Három másodperc százig: a kedvenc Porschém

  2011. szeptember 15. - ZáchDani Címkék: porsche techart iaa frankfurt 2011 2011 frankfurt

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A legjobb autós oldal a Facebookon
2015-05-04 18:06:23

2003.08 havi 1.9 pdtdi 131 le. VW Golf IV 1.400.000 ft Sportkivitel, kagylo ülések, 6gangos válltó, gyari

Megőrülök, annyira szép
2014-10-07 10:57:53

A világ legszomorúbb munkái sorozatunk újabb gyöngyszemei következnek. Aki kiállítási standot tervez

Ilyen könnyen még sosem nyertél
2014-09-30 15:10:44

Svájcban minden megtörténhet, ami az egyszeri magyar autóbuzinak csupán gyűrött újságpapírból

Ezt ne csináld, ha jön a mentő
2014-09-17 17:58:25

Megfigyelték, hogy az utóbbi időben sorra születnek az érdekes autós témák a szerkesztőség tövében?

Még több fotó a galériában, katt a képre!

A Techartnál már akkor nem volt sajtóanyag, amikor először álltam meg a matt-babakék GT Street RS mellett. Hogy mégis legyenek képeink, elkértük a csúcsmodell slusszkulcsát, melyet a cég visszafogott képviselője kicsit vonakodva nyújtott át. A legbizarrabb GT2 RS mutánst nagyon féltik, de látták rajtam, hogy nincs kész tervem az autórablásra, így alaposan körbenyalhattuk a leonbergi cég jelenlegi csúcsmodelljét.

Nem tudom elképzelni, milyen gondolat szállja meg azt az autóbuzit, aki úgy dönt, neki egyetlen modell sem felel meg a Porsche kínálatából, inkább egy ilyen hétfejű sárkányt szeretne, ráadásul ebben az undorító színben. A Techartnál viszont úgy gondolják, a sportautózás nem az észérvekről szól, és aki igazán betege a hobbijának, az szívesen áldoz majd a teljesítménynövelésre is, a szín pedig ízlés dolga.

Még több fotó a galériában, katt a képre!

A GT Street RS, a most kifutó 911-esre épül, de így sincs szégyenkezni valója, hiszen a gyárilag 620 lóerős 3,6 literes bokszermotor teljesítményét további száz lóerővel sikerült növelni, így a Techart változat pontosan 3,3 másodperc alatt megfutja a százat, amivel ott van a frankfurti élmezőnyben. A blokk többek közt átprogramozott elektronikát, nagyobb turbófeltöltőt, sportlégszűrőt, új leömlőket, és szívócsöveket, illetve erősebb kuplungot kapott, így gyakorlatilag minden tartalékot kiszedtek belőle.

A futómű karakterisztikája és magassága a műszerfalról állítható, a leszorító-erőt pedig szénszálas szárnnyal, és diffúzorral fokozták. A végsebesség itt már másodlagos, de az autó határát jelentő 352 kilométeres tempót kénytelenek voltak mérsékelni, mert az azzal járó terhelést nem bírják az alapáras gumiabroncsok.

A Techart persze nem ilyen autókból akar megélni, esetükben inkább arról van szó, hogy néha egy demóautóba pakolják össze amit tudnak, és mindenki eldöntheti mit kér ebből saját Porschéjához. Így mégiscsak életszerűbb, mintha vitrinekben mutogatnák az alkatrészeket és az egyedi utastérelemeket. A rövid látogatás végére került sajtóanyag is, így megnyugodhatnak, nem csak kékben készítik a GT Street RS-t.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr653225851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2011.09.15. 10:32:21

A szín nekem kicsit meredek, egyébként biztos jó autó...

Grg76 2011.09.15. 11:02:09

3,3mp, azért van ennél jobb is :)

Czet-hal 2011.09.15. 11:39:28

@Grg76: A turbo s 3,1 alatt futja, de az négykerék meghajtású.
Az összes tuningcég azzal kezdi, hogy az enyém 7, 8, 9- száz lóerős. Sztem 500 felett már nem a lóerő számít. Inkább az, hogy lehet-e vele autózni. Ha valaki meg 400km felett akar utazni, akkor annak javaslom a repülőt.

