Kaliforniában is tudnak rólunk

  2012. április 30. - streetsta Címkék: modell kalifornia rcx

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Mégfilléresebb Koszradírok
2015-07-28 17:27:27

A Mágikus Koszradír hihetetlenül sok ember fantáziáját megmozgatta, már-már mikroszálas törlőkendői

Kreatív traffipaxolás
2015-07-21 20:26:01

Én értem, hogy szükség van sebesség ellenőrzésre, ha nem lennének traffipaxok, elkanászodnánk mindannyian.

Nesztek, rakenroll!
2015-07-08 18:16:52

A nyárnak még csak az első felénél járunk, de úgy tűnik, ennél jobb buli már nem lesz. Félre ne értse

Megbűnhődtem
2015-06-29 17:25:09

Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy

Sajnos nekünk (Rézmányi meg én) kimarad az idei OT-expo. Nem láthatjuk a legendás Ladákat, esélyünk sincs ott lenni a velodromon. Ez fáj, mert irtózatosan jó események, minden percét élvezni szoktam. Helyette marad a meló, húzzuk az igát. Nekünk most rossz.teaser #8

Annyira rossz, hogy nagyon. Csütörtökön egy laza 19 órás utazást követően megérkeztünk Long Beachre, hogy a hétvégi RCX modellvásáron megmutassuk a nagyközönségnek a Dension-féle, iPhone/okostelefon által vezérelhető távirányító rendszert, a WiRC-et.

Szombaton már ezerrel dübörgött a show, dragsterek, short course truckok, sprint carok és eszetlenül szénné pimpelt autók adták a körítést (meg persze csajok) a bődületes mennyiségű távirányítású modellhez. Mindenféle egyéb eseménnyel is szolgáltak a szervezők, helyi hírességeket lehetett fotózni valahol, tombola, bemutatók, próbapályák várták a látogatókat.

Nem mondanám eseménytelennek a napot, teljesen berekedtem, annyit téptem a számat, mert aki csak meglátta, mink van, mindent tudni akart. Délután kicsit csillapodott a tömeg toszulása, mikor Balázs megbökött: Mad Mike! Mivel tudtam, hogy itt lesz az eseményen a Pimp My Ride-ból ismert szerelő srác, azonnal tudtam, kit keressek a sok nézelődő közt. Balázs persze azonnal előrántotta a fényképezőgépet, és csípőből tüzelt. Ahogy észrevette ezt a neves elektronika-buherátor, odajött hozzánk.mad mike #3

Balázs szabadkozott, hogy bocs, de ezt muszáj volt, azonban emberünk nem az a fajta, akit zavar, ha fotózzák. Viszont hangos hellóval köszönt, kezet nyújtott, majd megjegyezte: Hey guys, hallottam rólatok!

Ennél a pontnál azt hiszem sikerült olyan bután néznem, mint még soha. Oké, értem én, hogy ez nem egy Nürnberg méretű kiállítás, de az azért túlzásnak tűnik, hogy valaki külön kiemelte volna neki, hogy öreg, vannak itt ezek a srácok, és milyen klassz elektronikájuk van. Gyanakodtam, hogy ez valami szívatás lesz. Vissza is kérdeztem, hogy mégis, mikor? Gondolkodás nélkül rávágta, hogy olyan tíz-tizenöt éve. Na, jó, ez tényleg húzni akar minket. Aztán mit hallottál? –Hát hogy ilyen innovatív, újító cég vagytok.teaser #6

Na, itt már leesett, hogy egyáltalán nem bohóckodik, csak nekem jött le lassan, hogy mikor meglátta a Dension logót, ő a korai, tényleg innovatív megoldások miatt híressé vált cégre gondolt, nem a mostani megjelenésünktre. Ez azért nagy dolog, akárki akármit mond. Természetesen megmutogattam, mit is tud a WiRC, hadd lássa csak, az innovatív szellem nem veszett ki a magyarokból, újabb világújdonságot tettünk le az asztalra.

