Szerpentinek királya

Renault Mégane RS

  2010. április 26. - ommm Címkék: vélemény renault

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

 

Talán korainak és elhamarkodottnak tűnhet a kijelentés, miszerint a Mégane RS az idei év legjobb hot-hatch-e, de az biztos, hogy erősen ott van az élmezőnyben. A pancser franciák mi?

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr971951870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Phrascarica 2010.04.26. 19:47:06

@Chocolate shitsandwich: így már értem, a mundér becsülete :D

Phrascarica 2010.04.26. 19:48:17

@KuKori: látszik az avataron is...

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 19:51:03

@phrascarica: BMW is szintén másik éveben és ki tudja ki kicsodát a Turbo korszakban. Az úttöröje csak 2. helyig jutott, azt meg tudjuk ki volt :)...
Nem mundér becsülete itt a szóban forgó téma. Hanem itt egy bizonyos kategóriáról van szó, te meg ide keversz, és hasonlítgatsz minden mást. Corvette ZR1 még nem volt, hiányolom is. :)

Phrascarica 2010.04.26. 19:52:12

@Stock: mi-mi? Roadster vs Corsa, nem arról volt szó? 820kg-1130kg, a 3 henger hamarosan kötelező lesz, a BMW.kben is hamarosan megjelenik:)
"rezonál, szar a hangja!",
biztos sok ilyet hallottál már, azt sem tudod miről beszélünk, sötétben szúrkálsz...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 19:53:52

@phrascarica: Ilyen pici bélyegképről, ejh, a memóriám olyan mint a sasé, nem a szemem :DDD

Stock 2010.04.26. 19:54:41

@phrascarica: B corsa igencsak 880 kiló környéke.. :)
nem nem sokat hallottam, de amit hallottam az megmaradt! én tudom miről beszélünk te jössz mindig idenemillő dolgokkal!
nem én találtam ki hogy rezonál, sem azt hogy szar a hangja, olvass utána ha magadtól nem veszed észre! :)

ColtCzT 2010.04.26. 19:54:55

@S4mu3l: Szerintem válasszuk meg Phrascarica-t a szerpentinek királyának
Legyen, részemről mostnatól ő szerpentinek királya :)

Stock 2010.04.26. 19:57:18

@ColtCzT: csatlakozom!
sőt 3 henger a motorgyártás csúcsa és 1000 ccm fölött nincs élet!!!!

Phrascarica 2010.04.26. 19:58:10

@Stock: az A Corsa pedig még könnyebb, ne beszélj már hülyeséget, nem oldtimerekről beszélek. Linkeljél már egy szar hangú Brabus Roadstert légyszíves, de az is elég lenne ha leírva látnám :)

ommm 2010.04.26. 20:01:50

@Chocolate shitsandwich: Persze tudjuk mi is, hogy ez lenne az ideális, de messze nem ilyen egyszerű.
Először is, ez egy parányi piac, az ilyen erős autók egyáltalán csoda, ha vannak a tesztflottában, akkor is csak egy, nagyon jó esetben kettő (ez a Focus RS esete, azóta már abból is csak egy lett, illetve mostanra lett egy legalább a kettőből).
Ezekkel persze mindenki pályázik, kapják az ívet rendesen, ezért fogynak a fékbetétek, gumik, a sok rázókőtől elmegy a geometria stb.
Az importőröknek pedig persze nem mindegy, hányadik szett 19 v. 20 colos Potenzát vagy P Zerót kell venni rá az adott hónapban, borzasztó költség, a karbantartás, felkészítés úgyszintén.
(Emlékszem, ha Tóth Zoli nem szól, akkor tükörradiállal adjuk vissza a Twingo RS-t is, intenzív használatkor az utcai gumi mintája elillan, mint a pipafüst, erre érdemes odafigyelni.)

Az ilyen modellekre nagy a kereslet, ezért is nehéz többet összehozni egy adott helyre és időben.

