Gyomorszorító számok standja: Brabus

  2011. szeptember 13. - ZáchDani Címkék: totalcar iaa frankfurt 2011

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A legjobb autós oldal a Facebookon
2015-05-04 18:06:23

2003.08 havi 1.9 pdtdi 131 le. VW Golf IV 1.400.000 ft Sportkivitel, kagylo ülések, 6gangos válltó, gyari

Megőrülök, annyira szép
2014-10-07 10:57:53

A világ legszomorúbb munkái sorozatunk újabb gyöngyszemei következnek. Aki kiállítási standot tervez

Ilyen könnyen még sosem nyertél
2014-09-30 15:10:44

Svájcban minden megtörténhet, ami az egyszeri magyar autóbuzinak csupán gyűrött újságpapírból

Ezt ne csináld, ha jön a mentő
2014-09-17 17:58:25

Megfigyelték, hogy az utóbbi időben sorra születnek az érdekes autós témák a szerkesztőség tövében?

DSC 5908

Teljesen elvesztünk a Brabus standján, ahol több volt a nyolcszáz lóerős autó, mint a szép arcú hoszteszlány. Egyrészt bemutatták a CLS-re épülő Rocket 800-at, másrészt ugyanezzel a motorral, elérhető az E- és az S- és a G-osztály egy-egy alaposan átépített változata is. Mi a Brabus 800 E V12-ben töltöttünk el három önfeledt percet. Felemelő volt, de hirtelen véget is ért, amikor egy technikatanár jelmezes úr a kezét tördelve megkért, szálljunk ki. Állítólag ha sokat mocorgunk a 800 lóerőre hevített Mercedes vajszínű bőrülésein, azok menthetetlenül átveszik a farmerünk színét, őt pedig azonnal leváltják e bizalmi posztról. Aha, tehát a leendő tulajdonos, illetve felesége és gyermekei is csak öltönynadrágban szállhatnak be a félmillió euróért rendelhető rettenetbe. 
 

DSC 5910


A Mercedes S 600 alaposan átalakított V12-esét, az eredeti 5,5 literről 6,3 literre fúrták hengersoronként egy turbót kapott, a töltőlevegőt összesen négy intercooler hűti, a légszűrőház pedig szénszálas. Érdemes benézni egy ilyen autó motorterébe és elképzelni, milyen amikor az 1100 newtonméterre korlátozott forgatónyomatékú szörny, 23 másodperc alatt háromszázra gyorsítja a kéttonnás testet, majd 370-ig kúszik tovább a mutató. Eszembe jutott, mit szóltak volna tegnap a német autópályán, ha egyszer csak felbukkanok a fekete döggel, és laza kétszázas sebességkülönbséggel megérkezem egy magát szupergyorsnak képzelő A6 TDI mögé. Kell egy erős autó, na!

DSC 5909

A Brabust egyébként nem nehéz szeretni. Munkáik, főleg a Carlssonhoz képest, nagyon igényesek. A legnagyobb bűnük, hogy néha kicsit hanyagul bánnak a karbon elemekkel. Az autók küszöbén lévő, kék ledekkel megvilágított Brabus embléma kitalálóját viszont mi rúgnánk ki, de ezt nem kötöttük az óriási standon bemutatott elektromos tanulmányautók körül őgyelgő fejesek orrára. Ők úgyis elégedettnek tűntek, hiszen elektromos vonalon megelőzték a Mercedest.

DSC 5932

Bandi kiderítette, hogy a hamarosan hátsó- és összkerékhajtással készülő hibrid, illetve teljesen elektromos Brabus modellek villannyal hajtott kerekei mögött egy-egy óriási agymotor van. A Brabus High Performance 4WD Full Electricnek nevezett, E-osztály alapú tanulmány összteljesítménye 420 lóerő, nyomatéka 3200 newtonméter. Ez utóbbit nyilván alaposan megregulázzák, különben csak egy gyors gumifüstre lenne alkalmas a gép. A teljesen polgári 220 kilométeres végsebesség, illetve 6,9 másodperces gyorsulás így is megfelelőnek tűnik. A végsebességet a villanymotorok 2000-res maximális fordulatszáma korlátozza, de az elektromos Brabus 5 másodperc alatt ugrik 60-ról 120-ra, tehát egy E 500 4 Maticot azért le lehet vele nyomni.

DSC 5926

A kasztniba zsúfolt, 56 kilowattóra kapacitású akkucsomag 350 kilométeres hatótávolsághoz elegendő, aztán viszont jöhet a tréler, hiszen nincs range-extender. Meg kell próbálni tehát okosan fékezni, és keveset padlózni, hiszen így villanymotorok, darabonként akár 70 kilowattot visszatermelnek az akkumulátorba. A töltési idő az otthoni hálózatról öt óra, de akár másfél is lehet, ha kiépül az RWE áramszolgáltató, nagyfeszültségű töltőhálózata.

