Erre gerjedtünk idén: TC Top Ten 2009

  2009. december 31. - Balázs Viktor

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Pöccre indult húsz év után az első magyar Astra
2012-03-01 06:00:00

Délután kettőkor szűk kompánia gyűlt össze a gödöllői Opel Gaál bemutatótermében, ahol egy öreg

Húsz év után újra beindítják az első magyar Astrát
2012-02-12 16:05:00

1992-ben óriási tömeg kísérte figyelemmel, ahogy az első Astra felhajtott a Közlekedési Múzeum rámpáján Ez

Végállomás, nem megy tovább
2010-03-08 14:33:00

14:15 Bendével az irodájában éppen a Hotel Daniaban készült videót nézzük, amikor Vályi Pista nevét írja

Utolsó erővel
2010-03-08 09:29:00

Lejtőn megyek és csóvál ez a szar - jelentkezett be Csikós reggel 7:57-kor, Ausztriából. Bécs előtt 57


Szeretjük a számokat. Bár betűkkel dolgozunk, mégis a számok mondják meg nekünk, hogy az, amit csinálunk, érdekli-e azokat, akiknek csináljuk.

Éppen ezért a hétfői értekezletek második felében mindig végigvesszük, hogy előző héten írt cikkeink hogyan teljesítettek.

Ez úgy történik, hogy Angi készít egy szép, áttekinthető Excel táblázatot, ami manapság már csak két A4-es lapra fér el, mert annyi lett a cikk. Ezt nekem rejtegetnem kell, mert ahogy megkapom, jönnek a türelmetlen számhiénák, akik mindenáron a többiek előtt egy órával már tudni akarják, hogy sütkérezhetnek-e aznap a dicsőség melegen csordogáló fényében.

A számhiénaság kortól és státusztól független, Árpád ugyanúgy körülöttem sündörög, mint Bende ügyvezető, vagy Csikós – akit egyébként egyre több olvasónk indítana a jövő évi parlament választásokon, hozzáteszem: joggal.

Szóval én ezt a két értékes papírt testemhez szorítom, laptopom alatt rejtegetem és fél szemmel mindig figyelem, hogy nehogy valamelyik átkozott kipiszkálja, és hörögve, szemeit forgatva dicsérje vagy átkozza a világháló urát, attól függően, hogy mit lát ott.

Általában azért sikerül megakadályoznom ezt, és körülbelül délelőtt tizenegykor jutunk el oda, hogy közzétegyem a számokat. Mostanában ez nem olyan egyszerű, mert Árpád mindig beleköhög, amiért terjengősen elnézést kér, de valahogy mindig akkor, amikor mások számait olvasom fel.

Van egy kedves szokásunk is, a termelési értekezletek bolsevik hagyományait folytatva. Ha valamelyik cikk negyvenezer feletti oldalletöltést ér el, akkor a szerkesztőség – ha úgy tetszik: a brigád – feláll, és hangosan megtapsolja a szerzőt. A taps fogadásából csinos pszichológiai tanulmányt lehetne írni. Van, aki fejét Fülesként lehajtva, pironkodva viseli a sikert, és van olyan is, aki hátradőlve, hasát előretolva fürdik az ovációban, miközben rátesz egy lapáttal: na, látjátok, már megin' én!

Önökre bízom annak kitalálását, hogy melyik kicsoda, inkább elmondom, hogy a híreknél húszezer a tapshatár, és bizony gyakran tapsolunk szerkesztőségünk jáde oszlopának, a Hírszerkesztő álnév alatt publikáló Andróczi Balázsnak.

2009-ben egyébként már általában naponta kilencven-százezren olvastak bennünket, úgyhogy a szerzők számára a tét nem kicsi, vajon ebből a városnyi emberből mennyit tudnak magukhoz csalogatni.

Mivel ezek a számok Angéla számítógépében akkurátusan archiválódtak, idén először úgy gondoltuk, megnézzük, melyik tíz cikkünket olvasták legtöbben egész évben. Van a listában papírforma, van benne meglepetés is, de végigböngészve mindenképpen – elnézést, a termelési értekezletek nyelvezete úgy látszik tényleg megfertőzött engem is – reprezentatív lenyomata a 2009-es évnek.

  1. 2009 a válság éve volt, csoda-e, hogy legolvasottabb cikkünk is ezzel foglalkozott. Szerkesztőségünk egyetlen strasszos pólót hordó tagja rátette a kezét az autókereskedelem ütőerére, és kiderítette, hogy miért vált életveszélyessé új autót vásárolni. Oldalletöltés: 68.458.

  2. Szerencsére ma már szinte senki sem kérdőjelezi meg a téli gumi szükségességét, de éppen ezért az embereknek szüksége is van tanácsadásra. Nálunk megkapták. Oldalletöltés: 62.863.

