Heti merítés

  2012. október 21. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Vettem egy Cromát! - Frissült a Digó limó

37817

És tényleg nem hazudok. 100 ezerért árulták, annyiért nem fogom otthagyni. Adtak még hozzák két utánfutó alkatrészt, 8 ajtó, 8 ajtókárpit, 3 lökhárító, csomagtérajtó, 3 műszerfal, kb. 10 kilincs. Stb.

A feelinget tudja

59664

Nos, kezdjük az elején. Mikor elkezdtem dolgozni és sokat voltam a németeknél, és láttam ahogy jó időben hopp, rögtön előkerül az összes kabrió ami csak a Földön van, na akkor jöttem rá, hogy ez nekem is kell. Persze már akkor biztos volt, hogy nem játszanak a Z4-sek, MX-5-k, 3-as, meg A4 kabriók.

Quazimodo

59670

A története egy szerencsétlen időszakban kezdődött, amikor úgy gondoltam, hogy fuvarozni fogok. Épp egy munkaerő kölcsönzőnél voltam alkalmazásban és bejelentették, hogy 10 nap múlva átraknak egy másik cégükhöz, ergo ugrik a 3 hónapos folyamatos munkaviszony. Ezért kifutottam a fővárosi autópiacra és megcéloztam a legolcsóbb, nem rozsdás dobozost. 600 000 Ft-ért... A 3/4-ét hitelből.

Kényelmes, de...

53847

Korábbi autóimhoz képest nagyon jó, kényelmes, jól gyorsul, jól rakodható. Különösen élvezem az első futóművét és a kormányszervót, viszont az egyenesfutás a hátsó beállítási hiba miatt rossz. Ámde, sokkal többet fogyaszt, mint amit a gyár közöl.

Nem baj

43129

A történet ott kezdődött, hogy van egy kétütemű Wartburgom, amit nagyon szeretek. Aztán megnősültem, és született - egyelőre - egy gyermekem, ami önmagában még remekül megfért volna a Wartburggal, csak annyi a probléma, hogy szabadidőm egyre kevesebb, és azt is egyre inkább egyéb dolgokkal kell töltenem, így aztán a Wartburgra nem jut elég.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr714860718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.10.21. 12:05:26

Akkor itt több történet is folytatódik.

Csibefogó · http://www.isitchristmas.com/ 2012.10.21. 12:16:40

Bazz, ez a Roveres gyerek többet foglakozik az autójával, mint a családjával.Meg azért ez is unikum: hol lehet Rover Wartburg összehasonlító tesztet olvasni?

Pityubácsi 2012.10.21. 12:23:56

a skoda rumcájsz nem igazán a kényelméről nevezetes.
vajon miből ült át a delikvens? kispolszkiból?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.10.21. 12:24:17

kabriózni meg csak 22és 26 fok között érdemes.:-)

válasszmásikat 2012.10.21. 12:28:21

Érdekes a Roomsteres.

"a vezető jobboldali könyöktámasza kb. 2 cm-vel alacsonyabb a baloldali könyöklőnél, hosszabb úton gerincferdülést kapok tőle"

Lehet, inkább a kormányt kellene fogni vezetés közben, nem könyökölni :D

Leadfoot 2012.10.21. 12:44:04

@Pityubácsi: Nekem is ilyesmi jutott eszembe, csak a gyorsulással kapcsolatban. Sok minden beugrik egy 1.6-os Roomsterrel kapcsolatban, csak a jó gyorsulás nem. De ott van az előző autó - Swift. Így már azért érthető a kényelem dolog. :-)

Leadfoot 2012.10.21. 12:45:51

@Pityubácsi: Nekem is ilyesmi jutott eszembe, csak a gyorsulással kapcsolatban. Sok minden beugrik egy 1.6-os Roomsterről, de a jó gyorsulás nem. De ott van az előző autó - Swift. Így már azért érthető a kényelem dolog. :-)

dekás dezső 2012.10.21. 13:16:03

annyi probléma volt a Waresszal, hogy vett egy Rovert:P
nem gyenge a napló terjedelme, egyébként.

alien576 2012.10.21. 13:20:59

a Digó Limó még mindig zseniális írás! :)
nem vagyok benne biztos, de nyáron mintha láttam volna Szegeden...

