Heti merítés

  2012. április 01. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merites

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Keressük a következő áldozatot tulajt.

56914

Egyetlen olajcsere amit csináltam 50000 km (!) múlva és mégsem hiányzott belőle egy dl sem, pedig Németországot jártam vele nem kis sebességgel (150-160km/h).

A turnébusz.

38467

A történet ott kezdődik, hogy barátaimmal (19-23 éves kori intervallumba esünk mindnyájan) egy együttest alapítottunk idén (2007) tavasszal, s ngy örömünkre bejutottunk a veszprémi utcazene fesztiválra.

Amit a Polski Fiat 126-ról feltétlenül tudni kell! 

26560

Motorikusan csúcs a kicsike, a 100km/h sebességet el lehet vele érni, ám ez forgalombiztonsági szempontokból nem ajánlott!

Az alakja: tégla.

23839

Órákig tudnék mesélni a kocsi stílusos formavilágáról és hihetetlen technikai megoldásairól, de nem teszem. Aki tervezte az minden bizonnyal egész sanyarú gyermekkorában csak építőkockákkal tudott játszani és ez rányomta bélyegét a tervezői munkásságára is.

Túlélötábor az autóban.

23989

Munkacélra kaptam a cégemtöl egy ilyen csodát, és elmondhatom, hogy nem teltek unalmasan a napjaim vele. Amint megkaptam, a telephelyről még ki sem tudtam állni, ugyanis a gyári immobiliser máris elromlott.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr674353194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Good Boy ! 2012.04.01. 12:41:20

nekem anno az első cégautóm járt úgy, hogy 100.000. km-nél kapta az első olajcserét...
'90-es évek elején egy kollégával közösen kaptunk egy skoda formant akkor 20 ezer km-el. Mivel a cégnél volt ember a gépkocsik "felügyeletére", szervizelésére, én nem foglalkoztam vele (főleg, hogy 1-2 havonta előfordult, hogy napokig a kocsi közelébe sem mentem, azt sem tudtam, a garázsban bent áll-e. akár szervizben is lehetett), 1-2 havonta belenéztem a motortérbe, olaj és hűtővíz szint ellenőrzés miatt. Ha kevés olaj volt benne, akkor utánatöltettem. Eszembe nem jutott, hogy akinek dolga lenne az autók szervizelését felügyelni, a mi autónkról teljesen megfeledkezett, és csak 100k környékén kérdezett rá, hogy mikor volt utoljára szervizelésen, mert az ő nyilvántartásában nem szerepel sehol az az autó. Én vittem szervizbe, és szegény szerelő nem keveset szenvedett, mire le tudta engedni az olajat, mert olyan dugó alakult ki a leeresztő csavar mögött, amit alig bírt "átfúrni". Utána még vagy 15-20 ezerig használtam az autót (végig hiba nélkül teljesített!), aztán én leadtam, de még időnként láttam közlekedni, azaz nem viselte meg túlzottan az a kis gixer.
Én pont olyan voltam mindig is, hogy a cégautóra jobban vigyáztam/vigyázok, mint a sajátomra, mégis megtörténhetett egy ilyen eset, de szerencsére a technika károsodás nélkül átvészelte a dolgot. Azóta még alaposabb vagyok.

Pepejoe 2012.04.01. 12:59:51

Egyszer én is kaptam (ingyen) egy olyan autót, amire azt mondta az ember, hogy milyen jól jártam, mert neki semmit nem kellett ráköltenie.
-Első futómű 1-2 csavartól eltekintve csere.
-Hátsó részben.
-Kézifék mindenestül kuka.
-Sok kis használati apróság kuka.
-Kormányszerkezet berágva, részben kuka.

150 környéke ment rá, ebben már azért benne volt a vizsga is. Épp ennyiért kaptam volna egy olyat, amin ezek mind jók és még esztétikailag is o.k., és nem olyan terepszínű, mint az enyém volt.
Üdv az Astrás népitélőnek, :D de az, hogy nem költött rá semmit, nem jelenti azt, hogy nem is kellett volna és minden flottul működik. :D
Az 50.000 utáni olajcsere 1 deci hiány nélkül LEHETETLEN, ismétlem: LE-HE-TET-LEN, különösen jellemzően autópályás használat után. Hogy mérte le amúgy is...? Sosem folyik ki az egész. Vagy szétszedte a blokkot és Viledával kitörölgette, aztán kicsavarta a rongyot?
Pfff...

