Heti merítés

  2012. június 17. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merites

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Megláttam Őt!

53507

Egy remekbe szabott anyagi összeomlás okán akkoriban egy Golf 1.6 D típusú rémálom kiegyensúlyozatlan tulajdonosa voltam.

A kis méregzsák

25989

Ez az aminek lelke van...
Ez az amiről nem tudja szinte senki, hogy mi...
Ez az ami hangjával felveri a környéket...
és ez az ami 10 litert kajál városba.

Az olasz kapcsolat

23605

Rossz: Giorgio bement a raktárba,körülnézett és levette a polcról a Bosch Motronic befecskendezőjét, odasétált az Alfetta motorházához és azt mondta: "Si, ez jó lesz a duplakarbik helyett!"
Nos, nem lett jó.

Piszokul elfogult lesz

33377

Tudni kell, hogy aki ilyet akar, nem nagyon válogathat, jó ha évente egy eladó ilyen van az országban.

Hol a csillag?

24465

Nagyon jól mutatott a küszöbön a POWERED BY MERCEDES BENZ felirat. Ez aztán mindenkit a teljes értetlenségbe taszított.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr264593278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T54-44 2012.06.17. 11:04:08

Én csak azt nem értem, hogy miért ócsárolják ilyen autó tulajdonosai a suzukisokat, fábiásokat. Mintha valami belső kényszerük lenne, h bizonygassák a világnak, hogy igenis racionálisan és jól döntöttek amikor szerethető, de értelmetlen autót vettek. Van aki nem autóbuzi, és leszarja h milyen autóban ül, csak közlekedni akar. Miért nem lehet ezt elfogadni? Nem mindenki autóbuzi és kész

Brevis 2012.06.17. 11:27:20

@T54-44: De aki csak közlekedési tárgynak használja az autóját, azt nem is nagyon érdekli, hogy más márkájú autós lenézi az ő választását, egyfajta önigazolásként fikázva másokat.

offroad 2012.06.17. 11:52:27

@T54-44: rádásul sokan mégis istenítik fábiájukat, swiftjüket..hangos kipufogót raknak rá a teszkóbol..krómcsíkot stb..
nekem sincs különleges autóm, de nem is csinálok ilyeneket..és megértem ha valaki egy GTV-ből esetleg máshogy látja az átlag autóst..:) kéne

(---Flúgos Buszos---) 2012.06.17. 11:59:50

@T54-44: Ő autóbuzi,te meg csak simán irigy,mert ilyenen fennakadsz.
Nekem is Asztmám van a G szériából,és leszarom,ha ezt mondják,mert én csak neveteke,mikor ő abból az üzemanyagból megy 100 km-t,én meg 200 km-t.

Én csak egyedül a suzukit tartom semmire,mert annál még egy Lada is kényelmesebb. Arról nem is beszélve,amit a híradások mutatnak egy suzukis balesetről,ahol nem is ő a hibás. Leszarom,hogy jó a motor egy 1,3-as Idegesben,de én a kocsiban ülök,nem a motorban.

Jól emlékszem,még a régi Totalcar műsorban volt az Ignisnél,hogy az Ignis feliratnál kézzel nyomkodták be a csomagtérajtót,mert annyira vékony volt,mint a lakótelepi tárolóajtónk közepe,ki-be huppogott.

vmaast 2012.06.17. 12:12:15

@T54-44: Mit nem értesz rajta? Százalékosan pont ugyanannyi autóbuzi ócsárolja a guruló dobozokat, mint viszont. Az hogy valaki hülye, nem a márkától függ.