Polifémosz 2012.10.21. 13:39:11

A Roveres srácot nem értem. Én már régen eladtam volna.

slayvincoln 2012.10.21. 15:52:48

A Rovereset én sem pedig nekem is az van és a környékén élek... Egy másik szervizben töredékéért tudná javíttatni. Hengerfej tömítés csere stb. 300ezer? Normális :)

TaaT 2012.10.21. 16:08:01

Deg*ci hosszú az a cromás sztori, 1x talán elolvasom... ellenben a képek között a beltér... fu majdnem összerondítottam a monitort :S

roomster09 2012.10.21. 17:32:00

@Pityubácsi: Nem zavar az ostobaság, megszoktam! De, hogy valaki felnőtt létére nem tud olvasni, vagy ami rosszabb olvas, de nem érti a szöveget, vagy nem olvassa végig (csak akkor minek röfög bele?) az azért még meg tud lepni! Ime a szöveg:
"Hosszabb használat után derült ki, hogy az ülés kényelmetlen, egyfelől túl kemény, másfelől az oldaltartása kanyarban nem megfelelő (Style felszereltség)."
Ugyan ez Leadfoot-nak is.

Camping Bike Tiptronic Supercharger 2012.10.21. 18:03:11

Nekem valamiért nem jön be az "író" stílusa úgy,mint ahogy mindenki ajnározni szokta.Ezért egy az egyben meg sem nyitottam.

dokibácsi 2012.10.21. 18:43:34

A roveres csókán besírtam.
Az első sok számból álló számla után úgy toltam volna a piacra mint a pinty. :)
Milyen lehet egy használt ha egy újonnan vásárolt ismert előéletű autóval ennyi gond van?
Én nem húztam volna le az átlagát öröm volt olvasni és feldobta a délutánomat. (azért neki biztos fájtak ezek a számlák :D)

dieselrocket524 2012.10.21. 19:08:44

a Croma zseniális :D ezt a fickot meg kéne hivni az égéstérbe biztos tudna még pár jo torténetet mesélni :D

Niebur 2012.10.21. 19:30:45

A lehető legrosszabb megoldás az akkumulátor cserével történő indítás, majd akku kiszerelés, a másik vissza. A generátorral szerelt autókat (most már mind ilyen)nem szabad akkumulátor nélkül üzemeltetni még rövid ideig sem. Az akku pufferként szerepel,meggátolja a generátor tönkremenetelét, másrészt a saruk működő motornál való le és felszerelése szikrázást, jelentős feszültség változást (növekedést) generálhat és ezt az elektronika nem túlságosan szereti. A katalizátor miatt nem szabad a betolás, behúzás sem. Bikázni kell!

Dandie (törölt) 2012.10.21. 20:13:11

Zseniális, imádom: "Lényeg, hogy dádádá Dávid (azért ez a neve, mert begyakorolja a szó elejét, mikor beszél) szerint így leterhelve is egész jól megy a kocsi."

Rocko- 2012.10.21. 20:42:43

@gergo: igen, én is emlékeztem rá.
de frissült. ;)
akárcsak a Digó Limo.

pifpaf 2012.10.21. 20:52:10

Atyagatya, mit keres már megint itt a Roverem? Ennyire ütős volt az a néhány mondat, amit tegnap este írtam hozzá? Legközelebb decemberben esedékes egy olajcsere. Lehet, hogy akkor már az is elég lesz hozzá, hogy újra megjelenjek?
Bár most még nem szólhatok egy szót se, hiszen megfordulni látszik a trend: emelkedett az átlagom. :-)

H_M_CS 2012.10.21. 21:20:10

Végigolvastam a Digó limót. Tartott vagy 45 percig, de megérte. Szívesen találkoznék a tulajjal, magamfajta parasztgyerek lehet.

Aldo Moro 2012.10.21. 21:39:49

Szeva! Most jöttem Neandervölgyi komámtól, aki akar velem találkozni, az írjon, megoldjuk. Csövi!

HgGina 2012.10.21. 22:07:35

"... egy gyermekem. ami..."

