Vazelinnel törölgetném

  2012. március 30. - ZáchDani Címkék: bmw 2012 tuningshow

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A legjobb autós oldal a Facebookon
2015-05-04 18:06:23

2003.08 havi 1.9 pdtdi 131 le. VW Golf IV 1.400.000 ft Sportkivitel, kagylo ülések, 6gangos válltó, gyari

Megőrülök, annyira szép
2014-10-07 10:57:53

A világ legszomorúbb munkái sorozatunk újabb gyöngyszemei következnek. Aki kiállítási standot tervez

Ilyen könnyen még sosem nyertél
2014-09-30 15:10:44

Svájcban minden megtörténhet, ami az egyszeri magyar autóbuzinak csupán gyűrött újságpapírból

Ezt ne csináld, ha jön a mentő
2014-09-17 17:58:25

Megfigyelték, hogy az utóbbi időben sorra születnek az érdekes autós témák a szerkesztőség tövében?

Ha valamire biztosan nem számít az ember egy magyar tuningkiállításon, az egy eredeti állapotban fellelt, az utolsó porcikájáig újszerű BMW M635CSI. Pedig éppen ez a fekete gyönyörűség volt az első, ami az utunkba került az idei Carstyling.hu Tuning Show-n, a budapesti Hungexpó egyik pavilonjában.

IMG 7668

Az autó előéletéről nem sokat tudni, mivel tulajdonosa a kulcsokkal együtt távozott, miután beparkolt a szőnyegre. Az 1976-tól 1989-ig gyártott cápa hatos legerősebb példánya ma már kuriózumnak számít. Soros, hathengeres motorja 286 lóerős, közeli rokonságban áll a legendás M1-gyel, de nem szárazkarteres és más a főtengelye is.

IMG 7688

A szerkesztőségi BMW-buzik egyből kiszúrták, hogy a felnik nem eredetiek (Pista szerint az autó is épített), de abban mindenki egyetértett, hogy nem ütnek el az autó hangulatától. Peres gumik ide vagy oda, ez a CSI nagyon rendben van, percekig nem eresztett a látványa.

IMG 7663

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr144350656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adam-69 2012.03.30. 18:15:22

A kormány sem eredeti.

mükkemakk 2012.03.30. 18:16:07

Szép autó, de nem típustiszta, abs gyári állapotában értékesebb lenne a vas.

nem kéne... 2012.03.30. 18:27:11

@DonVincenzo:

nem feltétlenül.
a széria végén már az európainak is nagy lökhárítója volt.
amúgy meg tök egyszerű, vint beverni ide aztán megmondja, hogy ez mi:

realoem.com/bmw/select.do?vin=

Adam-69 2012.03.30. 18:37:43

Azt hiszem itt a motor a lényeg.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.30. 18:48:05

Ideveleeeeeeeeeee
Nagyon durván jól néz ki. Van stílusa, és nem egy olyan krumpli, amiket ma autó helyett gyártanak.

Negrogo 2012.03.30. 18:55:10

Szep ez a igy ahogy van a felni meg eredeti BBS BMW felni. Keptaramban is van egy peldany mas felnivel van de szintugy erdeti.

indafoto.hu/negro/image/4998955-3f47e1ea/details/l/user

Akkor meg nem volt ugymond ekte gyari M-es felni amivel kijott az auto, tobb felnivel is viheto volt. E30 volt elso es abbol is csak a Sportevo aminek egyedi felnije volt a sima M3-on az volt mint egy 320i -n akar.

nem kéne... 2012.03.30. 18:57:12

@mennyi?husz!:

ez így nem igaz.
a tizennégyes felni nem megy fel az m3ra valamint a 4x100 se adja ki az 5x120at...

Negrogo 2012.03.30. 19:25:52

@nem kéne...: Persze igazad van e tekintetben amugy de kinezetre ugyanaz es termeszetesen a pokhalos 15-os re gondoltam. Total egyedi csak a 16-os szintugy pokhalos de kullos kozep reszen sotet szurkere fujt volt. Ez volt a Sportevon.

