Heti merítés

  2012. május 20. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merites

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Donát, a Vaskacsa

28518

Annyira egyszerű, hogy nem sok minden mehet rajta tönkre. Sokan megnézik, mert ritkább mint a kacsa.

Álló helyzetben is rohanni látszik!

45427

Annak idején a 90´-es években a haverokkal friss jogsival arról álmodoztunk, hogy tíz éven belül milyen sportkocsink lesz. Eltelt tíz év, elértük a harmincat és persze egyikünknek sem lett sportkocsija.

Ronda volt, de emléknek szép

Boldogan vittem haza. Néhány nap múlva kiderült, hogy azért folyik az olaj a motor illesztésein, mert azzal a kartergázzal, ami benne volt, a füstgépet lehetne szimulálni egy Omega-koncerten.

Sose kop el

30913

Még nincs honosítva, egy aranykezű oszták tulajnak köszönhetően az egészet újra kell majd fényezni.

Zsebrája

57522

A forma alapján nem is gondoltam, hogy a Kadetthez bármi köze lett volna, csak évekkel később tudtam meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr574526917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NperA 2012.05.20. 10:40:41

Milyen szép a piros kupé, már-már légies forma!

Tommi 2012.05.20. 12:30:23

A Commodore kéne...

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.05.20. 12:54:52

A Calibra tanksapkafedelén az az... izé... na... veddmárleb+!

Kukacmaster 2012.05.20. 15:11:02

A Calibrát olvasva azért csíptyúning meg ami nagyon kell az belement. Nem menekülhet a típus...

Doubledeceker 2012.05.20. 15:34:14

MIért nem lehet a Common rail javítosdi hozzászólni lenne jó néhány építő kérédésem.

De komolyan, valaki????

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.20. 16:44:59

Szerintem a manta A,inkább az Asconaval.volt rokon.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.20. 17:02:48

totalcar.hu/tesztek/manta/2/#szoveg
Ami meglepett lehetett kapni 2,4 es Manta i400 at 275 lóerővel!!
Mármint B mantát.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.20. 17:04:59

Érdekes hogy a Calibra cw értéke ma is a legjobbak közt van.
Egy jó állapotú V6 ost elfogadnék:-)

Doubledeceker 2012.05.20. 18:57:52

@Gyurma73:

Ennél kicsit komolyabb kérdéseim lettek volna a diagnosztikával kapcsolatban.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.20. 19:14:28

Össze sem tudom számolni hány coupéja volt az Opelnek 70 es években.
GT,manta,rekord,kadett,commodore,monza.

Doubledeceker 2012.05.20. 19:18:02

@Gyurma73:

Annyira azért nem fontos, az ok okzattal maradzam le, illetve nincs benne a cikkben.

A cikk szerint, illetve a digram szerint is, ECU úgy vezérli ki a nagynyomású szívatyú vezérlőszelepeit, hogy a rail-ben nyomásemelkedés jöjjön létre. Viszont nincs benne, hogy az ECU, milyen szenzor adata alapján döntött így. A nyomásemelés előtt a rail nyomás esése sem látható.

Lehet, hogy a hiba megszünt, sőt a leírás szerint igen, de nem látni azt, hogy az ECU miért döntött így. A szenyeződésről nincs fogalma a kis bútának.

Na meg az érdekelt vola még, mi volt a szenyezőanyag maga.

Volt még egy két kevésbé fonto kérdésem, de azokat el is felejtettem, de azokért nyilván nem kár.

A CRDI technológiáról meg ennyit, egy nezinessel ilyen az első 2000km-ig nem fordulhat elő..... :D :D

Ja igen, kiváncsi lettem volna a javítás árára, de ez nyilván üzeleti titok.

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2012.05.20. 19:34:04

@Doubledeceker: biztos sokan csesztették, és elegük lett belőle.
a Commodore viszont gecijó, nagyon kéne! meg a Manta is.

montecavallo (törölt) 2012.05.20. 19:37:16

@Doubledeceker: Pedig leirta:
"Néhány élőadat elemzése és oszcilloszkópos mérés után a hozamszabályzó szelepet gyanúsítottam meg, mint hibaforrást."

