Csak hátul hajtson, oszt annyi

  2012. szeptember 19. - Nyegleo Címkék: ford transit szlalom

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Idén nyáron a tököli reptéren tartották a Ford majálist, ahol egy szlalompályán is bemutathatták tudásukat a Kék Ovál rendjének tagjai. Bár Sabine Schmitz óta tudjuk, hogy a Transit nem megy rosszul a Nürburgringen,

de most RSEscort egy szinte széria Transittal bebizonyította, szlalomban sem kell szégyenkeznie. Fehér furgonosok, szevasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr404787653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csikós Zsolt 2012.09.19. 18:00:12

Sabine Schmidz forevör, Clarkson, papírkutya vagy!

LAPoska 2012.09.19. 18:18:21

hat mar elegem van... muszaly mar nekem is osszedobni egy kis videot a Pregioval... addig is izelito...

www.youtube.com/watch?v=oO0zdSqaIJI

keveset mutat a video abool, amit a prego tud majdnem koppanasig csavart kormannyal csuszni...

deak.atti 2012.09.19. 18:22:56

Sziasztok!

Engedjetek oda egy jó T4-gyel a pályára, és mindjárt lenne pityergés ... :o) De Sabine Schmitz-nek tényleg maximális respekt: ezzel a nagy dobozzal 10 percet menni a Nordschleifén ... az már valami!

DA

zsebtelep 2012.09.19. 19:41:02

Ez már MK4 nem? A teljesen téglalámpás a III, és az az igazi Tranyó! :)

Ad Dio 2012.09.19. 19:46:08

Egy másik kisáruszállítótól viszont ő kap ki rendesen.

www.youtube.com/watch?v=LaYaSWyrE2M

LallyPop 2012.09.19. 19:51:11

Ennek most örülni kell? Hogy végigtalált a pályán?

Rocko- 2012.09.19. 20:30:51

@Csikós Zsolt: +1. :)
elképesztő amit művelt!

Halálos_fogkefe 2012.09.19. 20:33:13

hiányzik alóla a sperr mint egy falat kenyér :)

pickapu 2012.09.19. 20:42:10

@Halálos_fogkefe: Igen, úgy lenne az igazi. :)

Nyegleo 2012.09.19. 20:56:36

@zsebtelep: Mk I a kerek csőrös, Mk II a kocka lámpás csőrös, Mk III a szlalomozó, Mk IV amivel Sabine csapat.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.09.19. 21:02:51

ARO 244D a nyomaték és a kenyérszervó miatt, az eleje meg úgyis rég széthullott, örülj ha hátul megy a diffi.

zsebtelep 2012.09.19. 21:49:01

Ez az mk3: encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcToiRUqYiCUGju2K3g7BGHe_5X-QmF0KO_JeQgBW3IqW4vJBHgwpA

A cikkben szlalomozó nem is 4 hanem 5 :) (ovális hűtőmaszkos) en.wikipedia.org/wiki/Ford_Transit
Lényeges dolgok ám ezek... :Ö)

hofi601 2012.09.19. 22:04:14

@pickapu: @Halálos_fogkefe: Áh, megy az anélkül is. Nekem sikerült a hosszú félmagas, 2,5-ös szívóD Transitot is megcsúsztatni, gázzal(!).
Esőben, a macskaköves köztársaság téren, semi-slickekkel. :)

