Egy ártatlannak tűnő teszt-felajánlással lobbantotta lángra Kőbájker a már régen szunnyadó zsarátnokot. Ha tudta volna, micsoda darázsfészekbe nyúl ezzel, talán nem is tette volna. Mindegy is, régen le akartuk már meccselni ezt a dolgot, most tényleg nagyon elszánt mindenki, úgyhogy előbb-utóbb megtudjuk, kinek van a legnagyobb cer gépe a szerkesztőségben. Készüljetek!
2011/6/28 Kőbájker:
sok szeretettel az általam igen nagyra becsült szerkesztőségnek.
fotózni nem tudok, de remélem ilyen képek elegek lesznek.
megírom majd, nagyon durva, egy motor gyorsulása. 40 millából.2011. június 28. 20:19 Vályi István oMm írta:
láttál valami fékpadi méréseredményt?2011/6/28 Kőbájker:
nem. de megvan a specifikáció shelbytől, csak nem hamis. és az összes
kenne bell kompresszoros, amit hirtelen találtam, minimum 700 lóerő,
de bőven van 900+ is.Vályi István oMm írta:
azt ne hidd el okvetlenül
bőven mérik ők a lóerőt
aztán csak kiderül, hogy nem annyi (a TG pl. elvitte fékpadra a GT500-at is)
de ettől függetlenül jó barom autó lehet :) az meg sosem rossz2011. június 28. 20:43 Prokee írta:
Az amerikai tuningműhelyek előszeretettel adják meg a teljesítményadatokat régi SAE-szabvány szerint.
Egészen mást jelent, mint az európai (eredetileg német, DIN) szabványú mérés. Ennek volt köszönhető, hogy a hetvenes-nyolcvanas években tágra nyílt szemmel nézegettük a rohadt erős amerikai autókat, amik közül a legkisebbek is versenyképesek voltak a legdurvább európai sportkocsikkal is (kis túlzással persze).
Aztán felnőtt fejjel tudtam meg, hogy a SAE-méréskor az összes segédberendezést lekötik a motorról, extrém esetben még a saját osztófejét sem maga forgatja.
Ja, veszteség meg alig, lehet kifektetni a helyiértékeket...2011/6/28 Kőbájker:
jaja, tudom. de hidd el, ettől úgyis beszarsz, ha repülőgépre kötve mérték, vákkuumban, 22,1 fokra temperálva, dugattyúk nélkül.2011/6/28 Prokee:
**
öööööö... egy szóval nem állítottam, hogy nem szarnám össze magam tőle :)2011/6/28 Kőbájker:
hádde kötekedtek itten, oszt egyikteknek sincsen kipufogóbadugható valóditeljestíménymérője, he? :D
lehet bosszúból ezret írok! :DDDD2011. június 28. 21:09 Vályi István oMm írta:
dehogy kötekedünk!