Jópofiztunk még egy kicsit, aztán mindenki ment a dolgára. Igaz, hogy a kiállítás vasárnap bezár, viszont mi még itt leszünk Kaliforniában egy hétig. És azt megígérhetem, nem fogunk üres kézzel/memóriakártyával hazameni.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr394480016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lowtyo 2012.04.30. 07:17:46

ilyen celebekkel találkoztok és nincs nálad egy csomag negró, hogy megkínáld?

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.04.30. 07:34:41

@Lowtyo: Eredetileg egy Pákó nótával készültem, de be voltam rekedve nagyon, a minőségre meg adni kell.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.04.30. 07:43:19

@streetsta: Na, a Pákó azért jó, mert ha esetleg elkérte volna a dal szövegét, azt sebtiben angol villentyűzeten is hibátlanul be lehetett volna pötyögni.

tlacka 2012.04.30. 07:53:15

Ezek a Pimp my ride-osok nem az mtv-s gányoló brigád?

Vajmaci 2012.04.30. 08:01:47

@tlacka: Deazok.....
Szeretnék én olyan gányolt "szemetet", mint amit ezek a srácok összedobnak!:)

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2012.04.30. 08:30:29

"Délután kicsit csillapodott a tömeg toszulása" annyira, hogy az említett illetőn kívül gyakorlatilag három embert látni a képen az egész csarnokban (:

Leadfoot 2012.04.30. 09:10:18

@streetsta: "be voltam rekedve nagyon"

Na, tessék, duplán jól jött volna a Negro. :-D

Der Milan 2012.04.30. 09:40:22

@Vajmaci: Ami a Pimp my Ride-ban megy az tényleg arról szól, hogy szemétből még nagyobb szemetet építenek. Kivétel nélkül mind demó autó volt, amit a hétköznapokban nem tudsz használni, 10-ből 9 pedig az okádék fast & furious stílusban. Ráadásul a karosszériamunkákat nem is ezek a sztármajmok végzik, hanem nagy ritkán el lehet kapni egy ferdeszeműt flex-szel a kezében... Nem mondom, tudnak ha akarnak, a Pimp my Ride elején lévő bármelyik gépet elfogadnám én is, azok ízlésesek.

T4KK 2012.04.30. 09:44:37

Lehet azt hitték Jamie Hyneman-el találkoztak a Mythbustersből:)

kicsidio 2012.04.30. 10:05:57

@T4KK: Feldobtad a reggelemet köszi!:)

Bálint 2012.04.30. 10:14:40

Az esetleg volt már, hogy: "Őszíntén gratulálok, és örülök a sikereiteknek!"

Rocko- 2012.04.30. 11:09:01

Tie-jal kellett volna menni, abszolút médiahekk! :)

@Lowtyo: :D

Rocko- 2012.04.30. 11:11:34

@Leadfoot: :)

@GYUSZI BACSl: négereket is számoltad? állítólag az újhazában is már emebrnek számoljá, nem rabszolgának.

Neurotoxin 2012.04.30. 12:19:50

Gratulálok! Mad Mike meg vénül. Rég volt már a Pimp my ride, ma is volt a fagyiskocsis ismétlés az MTV-n:D És mi a helyzet X-zibittel meg Fat Joe-val?:D

megint 2012.04.30. 12:58:03

Pimp my Ride arról szól, hogy egy lepukkadt autóból csinálnak egy felújított ízléstelen gagyit. Ettől függetlenül komoly marketingértékkel bír a műsor, ezért nem lenne rossz, ha használná a termékeiteket.

gabesz7004 2012.04.30. 13:12:15

@Lowtyo: Vigyázz, mert kapsz mindjárt egy nyolc posztos eltiltást! :)

esef 2012.04.30. 13:56:44

a piros sapkás csóka nem a Mythbusters-ből az egyik?