Más kérdés, hogy offroad jól mondja. Amikor VALÓBAN kizárólag A és B pont közti távolság nehézkes leküzdésére tervezett kismértékben bonyolult, és nagymértékben ingerszegény műszaki termékek tulajdonosai úgy gondolják hogy a modern ipar legcizelláltabb technológiai gyöngyszemében ülnek, és ezt a viselkedésükkel, valamint a megjelenésükkel alá is támasztják, na az valóban szánalmas dolog, pláne ha ezt egy olyan autó mellett állva/gyorsulva teszik, ami TÉNYLEG az ;-)

Invinoveritas 2012.06.17. 12:22:52

A GTV tulaj sztorija hatalmas és a slusszpoén a végén nagyot üt:) Én az ő helyében egyértelműen a hosszúhajútól váltam volna meg, nem az Alfától. Egy belevaló csaj nem ugat bele abba, hogy milyen verdád van és elnézi az autóbuzériát, ha szeret. Az Ájudistól meg télleg nem szép, hogy leszól másokat. A régi Stift olyan, amilyen, nekem nem gyere be, de néha irigykedek, amikor hallom, mennyit költenek karbantartásra. A Fabia meg egész jó kicsikocsi lenne, csak kurvára spórolósra vette a mutatványt a germánja. (BAKELIT! kinyomócsapágy, lófüle stabpálcák, 50.000-nél cserés vezérműlánc, lengőkarszilentek) Offroad barátomnak meg igazat kell adnom, én is másként látom 1.8 tonnával és 330 Nm-rel a seggem alatt:) Peace!

Invinoveritas 2012.06.17. 12:31:23

@vmaast: Megdobbant a sportszíved! Ahogy mondod. Vicces, amikor pl. hegyre felfelé próbálnak letolni az útról, csak éppen elfogy a kraft féltávon. Legaranyosabbak a Fittipaldi apukák az 1.4-1.6 családi egyterűjükkel, amikor az élete árán is rádelőz, mer' mén az.

stofilol 2012.06.17. 12:36:50

nem monojet, hanem L-jetronic az alfán.

Andrew460T 2012.06.17. 13:10:03

Mondjuk ez az autóbuzi vs nem autóbuzi harc eléggé kétoldalú dolog. Azért itt van adok-kapok rendesen. Az egyik lenézi a másikat, hogy hogyan bír beleülni egy faék egyszerűségű, jellemtelen autóba, a másik meg ócsárolja a saját verdájánál szebb, kényelmesebb, egyedibb verdát, ami mondjuk kissé szervízigényesebb, többet eszik stb-stb...
Szóval ez ilyen soha el nem múló küzdelem szerintem...

Én az első táborba tartozom, imádom a kocsim, szeretem hogy nincs belőle minden utcába 3db, viszont nem fikázom a másikat, meg én sem sértődök meg, ha valaki régi sz*rnak tekinti... Engem az a gondolat nyugtat, hogy nekem tetszik, a többiek meg magasról le vannak tojva!:)

novothauto · http://novothauto.hu 2012.06.17. 13:13:25

A GTV tulajjal tökéletesen egyetértek. Csoda az az autó.
2.5 V6 talán még egy kicsit jobb, ha lehet fokozni.
Motor elöl, váltó hátul, legjobb súlyelosztás.

vmaast 2012.06.17. 13:52:33

@Andrew460T: Nem teljesen értek veled egyet. A puszta lenézés nagyon ritka dolog a benzinvérűek közt. Ők alapból szeretik az autókat. Sosem a faék egyszerűség az irritáló, hiszen ki ne bolondulna pl. egy 500-as Fiat-ért... A homlokráncolás leginkább akkor indul be, amikor a bármilyen okból ( pénz, bátorság, hozzáértés, stb hiánya) a "faékben" ülő egyed nem tudja pozicionálni magát.

V-johny 2012.06.17. 14:12:58

@(---Flúgos Buszos---):
"Én csak egyedül a suzukit tartom semmire,..."
Szerintem pedig általánosítani kár. A G Astra jó masina, de egy Splash, Swift II, Sx4-el való összevetés tekintetében sehol sincs, sem műszaki tartalomban, sem biztonsági tényezőkben. (Ha csak Ncap csillagokat nézel, ezek a modellek már az újabb elvárások szerint 4 vagy több csillagosak, kevesebbet fogyasztanak, fenntartani nem drágább, viszont jobban mennek.)
Szerintem ezért kár csak úgy belekiabálni a nagyvilágba, hogy a SUZUKI-k vackok... Ezt elégedett Opelesként és fanatikus Astrásként merem kijelenteni.