JoseGee 2012.04.01. 13:31:54

Ah..a Zastra! Városban 6 liter!!!! Hát hol élsz te fijjam? Ugyanilyen autóm van, persze hatot fogyaszt az is városban, de 60 km-en, nem 100-on. Az olajfogyasztás is érdekes, igaz, hogy tényleg nem eszik annyit mint egy 16 szelepes, de én egyszer elfelejtettem olajat cserélni és csak 18 ezernél jutott eszembe. Hát bizony akkor már eléggé a nívópálca alját nyaldosta a matéria. A fékbetét pedig teljesen vezetési stílus függő. Ha pályázott vele akkor is elég meredek az a 90 ezer kilométer. Nálam jellemzően 23-27 ezer és mennek a kukába. Szóval szerintem nagyotmondásból jeles a kolléga :)

tibsi 2012.04.01. 13:32:59

@Pepejoe: Nekem 80.000 km alatt egyszer sem kellett utántölteni, az időszerű olajcserék persze megvoltak (Astra F 1.6i, 75 LE, 8 szelep). Ez a motor eddig tényleg nem ette az olajat!

tibsi 2012.04.01. 13:35:25

@JoseGee: Csak ismételni tudom magam: 80k után alig kopottak a tárcsafékek, igaz, alföldi gyerek vagyok. 25 után csere? Kissé agresszív lehet a kolléga vezetési stílusa...

JoseGee 2012.04.01. 13:41:35

@tibsi: Na most a betét vagy a tárcsa? Mert nagyon nem mindegy. Igen én olyan, nagy gáz-nagy fék stílusú ember vagyok. Nemigen megy a tötymörgés, de nem is ez a legfőbb gond. Hanem a 6 liter városban. Ki hiszi azt el? Oké, hogy nekem nagy a lábam, de volt, hogy csak a kíváncsiság kedvéért mentem úgy 200 kilométert bent, hogy takarékoskodjam a benzinnel. Verdikt: 9 liter. Amúgy mostanában egy null kilométeres D Corsába ültem be, 1.3CDTI.....ffffuuujj, katasztrófa. Városban 6,5 liter, a könyvben pedig 5,3-at ír. Oké még friss a kocsi, majd' 6000 km van benne de akkor is.

Főtruista 2012.04.01. 13:43:19

@Pepejoe: Nem lehetelen az - csak addigra a fele benzin.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.04.01. 13:43:34

@JoseGee: én kocsijaimon 100 ezret elmennek a betétek elöl.

JoseGee 2012.04.01. 13:44:40

@tibsi: Bár hozzáteszem még, hogy érdekes a kocsim motorja, mert 1.6 8V, központi befecskendezéses és 96 lóerős. Na ezt nem tudom összerakni. Padon lett bemérve.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.04.01. 13:46:21

@JoseGee: nivópálca alja nem egyenlő a karter aljával,ha nem éri el az olajat a pálca ott még 2 liter legalább van,és az olajpumpa azt fel is szívja,oké nem tesz jót neki ,de a motor akkor áll be ha teljesen elfogy az olaj,vagy ha szétpörgetik.

JoseGee 2012.04.01. 13:48:13

@Gyurma73: Ezért is írtam, hogy ki milyen habitusú, annyit megy a betét :) Én mindig a legpuhábbat használom, illetve a saját szórakoztatásomra sokat játszom a féken a bal lábammal ;) Ezért is van kioperálva a fékerőszabályzóm is. Egyébként, hogy tetézzem, az Alföldön lakom én is.

JoseGee 2012.04.01. 13:50:39

@Gyurma73: Persze értem én, hogy elmész csilliárd kilométert egy kanna olajjal. Na de milyen már az? Még ha valami komoly tétel lenne egy ilyen fostalignál az olajcsere, de könyörgöm 6-7000 Ft-ból megáll.

The Good Boy ! 2012.04.01. 13:53:05

@JoseGee: nekem a kocsimban most van 76 ezer, a fékbetét még nem jelez, hogy csere érett lenne, de mivel lassan műszakira kell vinnem, ezért aztán lecserélem, mert pár ezer után már úgyis az lenne, de 80-85-öt simán el tudna menni egy első betét. nem nagy durranás (főleg öregurasan, kis fék-kis gáz, sok motorfékkel). Inkább a 23-27 ezrenkénti csere az érdekes, elég offenzív vezetést sejtet egy ilyen tény:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.01. 13:53:42

Tipikus. Szétb*ni valamit, aztán leszarozni, magyar virtus.

