt gondolták, hogy a kis kategóriás 20 éves autók is úgy fekszik az utat, mint a versenyautók. Hát kiderült, hogy nem így van. Na meg elég csak most is szétnézni az utakon, mikor apu Audijával meg BMW-jével száguldoznak a tizenévesek. Nincs irányjelző az autón, valahogy a piros lámpa se szokott feltűnni nekik... Az utóbbi 1 évben azt hiszem 3-szor volt ilyen eset, hogy nekem kellett elkapni a kormányt, mert a hülye gyerek gondolt egyet, aztán átjött piroson, mer' ő megteheti...

saxos 2012.11.04. 14:08:42

nekem is francia márkájú az autóm de szerintem az probléma van a márkával mint a Suzukival vagy a koreai típusokkal az emberek egyszerűen leírják már a márka hallatán anélkül hogy vezeték vagy beültek volna
MAGYAR MENTALITÁS

szerviz:ha egy olyan emberhez viszed az autódat aki már látót és ismeri a márkát akkor olyan megbízhatóvá teszi az autódat hogy évekig nem kell hozzányúlni(esetemben 4éve volt utoljára és még megy) de ha kontár hát nem is csoda
és a nem törődés csak vezetés

német autók én soha nem vennék olyan autót aminek a nevét adolf hitler ötletéből pattant VW nép autó
futómű: rideg és kemény a lágyékomnak nem való
és még szeretnék teljesítetten pásztor éjszakán

Kámasuka 2012.11.04. 14:09:07

A Golf sztorihoz.

Ezzel egy kategóriás, hasonló motor, 1.5i Mazdámat tavalyelőtt adtam el 305ezerrel az órában('97).

Ennek a Golfnak 8 a megbízhatósága? Kacc. 16000 alatt szarrá ment rajta minden. Én 5 éves 140e km-es kora óta tartottam a Mazdát, egyszer behalt az akksi, és amire eladtam kicsit csipásodott a 2 hátsó kerékív. +hátsó ablaktörlőmotor elromlott. Ez 160ezer km alatt.

DeezL 2012.11.04. 14:10:08

@b.f.: tudom nem is neked mondtam,hogy te azt hiszed te vagy a király:) hálisten az enyém nem ilyen ökör gyerek:)volt lehetősége mondjuk vezetni,több autót is mert volt/ van itthon egyszerre több.erősebbek is

DeezL 2012.11.04. 14:12:59

@BenFranklin: az valóban jó!de lehet ,hogy nem törődöm gazdától vette a golfot,de a mazdád valóban jó így az elmondásod alapján!@saxos: részben magyar mentalitás,de valóban a legtöbb egy szar,vannak jó francia autók csak az olyan ritka mint a dolgozó cigány!Teszem hozzá nekem is van francia autóm jelenleg

Kámasuka 2012.11.04. 14:21:45

@DeezL: + a Mazdában a Golfhoz képest kihegyezett=88 ló ...:) erőmü van. Elképesztő az utánam következő tulaj megcsináltatta az ablaktörlőmotort/rozsdát kicserélt 2 gumipogácsát a futómüben és vígan mászkál 6 liter benyával a 400ezredik km felé....pedig csak egy nyomorult 1500as M323.

Kámasuka 2012.11.04. 14:31:46

@DeezL: Mindenesetre múltkor behúzhattam fülem-farkam mert a haver(apjától 300ezerrel örökölt, újonnan vett 98as) B4(nemtom, a gömbölyü)Passat 1.9 tdi(90le)-je teljesen megbízhatóan müködik 460ezer, méghozzá magyar utakon teljesített km-rel, és nem néz ki bontószökevénynek.

2012.11.04. 14:58:10

Azért a Bömbiben olajat cserélhetett volna.... Erről jut eszembe: csaj ismerősöm dicsekszik az 5 éve, használtan vett Cliójával, hogy ez milyen fasza autó, mentem már vele 60.000 km-t, és még NEM KELLETT olajat cserélni benne! :)))

DeezL 2012.11.04. 15:58:20

@BenFranklin: a Vw igazán nem a benzines motorjaival volt híres ,inkább a dieselel és különöses a TDI-vel..én tapasztalatból mondom hogy az elektromos adagolós TDI nagyon jó több is volt ilyen motorral autó nálam

DeezL 2012.11.04. 16:03:01

@bogyo112: az nagyon okos:) de még mennyi ilyen autóhasználó van

Józsi a guminagykeres 2012.11.04. 16:18:05

Nem nagyon értem a frusztrált támadásokat az e36 coupe-s srác irányába. Illetve kíváncsi vagyok,hogy akik fikázzák azoknak swift 1.3 vagy c14nz astrájuk van inkább.
1.8is e36 nem egy versenyautó amúgy,pörgetve eszébe juthat az embernek olyan dolog is,mint az előzés. 1.6 e36 kasztniban kb. pont olyan mint a fabia/polo 1.2 HTP-vel.
Az 1.2HTP amúgy ügyes kis motor. Mármint amire kitalálták.

b.f. 2012.11.04. 16:27:35

@DeezL: Ja, ne érts félre, nem felháborodásnak szántam :D Csak úgy gondoltam, hogy úgy írok megállapítást, hogy közben elismerem, én se Forma 1-es pilóta vagyok :D Hanem csak ugyanolyan sima hétköznapi autós, mint az ország 99%-a, aki szeretne biztonságosan hazaérni anélkül, hogy valami hülye letarolja :)

@Józsi a guminagykeres: én nem fikáztam, csak leírtam mit gondolok. Azért lássuk be, szerintem nagyrészt az ilyen fiatalok száguldoznak ész nélkül. Meg azok, akiknek ugyanilyen propelleres, 4 karikás meg csillagos autójuk van, hiszen nekik meg se kottyan 300 ezernyi büntetés. Külföldi rendszámmal meg még fizetni se kell. Amúgy ja, van Swiftem is. Meg mellette egy Focus 1.6 TDCI :)

b.f. 2012.11.04. 16:31:45

@bogyo112: és majd ezt az autót láthatjuk eladósorban, 80 ezer km-rel, szinte újként hirdetve, hölgy tulajdonostól? :D Egyáltalán van még benne olaj? Vagy legalább olajsár, víz, vagy valami, hogy legyen legalább egy kis kenése annak a motornak? :D :D :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.04. 16:32:47

EgyeNlőre csak az ablaktörlőt cserélte. Úgy látszik, nem volt egyenlő.

Chabs 2012.11.04. 16:39:29

@subtotal:
"és azt alá tudom támasztani, hogy megnézik, bár főleg faszik :D és nem Sajószörcsögön - tudod vannak, akik nem a pénzben kifejezhető értéke miatt kedvelnek egy-egy típust..."