Andrew460T 2012.06.17. 14:31:00

@vmaast:

Értem amit mondasz, de én sajnos ismerek jó pár ilyen beállítottságú embert, akik valamilyen "különlegesebb" autóban ülve azt hiszik, hogy akinek csak Swiftje, Astraja, Puntoja van azt le kell nézni... De fordítva is igaz. Persze a többség bizonyára nem ilyen, de azért sajnos akadnak szép számmal bunkók is...:/

Nancsi 2012.06.17. 14:54:58

Rejtő is megmondta: tiszteljük barátaink elmebaját. Ezt meg én mondom: az elmebetegség nem tripper, hogy titkoljuk. Legyünk rá büszkék, ha hülyék vagyunk, és egy reménytelen bontószökevénybe öntjük bele a világ körüli nyaralás költségét, hogy el tudjunk vele utána menni a szomszéd faluba, ahol ismét szétesik.

Invinoveritas 2012.06.17. 15:15:12

Mi kerekedett itt ki:) Ezek szerint nem csak én látom úgy, hogy a kedves autófelhasználók között lehetnek jelentős eltérések. A különleges, nagymotoros etc. kocsik tulajai másképpen közlekednek, mint a népnemzeti átlag. Sosem a pl. Ferrari/Jaguar/W108-as Merci akar belédmenni, hanem jellemzően az ezeréves rozsdaboglyát hajtó polgártárs tér át a szembesávba, húzza rád a kormány. Miért? Mert szarik bele. Öszetöri, na és? A bontóból egy zacskó ropi áráért vesz majd egy fél autót, vagy kéccázé' egy épet. Ja, hogy éppen egy ipartörténeti ikont zúz le, az nem érdekes (há' ez még régebbi, mint az enyém). De akinek régi GTV-je van, az városban tuti előzékenyen, figyelmesen vezet, mert tudja, hogy nem terem minden sarkon pl. vízhűtő. Jártam úgy, hogy a fos, ami belém jött, annyi guruló forintot képviselt, mint egy fényszóróm, amit lezúzott... Ja, biztosítás és műszaki persze nem volt rajta, a sofőr meg nem volt azonos a tulajjal:( De ez biztosan ritka eset;)

(---Flúgos Buszos---) 2012.06.17. 15:23:43

@V-johny: Nekem pont az a lényeg,hogy nincs benne olyan műszaki tartalom,amitől tönkre tudna menni.

Mondom,elég látnom a TV-ben a suzukironcsokat,hogy néznek ki.
Arról nem is beszélve,hogy egy suzukit a kis emberekre tervezték,mert hogy a 195 centi magasságommal nem tudok normálisan ülni benne,az is tuti.

vmaast 2012.06.17. 15:27:39

@Invinoveritas: :DD Pontosan így jártam, a 13 évig törésmentes autómmal, csak annyi volt még a hab a tortán, hogy a biztosítása sem volt befizetve annak a fosnak :DD

Prérifarkasz 2012.06.17. 15:55:38

@Andrew460T: A legtöbbünk szerintem normális, bármely márkát is birtokolja... Érdekes azonban, hogy tegnap is meg úgy általában, nem egy BMW vagy egyéb lóerőszörnyetegek próbáltak lenyomni az útról, hanem Suzukik, bő 500 km alatt 3x is... ;)
Ilyenkor mindig elgondolkodom, hogy miért.... Nekem biztos halálfélelmem lenne abban a "papírdobozban", ha 160-nal zúznám...

