Szerpentinek királya

Renault Mégane RS

  2010. április 26. - ommm Címkék: vélemény renault

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

 

Talán korainak és elhamarkodottnak tűnhet a kijelentés, miszerint a Mégane RS az idei év legjobb hot-hatch-e, de az biztos, hogy erősen ott van az élmezőnyben. A pancser franciák mi?

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr761951870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColtCzT 2010.04.26. 08:50:07

gyönyörű autó, és valóban a kategóriája élvonalába tartozik! Nagyon kéne...az összes hot-hatch közül a legjobban!

ColtCzT 2010.04.26. 08:52:39

kivéve ha árulnák a sedan Civic type-r Mugent nálunk (amit most már japánban sem :( )

olcsóbérlet 2010.04.26. 08:53:18

Szerintem nem kéne azt mondani, hogy egy utcai autó utcai gumival 1,5 G-t tud kanyarban.

Dr. Robin Masters 2010.04.26. 08:55:40

Jól néz ki, de Focus RS kék vagy fehér színben!

evil. 2010.04.26. 09:03:16

Nagyon jól néz ki, kéne :) ezt még sajnos nem próbáltam, bízom benne, hog lesz lehetőségem, az előző rs-sel volt szerencsém megismerkedni, a Rába ringen, meg utcán is, nem lehetett leszedni a vigyort az arcomról :)

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2010.04.26. 09:06:12

nekem is bejön a forma, bár én inkább 'csak' kipróbálnám%%)

Stock 2010.04.26. 09:16:45

Pistaaa!!!!
köszi szépen, nagyon igényes írás(már remegtem egy ilyenért)!!
remélem összejön az összehasonlító.. és kicsit haza beszélek, mert pont ebben a kategóriából keresgélek és nálam a Mini az egyik favorit (tudom, hogy csak 184 paci).. ellenben sokszor pályán elveri ezt a mezőnyt, és érdekelne hogy a magyar rögvalóságban is megeshet e?!
nem tudnátok esetleg szerezni a tesztre egy Cooper S-t, hogy végre a magyar sajtóból is megtudhassuk, hogy melyik gyártó mit tud?!

Phrascarica 2010.04.26. 09:17:07

Nekem nem jön be a forma, meg aztán nem is hiszek az első kerekes "sportautóban" főleg ha 1400 kg-nál is többet nyom, azért egy Renault Tháliánál biztos jobb, ezért egy próbát megérne, de hogy egy Renaultért nem adnék ennyi pénzt az tuttifix.

ColtCzT 2010.04.26. 09:22:28

@Stock: a cooper s nem kisebb egy kategóriával? ( Clio Rs, Punto Abarth stb.)

Stock 2010.04.26. 09:23:26

@phrascarica: pedig érdemes lenne egyet kipróbálnod, valószínű meglepődnél.. ;)
az 1400 kiló meg sok, jah...... de egy E90-est se érzel ennyinek se pedig dagadt disznó.. a mai kor számomra egytelen igazi fejlődése a futóművekben érhető tetten.

evil. 2010.04.26. 09:25:00

@ColtCzT: Szerintem is inkább az a kategória, és ha jól emlékszem volt már teszt róla, vagy tévedek? Talán pont Pista tollából.

Stock 2010.04.26. 09:25:11

@ColtCzT: teljesn igazad van, de szerintem itt az izomgolyóknál összemosódnak akategóriák, mert a kapott szolgáltatást nézi mindenki nem a helykínálatot.. :) (mondtam, hogy haza beszélek) :))

Stock 2010.04.26. 09:26:22

@Stock: jah és árban is stimmel, és Mini mint gyártó mással nem is tudná magát képviselni..

lopedevega 2010.04.26. 09:31:57

Mindenkinek Szebb Jövőt !
Nekem van egy 225 lóerős RS-em, már öt éves és maximálisan meg vagyok vele elégedve. Az új verzió műszakilag király, ugyan dizájnban nem übereli az enyém egyediségét de azért kellene.
Ismét van miért élnem !!

Stock 2010.04.26. 09:35:27

@lopedevega: plitika mentes jövőt neked is!
milyen meghibásodások voltak(nem azért mert francia, hanem mert egy használatban lévő forró ferdénél mindig van valami)?

Phrascarica 2010.04.26. 09:41:06

@Stock: azért kicsit elgondolkodtató, hogy a hegyi versenyeken nem -de még a pályversenyeken sem - igazán a "szerpentinek királya" típusú autókkal indulnak, lehet hogy azért mert esélyük sem lenne az orrmotor, első kerék hajtás, magas kasztni, rossz súlyelosztás kombóval?

kultúrpesszimista 2010.04.26. 09:43:29

Készséggel elhiszem, hogy ez egy kiváló autó, úgy, ahogy V.I. írta. De hadd kekeckedjek egy kicsit: nem sok a közel 1,4 tonna egy ilyen autóhoz? Nem magas "kissé" az autó, amikor 20 éve egy mezei családi szedánnak is alacsonyabban volt a súlypontja? És akkor a gagyi beltérről ne is beszéljünk, bár ebben (esztétika, ergonómia, anyagminőség) sosem volt erős a Renault. A legdurvább ugyanakkor az ára. Biztos különleges autó a Megane RS, de ennyi pénzből kap az ember egy kiválóan restaurált Lancia Delta HF Integralét és az izzadt homlokot lehűsítő angol roadstert mellé, és még némi pénze is marad...

Phrascarica 2010.04.26. 09:43:54

...legfeljebb márkakupán lenne esély, ott mindig a Megane RS győz :D,

Stock 2010.04.26. 09:45:04

@phrascarica: a pályavesenyekre épített autókkal is elég ritkán mennek dolgozni, bevásárolni, bulizni..
ki nem kaksizza le azt a pár másodpercet, ami egy gyorson bentmaradna cserébe a hétköznapi használhatóságért..
az ilyen az én apukám erősebb és az ő autója a gyorsabb című versengést meghagynám az 5 éveseknek, a számadatokon lovaglást meg a 15 éves korosztálynak.. :))

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.04.26. 09:45:08

Nekem nem tetszik ez az autó.
Lehet, hogy jól megy, meg minden, de semmiféle birtoklási vágyam nem támad, ha ránézek. Ha az utcán elmennék mellette, valószínűleg rá sem néznék.

Nem tudom, mi van a formatervezőkkel... vagy velem van a baj?

kultúrpesszimista 2010.04.26. 09:48:41

Egyébként hasonló a bajom a C30-as csúcsverziójával is, amit volt szerencsém vezetni (T5, 220 LE). Magas, steril. Nem az én világom, inkább a Colin Chapman-féle elvre esküszöm: kis tömeg, alacsony autó, magas fajlagos teljesítmény - ez lenne a nyerő képlet...

Phrascarica 2010.04.26. 09:48:44

@Stock: na igen dolgozni nem, de ahhoz az ember 8-9 milláért inkább vesz egy limuzint azzal mindenképpen jobb dolgozni járni, aki meg technokol rapiddal próbál fémet a fémmel ragasztani az majd rájön, hogy egy speciális fémragasztóval jobban járt volna. Ez az autó egyikre sem jó, se nem happycar, se nem munkaautó, ez egy öszvér ;)

kultúrpesszimista 2010.04.26. 09:50:01

@phrascarica:

Na, akkor már ketten vagyunk! :-)

Stock 2010.04.26. 09:51:41

@phrascarica: nem értek egyet, mert számomra egy öszvér a tökéletes jármű a mindennapokra.. semmi mással nem teheted meg, hogy a hétköznapi jövés-menést örömtelivé változtasd eyg csapásra..

kultúrpesszimista 2010.04.26. 09:51:43

@Csumpi Hálidéj:

Külsőre amúgy nekem sem tetszik az autó, bennem sem kelt birtoklási vágyat. Még a legutolsó Toyota Celica is messze egyedibb, szebb, arányosabb sportautó benyomását kelti, mint ez... De ugyanezt lehetne elmondani gyakorlatilag az összes mai hothatch-ről, pl. a VW Sciroccoról is. Műanyag, őszintétlen erőgépek.

Phrascarica 2010.04.26. 09:54:14

@Csumpi Hálidéj: én is hosszas szemlélés után arra jutottam hogy ez valaha egy szögletes mosószappan volt, de egy tucat designer kezet mosott vele :)

Stock 2010.04.26. 09:54:53

@kultúrpesszimista: azért a Celica-t óvatosan sportautózzuk le.. a többiben van igazság!

Phrascarica 2010.04.26. 09:55:11

@Stock: nem is kell, vagy sportolok, vagy dolgozok, de technokollal sohasem ragasztok

klingy 2010.04.26. 09:55:55

kipróbálnám. valószínű tetszene is. elhiszem, hogy megy mint az álom. de ez akkoris csak egy elsőkerekes rönó...

ColtCzT 2010.04.26. 09:56:11

@phrascarica: de nem éppen az a hot hatch kategória lényege, hogy kompromisszunokkal ad élményt! Nem versenyautók ezek, ezt senki sem mondta, de tud öszvér is lenni, majd utána ha magad maradtál az autóban oda tudsz neki lépni és jól érezni magad! A lényeg, hogy mindig alattad van, akármikor ki tudod használni ha épp kedved van, nem kell átülnöd egy másik autóba.

Stock 2010.04.26. 09:57:01

@phrascarica: sosem jössz rá mennyi élményből maradsz ki azáltal, hogy csak hétvégente, alkalomadtán, tervezetten hajszolod az adrenalint, és nem akkor csapatsz, amikor a szervezetednek igénye lenne rá.. :)

X Factor 2010.04.26. 09:58:01

10éves Honda Integra Type R kéne :)

Stock 2010.04.26. 09:58:47

@X Factor: jókor szólsz, most adtam el.. :))

ColtCzT 2010.04.26. 10:01:21

@Stock: ugyan azt írtuk, csak más megfogalmazásban :)

Ottopappa 2010.04.26. 10:01:32

Nem vagyok egy Franciás, de ez az autó nagyon tetszik. Kéne.

Phrascarica 2010.04.26. 10:02:44

@Stock: múlt héten kipróbáltam egy Z3M-et, azzal is csak egy baj volt, hiányzott belőle az élmény, pedig egy olyan autót kizárólag ezért vesz az ember. A Roadsterem után olyan volt mint egy dízel Mercedes a jobbik fajtából, ment, ment, jól gyorsult, szépek voltak a számok (321 Le) de nem volt lelkesítő hangja, dülöngélt még sávváltáskor is, magas volt, a motor -szépen szólt- de nem volt lelkesítő hangja, az ajtaja olyan nehéz volt, hogy az Angolok ebből komplett roadster karosszériát készítettek volna, és mégis rezgett a szélvédőkeret, egy szóval PUDING volt:(

MVMV 2010.04.26. 10:03:26

Mindíg német autós voltam, de ez nagyon bejön.
Nincs ilyen külsővel ( mittudomén, mint az audi S-Line ) de dízelben a puhapöcsöknek, mint nekem, hétköznapra? :)

Phrascarica 2010.04.26. 10:04:55

@Stock: hidd el én akkor csapatok amikor jól esik, de ha nem esik jól akkor inkább megyek a Mercivel. Ilyen időben mint ami tegnap volt hidd el a hétköznapokon sem jut eszembe mással, csak is a Roadsterrel, tető nélkül of course :)

szabbbolcs 2010.04.26. 10:05:13

@kultúrpesszimista:
Amit aztán nagyon hamar el tud költeni a két megjelölt típusra.

Stock 2010.04.26. 10:05:35

@phrascarica: pedig pont hasonlókból építkeznek pályaversenykre.. :))
nem volt jó a hagjaa?? azt hogy?
billegett sávváltáskor??
nem valami bontószökevényt kergettél meg? :)

Stock 2010.04.26. 10:08:26

@phrascarica: épp rről beszéltem, hogy én sosem tudom mikor fog jólesni, mert mindig jól esik.. ellenben szarul esik, ha nem tud mit kezdeni egy kátyúval, vagy egy fekvőrendőrrel....
nem reggel akarom eldönteni a garázsnál, hogy jó napom legyen, avagy rossz.. hanem mindenap a jó napot választom.. ;)

kultúrpesszimista 2010.04.26. 10:12:44

@Stock:

A Celica sportautó. És nem azért, mert a Toyota mindig is a sportszegmensbe pozicionálta. Még akkor is sportautó, ha voltak, vannak és lesznek nála erősebb, keményebb gépek (pl. Supra).