2011.09.15. 11:49:49

Annyira ronda autó, hogy tehetném se venném meg. Ennyi pénzért esztétikai élmény is kapható a teljesítmény mellé. Máshol.

xenuka 2011.09.15. 12:09:58

0-100 km/h-ra 3,3 sec? Mi ebben a mutatvány? Ezt sok széria autó és még több tuningolt EVO, GT-R vagy Impreza simán tudja töredéke ennyi pénzért.
Ja, és azok összkerekesek, ezért nem kell kilinccsel előre menni velük minden kanyarban, mint a hátsókerekes GT2-vel.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.09.15. 12:17:16

Nem sz@rral gurigáznak...egy próbakörre beülnék, bár lehet inkább a jobb egybe.Én valszeg csak elfüstölném a gumit...

Liquid_Night 2011.09.15. 12:36:15

@xenuka: Négykerékhajtás + sperrdiffi + 0-100 hoz optimalizált váltóval persze "kisebb" teljesítményű autó is megy ilyen időt. De itt a poén az, hogy sima hátsókerékhajtása (+sperr, remélem) van, valószínűleg a kettes sem forog le 110nél, és mégis :)

150-250 között viszont megmutatná hogy mit tud azok ellen, sanszos hogy úgy húzna el tőlük mint a szél :)

kolompár szmélgol 2011.09.15. 12:53:27

a Manthey Racing jobb Porschekat csinal, igaz azok inkabb versenyautok közuti forgalmi engedellyel...

butcher__ 2011.09.15. 14:41:48

Ellopták törppapa kocsiját

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2011.09.15. 14:47:37

hajtani jó lehet, de hogy lehet ilyen ronda?

kolompár szmélgol 2011.09.15. 15:09:57

Az elsö vizhüteses Gt2 is ilyen strandkorlatkek volt, gondolom valaki azt hiszi, hogy a need for speed-el jatszik, oszt ilyen szint kever ki.

Bazs69 2011.09.15. 15:10:24

Külsőre jó a szin, de belül jobb lenne full feketében.

De egy showra mutatni kellett vmi extrémebbet

Chili Pepper 2011.09.15. 15:52:24

Nekem tetszik. A színe is.
Viszont a fényszóró kapcsolódó a VW Group standard kapcsolódója. A Polo-hoz, Skoda Fabiához is ilyet adnak. :-)

DeeJay(HUN) 2011.09.15. 15:53:53

Nincs ezzel a kékkel semmi baj, csak a kormányküllőket kéne bevarni a műszerfal bőrével, mert az a kék műanyag már tényleg vérlázító.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.15. 16:02:58

@Chili Pepper:

Sikerült különleges autót csinálni a németeknek!! Egy Polo kapcsolója..........Te uristen! Ettöl függetlenül nagyon komoly a gép!!

srank 2011.09.15. 17:00:41

ez a hupikéktörpikék style nem nyerő belülről, de aki azt a kék kézifékkart kitalálta kasztráltatnám...

kolompár szmélgol 2011.09.15. 17:11:01

En multkor olyat lattam, hogy szürke külsö, rikito zöld feknyereg, meg rikito zöld belsö, es a slusszpoen: a csavon szürke melegitö rikito zöld csikokkal. Gondolom a ruhahoz valasztotta a kocsi szinet. viszont az csak egy turbo s volt...

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.09.15. 17:15:57

@xenuka: áruld már el,milyen szériaautók tudják ezt a gyorsulást?nagyon kíváncsi lennék..

srank 2011.09.15. 19:52:14

@mifolyikittgyöngyösön??:
ezt a kérdést kár volt feltenni, mert mindjárt özönlenek a b-csoportos hülyegyerekek a 2.2-es murvás gyorsulással :DDD

Mercedes E 280 CDI 2011.09.15. 21:02:25

@srank:

Igen,én 2.9-en vagyok százon!!!

Mercedes E 280 CDI 2011.09.15. 22:14:50

@srank:

Inkább nem idegesítelek mert féltékeny leszel,hogy milyen autóm van...

Schütii 2011.09.16. 11:53:55

A számháborút a 9ff szokta nyerni, ha 911-tuningról van szó. Ők kb 900 LE-nél tartanak. Persze ez csak egy dolog.

Schütii 2011.09.16. 11:56:25

...és a fehér autó vajon hogy került ide? (csak nem egy kis TechArt-reklám?...)

srank 2011.09.16. 12:49:18

@Schütii: nyugtassá meg ezek a szarrá húzott tuning csodák nem olyan tiszavirág életűek mint a sufnituningos rokonaik ...

megint 2011.09.16. 14:06:10

Mindig megjelennek a tini autóskártyások(vagy kevésbé tehetős idősebbek) akik benyögik , hogy há izé, tuningolt sti is tudja ezt kevesebb pénzért, az való nektek ez meg másoknak. Kívül még hagyján ez a szín, de belül szörnyen gagyi így.
süti beállítások módosítása