Gigászok harca a szerkben

  2011. június 29. - ommm Címkék: harc így készül a totalcar lóerő

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Egy ártatlannak tűnő teszt-felajánlással lobbantotta lángra Kőbájker a már régen szunnyadó zsarátnokot. Ha tudta volna, micsoda darázsfészekbe nyúl ezzel, talán nem is tette volna. Mindegy is, régen le akartuk már meccselni ezt a dolgot, most tényleg nagyon elszánt mindenki, úgyhogy előbb-utóbb megtudjuk, kinek van a legnagyobb cer gépe a szerkesztőségben. Készüljetek!
 

2011/6/28 Kőbájker:
sok szeretettel az általam igen nagyra becsült szerkesztőségnek.
fotózni nem tudok, de remélem ilyen képek elegek lesznek.
megírom majd, nagyon durva, egy motor gyorsulása. 40 millából.

2

2011. június 28. 20:19 Vályi István oMm írta:
láttál valami fékpadi méréseredményt?

2011/6/28 Kőbájker:
nem. de megvan a specifikáció shelbytől, csak nem hamis. és az összes
kenne bell kompresszoros, amit hirtelen találtam,  minimum 700 lóerő,
de bőven van 900+ is.

Vályi István oMm írta:
azt ne hidd el okvetlenül
bőven mérik ők a lóerőt
aztán csak kiderül, hogy nem annyi (a TG pl. elvitte fékpadra a GT500-at is)
de ettől függetlenül jó barom autó lehet :) az meg sosem rossz

2011. június 28. 20:43 Prokee írta:
Az amerikai tuningműhelyek előszeretettel adják meg a teljesítményadatokat régi SAE-szabvány szerint.
Egészen mást jelent, mint az európai (eredetileg német, DIN) szabványú mérés. Ennek volt köszönhető, hogy a hetvenes-nyolcvanas években tágra nyílt szemmel nézegettük a rohadt erős amerikai autókat, amik közül a legkisebbek is versenyképesek voltak a legdurvább európai sportkocsikkal is (kis túlzással persze).

Aztán felnőtt fejjel tudtam meg, hogy a SAE-méréskor az összes segédberendezést lekötik a motorról, extrém esetben még a saját osztófejét sem maga forgatja.

Ja, veszteség meg alig, lehet kifektetni a helyiértékeket...

2011/6/28 Kőbájker:
jaja, tudom. de hidd el, ettől úgyis beszarsz, ha repülőgépre kötve mérték, vákkuumban, 22,1 fokra temperálva, dugattyúk nélkül.

2011/6/28 Prokee:
**
öööööö... egy szóval nem állítottam, hogy nem szarnám össze magam tőle :)

2011/6/28 Kőbájker:
hádde kötekedtek itten, oszt egyikteknek sincsen kipufogóbadugható valóditeljestíménymérője, he? :D
lehet bosszúból ezret írok! :DDDD

2011. június 28. 21:09 Vályi István oMm írta:
dehogy kötekedünk!
csak szkeptikusak vagyunk az amerikai lóerőkkel szemben :)

2011. június 28. 21:55 Róbert Winkler írta:
A lényeg, hogy jövő héten elhozom a Cougart, kopp-kopp, és a Marv is újra kezdheti a vérszívást a SAE-lóerőkkel. Még jó, hogy azt ki nem találta, hogy a 200-a is csak SAE-200.

Zsolt, Göbölyös írta, 2011.06.28.:
Ha végre elkészül az én bogaram, az úgyis kifújja az orrát a sae hősöknek, mert ez igazi DIN 150 lóerős!

2011.06.28. 22:45 keltezéssel, Róbert Winkler írta:
Majd azért menj egy kört a Cougarral, legutóbb már igen szépen futott, meglátod, milyen fasza. Jó, hát sae az istenadta, de nekem csak ilyenre futotta, ebből a kevés pénzből. Így is rengeteg pluszmunkát kellett hozzá vállalnom, hogy megvehessem, de ott ül rajta a morgács.

2011. június 28. 22:51 Csikós Zsolt írta:
Amúgy elhiszem, hogy jó. Már amikor szar volt se volt szar.

2011.06.28. 23:08 keltezéssel, Róbert Winkler írta:
Félreértesz, a Göbölyöst győzködtem.