Phrascarica 2010.04.26. 10:14:10

@Stock: Z3M-et nem láttam még pályaversenyen tömegével, nem is arra készült, ahhoz nehéz, és nem elég kezes, a hangja mint írtam szép volt, de nem volt sportos, dögös, csak úgy muzsikált mint egy limuzin, ha érted mire gondolok...
"billegett sávváltáskor??" igen, mint a legtöbb többcélúra épített autó -tudod amivel munkába is jó járni. Tény hogy már nem mai gép volt, lehet de az ára nagyon is mai volt és mire rendbe szedtem volna többe lett volna mint ez a Megane, és lehet hogy több élményt is adna -már csak a felépítéséből is eredően- de az még sajnos mindig kevés :(

Stock 2010.04.26. 10:14:28

@kultúrpesszimista: az utsó szériája sportautó..?? :-DD ühüm, az.. muhaha...

Phrascarica 2010.04.26. 10:15:12

@Stock: ...minden nap a langyos vízben :D

Leadfoot 2010.04.26. 10:15:41

"Papíron az RS gyengébb a Seattól"

Tudom, hülye kötözködő barom vagyok, de ez az egyik olyan nyelvtani hiba, ami nagyon idegesít (SeatNÁL).

Egyébként szerintem rohadtul hülyén néz ki ez az autó a B oszlop és a far közötti, marha nagy üres felülettel az oldalán. Tisztára olyan, mint valami elbaszott furgon.

Stock 2010.04.26. 10:16:45

@phrascarica: de kár, hogy eladtam az Integrá.. megbillenthetted volna sávváltáskor.. ;)))))))

mit látsz tömegében pályaversenyen?

kultúrpesszimista 2010.04.26. 10:17:32

@szabbbolcs:

Nem feltétlen... De említhettem volna a Lancia Delta legnagyobb konkurensét, az Audi Quattrot. Az egyszerűbb, robosztusabb konstrukció és árban is kb. ott van, ráadásul nem kevésbé szép. Angol roadster helyett meg legyen akkor........ Honda s2000.

Stock 2010.04.26. 10:18:22

@Stock: e36 M+-ban pedig ültem annak csodás hangja volt, pedig amotor azonos.. :)

Stock 2010.04.26. 10:21:40

@phrascarica: jajj ne már, annyira gyerekes vagy!
összefosnád magad, ha felét ki tudnád autózni ami benne van egy ilyen langyosvízben..

Phrascarica 2010.04.26. 10:22:50

@Stock: attól függ milyet szeret az ember, nekem nem az ilyen vinnyogós simulós az esetem.

Phrascarica 2010.04.26. 10:24:19

@Stock: az lehet, de éppen azért nem kell ilyen, és nem félni szeretek autózáskor, hanem élvezni, ezért van olyan amit ki is tudok autózni, és ha találok jobbat hidd el lecserélem.

ColtCzT 2010.04.26. 10:26:52

@Stock: összefosnád magad, ha felét ki tudnád autózni ami benne van egy ilyen langyosvízben..
Ezzel csak egyet tudok érteni :D, szerintem az emberek 95%a közelébe sem mer menni egy ilyen hot hatch képességeinek. (persze aki 180 al akar bevenni egy visszafordítót az alatt akármilyen autó lehet :D)

Phrascarica 2010.04.26. 10:27:11

@Stock: Az élményautózásnak szerintem nem az a lényege hogy mennyi idő alatt gyorsul, meg hogy hány G-t tud hanem inkább az hogy mennyire lehet élvezni, mekkora élményt ad. Egy zárt karosszéria eleve kizárja az élményfaktor nagy részét "szerintem"

kultúrpesszimista 2010.04.26. 10:29:56

@phrascarica:

"Egy zárt karosszéria eleve kizárja az élményfaktor nagy részét "szerintem"

Ezzel nem értek egyet. Ezzel az erővel egy 100-ra 20sec alatt gyorsuló Chevrolat Impala cabrio nagyobb élményt adna, mint egy zárt karosszériás HF Intergale, ami azért így, ebben a formában nagyon nem igaz.

Stock 2010.04.26. 10:31:33

@phrascarica: az, hogy nem az eseted érthető.. de hogy vinnyogós egy 3,2-es sorhat.. :))

ledo76 2010.04.26. 10:36:01

@szabbbolcs: Ja, mert egy felpaprikázott Renault-ra nem kell költeni. Mondjuk én egy Delta Integrale-ra bármennyit szivesen áldoznék.

Stock 2010.04.26. 10:37:43

@phrascarica: " Egy zárt karosszéria eleve kizárja az élményfaktor nagy részét "szerintem" "
sztem meg nem.. ha több hang kell letolom az ablakot, ha szél meg bogár a azarcomba, illetve hallójárat gyyulladás, akkormktorozok..

"Az élményautózásnak szerintem nem az a lényege hogy mennyi idő alatt gyorsul, meg hogy hány G-t tud hanem inkább az hogy mennyire lehet élvezni, mekkora élményt ad"
cseszed! innen kezdtük.. hogy szted ezek pudingok akármilyen élvezhetőek, elvégre nem ezek a versenyautó alapok...

akkor most mi?!?!?! :-DD

Spiritmonger 2010.04.26. 10:50:56

olyan kíváncsi lennék, hogy miért nem eresztik össze ezeket az elsőkerekes lóerőgyárakat közös megateszten egy bmw 135-tel, egy EVO-val vagy egy STI-vel?

de akár egy régi audi quattroval se lenne rossz az összehasonlítás

Spiritmonger 2010.04.26. 10:55:15

@Stock: azért hidd el, hogy mint öszvér sem igazi ez a kocsi
200 lóerő fölötti kéziváltós családi szedánok és kombik sokkal jobbak az öszvér szerepre. lehet, hogy gyorsulásban két tizedet kapnak az rs-től, de van bennük hely, pályán kevesebbet esznek, és nem feltűnőek

ColtCzT 2010.04.26. 11:00:11

@Spiritmonger: Nézd meg a Fifthgear Focus RS vs Evo tesztjét (bár nem a legjobb)
Szerintem vizes úton nagyon sokat kapnának mind a két 4x4-től, szárazon meg 2-3 mp-et.
De ez már nagyon más kategória lenne minden szempontból!

Alf (törölt) 2010.04.26. 11:01:56

heheheh, már értem.

Tegnap kinézek az ablakon, és lent egy ilyen autó próbált előrefele beparkolni párhuzamosan a járda mellé, persze nem sikerült orral, nem is értettem, miért nem hátrafele próbálkozik.

A cikk viszont egyértelművé tette :)

Szerencsétlenkedett vagy 5 percet, mire beparkolt, de közben meg is jegyeztem, milyen formás a fara.

Mondjuk a tulaj (remélem) nem fog vele versenyezni, ahogy ezt a parkolást elnéztem.

esef 2010.04.26. 11:02:12

Winkler végigtapizta a műanyagokat? Mit szólt ahhoz, hogy ezen nem tekerős, hanem elektromos az ablak?

Stock 2010.04.26. 11:03:36

@Spiritmonger: van bennük hely ez való igaz, de egyik sem ennyire élménygazdag kanyarvadász...
azok elsősorban a családosoknak lehetnek alternatívák, nekik viszont pompás kompromisszum: apunak kevesebb élmény, családnak több hely!

az estélyi teljesen más liga! minek összehasonlítani? más a szervízigény, ár, fogyasztás...
erre max az vágyik aki egy Kokó-Klicsko meccsre.

gnme 2010.04.26. 11:11:22

Hány rekesz sör fér el benne?

kultúrpesszimista 2010.04.26. 11:13:15

Ha már nehéz dög, de sportos és szép autó, akkor Alfa Romeo Brera. Egyértelműen.

sikeres-e 2010.04.26. 11:28:38

Egyet értek a regadó változással. Ez a kocsi (és hasonló társai) kerüljön 12 millába, az alsóközép normális autók 5 milla alatt meg fél millával olcsóbba.
(persze pályán kipróbálnám, ha valaki kölcsönadná...)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 11:33:33

Ültetni. Nyomtávot növelni. Magnézium-ötvözet felnit rá. Súlyt csökkenteni. Jelentősen.

Ha még adnának hozzá olyan opciót, hogy KILÁSSAK a kocsiból, ezek után szó nélkül jöhetne. :)

The Good Boy 2010.04.26. 11:35:47

sajnos én elkövettem életem során azt a nagy hibát, hogy több alkalommal is sikerült használnom lotus elise-t... Ezen pontot követően nem látom értelmét ezeknek a családi autóból készített "sportautóknak". Biztos jó ez is (vezettem már én is párat ebből a kategóriából), de csak akkor, ha az ember fia 1 autót akar (tud csak) birtokolni. Ezen kívül minden más esetben semmi értelme.
Ja és közvetlenséget, visszajelzéseket várni egy agyonszervózott, elektromos gázpedálos, közel másfél tonnás, több mint 1,4 méter magas autótól?
Muhaha (hogy a legnagyobbtól idézzek:D)
Aki egyszer beül egy elisebe (akár az alapba is), annak a közvetlenségről egy életre meg lesz a véleménye a "kétlábas" féktől és kuplungtól, meg az igazi zsíros kenyér működtette izomszervó(kormány)tól:) A gyorsulásról és a kanyarodásról már nem is beszélve.
Szerencsére már kezd elfogadható ára lenni ezeknek, meg aztán lassan a gyerkőc is kirepül a fészekből, és máris kezdhetem én is a második gyermekkoromat egy 192 lovas Elise-el vagy Exige-el, lassan közel fele pénzért, mint ez a francia...
Tehát a kérdőívre a válaszom: Nem kéne:)))

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 11:39:38

@The Good Boy: Jó, de egy Lotus Elise a könyöködig (sem) ér. Tetszene, csak a földre lefeküdni és onnan felkelni már nem az én műfajom. Mindezt megfejelve azzal, hogy kisebb helyre kell bekanalaznom magamat, mint egy mx-5, vagy egy rx-7 (utolsó széria) beltere. De amúgy hatásos kis jószág, csak úgy érzem, öreg vagyok már bohócnak :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 11:43:23

Na, most benyelte a blogmotor, vagy sem? Lapozzon! :D

Autopeti 2010.04.26. 11:45:17

Nekem ez a gömbi forma nem jön be, hiába a sportos spoilerek, maga az alapforma túl gömbölyű.
Ráadásul egy Focus RS-re ránézve azonnal a WRC autó ugrik be, úgyhogy én egyből azt vinném, fehérben.

gnme 2010.04.26. 11:51:26

@Csumpi Hálidéj: ne röhögj, fontos dolgok ezek baszki. Napközben el lehet majomkodni, de ha jön az éjszaka kifújok, mint szél a lyukból.
Kell valami erősítő.

www.youtube.com/watch?v=qYTd3PmpGy4

The Good Boy 2010.04.26. 11:51:27

@KuKori: szerencsére sportos (magyarul: vékony:D) testalkatú vagyok, ráadásul a tetőt kivéve még a hajamat sem simogatja a tető, úgyhogy bohócnak éppen megfelelő leszek.:))))
Nekem pedig pont az tetszik benne, hogy miután a 20-30 cm széles küszöbön átcsúsztál (vagyis nem is tudom,hogy hívjam azt a mozdulatsort, amivel az ember átjut az ülésig, meg vissza), és vagy 10-15 cm-el mélyebbre huppantál, utána úgy megdolgoztat, mint egy gokart. Persze egy bizonyos életkor után valószínűleg nekem sem lenne egyszerű mutatvány, de most a negyedik x körül (több évtizednyi versenysport után) még képes leszek legalább 8-10 évig tornázni azért, hogy fülig érjen a szájam:)

The Good Boy 2010.04.26. 11:52:26

@KuKori: szerencsére sportos (magyarul: vékony:D) testalkatú vagyok, ráadásul a tetőt kivéve még a hajamat sem simogatja a tető, úgyhogy bohócnak éppen megfelelő leszek.:))))
Nekem pedig pont az tetszik benne, hogy miután a 20-30 cm széles küszöbön átcsúsztál (vagyis nem is tudom,hogy hivjam azt a mozdulatsort, amivel az ember átjut az ülésig, meg vissza), és vagy 10-15 cm-el mélyebbre huppantál, utána úgy megdolgoztat, mint egy gokart. Persze egy bizonyos életkor után valószínűleg nekem sem lenne egyszerű mutatvány, de most a negyedik x körül (több évtizednyi versenysport után) még képes leszek legalább 8-10 évig tornázni azért, hogy fülig érjen a szájam:)

The Good Boy 2010.04.26. 11:53:46

blogmotor, te drága. Copatsz??

kultúrpesszimista 2010.04.26. 12:03:42

@The Good Boy:

Erről beszélek én is, tökéletesen egyetértünk. Nekem a mai Lotusok ugyan nagyon legömbölyítettek, szépnek aligha nevezhetők, de az élmény, a sportosság nyilvánvalóan egyedülálló és csak az olasz gépekhez fogható. Alacsony autó - ez alap!!! Amúgy én inkább a régebbi Lotusokat szeretem (Esprit, Elan), az Esprit Turbo minden autók közt a vágyálmom. Egyébként a jó öreg Volvo 480 is hasonló egy Elanhoz (méretben, teljesítményben): 1 tonna, gyárilag 120 LE-s motorral, bowdenes gáz, Lotus-tervezte futómű... És simán hergelhető még a motor! :-)

kultúrpesszimista 2010.04.26. 12:04:45

@KuKori:

"Jó, de egy Lotus Elise a könyöködig (sem) ér."