Minden modern pumpabol ki lehet olvasni az aktualisan tovabbitott tuzeloanyagmennyiseget. Ha ezt az informaciot nem kapja meg a motormenedzsment, vagy nem plauzibilis ertekeket kap, veszuzemmodba kapcsolhat.

Kommentposzt meg gondolom a bunkozasok miatt nincs a cikkhez.

Doubledeceker 2012.05.20. 19:41:05

@montecavallo:

A hozamszabályzó szelep, nem bemenő adatot szolgáltat, ha jól tudom.

Én pedig nem bunkózni akartam. Illetve továbbra sem, nincs meg az okozat, mi alapján emelte az ECU a rail nyomást.

Ok, mondjuk most értem, a rail nyomás nem volt megfelelő a hozámszabályzó szelep által beszabályzott értéknek.

ok, értem már.

Viszont jó lenne tudni mekkora eltérést enged az ECU, mert pl. lehet kopásból adódó eltérés is, amit kissé durván kompenzál a cucc, amivel több kárt okoz.

Doubledeceker 2012.05.20. 19:42:53

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg:

MAntára rákerestem csak egy nagyon nagyon ótvar van a hahu-n úgy nz ki jővőre tudok házat venni, ha lesz ház előbb útóbb befigyel egy ilyen feújítandó rom is, aztán pár év útán örömautózás lesz hétvégénként.

Bár a házhoz sok minden kell még, kutya is pl., lehet végül sosme lesz pénzem örömautóra.... :(

vasgyuszi 2012.05.20. 19:46:32

@Gyurma73:Nekem is pont ez villant be!!! :) Négy év alatt, 87000 km alatt sem volt semmilyen gondom az 1.6 16v HDi Berlingoval. Rokon motor, ugyebár, de annyi a különbség, hogy (szerencsére) ritkán tankoltam bele Mao. területén. Meg amúgy alapból nem 'okosba' szoktam hajtóanyagot vételezni a szekérbe (anélkül, hogy gyanúsítanám a Fordos kollégát). Amikor meg sokat használtam városban, akkor idonként kapott valami tisztítólöttyöt a LiquiMoly-tól. Ennyi. Nincs itt gond ;)
A kétéves C8-cal is eddig csak akkor jelzett be (kétszer) a központi agy, amikor 2-3 ezer km óta nem is mentem ki vele a városból, de annyira nem, hogy 100-is sem gyorsult fel és nem ment egyben 2-3 km-nél többet, anélkül, hogy egy lámpánál meg ne kellett volna állnom. Ilyet felhasználási profillal nem is csoda, hogy kiégetésre vágyott a részecskeszuro. Ilyenkor edzés után, éjszaka kimentem az egyik autópályára és nyugodt 100-120-as tempóban abszolváltam a tisztítási ciklust. Ez a gép is kap LM-löttyöt, tipikusan, amikor Mao.-ra megyünk, meg onnan jövünk ;)

Zsotto 2012.05.20. 20:07:11

A Calibrás a legjobb; ha a verda túlkormányzott lesz akkor gázelvét +pici fék. :D:D
Hát persze ha nem sikerült megpördülnie magától akkor segít neki...

montecavallo (törölt) 2012.05.20. 20:13:43

@Doubledeceker: Nem vagyok dizelguru, de biztos vagyok benne, hogy a dizelmotorok menedzsmentje felismeri, ha pl a railnyomas es a hozamszabalyzo szelep allasa nem olyan aranyban allnak egymassal, mint kellene (plauzibilitasvizsgalat). Ilyenkor johet a veszuzem.

A bunkozassal nem konkretan rad gondoltam, hanem altalanossagban ertettem.
Az ilyen gorenysegekre gondolok pl:
belsoseg.blog.hu/2011/02/26/kidobna_a_k_jetronicos_autojat_isten_orizz/fullcommentlist/1#c12737648

montecavallo (törölt) 2012.05.20. 20:20:53

@Doubledeceker: "Viszont jó lenne tudni mekkora eltérést enged az ECU"

Ezt nem fogja neked egyetlen gyarto sem elarulni.
Mint ahogy azt sem, hogy pl a tuningvedelem milyen ertekeket figyel.