TurboRudi 2012.06.17. 16:54:38

az alfásokat meg tudom érteni. nekem is az van. hogy miért pont azt vettem meg, sose derül ki... nem a fordot, meg nem a nissant, az alfát. szerelem volt első látásra. ilyesmi kéne nőben: szép, temperamentumos és hihetetlenül megbízható. semmivel nem költök többet szervizre, mint amennyit egy ennyi idős japánra kéne költeni. voltak évek, hogy az olajcserén kívül nem kellett szervizbe vinnem. habár még megvan, már én is megírtam a véleményem róla. 5 év alatt semmi különös. csak megy, megy és megy. sose hagy ott sehol.

Rocko- 2012.06.17. 17:53:42

@Prérifarkasz: @Andrew460T: nagyon egyszerű: mert nem az autó akar reprezentálni, nem az autó fusztrált, hanem a benne ülő ember.
az meg nem lesz más azzal hogy más kocsiba kerül.
a bunkó az BMW-ben, Suuzkiban is bunkó. ennyi.

Rocko- 2012.06.17. 17:55:52

"Ez az aminek lelke van..."
akkor vidd pszcihiáterhez.

V-johny 2012.06.17. 20:04:03

@(---Flúgos Buszos---):
Nem igazán tudom, hogy most a Suzuki családon belül mire is gondolsz ismét, ezért próbáltam arra utalni előzőleg, hogy az általánosításnak a Suzuki márkára nézve sincs értelme. A régebbi Swift (I.) motorok egyszerűek mint az Opel 8 szelepesei (nz motorok), és tartósak is. Azonban a 16 szelepes Ecotec motorok is tudnak épp elég problémát összehozni (nem jövök az okosságokkal, mint írtam Astra fan vagyok, Astra klub tag, épp eleget tudok az Astra családról).
A Suzuki motorok a kedvező fogyasztáson felül a tartósságban nagyon jók, annyira nem igényes konstrukciók, hogy a gatyája rámenjen az embernek egy-egy hibára, nem is feltétlen bonyolultabb egy hibát beazonosítani. Mint minden autó, ezek is fogynak használat közben, de nem jobban mint a kategóriatársak, az alkatrészek árai valahol az Opel alkatrészárait hozza.
Ha a G Astra-ba kényelmesen elférsz, akkor egy Sx4-be, Vitaraba simán elférnél szintén megfelelő kényelemben.

FEKI 2012.06.17. 22:45:35

Érdekes eset történt velem a minap:
M1 autópálya elején Győr felé az M0 után van egy kis emelkedő. Tempomattal és megengedett max sebességgel hajtok fel az emelkedőn. (fix trafi is már erre néz hónapok óta, pedig a szembe sáv csak 100-as) ignis-es "kolléga" toporog mögöttem sietnékje vagyon. Kiállok előle gondoltam mosolyogj paraszt a trafira. MOL kút után elhatároztam, hogy utána megyek, kicsit sarkára lépek (TUDOM bunkó dolog volt) már 160-at elkerülte a mutató, de nem húzódott le, mikor látom, hogy egy 4-5 éves forma gyerek áll a két ülés között. Nem hogy gyerekülés, öv, stb. Hanem "ÁLL" a két ülés között. Válla egy vonalban az ostoba szüleiével. Elképzelni se tudom mi történne a gyerekkel 160-nál.
Persze azonnal visszaálltam. Nehogy rajtam száradjon élete. De Győrig figyeltem a kutakat, hogy látom-e őket mert megálltam volna "beszélgetni kicsit".
Tudom kicsit OFF volt a téma, de mélyen érintett.
Sőt engem végleg leszoktatott a suzukik, astrák, fábiák, stb tanításáról...

Krisi 2012.06.17. 23:39:43

hát igen, transaxle Alfát birtokolni kurva jó érzés :)

Biscione · http://axl-zizzenetek.blogspot.com/ 2012.06.18. 07:21:46

A GTV az enyém volt, én írtam az ítéletet, de még '97-ben. Talán így könnyebben elhelyezhető. Sosem fikáztam más autókat és tényleg baromira vigyáztam rá. A lányom azóta kinőtte a gyerekülést (18 éves) de Alfa őrült lett ő is:D

Invinoveritas 2012.06.18. 08:27:00

@vmaast: Az fasza, ismerős helyzet. Én egy újkorától a családi cégben lévő kikímélt Hiace-t gyűrtem meg (alkalmazott sose vezethette). A kiccsávó azzal indított a durr után, hogy az apja rendőr - szép mi? Majdnem nagyon meg lett verve ott helyben. Remélem te nem egy szerelemautóban ültél a puffkor...