Pont ez a lényeg benne! Látszik, hogy csak kotnyeleskedsz...

kultúrpesszimista 2010.04.26. 12:12:45

@KuKori:

Bocs, értem és megértem a kitérő válaszod, de ettől még igazam van.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 12:14:29

@The Good Boy: Jogos :) Én ugyan nem karcolom a negyvenet, de kicsit lehet, hogy elpuhultam ilyen téren, elkényelmesedtem a nagy üvegfelületű, ötajtós csodákban. Ezért akarok majd egy TVR-t :D Épp csak annyival nagyobb belül, a Lotusnál, hogy a gémberedett végtagjaim még pont beorigamizhatóak :D

pistonheads.co.uk/sales/1561596.htm

vagodeszka 2010.04.26. 12:14:55

Bámulatos a kocsi segge, kár, hogy az eleje ilyen furcsára sikerült

Phrascarica 2010.04.26. 12:20:50

@kultúrpesszimista: hát akkor most a Lotusnál ráhúzod a tetőt vagy kizárod ezt a faktort?

The Good Boy 2010.04.26. 12:21:51

@kultúrpesszimista: az új európa nekem sem tetszik valamiért. Igazán csak az elise/exige páros. Esetleg egy esprit, de azt már minden tekintetben lényegesen drágább fenntartani, ráadásul az bőven 1 tonna fölött van súlyban:)

The Good Boy 2010.04.26. 12:24:47

@KuKori: még pont én sem vagyok negyven, de ha lehet egy ilyenben szeretném megünnepelni azt:)

Phrascarica 2010.04.26. 12:25:44

@Stock: "sztem meg nem.. ha több hang kell letolom az ablakot, ha szél meg bogár a azarcomba, illetve hallójárat gyyulladás, akkormktorozok.."
Ha letolod az ablakot akkor egy rendes autónál nem lesz igazán több a motorhang, kivéve ha rossz helyen van a motor :), szélvédőről hallottál-e? A motorozás pedig egy egészen másfajta élményt ad, amiből és kösz nem kérek.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 12:30:38

@kultúrpesszimista: Előbb kicsit túlreagáltam a dolgot, ne haragudj. A kotnyeleskedés témával viszont továbbra sem értek egyet.

megint 2010.04.26. 12:30:51

Mindenhol agyon dicsérik ezt az autót, úgyhogy nem lehet rossz, viszont francia, várjunk vele pár évet.

kultúrpesszimista 2010.04.26. 12:33:53

@phrascarica:

Attól függ! :-) Egy Lotusnál hajlandó lennék akármilyen kompromisszumra: zártan, nyíltan is isteni élmény lehet vezetni! De nem fenyeget sajnos az a veszély, hogy birtokoljak egyet...

kultúrpesszimista 2010.04.26. 12:35:14

@KuKori:

Rendben van, semmi gond, nem állt szándékomban vitát generálni.

Phrascarica 2010.04.26. 12:51:21

@kultúrpesszimista: én Lotust még nem vezettem, csak üléspróba volt, de a probléma adott, kicsi a hely, és nagyon körülményes a kijutás belőle,valamint a használt példányoknál alapvető felszereltségi (extra) hiány, mert azért 40 fokos tűző napon nem árt a klíma. Pályán a megoldásainak köszönhetően (középmotor, kis súly, roadster, alacsony súlypont, széles nyomtáv, hosszú tengelytáv, jó motorok, váltók, futóművek stb) eleve kizárja hogy rossz legyen, na meg a pusztán a név is garanciát jelent.

GGG77 2010.04.26. 12:55:17

@kultúrpesszimista: igazad van, de a többségnek nem fér bele, és nem is akar, nem is tud minden hétvégén bütykölgetni vmit. fájna a szívem kissé, de ha az eszemre hallgatok én is egy ilyen RS-t kérnék inkább, mint egy Integrale-t.

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.04.26. 12:57:29

A jelenelegi tájperemmel bármikor odaverek ennek. Benzines turbómotor faltos versenypályára?? oda kőkemény pörgös szívó kell.

GGG77 2010.04.26. 12:57:36

@kultúrpesszimista: neked egyértelmű a Brera. nekem 10x jobban bejön ez az RS. Brera kéne utoljára az Alfa vmennyi modellje közül. az előző GTV, na az igen!

GGG77 2010.04.26. 13:00:01

@lopedevega: figyelj a náci haverjaidnak tartogasd ezt a köszöntést, oké?

hard 2010.04.26. 13:03:42

Ilyen ajtómerevítés van a Cliomban is :)
De azért ez kéne :P

yenoee 2010.04.26. 13:03:47

@The Good Boy: Nálunk asszony próbált Elise-t, el van döntve, lesz. Neki. :)))
Más autóra rá se néz, bár azt is megjegyezte, hogy az Elise nem autó.

Ez a Mégane nem tecc, én ehhez már túl öreg vagyok.

Phrascarica 2010.04.26. 13:08:37

@Abszorpciós diverzifikáció: csak az a gond hogy ez a turbómotor szinte bármilyen fordulaton erősebb mint a tájper szívója :(

nem kéne... 2010.04.26. 13:12:19

@Csumpi Hálidéj:

veled van a baj.
nysád van.
ezek után mit is lehessen mondani.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 13:15:05

@phrascarica: Vajon milyenek lehetnének ezek az autók hátsó kerék hajtással? Vagy a Focus RS. Sosem tudjuk már meg...

S2000 2010.04.26. 13:30:22

Ez jobban néz ki, mint az elődje. Egy kört mennék vele.

Phrascarica 2010.04.26. 13:35:36

@KuKori: mondjuk aki nagyon akarja megtudhatja, akár V8-al is
www.ford-v8-focus.com/

önkéntes rendőr 2010.04.26. 13:39:28

Egy kört én is mennék vele. A második-harmadik év után dől el, hogy a csigaevők tényleg jót dobtak-e össze.

kultúrpesszimista 2010.04.26. 14:02:38

@GGG77:

Az is jó és szép, valóban.

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 14:07:18

Ennyi baromságot itt összehordva. Ez nem sportkocsi, ez hot hatch. Csak egy családi kompakt autó, amivel el lehet utazni elfogadhatóan, akár két kissebb gyerkőccel is. Emellett erős, és élményt tud szerezni, akár egy pályanapon vagy szerpentinen. Ennyi. Emelett biztonságos, véleményem szerint ezért öltöttek ilyen formát ezek az autók és van az adott súly... Hogy ne halálos áldozat legyél egy balesetben. És szerintem szépre rajzolták ezt a formát, bár izlés dolga.

Phrascarica 2010.04.26. 14:08:06

Megnéztem a képeket :) a 31-es és 32-es képen látható műszer azért kemény :D Ki csinálta azt? gimnazista dizájner? A kerek müszerbe egy szögletes kijelző, aztán alá egy iciri-piciri üzemanyagszint jelző, okádék az egész, vagy elfogyott a pénz aztán itt lett vége, olyan meg volt raktáron?

Phrascarica 2010.04.26. 14:09:04

@Chocolate shitsandwich: nem az a baj hogy nem sportkocsi, hanem hogy a TC úgy pozicionálta mint "szerpentinek királya" :))

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 14:11:30

@phrascarica: Golfnál kerek órában szögletes kijelző? Az nem fura. Majd minden autóban szögeltes a kijelző nem?

Phrascarica 2010.04.26. 14:13:05

@Chocolate shitsandwich: de az az analóg műszerek között van, nem benne, nem mindegy...

baxigáz 2010.04.26. 14:13:14

Nekem volt "retymóm" - Renault Scenic 1.9 dci privilege - , szerintem hézzük meg hetvenezer km után...ipari hulladék, a vásárlók átverése, parasztvakítás a rönó, vegye saját kárára az, aki a gatyáját rá akarja költeni, vagy egy év után el akarja adni, addig csak nem esik szét...Én biztos sohasem vennék még egyszer ilyen márkájú autót, az biztos.

kultúrpesszimista 2010.04.26. 14:13:32

@Chocolate shitsandwich:

ez már bizony sportautó és nemcsak a formája miatt... sperr azért ritkán fordul elő egy hot hatch-ben... mellesleg régóta semmi értelme ezeknek a kategorizálásoknak, címkézéseknek.

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 14:14:36

@phrascarica: Gondolom ebbe a kategóriába nézve. Nem lotushoz, ferrarihoz stb hasonlítgatták. Azt hiszem írva is vagyon mikhez ;)

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 14:15:36

@kultúrpesszimista: Miért vagy ennyire elzárkózva az új autóktól. Legalábbis ezt vettem ki a szavaidból!?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 14:16:27

* én most rönó tulajként kussolok és kivárok *

Phrascarica 2010.04.26. 14:19:04

@kultúrpesszimista: már mitől sportautó? A sperrtől, attól csak kevésbé lesz gyötrelmes! Sportautó első kerék hajtással, az milyen? Olyasmi mint a 4 hengeres luxusautó :) végül is van olyan is...

Phrascarica 2010.04.26. 14:20:24

@kultúrpesszimista: ma már választhatnék a kettő között akkor inkább ez

en.wikipedia.org/wiki/Alpine_A110

kultúrpesszimista 2010.04.26. 14:22:18

@Chocolate shitsandwich:

Sokszor leírtam már, szerintem a legtöbben unják... de azért összefoglalnám:

1. mert sterilek (a vezetési élmény: tele van szervozva, elektronikus a gázpedál, stb.)
2. mert az új autók nem annyira az autózásról szólnak, mint inkább a marketingről, a fogd-és-vidd életérzésről, tehát őszintétlenek, műviek
3. mert alapvetően rondák, aránytalanok, tisztelek az 1-2 kivételnek.

A 80-as évekbeli autókra - főleg a hot hatchekre - a fentiek alapvetően nem voltak jellemzőek, épp ellenkezőleg. Autóbolond mérnökök terveztek autókat lelkes autóvezetőknek, nem marketingesek. Minden esetlegességük ellenére szerethető gépek voltak, amik képesek voltak érzelmeket kiváltani az emberből és nem volt feláras a vezetési élmény még egy mezei 1,6-os Fuegoban sem...

Phrascarica 2010.04.26. 14:22:23

@kultúrpesszimista: ma már választhatnék a kettő között akkor inkább ez

en.wikipedia.org/wiki/Alpine_A110

kultúrpesszimista 2010.04.26. 14:23:39

@phrascarica:

Na igen, asszem megadom magam! Ez tényleg... Bár látni kéne élőben mindkettőt, egymás mellett.

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 14:29:35

@kultúrpesszimista:

Hm ez a marketing dolog...szerintem ez mindíg is fontos szerep volt hiszem el kell adni a kocsikat.
Én úgy látom, hogy azért tendálódnak ilyen irányban a formák, mert ezt kívánja meg a biztonságos karosszéria. Vannak tényleg ocsmány darabok. Annak ellenére, hogy ez a Megane is relatíve magas, próbálták a legszebbet kihozni belőle.

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 14:31:11

@kultúrpesszimista: Én A110 et és A610 et láttam eddig élőben

kultúrpesszimista 2010.04.26. 14:32:57

@Chocolate shitsandwich:

Olyan, mint az Opel Astra OPC, nagyon hasonlít rá szerintem. Hogy mondta Josef K a Perben? "Mind egy kutya..."

kultúrpesszimista 2010.04.26. 14:34:35

@Chocolate shitsandwich:

Igaz, az A610 kéne a leginkább talán.

Phrascarica 2010.04.26. 14:34:58

@kultúrpesszimista: külön-külön láttam, együtt nem, de régebben ezt hívták a szerpentinek királyának. Ilyennel versenyzett Pl. Balatoni Mihály (hegyiverseny) is, sokszor nyertek ilyennel amikor még 100 lóerő elég volt.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 14:35:40

@phrascarica: Én bízok a fejlődésben, kipróbálnám a jelenlegi vas motorját egy két számmal szűkebbre szabott bódéban :) Ja és mögöttem röfögtetve :)

en.wikipedia.org/wiki/Renault_Clio_V6_Renault_Sport

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 14:37:08

@kultúrpesszimista: Ennyi erővel a renault 5 és a peugeot 205 is egy kutya. És még sorolhatnám. Adott az alap forma.