Gondolom. a Wartburg születésnapját megünnepli, a gyerek meg az, AMI csak úgy van.

nyuszy 2012.10.21. 22:19:50

@pifpaf:
Határozottan jó a történet, bennem egy kérdés fogalmazódott meg csak: nem gondolkodtál el még azon, hogy anyósod nem szeretett igazán, amikor neked adta az autót? :)

B.GY. 2012.10.21. 22:30:03

Van aki végigolvasta ezt a Roveros írást?Nekem az több percbe került amíg legördítettem az egeret az aljáig.Még nekem mondja az asszony,hogy nem kell elmesélnem az életem történetét:)

B.GY. 2012.10.21. 22:31:31

Na meg a Cromást.Az sem rövidebb:)

pifpaf 2012.10.21. 22:38:35

@HgGina:
A kiemelt vonatkozó névmás nem a gyermekemre, hanem a helyzetre utal.

etwas kultur muss sein 2012.10.21. 22:44:44

@B.GY.: Cromásnak mindjárt a végére érek. Érdemes! Fentebb írta valaki, hogy neki 45 perc volt. Hát, akkor jó gyorsan olvas, az biztos. :-)

pifpaf 2012.10.21. 22:45:28

@nyuszy:
Nem hiszem, hogy így lenne, mert egyéb megnyilvánulásai nem támasztják ezt alá. :-)
De különben hadd kiabáljam el, az utolsó másfél évet már egész tűrhetőnek értékelem, és majdnem egy éve, hogy semmi se csöpög belőle. És nem azért, mert már minden kifogyott. :-)

nyuszy 2012.10.21. 22:48:54

@pifpaf:
Ez az igazán ördögi megoldás. Jópofizik veled, közben meg csendben örül, hogy többet költesz az autóra, mintha amennyiért bérelhetnél egyet :)
Bár mondjuk ha időnként 30 ropit adsz ki olajcserére, akkor magadnak is keresed a bajt :)

pifpaf 2012.10.21. 23:04:42

@nyuszy:
Én most nem keresgélem ki, de csak olajcserére aligha fizettem ennyit. Nem mondom, hogy kis óradíjjal dolgozik a szerviz, de ennyibe azért nem kerül. Többnyire akad más is, amivel foglalkozni kell, ezáltal szoktak szaporodni a munkaórák, és ők semmit nem csinálnak feketén.

ZYLO 2012.10.22. 09:29:23

@pifpaf:

5-öst adtam, mert szerintem nagyon jó folyamatleírás. (Ezzel 3,2-ről 3,3-ra emeltem az átlagodat. :) )

De egyetértek azokkal, akik szerint irdatlanul sok pénzt költesz egy alig tizenéves autóra.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.22. 09:39:39

@ZYLO: Én is irdatlanul sok pénzt költök az autómra, csak annak van egy annyi látszatja, hogy működik. Ha nem tartanak rendben egy autót, az nem szokott sokáig jó lenni.

Meg a lóvé egy része az idióta szerelőkre ment el, akik számlázni tudnak, hibát keresni nem...

DeezL 2012.10.22. 10:11:50

a Croma és a Rover régebben volt egy másik heti merítésben is!

DeezL 2012.10.22. 10:17:05

@Csibefogó: itt...volt egy régebbi merítésben ez a rover és hatalmas vita lett ebből a wartburgozásból

DeezL 2012.10.22. 10:19:56

@Pityubácsi: lehet ,hogy a kis polskiban nem férsz el,de az ülése kényelmesebb mint egy roomsteré,ezek a fabia,astra g stb-k szörnyűek....mert pl. a Clio I is úgymond kicsi,persze sokkal tágasabb mint egy Polski de kényelmesek az ülései nagyon!

DeezL 2012.10.22. 10:23:57

@pifpaf: az oké,de tényleg sokba van így,sokkal olcsóbban is meg lehetett volna oldani az autó javítását!Neked az meg mind1,hogy a szerelő feketén dolgozik vagy nem,mert ha feketén dolgozik de alapból nem fizetsz annyit és még jobb is az autó akkor nyílván odaviszed nem?:)

DeezL 2012.10.22. 10:25:35

@Niebur: dehogy is a katalizátor miatt....ezt ki mondta? Dieselnél kell inkább vigyázni a vezérlés miatt...elugorhat a szíj vagy a lánc....de valóban sokkal biztonságosabb a bikázás

DeezL 2012.10.22. 10:27:40

@ColT: milyen autód van egyébként? csak kíváncsiságból,hogy akiket írtál autószerelőket nem tudják megállapítani a vele kapcsolatos hibákat

Szabi01 2012.10.22. 10:51:15

@pifpaf: Miért érdekel téged annyira az az átlag?
Van valami jelentősége?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.22. 11:23:52

@DeezL: Egy 21 éves Escort.
Nem is egy nagyon bonyolult szerkezet.
Van, amelyik simán szarik rá, meg van, amelyik hülye hozzá, meg van, amelyik 5 dolgot akar cserélni, mert le akar húzni.
Amikor találok megbízható, hozzáértőt, akkor ahhoz megy a kocsi.