  3. Azért egy Mercedes S-osztállyal még mindig nagyot lehet tarolni, főleg ha környezetbarátként próbálják meg elsütni. Oldalletöltés: 62.834.

  4. Persze majdnem ugyanezt meg lehet csinálni egy használt BMW-vel is, csak elég nagy legyen. Ez a cikk ráadásul papírújságunkban is megjelent, úgyhogy a következő számhoz nyugodtan hozzá lehet még adni tízezret. Oldalletöltés: 60.453.

  5. Az ötödik helyen viszont egy új BMW áll, az 5-ös GT. Úgyhogy a Mercedes BMW csatát helyezésre a Merga, de mennyiségileg a BMW nyerte 2:1-re. Oldalletöltés: 59.628

  6. Semmi pánik, azért nem csak a prémium-csúcsszekerek érdeklik a TC olvasóit. A normálisautó-díj legjobb befutója a dízel Renault Mégane volt. Oldalletöltés: 56.804.

  7. Az Ariel Atom viszont minden, csak nem normális. Csikós ugyan nem vezethette, csak vitték, viszont a gyárban is volt, Magyarországról elsőként. Oldalletöltés: 56.798.

  8. A vergődő Opelből egyre jobb autókat présel ki a haláltusa. Olvasóink szerették az Insigniát, de még jobban szerették az új Astrát. Oldalletöltés: 55.799.

  9. Hohó! Mi ez, ha nem gyúlékony anyag? A megbízhatóság szinonimájaként emlegetett japán autóknak romlik a minősége. Naná, hogy mindenki rákattant. Oldalletöltés: 55.202.

  10. Két helyezéssel előbb már megmondtam: nem tudtunk úgy és annyit írni az Opel Insigniáról, hogy az kielégítette volna olvasóink étvágyát. Legnépszerűbb Insignia-cikkünk még a top 10-be is belefért, fogadják szeretettel. Oldalletöltés: 54.783.

Huhh, ennyi lett volna csak? Nem, volt itt még más is. 2009 a Totalcart körülvevő közösség látványos megerősödésének az éve volt. Klubházunk a Belsőség-blog, ahol lehet beszélgetni velünk vagy szidni bennünket, ki-ki vérmérséklete szerint. Bónuszként legyen itt a Belsőség három legjobban teljesítő cikkje. Igazából a kommentek olvasása nagyobb flash, mint a cikkeké, akinek a karácsonyi kajáktól lezuhant a vérnyomása, most rendbe teheti, azt garantálom.

  1. Robby kezdte el azt a sorozatot, amelyben pályafutásunk tíz legszörnyűbb járművét énekeltük meg. Már az első rész instant hit volt. Oldalletöltés: 65.342

  2. Magunk is meglepődtünk, hogy Csikós Vatera-leleplező posztja micsoda hullámokat kavart, pedig hajszálon múllott, hogy meg sem írtuk. Oldalletöltés: 52.560.

  3. Nagy nehezen engem is rávettek a fiúk, hogy írjam meg pályafutásom tíz legrosszabb autóját. Olvasottság szempontjából megérte, de ennyi átkot még életemben nem kaptam, leginkább vérig sértett Fiat Tempra tulajdonosoktól. Oldalletöltés: 40.148.

Bitte schön, ezek voltak 2009 legolvasottabb Totalcar cikkei. Megtisztelés, hogy én írhattam az év utolsó bejegyzését, de könnyes búcsú helyett most rohanjanak papírtrombitát vásárolni, állítólag idén hiánycikk lesz, a válság miatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr461634074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.12.31. 14:59:30

Tehát akkor a számháborút TóthZé nyerte. Gratula :)
Viszont a jövőben is szívesen látnék még több Csikós és Ommm-írást.
BÚÉK mindenkinek!

sebessegmanias 2009.12.31. 15:00:44

Csodálom, hogy egy olyan cikk sem került bele a top10-be, amelynek a fogyasztás volt a fő témája.

tekniq (törölt) 2009.12.31. 15:17:06

A strasszospolos gyoker ezt valamiert mar nem rakta ki a Belsosegre:
totalcar.hu/magazin/hirek/2009/08/11/happy_end_az_opel_horvath_ugyben/

Hol vannak a bebukott autok, Einstein?
Erdemes volt a szart keverni, es feleslegesen hergelni az olvasokat?

AtoszMester 2009.12.31. 15:37:02

Jó lista, de nem ezt vártam.

Azt hittem, az első cikkek közt lesz a hibás BMW650i, az új 7es, és valami agresszívkodás :)

Vesszen az összes hiéna autókereskedő. Pföjj.

ccorsa (törölt) 2009.12.31. 15:48:23

És kik a TOP 5 hozzászóló?