Phrascarica 2010.04.26. 14:38:19

@KuKori: én régebben nagyon szemeztem vele, volt egy a Renault Budapestnél a Róbert Károly krt-on, de sok rosszat olvastam róla, leginkább azt hogy nagyon tud büntetni, én meg nem szeretem az ilyet, egy autó legyen kezes és ne okozzon meglepetéseket, arra ott az asszony :)

Stock 2010.04.26. 14:38:31

@kultúrpesszimista: ez nem sportautó hanem forró ferde, egy sportautónak a nevében van, hogy mi az egyetlen értelme és mit helyez kompromisszum nélkül előtérbe, ezek pedig többcélú gépek!

"sperr azért ritkán fordul elő egy hot hatch-ben"
hirtelen: Cooper S, Civic Type-R, Focus RS, Mazda 3 MPS..

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 14:39:54

@KuKori: Bár ennek ellenére nehezebb olyan 150 kiloval :D

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 14:41:11

@Stock:
Feloroltak közül egyben van hasznos, használható + a meganeban. Persze ezt nem én mondom, én egyiket se próbáltam :)

Stock 2010.04.26. 14:42:38

@phrascarica: "Sportautó első kerék hajtással, az milyen? Olyasmi mint a 4 hengeres luxusautó"
vagy 3 hengeres roadster.. :D
bocsi, nem hagyhattam ki!

kultúrpesszimista 2010.04.26. 14:42:52

@phrascarica:

Meghiszem azt, klassz lehetett... Nekem sajnos nem volt szerencsém testközelbe kerülni egy ilyennel. Viszont ha már francia és sport(osság), akkor ültem egy ilyenben:

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9e/Talbot_Matra_Murena_hl_red.jpg

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1f/Talbot_Matra_Murena_S_002.JPG

3 ülés egymás mellett:
www.matrasport.dk/Cars/Murena/Gallery1/Small/mvc-042s.jpg

Igazi kuriózum!

ommm 2010.04.26. 14:43:17

@phrascarica: Bármikor oda merek vele állni, bármelyik hasonlóan erős utcai, szériaautó mellé.
Remek a futóműve, tényleg. Gumit zabálja, ha küldöd, de melyik nem?

Stock 2010.04.26. 14:45:08

@ommm: az Integra nagyon barátságosan bánt a gumikkal, ráasául 15-össökkel. :)) de nem fair, mert nem turbós és nem mai..

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 14:47:20

@phrascarica: Nem túl olcsók még most sem, de roppant alacsony futásteljesítményük van, érthető okokból. Bár én hétköznap is használnám :D Mert beteg vagyok.

pistonheads.co.uk/sales/list.asp?g=1&s=293&filter=&o=&pc=&min=&max=&txt=&px=&p=1&pagesize=15&xsl=list&y1=&y2=&d=0&dist=&nodays=0

Stock 2010.04.26. 14:49:37

@ommm: Pista, egy Cooper S-t nem tudnátok szerezni az összehasonlítóra esetleg, talán, neadj isten, ha úgy alakulna...? :)

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 14:49:41

@KuKori: phase 1 vagy 2 van? Azt olvastam sokat javult a kettes kezelhetősége elsőhöz képest.

ommm 2010.04.26. 14:49:48

@Stock: A Cooper elektromosan imitált sperrel van, Type-R-ben szerintem nincs.

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 14:50:52

@Stock: Volt angol tesztekben. Clio RS-t jobbnak találták :)

esef 2010.04.26. 14:52:09

@ommm:
Amit írtál igaz egy T-72-re is. Az nem zabálja a gumit, de ha küldöd neki, szó szerint átmegy mindenen. Meg se kottyan neki egy erős utcai szériaautó. :)

Stock 2010.04.26. 14:54:51

@ommm: de, van a Civic Championban, azthiszem ez a széria neve...

Stock 2010.04.26. 14:55:58

@Chocolate shitsandwich: jójó dehát párás levegőn, jobb kormánnyal... :) itthon minden más... (és nálam nem játszik a Clio) :(

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 14:57:03

@Chocolate shitsandwich: Őőőő, valami félreértés lesz szerintem. Nekem V6-os van ugyan, de nem Clio.

Én is olvastam az átdolgozott futóműről, nedves úton is használhatóvá tették vele a gépet :)

Phrascarica 2010.04.26. 14:59:32

@ommm: az lehet hogy gyors, de mint írtam attól még nem lesz a szerpentinek királya :)

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 15:00:35

@Stock:
Am miért nem próbálod ki őket? Ha már ilyen kis mérges autót akarsz, legalább tudd meg tetszik-e. Clio miért nem játszhat? Citroennek is lesz valami kis gyösze nem?

Phrascarica 2010.04.26. 15:01:30

@Stock: olyasmi, de mégsem, mivel ez nem megy a fíling rovására, kizárólag leállításkor van egy kicsit kispolszkis hangja :)

Stock 2010.04.26. 15:01:45

@phrascarica: akkor mitől lesz, ha nem attól hogy gyors??
ez a leg egzaktabbul mérhető tulajdonsága..

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 15:01:47

@KuKori: Ja félre... Azt hittem V6 clio-d van :)

Phrascarica 2010.04.26. 15:03:55

@ommm: Remek a futóműve, tényleg. Gumit zabálja, ha küldöd, de melyik nem? A legtöbb Roadsteren inkább elöregszik a gumi mint elkopik, de szerintem az Elise is hasonlóképpen működik, ha nincs súly a gumi sem kopik, pedig -ahol kiadja- minden kanyarban megy a drift :)

Stock 2010.04.26. 15:04:34

@Chocolate shitsandwich: egy részét már vezettem.. amúgy meg nem adnak tesztautót! :(
Clio azért nem játszik, mert nem bíznék benne szívómotorral, most adtam el egy szívómotorosat... úgyhogy valami turbo-t szeretnék.
Citroenről nem nagyon hallottam, de nem is mernék belevágni.. :)

Phrascarica 2010.04.26. 15:05:35

@Stock: akkor jó lenne lemérni, aztán utána lehet azt mondani ha jobbat ment mint a 120 Le-s Lotus :)

Stock 2010.04.26. 15:07:10

@phrascarica: az elsőkerék sem megy a feeling rovására, csak ritka a jól összerakott erős elsőkerekes..
tényleg nem reklám! próbálj ki egy Integrát.. a drift kivételével semmit nem fogsz hiányolni belőle..

Stock 2010.04.26. 15:09:33

@phrascarica: amit jó lenne hozzámérni egy F430-hoz, mait egy turbo Porsche-hoz...
de ez itthon nem életszerű, aki a szerpentin királyának akarja érezni magát, annak elég ez is!

Phrascarica 2010.04.26. 15:09:40

@Chocolate shitsandwich: az a baj ezekkel az autókkal hogy valójában csak akkor tudod kipróbálni, ha van valakinek az ismerősök között. Ha kipróbálsz egy ilyen Renault-t akkor lehet hogy nagyon tetszik majd az előző autóhoz képest, de nem tudod hogy mit hagysz ki egy másikhoz képest, ami akár még olcsóbb is.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 15:11:16

@Chocolate shitsandwich: Nem, sajnos még nincs. Ha szerencsém lesz, akkor valamilyen élményautót meg tudok majd kaparintani a közeli jövőben, lehetséges opcióként Clio V6, vagy az über szopás, a TVR :) Egyszer valóra kell váltani az álmokat, amíg még vannak ilyen autók és nem konnektoros, kis emissziójú gyöszök :)

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 15:12:05

@Stock: Értem, én pont a turbot kerülöm :) Nem is tudom milyen turbo-s van még a "kicsik" között.
...Erre gondoltam, lesz-e/van-e ilyen végül nem tudom:
www.autoevolution.com/news-image/citroen-ds3-sport-version-with-200-hp-prepared-14193-1.html

Phrascarica 2010.04.26. 15:12:49

@Stock: "a drift kivételével semmit nem fogsz hiányolni belőle.. "
ez már önmagában is elég baj, de hogy zárt az felteszi a pontot az i-re.
Ha Honda akkor már S2000, bár ott is rossz helyen a motor, de legalább 6 henger és jó erős! Valamit valamiért.

Stock 2010.04.26. 15:15:05

@phrascarica: mi 6 henger?? :-D
nekem a sportos autózással nem összeegyeztethető a tetőnélküliség.. az csak magamutogatós krúzolásra, amitől hányok...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 15:15:13

@Stock: Érdekes, hogy épp a szívómotorban nem bíznál. Mi vezetett erre az elhatározásra? Cinizmus nélkül értendő kérdés.

ommm 2010.04.26. 15:16:54

@phrascarica: Na jó. Az Elise nagyon más kategória, ne keverjük ide.

Ciri 2010.04.26. 15:17:16

@ommm:
Pista, lehet már tudni valami konkrétabbat arról a bizonyos összehasonlító tesztről ?

Mondjuk amik már biztosan ott lesznek.

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 15:17:45

@Stock: Most lehet példálózni a Lotussal :D

Stock 2010.04.26. 15:18:46

@Chocolate shitsandwich: jah, igen ezt a citromot láttam már.. :)
én is eddig a turbo-t kerültem.. de be kell látnom változik a világ (és talán ez a legzavaróbb, hogy én is)...
a mai emissziós normák megölik a szívókat, nincs azaz intimitás, amiről a szívónak szólnia kell.. sztem napjainkban ezt sokkal jobban tudja egy kis turbo.. arról nem is beszélve, hogy mérsékeltebb a fogyasztás és használhatóbb minden fordulaton.
de ez hang, ez belém égett sosem felejtem el, remélem hallhatom még néhanapján... :(((((

Stock 2010.04.26. 15:19:53

@KuKori: előző kommentem.. :)

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 15:21:10

@Stock:
"a mai emissziós normák megölik a szívókat"
Ez nagyon igaz, ezért én teszek is ellene nemsoká :D

Stock 2010.04.26. 15:22:07

@Chocolate shitsandwich: a lotuson nekem sz inkább ajtó, mint stíluselem.. :)

kultúrpesszimista 2010.04.26. 15:22:11

@Chocolate shitsandwich:

Á, az semmi extra, ráadásul esetleg csúnyaság! :-)

Stock 2010.04.26. 15:23:10

@Chocolate shitsandwich: hmm, katalizátor ki?
vagy te leszel az új környezetvédelmi miniszter? :))

ColtCzT 2010.04.26. 15:24:06

@phrascarica: S2000, bár ott is rossz helyen a motor, de legalább 6 henger és jó erős
ez nagyon FAIL :D!
és még mindig nem tudom miért kevered a kabriókat meg a Lotust a hot hatch kategóriába?

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 15:24:43

@Stock: Még meglátjuk, de azt hiszem az első megoldáshoz könnyebb út vezet :D

Phrascarica 2010.04.26. 15:28:00

@Stock: ja csak 4! akkor nem hagyjuk, nem kell! Isten bizony valamiért már 10 éve ebben a tévhitben élek, végre felnyitottátok a szemem, még a végén átpaliztak volna :D
Magamutogatós krúzolásra ott a Megane CC, az arra való, egy sportautónál viszont jó tömegközéppont csökkentésre is, meg a fíling növelésére is.

Stock 2010.04.26. 15:28:11

@Chocolate shitsandwich: kár hogy az első.. már épp kezdtem volna felajánlani tanácsadói szolgálataimat.. ;)

milyen gép?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 15:31:03

@Stock: nem mondom, hogy minden egyes benne töltött perc ne lenne magamutogatás, de ez nem az autó hibája :)

pictures.topspeed.com/IMG/crop/200603/1960-ac-cobra_1600x0w.jpg

A kivétel erősíti, tudom :D

Stock 2010.04.26. 15:31:44

@phrascarica: meg a merevség gyengítésére.. :)

Phrascarica 2010.04.26. 15:32:21

@ColtCzT: nem kevertem a kategóriát, csak azt mondtam hogy a szerpentinek királya FAIL egy hot hatchre, arra vannak sokkal jobb autók is, amiket arra találtak ki, ez meg jó lesz oviba hordani a gyereket, meg bevásárolni, mert jó nagy a csomagtartója, és felfér rá a bicaj is, amivel a tulaja lehet a szerpentinek királya :)

Hurri Kán 2010.04.26. 15:33:12

Megható az aggódás az emissziós normákért. Arra senki nem gondol, ha kevesebb, de nem 150.000 kilométert bíró kocsit gyártanának, kisebb alkatrészigénnyel mint most, már a gyártás során sokkal kevesebb károsanyag kerülne a levegőbe?