Fejünkben nyomasztó kérdéssel távoztunk a Brabustól. Behuppantunk pihenni a Mercedes SLS AMG-re épülő Brabus 700 Biturbóba, és nem tudtuk becsukni az ajtót. Ez az autó amúgy nem számít rekordernek, hiszen csak 340 a vége és 10,2 alatt gyorsul kétszázra, de ez most mindegy, hiszen aki vezeti, folyamatosan szenvedni fog amikor beszáll. Vagy ő nem éri majd el a kilincset, hogy magára húzza a híres felfelé nyíló ajtót, vagy a mellette ülő. Képzeljék el helyzetet, amikor egy száznyolcvan centi körüli ember teljesen megfeszített keze, és az ajtó legközelebbi pontja között van tíz átkozott centiméter! 

DSC 5876

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr103225665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2011.09.14. 08:27:58

El bírnám viselni azt a tíz centit, legfeljelbb kapna a csodamerci egy bkv bőrkapaszkodót, mint a DeLorean :)

www.entermyworld.com/cat/myd/exterior/exter2kd1x1.jpg

Hurri Kán 2011.09.14. 09:07:45

Brabus is csinál villanyautót? A fene megette...

Rocko- 2011.09.14. 09:10:03

az lenne a vicces, ha 180 alatt nem érik el a kapaszkodót, viszont 190 fölött meg nem férnek be a kocsiba. :)

egeresz 2011.09.14. 09:24:43

nincs ajtoszervo?

milyen gagyi.

СubE 2011.09.14. 12:46:15

"Felemelő volt, de hirtelen véget is ért, amikor egy technikatanár jelmezes úr a kezét tördelve megkért, szálljunk ki."

Jellemző. Én is meglátogattam a Brabus standot, de amikor meglátták a kezemben a BMW-s kulcstartót rögtön megkínáltak étellel, itallal majd megkértek, hogy próbáljam ki a legdrágább autójukat és mondjak róla véleményt. Nem hiába, a BMW-seket még ezek is tisztelik.

ZON 2011.09.14. 12:46:28

Legközelebb péknadrágban menj. Az nem színez.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.14. 12:56:50

Az a gyanúm, hogy azt nem bent ülve kell megpróbálni elérni, hanem amikor szállsz be, már akkor megragadni a fogantyút.

2011.09.14. 13:00:34

nincs ajtószervó?

a 23 másodperces 0-300, az meg... beteg.

We make the world a better place 2011.09.14. 13:05:55

"Én is meglátogattam a Brabus standot, de amikor meglátták a kezemben a BMW-s kulcstartót rögtön megkínáltak étellel, itallal majd megkértek, hogy próbáljam ki a legdrágább autójukat és mondjak róla véleményt."

"Szegeny ember, csak egy kulcstartora futja neki..legyen jo napja.Hans, etelt, italt az urnak, es ultesd be az egyik gepbe, hagy uljon legalabb eletebn egyszer egy igazi AUTOban..."

Attis001 2011.09.14. 13:15:06

Nem rossz gépek...hihetetlen számok,az biztos!!!

Amúgy BMW-nél a G-Power ilyen,ott is van pár ilyen szörnyeteg...
pl:G-POWER M6 HURRICANE RR

Cube hozza szintjét mint mindig......Istenem mennyire troll egy pali...!!!

kolompár szmélgol 2011.09.14. 13:31:05

Amikor meg nalam lattak meg a GT-R-es kulcstartomat, akkor egyböl fel akartak kerni tanacsadonak, mert az en Godzillam 1 MW!!! :)

Bambulka 2011.09.14. 13:33:50

Jöhet az elektromos cucc, nekem elég a napi 350 km :-)

akos696 · www.focusauto.hu 2011.09.14. 14:00:30

@Attis001: És ennek a troll palinak mennyivel jobba szövege, mint a Tied. :) Csak egy kis IQ kérdése, hogy valaki trollként vagy szórakoztató emberként tekint CubE barátunkra.

fogash 2011.09.14. 14:31:37

@СubE: és melyiket próbáltad? :)

Amúgy ez sajnos valós probléma: a farmerfestékek MINDENT megfognak, anyád se véletlenül mossa őket külön és nem a fehér blúzaival együtt... A vajszínű bőröknek is kakukk, ha sokat ülsz bennük. Megoldás: fekete bőr. :)

kolompár szmélgol 2011.09.14. 14:34:37

lacip

Nissan Skyline GT-R. Ird be igy es kiköp egy tsomo talalatot a gugli

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.09.14. 14:44:53

szerintem ez a 23mp elég karcsú.BMW szériában 13 alatt futja a 300-at!