IhopeUdie 2012.03.30. 19:34:07

csodálatos ... percekig nézegettem a fotókat !

Tomchy 2012.03.30. 19:56:43

A Vérbeli hajsza és a Halálos fegyver 2 óta az egyik kedvencem a BMW E24. Csak sajnos sose tudnám otthon megindokolni, hogy miért kell... :O(

kzolee 2012.03.30. 20:03:41

Nem M635, mert abban M30B35 volt.

Ha igazi, akkor M6.

Nem biztos, hogy az, mert nem M88 van benne, hanem S38. Bár a végén (88-tól) az amcsikba raktak S38-at is...

Amcsinak volt csak oldalt prizmája.

Amúgy dugnám :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.03.30. 20:11:34

szerintem ebben a tipusban nem volt M6-os.Ez szerintem amerikai M635 CSi

uarempty 2012.03.30. 20:12:09

@ColT: hanem egy tégla.sokkal "jobb" tényleg.

kzolee 2012.03.30. 20:17:53

@Gyurma73: 1767 db M6 készült az USA piacra.

kzolee 2012.03.30. 20:19:10

És tényleg, az európaiban volt csak M88, az amcsi verzió egy emissziós normák miatt butított S38-at kapott:

en.wikipedia.org/wiki/BMW_E24

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.03.30. 20:28:45

@kzolee: hát markatingből lehet úgy hívták,de motorikusan M5 volt,semmivel nem volt több mint a M635CSI.
e28 M5

tonalcar 2012.03.30. 20:39:22

Észvesztően nyálazni való, és érdekes apró igénytelenség a szememben, hogy felemás lefutott gumik vannak rajta.

ChPh 2012.03.30. 20:53:38

@tonalcar: felemás?

Melyik tengelyen?
Vagy az zavar, hogy elől és hátul más van?

blaiser 2012.03.30. 20:59:19

Pedig SZVSZ a ballonos gumik nelkul nem az igazi. Majdnem annyira elut mint azon a Volvo 740-en amit a multkor szpottoltam huszonakarhanyas felniken, mar banom hogy nem lottem egy kepet rola. Vagy lehet csak en oregszem.

Caldera75 2012.03.30. 21:05:16

Csodás darab. Várom a tesztet, remélem meglesz a tulaj és odaadja.

c 2012.03.30. 21:07:02

Lenne felesleges 5-10 millióm egy öreg vas feltámasztására, valószínűleg én is a 635Csi-t választanám.

Pasas 2012.03.30. 21:10:18

Tetszik. Cliff Barnes-nak volt stílusa, én egy Jaguár XJS-re is emlékszem.

nickmárlétezik 2012.03.30. 21:13:08

Gyönyörű verda, ettől csak az előd 3.0 CS a szebb.

Pasas 2012.03.30. 21:15:27

Amúgy tök jó hogy a cikk alá lehet kommentelni, nem kell mindig lapozgatni, linkelni. Pirospont.

Negrogo 2012.03.30. 21:18:46

@c: Na ja. Az mikor anno pl volt, h lattam uj 6-er(E63) el egy gazdag apuka ripacs gyereket (~24eves) az volt elso gondolatom ennyi penzbol E24-et lehete venni es ki nullazni ami szintugy nem sajat megkeresett penzebol lenne de legalabb azt mondanam van stilusa. Az meg boritekolhato, h jobban meg neznek a regi hatosban mint az ujban es meg az anyukaja se csuklana egyvegbe.

tonalcar 2012.03.30. 21:23:18

@ChPh: Ezen a darab autón igen, zavar a kopott, tengelyenként különböző gumi. A hasonló kiállású, korú GTV-en el nem tudnám képzelni, ennyi.

mzsolt8 2012.03.30. 21:31:44

smitt is lopott, mégis köztelnök,
jó ez a kocsi, ahogy van, ne mondjon le...