Amúgy ez a Megane lehet szép, de egy autóban a motor hosszában van és a hátsó (na jó, esetleg mind a négyet) kereket hejtja.

Stock 2010.04.26. 15:33:39

@KuKori: :))
meg ne sértődj, de nekem egy sportkocsi a kezelhetőségről szól.. egy ilyen szörnyben csak rettegnék utasként a vezetőülésben is..

Stock 2010.04.26. 15:35:39

@phrascarica: azért megbézném azt a Lotus tulajt aki végigküldi Parádsasvárnál a gípét..
azokon az utakon rommár veri egy ilyen, ami elviseli az úthibát!

Phrascarica 2010.04.26. 15:36:48

@Stock: Lotus Elise! Radical! Nem szarral kell gurítani és akkor nem lesz gond a merevséggel.
Egy sportkocsival amit eredetileg is Roadsternek terveznek nem lesz probléma a merevséggel és lehet a súlyát is tartani, nem lesz 1900* kg-s bálna egy kis autóból.
*teljes terhelésnél

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 15:38:18

@Stock: Rettegnék én szívesen benne, ha lenne egyszer lehetőségem :)

Fél off: néztem az idei Goodwood árait, hát az a napi 106 Font elég durva...

Phrascarica 2010.04.26. 15:38:46

@Stock: akkor már miért nem a Szaharában?
Én voltam tegnap Visegrádon, az sem egy olasz autópálya de lehetett menni rendesen, csak hol egy motoros, hol egy BMW tartott fel :(

Stock 2010.04.26. 15:41:10

@phrascarica: "Lotus Elise! Radical"
ezek nem tetőnélküli autók és főleg nem roadrterek, hanem lámpával(nem mindig) felvértezett nagyranőtt gokartok!

SoAk 2010.04.26. 15:48:40

@phrascarica: Jah ... nem tünt fel ,hogy mindegyik csak közlekedett és nem versenyzett ? :D Haveromnak van egy ugyanilyen roadstere , de az ,hogy semmire se jó az elég enyhe kijelentés :D . A váltó egy kalap szart nem ér a 800ccm miatt akkora turbo lag van ,hogy egy előzést naptárba kell beirni , driftelni csak esőbe lehet vele (persze ha driftelésnek nevezzük azt ,hogy megnyikkan a gumi betekert kormánynál akkor kifejezetten jó ) , a diffi sem igazán bírja a terhelést , egyedüli előnye, hogy kurva nagyot fog a fék ,de a futómű úgy üt mint az állat és sorolhatnám ... Amúgy meg www.youtube.com/watch?v=a4LabQahfjQ ... Ha nem fékezi el a megane akkor még ott sem megy el az elise , csodálatos teljesitmény mondhatom :D ... Utana a renaultba meg bevágta a gyerkőcöket meg a cuccokat és 250km-et hazautazott csendben :D ...

Spiritmonger 2010.04.26. 15:58:32

azon gondolkodom, hogy ennyi pénzért ki vesz ilyet, amikor majd forintra pontosan lehet kapni Subaru WRX-et és Mitsubishi Lancer Rallyartot is...
ugyan néhány lóerővel kevesebb, de összkerék, rallytechnika, presztízs, felszereltség...

Hurri Kán 2010.04.26. 16:03:05

@Spiritmonger: esetleg ha valaki nem ragaszkodik új autóhoz, körülnézni max. 2 éves korig. Ismerve ennek a kategóriának az értékvesztését, lehetne miből válogatni.

ommm 2010.04.26. 16:07:39

@Ciri: Igen. A Leon Cupra R-nek csúszott a gyártása, nincs még az országban sem. A Type R biztos, ahogy az MPS is annak tűnik, a Focus RS tuti. A Megane RS valószínűleg meglesz.

Brigi \"B. A.\" főnöke 2010.04.26. 16:07:45

Oké, eljött a mélypont, -1 olvasó.

"Kezdjük a végével, a fájdalommal: ez az autó jelenleg 8 490 000 forintba kerül nálunk. Németországban 7 060 000-be, azaz 26 650 euróba. Ezzel ténylegesen csak arra szeretnénk ismételten rámutatni, hogy a regadó egy nettó baromság, hiszen 7 millió forintos áron azért mindjárt más a leányzó fekvése. Ha a leendő új fejesek szeretnének bevágódni, javaslom, kezdjék ezzel."

1. Az autó regadója 1 millió-húszezer forint.

2. Az árat mindig a kereset-kinálat határozza meg, mikroökonómia alapok, közgazdasági szakközépiskola, vagy bármilyen alap gazdasági tanfolyam, első félév, kb 3. előadás.

3. A regadó-hátrány kb. a 3. évtől kezdve eltűnik az alacsonyabb fenntartási költségek miatt. Pl.: KGFB.
Mennyi is egy ilyen autó várható élettartama? 20 év?

Leléptem, gyíkok.

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 16:08:01

@Spiritmonger: "rallytechnika" Ne ez a marketing, amiről szó esett. :) Megane RS meg f1 technika nem? :D

w a s d 2010.04.26. 16:27:40

@Spiritmonger:

Ehe. WRX meg Rallyart.

STI néhány tesztbeli körideje, meg Méganew RS néhány tesztbeli körideje:

fastestlaps.com/comparisons/473d6bc1a1069-vs-_Renault_Megane_coup_III_RS_cup.html

Spiritmonger 2010.04.26. 16:31:46

@ommm: és közös teszt a Focus RS, EVO, STI, BMW135 részvételével, és ott lehet még néhány hot hatch is, szóval, ilyen mikor lesz?

ColtCzT 2010.04.26. 16:33:33

@SoAk: ez nagyon jó videó + ideje lesz újra kinézni dióspatonyba úgy érzem :D
@Spiritmonger: Rallyart nem is rossz, csak lenne manuális váltóval is. Plusz mindenhol azt olvasom hogy kegyetlen sokat zabál :S

The Good Boy 2010.04.26. 16:33:37

@ommm: bocs ommm mester! a lotust én kevertem ide, még a poszt elején, leirva, hogy nem vennék ennyiért rs-t, amikor olcsóbban van tényleges élményautó. (egyébként, csak hogy a rönónál maradjunk, volt korábban R5 GT Turbom, meg olyan elvetemült autóm is, mint a R Fuego:DDD)

@SoAk: "a nem fékezi el a megane akkor még ott sem megy el az elise , csodálatos teljesitmény mondhatom :D"

Bocs, én azt vettem ki a videóból, hogy 4 perc alatt ledolgozta a kamerás kocsi a kb 5-6 mp-es hátrányát, majd az első adódó lehetőséget kihasználva elment. ha ott nem tudott volna, akkor 2 kanyarral később teszi:)

Spiritmonger 2010.04.26. 16:34:31

@F/: köszönöm a linket!

eelenben találtam valamit az oldal alján, így szól:

The Answer
Subaru Impreza WRX STI (2.5l) is noticeably faster.

SoAk 2010.04.26. 16:38:50

Nem az volt a vitás ,hogy gyorsabb-e , mert ez nyilvánvaló , de 4perc alatt ledolgozott durván 4mp-t? Ráadásul a végén elég szépen együtt mentek, a lotus semislicken ment 99%-ra, a megane nem tudom/hiszem , de nem is igazán lényeges . Egy tökéletesen napi használható autótól (értem ez alatt a nyaralni menést, hátul valamennyi hely levést és stb. ) mondjuk 2-2,5secel gyorsabb egy ekkora pályán körönként ? Huha ...

w a s d 2010.04.26. 16:39:43

@Spiritmonger:
Lehet. De egyetlen olyan pálya van a felsoroltak között, ahol több, mint 2 tized sec. a különbség, de ott a Mégane vizes pályán ment... (A hockenheimi idő meg szerintem hülyeség.)

SoAk 2010.04.26. 16:40:17

Bocs, azt még ki hagytam, hogy a lotusnál is az új árakat vegyétek figyelembe, ne a jobb esetben 3-4éves autókét .

Phrascarica 2010.04.26. 16:45:40

@SoAk: Az nem tünt fel, hogy a "szerpentinek királya" kanyarban nagyon lassúcska volt, az Elise megalázó vereséget mért rá, csak a helyet várta :)
"Jah ... nem tünt fel ,hogy mindegyik csak közlekedett és nem versenyzett ?"
Biztos csak nézelődött, ott voltál?
Nagyon képbe lehetsz az autóról 800 cm3? Kb annyira mint én az S2000-rel :D
"a diffi sem igazán bírja a terhelést", ezt miből gondolod? Tudom már a 7. diffi van alatta :)
",de a futómű úgy üt mint az állat " hát tudod út is kell hozzá, a sportautóknál elég ritka a lágyhangolásu. Vegyél Megane-t az tutti nyerő, és ráadásul a szerpeninkirály is :)

ommm 2010.04.26. 16:45:44

@Spiritmonger: Amikor az importőrök úgy gondolják, hogy egyszerre ideadják sajtóflottájukból az egyetlen olyan autójukat. Mindet. Merthogy ezekből általában egy van. Szóval kábé lehetetlen vállalkozás lenne. Így sem egyszerű ennyi mindent tető alá hozni.

Phrascarica 2010.04.26. 16:47:44

@ommm: lehetne 2 részletben is, először kiválasztani a legjobbat, majd azt mérni a második körhöz.
@SoAk: na ez az egy ami miatt nem Lotusom van :)

SoAk 2010.04.26. 16:50:21

@phrascarica: Bocs, igazad van, csak 698ccm . Nem a 7. diffi van alatta ,csak a 2. lesz , 1 év alatt .

"hát tudod út is kell hozzá, a sportautóknál elég ritka a lágyhangolásu."

Egy "sportautó" (hahaha ) alatt nem azért jó a futómű mert kiveri a fogtömésedet . Most kezdhetném magyarázni ,hogy miért, de tudod te használni az internetet, ha kiváncsi vagy utána olvasol .

Phrascarica 2010.04.26. 16:51:06

@SoAk: nagyon nem érted a lényeget ha a néhány másodpercen akadsz fenn...

Phrascarica 2010.04.26. 16:55:00

@SoAk: persze a sportautó legyen 30 cm hasmagasságu hogy jó hosszú rugóútja legyen és hogy a vízmosásokkal is tudjon mit kezdeni és legyen 7 személyes hogy sokan élvezhessék, legyen 4 tonna mert mégiscsak a biztonság az első, a Te sportautód a H2-es kompresszorral :D

Phrascarica 2010.04.26. 16:56:15

@SoAk: "csak a 2. lesz , 1 év alatt "
miért, 1 éves az autó? látom megint Andersen jár köztünk...

SoAk 2010.04.26. 16:59:09

@phrascarica: Az volt a bajotok ,hogy mennyire nem is jó az RS , meg nem is a szerpentinek királya meg a többi és ,hogy a lotus mennyivel gyorsabb . Van olyan lotus ami sokkal gyorsabb, kétszer ennyiért . Amúgy értem a lotus lényegét , csak az nem ér meg annyit amennyit, akkor már egy profi gokart meg mellé egy sti vagy egy evo (nem új persze ) és akkor én is jól laktam meg a kecske is .

SoAk 2010.04.26. 17:01:50

@phrascarica: Már miért lenne 1 éves ? :D Talán azóta van nála, nem ?:D De az előző kommented alapján rájöttem ,hogy felesleges az eszme cserénk . Ja és természetesen kamuztam ,hogy van az igen közeli ismeretségi körömben egy smart, mert igazából nincs is , azt sem tudom mi az .

Phrascarica 2010.04.26. 17:06:14

@SoAk: ott már nem lineárisan nő az összeg, ha egy F1 autó körönként 1 sec-el jobb időt tudna mint most tud akkor Ő a világbajnok.
"kamuztam ,hogy van az igen közeli ismeretségi körömben egy smart, mert igazából nincs is , azt sem tudom mi az .", én is így gondolom.

S4mu3l 2010.04.26. 17:35:52

Mindig megnevettet, amikor valakinek nem tetszik egy adott cikkben szereplő autó, és ezért több 10 kommenten keresztül mindenáron próbálja meggyőzni a többi embert róla (akiknek esetleg tetszik a kocsi), hogy ez egy szar. :D Ha nem tetszik, ne vedd meg. :D

Phrascarica 2010.04.26. 17:38:27

@S4mu3l: neked is ilyen szerpentinkirályod van?