kenájkikit 2012.04.30. 14:34:39

szerintem kurvára nem hallott rólatok, mondjuk rólam még annyit sem:D

farönk 2012.04.30. 14:54:34

Megmondom kereken, csíptem a PmR-t. Aztán megismertem a Jajj de csúnya!-blogot. Onnantól már csak az eszement Mad Mike volt az érdekes a sorozatban. Lehet, azért is csusszant le odaát a széria, mert a fülükbe jutott Majka félparódiája a Coolon.

freddy_m · http://feri.szikla.hu 2012.04.30. 15:35:30

@esef: De a magyar sorozatból, Sípos Zoltán, azaz Steetsta.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.04.30. 16:25:10

Az igazán mókás az volt, amikor egy fekete kissrác, 5-6 éves forma, megállt a stand előtt, csillogó szemekkel, félénken, dadogva kérdezte a tévéből? És rajta kívül még a két nap alatt vagy hatan. És az a jópofa, hogy itt Kaliforniában tényleg bármikor összefuthatnánk velük,hiszen ők is idevalósiak.

Don Marcus Hibiscus 426-us Hemisficus Aggregatus 2012.04.30. 16:39:57

Szerintem meg kamu hír. :) Messziről jött ember azt mond,amit akar. Tudom,hogy tiltás lesz,megszoktam már...:)

T4KK 2012.04.30. 16:41:55

@streetsta: Ha már ott vagytok, egy közös fotó erejéig megérné szerintem:)

CsGergo 2012.04.30. 18:29:59

@farönk: Jah, mikor a Transportert csinálták, Indián nem győzte helyrehozni amit azok szétbarmoltak, olyan szépen tönkre vágták az egész autót a nagy tuningjukkal, egyszerűen szarul lett összerakva az egész elektronika, stb.Szerettem nézni, meg tuning mániás voltam, de nagyon kiábrándultam az egész témából mára.Az autó legyen gyári és öregecske, mára ez számít nálam.A tuning mára számomra ott merül ki, nagy felni, ültetés, szpojler egy darab se.

w a s d 2012.04.30. 18:52:45

"Na, itt már leesett, hogy egyáltalán nem bohóckodik, csak nekem jött le lassan, hogy mikor meglátta a Dension logót, ő a korai, tényleg innovatív megoldások miatt híressé vált cégre gondolt, nem a mostani megjelenésünkre."

Az mi volt, az ami régen volt? HDD- s MP3- mas autórádió? Mert talán valami ilyesmi rémlik, de egyébként nem sok minden. Persze nem vagyok a téma ismerője, ezért kíváncsi vagyok rá, mit csinált akkor a Dension.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.04.30. 19:09:45

vao. nem is tudtam hogy ilyen van most itt. SanFrancisco fele nem jottok?

ratsche (törölt) 2012.04.30. 19:41:48

@w a s d: A DMP3 volt 2001-ben, ami néha úgy csontra fagyott, hogy csak az akkusaru fel/le segített rajta:
www.icecavern.com/reviews/dmp3/dmp3.jpg

Utána jöttek csak az iPod adapterek (2004 környékén talán), de az Ice>Link Plus (kábeles) hangminősége nálam botrányos volt, mindig volt egy sistergő alapzaj, és bizonyos frekvenciatartományok hiányoztak. A vezérlés konkrétan nem volt rendesen letesztelve, egyedül az E46 Business rádióval ment hiba nélkül, a Profnál duplán kellett nyomni a gombokat hogy reagáljon, a MIRrel meg egyáltalán nem ment.

Mindig jó ötleteik voltak, szerintem a minőségi problémák miatt nem sikerült végül az áttörés.

ommm 2012.04.30. 22:01:14

@ratsche: Nyilván szarul mehet nekik, ha időközben több, nagy, autóipari cégnek fejlesztenek és szállítanak :)
Aztán brahiból csak beleborítottak némi zsetont a WTCC-be.
De jah, szarul megy... minden jel erre utal...