СubE 2011.09.14. 14:51:42

@mifolyikittgyöngyösön??: Ha ráköltenék másfél milliót az E30-ra, meg tudnám csinálni 13 alatt is. Az új M5-ös, ha kiveszed a tiltást, 400 fölé is képes lenne menni. Feltéve, ha elég hosszú utat hagysz neki. Másodperce pontosan nem tudom, de az Andrássy úton lámpától lámpáig gyorsultam már 200-ra.
A GT-R a világ legnagyobb kamuja. Fröccsöntött, slaggal mosható műszerfal. Elcsalt köridők, hazug gyorsulási adatok, széthulló váltó. Messze elmarad minőségben bármilyen némettől. Talán egy fapados ötös golf szintjén eléri minőségben.

Attis001 2011.09.14. 14:56:09

@akos696:

Figyi hát nem tudom,ha neked ez szórakoztató hát legyen,engem egyáltalán nem,hülyeségeket,vicces dolgokat bár ki tudni,csak sajnállak ha neked ez tetszik,de bocs!!!:):)

Én tegnap elmentem egy V8-as Merci mellet a Bömbivel annyira megijedt szegény,hogy 2 hengerre le állt.....látod ennyi,hhhúúúúú nagyon jó vok most vagy mi van?!:P:P

Pedig nekem van V8-as Bmw-m mégse verem magam......ennyi!!!:):)

СubE 2011.09.14. 15:18:56

@Attis001: Neked max az autós kártyáid között van V8-as BMW-d. Lehetsz vagy 13 éves.

skyrangr 2011.09.14. 15:29:12

LÓL...
A két Béemvétroll egymást öli mindjárt...
Várjatok srácok, még 2 perc, és kész a pattogatott kukorica! :D

Schütii 2011.09.14. 15:32:07

Okos ember ez a Buschmann, na... Minél több a dáunszájzingolt autó, annál jobban pörög az ő biznisze. Amíg a tyúnereket nem köti a CO2 kibocsájtás réme, addig lesz itt jó világ.

Hanzi 2011.09.14. 15:39:13

@Attis001: Az első mondatodat nézd át,légy oly szíves,mert egy mondatszerkezeti katasztrófa!Mondjuk a többi sem sokkal jobb...
Nyelvtanból egyes,leülhetsz!

Hogy a témához is hozzászóljak,rögtön elkezdődött a Mercedes-BMW háború...

Uraim,teljesen mindegy,hogy kinek milyen autója van,mire esküszik,úgyis mindig a saját a legjobb.
Ettől kerek a világ,tök hülyén néznénk ki,mindenkinek ugyanaz tetszene...
Nekem Mercedesem van,de ettől még bárki,bármelyik testrészét odaadnám egy 3.0 CSL-ért,vagy egy kabrió 650i-ért,és példának okáért sugárban tudok hányni a Mercedes GLK -tól,vagy a W210-es szériától...is.
Úgyhogy felesleges túráztatni magunkat azon,melyik a jobb.

@kolompár szmélgol:

Lacip csak viccelődött...tudja mi a GT-R.

@We make the world a better place: Ott a pont! :-)

BocaNegra 2011.09.14. 16:39:20

CubE kommentjeihez tudni kéne, h mi az a szarkazmus...talán olvassátok el 2x mások kommentjeit, és utána ragadjatok billentyűzetet! ;)

350 km? Nekem lehet, h egész hétre is elég lenne. Nagyon kipróbálnám mit tol az a 3200 Nm.

Pista bá 2011.09.14. 16:42:45

370-et nem kellene a közútra engedni, ennyi erővel atombombát árulhatnának a teszkóban

Gatinho 2011.09.14. 16:49:07

@СubE:

Az összes hülye a kezében pörgeti a bmw kulcstartót.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 17:13:03

Attis001

Emlékszem már!!!! A két hülye BMW-s akiket agyon aláztam az Abarth-al:-))

no_holy_shit 2011.09.14. 17:25:14

akkor nem csak nekem volt folyamatosan ilyen problemam az SLS-sel...

- beszallaskor nyujtozkodni
- kiszallaskor gornyedni, hogy be nem bazd a fejed
- 190cm folott meg nem tudod egyenesen tartani a fejed es nem latsz semmit (kollegam)

viszont jol meg. A leggokartosabb AMG :-)

de azert kivancsi leszek, hogy ha lesz A osztaly az milyet fog lepni :-) es mennyire lesz gokartos

mated 2011.09.14. 17:33:33

A6 dízellel amúgy sem illik a német autópályán a belső sávban közlekedni, főleg kormolni:).Bár amióta románokkal van tele a pálya ott sem lehet haladni.