2011. június 28. 23:09 Csikós Zsolt írta:
Attól még van véleményem. Próbáljátok ki három távon a gyorsulást. Aki elvisz kettőt, az nyer :-)

2011. június 28. 23:15 Róbert Winkler írta:
Abból semmi sem lesz, mert a Göbölyös tibeti vajszoborként fogja fel a bogarat. Megépíti a tökéleteset, aztán hagyja elolvadni a napon. De egyébként kurva jó lenne egyszer egy általános tc-domesztik gyorsulási verseny, mindenki a mindenféléjével mindenki mindenféléje ellen. Én a Vinómmal szerintem simán odabasznám a DIN-lóerős tukánodat.

2011.06.28. 23:24 keltezéssel, Tibor Bende írta:
én indulok a bmw-vel a nyegleó tipója ellen simán

2011/6/29 Prokee:
Én a Csikóssal egy géposztályban indulok - Tramp vs. BianCSi.
Ordas nagy elkenés lesz belőle.
OK, jöhet a Koncz Jani is a Trampjával, hogy legyen bronzérmes is.

2011.06.28. 23:25 keltezéssel, Vályi István oMm írta:
csak aztán arra ne járjon egy 1400 eurós szürke kredenc,mert szorultok mindannyian :)

2011. június 28. 23:46 Csikós Zsolt írta:
Megjött a gömöri lábszag.

2011/6/29 Kőbájker:
asszem elkezdem oltani a winklert, hogy vegyen valami kompresszort a cougarba és mindenkit bosszantson vele, hogy 600 lóerős! :DDD
mennyi kommentelő lenne abból is! :DDD
amúgy a csóka tud élni, azzal ment be  a musztángbótba, hogy neki gyorsabb kell mint egy ferrari f430. mert az volt előtte. és shelbyiék megmondták, hogy azzal gond lesz. ezért lett így felcsavarva. nem evilági dolgok ezek.

én egyszer majd szeretnék egy 91-es buksilámpás prelude-ot! :DDDD

2011/6/29 Balázs Rézmányi:
Azért egy Doxa vs. ERA nagyon izgatja a fantáziámat.

2011/6/29 Zirig Árpád:
én meg egy fekete shamalt.

Zsolt, Göbölyös írta, 2011.06.29.:
Engem nem kell győzködni, tudom, hogy jó a Cougar, de meglepően jól gyorsul a bogár. A piros kasztniban ez a motor és váltó 130-ig odabaszott a Megane RS-nek is.
Sokan meglepődtek már rajta, még én is. ;-)

A TC-s BMW-kkel ki sem állok, Gyulavitéz elsőkerekes tragacsával sem, mert az oroszlán nem fog legyeket, A Volvo ellen is csak azért, hogy Pista visszavegyen az arcából.

Tegnap este már bent volt az elektromos AC és kész a teljes tüzelőanyag rendszer, új csövezéssel, stb. A 4 brembo meg már rég fent virít. Éjfélkor már a zuhany alatt voltam.

Vályi István oMm írta:
mindegy, győztesként úgysem jössz ki belőle, mert ezt négy emberrel, csomagokkal, klímával hátradőlősen is tudja úgy, hogy közben alszom a nyugalomban :)

2011.06.29. 10:04 keltezéssel, Andróczi, Balázs írta:
Tényleg, nekem is van egy lejátszatlan meccsem a nagyszájú Árpáddal és nagyszerű Pandájával. Akár fél kézzel.

2011/6/29 Kőbájker:
lássuk, lássuk! :DDD

Nos, ezúttal véresen komoly a dolog, ezek után tisztában vagyunk vele, hogy csak idő kérdése és ezt meg fogjuk csinálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr133023912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyar[HUN] 2011.06.29. 18:22:08

Pont a múlt héten gondoltam arra,hogy mikor lesz egy belső harc a szerkesztőségben,de nem gondoltam volna,hogy ilyen gyorsan le is zavarjátok a versenyt :)

w a s d 2011.06.29. 18:37:29

A két Hacsi- tulaj egyike sem dolgozik már ott? Mert arra kíváncsi lennék, azok egymás ellen...

Csak a yamaha 2011.06.29. 19:02:28

Na megint adat halmaz(kitaláció...)Sokan elfelejtik a KG/LE számítást..És itt főleg az öreg lenézett roncsok nyernek...hiába a nagy ccm ;-)

Hurri Kán 2011.06.29. 19:07:48

Hát ez eddig így elég se füle, se farka... no de várjuk ki a végét... :D

pickapu 2011.06.29. 19:12:32

Ezt akkor kéne, amikor sokan látják. :)

Shadowbull 2011.06.29. 19:20:07

900+ loero.

Perszepersze.