Ezt megfigyeltem enis :D nekem e39 van de a faszik jobban megnezik mint a csajok, az asszony pl teljesen leszarja a kocsikat, eddig az X6-ra mondta csak hogy tetszik neki:)

Pepejoe 2012.11.04. 16:42:31

A srác pont úgy beszél a kocsijáról, ahogy bármelyik vele egyidős beszélne a kocsijáról/telefonjáról/laptopjáról, stb. Az mondjuk szerintem is igaz, (és nem azért mert ő mondja) hogy valóban inkább egy E36, akár a cikkben szereplőnél vacakabb állapotú, mint egy HTP. Ez természetesen magánvélemény, de körülöttem sokan vagyunk ezzel.
A francia-német-olasz triumvirátushoz meg annyit, hogy az ezer éves trágya franciám és az ezer éves trágya németem közt fényévekben mérhető a különbség már amikor beülsz. Az olaszokkal csak haver meg munkahely végett kerültem villáskulcsnyi távolságba és biza' zsebbe meg idegrendszerbe nyúlós feladatok voltak. :)

olimpiam 2012.11.04. 17:24:05

Ford Cougar nem fér be a kapun???
:)

joszif 2012.11.04. 17:25:25

Milyen kapuról beszélt a srác? ami a képen van? mert azon egy kamion simán beáll. Bmw befér de egy cougar meg nem, nagyon nem vágom a szitut.

olimpiam 2012.11.04. 17:48:41

@joszif: senki sem vágja igazából, ez a lényeg:)

Sákif za morro? 2012.11.04. 17:51:59

A golfos hülyegyereken még most is röhögünk az asszonnyal. Ha a 36 éves autómmal ilyen gondok lettek volna (ami nem mellesleg csehszlovák), már felgyújtottam volna. Igaz, sokadik autóként nincs túl nagy futásteljesítménye, de akkor is. Skandináv piacra készült, jól fűt. A termosztát meg kicsit később lerohad róla.... ABS, szervó, két lufi és TEKERŐS ABLAK??? Hozzáértő megmondhatná, volt-e ilyen ökör felszerelés.

A Xasrás-nak elhiszem a 6.5-ös fogyit. Nekem a 205-ben van ilyen. Amíg a lamba szondát nem cseréltem ki benne, nekem is 8-10 körül evett. Azóta 6-6,5. A rohadék persze nem szólt egy szót sem, hogy nem elszaródott benne ez az alkatrész.

Sákif za morro? 2012.11.04. 17:57:57

@Józsi a guminagykeres: Én úgy fikázom a béemvést, hogy nappal (amikor tisztességes átlagembert játszok) egy VelSatissal járok. Nem néznek meg benne, a csajok azt se tudják, hogy milyen autó, takarékosnak semmi esetre sem nevezném a 3 literes benzinmotort. :-) Ha nem céges lenne, már ment volna a háztól, így fájjon emiatt a munkaadóm feje. ;-)

Kámasuka 2012.11.04. 18:17:10

@Pesti Nyekenyóka: Jabizony a 205 az 800 kiló a Xsara meg inkább 1100-1200. Rendben van az a fogyi, csak vagy igaz vagy városi használat ügye.

hetyke81 2012.11.04. 19:05:20

Na jah... Bmw az isten... csak tök égő, mikor egy kicsit megpöckölt Astra mondjuk rongyá égeti... főleg ha pont ezzel akar a csajnak imponálni. Én megtanultam, hogy egy erős motor többet ér minden csicsamicsa kasztninál, és egy saját építésű autó sokkal megbízhatóbb lehet egy német, vagy japán csodánál. Ismerősöm egy natúr szakadt zsigulival rohangál... Álatlában mikor óvatosan előz egy-egy csoda járgányt, azok sofőrje egyből elkezdi tolni... nehogy egy szakadt lada beelőzzön! Aztán jön a meglepi, mert az óvatos előzésből vad gyorsulás lesz... Egy átlagos 2.5 literes motorral szerelt autó beelőzése max 3 másodperc, ha odalép... Hiába! A széria autók hülye biztosak, míg a saját építésűek profiknak való járgányok.
Egyébként pont ezt akartam mondani, hogy jelenleg az emberek az autót presztízsként, vagy harci eszközként tekintik, holott csak egy közlekedési eszköz. Utálom, ha valaki a seggembe jön, vagy előzés során odalép... Talán a követési távolságot be kellene tartani, illetve engedni, a szabályos előzést befejezni, majd, ha törleszteni akarunk, akkor vissza előzni... Legyen már esze a közlekedőknek!

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.11.04. 19:22:01

@Chabs: Ehhez képest frankón ki van cserélve a szép gyári felni egy rohadt vonatkerékre...Loller.Amúgy szépen néz ki, és hát a szűk kapu-probléma is keményen röhelyes.Na mindegy.A Cirom 1.4 es benzinmotor fogyasztását én se hiszem el, volt hasonló vagy 8 évig, az télleg inkább 8,5 lesz.Esetleg csak országúton lehet hatfél-hét.

DonVincenzo 2012.11.04. 19:24:47

A szerkesztőnek kapcsolata van a SAAB dílerrel vagy eladó SAAB-ja van? Minden héten bekerül ez a márka a válogatásba. :)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.11.04. 19:40:37

@geegee: És azt meg már csak remélni lehet, hogy az úthenger-felnire nem valami Nankang, meg Linglong gumi fog kerülni.Bár az ilyenek ezeket "favorizálják" 99 %-ban...

netrunner71 2012.11.04. 19:51:22

@saxos:

Szedd össze a gondolataidat barátom, fuss neki újra!
Írd le, hogy mit is akartál mondani, vagy kérd meg e nemes feladatra a szomszéd negyedik osztályos kislányát, hogy mindannyian megérthessük, mit is akartál beleböffenteni a világ(háló)ba.

Aldo Moro 2012.11.04. 19:57:11

Amúgy ez jellemző. Az én falumban is van olyan Merci, amin Wanli, vagy mi a csoda gumi van. Én meg az ócska taligára is GoodYeart teszek.

Sirius01 2012.11.04. 21:04:31

@b.f.: Azért milyen érdekes,hogy mennyi rosszindulat van egyes emberekben.Csak úgy süt az irigység a szavaidból.Nem tudom,hogy miért fáj neked,hogy egy 19-éves ,valószínűleg senkiért nem felelős független srác vesz egy olyan autót ami tetszik neki,és jól érzi magát benne. Nézd meg,hogy mondjuk a német fiatalok is miket vesznek.Hát nem családi kombit.Mert még fiatalok,és nekik még nem az anyucit,és a kölyköket kekll A-B be furikázniuk.Arra még ráérnek. És valószinű,hogy egy német sem írna,róluk jelen esetben,ilyen kopködő stílusban.Lehet hogy Te sosem voltál fiatal lélekben,hogy így gondolkodsz.Sajnállak érte. Egyébként meg a srác,a legjobb motorral vette az autót.Tényleg nem zabáll,de megy,és extra tartós. Sok örömet kívánok neki benne.

Rocko- 2012.11.04. 21:31:52

@Pesti Nyekenyóka: sokadik tulajként, úgy hogy rendbe akarod rakni a kocsit (és nem csak használni), rengeteg hibát tudsz találni.
bármin.