UltimateUbul 2009.12.31. 16:02:57

Hogy merészeled te a Temprát minősíteni?4 ha hülye vagy a kocsivásárláshoz legalább titkold! XD
Aztán valszeg a nagytöbbség megelégedne azzal, ha Csikós szimplán átvenné bende helyét, valami legalább visszajönne a TC hőskorából, amikor még a fél ország egész héten a szombati adást várta, és kiesett ebéd közben a leveseskanál a többség kezéből(köztük az enyémből is) fél 1-kor mikor benyomta a tv2 a szignált.
Emlékszem az aktívban talán még egy vak figurát is betettek aki csak szimplán a szöveg miatt képes volt mindegyiket végignézni. megindtó volt gyerekek, hát ez már a sötét múlt ennél a cégnél.

Gazsi bácsi lótetű 2009.12.31. 16:08:20

Azért Csikós prezident cikkeit egy lapon emlegetni a "Temprás" cikkel elég nagy bátorság. Persze a vélemény szubjektív, de - mint egykori Tipo tulaj - valahogy nem tudok sem a stílusával, sem a tartalmával azonosulni. És ugye a Zalatnay féle pléhfiúból sem azért adtak el sokat, mert Cini ótolvajsága annyira jó nő lenne. Így az olvasók száma, és a cikk színvonala között öszefüggés nehezen felfedezhető.

GGG77 2009.12.31. 16:11:36

Én nem küldtelek el a picsába, sőt továbbra is a te top10-eddel értek egyet a leginkább.
BÚÉK mindenkinek!

kolombusz 2009.12.31. 16:17:03

Csak így tovább srácok!!!
Viszont Karottát tessék visszahozni, az ő cikkei hiányoznak még innen.

gnme 2009.12.31. 16:21:43

@Asszeretnémondani: én cirka három napja alapozok = ebből nem lesz összeomlás az biztos :-)
..csak ki ne dőljek, mint a fa mellől, mikor állítólag Marcika nyalt föl a garázs padlójáról :)

Hát akkor: BUÉK!

augustiener 2009.12.31. 16:34:32

@tekniq: Lehet azért nem rakta ki mert egy 1.2 Aveo nem autó

loláb 2009.12.31. 16:56:45

Hát, nincs valami tömeg ízlésem, a top 10 cikkből talán ha négyet olvastam.

Érdekesebb lenne egy kezdetektől végzett összehasonlítás, elválna a szar a májtól. Tézé cikkére valszeg csak az utána keveredő anyázás miatt kattintottak annyian, ellenben egy-egy jó Csikós irományt újra-újraolvas az ember, akár évek múlva is.

esde 2009.12.31. 17:02:24

és azt figyelitek melyik cikknek kattintanak a második oldalára? :)

mert az mutatja igazán mennyien olvasták el:)

ommm 2009.12.31. 17:08:15

@tekniq: Megkapták őket. Azok, akik kifizették.
Ez mellément, csúnyán.

ocsisajt78 2009.12.31. 17:29:53

@UltimateUbul: ohhh klasszik técétévé ^^

visszavaros ;)

en el tudnam kepzelni a ribörszöt akar Csikos Ur-Valyi Ur komboban is :D

ocsisajt78 2009.12.31. 17:31:21

JAHES IDE IS BUEK!444

AtoszMester 2009.12.31. 17:34:16

Jah az tényleg durva lenne Csikós-Vályi videjón a tévébe.

Mondjuk szerintem csiki kicsit szerénynek tűnik a tévés szerepléshez, nincs olyan nagy arca mint a szőkeb... Na mindegy :D

2009.12.31. 17:47:02

buék, és nekem nem volt Temprám ;)

UltimateUbul 2009.12.31. 17:49:43

@AtoszMester:
Azért a Bianchis vidiben ez a beköpés slágerré lett:
"Ez német, eeez?! német a faszomm!"
:DD

Solymika 2009.12.31. 17:50:15

"Érdekesebb lenne egy kezdetektől végzett összehasonlítás, elválna a szar a májtól. Tézé cikkére valszeg csak az utána keveredő anyázás miatt kattintottak annyian, ellenben egy-egy jó Csikós irományt újra-újraolvas az ember, akár évek múlva is."

Ezt én is totál így gondolom!

BÚÉK! :)

hangacsi · http://www.hangacsi.blog.hu 2009.12.31. 17:55:23

Buék mindenkinek!
CSIKÓS FOR PRESIDENT!!!

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.12.31. 17:55:51

Mindenkinek minden jót kívánok jövőre is!

Jövőre szeretném látni Csikóst és Ommmmmmmmmot a tévében!

Délután kicsit megijedtem, hogy kevés lesz a pia itthon, így lementem még gyűjtögetni.

Szerintem még fél órám van, amíg értelmes dolgokat tudok írni. Kemény esténk lesz, érzem.

