Amikor a Lada lenyomja a Porschét

  2012. június 30. - ZáchDani Címkék: gyorsulás Porsche Nissan Lada Turbo

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A legjobb autós oldal a Facebookon
2015-05-04 18:06:23

2003.08 havi 1.9 pdtdi 131 le. VW Golf IV 1.400.000 ft Sportkivitel, kagylo ülések, 6gangos válltó, gyari

Megőrülök, annyira szép
2014-10-07 10:57:53

A világ legszomorúbb munkái sorozatunk újabb gyöngyszemei következnek. Aki kiállítási standot tervez

Ilyen könnyen még sosem nyertél
2014-09-30 15:10:44

Svájcban minden megtörténhet, ami az egyszeri magyar autóbuzinak csupán gyűrött újságpapírból

Ezt ne csináld, ha jön a mentő
2014-09-17 17:58:25

Megfigyelték, hogy az utóbbi időben sorra születnek az érdekes autós témák a szerkesztőség tövében?

Hogy a szokatlanul hosszú, egy mérföldes oroszországi futamon végül mindkét esetben a 240 lóerőre tuningolt 2101-es Lada fut be másodikként, az egyáltalán nem lényeges. Ennél sokkal fontosabb, hogy a talányos nevű Vintic and Spuntic Workshop-tól származó piros, kereklámpás pilótája röhögve lerajtolja a 993-as Porsche Carrera RS-t, majd ugyanezt meg tudja ismételni az 1000 lóerős Nissan GT-R ellenében is. És azok az arcok, ott a rajtnál. Kiváló hangulat lehet ezeken a futamokon. A Dragtimes oldala karbantartás miatt áll. Reméljük, nem történt semmi végzetes. 

Nem feltételezhetjük, hogy a srác aki a tuning-Ladát vezeti profi versenyző, az viszont biztos, hogy jobb a reakcióideje a rajtelektronikával megtámogatott nissanosnak, és negyed mérföldön szépen lenyomja a porschést is. Amióta láttam a félkész, de 300 lóerősnek ígért drag-Samarát, már semmin sem lepődöm meg. Őrült jók ezek a turbósított orosz autók, na.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr154620548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.06.30. 12:30:17

egy trabant bármelyik BMW-t legyorsulja jégen.
Talán ez a titok nyitja.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.06.30. 12:35:11

Az is igaz hogy a zsiguli jóval könnyebb.
lehet akár 500 kilóval is.
De a NISSAN nal összerakni nem volt szép:-)

feketebarany666 2012.06.30. 12:37:04

Van egy szurke Magyarorszagon is.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.06.30. 12:38:16

ha negyed mérföldön 11,5 másodpercet ért el a nissan az bizony nincs 1000 lóerős max 6-700.

srank 2012.06.30. 12:38:58

a nissan ellen olyan volt a zsiguli mint a kenbloksubaru vs monster gokart :DDD

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.06.30. 12:39:34

szerintem a nissan nincs 1000 lóerős ha csak 11,5 et tud negyed mérföldön.

skyrangr 2012.06.30. 12:39:53

"hogy jobb a reakcióideje a rajtelektronikával megtámogatott nissanosnak"

akkor én biztos más videót néztem :D
merthogy a Nissanos igen csúnyán beragad a Zsigához képest :)

van egy ismerősöm, ő kisPolskival tolta ezt. gyakorlatilag nem volt ellenfele az első 15-20méteren. utána persze elfogyott a huszonegynéhány lóerő :)

nyikk 2012.06.30. 12:52:29

@skyrangr: Igen, látszik.Azt nem tudtam eldönteni, hogy a Lada ugrott ki, vagy a Nissan ragadt be...