T4KK 2012.04.30. 22:10:22

@Rocko-: Ennyi erővel csinálhatnának egy magyar változatot. Itt is akad mítosz bőven, aminek a végére kellene járni:)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.04.30. 22:40:56

@visszakettopadlogaz: Frisco sajnos kimarad, eléggé odébb van. De ha LA környékén jársz, dobj egy mailt, csinálunk agy mini-belsőséget!:)

ratsche (törölt) 2012.04.30. 23:05:36

@ommm: "Nyilván szarul mehet nekik"

Nem állítottam, hogy szarul megy nekik. Hanem hogy minőségre nem az igazi, és nem tudtak felkapaszkodni a nagyok közé, pedig a potenciál megvolt rá.

"ha időközben több, nagy, autóipari cégnek fejlesztenek és szállítanak :)"

Mely gyártók mely modelljeiben van Dension iPod adapter? Ez tényleg érdekelne.

"Aztán brahiból csak beleborítottak némi zsetont a WTCC-be."

...ahonnan aztán ki is vonultak a 2012-es szezonban:
www.zengomotorsport.hu/tamogatok

"De jah, szarul megy... minden jel erre utal..."

Olyasmit próbálsz tagadni, amit nem állítottam. A pénzügyeikbe nyilván nem látok bele.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.04.30. 23:58:54

@streetsta: ej de kar nem jarok mostanaban arra, a MINI belsoseg jol hangzik! :)

fujita 2012.05.01. 00:00:08

@ratsche: csatakoznék, én egy "boldog" dmp3 tulaj vagyok, a gari idő lejárta után pár nappal a kijelző ment tönkre, nem javíttattam meg, a mai napig pihen a garázsban

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.01. 00:02:56

@megint: @Neurotoxin: csokkent a nezettseg es kegyetlenul levettek musorrol a nagy nezett csatornak - kisebbeken futnak meg, a fagyiskocsisra emlekszem az jo volt! :D

@ratsche: az ha egy ceg kivonul egy sportagbol - nem tamogat egy sportolot/szakosztalyt /sportagat ( nem hoszabbit szerzodes/szerzodest bont stb ) annak sok oka lehet, szerintem az okokat mi nem latjuk --- lehet a F1 be keszulnek, ki tudja? ;)

ratsche (törölt) 2012.05.01. 00:41:15

@fujita: Tengernyi minőség problémát lehet találni relatíve kevés olvasgatással, sajnos.

Mechanikai problémák a cradle-lel, szkanderozás a support-tal:
forums.ilounge.com/car-solutions/110882-dension-ice-link-problems-long.html

Szériába küldenek egy modult úgy, hogy rosszul értékelik ki a gyújtásjelet, a modul nem alszik el, és leszívja az ügyfél akkuját:
www.dension.com/downloads?field_file_product_nid=All&field_file_category_value_many_to_one=Firmware
"BMW ONLY - Battery goes flat problem - Updated firmware for new Gateway 100 (GW16BMX)"

folyt.köv.

ratsche (törölt) 2012.05.01. 00:48:34

@fujita: Mechanikai problémák, megint a cradle-lel:
www.amazon.com/review/R2HKXUDCIIE1ET/ref=cm_cr_dp_title?ie=UTF8&ASIN=B005M2AOI4&nodeID=172282&store=electronics

A hangminőség még mindig nem az igazi:
www.amazon.de/review/RSLR49CEX2F69/ref=cm_cr_dp_perm?ie=UTF8&ASIN=B003UUWSS4&nodeID=562066&tag=&linkCode=

Nem fikázni akarom őket, nekem kifejezetten imponál, ha kis cégek innovatív dolgokat húznak elő a mellényzsebből, ezért kétszer is vásároltam tőlük - harmadszorra mást választottam, és a review-k alapján nem sok minden változott azóta sem.
A WTCC reklám szép és jó dolog, de annak a pénznek a jelek szerint jobb helye lett volna a kutatás/fejlesztésben.