DeezL 2012.10.22. 11:39:24

@ColT: az fasza,hogy egy 21 éves autót nem lehet megcsinálni...amikor megjelentek,akkor sem voltak olyan húúú de bonyolultak szerintem

a márk 2012.10.22. 12:45:49

a digó limó hatalmas, én is most olvastam először. a fél délelöttöm elment vele, de megérte.
a rover sztorira pedig még egészen az elejéről emlékszem. csak csak jó lesz folytatni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.22. 13:12:10

@DeezL: Jó, csak akkor új volt, meg ugye itthon akkoriban nem volt még elektronikus befecskendező, meg ilyesmik.
Mára meg azért nem tudják javítani, mert a mai autók már sokkal bonyolultabbak, és egy csomó villamosságis megáll a hibatároló kiolvasásánál.
Az enyémnek is van, csak egyszerűbb, és nem mondja meg, hogy pont mi rossz, csak hogy milyen jelet nem kap meg.
Meg ilyesmik. Gondolkodni kell rajta néha.

Sirius01 2012.10.22. 14:53:31

Atya ég,hogy milyen raplis ez a rover tulaj.Elismerem hogy a 25-ös nem az autógyártás etalonja,sőt inkább szar mint jó,de ilyen konflúzióban egy wartburgal összerakni nem szerencsés. És micsoda banális dolgokat mond az emberünk,mint példáúl: Teljesen felesleges a légzsák,és az ABS. Hát igen.Szerinte. De azért kiváncsi lennék,hogy a waresszal egy 50 km/ó sebességű frontális ütközésnél,mit lépne ,amikor a motor,a torpedólemezt átszakítva,bejön az utastérbe.Meg olyan "bonyolult dolgokon kiakadni,mint az elektromos ablak,vagy egy fehér lámpabúra,meg a lámpa figyelmeztető hangjelzés.Aztán még vicces,hogy a warjú műszerfal az infórmatív,a roveré meg spártai. Atya-gatya. Ennek az embernek leginkább egy szekér egyszerüségű közlekedési eszközt kellene beszerezni,mert annak van hasmagassága,és annak egyszerűsége nem vinnéaz őrületbe.

Niebur 2012.10.22. 17:48:53

@DeezL: Én kinőttem már az ilyen "Ki mondta" korból. Azért a katalizátor miatt, mert az elégtelen égési folyamat miatt a keverék egy része a katalizátorban robbanhat be, tönkretéve azt.

pifpaf 2012.10.22. 19:59:55

@DeezL:
Nem azért járok oda, mert csak fehéren dolgoznak, az ár szempontjából ez értelemszerűen inkább csak hátrány, csak hát ott dolgozik az a szerelő, akiben megbízom. De a többiek is, akivel ott találkozom, normális arcok, nem vagyok kitiltva a műhelyből, szóval afféle "nyílt" hely, és nem adtak még semmi okot arra, hogy bármiféle simliskedéstől tartsak. Biztos találhatnék olcsóbb helyet is, de csak ezért nem kezdek el másfelé próbálkozni. Más okom meg nincs rá.

pifpaf 2012.10.22. 20:09:47

@Szabi01:
Igazából nincs, csak kezdetben, amikor értékeltek összesen ketten, roppant büszke voltam az 5,0-ás átlagomra. :-) Aztán amikor először kaptam nagy nyilvánosságot, gyorsan értékeltek még vagy harmincan, és elég lehangoló volt, hogy lecsúsztam 3,2-re. :-( Aztán még egyszer celeb lettem, jött megint vagy tíz értékelés, már 3,0-nál tartottam. Most kerültem nyilvánosságra harmadszor, most végre emelkedni kezdtem.
Szóval jelentősége nincs, csak jót tesz az egómnak. :-)

pifpaf 2012.10.22. 20:29:39

@Sirius01:
"...a warjú műszerfal az infórmatív,a roveré meg spártai."