ColtCzT 2010.04.26. 17:47:55

@phrascarica: most miért lovagolsz ezen az egy mondaton? :D bocs,de nem értem :S
Ommm a cím adásánál biztosan nem arra gondolt,hogy lenyomja a nála x drágább sportautókat, vagy éppen a versenyre épített gépeket.
De pl. ha veled találkozik egy ilyen megane Rs, hidd el a Te Smart-odat lenyomná, és akkor már ő lenne a király :D Ommm ilyen értelemben gondolhatta :)

S4mu3l 2010.04.26. 17:52:55

@phrascarica: nem ilyenem van, de látom nagyon megsértődtél erre a szerpentinek királya dologra, mert már vagy 5-6 hsz-odba is beleírtad a sérelmed. Szerintem írj egy mailt Vályinak, hogy írja át a cikk címét de azonnal, mivel a radicaloctól kezdve az ariel atomig, meg az M3 CSL, sőt még a smart roadster is lealázná ezt a francia szart a szerpentinen ;) ; ha nem teszi meg, szúrd ki a gumijait. :P

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 17:53:01

@ommm:
Miért nem mentek mért kört egy adott pályán az autókkal? És jegyzitek az időket, amit vissza lehet nézni, hasonlítgatni?

Phrascarica 2010.04.26. 18:04:21

@Chocolate shitsandwich: mert azért ahhoz kéne egy kis sütnivaló, így könnyebb királynak beállítani egy olyan autót mint ez. Meg aztán vigyázni is kell mert ha nem jót írnak akkor többet nem kapnak semmit, mint a VW-nél, ahol évekig elzáták az autócsapot :)

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 18:08:53

@phrascarica:

Sok más sajtó is "királynak" mondja, ha tájékozott lennél, nem lepödtél volna meg és lovagolnál ezen a témán ennyit.

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 18:10:08

@Chocolate shitsandwich:
Továbbmennék, a Clio RS-el is ez a helyzet. ;)

Phrascarica 2010.04.26. 18:13:24

@S4mu3l:"de látom nagyon megsértődtél erre a szerpentinek királya dologra,"
kissé túlzónak találom, egy hot hatchnél

@ColtCzT: hidd el ha ez olyan fasza autó lenne ahogy itt leírták akkor fellendülne az autóeladás Magyarországon, én is vennék eggyet:), de egy ilyen autó ennyiért nálunk újonnan kizárólag a márkakereskedők autója és ök is csak 1-2 évig mernek beruházni, mert utána már eladhatatlanná vált.

Phrascarica 2010.04.26. 18:14:37

@Chocolate shitsandwich: linkeljél már be néhány példát, mondjuk Ny-EU-ból.

S2000 2010.04.26. 18:15:13

@Chocolate shitsandwich: Én is ezen gondolkoztam, de aztán rájöttem, hogy nem sok értelme lenne: más hőmérséklet, más időjárási viszonyok, más gumik, más pilóták... Szóval lennének idők, de nem lennének összehasonlíthatók. Szerintem.

Phrascarica 2010.04.26. 18:26:55

@S2000: jó ez igy, miért kéne változtatni, ha mindenről jót írnak lesz legközelebb is tesztautó :), ha meg sokat kommentelnek akkor fizetésemelés is:)

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 18:29:22

@S2000: Gumik szerintem adottak, az legyen amivel kijön a gyárból, pilóta legyen ugyan az. Hőmérséklet...ő...ez van :D

Ciri 2010.04.26. 18:39:37

@ommm:

Köszönöm.

Jó lesz a felhozatal! :)

SpeedFreak · http://speedfreak.blog.hu/ 2010.04.26. 18:40:30

Szerintem nem csak Pistát, de a fél világ autós guruit is lefizették, mindeki isteníti a vasat.

Sokszor megfogadtam, hogy soha többet Renault, ezért inkább az RS Fóka, de azért meghajtanám egy Leányfalu-Dobogókő-Esztergom útvonalon, hátha mégsem hullik szét...

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 18:42:02

@Chocolate shitsandwich:

Ilyen erővel tesztelni kéne őket pl 15 és 28 fokban, lehet egyik ekkor másik akkor nyújtana jobb teljesítményt az "ellenfélhez" képest :)

SpeedFreak · http://speedfreak.blog.hu/ 2010.04.26. 18:42:49

Ja, és az új autóMagazin kötelező, Karotta a sarkkörön driftel, visítós cikk, már ezért megéri...

Ciri 2010.04.26. 18:49:57

@ommm:

"Amikor az importőrök úgy gondolják, hogy egyszerre ideadják sajtóflottájukból az egyetlen olyan autójukat. Mindet."

Bezony, bezony!
Ha jól emlékszem Gti és Gtd Golf volt a minap 1-1 darab, az is eltűnt a rendszerről.

Nem igazán tartanak 8-9-10+ millás hotheccs hegyeket az importőrök manapság.
..meg máskor sem.

Szóval ha ezt a flottát tényleg sikerül így, ebben a formában összehozni, akkor ügyesek vagytok.
A többi netes médium 2 autó összehasonlításáig jutott...

Ezt már így túl is szárnyaltátok :D
Várjuk a tesztet.

S2000 2010.04.26. 18:57:22

@ommm: Remélem összejön, és videót is tesztek majd fel.

Phrascarica 2010.04.26. 18:59:03

@Chocolate shitsandwich: megnéztem az elsőben sincs szerpentin mint ahogy a többibe sem,2.-ban, az Clio úgyhogy mellé, abból legfeljebb az derül ki hogy a könnyebb autó kanyarban jobb, a 3. ban pedig semmi sem derül ki, ott csak szövegelés van, az itt is van, semmire sem megyünk vele, de hogy király lenne azt nem hallottam, csak valami olyasmit hogy nagyon megéri, de hát a Thalia is nagyon megéri mégsem király.
E király autó elődjéből egész EU-ban alig több mint 22e db-ot adtak el, hülyék az emberek na, ez a legjobb ár-értékarányu, mégsem kell :)
Na erre varjunk gombot

Phrascarica 2010.04.26. 19:02:23

@Ciri: "A többi netes médium 2 autó összehasonlításáig jutott..."
Van ám írott sajtó is, ott azért megvan általában 5-6 autó is

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 19:07:38

@phrascarica: Smart Roadsterből mennyi fogyott? :D

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 19:09:00

@phrascarica: Clio-t is említettem, azért linkeltem. Versenypálya mérések
Hockenheim kis kör Focus RS : 1:16,8 perc Mazda MPS : 1:18,0 perc Megane RS : 1:16,6 perc Leon Cupra R : 1:17,0 perc Scirocco R 1:16,4 perc
Legyen a VW a király és Megane a második ez apalján. De ezek az idők is azt mutatják, hogy nincs nagy különbség. Ha Hot Hatch kell, válassza mindenki azt ami neki a legjobban tetszik, és amit hajlandó ill. meg tud megfizetni!

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 19:10:54

Smart roadster helyett meg vehettél volna egy rendes Mazda MX-5öt :))

S2000 2010.04.26. 19:13:49

@Chocolate shitsandwich: Akartam írni, csak elfelejtettem, de most láttam a listádban a Scirocco-t. Na, nekem hot hatch-ben az nagyon bejön... Szerintem nagyon jól néz ki, nagyon eltalálták a formáját. Ha valaki pisztolyt tartana a fejemhez, hogy azonnal válasszak egy hot hatch-t, azt választanám.

Phrascarica 2010.04.26. 19:14:35

@Chocolate shitsandwich: rendben, de akkor a Megane legfeljebb herceg lehetne, mert király mindig csak egy van, ráadásul a hockenheim nem is mondható szerpentinnek :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 19:15:13

@Chocolate shitsandwich: Juj, Te kis gonosz! (ez amúgy telitalálat volt) ;) De jó is az a kis roadster, fantasztikus vezetni, ügyesen lehet az íveket rajzolni és fűzni vele és mindezt az élményt még a KRESZ megengedett sebességhatárain belül tudja. Emellett nagyon gyorsnak is hat, persze lehet, hogy ez csak a vezető +2 cm körbe méretű hely miatt tűnik így :D

Ciri 2010.04.26. 19:15:23

@phrascarica:

"Van ám írott sajtó is, ott azért megvan általában 5-6 autó is"

Persze, valamilyen nagyobb külföldi lap égisze alatt. :D

Magyarországról beszéltünk.

Phrascarica 2010.04.26. 19:16:48

@Ciri: nem mindegy kinek az égisze alatt, ha itt is megjelenik?

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 19:17:04

@S2000: Bár a listábna nem szerepelt, én egy R26R-t választanék :)

Stock 2010.04.26. 19:21:35

@SoAk: höhö, komoly videó.. ezt azért nem gondoltam volna, de ennyi...
és nem pályán, hanem egy szar minőségű szerpentinen rommá is veri!

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 19:24:08

@phrascarica: Igen szerpentitnen még talán még annyi egyenes sincs, még jobban eltűnik, hogy a megane teljesítményben a leggyengébb autó a társaságban. Ki tudja. Szval jó lenne egy szerpentines mérés a Totalcar részéről, hogy ez a kérdés válaszra találjon :)

Stock 2010.04.26. 19:26:54

@phrascarica: " hát tudod út is kell hozzá, a sportautóknál elég ritka a lágyhangolásu"

értem én az élményt, meg minden.. de ne nevezzünk már sportautónak egy HÁROMhengeres, 600 ccm-is, Corsa súlyú és Corsa teljesítményű valamit..

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 19:27:10

@phrascarica: Igen, szerpentien talán még kevebb az egyenses és eltűnik a Megane motor teljesítménybeli hátránya! :) Ki tudja. Egy szerpentines teszt kellene a TC részéről ennek a kérdésnek a megválaszolására :)

Stock 2010.04.26. 19:28:13

@ommm: azt szabad tudni, hogy a múltkor ki törte össze az RS-t?? :D

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 19:28:19

@Chocolate shitsandwich: Hoppá úgy tűnt az elöbbit nem küldte el, na mindegy gyakorlom a gépelést :))

Stock 2010.04.26. 19:37:38

@Chocolate shitsandwich: az király gép, becsüld meg..! :)
mióta van meg?
én a napokban eljátszottam a 2-3 évesek gondolatával, de nem hiszem....

tapasztalatok, hibalista (nem azért mert renault, hanem mert minden elromlik, ha használják!)?

Phrascarica 2010.04.26. 19:41:13

@Stock: 1.698cm3, 2. 101 Le, 3. 820Kg vs 1130 kg, a gokartok pedig 1 hengeresek, mégis jobban mennek és élvezetesebb vezetni az összes itt felsorolt autónál, úgyhogy nehogy már a hengerek számán és a méretén múljon bármi is, a Honda 1500cm3-vel verte el a teljes F1 mezőnyt 4 hengerrel :P

S4mu3l 2010.04.26. 19:43:52

Szerintem válasszuk meg Phrascarica-t a szerpentinek királyának, hátha befejezi a totál értelmetlen vitát és komment-floodot. 6 hengeres s2000.. Na személyeskedés off, mentem bicózni, jó az idő kint. :)

Stock 2010.04.26. 19:45:06

@phrascarica: 1. én kérek elnézést.. 700 ccm :-DD
2. huu, megrémítessz..
3. mi-mi?
már megint hogy jön ide a gokart??
ne beszéljünk félre a 3 henger az autógyártás szégyene, a spórolós zabigyerek.. rezonál, szar a hangja!

Phrascarica 2010.04.26. 19:47:06

@Chocolate shitsandwich: így már értem, a mundér becsülete :D

Phrascarica 2010.04.26. 19:48:17

@KuKori: látszik az avataron is...

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 19:51:03

@phrascarica: BMW is szintén másik éveben és ki tudja ki kicsodát a Turbo korszakban. Az úttöröje csak 2. helyig jutott, azt meg tudjuk ki volt :)...
Nem mundér becsülete itt a szóban forgó téma. Hanem itt egy bizonyos kategóriáról van szó, te meg ide keversz, és hasonlítgatsz minden mást. Corvette ZR1 még nem volt, hiányolom is. :)

Phrascarica 2010.04.26. 19:52:12

@Stock: mi-mi? Roadster vs Corsa, nem arról volt szó? 820kg-1130kg, a 3 henger hamarosan kötelező lesz, a BMW.kben is hamarosan megjelenik:)
"rezonál, szar a hangja!",
biztos sok ilyet hallottál már, azt sem tudod miről beszélünk, sötétben szúrkálsz...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 19:53:52

@phrascarica: Ilyen pici bélyegképről, ejh, a memóriám olyan mint a sasé, nem a szemem :DDD

Stock 2010.04.26. 19:54:41

@phrascarica: B corsa igencsak 880 kiló környéke.. :)
nem nem sokat hallottam, de amit hallottam az megmaradt! én tudom miről beszélünk te jössz mindig idenemillő dolgokkal!
nem én találtam ki hogy rezonál, sem azt hogy szar a hangja, olvass utána ha magadtól nem veszed észre! :)

ColtCzT 2010.04.26. 19:54:55

@S4mu3l: Szerintem válasszuk meg Phrascarica-t a szerpentinek királyának
Legyen, részemről mostnatól ő szerpentinek királya :)

Stock 2010.04.26. 19:57:18

@ColtCzT: csatlakozom!
sőt 3 henger a motorgyártás csúcsa és 1000 ccm fölött nincs élet!!!!