De a köridő-mérés még mindig megoldható lenne, nem pontosítanám, szűrd le a következőkből.

Régebben - ha észrevetted - általában az Euroringre jártunk ki, megjelenésért cserébe használhattuk ingyen a pályát, ha éppen nem zavartunk senkit és nem ütközött a programmal. Ez jó volt, mert bátran lehetett forgatni, dolgozni, egy ilyen akció - egy autóval, kettővel -egy nap, hárommal-néggyel két nap.

Aztán egy szép napon úgy döntöttek, hogy vége a jólétnek, fizessünk ÉS jelentessük meg őket. Na ez így nem kóser, az operatőrért külön fizessünk, ha az előre kijelölt helyeken forgat, ráadásul csak nyílt napokra járhattunk ki, úgy pedig folyamatosan zavartuk egymást a többi autóssal, motorossal. Ez sem nekik, sem nekünk nem volt jó ilyen feltételek mellett. Két autóra, öt emberrel, benzinköltséggel képzelheted, mennyi egy nap ott. Márpedig annyi rámegy. Semmivel sem lett volna olcsóbb, mintha simán befizetjük magunkat egy nyílt napra. Ráadásul megjelenés is legyen? Kilőve.

A Hungaroring Zrt.-nél csókosunk nincs, a pályahasználatra kaptunk egy olyan csillagászati ajánlatot, hogy beleremegett a zsinagóga. Talán nem is baj, hogy nem oda járunk.

Szerencsére van egy remek hely, ahová relatíve kevesen járnak, mert messze van a fővárostól és a tulajdonos/üzemeltető érzi a dolgot és ésszerűen meg tudtunk vele egyezni, ráadásul nincs lehúzás-szaga az egésznek és a környezet, a helyszín is kitűnő.

Úgyhogy a Pannóniaring lesz az efféle pályázás helyszíne, mindenféle keserű szájíz nélkül úgy, hogy közben persze nem zavarjuk az ő programjukat.

Dióhéjban ennyi, ez van, ebből kell főzni, persze nagyon leegyszerűsítve.

Stock 2010.04.26. 20:02:33

@phrascarica: milyen oldtimer?
egy 8-10 éves kocsi tudja a tied súlyát és teljesítményét.. sőt beleférnek 5-en és nem esik szét egy kátyútól... :))
igazad van a 3 henger dallama egy csoda, egy szimfónia!!
a 3 hengeres Splash és Smart a csúúcs.. :-DD

Phrascarica 2010.04.26. 20:02:53

@Stock: mondd el már mit tudsz Te erről a motorról, azt hogy 800cm3, vagy 600 cm3, és ezen kívül? Na látod, de osztod az észt:P

ColtCzT 2010.04.26. 20:04:07

@phrascarica -a szerpentinek királya :): AHA :D :D, azért a humorod az nagyon jó :)

ColtCzT 2010.04.26. 20:05:06

@phrascarica -a szerpentinek királya :): mondjuk nekem volt egy ideig 3 hengeres 1,2 HTP Fábiám...na annak tényleg mosógép hangja volt :D

Phrascarica 2010.04.26. 20:06:50

@Stock: vegyél egy Corsát aztán üljetek bele öten, és keressetek egy jó nagy kátyút, várom a szarhangu Brabusról a linket, vagy csak hangember vagy :)

ommm 2010.04.26. 20:07:15

@phrascarica -a szerpentinek királya :): Viccnek nem rossz ugyan, de tévedsz. Nincs köze egyik dolognak a másikhoz. Sem minősítésnek a flottához (hiszen gondolj csak bele, ez egy annyira rétegmodell, messze nem ez számít, inkább érdekesség, mintsem valós portéka), sem a kommentszámnak a fizetéshez.

Phrascarica 2010.04.26. 20:07:49

@ColtCzT: megválasztottatok nem? Már nem lehet visszavonni :P

Stock 2010.04.26. 20:07:51

@ommm: Pista a Pannnónia a legjobb pálya idehaza sztem.. jól jártatok! :)

köszi a kimerítő helyzetjelentést!