Ottopappa 2009.12.31. 18:00:46

@UltimateUbul: Ezzel egyetértek... 26 éves korom ellenére nekem is volt már, meg ugye a családba sok. És a rémhírekkel ellentétben nagyon szerettük mindet...

Ottopappa 2009.12.31. 18:01:47

@augustiener: Hogy te mekkora egy gyökér vagy...

Ottopappa 2009.12.31. 18:04:21

@ommm: Te ommm, ha Csikóssal együtt átvennétek a Winkler - Karotta duó helyét szombat kora délutánonként, úgy mint régen, szerintem konvergálna egy nézettségi csúcs... A Teve2 nem lehet olyan hülye, hogy erre ne harapna rá... Csináljátok meeeeg! Kérlek! Könyörgök!!!!!!!

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.12.31. 18:14:44

az oldal letoltes nem tukrozik a cikk iro tehetseget - pl:

en mondjuk irnak egy pamela andersonnal eltoltott ejszakarol ( amiben persze leleplezi titkait es szokasait ) vagy mr csikos ( 4prez ) irna a belso mongol kecske es juh tartas buktatoirol es felemelo pillanatairol ------ nem egy kategoria.

a tema erossen behatarolja az olvaso kozonseget, a tema szoritasabol csak kivalo tehetsegu cikkiro tud kitorni.

szoval ezeket az oldal letoltesi adatokat en nem tudom hova tenni.

szerintem ez a cikk a hirdetoknek jelent meg, nem az egyszeri olvasoknak....

The Good Boy 2009.12.31. 18:38:24

első három tóthzé, elsó tízben 5 TZ...
reális? nem hiszem!
Szerintem a fórumokon ő kap tőlünk a legtöbbet (ja, nem is, mert bende tibby sokévre elintézte ezt a helyet magának, a subaru/camry sztorikkal)
Tényleg az lenne az igazi, ha lenne olyan statisztika, ami a második oldalra kattot mutatná.
Meg érdekelne, a blogposztokra történő katt. szám-, hsz szám-, valamint hozzászólói szám lista, valamint a legtöbb/legkevesebb hsz utáni kitiltottak listája, Valamint melyik kommentelő anyázott a legtöbbet, melyiket anyázták a legtöbben... meg ilyenek.
Na boldog új évet! lépek én is, idő van...

anyahajókabinajtóhajtogató 2009.12.31. 18:38:54

KAROTTÁT A NÉPNEK!

B.U.É.K!

Azért Csikós mercis kalandjai is jók voltak!

HooliganTB 2009.12.31. 18:44:06

Tisztelt TC!

Ha már számoknál és statisztikáknál tartunk engem a szerzők népszerűsége érdekelne. Természetesen nem akarom szeparálni a TC-s olvasókat csupán a kíváncsiság hajt.
Szerintem simán lehetne egy hasonló poszt a szerzőkről, akár szavazógéppel ellátva. Félreértés ne essék nem szeretném önöket presszionálni, ez csupán egy ötlet.

Sikeres 2010 es évet kívánok: Hooligan

tekniq (törölt) 2009.12.31. 18:46:29

@ommm: Ezzel szerintem semmi gond. Csak abba kellett volna hagyni a verkli tekereset akkor, amikor mar az elso poszt utan szoltak paran a kommentekben, hogy ez azert nem egeszen ugy mukodik, ahogy azt moricka elkepzeli, es kar lenne ebben a temaban tovabb szakerteni.

gnme 2009.12.31. 18:54:27

..ha a TC tévét nem is tudják megvalósítani egy csatornánál, lehetne több videót készíteni.

Én pl. beszartam amikor a Yetivel beparkolt a két "okos" :-)

Egyik dörmög hogy nem bír kiszállni a falnál, a másiknak sír a szája mert nem bír kiállni.

..hát srácok :D, több ilyen kéne

:)

fogash 2009.12.31. 19:02:59

BÚÉK mindenkinek!

Csikós for prezident!

Nekem is vót Temprám! Én speciel szerettem is (2.0ie)

A felsorolt cikkekre meg lehet, hogy sokan kattintottak, de messziről se érhetnek nyomába egy Csikós féle Rolls-vagy Alfa Giulia postnak, vagy akár Winkler agymenéseinek.

amúgy meg minden barom rohadjon le ma este, aki a városban csak ködzárófénnyel bír haladni...

ommm 2009.12.31. 19:08:00

@tekniq: Végül is, te kérdezted, hogy mi lett a készletfinanszírozó és a rendőrség által lefoglalt autók sorsa.
Szerintem bátran elkönyvelhető sikerként, hogy visszakapták páran az autóikat. És ebben volt szerepünk elhiheted, de a gentlemen's agreement jegyében született egyezséghez tartjuk magunkat, fő, hogy az autók visszakerültek.
A soproni kalandot végigcsináltam TZ-vel, húzós volt.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.12.31. 19:44:58

Teljesen kész vagyok gyárákák.

