Keressük a következő áldozatot tulajt.
Egyetlen olajcsere amit csináltam 50000 km (!) múlva és mégsem hiányzott belőle egy dl sem, pedig Németországot jártam vele nem kis sebességgel (150-160km/h).
A történet ott kezdődik, hogy barátaimmal (19-23 éves kori intervallumba esünk mindnyájan) egy együttest alapítottunk idén (2007) tavasszal, s ngy örömünkre bejutottunk a veszprémi utcazene fesztiválra.
Amit a Polski Fiat 126-ról feltétlenül tudni kell!
Motorikusan csúcs a kicsike, a 100km/h sebességet el lehet vele érni, ám ez forgalombiztonsági szempontokból nem ajánlott!
Órákig tudnék mesélni a kocsi stílusos formavilágáról és hihetetlen technikai megoldásairól, de nem teszem. Aki tervezte az minden bizonnyal egész sanyarú gyermekkorában csak építőkockákkal tudott játszani és ez rányomta bélyegét a tervezői munkásságára is.
Munkacélra kaptam a cégemtöl egy ilyen csodát, és elmondhatom, hogy nem teltek unalmasan a napjaim vele. Amint megkaptam, a telephelyről még ki sem tudtam állni, ugyanis a gyári immobiliser máris elromlott.