A bulik során aztán néha az extrém körülmények hatására felmondta a szolgálatot (pl. amikor 6 személlyel mentünk - ami mellesleg rendszeres volt - a korróziónak köszönhatően eltört a hátsó lengőkar).
Ekkor kapom az SMS-t: “…a kocsi lerobbant…” (ez mashogy volt megfogalmazva), “…busszal kell jonnod…”!
Sötét ponjai: a korrozió és a fogyasztása. A homlokfal sarkai, a küszöbök eleje és a hátsó kerékjárati dobok a legérzékenyebbek. A másik pedig az olcsó Solex karbi.
De mikor megvettem nem lehetett beinditani meg semmi szószerint össze volt rohadva kis gázolajos törülgetés és már indúlt is csak később vettük észere hogy 4 henger 4 gátrepedés.
Csak vadászni járok vele, aszfaltot amúgy se nagyon szereti, de 5 év alatt még egyszer se kellett kihúzni, legfeljebb lapát vagy kézicsörlő és egyedül kiszedtem.