Plumper 2012.06.18. 11:11:38

@Invinoveritas: az nem belénk jönni akar, hanem letol az útról. belső sáv, 150-nel a városban. azazhogy csak próbál, mert engem az ilyen bunkó, agresszív, pöffeszkedő viselkedés nem szokott meghatni. megyek, ahogy szabályos és dinamikus.

DeezL 2012.06.18. 11:57:38

Jó hogy jó transaxle,igaz csak egyel volt szerencsém,de volt több alfám,most is van 2db is!Semmivel nem szarabbak mint a többi autó...minden autóra kell költeni,a bmw(ebből is volt egypár) sem fog magától olajat cserélni,sem vezérlést,ahogy a Toyota sem...
Suzuki téma,az Sx4 egy műanyag autó ha úgy vesszük,és minden japán kasztni a maga módján egy bimbiacél,de igazából a japánok a nagyobb autóikra figyelnek oda jobban pl. Honda Legend,Mazda 626stb.... az SX4 igazából Fiat kasztni,olaszban ezt FIat Sedicinek hívják,de nem rossz autók motorikusan ahogy a régi Swiftek sem,elnyűhetetlen kis autók városra kiválóak 1.3asok is eljárnak városban 6-7 literrel...
Opel: inkább hagyjuk....kb olyan kényelmes mintha kiülnék az úttestre...voltak Opeljeim de hagyjuk...1.6 diesel kadettben viszont a fogyasztását szerettem a tető volt az 5,5liter

Abban meg ne legyetek biztosak hogy az 1.4 1.6os autók kevesebbet esznek mint a nagyok....a nagy motorok jobban viszik a kasztnit,és nagyobb a nyomatékuk nem kell erőslködni stb... az 1.4es motor max kint eszik kevesebbet de városban kizárt,Fiamnak vettem másfél éve kb egy 1.68v 78le Tipot 10et evett...kint 6,2körül... volt akkoriban egy 75ös 2.0 TS alfám... kint evett szintén 6,2-6,5 körül bennt meg 10et....akkor melyik a jobb?

Perse értem én nyilván egy nagyobb autónak nagyobbak a szervízköltségei(alkatrészárakstb)

Szkotti 2012.06.18. 13:07:51

@DeezL: "SX4 igazából Fiat kasztni"
Maradjunk annyiban, hogy a Sedici igazából Suzuki kaszni.
Ezért gyártják Esztergomban, és nem egy Fiat gyárban...

DeezL 2012.06.18. 13:20:53

@Szkotti: Arról volt szó hogy behozzák ide a Sedicit is csak a FIat Magyarország nem vállalta a forgalmazását,akár csak az új Cromának,meg az Ideának sem...a Sedicit meg ugyanúgy Torinoban gyártják:) de nagyon mindegy nem lesz SX4esem,ez a veszély nem fenyeget!

"A Sedici a Fiat és a Suzuki közös gyermeke lett, bár az azonos technikai alapokra építkező gyártók különböző formatervet álmodtak autóiknak. A forma az Italdesign-Giugiaro stúdió munkáját dícséri, így ízig-vérig Fiat. Sokkal agresszívebb külsőt kapott, mint japán testvére és megtalálhatóak rajta a mai Fiatok jellegzetes elemei." by Italiaspeed..

Szkotti 2012.06.18. 14:50:28

@DeezL: Akkor ezesetben Torinóban IS gyártják, mert Esztergomban tuti ment még 2 éve (akkor jártam ott utoljára).

A beídézett szövegen meg jót röhögtem. A "különböző formaterv" kimerül a hűtőrácsban, meg a színskálában. Végülis tényleg különböző...
Kíváncsi lennék mi a Suzuki ide vonatkozó marketing sódere.