Pepejoe 2012.11.04. 21:44:15

Én nagyon örültem volna egy ilyennek 19 évesen. De akár egy Vectrának, Astrának vagy bárminek.
Remélhetőleg a helyén kezeli majd a gépezetét és nem töri ripityre egy gyors kanyarban. :)
Sok örömet hozzá.

B.GY. 2012.11.04. 21:44:38

@Pesti Nyekenyóka: Nekem is tekerős az ablakom és van benne Abs,2 lufi,állítható kormány.A tükör is karral állítható.

DeezL 2012.11.04. 21:51:04

@b.f.: én megértettelek,én sem lerohanásnak szántam amit írtam:)

b.f. 2012.11.04. 21:51:55

@Sirius01: És ezt miből szűrted le, hogy az irigység süt a szavaimból? Csak mert rohadtul nem így van, de te biztos jobban tudod nálam. Csak leírtam egy dolgot, ami sajnálatos módon nagyon is jellemző. De nem csak nálunk, nem csak Európában. De ezt irigységnek beállítani... Hát te tudod :)

DeezL 2012.11.04. 21:53:42

@Józsi a guminagykeres: HTP nem igazán jó,aki 6 év alatt megy vele 70ezret annak lehet megbízható,de szerintem gáz hogy láncpt 100ezernél kell rajta cserélni...meg amúgy is az autó 4 hengernél indul

Bmw-s srácot akik szidják némileg van igazuk,a kapun való beállását,a tankolását meg stb-t figyelembe véve!

subtotal 2012.11.04. 21:54:44

@Chabs: én tanítom az asszonyt autóügyben, lehet ezért nem tetszik neki az X6, viszont mivel az E36 coupe-t neki is hoztam, ezért azt imádja az E39 touring-unkkal egyetemben :), mondjuk tetszik neki a mostani C-klasse limo és az A5 coupe is, szóval ő márkafüggetlen, de az ízlése elég kényes ;)

w a s d 2012.11.04. 22:11:29

@subtotal: "úgy érzed összekeverhető lennél?"

Igen, ha nem is a színes változattal, ahhoz túl könnyen leégek a napon.
Még pedig azért, mert ugyanolyan típusú autóm lenne, mint nekik. Vagyis az ismertetőjeleik közül egy mellé egyből mehet a pipa.

Sirius01 2012.11.04. 22:13:18

@b.f.: De mi a jellemző? Hogy egy fiatal srác nem mondeó combit vesz? Mi a bajod ezzel? Te nem voltál fiatal? Miért kell leszolni? ,és miért kell hülye közhelyekkel jönni? Ez relytély számomra. Egyszerűen nem értem,hogy egy 19-éves miért nem vehetne egy csajozós autót? Kinek fáj ez? És ráadásúl igen normálisan,nem elszállva írta,semmi nagyképűség nincs benne.Ez nem egy 20 millió autó,egy újgazdag köcsöggel.Mert azokat én is rühelem.Légyszi mond meg,hogy mi a bajod ezzel,

para'zslo' pacikaki 2012.11.04. 22:13:50

@DeezL: hát nem tudom... hasonló cipőben járok, mint a fiad anno, első autómat nyúzom, egy egyliteres swiftet, de lehet nem kellene leszólni a 4 hengernél kevesebbel dolgozó "fostalicskákat". Egy tata nano-val is lehet dinamikusan közlekedni (amíg ki nem gyullad :D), nem autó kérdése, hanem vezetési stílus.
Plusz kifejezetten pozitív dolog, hogy megtanít előre gondolkozni, ha például előzni akar az ember (mert 40-nel krúzol előtte egy bmw z4-es).

subtotal 2012.11.04. 22:15:44

@w a s d: szerintem aki ilyen felületesen ítél, annak a véleményével nem érdemes foglalkozni, szóval ez ne tartson vissza...

DeezL 2012.11.04. 22:17:21

@b.f.: focusoddal nem volt a Turbóval hiba?

b.f. 2012.11.04. 22:19:41

@Sirius01: A gondom az a dologgal, hogy folyamatosan sír, hogy nincs miből tankolni, de azért az autó kell. Illetve nem gondom, az ő dolga. De még ebből sem értem, miért kell azzal a közhellyel dobálózni, hogy ez csak irigység. Nem, nem az. De ha egyszer már leírja, hogy nincs pénz tankolásra, akkor ne benzintemetőt vegyen, hanem takarékos autót. Kielégítő válasz?

subtotal 2012.11.04. 22:21:54

@b.f.: még csak 19 a srác, nincs kiforrott, koherens, objektív szempontrendszere, mint neked.
Fogadjunk nem vagy már 19 te se és ezért igenis irigy vagy :)

w a s d 2012.11.04. 22:23:23

@Józsi a guminagykeres:
Az a baj vele, hogy az érződik az írásából, hogy ő mennyivel többnek érzi magát most, mintha valami átlagosabb (legalábbis egy fokkal átlagosabb) autója lenne.

b.f. 2012.11.04. 22:26:13

@DeezL: Nem, tökéletesen működik, szerencsére :) Bár 110 ezer van benne csak, de remélem később se jön elő ilyen jellegű probléma. Azért arra figyelek, hogy huzamosabb használat után ne állítsam le azonnal az autót, mindig járatom alapjáraton leállítás előtt.

@subtotal: nem, valóban idősebb vagyok. De ettől még nem irigykedek. Mondtam, hogy az ő dolga. Csak akkor tényleg ne úgy kezdje, hogy hát tankolni nem tudom...

Sirius01 2012.11.04. 22:28:43

Igen,kielégítő.Persze,van némi paradoxon abban,hogy nincs pénze,de V8-ast is nézett.De szive rajta.Nem a gyerek elöl veszi-el a pénzt.Legfeljebb kevesebbet megy. De itt konkrétan,egy 8 liter körül fogyasztó autót vett,ami azért nem vészes.Tudom,mert nekem is volt ilyen BMW anno.És erről a motorról tudni kell,hogy semmi konstrukciós hibája nincs,extra tartós,és ha nincs széttaposva,és megkapta azokat a karbantartásokat ami jár neki,bomba vétel.Sokkal jobbak,mint mondjuk az opel ecotec szarjai,ebből az időszakból.