50 masodperc padlogaz, aztan leolvad mint Fukushima.

sb

Bambano 2011.06.29. 19:34:11

VBH már kipróbálta ezt a szekeret, a (gyár szerint) ezer lovas verziót. Hogyismondjam csak, amit az arcán láttam...:PPPPPPPPPP

www.youtube.com/watch?v=u30i0BYqGj4&t=140

szóval nekem már mindegy, hogy hány lóerő:PP

Sztavrosz_ (törölt) 2011.06.29. 19:34:35

Én egy ilyet szeretnék :)
www.youtube.com/watch?v=86HWAni3wic

Ott voltunk a fotózáson az asszonnyal ;)

Bambano 2011.06.29. 19:38:40

no és akkor a kérdés: Csík meg Ommm titokban hazasunnyogott Rüsselsheimből?

Motordoktor 2011.06.29. 20:26:08

@Csak a yamaha: Azt is elfelejtik, hogy a nehéz elsőkerekesek nehezen indulnak meg, mert kipörög a kerék, ha meg belép a kipörgésgátló akkor oda az egész.
A relatíve könnyű bogár a relatíve erős motorral 120-130-ig nagyot megy. Negyedmérföldön is tudja a 14s elejét 140-150 közötti átlépővel. És akkor még nincs is rajtnál a kuplung/váltóbak igazán gyilkolva.

ChPh 2011.06.29. 20:37:35

Szegény Csikós, csak a Pontont nem hívták ki :D

SomeSeed 2011.06.29. 20:43:27

Hehe, ez a kőbájker gyerek milyen egy nyálas s*ggnyaló...

ben88 2011.06.29. 20:51:34

Nem kötekedésképpen de a gt500 az 410kw-os ha jól látom (5.4 v8, feltöltős, 2011-es). Ez azért elég messze van a 700 lóerőtől, na nem mintha gyenge lenne. Csinálhatnának belőle 4x4-est, akkor lenne is hová átadni az erőt.

Index Elek 2011.06.29. 20:53:00

Működik minden autó egyszerre? Mert az ritka együttállás lenne :-)

Csak trollkodom, nem értek hozzá. Autóm sincs, tömegközlekedem. Tehát súlytalan vagyok itt teljesen... :-)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.06.29. 20:53:00

Az ilyen gyorsulós mókára szoktam mindég azt mondani, aki a Range-el akar gyorsulni, hogy ám legyen, de én mondom meg, hogy hol gyorsulunk. :)

És akkor rámutatok a felázott szántóföld melletti bakhátas, oldalra dőlős hígsárral borított földútra. ;)

megint 2011.06.29. 21:06:55

Én a bogárnak szurkolok:). A hajtáslánc is nagyon fontos, nem csak a lóerő, nem is beszélve ha valamelyikben valami őskövület automata van, gyorsulási versenynél ez rohadt jelentős

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.06.29. 21:30:48

Papp Tibi meg hallgat, mert tudja, hogy az Avensis úgyis ad mindegyiknek 2 másodpercet. Ha nem a jobb kezében fogja a telefont, és nem vészvillogóval köszöni meg a rajtot, akkor négyet. :)

Motordoktor 2011.06.29. 21:31:44

@Index Elek: Rátapintottál a lényegre, a bogaramon pl. brutál fék van, de nincs benne motor. Mire kész lesz, Pista eladja a Volvót, többieknek beszarik a technika, a Ponton meg elkészül, de oxigénsátor alatt marad.
Bandi 02-ese fog menni szerintem csak. Abban nincs semmi extra, csak megy és megbízható. ;-)

Motordoktor 2011.06.29. 21:33:43

@scheerti: Az Avensist nem soroltuk az autók közé, az haszonállat.

Tomchy 2011.06.29. 22:38:38

@Bende Tibor: Viszont ő szinte őszinte.
Ha kell, tutira lesz motor a Bogárban.

butcher__ 2011.06.29. 22:42:50

A bogár for president, kicsi, harap. Csak lássuk már készen!

csongiaparaszt 2011.06.29. 22:44:51

A KG/LE mellett a HUF/LE is lehetne egy szempont :)))
Vagy miért ne mindjárt egy nagy lassulási versenyt is: kinek áll több napot garázsban (szerelőnél) a vasa :)

TSiga · http://alfaamore.hu 2011.06.29. 22:49:36

900+ LE? Merev hátsó tengely? Csak kanyar ne jöjjön :-D
Akkor is a Bogár!