Phrascarica 2010.04.26. 19:58:10

@Stock: az A Corsa pedig még könnyebb, ne beszélj már hülyeséget, nem oldtimerekről beszélek. Linkeljél már egy szar hangú Brabus Roadstert légyszíves, de az is elég lenne ha leírva látnám :)

ommm 2010.04.26. 20:01:50

@Chocolate shitsandwich: Persze tudjuk mi is, hogy ez lenne az ideális, de messze nem ilyen egyszerű.
Először is, ez egy parányi piac, az ilyen erős autók egyáltalán csoda, ha vannak a tesztflottában, akkor is csak egy, nagyon jó esetben kettő (ez a Focus RS esete, azóta már abból is csak egy lett, illetve mostanra lett egy legalább a kettőből).
Ezekkel persze mindenki pályázik, kapják az ívet rendesen, ezért fogynak a fékbetétek, gumik, a sok rázókőtől elmegy a geometria stb.
Az importőröknek pedig persze nem mindegy, hányadik szett 19 v. 20 colos Potenzát vagy P Zerót kell venni rá az adott hónapban, borzasztó költség, a karbantartás, felkészítés úgyszintén.
(Emlékszem, ha Tóth Zoli nem szól, akkor tükörradiállal adjuk vissza a Twingo RS-t is, intenzív használatkor az utcai gumi mintája elillan, mint a pipafüst, erre érdemes odafigyelni.)

Az ilyen modellekre nagy a kereslet, ezért is nehéz többet összehozni egy adott helyre és időben.

De a köridő-mérés még mindig megoldható lenne, nem pontosítanám, szűrd le a következőkből.

Régebben - ha észrevetted - általában az Euroringre jártunk ki, megjelenésért cserébe használhattuk ingyen a pályát, ha éppen nem zavartunk senkit és nem ütközött a programmal. Ez jó volt, mert bátran lehetett forgatni, dolgozni, egy ilyen akció - egy autóval, kettővel -egy nap, hárommal-néggyel két nap.

Aztán egy szép napon úgy döntöttek, hogy vége a jólétnek, fizessünk ÉS jelentessük meg őket. Na ez így nem kóser, az operatőrért külön fizessünk, ha az előre kijelölt helyeken forgat, ráadásul csak nyílt napokra járhattunk ki, úgy pedig folyamatosan zavartuk egymást a többi autóssal, motorossal. Ez sem nekik, sem nekünk nem volt jó ilyen feltételek mellett. Két autóra, öt emberrel, benzinköltséggel képzelheted, mennyi egy nap ott. Márpedig annyi rámegy. Semmivel sem lett volna olcsóbb, mintha simán befizetjük magunkat egy nyílt napra. Ráadásul megjelenés is legyen? Kilőve.

A Hungaroring Zrt.-nél csókosunk nincs, a pályahasználatra kaptunk egy olyan csillagászati ajánlatot, hogy beleremegett a zsinagóga. Talán nem is baj, hogy nem oda járunk.

Szerencsére van egy remek hely, ahová relatíve kevesen járnak, mert messze van a fővárostól és a tulajdonos/üzemeltető érzi a dolgot és ésszerűen meg tudtunk vele egyezni, ráadásul nincs lehúzás-szaga az egésznek és a környezet, a helyszín is kitűnő.

Úgyhogy a Pannóniaring lesz az efféle pályázás helyszíne, mindenféle keserű szájíz nélkül úgy, hogy közben persze nem zavarjuk az ő programjukat.

Dióhéjban ennyi, ez van, ebből kell főzni, persze nagyon leegyszerűsítve.

Stock 2010.04.26. 20:02:33

@phrascarica: milyen oldtimer?
egy 8-10 éves kocsi tudja a tied súlyát és teljesítményét.. sőt beleférnek 5-en és nem esik szét egy kátyútól... :))
igazad van a 3 henger dallama egy csoda, egy szimfónia!!
a 3 hengeres Splash és Smart a csúúcs.. :-DD

Phrascarica 2010.04.26. 20:02:53

@Stock: mondd el már mit tudsz Te erről a motorról, azt hogy 800cm3, vagy 600 cm3, és ezen kívül? Na látod, de osztod az észt:P

ColtCzT 2010.04.26. 20:04:07

@phrascarica -a szerpentinek királya :): AHA :D :D, azért a humorod az nagyon jó :)

ColtCzT 2010.04.26. 20:05:06

@phrascarica -a szerpentinek királya :): mondjuk nekem volt egy ideig 3 hengeres 1,2 HTP Fábiám...na annak tényleg mosógép hangja volt :D

Phrascarica 2010.04.26. 20:06:50

@Stock: vegyél egy Corsát aztán üljetek bele öten, és keressetek egy jó nagy kátyút, várom a szarhangu Brabusról a linket, vagy csak hangember vagy :)

ommm 2010.04.26. 20:07:15

@phrascarica -a szerpentinek királya :): Viccnek nem rossz ugyan, de tévedsz. Nincs köze egyik dolognak a másikhoz. Sem minősítésnek a flottához (hiszen gondolj csak bele, ez egy annyira rétegmodell, messze nem ez számít, inkább érdekesség, mintsem valós portéka), sem a kommentszámnak a fizetéshez.

Phrascarica 2010.04.26. 20:07:49

@ColtCzT: megválasztottatok nem? Már nem lehet visszavonni :P

Stock 2010.04.26. 20:07:51

@ommm: Pista a Pannnónia a legjobb pálya idehaza sztem.. jól jártatok! :)

köszi a kimerítő helyzetjelentést!

(azt szabad tudni, hogy ki zúzta le a Focus RS-t, mert mindenki annyira titkolja..?)

ColtCzT 2010.04.26. 20:09:03

@ommm: Patonyban a Slovakiaring-nél nem voltatok?Forgatott ott a sme-is pár videót ahogy láttam, és neked nem lenne gond a nyelv. Mivel még friss pálya, lehet jó lenne nekik is a reklám, és olcsón (lehet ingyen) kiadnák a pályát. De ez csak egy ötlet

S2000 2010.04.26. 20:09:45

@ommm: Jó lesz az, várjuk a videót meg a cikket.

Stock 2010.04.26. 20:10:29

@phrascarica -a szerpentinek királya :): azt tudom, hogy a 3 hengeres az nem motor!

és ne én kapjam már meg az "osztja az észt" titulust baszod..
66 hengeres S2000, meg sávváltásra billegő Z3M, aminek szar a hangja főleg a 3 hengeres fűnyíróhoz képest... :-DD

ColtCzT 2010.04.26. 20:10:55

@phrascarica -a szerpentinek királya :): nem is akarom, nekem tetszik igy a nick-ed, és a mit a humorodról írtam azt pozitív értelemben értettem! :)

S2000 2010.04.26. 20:12:22

@Stock: Pont ezt akartam kérdezni, hogy milyen a Pannónia Ring... Sárváron meg nyílt egy új szálloda, azt is meg akarom nézni.

Phrascarica 2010.04.26. 20:13:12

@ommm: azért van hogy egy rossz teszt után mosolyszünet van, nem? Vagy még nem volt igazán rossz teszt? Egyik barátom egy Hifiújságnak tesztelt külsősként, ott is ki volt adva, hogy azért szart nem lehet írni róla. Ö elöszőr megírta amit kértek, nagyon kiemelve a jó tulajdonságoklat, elhallgatva a rosszat, aztán egyszer nagyon jót kellett volna írni egy nagyon roszról, legközelebb nem volt már tesztelni való :)
A reklámbevétel pedig az olvasó (látogató) számtól függ, a kommentablakban pedig sokat el lehet tölteni, úgyhogy én valahogy így gondolok rátok. Ez nem baj, mindenki él valamiből :)

Stock 2010.04.26. 20:14:29

@S2000: nézd meg képen a vonalvezetését, vagy nézz 1-2 onboardot.. nagyon változatos, én imádom!
(és úgy tudom, hogy szokták szeretni az S2000 tulajok!!) :))

Phrascarica 2010.04.26. 20:16:21

@Stock: linkelj szar hangú Brabus Roadstert!

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 20:19:07

@phrascarica -a szerpentinek királya :): Én amit youtube-on meghallgattam, mind kv főző hangú. Persze amit késöbb a sportkipu elnyom

S2000 2010.04.26. 20:19:34

@Stock: Milyen gumikat használsz?

Phrascarica 2010.04.26. 20:20:28

@Chocolate shitsandwich: akkor hogy hallottad a KV föző hangot? Te is linkelhetsz...

Phrascarica 2010.04.26. 20:23:50

@Stock: akkor erőltesd meg magad aztán halljuk, mert én még nem hallottam ilyet, nem is találtam úgyhogy Te mondtad, "rezonál, szar a hangja! " várom...
Ja felkutattad a netet aztán nincs, bazzeg te sem láttál még messziről sem ilyet, ami nem baj, csak az hogy tudod a tuttit :DD

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 20:25:10

@phrascarica -a szerpentinek királya :):

Írtam: "amit késöbb". Értettem: magasabb fordulaton. Téma lezárva részemről.

Stock 2010.04.26. 20:29:45

@S2000: jah, sztem félreértessz.. én csak egy lelkes, laikus amatőr vagyok, aki utcai gumival becsteleníti meg a pályát.. :)
utoljára yokohama parada volt rajta.. :D

Phrascarica 2010.04.26. 20:35:27

@Chocolate shitsandwich: látszik hogy Te sem láttál, és nem is hallottál még ilyet, ,de véleményed az van (csak szar, mivel olyanról van amiről semmit sem tudsz). Egyre mélyebbre merültök Stock kollégával a rizsamocsárban, ez már csak a bizonyítvány magyarázása link nélkül, link meg nem lesz mivel nem létezik a téma :(

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 20:39:58

@phrascarica -a szerpentinek királya :): Nehéz a felfogásod? Mondom összes amit megnéztem, az Ö S S Z E S! Mivel youtube-ot kérdeztél ott hallgattam, élőben nem tudom milyen, arról nem nyilatkozom!

ommm 2010.04.26. 20:40:18

@Ciri: A Leon nagyon kéne, ide is ígérték, de sajna. Nem tehetnek róla. Úgy lenne igazán kerek. A TTS jó ugyan, az új soröttel érdekes lehet, de nem hatch.
Kár, de majd valamit kihozunk belőle, az biztos.

ommm 2010.04.26. 20:42:41

@S2000: Mindenképpen. Az a terv.

@phrascarica -a szerpentinek királya :): Igaz, de ritka, és idehaza szinte lehetetlen. Ebben a kategóriában pláne.

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 20:43:18

@ommm: Golf R ill. Scirocco R várható? :)

Stock 2010.04.26. 20:44:10

@Chocolate shitsandwich: milyen lenne.. 3 hengeres, most a sportrendszer meg a turbo egyből változó szelepes vnyóccá teszi..
Fabia, Splash, Swift, Corsa, Smart alapmodelljei 3hengeresek, de mindjárt megtudjuk, hogy nem rezonálnak és kibeba.. jó hangjuk van!

Stock 2010.04.26. 20:46:09

@ommm: egy Mini nagyon lehetetlen lenne? :))

ommm 2010.04.26. 20:46:30

@phrascarica -a szerpentinek királya :): Hmm...tudod, erre sokszor azt mondom, hogy szerencse, hogy nincs hazai gyártású autómárkánk, így nem várnak el tőlünk semmit :)
Ettől függetlenül van egy-két lap, amelyik teszteredményei (ha nem is verdiktjei) mérvadónak tekinthetők, hiszen egzakt méréseken alapulnak.
Aztán vannak a britek, akik inkább szívvel adják a pontot.
Na, valahol a kettő között van az igazság. :)

ommm 2010.04.26. 20:49:36

@Stock: Elég az, ha mi tudjuk :)) Nem szeretnék hasonló helyzetbe kerülni, pedig előbb-utóbb törvényszerűen előjön. Ha lehet, akkor egy Spark legyen, ne egy Focus RS.

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 20:50:59

@ommm: Én az autocar, Drivers Republic -ot szimpatikusnak taláom (csak youtube-os formában láttam), mondanál példát szerinted melyikek? Nekem Top ill. Fifth Gear nem a "kedvenceim"...