Gyárilag hasonló szinten állnak, de az én Wartburgomban van fordulatszámmérő, voltmérő és ampermérő is.
De amúgy valóban, az egyszerűséget többre értékelem minden pittyegő, berregő, villogó biszbasznál, amihez tizenöt nyomógomb és kétszáz oldalnyi óvodás szinten megfogalmazott használati utasítás tartozik.

Az EREDETI 2012.10.22. 20:57:08

Ez a roveres tag jól kivan :D

etwas kultur muss sein 2012.10.22. 22:38:11

A Rovert tuti nem tartottam volna meg a srác helyében. kezdetektől fogva nem szereti, szutyok pénznyelő, pedig nem fut valami sokat. Ha már ennyire bejött neki a wartbi, akkor miért nem cseréli le egy fapados F Astrára, vagy valami öreg japcsira?

Aldo Moro 2012.10.22. 22:52:50

Hát rohadjak meg ha értem a roveres gyereket. Még az is baj, hogy milyen színű a ködlámpa. Add el, baszki, azt vegyél egy varnyút, ha azt szeretted. Ilyen egyszerű ez. Az a szerencsétlen autó nem tehet róla, hogy van benne mondjuk légzsák. Azért az is elég erős aberráció, hogy egy ilyen pötty autót tetőcsomagtartózni, meg gurtni és társai...

DeezL 2012.10.22. 23:50:55

@pifpaf: értelek,nem lehurrogni akartalak amúgy

DeezL 2012.10.22. 23:55:46

@ColT: tudom hogy nem nagyon volt itthon akkoriban, de csináltam jó pár ilyent,meg 90ben volt E21 323i-m is ,annak a javítása sem volt túl problémás!

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.10.23. 00:37:57

Normális dolog, hogy egy Skoda Szobáztatót valaki 160-170es tempóval használ, mint egy GT-t, vagy lukszuslimuzint?Nem. Ez a kocsi egy furgon alapú doboz, nem versenyautó, bazz.Ehh...
A Rovert meg rég felgyújtottam volna, kb egy év után eltoltam volna a Warjút egy szerelőhöz, ha nekem nincs rá időm.Ezek után simán elhiszem, ha jobban szerette a Warjút, főleg, ha kombi, és kell cipekedni is, sokkal használhatóbb.Tudom, nekem is volt.

vau · http://www.holdkomp.hu 2012.10.23. 08:45:20

Cromást emlékszem, hogy a múltkor is a kétszáz kilós vaddisznónál hagytam abba és futtam tovább.

Na ne má.

roomster09 2012.10.23. 10:44:28

@geegee: Normális, hogy kipróbálja mit tud az autója. Olvasni tudni kell!! Nincs olyan odaírva, hogy 160-170-nel használja.

shwarcz bácsi 2012.10.23. 16:45:41

A Cromas sztori hatalmas... Van írói vénája a szerzőnek, meg ha kissé egyedi is. Nagy flash lehet a vidéki élet, mindig is sejtettem!

A roveres, más tészta. A figura, nem rajong az angol és az új gyártmányú tipusokert, hat van ilyen.
Beszédes viszont, hogy az autót " megkaptak" , persze miután az após megfozte a motort...
Viszont, brutális alapossággal vezeti a szervizt, a megtett km függvényében nagyon sok a kiadás ...
Bár egy megfőzött motornál, na mindegy.

Neurotoxin 2012.10.23. 16:51:41

A Roveres írásból a kedvenc részem: "A váltókar is rossz helyen van, egy elsőkerékhajtású kocsiban fölösleges a padlóra rakni a váltókart. Annak a kormányoszlopon a helye, sokkal kényelmesebb"

??!:D

DeezL 2012.10.23. 18:59:40

@ColT: tudom tudom de kinek mi ugye,én anno honvédségnél lehúztam 6évet mint szerelő,csináltam jó pár diesel szerkezetet is,pl adagolókat is meg stb..mellette otthon szereltem maszekban,meg bontóztam de abbahagytam,sok autóm volt,sokat láttam csináltam,de rengeteg autóval én sem találkoztam,az ember mindig tanul valamit:)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.10.23. 21:20:40