DeezL 2012.11.04. 22:30:16

@para'zslo' pacikaki: állj állj állj!a Suzuki 3 hengerese jó a VW 3 hengeres motorjai szart nem érnek....az Opelé is csak 1 fokkal jobb...fiamé 1.3as volt egyébként..100ezer FT-ért szerintem nagyon megérte ,és abban a pár hónapban amig megvolt jó volt,igaz alkalmi vétel volt,mert az első tulajdonosa meghalt utána vettem meg 15évesen 69ezer km-el!csak eladtuk mert nem jött át neki ez a swiftezés túlzottan:)

DeezL 2012.11.04. 22:31:51

@Sirius01: ez igaz viszont a sor 6os sem eszik sokkal többet...tapasztalatból mondom,és végre valaki rajtam kivül is leirja hogy az ecotec egy nagy rakás szar(tisztelet a kivételnek)

subtotal 2012.11.04. 22:32:18

@b.f.: én meg csak vicceltem, kár, hogy nem ment át ezek szerint. písz...

w a s d 2012.11.04. 22:32:56

Persze az esetleges megítéléstől függetlenül még mindig a BMW mellett szól, hogy kicsit erősebb RWD autót építeni kb. az egyik legolcsóbb használt alap (pl. amennyiért egy Ladába csak a lóerőket pakolná be az ember a vételárán kívül, annyiért már azért csak találna elviselhető állapotú BMW- t). Meg új autók közt is a legolcsóbb, egyetlen autónak is jó típus, ami hátul hajt, a BMW- é, még ha azzal nem is fog nagyon keresztbe' közlekedni az ember.

b.f. 2012.11.04. 22:36:09

@subtotal: bocs, nem akartam köcsögnek tűnni, csak már annyian leírták itt, hogy én irigy ember vagyok... De nem vagyok :)

DeezL 2012.11.04. 22:37:05

@b.f.: akkor jó,akkor te tudod mi kell neki...mert ezeknek az 1.6 HDI-knek ez szokott lenni a baja...nekem 407es Peugeotom volt,németből hoztam, sógor vette meg...3 turbot cseréltünk rajta idáig....1x azért mert kölcsön adta idióta ismerősének az meg hideg motorral meghajkurászta és egyből leállította...az első azért volt mert a gyárija szar,de ezeknek ez típus hibája egyébként,mármint a motor hibája..2. alkalommal meg csak úgy döntött,hogy bemondja az unalmast:)JTd-k jobban bírják a kínzást,gyerek nem mindig türelmes és nem mindig kegyegteti az autót,de még jó a TUrbo rajta:)

subtotal 2012.11.04. 22:37:54

@DeezL: de, a sor 6 (20i) sokkal többet eszik, városban 3 literrel, országúton 1,5 literrel, ráadásul érezhető többletteljesítmény nélkül. Egyedül autópályán forma-forma.
Tapasztalatból mondom, volt 20i a 18is előtt.

para'zslo' pacikaki 2012.11.04. 22:38:27

@DeezL: mi a baj a vw 3 hengeres motorjaival? Amúgy 100.000-ért több, mint jó vétel. Annyiért már megéri tartalékautónak megtartani.

b.f. 2012.11.04. 22:40:06

@Sirius01: oké, értem én, csak tényleg sok az ellentmondás a srácnál.

DeezL 2012.11.04. 22:44:01

@subtotal: értem,nekem volt e30 20i 23i 2db 25i db... e34 25i ...e36 25i 2db... nem tudom lehet csak én fogtam ki de nekem max 11et evett a 25i városban kint mondom 7,5-8 vegyesben.... csak kint 90nél, 6,2-6,5öt is tudja..de inkább a 18ibe tankolok 9-10litert mint egy zsiguliba nem?
@para'zslo' pacikaki: mi a bajuk? 80-100ezer km-t bírnak a láncok legtöbb esetben....az elég gáz...a régi Twin Spark alfák min 240ezret elmennek,de volt w124es merci 480ezer km-el is gyári lánccal!PL. az Opel AStra Twinportok között is sokszor előfordul,hogy csörög a lánc mint az állat...de ezeket megoldja a láncfeszítő cseréje

b.f. 2012.11.04. 22:45:46

@DeezL: igazából az a titka a dolognak, hogy hidegen nem szabad 2000-es fordulat fölé küldeni, meg tényleg figyelni kell erre, hogy legalább fél percet járassa az ember, ha tempósabban használta az autót. Egyébként itt a TC-n is volt cikk ilyen turbó témában, azt hiszem pont Focus-ról volt szó, hogy nagyobb olajteknővel elkerülhető a probléma, mert a gyárival nem elég jó a kenés, vagy nem elegendő az olajmennyiség. Vagy valami ilyesmi volt a cikkben :) De ha az ember úgy használja, hogy csak üzemi hőmérsékleten terheli a motort, akkor nem lehet gond vele.

Kuruttya 2012.11.04. 22:47:21

@b.f.: mondod ezt Ferrari profilképpel :D

Sirius01 2012.11.04. 22:49:39

@DeezL: Ebből az időszakból a BMW s4 és s6 is remek motorok voltak.Nekem volt 525 is,és az is alig evett,és nagyon tartósak.A V8 nál már árnyaltabb a kép,azok kényesek,és zabáltak is. A dizel meg sztem nem jók .gondolok elsősorban az 524TD,és TDS re.Ott jobb volt a Merga motor. Az opel más tészta. A régi vágású 1.6 -20-ig tartósak,de csak a 8 szelepesek,de kultúrálatlanok". Az ecotec egy fos.olyan volt a családban,a nejemnek. Nem ment,de cserébe zabált,és nem csak benzint,olajat is. De hát ő választotta,mert olyan aranyos (tigra) Hiába mondtam,hogy vegyen inkább egy cupé mazdát. Na mindegy. Szívtunk is vele rendesen.

b.f. 2012.11.04. 22:50:09

@Kuruttya: nem tudom, ebben mi kivetnivaló található :) Amúgy nincs Ferrarim, valószínűleg nem is lesz, mert becsületesen nem lehet annyit keresni, illegálisba meg nem fogok bele csak ezért :D

subtotal 2012.11.04. 22:59:12

@DeezL: neked nagyobb a merítésed, az én E34 520i touring-om nagyon óvatosan kajált 13-at, inkább 14 volt városban, országút 8,5.
Ezzel szemben az E36 318is városban 10 télen-nyáron, országút 6,5.
Ugyanaz a láb, ugyanaz a város...
A két autó tömege között van azért némi különbség :), ezért levettem 0,5-1 litert mikor az előbb a különbségeket írtam.

asf123asd 2012.11.04. 23:44:51

megértem a bmw-s srácot. ezt a kerítést tényleg vétek lenne lerombolni.

amorph 2012.11.05. 09:56:23

@DeezL: milyen baja szokott lenni a VW 3 hengereseinek? nekem egy 1.4 PD TDI Polom van, 6 eves.. 2 eve vettem 72ezres km-allassal.. szerintem egy 100as volt meg benne, amit letekertek, de mivel tenyleg jo allapotban volt, igy nem firtattam.. mindenesetre vezemruszijat es olajat egybol csereltem benne, mentem 2 ev alatt 50ezret mialatt meg 2x volt olajcsere.. ennyi volt az osszes koltesem ra leszamitva egy szett teligumit.. vegyesben fogyaszt 4,5 litret szazon, de ha a klima is megy es meg taposom is, nagynehezen akar 5 litret is meg tud enni.. annal tobbet meg sosem tudott, pedig 2 eve folyamatosan vezetem excelben a teljes tortenetet :)
de van valami olyan tipushibajuk ezeknek a motoroknak, amitol felnem kell, hogy a kozeljovoben bekovetkezhet?

dani 2012.11.05. 11:12:38

@amorph: a PD elemek kb. 300 ezer km-t bírnak, ha még sokáig megakarod tartani, ezzel mindenképp számolj. Hivatalosan kurvadrága, okosba csak drága móka. :)