"mert pl. lehet kopásból adódó eltérés is"

Ezzel nyilvan szamolnak. Pumpakban ha jol emlekszem uzemora-szamlalo is van.

Krisi 2012.05.20. 22:37:40

Calibrás ítélet egy gyöngyszem, imádom amikor írkálják hogy milyen autókat "büntettek" :D

A Commodore viszont nekem is nagy álmom, valaha gyártott egyik legszebb Opel

Rocko- 2012.05.20. 23:33:54

@Krisi: kéne közteres blog, hogy ők milyen autókat büntetgetnek. :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.21. 07:47:45

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: Gondolom nem akartak olyan kommenteket, hogy a Fiesta annyit sem ér, hogy felgyújtsák.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.21. 07:50:46

@Rocko-: Audi, X5-X6, meg fekete Merci nem lenne közte :D

ágica1 2012.05.21. 07:57:05

...és a citroen esernyős sebváltója?
Húúú, de menőőőő!

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2012.05.21. 09:24:00

@ColT: pedig én is hajtok egy ilyen motorral szerelt Fiestát, és király, közel 200ezer kilométerrel könnyen viszi a 130-at, pedig céges, és hajtva volt, mint állat.

szmoker (Homo Trollicus) 2012.05.21. 09:38:12

"Elkezdődött az ágyúgolyó futam. 160...180...195 és az ML elkezdett leszakadni. 205...215 meglepetésemre a GTC is( valószínüleg csak a gyengébbik a 170LE változat volt). Az enyémnek 237 körül állt be a mutatója. Meg voltam elégedve."

Anyám.... 2.,0 16V 150le, 237, ja, megafaszom, az.

Nekem meg az 1.4-es rönóm 322-nél szabályoz le, és Ferrarikat meg Porsékat alázok vele.
Megmértem, bizony.

dekás dezső 2012.05.21. 10:05:35

A Manta gyönyörű. Ez a forma szinte ordít valami finom kis hathengeres mociért...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.21. 10:19:09

@szmoker (Homo Trollicus): megy annyit,nem egyel mentem annyit,igaz óra szerint ,de minden kocsi óra szerint megy:-)
Nagyon jó a légellenálása,és könnyű.
www.youtube.com/watch?v=smnLV9jA0yY&feature=related

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.21. 10:30:05

@szmoker (Homo Trollicus):
Ugyanaz a motor kicsit rosszabb légellenállással.
www.youtube.com/watch?v=cl_ABiysLeg&feature=related
Az a jó a 16V s motorban ,hogy ha nem hajtod 6-7 literrel eljár.

(---Flúgos Buszos---) 2012.05.21. 11:56:27

@szmoker (Homo Trollicus): Én is mentem egy 415-ös Ikarussal 120-at a belvárosban. Persze,csak óra szerint. Csodálkoztam is,hogy mindenki ennyivel jár már a városban. :)))

(---Flúgos Buszos---) 2012.05.21. 12:41:49

Fiatos srácnak. Nyugi,nem csak a te kocsidnak van ekkora kartergáza.

Némely régi Rába D-10-es motor is a városban több füstöt ereget el ott,mint a kipufogón.

Agr3ssor 2012.05.21. 13:17:38

Megkockáztatom, hogy az ML meg a GTC azért maradt le, mert nem szándékoztak 200 fölött autókázni...

Ha én 170-el akarok a Horvát tengerpartig menni, majd kijön elém egy Calibra, nem fogok 230-ig gyorsítani utána... Örülök, hogy eltakarodik előlem valahova... Hogy előre-hátra-oldalra, az nekem teljesen mindegy...
Van egy olyan érzésem, hogy nem a Calibra-val akar mindenki versenyezni, hanem pont fordítva...

Amúgy a tanksapkán levő racsing matrica pontosan megmutatja miért is utálom teljes szívemből, ezt az amúgy remekautót... A bélyeg miatt, amit a használói rányomtak...

PiszkosFreddy 2012.05.21. 20:27:16

@Gyurma73: Sztem is Ascona rokon az A Manta.
Köllene,meg egy DS 21-es is.

Bambulka 2012.05.21. 21:35:20

Ha szükséged van két gyári ködlámpára az Opelhez, nekem van (anno volt egy 73-as D Rekordom).
süti beállítások módosítása