JoseGee 2012.04.01. 13:55:32

@The Good Boy !: Hát na...El Alamein-nél nem volt ennyire offenzív a támadás :) Bár most ahogy számolom, 85 ezret gurítottam bele és ez a harmadik fékbetét garn. benne.

Mérges 1234 2012.04.01. 14:18:36

1.6 os 75 LE- s Astramon (8 éve is már annak), 15-enként cseréltem a fékbetétet, kellett. Városban 14-et is megevett, de volt, hogy az 55 liter cuccal csak 35ö km tettem meg.

Nem kell agódni jó volt a cucc, mert mikor ölcsönadtam apámnak 7-8 literrel eljárt.

3öö ööö km-el adtam el, olajat alig edte.

Amúgy dögöljön meg mindenhülye, aki bánik egy géppel.

tibsi 2012.04.01. 14:27:44

@Doubledecker: Eddigi átlagfogyasztás 5.1 liter/100 km. Igaz, szinte csak városon kívül megyek vele.

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.04.01. 14:29:06

@JoseGee: Fékbetét és fékbetét között óriási a különbség, az Astrám 2000-es évjáratú, 5 évesen kapott új betéteket, és még mindig a fele megvan. Igaz, nem mentem vele sokat, 80.000 km van benne. Ja, eredeti betéteket vettem anno. 7000 Ft-ért, ajánlották a gagyit is 1900-ért, de megköszöntem, maradtam az eredetinél. Egyébként tény, hogy nagyon sok múlik az emberkén, aki a pedált nyomja. Te az a fajta vagy, aki ha kell, hanem, tiporja neki, különben nem fogyna el két olajcsere alatt egy garnitúra betét a kocsidban, ennyi. Akkor most te is nagy hantás lennél? Butuska.

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.04.01. 14:30:58

update: a fékbetét csere óta mentem 80-at vele.

acsiba 2012.04.01. 14:35:01

@Doubledecker: Akkor biztos padlot nyomtad.
Apádnál szinte megkönnyebülhetett az auto.

JoseGee 2012.04.01. 14:39:15

@Opel P1: Hantás? Hmmm...hadd gondolkozzam. Szerinted irkálnék ennyire nagy baromságot, hogy mások "butuskának" nevezzenek? Oké a felsorolásból kihagytam, hogy szoktam öröm autózni is, és az viszont eszi a betétet. De gondolom Neked, az előző hozzászólásaimban leírt "offenzív, nagy gáz-nagy fék", terminusok nem jelentettek semmit szövegértelmezésileg.

Szép napot kívánok :)

petrochelly 2012.04.01. 14:46:32

A kis Polsk-ítélet sírva röhögős! Grat! :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.04.01. 14:59:11

@JoseGee: nem írtam olyat hogy nem cserélem,sőt inkább elöbb szoktam a gyári előírtnál ami20 ezer km.

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.01. 15:48:36

Bazz,nekünk is egy ugyanilyen narancssárga kis polákunk volt.

Mi lemértük a gyorsulási tényezőit,mindjárt megkeresem.

Tanulókocsinak szerintem simán jó. Én is falun ezzel tanultam meg döngetni a töltésen,szántóföldön. Annyi igaz,hogy én csak a kisalföldi gyerek vagyok,elbújhatok a nagy alföldiek vezetési stílusa mögött.

Pepejoe 2012.04.01. 15:56:22

@tibsi:
Na, az megint más, hogy 10.000-ként rendesen olajat cserélsz és a cserék alkalmával (tehát 8 olajcsere) nem fedezel fel MÉRHETŐ olajfogyit. Ez oké és hihető. Nekem sem eszik a 2000 16V, semmi nyomát nem látom és 1800 múlva csere van.
De ennél az Astránál konkrétan nem volt olajcsere csak 50k-nál és nem tapasztalt fogyit. Ez szerinted reális...? ;)

Pepejoe 2012.04.01. 15:59:22

@Főtruista:
Pont erre akartam rávilágítani, hogy a benne lévő löttyöt már nagy túlzással sem lehet olajnak nevezni. :)
Köszi, hogy szavakba öntötted.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2012.04.01. 16:01:48

FAstra... Az enyém 2002-es évjáratú. Soha sem cseréltem benne még olajat. Fékbetétet sem. Sőt, semmit sem. Pedig velem volt már a tengeren túlon, átutaztam vele Ázsiát, hű társam volt az orosz sztyeppéken. Hűségesen követett és tette a dolgát, pedig sokszor bántam vele mostohán. Mint például tegnap, amikor leesett a kulcscsomómról, mert ő a kulcstartóm...