1kutya 2011.06.29. 22:57:02

én ha lehet kéremszépen, a Zirig árpi mellé állnék a másik fekete shamal-al.
de szimplán jó lesz egy 430-as biturbo is:-DDD

1kutya 2011.06.29. 22:59:15

az Árpi természetesen nagybötűs:)

ommm 2011.06.29. 23:16:07

@Motordoktor: Add fel még most Doki! Ne vasalj! :)

CorollaVVTI 2011.06.29. 23:20:42

@Motordoktor: Pedig láttam én már turbót akasztva az 1zz Toyota motorra, a Boxstert letúrta lazán. :D

The_Genius 2011.06.29. 23:34:00

@SomeSeed: "Hehe, ez a kőbájker gyerek milyen egy nyálas s*ggnyaló... "

Gondolod! :D
Ha ismernéd személyesen akkor meg azt mondanád, hogy mekkora egy tahó! :D
Igazi egy idióta lehetsz.

Témánál maradva:
Szóljatok, ha élesedik. Én is beneveznék egy 400HP körüli H2-vel. Meg esetleg egy 250 körüli Dodge-al 4x4 rulez...
:D :D :D

Szacsi 2011.06.30. 00:12:27

Jó lesz ez, a szájkaratén már jót röhögtem:)
Azért remélem gyulavitéz is előkerül a bokorból és megmutatja a brigádnak milyen szép hátulról az Integra ;)

gumifust 2011.06.30. 00:23:22

@Szacsi: már nincs ott integra szerintem !!

Azért meglepődnétek ha egy scaniaturbós Era lenyomná a mezőnyt:))))

gumifust 2011.06.30. 00:34:31

Annak örülök hogy most itt ebbe a cikkbe összegyűjtöttétek a használt autós cikkeiteket !!! Egyébként elég nehéz megtalálni őket , múltkor akartam olvasni Bendének a Bmwjéről és vagy 20 percbe telet megtalálni .

Egyébként a régi cikkeket szerintem elég nehéz megtalálni.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.06.30. 02:51:17

@Ez a Nick: Jaja, Red Victor 1., de már Red Victor 2. a neve és 2300+ lóerőt présel az útra. A leggyorsabb utcai rendszámos autó, ha jól emlékszem.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.06.30. 03:00:05

@KuKori: Ja, rákerestem, már Red Victor 3 a név, de egyre kevésbé emlékeztet nyomokban egy utcai autóra, az RV1 még eléggé autószerű volt...

www.youtube.com/watch?v=rwsDXXB4VUg

Himoto 2011.06.30. 06:17:02

"2011. június 28. 20:19 Vályi István oMm írta:
láttál valami fékpadi méréseredményt?"

Én csak azt nem értem, hogy a teljesítménynek mi köze van a fékhatásméréshez?
A ménest nem a fékhatásmérő padon szokás lecsekkolni. :D

fogash 2011.06.30. 09:14:03

én a bogárra tippölnék, esetleg a kredencre.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.06.30. 09:50:19

Ha sárban gyorsulhatunk, akkor benezevem a haverom 40 éves, szívódízel 4 gangos Series II-jét. :)
65 lóerő, 1650kg. :)

Épp most húzzuk újra a vezetékezését. Röhejes, a teljes kapcsolási rajza EGYETLEN A4-es oldal. :-DDDDD

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.06.30. 09:59:51

@Tie: Vagy ha elég csak 60-ig gyorsulni, akkor a Ződ Szörnyet. 200 ló, automataváltó, állandó összkerék, difizár mindenhol (nem tud aszfalton elkaparni, elindul, ha kell, ha nem). Felezőben 60-ig ISZONYATOSAT megy. :)

Schütii 2011.06.30. 10:07:03

Nem a szerszám nagysága a lényeg, hanem az hogy mennyire játékos.
www.youtube.com/watch?v=KfGZyB4Dl-k

Hanyes 2011.06.30. 10:42:00

Azt a TG-es GT500-as fékpadmérést el lehetne már felejteni, hátsó keréken mértek 447LE-t egy főtengelyen 500LE-s(SAE vagy DIN szerint, azt nem tudom) autónak. 10 százalék körüli eltérés simán lehet a keréken ill. főtengelyen mért érték között, vagyis jól teljesített a Mustang.

landcruisör 2011.06.30. 10:48:58

már jó lenne valamit olvasni motordoki bogaráról --célzás--

Harlequin 2011.06.30. 11:12:52

Erről eszembe jut egy vicc:
-Apu mi az a forgatónyomaték?
-Nem tudom kisfiam.
-Ja, bocs, elfelejtettem, hogy hondád van...