csak szkeptikusak vagyunk az amerikai lóerőkkel szemben :)2011. június 28. 21:55 Róbert Winkler írta:
A lényeg, hogy jövő héten elhozom a Cougart, kopp-kopp, és a Marv is újra kezdheti a vérszívást a SAE-lóerőkkel. Még jó, hogy azt ki nem találta, hogy a 200-a is csak SAE-200.Zsolt, Göbölyös írta, 2011.06.28.:
Ha végre elkészül az én bogaram, az úgyis kifújja az orrát a sae hősöknek, mert ez igazi DIN 150 lóerős!2011.06.28. 22:45 keltezéssel, Róbert Winkler írta:
Majd azért menj egy kört a Cougarral, legutóbb már igen szépen futott, meglátod, milyen fasza. Jó, hát sae az istenadta, de nekem csak ilyenre futotta, ebből a kevés pénzből. Így is rengeteg pluszmunkát kellett hozzá vállalnom, hogy megvehessem, de ott ül rajta a morgács.2011. június 28. 22:51 Csikós Zsolt írta:
Amúgy elhiszem, hogy jó. Már amikor szar volt se volt szar.2011.06.28. 23:08 keltezéssel, Róbert Winkler írta:
Félreértesz, a Göbölyöst győzködtem.2011. június 28. 23:09 Csikós Zsolt írta:
Attól még van véleményem. Próbáljátok ki három távon a gyorsulást. Aki elvisz kettőt, az nyer :-)2011. június 28. 23:15 Róbert Winkler írta:
Abból semmi sem lesz, mert a Göbölyös tibeti vajszoborként fogja fel a bogarat. Megépíti a tökéleteset, aztán hagyja elolvadni a napon. De egyébként kurva jó lenne egyszer egy általános tc-domesztik gyorsulási verseny, mindenki a mindenféléjével mindenki mindenféléje ellen. Én a Vinómmal szerintem simán odabasznám a DIN-lóerős tukánodat.2011.06.28. 23:24 keltezéssel, Tibor Bende írta:
én indulok a bmw-vel a nyegleó tipója ellen simán2011/6/29 Prokee:
Én a Csikóssal egy géposztályban indulok - Tramp vs. BianCSi.
Ordas nagy elkenés lesz belőle.
OK, jöhet a Koncz Jani is a Trampjával, hogy legyen bronzérmes is.
2011.06.28. 23:25 keltezéssel, Vályi István oMm írta:
csak aztán arra ne járjon egy 1400 eurós szürke kredenc,mert szorultok mindannyian :)2011. június 28. 23:46 Csikós Zsolt írta:
Megjött a gömöri lábszag.2011/6/29 Kőbájker:
asszem elkezdem oltani a winklert, hogy vegyen valami kompresszort a cougarba és mindenkit bosszantson vele, hogy 600 lóerős! :DDD
mennyi kommentelő lenne abból is! :DDD
amúgy a csóka tud élni, azzal ment be a musztángbótba, hogy neki gyorsabb kell mint egy ferrari f430. mert az volt előtte. és shelbyiék megmondták, hogy azzal gond lesz. ezért lett így felcsavarva. nem evilági dolgok ezek.
én egyszer majd szeretnék egy 91-es buksilámpás prelude-ot! :DDDD2011/6/29 Balázs Rézmányi:
Azért egy Doxa vs. ERA nagyon izgatja a fantáziámat.2011/6/29 Zirig Árpád:
én meg egy fekete shamalt.Zsolt, Göbölyös írta, 2011.06.29.:
Engem nem kell győzködni, tudom, hogy jó a Cougar, de meglepően jól gyorsul a bogár. A piros kasztniban ez a motor és váltó 130-ig odabaszott a Megane RS-nek is.
Sokan meglepődtek már rajta, még én is. ;-)
A TC-s BMW-kkel ki sem állok, Gyulavitéz elsőkerekes tragacsával sem, mert az oroszlán nem fog legyeket, A Volvo ellen is csak azért, hogy Pista visszavegyen az arcából.
Tegnap este már bent volt az elektromos AC és kész a teljes tüzelőanyag rendszer, új csövezéssel, stb. A 4 brembo meg már rég fent virít. Éjfélkor már a zuhany alatt voltam.Vályi István oMm írta:
mindegy, győztesként úgysem jössz ki belőle, mert ezt négy emberrel, csomagokkal, klímával hátradőlősen is tudja úgy, hogy közben alszom a nyugalomban :)2011.06.29. 10:04 keltezéssel, Andróczi, Balázs írta:
Tényleg, nekem is van egy lejátszatlan meccsem a nagyszájú Árpáddal és nagyszerű Pandájával. Akár fél kézzel.2011/6/29 Kőbájker:
lássuk, lássuk! :DDD
Nos, ezúttal véresen komoly a dolog, ezek után tisztában vagyunk vele, hogy csak idő kérdése és ezt meg fogjuk csinálni.