Oszt még sehol sem tarunk....

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.12.31. 19:57:34

@Csumpi Hálidéj (Mk412):
:))))

ÉN IS EREDMÉNYES, BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT KÍVÁNOK MINDEN RENDSZERESEN IDEÍROGATÓNAK!

Beleértve a TC-s FIRKÁSZ URAKAT is! :))

Opeleseknek pedig egy képernyővédő, amelyest sebtiben kreáltam az összegyűjtögetett nagy felbontású képeimből!

Világ Opelesei Egyesüljetek! :))

hagalex.uw.hu/Opel_World_Screensaver_1.0..exe

Fomics 2009.12.31. 19:59:19

Három statisztikus vadászni megy, nyilpuskával.Meglátnak egy szarvast.Elsö elhibázza, mögélő.Második is elhibázza, elélő.A harmadik felordít, ELTALÁLTUK! Statisztikáról ennyit.
Csikós for president,Winkler and Omm for secretary of state.
Boldog Újévet mindenkinek!

Garp 2009.12.31. 20:11:02

Lusták vagytok, szarul írtok, nem értetek ahhoz amit csináltok, szakmaiatlanok vagytok és amúgy is hanyatlik a szímvonal. Nekem ezt mondja a statisztika, he.

BÚÉK, a fene essen mindenkibe'! Ihajj-csuhajj-lótökű-a-telefonoskisasszony! Meg ilyenek. Itt még csak 19:10, de 23:00kor koccintunk, és meghallgatjuk a Himnuszt. Cheers, meg egészségetekre! Mindenkinek a legjobbakat.

Garp 2009.12.31. 20:15:18

@Garp: :), :) az előző hsz-mhoz ossza be aki akarja.

@ommm: húúúúzzzááá' bulizni, igyál egyet az egészségünkre, nehogymá' melóval töltsd ezt az éjszakát is! Te monitorlakó :). BÚÉK neked is!

Újévi fogadalmam: kevesebb smiley a hozzászólásaimban és igyekszem kevesebb flame-el élni. :) [<-még idén van :)] Többiek?

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.12.31. 20:25:28

itt 11:23am van most de mi ejfelkor koccintunk ugyan ugy mint masok ;)

idei utolso kommentem:

mindenkinek boldog uj esztendot kivanok

vissza2padlogaz

biker_kolee 2009.12.31. 20:31:03

Én is kívánok mindenkinek Boldogabb, Jobb Új Évet!

Nem mondok neveket. TOTALCAR FOR PRESIDENT!

b_k

Gomulka Béla 2009.12.31. 20:43:05

Csikóst a Parlamentbe? Rossznyavalyát! Gombnyomogató, ko"ltségtérítéssel mutyizó szarházi akárkibo"l lehet. Jó újságíró meg nem.

Audifan 2009.12.31. 20:54:19

Kicsit átlátszó és unalmas,hogy itt egy márka létezik az a BMW és másodikként a BMW mintha attól függne az autóipar,hogy ők mit sz.nak.Szeretem ezt a márkát nem vagyok szemellenzős audis,de jó lenne már néha másról is olvasni mint a BMW kommersz,hétköznapi megoldásairól mint a világ legfontosabb történéseiről.Érdekelnének a mercik is...

Garp 2009.12.31. 20:59:24

Kérem kapcsolja ki! :)

nézzétek meg a www.szanalmas.hu -t. Ha valakik, ők nem a kattintásra mennek. Legalább is ilyenkor :).

BMW /// 2009.12.31. 21:04:35

@Audifan: Mivel az egyik legjobb és nagy történelemmel rendelkező autógyár jó hogy beszélnek róla. Rengeteg új autó,fejlesztések stb. Mercikről is van hír. Audiról meg mi legyen amikor most megjelent az uj A8 elötte nem sok új autót ,szériát hoztak ki mostanában. Na mind1. BUÉK mindenkinek!

Cimbi 2009.12.31. 21:06:55

CSIKÓS FOR PRESIDENT!!!
Buék mindenkinek!