(azt szabad tudni, hogy ki zúzta le a Focus RS-t, mert mindenki annyira titkolja..?)

ColtCzT 2010.04.26. 20:09:03

@ommm: Patonyban a Slovakiaring-nél nem voltatok?Forgatott ott a sme-is pár videót ahogy láttam, és neked nem lenne gond a nyelv. Mivel még friss pálya, lehet jó lenne nekik is a reklám, és olcsón (lehet ingyen) kiadnák a pályát. De ez csak egy ötlet

S2000 2010.04.26. 20:09:45

@ommm: Jó lesz az, várjuk a videót meg a cikket.

Stock 2010.04.26. 20:10:29

@phrascarica -a szerpentinek királya :): azt tudom, hogy a 3 hengeres az nem motor!

és ne én kapjam már meg az "osztja az észt" titulust baszod..
66 hengeres S2000, meg sávváltásra billegő Z3M, aminek szar a hangja főleg a 3 hengeres fűnyíróhoz képest... :-DD

ColtCzT 2010.04.26. 20:10:55

@phrascarica -a szerpentinek királya :): nem is akarom, nekem tetszik igy a nick-ed, és a mit a humorodról írtam azt pozitív értelemben értettem! :)

S2000 2010.04.26. 20:12:22

@Stock: Pont ezt akartam kérdezni, hogy milyen a Pannónia Ring... Sárváron meg nyílt egy új szálloda, azt is meg akarom nézni.

Phrascarica 2010.04.26. 20:13:12

@ommm: azért van hogy egy rossz teszt után mosolyszünet van, nem? Vagy még nem volt igazán rossz teszt? Egyik barátom egy Hifiújságnak tesztelt külsősként, ott is ki volt adva, hogy azért szart nem lehet írni róla. Ö elöszőr megírta amit kértek, nagyon kiemelve a jó tulajdonságoklat, elhallgatva a rosszat, aztán egyszer nagyon jót kellett volna írni egy nagyon roszról, legközelebb nem volt már tesztelni való :)
A reklámbevétel pedig az olvasó (látogató) számtól függ, a kommentablakban pedig sokat el lehet tölteni, úgyhogy én valahogy így gondolok rátok. Ez nem baj, mindenki él valamiből :)

Stock 2010.04.26. 20:14:29

@S2000: nézd meg képen a vonalvezetését, vagy nézz 1-2 onboardot.. nagyon változatos, én imádom!
(és úgy tudom, hogy szokták szeretni az S2000 tulajok!!) :))

Phrascarica 2010.04.26. 20:16:21

@Stock: linkelj szar hangú Brabus Roadstert!

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 20:19:07

@phrascarica -a szerpentinek királya :): Én amit youtube-on meghallgattam, mind kv főző hangú. Persze amit késöbb a sportkipu elnyom

S2000 2010.04.26. 20:19:34

@Stock: Milyen gumikat használsz?

Phrascarica 2010.04.26. 20:20:28

@Chocolate shitsandwich: akkor hogy hallottad a KV föző hangot? Te is linkelhetsz...

Phrascarica 2010.04.26. 20:23:50

@Stock: akkor erőltesd meg magad aztán halljuk, mert én még nem hallottam ilyet, nem is találtam úgyhogy Te mondtad, "rezonál, szar a hangja! " várom...
Ja felkutattad a netet aztán nincs, bazzeg te sem láttál még messziről sem ilyet, ami nem baj, csak az hogy tudod a tuttit :DD

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 20:25:10

@phrascarica -a szerpentinek királya :):

Írtam: "amit késöbb". Értettem: magasabb fordulaton. Téma lezárva részemről.