Xtrem 2012.11.05. 11:19:11

Ezt a Béjemvés gyereket nem nagyon értem. Azt írja 19 éves, de a Camaro esetében megemlíti, hogy 89-es évjárat, pont mint ő maga. Akkor ez most matematikailag hogyan jön ki? ...

amorph 2012.11.05. 11:20:37

@dani: koszi, akkor meg 2-3 evig nyugodtan alszom, utana meg lepek valamit, szerencsere nekem mar az oratekergetessel sem kell majd foglalkozni

blogvadasz 2012.11.05. 11:35:50

A tetszés tényleg enyéni dolog ! Az is igaz hogy a BMW-s gyerek gyökér , és ha neki az számít, hogy valaki megnézze akkor azt tudom sajnálni , bár tudjuk hogy jó érzés !
DE ! Itt annyi okos ember van , csak azért leszolni mert öreg az autó , meg lehet csajágröcsögén megnézik ? Miért kell lenézni a vidékieket ? Teszem hozzá pesti vagyok csak nem tetszik a bunkó hozzállásod. Meg valaki még csak rám sem gyújtana mellette ? Hát nem is hagynám hogy rontsd az összképet. Az egyik legjobban sikerült forma ez az E46 coupe. Lehet régi, de ha egyben van a világvégére is elmész vele. Csak azért mert öreg lesziolni ? Én személy szerint örülnék ha lenne egy ilyenem és nemhogy 19 évesen első autónak. Ha tényleg értenétek hozzá, vagy legalább is kicsit tisztelnétek az autokat akkor tudnátok véleményt alkotni , még akkor is ha az nem egyezik a ti nézeteitekkel.
peace

Plumper 2012.11.05. 11:59:14

A BMW-k egészen biztosan jó autók! DE mivel prémium, a javítása és alkatrészei is magasabb áron mennek. Aki új BMT-t vesz, azt nemigen érdekli, aki viszont használtat, jól meg kell gondolnia. Én nem vennék emiatt használt BMT-t, de főleg a magyar béemvésekről kialakult kép miatt sem...

A francia autóknak akkora nagy az értékvesztése új koruk után, hogy egy jól átvizsgált járművet én simán vennék. A VW, Mazda, Toyota szembeni felárból bőven kitelik egy kis alkatrészcserére, HA szükséges.

blogvadasz 2012.11.05. 12:52:59

@Chabs: Teljesen igazad van :) Elütöttem :P Bocsi. Az e46 már a "modern" seria ! Köszi hogy figyeltél !

Chabs 2012.11.05. 13:07:39

@Plumper: Mi a magyar bmwsekrol kialakult kep? En nem ertem.
Nekem bmws meg nem okozott durva szitut forgalomban. Tucat autok annal inkabb. A bmws nem tart fel teged, tudja hol a gaz pedal. A sok idegbeteg tucat autos meg kivag eled hogy megelozzon valami lassu akarmit 2km/h -val gyorsabban es beleszarik hogy neked ra kell ugranod a fekre. Tudom ez is altalanositas, de ne masok hamis velemenyere alapozva hozzal dontest. Ha kifogsz egy hasznalt bmw-t kituno allapoban orom lesz vele elni. A kotelezo szervizekre, muszaki vizsgara is orommel fogod vinni mert sokkal jobb erzes kolteni egy ilyen autora mint valami tucat fosra.

Chabs 2012.11.05. 13:09:03

@blogvadasz: gondoltam hogy elutotted :)

Rocko- 2012.11.05. 13:11:58

@Xtrem: 1989+19=2008-ban írta.

blogvadasz 2012.11.05. 13:27:30

@Chabs: Igen sajnos igazad van. Sokszor hallani , hogy "kik vesznek" bmw-t mert sajnos jellemző. Node egyrész azok tényleg tudják hogy mi van a seggük alatt, odalépnek a sor hatnak (vagy még több anno) és viszlát. Az hogy felcsavarodik az első fára az már az Ő baja . De hogy ugy előz ki mögöttem a trendi apuka csak mert két évvel fiatalabb a kocsija és ettől Ő már menőnek érzi magát , de közbe meg jönnek szembe azt fellógatnám. Vagy mikor be akarsz sorolni , és szinte kihuzza magát hogy Ő a nemesebb, azt van neki egy kis fostalicskája. Nem az autok , a morál tehet róla. A bajorok nem bőrfejü állatoknak találták ki a bmw-t. Teszem hozzá , én nem itélem meg kocsi alapján az embert ,de azért van amikor egy bizonyos képzeletbeli ranglétrát be kell tartani , és nekem ezzel nincs is bajom. Példának okáért mikor még volt az E21 Cápám. Nem hittem el hogy de nagy dög hetesek , 5-ös örültek , beengedtek, lelassítottak, nem toltak le stb. És ugyan ez van az öreg mercikkel is. De lehet hogy hülyeséget mondtam , csak én ezt tapasztaltam.

Plumper 2012.11.05. 13:28:09

@Chabs: bocsánat, a BMW nem tucatautó?:-) A Mercedes nem tucatautó? De igen. Csak nagyon jó minőségű tucatautók. Néz meg, mennyit gyártanak belőlük, és mennyit adnak el az USA-ban. Nyugaton sokkal több ember engedheti meg magának, de Magyarországon is bővelkedünk belőlük.
11 éve vezetek, és a tapasztalatom az, hogy a béemvések 95%-a agresszívan, bunkón vezet, igyekszik mindenki mást leszorítani az útról. (Miért? Kisebbségi komplexus, a csajoknak való farokmutogatás?) Az utat háborús övezetnek, a vezetést versenyzésnek tartják. Aztán tisztelet a kivételnek. Amikor egy béemvés indexel és nem száguldozik, még külön rá is csodálkozom és különös tisztelet övezi nálam.
De mondom, ettől függetlenül nagyon jó autók, ez tény.

DeezL 2012.11.05. 14:41:56

@b.f.: pedig sajnos úgyis volt,egyébként tényleg nem hülyeség az általad leirt dolgokat betartani

DeezL 2012.11.05. 14:46:45

@subtotal: jaja,mondjuk e30as 25ivel is 1,2 tonna volt max.... meg az még a 12szelepes volt, a e36 is könnyebb mint az e34..de mondom lehet én nagyon jól kifogtam őket,mert pl az e34 525i-m óra szerint 255öt tudott menni jó hosszú egyenesben:)18is-em nem volt,csak ismerősömnek volt,így arról nem igazán tudok nyilatkozni

DeezL 2012.11.05. 14:49:48

@amorph: így van a PD elemekkel lehet baj,de nem tudom nem nagyon vált be a VWnek a 3 hengeres motorgyártás,az újabb konstrukciókon biztos faragtak már valamennyit,de pl. a PD TDI oktató filmben is kiemelik az 1.2 PD TDI-t hogy átlag 120ezer km-t bír és generál,az 1.4es persze jpbb ennél,de okosabb ötlet lett volna talán 4 hengerrel csinálni,az egyenletesebb járás miatt is pl.. de te legalább csináltattál rajta pár dolgot,nem csak hajtod

SzLacika 2012.11.05. 14:50:24

Nem értem, egyesek miért oltják ennyire a bmw-s gyereket, azt vesz amit akar és annyi idősen ahogy jónak látja. Érdekes, hogy egy "drágább" autó + fiatal életkor kombinációja esetén mindig vannak, akik itt ragadnak le.
Van, aki bontószökevénnyel kezdi; van, aki egy egész jó járgánnyal és biztos akad olyan is, aki Porschéval.. Túl kellene már lépni ezen, nem?