Leadfoot 2012.06.30. 12:56:15

Szerintem az a zseniális a Zsigában, hogy szinte gyári a külseje. Oké, van "némi" ültetés meg felnik, de ha nem vesszük észre a nagy fékeket...
Ellentétben ugye a hasonló épített drag autók jó részével, amik egyből feltűnnek a csili-vili narancssárga, hubba-bubba zöld fényezéssel, műanyagelemekkel, stb-vel.

skyrangr 2012.06.30. 12:57:21

@nyikk: a szervezettségből (időmérés, eredmények, stb) ítélve akkor simán visszaintik. szerintem a puhány Nissanos ennyire lassú :)
aztán lehet hogy a Ladás sietett... kár hogy nem látni a lámpákat.

w a s d 2012.06.30. 12:59:21

@Gyurma73: Ja, de a Lada sincs 240 a 15,x- es idő szerint. Mert annyit egy széria 1,6 160 LE- s Civic is tud pl. Szerintem egyébként a taknyos út (legalábbis nekem annak tűnik) miatt vannak a gyenge idők.

Krizsabá 2012.06.30. 13:00:38

Szegény Zsiga 100-fölött már hasítja rendesen a levegőt. 200-nál pedig már ózonlyukat vág. :D Mindemellett maximális respect a készítőknek, gyönyörű a gép!

Exa owner 2012.06.30. 13:00:52

Lehet nem ugyanazt a videót néztem, de:

1. Porsche elleni futamnál a Porsche rajtolt el elöbb (0:40-nál ha megállítjátok látszik). Az hogy utána ott hagyta az már inkább a váltó áttétel stb függvénye.

2. GT-R ellen nem volt nehéz jobban rajtolnia a gyereknek, ugyanis simán kiugrott (1:57-nél látszik a piros-sárga jelzés a rajt lámpán, ami ugyebár hiba).

Ezek miatt egyáltalán nem állja meg a helyét az alábbi mondat "...az viszont biztos, hogy jobb a reakcióideje a rajtelektronikával megtámogatott nissanosnak..."

Ettől függetlenül szép munkát végeztek a régi ruszki vason. :)

CsGergo 2012.06.30. 13:04:25

Jól odapirított mindkettőnek a lebecsült orosz gép. Röhej, hogy itthon ezeket már autószámba se veszik, mert 10-ből 9 ember számára ez sz@r. Nem baj, én vagyok a tizedik, több marad nekem, bagóért lehet patika állapotot venni.:)

Szkotti 2012.06.30. 13:20:12

A legkeményebb (és ezen rendesen elkerekedett a szemem), hogy a GT-R elleni futamon elért Vmax. 200km/h úúúúúristen...

GiBR 2012.06.30. 14:06:56

@skyrangr: Ott van a végén, az eredményeknél. RT-reakcióidő: -0.3, tehát kiugrott a Lada ;)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.06.30. 14:38:46

Ezt most nem értem, pontosan mitől is vagyunk elájulva?

A Lada szerintem mindkét esetben kiugrik.

A Porsche-t az első szakaszon tényleg megveri, de vszínű, hogy a húzott motor és a kikönnyített karosszéria tehet erről, mire észbe kap a német járgány, a Lada már le is maradt.

A Nissan-t már említeni is felesleges. Teljesen tönkre veri a tunning Ladat.

Mi a csodálkozás tárgya?

skyrangr 2012.06.30. 14:45:48

@klarky: hány év van a két gép között? mekkora az árkülönbség?
szerintem ez a csodálkozás tárgya! ;)

@GiBR: ja, valóban. ott a pont :)
ettől függetlenül nem csorbítja az érdemét a gépnek! ;)

Béza Dániel 2012.06.30. 15:13:45

@Leadfoot: Nekem is ez tetszik benne. Az igazi móka ezzel városban lámpától indulás lenne, Lehetne néhány döbent arcot generálni vele.

NperA 2012.06.30. 15:16:52

Nem akarok troll lenni, csak kérdezem. Ha van egy összkerékhajtásos sportkocsi rajtelektronikával és valamiféle automata váltóval (legyen benne 1 vagy 2 kuplung), akkor miféle tehetség kell a gyorsuláshoz?

Azt leszámítva, hogy nyomja a féket és a gázt, aztán a zöldre jókor ugrik le a fékről és továbbra is a szőnyegbe nyomja a gázt mit kell még csinálni?