Stock 2010.04.26. 20:29:45

@S2000: jah, sztem félreértessz.. én csak egy lelkes, laikus amatőr vagyok, aki utcai gumival becsteleníti meg a pályát.. :)
utoljára yokohama parada volt rajta.. :D

Phrascarica 2010.04.26. 20:35:27

@Chocolate shitsandwich: látszik hogy Te sem láttál, és nem is hallottál még ilyet, ,de véleményed az van (csak szar, mivel olyanról van amiről semmit sem tudsz). Egyre mélyebbre merültök Stock kollégával a rizsamocsárban, ez már csak a bizonyítvány magyarázása link nélkül, link meg nem lesz mivel nem létezik a téma :(

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 20:39:58

@phrascarica -a szerpentinek királya :): Nehéz a felfogásod? Mondom összes amit megnéztem, az Ö S S Z E S! Mivel youtube-ot kérdeztél ott hallgattam, élőben nem tudom milyen, arról nem nyilatkozom!

ommm 2010.04.26. 20:40:18

@Ciri: A Leon nagyon kéne, ide is ígérték, de sajna. Nem tehetnek róla. Úgy lenne igazán kerek. A TTS jó ugyan, az új soröttel érdekes lehet, de nem hatch.
Kár, de majd valamit kihozunk belőle, az biztos.

ommm 2010.04.26. 20:42:41

@S2000: Mindenképpen. Az a terv.

@phrascarica -a szerpentinek királya :): Igaz, de ritka, és idehaza szinte lehetetlen. Ebben a kategóriában pláne.

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 20:43:18

@ommm: Golf R ill. Scirocco R várható? :)

Stock 2010.04.26. 20:44:10

@Chocolate shitsandwich: milyen lenne.. 3 hengeres, most a sportrendszer meg a turbo egyből változó szelepes vnyóccá teszi..
Fabia, Splash, Swift, Corsa, Smart alapmodelljei 3hengeresek, de mindjárt megtudjuk, hogy nem rezonálnak és kibeba.. jó hangjuk van!

Stock 2010.04.26. 20:46:09

@ommm: egy Mini nagyon lehetetlen lenne? :))

ommm 2010.04.26. 20:46:30

@phrascarica -a szerpentinek királya :): Hmm...tudod, erre sokszor azt mondom, hogy szerencse, hogy nincs hazai gyártású autómárkánk, így nem várnak el tőlünk semmit :)
Ettől függetlenül van egy-két lap, amelyik teszteredményei (ha nem is verdiktjei) mérvadónak tekinthetők, hiszen egzakt méréseken alapulnak.
Aztán vannak a britek, akik inkább szívvel adják a pontot.
Na, valahol a kettő között van az igazság. :)

ommm 2010.04.26. 20:49:36

@Stock: Elég az, ha mi tudjuk :)) Nem szeretnék hasonló helyzetbe kerülni, pedig előbb-utóbb törvényszerűen előjön. Ha lehet, akkor egy Spark legyen, ne egy Focus RS.

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 20:50:59

@ommm: Én az autocar, Drivers Republic -ot szimpatikusnak taláom (csak youtube-os formában láttam), mondanál példát szerinted melyikek? Nekem Top ill. Fifth Gear nem a "kedvenceim"...

Phrascarica 2010.04.26. 20:51:55

@Stock: korrekt összehasonlítás, az egyik üresben forgatva (széria autó), a másik pedig ki tudja mi és ki és mi van a motor végén, hogy készült a felvétel.
Élőben tető nélkül kicsit más maradjunk annyiban!

Stock 2010.04.26. 20:55:44

@phrascarica -a szerpentinek királya :): persze hogy más élőben.. de attól ne veszítsük már el a realitásérzékünket!!
istenítessz egy 700 köbcentis 3 hengeres izét és lefikázol, egy 3,2-es sorhatot.. mi van veled?!

ommm 2010.04.26. 20:59:26

@ColtCzT: Próbáltam, még a hivatalos megnyitó előtt és után is, de nagyon pelenkában jár még ott a dolog, pl. mikor kérdeztem, akkor elcsodálkoztak a "nyílt nap" fogalmán.
Igaz, ez mintegy 3 hónapja volt, még mielőtt a Kollár megjáratta a kavicsban a Veyront :)
Meg fogjuk még próbálni, bár inkább magánúton, mint "testületileg" :)