Dr. Robin Masters 2011.09.14. 17:38:05

Ezek a fekete Brabusok annyira jók, őrült annál a csapatnál mindenki, hogy így hajszolják a teljesítményt, de valami hihetetlen félelmetesek az autók!

GGG77 2011.09.14. 18:08:42

Hirtelen nem nagyon jut eszembe másik olyan tuning cég, akik az egyébként becsülendő technikai teljesítményüket ne csomagolnák borzalmas, optikai förtelmekbe. A Brabus kivétel. Meg talán a Ruf. De kb ennyi.

Tomi1973Wien 2011.09.14. 19:03:48

JAVITASRA:

idezet: ''Érdemes benézni egy ilyen autó motorterébe és elképzelni, milyen amikor az 1100 newtonméterre korlátozott forgatónyomatékú szörny, 23 másodperc alatt háromszázra gyorsítja a kéttonnás testet.''

huszonharom (23) mp eleg soknak tunik, nem 2,3mp akart az lenni? :LOL:

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2011.09.14. 19:29:06

@Tomi1973Wien: Nem. Ne feledd nem 0-100 hanem 0-300... Ez pedig jóval nehezebb feladat. Nem csak azért mer 3* akkora sebességkülönbség, hanem azért is, mert pl. a 200-300 közötti sebességkülönbségnél nem 1esben gyorsítasz.

ZON 2011.09.14. 20:06:23

@TheElf: CubE még ott készül húzni a másodikat.

hallari 2011.09.14. 20:12:27

Eddig a Totalcar elég jó oldal volt, különösen a Belsőség rovat. Általában értettek a dolgokhoz akik hozzászóltak (néhány kivétel persze mindig volt, de nem jelentős). Remélem néhány troll miatt nem esik drasztikusan a színvonal, kedves szerkesztők modizzatok bátran!

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.09.14. 20:29:09

Az elektromos brabusmercire beneveznék. :)

Attis001 2011.09.14. 21:01:40

Na jól van látom el vagytok itt páran....igen jókat röhög itt..csak így tovább van aki a mondatomba köt bele,biztos ő még nem hibázott......vki irigykedik mint pl:Cube mert neki nincs még élete se nem hogy vmi,amúgy segitek te ratyi....23 vagyok nem kell találgatni,de remélem ismerkedni nem akarsz mert akkor rossz helyre kopogtatsz.....te "szórakoztató ember"!!!!!hahahahahaha

Amúgy én is szeretem a Mercit eleve mivel német és jók is,és tisztelem is öket......ennyi....na megyek csajok,már nem írok vissza ígérem,mert nekem ez nem szint,viszont vannak itt normálisak is az is igaz!!!

Amúgy kiskockám ha akarod viszlek egy körre,írd meg hol laksz,elmegyek ígérem....és végre ülhetsz egy e92-es M3-ba okés teso,na???!!!

2011.09.14. 21:06:43

@Attis001: A próbakörös ajánlat kikre vonatkozik? Mert holnap du. 4-kor Pécsen az Árkád tetején lévő parkolóban jó lenne, szólj ha jössz, megvárlak. Tali a Media Markt autórádió-beszerelőműhely előtt. :)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2011.09.14. 22:41:37

@СubE: én mondtam hogy f-astrám van, oszt le is szoptak a hostesslányok
amatőr

paladinn 2011.09.15. 08:37:43

értelmetlen és felesleges, h mi lesz a rákos gyerekekkel persze senkit sem érdekel, beteg ez a világ bassza meg jó lenne már egy ürgeöntés, megérdemelnénk

szemettanarba 2011.09.15. 09:21:02

@enpera: Én meg a g-astrám kulcsával vacakoltam a tanszéki irodám ajtaja előtt, aztán a takinéni szólt, hogy a tanár úr még nincsen ám bent, hiába keresi...

conmorientes 2011.09.15. 09:22:56

Nekem meg az jutott eszembe, mekkorát néznél ha az A6 TDI fellengzős letolását követően mögéd érne egy 9ff GT9 R balra indexelve, mert őkelme ugye 370-nél kapcsolja a 6-ost, és 14,9 alatt van 300-on.
Hát ennyi volt a húsvéti királyság mert minden csöcsnél van nagyobb vagy szebb.

Azt hiszem ma a teljesítmény hajhászásnál már elgurult a gyógyszer. Szép meg állat, de minek is ?

brabus 2011.09.15. 12:04:17

@CsernoBillly:
ezzel menj a velvet-re te faszállat

paladinn 2011.09.15. 13:05:30

@brabus: láccik te kőkemény kocsibuzi vagy

srank 2011.09.15. 20:00:57

@hallari: az avatarod tükrözi a lelki világodat a többit , majd a többiek kiegészítik ...
süti beállítások módosítása