Ellenben a felsoroltak járgányok közül szerintem kb a Camaro a legszélesebb, ahol az befér ott bármi, így ez a hosszan taglalt probléma kissé érthetetlen. Illetve nem tudom, miért ír valaki 1 hónap használat után úgy, hogy a kisregényben lényegében se vélemény se tapasztalat, csak annyi, hogy tetszik. Áááá....

DeezL 2012.11.05. 15:06:50

@Sirius01: jaja de pl 124es merciben sem volt alegjobb az e500as névre hallgató v8-as motor...akkor látom nem csak én fogtam ki a 25i-t jó fogyasztással! ja dieselben voltak érdekes dolgai a Bmw-nek...a 24TD-k jobbak voltak mint a 25tds-ek talán...nekem E30ból volt 24td azt is kifogtam nem evett sokat kint 5-6közt város is 7,5-8,5közt... unokatesómnak van 25tds.. 25tds-eknek meg a 24td-knek is a hengerfejesedés volt a hibája....vízcsövek feldagadnak stb,de ez mind a termosztát hibája,rájöttem mit kell vele csinálni:)meg a 25tds-ben a főtengely vékonyabb mint egy 1.3as unoéés ez tényleg nem vicc! Opelből én ezt amit te is irtál felhoztam múltkor,másik merítésnél,lehurrogtak,hogy fasz vagyok..pedig tényleg csak a 8szelepes Opel benzinesek pl 1.4 60le F astra értek valamit...Ecotec ja ette az olajat,a vezérműtengelyt,egyéb elektromos problémák is voltak velük...ráadásul A omega ha nem járt a motor és olvastad beirta az FHP-t hibának:)

Chabs 2012.11.05. 15:19:52

@SzLacika: szerintem ez a bmw ezzel a motorral idealis elso auto. Annyira nem eros hogy megvicceljen de legalabb hatul hajt. Nekem a 2.5 sorhatos nagyobb kasztniban aut valtoval is elvan 10 koruli fogyasztassal pedig szeretek haladni. Nagyon jol valasztott a srac, ennyi penzert nem talalt volna jobbat.

frenchcarfan · http://franciaautoklub.hu 2012.11.05. 16:15:24

Éljenek a francia autók! Több ezer példával szolgálok, hogy van ugyan olyan jó, mint bármelyik másik!

etwas kultur muss sein 2012.11.05. 16:17:42

@Chabs: Nincs BMW-m, de szeretnék. Hogy lesz-e rá lehetőségem, az majd elválik. Nekem sem tetszik, hogy ennyire oltják szerencsétlen srácot. Az a kocsi nem hivalkodó, de mégis nagyon szép. Még ennyi idősen is.

A BMW-sekről meg ez a tapasztalatom: észre sem veszem őket a forgalomban. De komolyan. Engem érdekes módon mindig valami Suzuki vagy nagy dög fehér áruszállító akar letolni az útról.
Olyanra sem emlékszem, hogy valaha, akár csak egyszer is feltartott volna BMW. Ellenben Suzuki, Skoda, Opel, Ford napi rendszerességgel vánszorog előttem 60-al lakott területen kívül, minden különösebb látható ok nélkül.

Köcsög bmwés 2012.11.05. 16:39:33

Üdvözlök mindenkit,itt az a KÖCSÖG béemwés fentről.
Bevallom az az írás nem a legjobb,de azóta eltelt már 4 év,kicsit benőtt a fejem lágya,és az a szar öreg BMW mindig meg van,kicsit megváltozott azóta,kapcsolok egy linket a kedvetekért:

madmechanics.eu/photos/5652-bmw-e36-318is/

Azóta szinte minden ki van cserélve rajta,nagyon sok pénzem és munkám van benne,teljes futómű,fékek,telók,rúgók,feszítők,szíjak,termosztat,szilentek,lengőkarok,M paket (nem teljes),sok kis apróság,felnik meg egy csomó más is,ja és telifény.
Próbálok válaszolni arra s sok "kérdésre" amit itt a sok úriember feltett,próbálok mindent szépen sorban.
-nem végeztem egy fára tekeredve,pedig bejártam sok helyet ezzel
-megtudnám számolni egy kezemen hányszor tankoltam ebbe 10 euróért,5 euróért pedig soha
-ezt a szárt ha hiszed ha nem nincs olyan benzinkút ahol nem nézik meg,büszkén állok mellette mert ilyen állapotban nincs már sok darab eladó,akinek van az nem adja el
-azt meg honnan vette itt mindenki hogy én arról a kapuról prédikáltam? az még az előző tulaj fényképe
-nem a tyúk tojta össze a pénzt rá,egy kib*szott hegesztő vagyok aki 3 műszakba hegeszt,egy eurót nem kaptam erre senkitől
-nem tudom kinek mi baja a béemwésekkel,nekem még nem volt gondom,megfordulok nagyon sok talin 10ből 9 nagyon jó ember

Többre nem tudok válaszolni,nem egy irodában gubbasztok egész nap sajnos,de még annyit leírok hogy nagyon szivesen elbeszélgetnék itt minden "kedves" emberrel,állok elébe,nagyon kiváncsi volnék ki milyen autóval jár,mert ha valaki egy cigit nem szívna el egy ilyen mellett ez biztos egy új F10-en furikázik.
Megtaláltok engem minden egyes BMW találkozón Magyarországon vagy akár nálunk Szloviban is.
Tele e tököm az ilyen emberekből aki elítéli a másikat mert ilyen meg olyan autója van.
Köszöntem,béke legyen.

Chabs 2012.11.05. 16:53:39

@Köcsög bmwés: fu ez szep igenyes munka haver!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.11.05. 17:05:19

@Köcsög bmwés: Az autókat itt általában azok fikázzák, akiknek mondjuk max. egy full rozsdakészlettel felszerelt szuzukija, vagy koreai esetleg japán csodája van házikedvencként. És hidd el, hogy ők tartják a saját autójukat a legtöbbre. ha 100-an mondják nekik, hogy szar z autójuk, akkor az a 100 lesz a hülye, és még véletlenül se ők.

w a s d 2012.11.05. 17:21:07

@Chabs:
Pont ez a bajom a kifogásolt BMW- sekkel, hogy a többi autó az sokuk szemében csak (idézem) "valami tucat fos". És eszerint érzik magukat valakinek a "valami tucat fos"- ok tulajdonosaihoz képest.