Mert egy hagyományos autónál ott van a slip az indulásnál. Tapadjon a kerék, ne kezdjen el ugrálni, a kuplung ne égjen meg, aztán jönnek a váltási pontok és a helyes időzítés. Mindezt a jó start után.

Tipikusan a Nissan GT-R az, amit még anyukám is el tudna rajtoltani, ha nem ijedne meg az üvöltő motortól és nyelné le a saját nyelvét a gyorsulástól.

Tegyük hozzá nem járok gyorsulásra, tehát esetlegesen nem értek hozzá.

Béza Dániel 2012.06.30. 15:19:50

@klarky: persze hogy a húzott motor és könnyített kasztni. Miért széria zsigulival lenne értelme rajthoz állni?

A nissan a 4x-es teljesítményhez képest nem is annyira veri tönkre, a porsche meg pláne nem. Egy eredetileg kb 60 lóerős autóról beszélünk

Minibull 2012.06.30. 15:20:05

@Gyurma73:
ná já.lehet még 6-700 sincs

Pepejoe 2012.06.30. 15:20:58

Le a kalappal, de mégis a pórsét választanám...

red87 2012.06.30. 15:29:58

@skyrangr: a Nissan ellen beugrott a Lada a rajtnál, látszik a háttérben a rajtlámpán, hogy pirossal jelzi ezt a rendszer. Így nem csoda a jó reakcióidő :)

Minibull 2012.06.30. 15:34:48

@red87:
hagyjad már........
"Sima, utcai",mi?:)
haverom 320 lovas caymanja megy 13,2-t.focus st meg 13,6-t

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2012.06.30. 15:42:13

porscénél a zsigás reakcióideje startnál 0,6 sec, és a porscénak is, csak pár századdal rosszabb mint a zsigás.
nissanos videoban a nissan rajtelektronikája 0,3-at tud.
a ladás viszont -0,3 secet. szal nem a nissan ragadt be hanem a lada ugrott ki. a futamok végén ott vannak az idők meg lehet nézni.

az viszont durva hogy negyeden lenyomta a porschét a lada.

srank 2012.06.30. 15:59:06

most már jó lenne ha olyan videók lennének amik a nordsaffén játszódnak, és a kgst-s kasztniba épített fostalicskák végigmennek rajta egy kört mielőtt szétesnének, mert ezek a gyorsulási fasságok már akkor is unalmasak amikor híbe-hóba nyernek nem hogy még eg y full bukta videót eladnak egy szenzációhajhász FAIL szalagcímmel ...

"streetfighter" 2012.06.30. 16:14:32

Egy 1000 lovas Nissan GTR 9,1-9,3-at megy 1/4 mérföldön.
www.youtube.com/watch?v=wRSQRA1E57s
Azt honnan lehet tudni, hogy a ladában milyen motor van?
Lehet, hogy semmi köze a ladához.
Egyébként jó kis meglepetés autó, de a Nissan mellett labdába sem tudott rúgni.
Mellesleg szomorú is lett volna.

lwcolors 2012.06.30. 16:16:13

Szép a Lada, kéne. Volt a családban ilyen 10 évig, persze nem tuning...
Ha már sleeper car: két évig volt meg egy hivatalosan átépített Ford Capri 2, 5 literes small blockkal az orrában. Kívül teljesen gyári volt (fehér, matt fekete tetővel), max a 265-ös hátsó gumi kelthetett gyanút...nomeg a hangja.
Eladtam mert kellett a pénz, de sajnálom a mai napig....

ommm 2012.06.30. 17:06:46

Hja kérem, nem negyed mérföld az élet, az csak a kezdet...

shinichi 2012.06.30. 17:23:27

"hogy jobb a reakcióideje a rajtelektronikával megtámogatott nissanosnak"

Nem akarok ünneprontó lenni, de a Porsche elleni futamban kb. egy századdal jobb a ladásnak a reakcióideje, mindkettőnek kb. 6 tized másodperc, ami még amatőrök között is közepes. A Nissan elleni futamban pedig csúnyán berajtolt. A telemetrián szerepelnek a részletes adatok, a célba éréskor megmutatnak minden lényeges infót. Csak le kellett volna állítani a videót és elolvasni. Az egész videón a Nissanos produkálta a legjobb, még érvényes reakcióidőt.

szpsz 2012.06.30. 17:30:57

Egy éles kanyarba vagy egy vészfékezésbe azért én továbbra is inkább a Porschéval mennék bele...

