A napszemüveges Jaguar

  2011. szeptember 14. - Stump András Címkék: jaguar napszemüveg frankfurt 2011 c x16

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy gondolat a távol-keleti dizájntrendekről
2015-06-09 13:14:30

Ma reggel láttam egy fess Kia Opirust, és ez jutott róla eszembe: Miután kimerengtem magam, találtam az

Lada? BMW? Toyota? Jól megvannak egymással
2015-04-25 14:05:19

Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland. Nekünk még hajnal van

Olcsón vettem, drága lett
2015-03-15 07:27:33

Úgy ültem neki az első galantos posztomnak , hogy megírom a sztorit az autóvásárlás első pajzán

Lopni megy a Nissan
2015-03-04 18:48:48

Vissza kell szívnom, amit néhány hete, a GT-R LM Nismo, a.k.a. száguldó tacskó bemutatója után írtam a Nissan

Elbizonytalanodtam egy pillanatra, hogy a Napszemüveg blogon vagy a Belsőségen van a helye a Jaguar C-X16-nak, de a téma itt inkább az autó, a hemü csak bónusz.

Mivel Jaguárék előre kitálaltak már minden infót a Porsche 911-es ellenfelének kikiáltott tanulmányautójukról, nem ért sokként, hogy a standjuk a C-X16 körül pörög. A sokkhatás amúgy sem lett volna feldolgozhatatlan - a leméretezett Jaguar inkább csak átlagos, ahhoz képest, hogy miket mutattak be a britek az utóbbi időben: ugye emlékszünk még az XKR-S-re meg a C-X75-re.

A megjegyezhetetlen kódú kis kupé élőben leginkább a Nissan 350Z-re hasonlít a tömzsi farával és felhúzott fényszóróival, de mivel az XK kurtított platformjára épül, ráadásul a jelenlegi infók szerint hibrid hátizsákkal, igazi nehézbombázónak ígérkezik – a szó kevésbé pozitív értelmében.

Mégis kikívánkozott belőlünk a röhögés, amikor Dani észrevette a szokásostól eltérő emblémát a hűtőrácson. Hiába, az angol humor páratlan.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr553225565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shagy · http://www.konyvkoto.com 2011.09.14. 12:23:58

hátő... szemből inkább vmi japán, mint Jaguar...

Patás 2011.09.14. 12:24:53

Ez a napszemüveges Jaguar mekkora már...XD

tervrajz 2011.09.14. 12:49:26

Csak engem emlékeztet, egy kicsit egy Aston Martinra?

Kámasuka 2011.09.14. 12:54:54

Szerintem a 911 meg az Xk nem is egy müfaj volt, a 911 sportkupé az Xk meg GT. Szeretem a Jaguart és drukkolok és remélem belehúznak, mert ez a kocsi kevés. Mennek a Saab (és a teljes angol autóipar) után a sunyiba ha így folytatják.

SuperSanci 2011.09.14. 13:18:55

látom benne a lehetőséget, egy kicsit kellene változtatni az orrán, mert nem igazán találták el... de egyébként bejön :)

Jerky_Maistro 2011.09.14. 13:56:52

oszt szalonnát lehet-e benne sütni?

Hurri Kán 2011.09.14. 14:44:22

Ez kb. annyira Jaguar, mint a tegnap bemutatott új "Defender"...

GGG77 2011.09.14. 15:07:27

"Nem tudott megváltozni, de talán nem is baj. Így szeretjük, ráncos bőrével, matt fényezésével, szikár vonásaival, nemes tartásával."

totalcar.hu/tesztek/jagxjs94/1/#szoveg

Epercsibe 2011.09.14. 15:33:02

A motorja tetszik 3.0V6 kompresszor + villanylórugás ha ez kevés.

A régi V6-ost már egy ideje modernizálni kellene (bárt a dupla láncos régi tartósságból 5*, csak a 240LE kevéske mostanában), jó látni hogy az utód megjön lassan.

Ha igaz lesz a 80-120 2.1s, akkor ezt a kocsit nagyon szeretni fogják a tesztpilóták. Összehasonlításnak, a 400LE-s kompresszoros S-TypeR tudott 5.6s -et rugalmasságból, pedig az sem egy utolsó darab.

Nincs semmi szentségtörés összehasonlítani sportkocsikkal, mostanában azok is híznak rendesen, mert kell beléjük a kólatartó. Szinte mindegyik az 1500-1600kg közötti sávban van. Persze akadnak üdítő kivételek, de kevés.

tdammit 2011.09.14. 15:42:24

ez egy ízléstelen szar, nem jaguár. a tehetős prolik biztos odalesznek érte.

P12_dCi 2011.09.14. 15:51:51

@tdammit: Neked meg csóró proliként marad a fórumon fröcsögés. :)

tdammit 2011.09.14. 15:56:38

@P12_dCi: röffröff (elnézést, ha rossz az akcentusom)

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 18:05:32

Tényleg izléstelen................TE MEKKORA BAROM VAGY:-)))))

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 18:48:18

BenFranklin

Miben gondolod kevésnek?

nem kéne... 2011.09.14. 19:01:32

@tdammit:

jaja, a prolikat onnan lehet felismerni például, hogy fonetikusan írnak idegen nyelvű kifejezéseket, alkalom adtán akár neveket is.

Kámasuka 2011.09.14. 20:12:19

@Stella Gemella: Egyrészt abban hogy tanulmány. Nem jön be a forma voltak már szép Jag-ek is. Leginkább a márka egész modellkínálata kevés, úgy az elmúlt 15 évben(X-type,S-type) vettek egy komoly ívet lefelé. Ott tartanak hogy annyi autót tudnak eladni mintha exkluzív autógyártók lennének, miközben nem érik el a milliószám gyártott német konkurensek müszaki szjnvonalát sem. Csak abból hogy angol alternatíva meg a különcök autója nem lehet megélni.

megint 2011.09.14. 23:21:37

Az eleje nagyon nem passzol egy jaugárhoz, valami nagy hjundájhoz, toyohoz elmenne , de egy jaguárnak ne legyen már ilyen discos jellege
süti beállítások módosítása