Gyarló Hintaló 2012.05.01. 01:01:24

imádjuk medmájkot! nekem is szerelhetne akváriumot vagy kávéfőzőt a kocsimba!

Dezsoeke 2012.05.01. 09:37:22

@ratsche: Ha már a konkurens terméked tolod, akkor egy szakmai fórum talán alkalmasabb lenne a véleményed kifejtésére.
Műszaki problémákkal ide fordulhatsz: support.dension.com/support-center/index.php?x=&mod_id=4
Ha pedig céges menedzselési tanácsot szeretnél adni, látom értesz hozzá, szívesen várunk a Sztregova utcában.

ratsche (törölt) 2012.05.01. 11:02:06

@Dezsoeke: Sajnálom, hogy érdemi reakciókra nem telt, csak sértett beszólogatásra.
A fenti linkeken viszont tudsz reagálni és segíteni az ügyfeleknek a problémáikkal - úgy vélem, ezt velük kellene lefociznod.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.05.01. 17:15:49

@ratsche: Elhiszem, hogy valamiért nem szimpatikusak a Dension-termékek, ehhez természetesen mindenkinek joga van. De az a baj az ilyen, általad linkelt értékelésekkel, hogy ezek nem igazán adnak képet a valós helyzetről. Mert tudjuk, hogy minden elégedett ügyfél nem ad értékelést -ezt várta, ezt kapta, így kell mennie az életnek.
Az elektronikai kérdésekbe nem mennék bele, nem értek hozzá, de a mechanikai problémával kapcsolatosan linkelt értékelésed sajnos felhasználói hiba. Érdemes elolvasni a használati útmutatót, akkor nem születnek ilyen kellemetlen tapasztalatok és értékelések: az a tartó, amit emberünk rossz minőségűnek tart, szerintem igen jó cucc, ötletes, és jó minőségű. A manualban is le van írva, a tartóban egy integrált csavarkulcs van, amivel a legideálisabb pozícióban lehet rögzíteni a Car Dockot. Tudom, mert nekem is van egy, használom napi szinten, semmilyen gondom nincs vele.

Uzi 2012.05.01. 20:53:58

mp3-CANBUS adaptert kizárólag a Dension csinált az egyik autónk APC navijához, szóval respect nekik.

Schütii 2012.05.01. 22:26:25

Maximális riszpekt annak, aki magyar anyanyelvűként folyékonyan elvakerol egy "bennszülöttel".

Gixef · http://lambdaszonda.blog.hu 2012.05.02. 20:12:51

@ommm: Brahiból, mi? LOL... mintha a Dension valamiféle üdvhadsereg lenne... :D

ratsche (törölt) 2012.05.02. 22:54:49

@Uzi: Nem a Benz APS-rendszerére gondolsz?

Uzi 2012.05.02. 23:23:14

@ratsche: De arra, elnézést elgépeltem.

ratsche (törölt) 2012.05.02. 23:44:56

@Uzi: Az azért nem egy egzotikum, a Dietz és az AiV is csinálnak adaptert:
www.elchfans.de/forum_a-klasse/index.php?page=Thread&postID=468757

Sôt, még az özönvíz elôtti D2B-hez is csinált valaki egy ilyet:
www.mercedes-player.com

Uzi 2012.05.03. 00:07:17

@ratsche: Amikor 3 éve beszereltettem senki más nem ajánlott működő megoldást, akármelyik fórumon is kerestem. APS-50 NTG2 volt ha jól emlékszem. És nincs maximálva az egy adathordozóról beolvasott fájlok száma mint az aktuális comand-nál.

ratsche (törölt) 2012.05.03. 00:30:01

@Uzi: ...akkor írd azt, hogy hülyék voltak a fórumon, ne azt, hogy nincs ;)

Amúgy nemhogy 3 éve, de 2006 óta csinál maga a Daimler is saját iPod kitet APS50-hez, B6 782 4254 a raktári száma, bármelyik kereskedô beszereli neked.