Phrascarica 2010.04.26. 20:59:52

@Stock: "Fabia, Splash, Swift, Corsa, Smart alapmodelljei 3hengeresek, de mindjárt megtudjuk, hogy nem rezonálnak és kibeba.. jó hangjuk van! ", és mind tud legfeljebb 70 Le/liter teljesítményt, a Smart meg 144 Le/liter, de azért beszélj még, hülyeségeket jó ezt a összemosó zagyvaságot hallgatni nagyokat nevetek azon hogy fogalmad nincs semmiről, de véleményed AZ VAN ugyanarról :D

Stock 2010.04.26. 21:00:12

@ommm: Pista, te vadember! :D
összetörni egy Sparkot?! azt lendületbe is kéne hozni... :))

Phrascarica 2010.04.26. 21:01:50

@Stock: én élőben hallgattam, nem a yotuberól, ez a diffi, azt a számítógép mellől nehéz elmagyarázni akár az atomfizikát az ovisoknak :)

ommm 2010.04.26. 21:03:10

@phrascarica -a szerpentinek királya :): Szerencsére mára vagyunk olyan viszonyban az importőrökkel, hogy ez már nem mérvadó. Ezeket a köröket mindenki megpróbálja lefutni egyszer, aztán vagy bejön, vagy nem. Jelenleg - szerencsére - egy olyan gárda áll minden fronton, akikkel meg lehet beszélni a dolgokat, van visszajelzésük folyamatosan, bőven, hiszen elég sűrűn találkozunk, utakon, rendezvényeken. Úgy tűnik, ezt a pelenkás kort már kinőtte a szakma. Legalábbis velünk kapcsolatban.
Persze ha valamit benéztünk - volt ilyen - azért szórjuk a hamut a fejünkre.

Stock 2010.04.26. 21:03:13

@phrascarica -a szerpentinek királya :): és a nagyobb teljesítménytől javul a hang, vagy csökken a rezonancia..?!

taníts még mester.. mesélj még a 6 hengeres S2000-resekről és sávváltásra billenő 3 hengeresnél csúnyábban trombitáló sorhatokról, kérlek még..... :-DD

Stock 2010.04.26. 21:05:07

@phrascarica -a szerpentinek királya :): milliók irigyelne a háromhengeres szimfóniádért.. :D

Stock 2010.04.26. 21:07:03

@ommm: vezettél már smart roadstert? vélemény? :)
melyik szól szebben egy M-mes sorhat, vagy egy brabus sorhárom? :)

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 21:08:47

Nem unjátok még ezt a vitát? :D

Stock 2010.04.26. 21:09:44

@Chocolate shitsandwich: de nagyon, abba is fejeztem, mert semmi értelme...

ColtCzT 2010.04.26. 21:14:17

@ommm: :D, szerintem egy próbár megér, (most vitték le egyébként az áraikat) Be vannak kicsit táblázva, de biztosan találnátok szabad napot (www.slovakiaring.sk/assets/text/Kalendar_2010.pdf)
örülnék ha sikerülne, mert nagyon jó a pálya, és közel van hozzám, így kiugorhatnék, és láthatnálak benneteket :D

ommm 2010.04.26. 21:17:02

@Stock: Elméletileg nem, de konkrétan nem tudom, van-e egyáltalán.
Abból viszont JCW kéne, hiába remek kis autó az S, azért ez egy nagyobb homokozó.

ommm 2010.04.26. 21:18:56

@Chocolate shitsandwich: Tudtommal a nagyon-nagyon jónak induló Driver's Republic befuccsolt. Chris Harris cikkeit pedig már az Autocarban is kedveltem. Az pl. egy kifejezetten jó magazin. Van benne minden. A másik a Quattroroute.

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 21:21:33

Én most nézem. Ebbe a teszbe nem a CUP verzió szerepelt?