V-johny 2012.06.18. 15:43:32

@DeezL:
Az Sx4 műanyag autó?! Gondolom ez arra alapozod, hogy véleményed szerint a fiad Tipo-ja vagy a Te 75-ös Alfád biztonságosabbak... Az Sx4 2006-ban 4 csillagra vizsgázott az euroncap teszten. Ez azért nem rossz eredmény egy kisautótól (persze nem is olyan nagy szám, azóta már -szinte- minden kisautó hozza az 5 csillagot).

Schütii 2012.06.18. 16:43:38

@V-johny: Tudod mi az 5. csillag a törésteszten?! Az ESP. Tehát az SX4 4 csillagja nem magát a törés "biztonságosságát" jellemzi.

Andrew460T 2012.06.18. 16:48:12

@Rocko-:

Látom nem igazán esett le hogy kicsit másképp fogalmazva ugyanezt írtam le mint te...

Rocko- 2012.06.18. 16:51:00

@Andrew460T: csak megerősítettelek. :)

DeezL 2012.06.18. 17:30:11

@V-johny: nem a kasztnija,de ha figyelmesen elolvasod ezt írtam >>>hogy fiat kasztni az SX4 tudom hogy biztonságos...a belsejére írtam...még valami nincs már meg a 75ös se a Tipo...
csak tudod az a nem mindegy hogy anno jöttem Kaposváron a Jutai úton 65el kifordult elém egy akkor új Mondeo 2002ben...én egy 93as Lancia Themaval voltam,lassítani sem tudtam már,a Ford TK lett, a Themára kellett vennem egy indexburát,meg a meggyűrődött gépháztetőt vissza kellett hajtani..

És nem arra hoztam fel a volt Tipot hogy biztonság de az a Tipo is a maga kategóriájában biztonságosabb mint egy korabeli COlt pl..a Tipo kb 4-5 hónapig volt meg eladtuk mert ahhoz képest sokat evett... volt egy Nissan Cherrym is az is kb olyan volt mint a bimbiacél...és a Fiam első autója egy Swift volt 94es,az is műanyag autó...ezt követte a Tipo.de ahogy írtam nagyon jó volt motorikusan a Swift,nem csak a miénk!

DeezL 2012.06.18. 17:47:31

@Szkotti: a beidézett szöveget nem én írtam,ez valóban nevetséges de így van!Néztünk még asszonynak egyszer egy ilyent újonnan,de az 1.9 DDIS-t(JTD) de soknak tartottam érte a több mint 4 millás vételárat..sok más új autót is végignéztünk,de maradt a használt piac,és inkább hoztam neki akkor egy Seat Ibiza 1.9 TDi-t 110lovas változatot Németből ami ugyan kisebb valamivel mint az SX4 de a TDI motor már több alannyal is bizonyított nálam,5-5,5 liter közt Kaposváron lazán ellehet vele járni normálisan használva!

V-johny 2012.06.18. 20:58:36

@DeezL:
Hát erre a Mondeo-s történetre inkább nem szeretnék több okból sem reagálni... Gondolom gazdasági TK lett, az pedig mint tudjuk, nem a sérülés mértékétől hanem a helyreállítás költségétől függ az autó kárkori értékéhez viszonyítva.
Szerintem a 2000-es évektől nézve, minden autó egyre inkább "műanyag", ha a Te gondolatsorod alapján nézzük. Ez nem csak a kisautó szegmensre igaz, tehát nem csak egy Sx4-re, Swift II.-re jelenthető ki ennyi erővel (nézz meg egy Fabia II-est vagy pl egy Fiesta-t) , sőt egy Focus II-höz (céges autóm), az Sx4 (szüleim autója) nem is annyira műanyag, pedig semmiben nem egy kategória...