Nadgyuri 2011.06.30. 11:15:50

@Schütii:
Látszik a civicen, hogy azért sok felesleges súly nincs benne, de azért elég komolyat megy. A firebirdös alábecsülte a vtecet :)

Schütii 2011.06.30. 11:19:19

@Nadgyuri: Hát persze, 400m-en jó a Civic, cserébe nincsen utastér és meg is süketül az ember benne. Ezér hülyeség versenyezni.

Krisi 2011.06.30. 13:02:55

én egy Zirig-féle GS 1200 SS kontra Winkler XJR harcot azért megnéznék

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.06.30. 13:50:03

@Schütii: Ezt mindig a kis pöcsűek hangoztatják :)

Érdekes 2011.06.30. 14:02:50

@Harlequin:
- Persze kisfiam, a szomszéd pista bá tudja, hisz neki traktorja van.XD

Érdekes 2011.06.30. 14:10:09

"A piros kasztniban ez a motor és váltó 130-ig odabaszott a Megane RS-nek is."

Építsünk, öreg lovaskocsit vmi ledobott turbos xarral, h komplexusunkat kezeljük, és amire nincs pénzünk verjünk oda neki.Alja.

ommm 2011.06.30. 14:28:44

@Érdekes: Látom, képben vagy. Lol.

The Good Boy 2011.06.30. 15:01:23

tisztára mint az oviban.
Ott mindig én nyertem, mert az én apukám űrhajós, azt meg nehéz volt überelni.

lehet, hogy ez a cikk(sic!) csak a cougar promója volt, hogy mindenki megtudja, hogy eredeti tervek szerint WR jövő héten elhozhatja? (mondjuk azt nem írta, hogy a lábán vagy egy tréleren, dobozokban alkatrészekkel a hátsó ülésen:D)

Schütii 2011.06.30. 16:07:23

@KuKori: Figyejj vele ne kötekeggyé, me' nekem Fiatom van. :D

TSiga · http://alfaamore.hu 2011.06.30. 16:32:17

@ommm: az Érdekes inkább értelmes...
Vajon mit csinálnak az USA-ban?
Van egy régi valami. Nem az van, hogy vesz egy új valamit (példánál maradva Megane RS-t),amivel egy a sok közül. Hanem van egy régi valamije. Lehet Mustang I coupe, vagy itt a régi Bogár és csinál belőle egy sleepert.

Szacsi 2011.06.30. 17:47:39

@Harlequin:
He-he. Nem szántani kell velük;)

Dennis01 2011.06.30. 22:28:54

Bar nem vagyok oda annyira a Volkswagenekert, de megis van egy olyan erzesem, hogy a kis csuhogo Bogar elkeni mindegyik nagyfiu szajat.. :)

CSÖRR-CSI££ 2011.07.01. 23:44:01

Szerintem nem lesz ebből semmi
Mindig lesz, aki nem ér rá, nincs megfelelő holyszín, nincs kivel, vagy ha van, akkor nincs mivel és így tovább, amíg elfelejtődik az egész.

Volt egy hasonló vita (még ennél durvább) a télen.
Ott arról szólt a dolog, hogy mi megy fel a dombra (a Winkler kezei között :) és mi nem.
Akkor megesküdtek az urak, hogy a vitát eldöntendő, összehoznak egy versenyt valami megfelelő siratófalon. Ezért kéretett a kedves olvasóktól mindenféle összkerekes jármű (az UAZ-tól a Hummeren át Soltvadkerti Csettegőig) felajánlása a viadalra, illetve néhány hónap a szervezésre.
Szerintem úgy elfelejtette mindenki, mint Tóth Antal a nagy "F"-öt.

mtk001 2011.07.02. 10:34:36

Szerintem Motordoki Bogara, simán lenyomná Winkler Cougarját.

Próbáltam egy dög nagy (valójában kicsi coupé volt) Buick-kal nagyot gyorsulni, de mire megindult majdnem újra kellett nyírni a szakállamat borostára. :-)

SomeSeed 2011.07.13. 11:44:57

@The_Genius: Szerintem meg madarat tolláról... Genius a papucsállatkák közt, hehe. Idióta pedig a nőági felmenőd hülye fia.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.07.26. 02:29:23

A bogar veszelyesnek tunik ... talan a legveszelyesebb....

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.07.26. 02:32:30

@Schütii: A hatso ablakban a midwest sticker ultraciki :D amugy bumblebee modra jol szol a vas :D
süti beállítások módosítása