ColtCzT 2010.04.26. 21:23:44

@Chocolate shitsandwich: ha jól láttam akkor Cup volt, már csak a Recaro ülések alapján

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 21:24:28

@Chocolate shitsandwich: huh ez a Quattroroute olasz :) :S Ez nem fog menni...

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 21:25:32

@ColtCzT: Én is azt gondoltam, de az adatok nál jobb oldalt Renault Mégane 2010 RS Luxe szerepel

ommm 2010.04.26. 21:27:06

@ColtCzT: Sokat mozgok Dunaszerdahely környékén, így nem lenne messze. Meglátjuk.

ommm 2010.04.26. 21:31:23

@ColtCzT: Hűha, viszont elég szomorú, hogy autóval csak 18.00-19.00 között lehet menni nyílt napon. 25 perces etapokban. El tudod képzelni, mekkora tumultus lehet ott? Tempót menni szinte lehetetlen.
Na de majd odanézek.

Stock 2010.04.26. 21:32:55

@ommm: nem is olyan régen volt egy méregzöld JCW.. :) de jó is lenne...

persze tudom, hogy a számok alapján más liga, de ha rákeresel youtube-on a best motoring csapatánál kiosztja ezen kategória képviselőit (MPS, Sirocco, GTI..) ráadásul automata váltóval, alig hitem a szememnek!

drukkolok nektek, hogy minél több szereplős legyen a dolog.. és remélem, hogy vagy TE vagy Tóth Zoli, vagy esetleg Karotta írja az alapsztorit.. :))

ommm 2010.04.26. 21:36:21

@Chocolate shitsandwich: Ugyanazok a mutatói mindkét verziónak.

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 21:39:36

@Stock: MPS nem volt. Fiat Abarth és S2000. Azért a Hondának kiemelkedő volt a legjobb körideje

Phrascarica 2010.04.26. 21:42:07

@Stock: hangra talán egy kicsit autentikusabb, mivel belülről és menet közben:
www.youtube.com/watch?v=rsJK3zRclN4&feature=related

ez pedig a 2X erősebb Opel Speedster a pályan ahogy billeg, a képességek határán :)
www.youtube.com/watch?v=xa-BYh3GBgg&feature=related

ColtCzT 2010.04.26. 21:42:14

@ommm: meglepődnél....én voltam kint pár hete és alig volt egy két autó a pályán!Hétvégén meg pénteken nagyobb a tömeg, de akkor csak akción voltam, nyílt napot nem tudok.

mlt3 (törölt) 2010.04.26. 22:00:33

@phrascarica -a szerpentinek királya :):
A Z3M eseteben jo 10 eves autokrol beszelunk. Nemcsak az kerdeses, hogy mikori futomu van alatta, hanem az is, hogy gyari-e egyaltalan. Egy gyari, uj M futomuvel kurvara nem dulongel ott semmi, foleg nem egy mezei savvaltasnal, erre merget vehetsz.

Phrascarica 2010.04.26. 22:07:53

@mlt3: nincs kizárva, '98-as volt, billegett, puding volt, de nem ez volt a legnagyobb baja, hanem inkább az hogy varitykolva volt az eleje nagyon csúnyán, ráadásul rengeteget kellett volna rákölteni, mert leginkább csak használták, a merevsége pedig kivánnivalót hagyott maga után, kisebb úthibáknál is külön életet élt a szélvédőkeret, csavarodott az egész kasztni, komolyan mondom kabrio dízelmerci fílingem volt (W123) :D
3 éve egy kupét próbáltam, az jobban tetszett, de abba ültetett futómű volt, le is ért mindenhol.

ommm 2010.04.26. 22:32:09

@Chocolate shitsandwich: Persze. Sperres, Cup futóműves.