Csak Norris 2012.06.30. 17:53:52

@"streetfighter": Az lada hang volt. Nem lehet összetéveszteni semmivel.

walter sobchak 2012.06.30. 18:49:09

Hatalmas respect a Ladás gyereknek, hogy meg bírta állni az undorító kituningolást... csak az van megcsinálva a Zsigán, ami feltétlenül szükséges! Hogy mennyire nincs kultúrája idehaza a sleepereknek az valami hihetetlen... legyen fűrészelt ültetés, meg pirosra festett fékdobok, dupla kályhacső az 55 lovas puntón aztán jóvan! Szánalom... Ha lenne pénzem rá, én éppen a tuningolás fordítottját csinálnám: vennék teljesen hétköznapi autót mondjuk egy swiftet és bele mondjuk az új Swift sport motorja tuninggal aztán alázni! De a legnagyobb álmom egy amerikai rendőrségi Ford Crown Victoria kompresszoros motorral... nem lenne drágább állítom idehozva se egy E-mercinél. Itt egy videó egy ilyenről:
www.youtube.com/watch?v=QAWuHvVCI6g

Pierr Kardán 2012.06.30. 18:55:31

Csak félve jegyzem meg, hogy a LADA 15 másodperc fölött teljesítette a negyedmérföldet. Ez az idő pedig abszolút nem egy jó idő, az első videón nem a LADA ment jól, hanem a Porsche vezetője tolt el valamit.

Camping Bike Tiptronic Supercharger 2012.06.30. 19:01:40

@walter sobchak: Nekem is a nagy álmaim közé tartozik egy jelentéktelen teljesítményt "villantó" kasztniba egy brutál motor.Természetesen külső utalások nélkül.Ha már 500 lovas lenne,akkor sem lenne rajta minden szar kacat. :)

JRM Racing Team 2012.06.30. 19:11:24

Menő ez a Lada tényleg, elég jól megy - csoda motor lehet benne. De a GT-R más mezőny, 5 gyári, utcai autót nem tudnék felhozni, ami partiban lenne vele gyorsulásban, 0-100-ba és negyed mérföldön ... Kegyetlenül eltalálták ezt a kocsit, végsebességre van jobb nála bőven, de gyorsulásban semmilyen más kocsit nem választanék helyette!! Japan Power!!

walter sobchak 2012.06.30. 19:40:38

@JRM Racing Team: Azzal szerintem is hülyeség volt összetenni. A Nissan 10 másodpercet ver rá, szinte komikous, hogy beér a GT-R vársz-vársz aztán nagy "szégyenben" a Lada, olyan, mintha egy tuning nélkülivel versenyzett volna. De a Porschét azért megszorongatja.

Fefi 2012.06.30. 21:49:37

Azért egy 993 Cabrio-t (270 lóval) Carrera RS néven eladni.... :D:D:D:D:D
Szép munka..... kár hogy nem GT2-t "faragtak" belőle rögtön....

A LADA-ért "big respect". Szépnek néz ki, megy is, biztos van benne munka, nem is kevés.

De azért attól nem ájulok el, hogy egy átépített, húzott, gyorsulásra áttételezett szekér elver egy gyári autót 1/4 mérföldön.
Ennyi munkával az lenne a csúnya ha nem így lenne......

vasgyuszi 2012.06.30. 23:34:03

@skyrangr: "merthogy a Nissanos igen csúnyán beragad a Zsigához képest :)"
Ja, aztán 3-4 bólyányi táv alatt állva hagyja a zsigát.