RoFä 2009.12.31. 21:29:29

Csikós for prime minister, az elnöki jogkör karcsú. Gépzsíros új évet!

gnme 2009.12.31. 21:32:07

..naén izzítom a hákát és a bówert

www.youtube.com/watch?v=a61c4ImtZ2M&translated=1

fú, ..nagyon haragszok :)

gnme 2009.12.31. 21:38:26

@BMW ///: "fejnek hely? .. á"

á.. :)

yeti 2009.12.31. 21:47:09

@ommm: Igyál!Mert még megy a gépelés:D

tekniq (törölt) 2009.12.31. 22:20:54

@ommm: "És ebben volt szerepünk elhiheted"

Onamitas. Kiveve persze, ha konkret bizonyitek van ra.

tekniq (törölt) 2009.12.31. 22:23:50

A masik, hogy valaki tenyleg szolhatna a hirszerkesztonek, hogy baszottul szanalmas, hogy minden kinaiautos hirnel ugy tesz, mintha ertene hozza, es felteszi a "most aztan letarolnak mindenkit a kinaiak, mert egy csomo penzt olnek az autogyartasukba" c. hanglemezt. Az autogyartas picit bonyolultabb annal, mint ahogy azt moricka elkepzeli, nem ugy mukodik, hogy beleontok egy zsak penzt, es holnap mar tudok Mercedest gyartani.

gnme 2009.12.31. 22:24:52

@ommm: úriember becsületszó keretein belül

..hááát én szítváglak :)

Rocko- 2009.12.31. 22:29:23

@BMW ///: jah, új ötösről volt 3 oldal cikk, blogposzttal, posztokkal, A8-ról meg kettő darab oldal.
én az Audit szeretm, de nem áratna, ha meglenne az egészséges egyensúly.

gnme 2009.12.31. 22:35:15

@ Ubul1: hee' igyunk már valamit eccer a rokiban.

A izé' koptert próbálom elcsábítani a kocsonnya fsztiválra. Belga lessz ott ugye, nem tuggya valaki?

americancarguy96 2009.12.31. 23:03:37

Inkább Rácz Tamás for president! 2010-2014!
Ő tesztelte a 69-as Caddy DeVille-t ami a világ egyik legszebb verdája a többi amcsi verda után.A béemvék,az audik a merdzsók suzukira alacsonyodnak le az Ő szintjén
Have a fucking happy new year!

dennisthemenace 2009.12.31. 23:07:21

@ Ubul1: Engem is kimoderaltak;pedig csak annyit irtam,hogy nem csak a Tempra-tulajok kuldtek el a p..ba,hanem en is,mert megerdemelte.

Rocko- 2009.12.31. 23:13:05

A masik, hogy valaki tenyleg tekniqnek, Edelweissnek, vagy ki tudja melyik nickjet hasznalja, hogy baszottul szanalmas, hogy minden posztnal ugy tesz, mintha ertene hozza. De mi mar kurvara unjuk, es senki se kivancsi ra. Plane nem szilveszterkor.

Garp 2010.01.01. 00:10:36

@Leadfoot: mondtam már, hogy utálom az elsőzőket? :P Persze akad kivételes alkalom. :D

biker_kolee 2010.01.01. 00:10:48

Bronzérem. BÚÉK! :)

Bende Tibor 2010.01.01. 00:45:50

Drága Ubul, hidd el, te előbb und meg az indapassok gyártását, mint mi a moderálást.

Puszillak, buék.

Garp 2010.01.01. 01:19:08

@Bende Tibor: értem én hogy Non-Stop, de mikor nyitnak? Olyan kiábrándító...mé'nem nyakalod/játok a pezsgőt, ahelyett, hogy ide skubiz a fél szemed/metek? Persze Love, Peace, Harmony, szeretem a munkám, de menjetek már a fenébe lazulni! Úgyis csak a pöcsfejek járnak itt ilyenkor ;).

Itt is megvolt a zéjfél, úgyhogy BÚÉK egy órával későbbről is!

Dennis, meg az össze angliai/írországi csóka: Happy New Year, Mazeltov, kinek hogy!

CSÖRR-CSI££ 2010.01.01. 10:06:45

B.Ú.É.K. a tc minden dolgozójának és a belsőség-közösség tagjainak!
Gratula tézének a statisztikai győzelemért, Csikósnak és Ommmnak a sok kellemes percért, amit az írásaikkal szereztek! Több videó kéretik, ha már tévé nem lehet (pedig ommm stílusával és ízes felvidéki akcentusával világverő lenne)!
Mindenkit nem említhetek név szerint, de aki kimaradt, nem azért, mert nem szeretem vagy ilyesmi... Ez egy szuper csapat.

Ui: Winkler gyenge írásait én is lehúztam, ezért most az afganisztáni cikkért ólmáj riszpekt!

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.01.01. 11:11:03

A Tóth Zoli ilyen sok helyett szerzett meg? Akkor nehogy elengedjétek dolgozni máshova!

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.01.01. 11:16:02

Ja, és a Csikós úr írjon minél több cikket az autós és motoros kalandjairól, akkor is ha szívás miatt ír. Remélem soha nem hagyja abba és mindig talál témát.

pet77 2010.01.01. 11:30:54

...Ugylátszik, a kisebbséghez tartozom...
A toptenből egyedül a supersevenutánzatost olvastam...