Csak a yamaha 2012.03.30. 22:16:59

Szép!E mellé kéne e27-745i ;-)

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2012.03.30. 22:20:20

ez a kocsi abszolút nem így nézett ki szerintem eredetileg

ha megnézed az autentikus képekkel összehasonlítva, láthatod, hogy egész más hatása volt az eredeti felni-gumi kombóval, ami kb. fele ilyen széles volt

special.blog.hu/2010/05/25/bmw_635_csi_e24_2

nem mondom, hogy ez rosszul néz ki, de tök más, nekem az eredeti "virsli" gumis jobban tetszik

a legszélesebb verziójában 220/55 VR 390-es Michelin TRX volt rajta (de pl. eredetileg csak 195/70 VR 14 volt a 635i-n)

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2012.03.30. 22:25:12

azt elfelejtettem írni, hogy legalább 4-5 centivel le van ültetve, ami kifejezetten nem jó így látványra, én visszatenném az eredeti magasságra

Poita not Peter! 2012.03.30. 22:29:38

nekem inkább egy új 1M kellene...

fetyisob 2012.03.30. 22:35:08

gyönyörü!
erös!
ferfias!
az egyik legszebb auto!

stilusa van!

soha nem használták ujmagyarok és zöldségesek! és ez igy jó!

fetyisob 2012.03.30. 22:41:40

régebbi bömösök közül azert M-es z3 coupet is elfogadnek!

annak is van stilusa!

érdekes mert általában az ujabb modelek jobban tetszenek !
de a z4 coupé nem jön be annyira! ellenben a z4 roadster 2009töl ujból nagyon bejövös...
gondolom sokatokat érdekelt.....

Taktaszada Bazsi 2012.03.30. 22:59:00

1991-ben, nem sokkal érettségi után vezettem egy ilyet. M635 CSi-t. A napot nem írom, mert felesleges, de még az órára is emlékszem. Sőt, sajnos a percekre is, mert csak néhány jutott belőlük, de így is örök élmény.
Majd, ha nyerek a lottón...

FeketeLeaves 2012.03.30. 23:31:12

A motortérben elég sokat hozzátettek az eredetihez...

protézisesh 2012.03.31. 07:41:06

@Pasas: mert ez a Belsoseg BLOG, a Totalcaron megjeleno CIKKek hozzaszolasahoz meg el kell vandorolni a tcomment.BLOGra...

haggyadaszt 2012.03.31. 07:44:10

Erősen építettnek tűnik a belseje alapján is, de ettől még csodaszép.

Pasas 2012.03.31. 08:58:06

@protézisesh: Már nemcsak a belsőségen. De még nem mindenhol.

esmivanhabrucespringsteenkeszitettefel 2012.03.31. 10:43:15

Az ilyeneket csak nezni szabad.
Minek kenegegetni?

baupexim1 2012.03.31. 18:16:13

@Adam-69: M-tech II kormány, semmi baja...eredeti... :)

Nivta 2012.03.31. 21:13:25

@haggyadaszt:

"Erősen építettnek tűnik a belseje alapján is"

Akkor kérlek sorold az építetteségre utaló elemeket a beltérben.

Nivta 2012.03.31. 21:33:40

@GYUSZI BACSl:

Mellesleg most látom,hogy a te képeiden is (a 4.-ik) szerepel egy "nagy TRX"-es példány.

750iL 2012.04.01. 02:13:38

gyonyoru de nem gyari rajta sokminden.

huspotyolo 2012.04.02. 12:34:01

Ez volt az egyetlen autó, amit hazavittem volna a kiállításról. (Na jó max még a gyári 1200es Ladát :) )

DonVincenzo 2012.04.08. 22:16:37

@nem kéne...: Nem csak a nagy lökő miatt kérdeztem hanem az oldalsó helyzetjelzők láttán is.
süti beállítások módosítása