Nyegleo 2012.09.19. 22:05:08

@zsebtelep: és most a Custommal még nagyobb lesz a kavar :P

rsescort 2012.09.19. 23:15:11

Nocsak..ismerősök szóltak, "benne vagyok a tv-ben"...aki tudja, mi kell ehhez, annak köszi, aki meg nem, annak pár adat a gépről: '72-ben hadrendbe állított blokk, amit 83-ban megkínáltak egy Di hengerfejjel, hosszabb lökettel 2,5 lett, és amilyen masszív fél tonnás vasdarab, simán elbírta 94-ben a turbót.Kemény 90-100 ló közt lehet, 3200kg össztömegre+1500kg utánfutóra áttételezve, magyarán a leglassabb transit áttétel, ami van...kettesnek 40-45-nél vége, a régebbi 68 lovas szívónak meg 60...arról kár, nincs felvétel, az sper-es volt, azzal 2-3 keréken ment füstölve az 540 fok...
Új csúcsokat kapott, meg hűvösebb levegőt kap, mellé egy kopoltyú, hogy jobban szellőzzön, ennyi a tuning a tavalyihoz képest, de látható különbség.Terv a 4,63-as difi helyett 4,13-ast befaragni, ami az ilyen kis dobozhoz dukál.
Ha megérjük, pergio-val, t4-el a balhé kedvéért áll a kihívás- de gyári, nem tuning cuccokkal...(a film nem adja vissza teljesen, de az idei videókban van 79-es mustang is, mp-re ugyanennyit futott...;-))

rsescort 2012.09.19. 23:20:15

@zsebtelep: Az igazi az MKI csőrös, "speed-bus" címszóval,mentőknek-zsaruknak csináltak gyáriban, a granada 2,9 véhattal...delfinorrúban scorpio efivel volt, 150 ló...annál csak nyomatékban jobb a mostani tdcdpd- viszont az elölkaparós, nem hátultolós..

rsescort 2012.09.19. 23:24:35

@megszaLott: kéne...volt a régiben, szétkopott gumival,nedves füvön felment a reptéri bunker oldalán (~40 fokos min..)68 lóval...úgyis venni akarok 5 kerékcsavaros tranyó difit, ha valaki tud sperest, érdekel..

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2012.09.19. 23:28:36

S@rsescort: Sperr a lelke mindennek :)) Az E30-amban volt, azóta is álmodozok egyről ami talál a 325i-be. Télen tényleg nagyon jó, de körforgalomban mégjobb.

delmarco 2012.09.20. 00:10:38

Siman korbeautoznam barmikor egy POWER feliratu 160lovas Miltijet FIAT Ducatoval...
Vagy inkabb egy koron kettot vernek ra :D

rsescort 2012.09.20. 00:26:02

@delmarco: Helyes...csak ott a 160 lóerőn a hangsúly, nem rajtad...

rekspeiler 2012.09.20. 10:51:36

Most hogy megjelent az új "tranzit" a Ford helyében biztosan felkértem volna Sabinét egy körre az új tranzittal. Jó reklám lett volna(pláne ha most már 10-en belül tudna menni.)
Igaz még nem késő.

rsescort 2012.09.20. 21:07:33

@rekspeiler: Igazából az marad ki a videóból, ahogy a műsor kezdődik.'65-ben az angolok gondoltak egyet, legyen olyan tgk, ami nem lomha, úgy lehet vele közlekedni mint szgk-val, és akkor mindent újraterveztek.Be is játszanak egy archív felvételt, amint egy MKI együtt crosszozik minikkel...(T3 meg még 92-ben is seggmotorozott 1,6D-vel...vezettem egyszer, keveset eszik, de nem megy..)
Útfekvés, erő már volt akkor is, speed-bus szériában 150 ló volt, azon a pályán inkább végsebesség a lényeg, és pár éve még egy tgk-nak a megengedett max sebessége 90 volt, így nem is arra készültek, képesek legyenek a 120-130-as pályán gyorshajtásra...ennek ellenére nekem volt MKII 2.0B-m, 4-gangosan kiakasztotta a 140-es órát, 2.-esben 80-ig elment. A mostani 97-es td-m még nem tudja ugyanazt, hiába lehet szántani a majd 100Nm-el nagyobb nyomatékkal.
Szóval szerintem erősen csak reklámnak lenne jó, ha az újjal is menne egyet a leányzó, vagy annak sem, hogy ugyanazt futja, mint az előző.Nem sportautó, nem is célja a konstruktőröknek ilyen szempontból felülmúlni a régebbieket.
Azért ne feledjük, honnan kezdődött, Clarkson egy jaguar-al , még ha diesel is, alig csinálta meg a 10 perces kört...és ugyanezt az időt lehetett megfutni transittal, 2x akkora bódéval, légellenállással- azt hiszem ennél több nem kell.