Nem látok ebben a párosításban semmi különlegeset, szerencsétlen zsiga abszolút esélytelen. Most akkor mi is volt itt az unikum? Jaaa, most nézem, hogy KI is írta ezt a szösszenetet a Belsoségre... akkor nincsen több mondanivalóm ;)

skyrangr 2012.06.30. 23:47:56

@vasgyuszi: najó, de azért nem egy nagyságrendi különbség számát tekintve a két kocsi között :D
240Ló vs 1000Ló... azért nem mindegy ;)

vernarancs 2012.07.01. 02:26:35

A porschet tenyleg megveri az elso par masodperceben, gondolom a sulykulonbseg miatt. A nissant viszont csak azert mert csunyan kiugrott. De azert nem rossz egy fakockatol ez sem. Nekem is volt zsigam es 1-esben tenyleg jol huzott.

svájcinéger 2012.07.01. 02:29:24

@walter sobchak: A grand Victoria onmagaban is egy tetszetos auto , legalabbis szamomra. 2- 3000 dolcsiert mar lehet egesz jokat kapni. Igaz nem keves kilkometerrel de jol mennek.A videon latott Vicktoria nagyon izmos, habar az eredeti felnikkel jobban mutat. Ez is a resze annak maiert ez az auto pont az egszerusege es a kiallasa miatt bejon nekem.
Persze erre a muatatvanyra valoszinu az eredeti felnik de a gumik biztos nem sokaig birtak volna. De azert jo.

Dan20VT 2012.07.01. 03:38:54

@w a s d: 15,4-5 körül tudnak az 1.6 vti-k, én a vw golf 2-mel(1.8 20vt) 14,4et tudok, max 190 lóerős, velem együtt 1100 kg. szal a lada nincs 240 le közel sem sztem...

Dan20VT 2012.07.01. 03:45:35

@red87: ha egy sima utcai swift ennyit tudna sokan olyannal rohangálnának...

ata2k6 2012.07.01. 06:35:31

Nem kell sleeper... :)
Adott egy Golf2 Gti 8V. Meg volt az eleje törve és motorhibás volt, úgy vettem. Belement a 16-os KR,sima vékony lökhárítót tettem rá, elől és hátul is, kipuff eredeti, kicsit karcos pattogzó fényezés és rozsdás kerékívek... Na ezzel lehet marhulni - megyek az úton 90-el,előttem kamion, utolér a céges Passat, záróvonal, persze rámvillog - hova a rákba menjek - előzzön záróvonalon akinek két anyja van v két hajtásija..
Véget ér a záróvonal, kijelzek egy pici gázfröccs h nehogy mégis ő előzzön (nálam nincs turbólyuk :) )kielőzöm a kamiont, robogok 100-al, utolér a passat, kijelez nyomatékból 5-ben büszke előzésre készül, én vissza 3-ba, pirosig, 4 pirosig, 5- laza gáz, a passat ott maradt egyedül, magányosan a bal sávon, töprengve hogy akkor most mivan.... miközbe kicsi ponttá zsugorodik a bal tükörben

zeddez 2012.07.01. 09:14:25

15.5-s időt ~125LE/tonna-s hóóóttszéria autók mennek

szóval ez a jaguli nem 240LE, hanem kb 120

red87 2012.07.01. 12:01:50

@Dan20VT: Igen, már látom a hibát a megfogalmazásomban, túlcsordult benne az irónia :D Sajnos a gyári távolról sem ilyen, de járkálni elég :)

Dan20VT 2012.07.01. 14:49:30

@Rocko-: Agu hengerfej (150le) (AUQ fúzőtt blokkal 180le) 180 lovas turboja (k03s), golf 2-ben.Nem tudom hány lóerő, 14,4es idő alapján gondolom 190-200le

Vadista Szandál 2012.07.03. 21:37:11

@zeddez:
120 lovas ladának gps 180 a vége nem 200...

200-hoz kb. 150 ló kell lada kasztniba.
süti beállítások módosítása