A cromás írás a legjobb! A Totalcar szerkesztői még nem gondolkodtak el azon, hogy esetleg tanuljanak a sráctól? Ne adj' isten alkalmaznák, hogy legyen egy valamire való ember is a szerkesztőségben? :D

namostatutti 2012.10.24. 14:05:26

@SzélsebesVelorex:

Azért, mert szerinte az nem sítusos.
Szerintem meg az nem stílusos, ha ennyit megy egy autó a szervizbe.
Az biztos hogy az F Astra nem az autók királya, de legalább működik, és ha valami elromlik rajta akkor sem kerül 100k HUF-ba egy bizbasz izé, és tele van a bontó csere cuccal.

pifpaf 2012.10.24. 21:49:32

@namostatutti:
De akkor meg nem lenne mit olvasnod, hehe!

namostatutti 2012.10.25. 12:15:26

@pifpaf:

Ja ja,imádtam az írást:) Mééééég kérek. A Fiatos is jó volt, megéri az időt.
Amúgy tényleg minden tiszteletem a tulajoké hogy ilyen részletességgel tudnak mesélni.

gmihaly@citromail.hu 2012.10.25. 17:46:43

Az okányi Cromás anyaga némi tájleírással, nem autós sztorikkal kiegészítve akár könyv alakban is megjelenhetne, már ha telne a marketingjére, nyomdaköltségre, stb.

Aldo Moro 2012.10.25. 21:48:04

Azt te honnan tudod, hogy okányi vagyok??? :-)

Dennisthemenace 2012.10.26. 08:43:54

@Aldo Moro: Szerintem mindenki ismer a megyedben..DD

Rocko- 2012.10.26. 10:08:03

@Aldo Moro: nem a lakhelyre célzott, hanem a terjedelemre. annyi betűt írtál, hogy befér egy Lada Okába. azaz okányi. :))))

gmihaly@citromail.hu 2012.10.26. 15:53:48

Ugyebár szóba került a szomszéd, a "Neanderlitichus Okanyensis", és a régmúlt korokból emléxem egy lottóötösös okányi pógárra, aki bekerült a TV-Híradóba. A Wikipédia már csak gyorstájékoztatási ráadás volt. Amúgy a Körösök közelebbi és távolabbi vidéke gyönyörű, a többi, hazánk általad emlegetett többi része sem csúnya.

gmihaly@citromail.hu 2012.10.26. 15:54:53

@Aldo Moro: Ugyebár szóba került a szomszéd, a "Neanderlitichus Okanyensis", és a régmúlt korokból emléxem egy lottóötösös okányi pógárra, aki bekerült a TV-Híradóba. A Wikipédia már csak gyorstájékoztatási ráadás volt. Amúgy a Körösök közelebbi és távolabbi vidéke gyönyörű, a többi, hazánk általad emlegetett többi része sem csúnya.

gmihaly@citromail.hu 2012.10.26. 16:02:54

@Aldo Moro: A poszt Lada Okányi terjedelmét cáfolom, megírtam, hogy plankoltam fel, hogy okányi vagy, de valszeg tényleg híres ember lehetsz Békésben, Csongrádban és Bácsban.

bubu23 2012.10.27. 18:40:46

A Roveres cikket a váltókar elhelyezkedésének taglalásáig bírtam olvasni. Ha keresgélt volna egy kicsit, még mindig fel lehet lelni idős bácsik patika Wartburgját. Vegyen olyat. Nem veti meg a földutakat közlekedés szempontjából, kíváncsi lennék hogy néz ki a tag :D

bubu23 2012.10.28. 09:15:09

végül csak végig olvastam az egész Roveres írást. Nem tudok mit mondani, ennyi pénzt költeni egy autóra amivel évente alig mennek 7-8 ezer kilométert szerintem bármilyen gazdasági helyzetben luxus. Ahogy írta a szerző több teljesen üzemképes Wartburg ára ráment már a kocsira,tényleg azzal kellene járnia. A leírásból az jön le, hogy nem egy buta ügyetlen valakiről van szó, hogy képes mégis ennyi pénzt kidobni egy fostalicskára?
süti beállítások módosítása