Ad Dio 2012.09.21. 07:41:23

@rsescort: Amallett hogy elismerem: a Transit fejlettebb konstrukció mint a T3, a Tranyóm 1.6TD-vel simán viszi a 130-at. 110-et trélerrel is (sík úton :) ).

rsescort 2012.09.21. 22:56:27

@Ad Dio: Ez megy 140-et, de sírva- legalábbis én, ha nem üvölt a zene, mert nagyon pörög szegény olyankor már...mint említettem, 32km/h-nál már megy 5-ben, és gyorsít..vonórúddal tdcd mondeo-t 200km-re elvittem, de azért igyekeztem nem gyorshajtani...
Azt nem mondanám, hú de fejlett, pont inkább tradicionális, 28 évig ugyanazzal a diesel blokkal - ami majdnem fél tonna...nem ez fejlett, hanem a farmotor volt egy baklövés Ferdinándtól, nár az elsőnél rájöttek, és titkos előírás volt a szervízeknek, bármire bejön egy porsche, sutyiban fel kell rakni egy 8 kilós alutömböt ez első lökös alá...tgk-ban meg végképp vicc.90-es évekre már muszáj volt szakítani a "hagyománnyal", mert nem tolerálta volna a piac.
De a lényeg, ez egy elvileg lassú, 1890kg önsúlyú dög (2.0 b 3 szem.-1350...), a külső felvételek tavalyiak, amikor még lassabb volt. Nyilván ezért nem gyorsulásban indultam vele...hanem a nehéz-szlalom pályán, ahol az a pláne, hogy felborulás nélkül ugyanazt megcsinálom vele, mint ugyanilyen erős-csak fele súlyú szgk-val...
Ez csak show, minden évben csinálom a cirkuszt...mint a nickem alapján sejthető, van egy rs turbó escortom, de az sajna elölkaparós...és "természetes", hogy lehet vele veretni ilyen pályán, abban semmi pláne. Ezért megcsináltam a pályát tolatva..;-)és voltak, akik még így is lassabbak voltak :D
www.ford-klub.hu/forum/viewtopic.php?f=35&t=2951&start=120
Itt az eredménye, első rst-vel,második eredményem meg asszony 1,6D-jével, majd' harmada teljesítménnyel...és 3.-nak a tolatós....
Következő évtől meg balhéból tranyóval nyomom, íme, a 2,5D szívó redmény:
www.fordmajalis.hu/2009/szlalom_eredmenyek.jpg
De mint említettem, a balhéba belefér, jövőre aki késztetést érez, jöjjön el, délután zárás előtt mérjük össze a különböző gépeket, sofőröket...mert bemondásos alapon a ki mit "tudna", ha nem teszi, mert félti magát, vagy a gépet...

Zeus SH 2012.09.22. 21:00:29

Mondjuk tényleg jó lenne, ha nem csak szájkaratésok járnának ide, mert ilyet én is be tudok szólni, hogy "a 400 lóerős furgonommal hatszor körülautózom a Tranyót és közben tangóharmonikán meg üstdobon eljátszom a skót nemzeti himnuszt". De van értelme? Naná hogy nincs.
Tessék bátornak lenni és kijönni az aszfaltra. RSEscort legalább odaállt, s a balhé kedvéért is tudott szlalomozni olyat, hogy néhány személyautó is megirigyelhetné.

Igen, szándékosan cukkolok... Nem csak beszólni kéne hogy egy körön mennyit verünk rá a Tranyóra... Jó lenne ha pár ember felbátorodna és akár Forddal, akár a konkurens kisáruszállítók bármelyikével "kijönne a hóra", hátha hagyományt lehetne teremteni ebből a polgárpukkasztó mókából.

Érdemes megnézni RSEscortot ahogy gépészkedik, azért tanulságos:

www.youtube.com/watch?v=ZRr8734lzrM
süti beállítások módosítása