V-johny 2012.06.18. 21:08:20

@Schütii: Ez biztos? Mivel a töréstesztre mindig -legtöbbször- a legfelszereltebb modellt küldik. A GS felszereltségnél széria az ESP, gondolom azzal küldték töréstesztre is...

DeezL 2012.06.19. 00:06:28

@V-johny: mivel nem én voltam a hibás,ezért én nem foglalkoztam vele,nekem 3ezer Ft-os károm lett,nem tudom mit csináltak vele a későbbiekben...egyszer megcsúszott egy C Corsa nekem jött A6 audimnak...semmi károm nem lett,neki csak megrepedt a lököse meg ilyen apróságok,nem volt nagy tempó..oldja meg..kész én leszarom....

Igazad lehet,de se a Fiesta,se a Fabia,se a Focus vásárlása nem fenyeget...

ez a műanyag téma meg nem teljesen így van a 2000 utáni autókra...voltak 2000 utáni autóim,vannak is...Mindegyik Vw-m pl teljesen összerakott autó volt...VOlt B5ös Passatom 2000es évjáratú,volt utána egy Golf IV az is jó volt,ezt követte egy B6 passat,jött az A4 majd még egy A4 és a B7 Passat...bár a B7es Passat műszerfala már kicsit érdekes anyagból volt,én tuti nem adtam volna érte 8milliót újonnan...na meg a 2.0 PD TDi már nem éppen a legjobb darab...

zselapoh 2012.06.20. 09:09:12

@stofilol: Senki nem írt Monojetet hanem Motronicot. És ezen tényleg az volt, nem L Jet...

németsrác2 2012.06.30. 23:52:14

Nagyon érdekes hogy mennyire más itt (Németországban) és otthon a kocsitulajdonosok mentalitása. Ha otthon látok egy 5-ös BMW-t, nagymercit vagy egyéb 'luxuskocsit', akkor az ablakon bepillantva a gazdag apuci 20 éves hülyegyerekét látom, illetve a régi swiftekbe, corsákba benézve nagyrészben lakótelepi lökötteket látok.
Itt németben ha benézel egy drágább autóba - és hidd el KICSIT többet látni mint otthon (München) - akkor azt szinte biztos hogy egy 50 év körüli úr vezeti aki egy biztonságos autót akar magának. Habár az autók átlagéletkora jóval fiatalabb mint otthon, itt is látni 10-15 éves autókat, azokat nagyrészt azok veszik akik nem akarnak 600-1000 eurós javításokat kifizetni. Érdekes hogy itt nem nézik le egyáltalán azt akinek kisebb/gyengébb a kocsija. Persze ez lehet azért van mert ha nagyon akarja ő is vehet egy ötös BMW-t de minek? Heti 2x elmenni bevásárolni tökéletes a négyes golf is minek venne drágábbat. Pedig itt aztán minden autó lényegesen olcsóbb mint otthon és valós (nem ritkán 400-600.000 km) futásteljesítménnyel. Otthon tessék keresni 300.000-nél többet futott 10 éves dízelt. Szinte nincs is! Ennyit a magyar autós mentalitásról.
Még annyit hogy itt kötelező a gyalogost átengedni a zebrán, de érdekes módon sohase dudál senki csak megvárja azt a borzalmas 10 másodpercet mire átér. A másik a követési távolság, amennyiben az autobahnon 'rámész' valakire azt a rend őre 400 euróval jutalmazza.
Erről jut eszembe, anno olvastam itt egy cikket hogy egy autóst az idegesített hogy a piros lámpánál világított az előtte álló féklámpája és hogy miért nem rakta az előtte álló automata váltós az autóját üresbe. Else hittem hogy van ilyet. Idegesít a féklámpája?! Nézem, nem április 1-je a cikk keltezése, ezek szerint ez komoly?! Komolyan vannak ekkora idióták? Vajon hogy kezelheti a komolyabb problémákat ha ez okoz neki fejfájást? Egyébként jogsin azonnal buktatnak ha nem rakod üresbe és nem taposod a féket tehát az egész dolgot nem értem. Sziasztok
süti beállítások módosítása