Köcsög bmwés 2012.11.05. 17:25:32

@w a s d:
A büdös életben nem néztem le senki más autóját,a BMW-n kívúl volt még egy Skoda feliciám,meg egy Alfa 156-osom ami még meg is van,igaz nem olyan régtől de szeretem ezt is,nagyon jó vele közlekedni,eddig nincs rá egy rossz szavam.

ExDriver 2012.11.05. 17:25:34

Érdeklődve olvasom ezt a sok "Francia autó mind ..." szöveget. Én meg más autót nem veszek de nem előítéletből, egyszerűen nincs a 280 ezret futott 20 éves Pözsómmal semmi baj! Kényelmes, gyors, 1017km-re tegnap 61 litert tankoltam a másfél tonnás 2.1-es td Peugeot 605-ös autómba és mentem már vele forszírozott előzésben negyedikben 175-öt amit elvitt a 12 szelepes motorja gond nélkül. Nagyon sajnálom, hogy nem nálam töltötte a teljes idejét. Sokat szívtam különböző márkákkal amíg megtanultam, a tervezett igénybevételhez kell használt vagy új autót választani és állapotot, nem évjáratot vagy km-óra állást kell venni. Innentől mindegy milyen gyártmány, ápolni kell és nem hagyni leépülni.

Köcsög bmwés 2012.11.05. 17:28:15

Én bevallom hogy van hülye BMW-és is.
Nem az autó válogatja a gazdáját hanem fordítva,attól hogy valaki találkozott egy hülye BMW-sel attól a másik 2 szembejövő nem biztos hogy az.

w a s d 2012.11.05. 17:34:57

@Köcsög bmwés: "Szerintem nem mondok hülyeséget ha azt mondom,hogy inkább egy öregebb autó mint egy új Htp Fabia 3 hengerrel :)"

"A megjelenése megvan,bárhol megállok vele sokan megnézik,és nem egy Golfot vagy egy Octaviát vettem mint a haverjaim henem egy BMW-ét !!!!"

Márpedig ez igen könnyen, mindenféle bonyolult gondolatbeli áttételek nélkül vehető az említett autók lenézésének. Persze még mindig jobb, kulturáltabb, mint a fosozás.

Köcsög bmwés 2012.11.05. 17:43:15

@w a s d:
oké teljesen igazad van,de ekkor voltam 18-19 éves,azóta tudom hogy nem csak a BMW a jó autó,szereztem szerintem sok tapasztalatot.
Vezettem nagyon sok erős autót,ami tényleg erős is volt,740i,Focus ST300,vagy akár egy 2009es Shelby GT500-as,
sokszor elakartam adni már a BMW-t,de valahogy soha nem tudtam megválni tőle,legjobban hiányozna a sok találkozó,meg persze a sok ismerős onnan,persze ugy is elmennék találkozóra nincs is BMW-m de az nem ugyan az.
Meg én még egy ilyen klubbot mint a BMW nem ismerek,lásd. Soltvadkert,vagy Soproni talik.
Ezért szeretem a BMW-t mert jó embereket ismerek meg mindig.

DeezL 2012.11.05. 17:50:01

@w a s d:én is így vagyok vele...de le is írtam hogy a Htp... @Köcsög bmwés: igazad van !

DeezL 2012.11.05. 17:55:06

@Kamionsofőr: ezt az 1017km-t milyen tempóban tetted meg?

Walnuts 2012.11.05. 18:32:15

@Köcsög bmwés: "oké teljesen igazad van,de ekkor voltam 18-19 éves,azóta tudom hogy nem csak a BMW a jó autó,szereztem szerintem sok tapasztalatot."

Nem,most sem érted.
Azért tartanak gyökérnek mert lenézel másokat akiknek nem olyan autójuk van ami szerinted "jó",mert más autókat preferálnak,eltér az ízlésviláguk/igényeik a tiédtől.
Én csak a nagy szívó benzines autókat szeretem viszont én még hozzád hasonlóan fiatal vagyok,de például egy családapuka aki egy Suzukit vagy dízel akármit vesz,"alsóbbrendű" lenne mert inkább a családjára költi a pénzét?
Ezért írták többen is,hogy te nem cáfolsz rá a BMW-sekkel szembeni sztereotípiákra.
Irónikus módon a fikázók egy része pont abba a hibába estek amit kifogásoltak.
Amúgy dícséretes,hogy törődsz az autóddal és a gyári állapotra törekszel.

Üdv,egy Audista:)

ExDriver 2012.11.05. 18:43:27

Egy hónap, ezer km. Legalább a felében nem volt meg az üzemi hőmérséklet már csak azért sem mert termosztátot kell cserélnem. Városban sem lépek a gázról fékre, közte van a "motorfékpedál" ami hatékony egy nagy motornál és az, hogy én már régen nem városban mutatom meg, hogy megy az autóm. Majd megmutatja ő ha jön egy nagy emelkedő. Aki utolér az gyorsabb, segítem, menjen a dolgára, akit utolérek azt megelőzöm. Három milla baleset nélkül de haladni kell, máshogy nem lesz meg a napi 720 km. A ZIL pótos megtanította az embert hatékonyan vezetni. 50% túlfogyasztás is megvolt kezdetben pedig nem értem oda soha sehová ennyivel gyorsabban. Erre kerestem aztán tanultam belőle egy életre! Nem két lámpa között dől el ki halad többet aznap.

DeezL 2012.11.05. 19:02:02

@Kamionsofőr: értem ...én se 2 km.t vezettem:)

Chabs 2012.11.05. 19:23:19

@Walnuts: nem erted, senki nem szol le valakit azert mert szar autoja van. Azokat nem ertjuk akik egy szuzukibol vagy fabiabol fikaznak teljesen alaptalanul es tudatlanul! Nagy szivo benzineket komazom enis. Az audi meg nem hatul hajt ezert nem is hasonlitgatom a bmwhez!

eszetlen 2012.11.05. 20:36:07

A rend kedvéért:A 2003 előtti htp-k (azq motorkód) hibája volt a vezérműlánc feszítő,90 ezer környékén elfosta magát,a gyár egyből javította,tehát másodikra már örökélet vezérlésre lehetett cserélni.(Sőt mintha garanciában ingyen cserélték volna,bár erre nem merek megesküdni.)A 2003 utáni motorokon (bme motorkód) sohasem volt ilyen probléma.