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.01. 16:05:12

Hivatalos KIS POLSKI gyorsulási értékek!!!!

0-80 km/h-ra: 22 másodperc
0-100 km/h-ra: 57 másodperc

Végsebesség: 107 km/h. (Ki lett a csomagtartóba nyomva a gázpedál,és még volt út).

Üzemanyagtankja 21 literes. Az a baj,hogy kurva sokat zabál,így messzire nem lehet vele jutni.

Aldo Moro 2012.04.01. 16:22:29

Az Astra nagyon veszélyes. Hogy lehet egy ember ennyire gondatlan.
A polákot már olvastam valahol, azért jó igy is.

Teshow 2012.04.01. 16:32:43

Többnyire városban használt, szaladgálós autónál nem irreális a 28-30eKm élettartam az első betéteknél. Ennyi alatt a csajok is simán széttapossák városban, mert a tűsarkú miatt sokat csúsztatják a féket (és kuplungot) emiatt ráadásul igen hamar hullámosra fékezik az első tárcsát is (nejemnek a Puntónál 45e alatt sikerült - ezért jó a női autó, muhaha).
Én legtöbbet pályán autózom, nemsokára esedékes a harmadik betét és második tárcsa csere (elöl) - kb. 210eKm-nél.
Gyári minőségű, csak épp nem "márkázott" dobozos alkatrészeket szoktam venni, kb a gyári cucc árának 2/3-áért.
Az olajszint két csere közt a nívópálca szerint még 1mm-t sem fogy, igaz a 100ezres kötelező után is maradtam a gyárilag ajánlott minőségi olajnál. Ja, 1,8-as Toyota VVTi motor, Verso kasztniban (huh, lehet h frissítenem kéne a Népítéletemet?)

Aranyos a barkaszos post (bár nem túl friss az sem) a kispolszkis és a folcvágenes meg jópofa! ;)

papa33 2012.04.01. 17:40:12

Most 50 ezernél kb 505-os, időben levéve a gázt és a fogyi sem 7 hanem alatta. De 2-3-at visszakapcsolni csak a fékkopás mérsékléséért minden megállás előtt azért túlzás. Ma soxor együtt megy a tárcsa is a betéttel, azbesztmentesség.

Pályán mért fogy jobban a betét? Nem egyedüli vagyok a 100-110-zel pályán, mást nem feltartva.

ágica1 2012.04.01. 17:47:27

12-es Renaultot vettem hollandiában egy marokkóitól (már vagy 25 éve), 46ezer kilométerrel, hétévesen.
Valóban annyi volt benne, de amikor autópályán megnyomtam, pár km után akadozni kezdett, majd leállt.
Önindítóval kergettem át Amszterdamon, de az egyik indítás után muszáj volt padlófékeznem is. Ezekután beindult, gyönyörűen hazavitt Rotterdamba.
Otthon szétszedtem az olajteknőt -és vésővel vetem le a megkövesedett, ráégett olajburkot, a maradékot két napig fürdettem.

Ezekután 11 évig jártam vele komolyabb hiba nélkül, eladtam, visszavásároltam és a gyerekeim kapták sorban első autóként.

Két éve húnyt el. Béke poraira!

repecs 2012.04.01. 17:52:33

A kispolszki nem autó. 160ezret tetem bele. Inkább egy burkolt 4 kerekű robogó.

akos696 · www.focusauto.hu 2012.04.01. 17:54:56

E36 316i-n az első betétet 120e-nél dobtam le, a tárcsák 175e-ig bírták.

Volt céges Fiestámon 100-nál még a gyári betétek voltak. Ugyanaz az autó pesti kollégánál 30e-nél betétcsere és a tárcsa is vállas volt már szépen. Pedig nem lassan közlekedtem vele, de nem az utolsó pillanatban fékezek és használom a motorféket is.

akos696 · www.focusauto.hu 2012.04.01. 17:56:24

@akos696: Ugyanolyan Fiesta, nem ugyanaz az autó, amire gondoltam.

akos696 · www.focusauto.hu 2012.04.01. 17:58:49

Amúgy az Astrás tulaj igényességét mutatják a különböző Vw felnik is.

caby (törölt) 2012.04.01. 18:25:30

Az astrásnak üzenem annyi az esze amennyi látszik,lehet nem volt hiány benne csak az olajad viszozitása egyenlő volt a 0-val.