Audifan 2010.01.01. 11:33:48

Mivel az egyik legjobb és nagy történelemmel rendelkező autógyár jó hogy beszélnek róla. Rengeteg új autó,fejlesztések stb. Mercikről is van hír. Audiról meg mi legyen amikor most megjelent az uj A8 elötte nem sok új autót ,szériát hoztak ki mostanában. Na mind1. BUÉK mindenkinek!

Látod megint a BMW fene nagy fontosságáról írsz.Ezt senki nem vitatja.Én azt írtam,hogy van számtalan érdekes és jó autómárka akikkel lehetne foglalkozni.
Egyébként a BMW egyáltalán nem akkora ász mint magyaroszágon pár lúzer azt felfújja.Múltja van Henry Fordnak is nézd meg az autóit ma.A BMW sok olyan fejlesztést nélkülöz amiben az Audi már a 80-as években úttörő volt.Hallottál az Audi200 quattroról?Ma is vigyázban állnak előtte.A BMW-k pedig elég szervízigényes megbízhatatlan autók.Csak ezért gondolom,hogy nem érdemlik meg a figyelem középpontját.
A Mercikről is szívesen olvasnánk néha,A Japánok is tudnak autót gyártani nem kell hogy pár baseball sapkás buzi köcsög uralja a sablonszar autójával a TC-t.És most elnézést ha valakit megsértettem vagy eltaláltam nem ez volt a célom,de nézzétek meg hogy tisztes küllemű embert már nem látsz BMW-ből kiszállni.Egy barátomnak tetszettek a bömösök,de azt mondta mivel ő nem bűnőző Japán autót vett inkább stb.
Ami az A8 előtti új szériákra vonatkozik,te Konzumidióta vagy?Kéthetente bemuttanak egy új tipust és nem ilyen Bangle féle harckocsi századokat.Lehetne ezt a témát rágni tovább...Na sziasztok.BUÉK!

BMW /// 2010.01.01. 13:36:35

@Audifan: Már idiótázol is te szeeeeerencsétlen. Az Audi a 3 gyártó közül a leggyengébb és ők is tudják jól. Akik meg BMW-t vesznek ugyanúgy lehetnek normálisak is mint bármilyen ember. Audiban meg általában csak cigókat látuk..huhh micsoda általánosítást mutattál be..

Garp 2010.01.01. 15:04:23

2010. Hejj de jó, hogy vannak dolgok, amik soha nem változnak!

siptex 2010.01.01. 15:56:38

Kár, hogy a tv2 nem érezte mi rejlik a csapatban.
Hajrá TOTÁLKÁR!

Balázs Viktor 2010.01.01. 16:06:53

@dennisthemenace: Te azért lettél kimoderálva, mert trágáran fröcsögtél. Véleményt nyilvánítani lehet, de nem mindegy hogyan. Szeretnénk a Belsőséget egy jókedvű helynek megtartani, ahol mindenki normális a másikhoz. Ezért az ilyen hozzászólásokat és kommentelőket azonnal moderáljuk már egy ideje.

gnme 2010.01.01. 16:28:28

..ezután a kiadós kijózanodás után, BUÉK

www.youtube.com/watch?v=y7wx05qGlI8&feature=PlayList&p=7D33A56A024728C8&playnext=1&playnext_from=PL&index=19

...be a szervezetbe (..vannak ilyen filmek tudjátok, újra játszuk ilyesmi :D)

krakéler 2010.01.01. 18:01:30

főmunkatársnak nem illik ismerni a magyar nyelv alapvető szabályait?
„A megbízhatóság szinonimájaként emlegetett japán autóknak romlik a minősége.”
csakhogy a japán autóknak nem minősége van, hanem minőségük...

buék

dennisthemenace 2010.01.01. 19:29:12

@Balázs Viktor: Bocsanat, akor az emlitett iras nem sz.r volt, hanem egy igenytelen,pongyola valami,ami meltan bosszantott fel sok embert.Dacara annak, hogy sosem volt Tempram, nem tudtam elfogadni a velemenyedet rola,ezzel egyebkent nem voltam egyedul.
Most nezd meg,csak megemlitetted azt a valamilyen irast,(nem neveznem komoly cikknek),meg mindig indulatokat kavar.
Inkabb hallgatni kellett volna rola,nem emlegetni. Most nem voltam tragar,igy maradhat??

Audifan 2010.01.01. 19:42:01

A cigók úgy látszik tudják mi a jó,mert régebben a mercikben szerettek pöffeszkedni.
De megint nem az a kérdés ismétlem hogy a három közül melyik a jobb-mind hasonló kaliberű a BMW egy kicsit igénytelenebb és nagyobb hírverést kapott.Az a lényeg hogy unalmas,hogy ha napkitörés történik az univerzumban akkor is a BMW-ről irnak az ujságírók.Nem illik minden témához és kb ennyi a gondom vele.
Egyébként volt egy BMW 2 éve hosszas pereskedés után visszavásárolta az importör,mert nem felelt meg az "auto" besorolásnak.Kevés km volt benne,mert sokat utazott tréleren.Hát nekem többet ilyen szar nem kell.Jó étvágyat hozzá aki szereti.