Phrascarica 2010.04.26. 20:51:55

@Stock: korrekt összehasonlítás, az egyik üresben forgatva (széria autó), a másik pedig ki tudja mi és ki és mi van a motor végén, hogy készült a felvétel.
Élőben tető nélkül kicsit más maradjunk annyiban!

Stock 2010.04.26. 20:55:44

@phrascarica -a szerpentinek királya :): persze hogy más élőben.. de attól ne veszítsük már el a realitásérzékünket!!
istenítessz egy 700 köbcentis 3 hengeres izét és lefikázol, egy 3,2-es sorhatot.. mi van veled?!

ommm 2010.04.26. 20:59:26

@ColtCzT: Próbáltam, még a hivatalos megnyitó előtt és után is, de nagyon pelenkában jár még ott a dolog, pl. mikor kérdeztem, akkor elcsodálkoztak a "nyílt nap" fogalmán.
Igaz, ez mintegy 3 hónapja volt, még mielőtt a Kollár megjáratta a kavicsban a Veyront :)
Meg fogjuk még próbálni, bár inkább magánúton, mint "testületileg" :)

Phrascarica 2010.04.26. 20:59:52

@Stock: "Fabia, Splash, Swift, Corsa, Smart alapmodelljei 3hengeresek, de mindjárt megtudjuk, hogy nem rezonálnak és kibeba.. jó hangjuk van! ", és mind tud legfeljebb 70 Le/liter teljesítményt, a Smart meg 144 Le/liter, de azért beszélj még, hülyeségeket jó ezt a összemosó zagyvaságot hallgatni nagyokat nevetek azon hogy fogalmad nincs semmiről, de véleményed AZ VAN ugyanarról :D

Stock 2010.04.26. 21:00:12

@ommm: Pista, te vadember! :D
összetörni egy Sparkot?! azt lendületbe is kéne hozni... :))

Phrascarica 2010.04.26. 21:01:50

@Stock: én élőben hallgattam, nem a yotuberól, ez a diffi, azt a számítógép mellől nehéz elmagyarázni akár az atomfizikát az ovisoknak :)

ommm 2010.04.26. 21:03:10

@phrascarica -a szerpentinek királya :): Szerencsére mára vagyunk olyan viszonyban az importőrökkel, hogy ez már nem mérvadó. Ezeket a köröket mindenki megpróbálja lefutni egyszer, aztán vagy bejön, vagy nem. Jelenleg - szerencsére - egy olyan gárda áll minden fronton, akikkel meg lehet beszélni a dolgokat, van visszajelzésük folyamatosan, bőven, hiszen elég sűrűn találkozunk, utakon, rendezvényeken. Úgy tűnik, ezt a pelenkás kort már kinőtte a szakma. Legalábbis velünk kapcsolatban.
Persze ha valamit benéztünk - volt ilyen - azért szórjuk a hamut a fejünkre.

Stock 2010.04.26. 21:03:13

@phrascarica -a szerpentinek királya :): és a nagyobb teljesítménytől javul a hang, vagy csökken a rezonancia..?!

taníts még mester.. mesélj még a 6 hengeres S2000-resekről és sávváltásra billenő 3 hengeresnél csúnyábban trombitáló sorhatokról, kérlek még..... :-DD

Stock 2010.04.26. 21:05:07

@phrascarica -a szerpentinek királya :): milliók irigyelne a háromhengeres szimfóniádért.. :D

Stock 2010.04.26. 21:07:03

@ommm: vezettél már smart roadstert? vélemény? :)
melyik szól szebben egy M-mes sorhat, vagy egy brabus sorhárom? :)

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 21:08:47

Nem unjátok még ezt a vitát? :D

Stock 2010.04.26. 21:09:44

@Chocolate shitsandwich: de nagyon, abba is fejeztem, mert semmi értelme...

ColtCzT 2010.04.26. 21:14:17

@ommm: :D, szerintem egy próbár megér, (most vitték le egyébként az áraikat) Be vannak kicsit táblázva, de biztosan találnátok szabad napot (www.slovakiaring.sk/assets/text/Kalendar_2010.pdf)
örülnék ha sikerülne, mert nagyon jó a pálya, és közel van hozzám, így kiugorhatnék, és láthatnálak benneteket :D

ommm 2010.04.26. 21:17:02

@Stock: Elméletileg nem, de konkrétan nem tudom, van-e egyáltalán.
Abból viszont JCW kéne, hiába remek kis autó az S, azért ez egy nagyobb homokozó.

ommm 2010.04.26. 21:18:56

@Chocolate shitsandwich: Tudtommal a nagyon-nagyon jónak induló Driver's Republic befuccsolt. Chris Harris cikkeit pedig már az Autocarban is kedveltem. Az pl. egy kifejezetten jó magazin. Van benne minden. A másik a Quattroroute.

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 21:21:33

Én most nézem. Ebbe a teszbe nem a CUP verzió szerepelt?

ColtCzT 2010.04.26. 21:23:44

@Chocolate shitsandwich: ha jól láttam akkor Cup volt, már csak a Recaro ülések alapján

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 21:24:28

@Chocolate shitsandwich: huh ez a Quattroroute olasz :) :S Ez nem fog menni...

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 21:25:32

@ColtCzT: Én is azt gondoltam, de az adatok nál jobb oldalt Renault Mégane 2010 RS Luxe szerepel

ommm 2010.04.26. 21:27:06

@ColtCzT: Sokat mozgok Dunaszerdahely környékén, így nem lenne messze. Meglátjuk.

ommm 2010.04.26. 21:31:23

@ColtCzT: Hűha, viszont elég szomorú, hogy autóval csak 18.00-19.00 között lehet menni nyílt napon. 25 perces etapokban. El tudod képzelni, mekkora tumultus lehet ott? Tempót menni szinte lehetetlen.
Na de majd odanézek.

Stock 2010.04.26. 21:32:55

@ommm: nem is olyan régen volt egy méregzöld JCW.. :) de jó is lenne...

persze tudom, hogy a számok alapján más liga, de ha rákeresel youtube-on a best motoring csapatánál kiosztja ezen kategória képviselőit (MPS, Sirocco, GTI..) ráadásul automata váltóval, alig hitem a szememnek!

drukkolok nektek, hogy minél több szereplős legyen a dolog.. és remélem, hogy vagy TE vagy Tóth Zoli, vagy esetleg Karotta írja az alapsztorit.. :))

ommm 2010.04.26. 21:36:21

@Chocolate shitsandwich: Ugyanazok a mutatói mindkét verziónak.

Chocolate shitsandwich 2010.04.26. 21:39:36

@Stock: MPS nem volt. Fiat Abarth és S2000. Azért a Hondának kiemelkedő volt a legjobb körideje

Phrascarica 2010.04.26. 21:42:07

@Stock: hangra talán egy kicsit autentikusabb, mivel belülről és menet közben:
www.youtube.com/watch?v=rsJK3zRclN4&feature=related

ez pedig a 2X erősebb Opel Speedster a pályan ahogy billeg, a képességek határán :)
www.youtube.com/watch?v=xa-BYh3GBgg&feature=related

ColtCzT 2010.04.26. 21:42:14

@ommm: meglepődnél....én voltam kint pár hete és alig volt egy két autó a pályán!Hétvégén meg pénteken nagyobb a tömeg, de akkor csak akción voltam, nyílt napot nem tudok.

mlt3 (törölt) 2010.04.26. 22:00:33

@phrascarica -a szerpentinek királya :):
A Z3M eseteben jo 10 eves autokrol beszelunk. Nemcsak az kerdeses, hogy mikori futomu van alatta, hanem az is, hogy gyari-e egyaltalan. Egy gyari, uj M futomuvel kurvara nem dulongel ott semmi, foleg nem egy mezei savvaltasnal, erre merget vehetsz.

Phrascarica 2010.04.26. 22:07:53

@mlt3: nincs kizárva, '98-as volt, billegett, puding volt, de nem ez volt a legnagyobb baja, hanem inkább az hogy varitykolva volt az eleje nagyon csúnyán, ráadásul rengeteget kellett volna rákölteni, mert leginkább csak használták, a merevsége pedig kivánnivalót hagyott maga után, kisebb úthibáknál is külön életet élt a szélvédőkeret, csavarodott az egész kasztni, komolyan mondom kabrio dízelmerci fílingem volt (W123) :D
3 éve egy kupét próbáltam, az jobban tetszett, de abba ültetett futómű volt, le is ért mindenhol.

ommm 2010.04.26. 22:32:09

@Chocolate shitsandwich: Persze. Sperres, Cup futóműves.

Érdekes 2010.04.27. 00:57:08

K*rva jó ez a gép..már vártam mikor tesztelitek :) hothatchek közül ez a rönyó vagy a scirocco kéne...de ez pont egy hajszálnyival jobban tetszik KÜLSŐRE...mert belsőre az ÜBERgagyi jut eszembe sajnos :( úgy tűnik a design cash csak az "exteriörre" futotta...bár oda bőven.
Látom azért volt vita...ha frontosak közül kéne választani, akkor ez vagy a scirocco ugye...ha meg nem, ugy ambloc akkor skyline r35 switzer p800 vagy valami brutál audi a5 :)

Jah, és jó a cikk....

Ciri 2010.04.27. 05:08:00

@ommm:
"A TTS jó ugyan, az új soröttel érdekes lehet, de nem hatch."

Akarod mondani TT RS.

Rocko- 2010.04.27. 07:01:04

@ommm: @Ciri:
Akarod mondani keresztöt.
bár ha annyi pénzem lenne hogy megvegyem, akkor tuti kérném, h nekem ugyan forgassák már el 90°-kal a motort.

S2000 2010.04.27. 08:05:46

@Stock: Én se vennék/veszek stick gumikat arra a néhány körre... :)

Nekem még a gyári Bridgestone RE050 van rajta, utána vagy Bridgestone RE-11-et vagy Dunlop Star Spec-et teszek rá, azok jók pályára is meg utcára is.

Ciri 2010.04.27. 08:16:00

@Rocko-:

Keresztöt.

Álladék! :))))

Rocko- 2010.04.27. 09:44:51

@Ciri: @ommm: tudom-tudom, ez így nem hivatalos.
nem kötözködés, csak pontosítani akartam, mert ugye nem mindegy az elhelyezése, és ezt így nem szokták megkülönböztetni.
no, nem offolnám a témát. pont.

ommm 2010.04.27. 09:50:09

@Rocko-: De, mindegy. Egy szempontot mondj, amelyiknél nem az :)

w a s d 2010.04.27. 13:02:45

@ommm:
De szimpla autósoknak miért van ekkora különbség a két pálya napos bérlete között árban?

ommm 2010.04.27. 13:11:04

@F/: ? Nem értem a kérdést.

w a s d 2010.04.27. 13:32:35

@ommm: Pannónia ring vs. Euroring. Pannónia oldalán 400 euró/nap- ot írnak autósoknak, Euroringén meg 24.000 HUF+ ÁFA- t/nap nyíltnapok áraira. Ekkora a különbség abban is, amit a két pálya kínál, vagy mi?

(Amúgy ez csak egy olyan kérdés, ami csak úgy felvetődött bennem, miután olvastam a régi és a jövőbeli tesztek helyszínéről a kommentet, és megnéztem, mégis mennyi a bérlet, ha csak úgy bárki be akar menni autózni ezekre a zárt pályákra.)

ommm 2010.04.27. 13:35:44

@F/: Van.
Ráadásul a Pannóniaringre rengetegen járnak át Ausztriából.

Rocko- 2010.04.27. 13:56:53

@ommm: hát ha így kéred: csinálj keresztben elhelyzett motorral hátsókerék hajtást.
ugye hogy nem mindegy? :)

Rocko- 2010.04.27. 14:07:34

@Rocko-: jav: elöl, keresztben.

ommm 2010.04.27. 14:33:41

@Rocko-: ?!?
De hát, könyörgöm, ki szopatná magát halálra ezzel? Miért lenne szempont, hogy bonyolultan, drágábban csináljanak meg valamit, ha lehet egyszerűbben is?
Ez nem szempont, ez egy hülyeség.

Érdekes 2010.04.27. 14:55:35

@Rocko-: fizesd a fejlesztést meg a gyártást, és mindenkinek jó lesz pont

Rocko- 2010.04.27. 22:24:00

@ommm: na látod, ezért nem mindegy. :)

ommm 2010.04.27. 22:37:05

@Rocko-: De ez rajtad kívül fel sem merült senkiben. A soros motor, mint mondottam, a hengerelrendezésre utal, nem a motor pozíciójára a motortérben.
süti beállítások módosítása