(A bmw-k vezérlését milyen gyakran kell cserélni?)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.11.05. 21:00:11

@DeezL: 90 százalékuk...Olyantól, akiknek drága autójuk van ritkán hallom, hogy lemondanak autókat, ellenben azok, akik 100 éves szarokkal járnak, mindig hallom, hogy fikázzák az övéktől akár 2-szer drágább kocsikat.
nem kell messzire menni, itt a saját példám. Nincs menő autóm, de szép és jó állapotban van, és nekem mindenben megfelel (Golf V), erre akik széthullóban lévő fostalicskákkal járnak, elkezdik fikázni, hogy a golf milyen szar autó :D Én meg majd1 besz*rok a röhögéstől :D Viszont mikor megvettem, az új X5-tulaj haverom is megnézte :D

Chabs 2012.11.05. 21:24:49

@eszetlen: ha lancos akkor soha sztem, van itt valaki akinek kellett? :D

VFTS H9 2012.11.05. 23:10:24

@Köcsög bmwés:
Nagyon szép a gép, én mindig nagyon értékeltem egy régi, esetleg különlegesebb autó rendben tartását, mint egy újabb tucatautót venni.
Ez persze nem jelenti azt, hogy azzal baj lenne, ez ízlés kérdése.
Ezeknek van valami varázsa, a beletett saját munka, kicsit egyediség, stb.
Ja, a hátsó lököst igazítsd meg a bal oldalon, kicsit nagyobb a hézag, amúgy hibátlan. :) :)

Köcsög bmwés 2012.11.06. 07:01:04

@VFTS H9:
Végre valaki megtalálta a hibát :)
Sajnos ott a lökös hibás,nem lehet jobban beállítani,lehet hogy megvolt szorítva valamikor.
Köszönöm az elismerő szavakat.

blogvadasz 2012.11.06. 09:40:36

Lehet hibákat keresni mindenkiben és biztosan találni is fogunk ! Az hogy kicsit valaki elfogultan nyilatkozik nem akkor probléma mint ha megprobál az utak királya lenni egy 1000-es valamivel !
Node egy két gondolat még: A Köcsög bmwés-nek respect hogy volt kitartása , és ereje megcsinálni ilyenre a kocsiját ez dicséretes. Nekem pl. anno nem volt ,illetve pénzem de ez nem idevág.
És amit senki nem vesz figylembe és ezert kölün elismerésem hogy le merte írni hogy fiatal volt és anno hogy gondolkozott ! Ne legyunk már álszentek, 18 évesen mi számított ? Tomboltak a hormonok , és igenis azt hittük hogy a kocsink miatt fognak lesz*ni a csajok, jasszerkodtunk a hajógyárin a gyorsuláson és azt hittük miénk a világ, és csak a hátsó meghajtás számít (teszem, hozzá még mindíg az a kiráy :) ) És ez normális is. Persze akkor is voltak eszetlen majmok, de ugy érzem azokat ki is vetette a közösség. Most meg egy kombi focussal járok , csak hogy a kutya tudjon hol utazni. Nem nézi le senki a családapukát aki vesz egy családja számára használható autot , de azt lenézem ,hogy mivel beütött a gyerek ezért nem tudta kiélni magát , és megprobál kompenzálni !
Valamint az idézetre annyit hogy nem a htp-s embereket szolta le a delikvens hanem magát a kocsit, és azt mondta hogy inkább egy ilyen öregebb mint egy új olyan ? Ebbe mi a f@sz volt a lenézés ? Ha te a barnább kenyeret választod a piacon a te általad kedvelt pékségbe ,akkor az azt jelenti hogy lenézed a többi ? Ne már , gondolkodjuk.....

ExDriver 2012.11.06. 16:04:08

DeezL 2012.11.05. 19:02:02
értem ...én se 2 km.t vezettem:)
Üdv,akkor te érted!
A pénzével mindenki azt csinál amit akar, ha úgy tetszik kitolhatja a csövön de mások biztonságát senki nem teheti (tehetné) kockára. Mostanában olyan érzésem van mint régen Törökben vagy mostanában Oroszban. Feszült vagyok nem úgy mint egy nyugati sok sávos csúcsforgalomban ahol mindenki teszi a dolgát és figyel a másikra. Itthon egyre többen nem érik föl ésszel milyen felelőtlenül vezetnek és ha bajt okoznak persze nem vállalják. Határozottan romlik a morál.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.11.06. 16:10:14

@Kamionsofőr: "mások biztonságát senki nem teheti (tehetné) kockára."

Dehogynem..tudod te hány repülő húz el a fejem felett naponta amikhez semmi közöm? És ha rámzuhan? Mindezt csak azért mert gyorsan oda akar érni valahova.. pedig mehetne autóval hajóval lóval is :))

DeezL 2012.11.06. 16:36:41

@Kamionsofőr: persze hogy megértettem amit mondtál,és ez sem mindegy amit most le irtál

ExDriver 2012.11.06. 16:51:06

@Sztavrosz_: ...nem beszélve az idegesítő gyalogosokról akik ordítoznak a kocsi alatt amitől nehezen tud figyelni az ember a repülőkre!

Sztavrosz_ (törölt) 2012.11.06. 20:36:50

@Kamionsofőr: Egy fuvarosnak magyarázzam miért szokták túlterhelni a teherautókat hogy kevesebb fordulóval több haszonra tegyen szert? A pénzért megteszik lelkiismeretfurdalás és veszélyérzet nélkül. Max a kpmesektől paráznak..
Meg a kihulló futóművel taxizók... de tudom ez bocsánatos bűn ebből él. A bkv-nál belefér a mások veszélyeztetése és a koromokádás hiszen közfeladat..

ExDriver 2012.11.06. 22:27:17

Amikor kezdtem a szakmát még sok év gyakorlat kellett a következő kategória, pl. a buszvizsga megszerzéséhez. Ma ha leteszi valaki a pénzt az asztalra egy nap levizsgázik mindenre és másnap mehet 40 tonnás autóra akár nemzetközibe. Majd egy tőlük is tudatlanabb főnök hajtja őket balhéba, balesetbe, KPM büntetésbe amit nekik kell elvinni, mert persze a főnök nem vállalja a szavait, hogy nem érdekel a pihenőidő meg a túlsúly, menj vagy kirúglak! Egyre kevesebb értéke és becsülete van az embernek. Újra "beszélő szerszám" szintre süllyed mindenki aki munkából él mint a rabszolgaságban!

Sztavrosz_ (törölt) 2012.11.07. 09:04:49

@Kamionsofőr: Najah.. ez sajnos igaz. Mindíg van olcsóbb munkaerő :(

DeezL 2012.11.07. 14:25:44

@Kamionsofőr: ezért lettem többek közt 1995ben magánvállalkozó!bár nem volt rossz helyem,de így jobb

ExDriver 2012.11.10. 20:50:10

Nem csodálom!
Amikor a kinti munkahelyemről eljöttem azt mondták ha gond van számíthatok rájuk. Évekkel később balesetet szenvedtem sajnos nagyon súlyosat és amikor megtudták egy kollégától azonnal felhívtak. Kérték, hogy küldjem el az orvosi zárójelentést. Lefordíttatták és két nap múlva beállítottak 1800 km-ről egy Svéd gyártmányú távirányítós kórházi ággyal amit a szobámban raktak össze.
Itthon soha nem fognak rájönni, hogy ha egy normális emberért kiállnak és megbecsülik az akkor is húzza az igát ha nem ha nem ütik korbáccsal! Ezek az életben nem számíthatnak erre. Azt kapják amit amit érdemelnek és innentől megy a "ki tudja a másikat jobban meglopni" amiben mindenki veszít!
süti beállítások módosítása