Balázs Viktor 2010.01.01. 20:47:49

@dennisthemenace: Na ugye, megy ez neked kultúráltan is. Természetesen maradhat. Egyébként én egy szóval sem kértem, hogy bárki is fogadja el a véleményem, ez a cikksorozat arról szólt, hogy a szerzők szerint melyik volt pályafutásuk tíz legrosszabb autója. Nekem ebben a Tempra benne van, vastagon. Akinek nem, szíve joga, járjon Temprával, szeresse, én nem sajnálom tőle.

tekniq (törölt) 2010.01.01. 20:51:14

@Audifan: "A BMW-k pedig elég szervízigényes megbízhatatlan autók."

Baromsag. A leghalvanyabb fingod nincs a BMWkrol. Az X3, a Mini, az 1es, a 3as rendszeresen a japanok elott szerepelnek az ADAC hibastatisztikaiban.

tekniq (törölt) 2010.01.01. 20:53:40

@gnme: Szerintem inkabb te huzzal a faszba.

Picujka 2010.01.01. 20:57:09

a 3 gyártó hehehehe. Német fosok.

Balázs Viktor 2010.01.01. 20:57:55

@tekniq: Hét kommenttel ezelőtt írtam, hogy miért jár a kimoderálás. Miért kell ez?

Rocko- 2010.01.01. 21:38:29

@Balázs Viktor: csak write-onlyban üzemel.

gnme 2010.01.02. 11:09:15

"...itt a negatív a menő, és kínos a pozitív gondolat. Kell, hogy gyűlölj ha be akarsz illeszkedni..."

:)

Audifan 2010.01.02. 15:57:30

3 kis csipszart említettél,meg egy nagy adag statisztikát.A polgár nem a statisztikában ül,hanem a fikát nem érő autóban a trélert várva benne a slamasztikában.

2108face 2010.01.02. 17:35:14

Most van alkalom, h reagáljak arra, h rettenetes szörnyetegnek nevezted a Samarát, mert a múltkor nem olvastam azt a hazug belsőséget.
Reakció: Nem igaz.

Ronin_ 2010.01.02. 18:33:38

Tsikósh (and not the Gulash) 4 President!

NEKEM akkor is a Rolls-os cikke MESSZE a legjobb mind közül!

A kattintásszám ezt nem tükrözi.
Ő az, akiért a legtöbben idejönnek.
Aztán ha idejöttek, akkor beleolvasnak a többibe is.

Ő az akciós termék a ti teszkótokban, amiért bemegy a nép!;-)

dead end2 2010.01.02. 19:30:57

"Mivel ezek a számok Angéla számítógépében akkurátusan archiválódtak..."
Csak nekem bűzlenek ezek a számok? Nem lehet, hogy Angélát kicsit összezavarta ez a sok szám??? :D

Kérnék egy "LEGTÖBB KOMMENT" rangsort is, az ugyanis jobban tükrözi a cikk iránti érdeklődést és jobban is ellenőrizhető a polgárok számára.

csak 1 példa:
belsoseg.blog.hu/2009/08/05/buldozerrel_tolnak_az_ujauto_fele

1149 db komment - no komment :D

u.i.: mutassátok már meg Zsoltnak is a kattintó szoftver használatát

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.01.04. 07:22:40

szerintem 2009-ben előrelépett a Totalcar, egyre több élvezhető anyagot olvashattunk, egyre jobban egészítette ki egymást a magazin és a Belsőség, egyre könnyedebb, érdekesebb, görcsmentes stílusban írtak a szerzők.

bár nyilván érte és érhette is kritika a ház elejét, honi szinten kiemelkedő színvonalon működött a lap, nem csak külsőleg, hanem talán belsőleg is megfrissült az évben.

én legalábbis sokkal szívesebben olvastam az idei cikkeket, mint a korábbiakat. olvasóközelibb lett.

és Csikós a király.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.01.04. 07:26:53

@dennisthemenace: egy véleménybe bele lehet kötni, de minősíteni felesleges.

motoszka 2010.01.04. 09:34:03

Én azt vettem észre, hogy 2009-ben a TC elmozdult a különleges vagy drágább autók felé. Ezekről több cikk jelent meg. Persze az olvasottság mérés alapján az derül ki, hogy minket ez érdekel leginkább. Viszont lehetne, azért a használt autókról is írni többet. (pl. "használt autók 150.000km felett" stb...) Nekem személy szerint hiányoznak a régi Karotta tesztek és cikkek. Ez már csak szőrözés! Így is a legjobb a TC!
süti beállítások módosítása