McK (törölt) 2012.04.01. 20:06:46

@ColT: ezt lájkoltam volna,ha lehet

McK (törölt) 2012.04.01. 20:10:37

@Opel P1: A gond mindössze annyi a leírásoddal,hogy a JÓ BETÉT,gyorsan kopik..:)
Azért fog,mint a zöld festék,mert sokkal puhább,azaz gyorsabban el is kopik.

P12_dCi 2012.04.01. 20:15:44

125 ezret mentem az első fékbetétjeimmel, a hátsókat nem is kellett cserélni. Mondjuk ekkora javarészt autópályán szaladtak bele a km-ek. Az új betétszettel eddig 20 ezret mentem, ennek legalább a fele város sajna, úgyhogy a gumicserénél kíváncsi leszek az állapotukra (meg a 145 ezret futott hátsó betétekre is).

rolls 2012.04.01. 20:33:30

Üdv!
Ezzel most nem tudok mit kezdeni, -ne haragudjatok!

Nekem, ha autó, akkor Totalcar!!!

Csak ennyi kellett volna előtte:

MICHELISZ:
WTCC Valencia- Warm up/Élő Eurosport 2.
Ma 09:30 - 10:00 WTCC Valencia- 1. futam/Élő Eurosport 1.
Ma 14:15 - 15:15 WTCC Valencia- 2. futam/Élő Eurosport 1.
Ma 17:00 - 18:00
Inside WTCC Eurosport 1.
Kedd 23:00-tól

Ennyi meg utána:
Michelisz egy 4. és egy 7. hellyel zárt ValenciábanMichelisz Norbert a 7. helyen végzett a túraautó-világbajnokság valenciai állomásának első futamán. Csapattársa, Wéber Gábor a 17. lett. A második versenyt utóbbi már a felvezető körben feladta, Michelisz viszont végül negyedik lett.

Esetleg egy ilyen:
www.blikk.hu/blikk_sport/galamb-matricat-kapott-michelisz-2084771

Vagy valami.

Bonyolult???

És akkor van helyette, hogy Michelisz egy (FUTÓMŰPROBLÉMÁS !!!!) : )) Volvo Laplandert tesztel, meg egész hétvégén fényképezzük és fikázzuk a Tuning Show hoszteszlányait. Meg heti merítés.

És akkor antiszociális-e vagyok?

Ha autó akkor Totalcar??? - frankón??
(ne haragudjatok, meg még én kérek elnézést...)

nemnagyember 2012.04.01. 21:03:23

Sem a Trabantomban, sem a Barkasomban nem cseréltem olajat;) A Moszkvicsomban a szintellenőrzéskor gyanús volt, hogy mindig max. az olajszint, tapintásra viszont mindig vékonyabb volt. Gyűrűzés után fogyott az olaj, de nem oldódott tovább.

dekás dezső 2012.04.01. 21:15:02

úúú baszki, a Polski naggyon komoly:P
kisebb krokodilok szája szeglete:P

Ronin47 2012.04.01. 21:51:36

Ehet egy Astra 6 lityit 100-on városban. Ha 32 km/h-val megyünk vele....... :-)

tede 2012.04.01. 22:26:25

És gondolom eladta az autót kevés km-el, rendszeresen szervizelve, női utas, nemdohányzó stb stb
A vevő esetleg csak most szembesül vele, hogy olajat alig látott szegény autó.

Amúgy én ezt nem értem. Manapság nem olyan egyszerű lecserélni az autót és ha valakinek van egy jó állapotú használt autója, amit még évekig használni akar, akkor az évi 1x olajcsere nem kerül többe 12-18e forintnál attól függően, hogy ő maga meg tudja-e bütykölni a haver aknás garázsában vagy szervízbe viszi.
Egy 8 éves Ignis is alsó hangon 6-700e forint, tehát ha valaki arra játszik, hogy nem költ rá és majd lecseréli jobbra, akkor eléggé mellégfoghat.
Régen, a nagy pörgésben sem volt egyszerű jó állapotú használt autót venni, ma meg, amikor pörög a használtautók piaca, akkor maradjunk annyiban, hogy óriási szerencse kell hozzá. Az már inkább jellemzőbb, hogy minden ótvar csotrogányt kifényeznek, órát visszapörgeti, kimossák a motot meg esetleg lábtörlőt cserélnek az alapos porszívózás után. Meg belöl lefújják szilikonnal a műanyagot, amitől újszerú kinézetet kap. A palimadár meg már repül is a csapdába.