Uzi 2012.05.03. 15:10:08

@ratsche:
reihe R171: Nur mit COMAND !!
• Einbauzeiten: 31 AW
• Teilenummer: B6 782 4258

Én lettem volna a legboldogabb ha működik ez a megoldás ez enyémmel, müncheni MB nem tudott ajálnani semmi megoldást, csak az mp3-as cd váltót vagy csere comandra. Több min 6 hónapig keresetem más megoldást, mint a dension 500, ami többe került pár üveggyöngynél.

Gixef · http://lambdaszonda.blog.hu 2012.05.03. 17:24:33

@streetsta: A jogtalan kitiltást még mindig nem oldottad fel a TComment-en. Kérlek ne feledkezz meg róla.

Rocko- 2012.05.04. 00:46:00

@Gixef: jogos volt az, csak te nem fogod fel.

szaza 2012.05.04. 03:08:05

Ha meg Los Angeles kornyeken vagytok a het vegen akkor ne hagyjatok ki a Cars n Coffee-t szombat hajnalban. Ott ossze lehet futni autokkal amiket talan az eletben nem lat az ember. Ritkasagok es igazi kulonlegessegek. Szemelyesen mar osszefutottam tobb tucat hiresseggel akik az autoikat hozzak el egy kis bemutatora. (Jay Leno ott volt egyszer egy Bugattival peldaul)

En mar evek ota Cars n Coffee latogato vagyok.

Ha kell segitseg odajutni (Irvineban van a hely Orange Countyban es nem a ghetto LA-ben) szoljatok. Folveszlek kocsival es elviszlek titeket.

Gixef · http://lambdaszonda.blog.hu 2012.05.04. 13:21:49

@Rocko-: Nem látom, hogy neked címeztem volna a kommentem. Engedd meg, hogy ezt a témát Streetsta és én rendezzük, neked közöd nincs hozzá. Köszönöm.

Rocko- 2012.05.04. 13:44:40

@Gixef: akkár talán ne egy publikus oldalon üzengess, hanem írjál neki emailt te nagyon okos.

Gixef · http://lambdaszonda.blog.hu 2012.05.04. 14:47:00

@Rocko-: Még egyszer kérdezem, hogy ki osztott neked lapot? Írtam neki emailt, te nagyon okos. Ha válaszra méltatna, nem üzennék publikus felületen neki. De ha szemlátomást önjelölt védőügyvédként funkcionálsz amúgy is, szólhatnál neki, hogy válaszoljon, és akkor nem kell majd ide irkálnom, beleoffolnom ezzel a témába.

Rocko- 2012.05.04. 17:25:35

@Gixef: én részemről nem offolom tovább a témát, de ha te a kitiltásra játszol itt is, akkor csak hajrá.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.05.04. 18:17:15

@Gixef: Ezt a témát már máshol kiveséztük. Nem szeretnék többet ezzel foglalkozni, maradjunk annyiban, hogy személyeskedtél, a témához nem kapcsolódó, fikázó kommentet írtál. Ezt már a Pista posztjában is elmondtam. Azt a posztot is szétoffoltad, panaszkodtál a szerinted igazságtalan bánásmód miatt. Ne tedd, inkább olvassad át a kommentjeidet, mielőtt a küldés gombot megnyomod. Vajon te akarnád-e azt olvasni egy saját posztod alatt.

Gixef · http://lambdaszonda.blog.hu 2012.05.04. 19:53:43

@streetsta: Nézd meg a Sennás posztban az utolsó kommentem. A többit rád bízom. Én sem foglalkozom tovább ezzel.
süti beállítások módosítása