Érdekes 2010.04.27. 00:57:08

K*rva jó ez a gép..már vártam mikor tesztelitek :) hothatchek közül ez a rönyó vagy a scirocco kéne...de ez pont egy hajszálnyival jobban tetszik KÜLSŐRE...mert belsőre az ÜBERgagyi jut eszembe sajnos :( úgy tűnik a design cash csak az "exteriörre" futotta...bár oda bőven.
Látom azért volt vita...ha frontosak közül kéne választani, akkor ez vagy a scirocco ugye...ha meg nem, ugy ambloc akkor skyline r35 switzer p800 vagy valami brutál audi a5 :)

Jah, és jó a cikk....

Ciri 2010.04.27. 05:08:00

@ommm:
"A TTS jó ugyan, az új soröttel érdekes lehet, de nem hatch."

Akarod mondani TT RS.

Rocko- 2010.04.27. 07:01:04

@ommm: @Ciri:
Akarod mondani keresztöt.
bár ha annyi pénzem lenne hogy megvegyem, akkor tuti kérném, h nekem ugyan forgassák már el 90°-kal a motort.

S2000 2010.04.27. 08:05:46

@Stock: Én se vennék/veszek stick gumikat arra a néhány körre... :)

Nekem még a gyári Bridgestone RE050 van rajta, utána vagy Bridgestone RE-11-et vagy Dunlop Star Spec-et teszek rá, azok jók pályára is meg utcára is.

Ciri 2010.04.27. 08:16:00

@Rocko-:

Keresztöt.

Álladék! :))))

Rocko- 2010.04.27. 09:44:51

@Ciri: @ommm: tudom-tudom, ez így nem hivatalos.
nem kötözködés, csak pontosítani akartam, mert ugye nem mindegy az elhelyezése, és ezt így nem szokták megkülönböztetni.
no, nem offolnám a témát. pont.

ommm 2010.04.27. 09:50:09

@Rocko-: De, mindegy. Egy szempontot mondj, amelyiknél nem az :)

w a s d 2010.04.27. 13:02:45

@ommm:
De szimpla autósoknak miért van ekkora különbség a két pálya napos bérlete között árban?

ommm 2010.04.27. 13:11:04

@F/: ? Nem értem a kérdést.

w a s d 2010.04.27. 13:32:35

@ommm: Pannónia ring vs. Euroring. Pannónia oldalán 400 euró/nap- ot írnak autósoknak, Euroringén meg 24.000 HUF+ ÁFA- t/nap nyíltnapok áraira. Ekkora a különbség abban is, amit a két pálya kínál, vagy mi?

(Amúgy ez csak egy olyan kérdés, ami csak úgy felvetődött bennem, miután olvastam a régi és a jövőbeli tesztek helyszínéről a kommentet, és megnéztem, mégis mennyi a bérlet, ha csak úgy bárki be akar menni autózni ezekre a zárt pályákra.)

ommm 2010.04.27. 13:35:44

@F/: Van.
Ráadásul a Pannóniaringre rengetegen járnak át Ausztriából.

Rocko- 2010.04.27. 13:56:53

@ommm: hát ha így kéred: csinálj keresztben elhelyzett motorral hátsókerék hajtást.
ugye hogy nem mindegy? :)

Rocko- 2010.04.27. 14:07:34

@Rocko-: jav: elöl, keresztben.

ommm 2010.04.27. 14:33:41

@Rocko-: ?!?
De hát, könyörgöm, ki szopatná magát halálra ezzel? Miért lenne szempont, hogy bonyolultan, drágábban csináljanak meg valamit, ha lehet egyszerűbben is?
Ez nem szempont, ez egy hülyeség.

Érdekes 2010.04.27. 14:55:35

@Rocko-: fizesd a fejlesztést meg a gyártást, és mindenkinek jó lesz pont

Rocko- 2010.04.27. 22:24:00

@ommm: na látod, ezért nem mindegy. :)

ommm 2010.04.27. 22:37:05

@Rocko-: De ez rajtad kívül fel sem merült senkiben. A soros motor, mint mondottam, a hengerelrendezésre utal, nem a motor pozíciójára a motortérben.
süti beállítások módosítása