Mi egy autót használunk a tesómmal, de az olajcserén nem spórolunk, mert még legalább 6-10 évig ezt az autót kell használnunk. Jó lenne egy nagyobb autó, de jó állapotú és elfogadható árú használtautó gyakorlatilag nincs, annyira ritka. Egy ótvar csotrogányra meg nem fogjuk lecserélni csak a nagyobb helykínálat miatt. Annyira már nem kell urizálni.

The Good Boy ! 2012.04.02. 07:21:05

@McK: pedig akármennyire is fake-nek látszik, igaz...

repecs 2012.04.02. 10:01:15

@rolls: Igazad van Szégyen hogy a Totalcar enyit foglalkozik Norbival. Héééé ébresztőőőő.

ne most 2012.04.02. 10:02:36

Miért van, hogy minden autós, aki komoly hozzáértőnek akar látszani az olajcserével jön. Biztos azt hiszi forma1-es gépet vezet.

bubu23 2012.04.02. 11:14:48

@JoseGee:
ugyan ilyen autóm van, nem lehetetlen vele kihozni városban a 6 literes fogyasztást. A fékbetétről meg annyit, hogy ha te 27 ezrenként cseréled akkor elég fura stílusban közelekedhetsz. 2 tippem van, vagy padlógáz padló fék, vagy ami rosszabb állandóan csak a féket nyomod.

Dr.Beverneki 2012.04.02. 11:52:06

@bubu23: Vagy a fékbetét minőségének kombója.

Secnir 2012.04.03. 10:35:07

@caby:
"Az astrásnak üzenem annyi az esze amennyi látszik,lehet nem volt hiány benne csak az olajad viszozitása egyenlő volt a 0-val."

ha nem vagy tisztában a fizikával, akkor ne üzengess. a 0-s viszkozitás már-már kívánatos.
viszont!
a sűrűsége lehet, hogy nagy volt, majdhogynem tömbösödött, szerintem te erre gondoltál...

caby (törölt) 2012.04.03. 11:51:33

@dr.dr. Secnir doktor: "az olajad viszozitása egyenlő volt a 0-val."

ez 1 kifejezés ha te nem vagy tisztában a magyar nyelvvel TE ne üzengess.
Mindenki tudja mi történik az olajjal,lekvárral,tejjel,stb...hosszú idejű de lassú hevítés hatására.
50 000 km alatt az olaj az Astrában "mézzé" vált.Ez is 1 kifejezés.A motor károsodása elérte azt a szintet ami nagyban lecsökkentette a megtehető futás maximumot.Tehát lecsökkent az élettartama jelentősen.

Rajtad kívül mindenki értette!

Nyiri 2012.04.05. 13:06:09

HOL VAN AZ ÉGÉSTÉR?!?!?

Nyiri 2012.04.05. 13:39:14

@Nyegleo: Köszi. Megnyugodtam. Úgy feldobja a csütörtök melós délutánjaimat :)

thebigben 2012.04.06. 02:19:48

A kispolszkis szöveg tényleg zseniális, csak copy-paste. Most direkt előkerestem, 1999-ben mentettem le először. DPG humor levelezőlista. Emlékszik arra még valaki? Somogyban ezek szerint igen :)

Rocko- 2012.04.06. 07:14:46

@thebigben: levlistára nem, akkoriban gyűlöltem, de DPG-re igen. :)

Nyegleo 2012.04.06. 07:57:15

@thebigben: valóban, én is akkoriban olvashattam először, de biztos sokan vannak akiknek új :)

dennisthemenace 2012.04.06. 10:31:04

Egyszer vettem egy Argenta dízelt téli fagyban.. Elindultam vele haza, a futésventillátor eleve halott volt, de meleg levego sem nagyon jott be az utastérbe..Négy liter! folyadék ment bele a hutorendszerbe. Lett futés. Olajcserével folytattam, kátranyszeru trutymo cuppant kia nyíláson.. Karter le, egy napig tisztítottam, az olajpumpával egyutt..
süti beállítások módosítása