Belépőszint tíz milláért

BMW 120d Coupe

  2009. november 03. - ommm Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

 

Melyik volt az utolsó, olcsó BMW? Az Isetta vagy a 315-ös? Tudni akarja, milyen rendszerellenesnek lenni 2009-ben? Üljön be egy egyes kupéba.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr971493615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tlantos 2009.11.03. 07:22:42

Ronda (mint minden egyes, nyomott, es ahhoz kepest meg draga is.
Kellene a francnak. Az auto amugyis japan :)

esef 2009.11.03. 07:33:50

Nekem sem tetszik. Lehet, hogy műszakilag nagyon okés, de a formája...

békaapu 2009.11.03. 07:40:46

....én inkább a stílusért olvaslak benneteket, de ezt a cikket nagyon megérte elolvasni. Élvezhető, tanulságos.
Szép munka ommm úr.

(...a verda nem annyira izgató, hiszen 1.1- es Trabantom van...)

BMW /// 2009.11.03. 07:53:19

Szerintem szép és tetszetős pláne a coupe. Viszont nagyon drága. Aki 1-es fanatikus vagy annnyyyyyira iszonyatosan tetszik neki csak az veszi szerintem. Inkább 3-as ennyi árért vagy egy kicsit drágábban.

zöldi 2009.11.03. 08:03:32

Semmi bajom a BMW-vel, de nem tudom, kinek gyártották ezt a kocsit(Úgy az 1-es szériát mindenestül). Szerintem nem vélelenül látni olyana keveset, pontosabban nem látni szinte egyáltalán. Bangle 3-as meg 5-ös lassan minden sarkon jön szembe.

konti10 (törölt) 2009.11.03. 08:05:27

A hajtás a lényeg. A hátsó! A mai Golfoknál még egy Lada is autóbb. Ha az Alfa is megmaradt volna a helyes úton, talán most nem Vectrákhoz meg Focushoz hasonlítanák, és ezért nem lesz sosem Audim.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.11.03. 08:08:41

en meg nem lattam eloben, de szerintem ongol a mini mellett - bar biztos a bmw nel vannak piackutatok meg ilyesmik :)

kicsinek nez ki ( 192cm vagyok es 115kg ) nem hinnem hogy kenyelmesen beleulok es megyek vele.

BMW /// 2009.11.03. 08:25:41

Coupe Magyarországon tényleg nincs sok de a rendesből azért gyakran lehet látni. Leginkább női vezetőkkel:)

Ciri 2009.11.03. 08:27:12

Életveszélyes volt ez a cikk!

Gratula Pista, szép volt !

Csak így tovább !

atesz 2009.11.03. 08:28:42

Nekem sem tetszik, a Thalia jut eszembe róla, meg a módszerről (hogy ti. egy alapvetően jól eltalált formát hogyan lehet elcseszni).

Heckantrieb (törölt) 2009.11.03. 08:31:27

Estere szeretnek legalabb otszaz hozzaszolast, rengeteg anyazassal es szakertessel fuszerezve, hogy legyen mit olvasni. Huzzatok bele, belaim!

series_one (törölt) 2009.11.03. 08:40:34

@Heckantrieb:

nélküled, ede?
olvasni azt akarsz, de tenni érte...
ez így nem lesz jó.
:))))

R.T. · http://rendszergazda.eu 2009.11.03. 08:42:25

Számomra kifejezetten visszataszító a karosszéria...

spajder 2009.11.03. 08:55:02

A BMW-nk kötelező szervizekor kaptam egy 120-ast csereautónak. Kinyitom a csomagtartót, hogy beledobjak pár cuccot. 10 milliós árcédula nézett vissza rám. Mi a p...! - gondoltam. Ennyit ezért a kis szarért? Aztán beültem vezetni és letettem a hajamat. Van prémium német kabrió mely egyben kupé is a tulajdonukban, de ennek a kisautónak nagyobb volt a vezetési élménye, mint a bugyinedvesítőnek. Elképesztően jó autó, mindenkinek ajánlani tudom, hogy próbálja ki.

Persze nehéz dolog beazonosítani, hogy a BMW mit is akart vele, mert aki egy élményszámba menő autót keres annak ott a COOPER, ráadásul az sokkal szebb is, aki pedig szép és gyors élményautót keres annak tényleg picivel többért ott a 3-as kupé.

Olcsóbb lenne jobb lenne.

sunblind 2009.11.03. 08:55:05

... na ennyi pézér sokkal jobbat is lehet venni. Például egy Renault Magnum 440 E-Tech GV 950+ FLIEGL SDS 350 mega szerelvényt. Nédda pont vanis egy eladó.
www.hasznaltauto.hu/haszonjarmu/renault/renault_renault_magnum_440_e-tech_gv_950_fliegl_sds_350_mega_szerelveny-2301274

... na akkó most elolvasom a cikket.

Andris25 2009.11.03. 08:57:48

tlantos 2009.11.03. 07:22:42
Már sokszor leírtam itt a Belsőségen, de akkor legyen mégegyszer:

A németek gyártják az autókat!
A japánok fűnyírókat csinálnak, vékony fémszerű burkolattal, amelyet valamely (v. akár több) európai gyártó által megtervezett formáról másolgatnak kevés sikerrel.

Na jó, nem vitázni, meg leszólni szeretném a japán kocsikat. Csinálnak ők is használható gépeket. Csak szerintem nem minden a "megbízhatóság". Én az autómat nem csak használom, de szeretem is. Egy BMW-t lehet szeretni.
Amúgy nem vagyok újgazdag, és nincs BMW-m. Még...

Jesus4871 2009.11.03. 08:58:43

Az írás nagyon jó! De a fekete Alfa valahogy jobban izgat mint "bömös".

Heckantrieb (törölt) 2009.11.03. 08:59:23

@spajder: A Cooper egy elsokerekes hothatch, nincs sok koze egy hatsokerekes kupehoz.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.11.03. 09:01:08

Szép-szép... De nem elég drága. :D

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.11.03. 09:10:22

Ha már BMW, akkor ennyi pénzért inkább egy alig használt 3-as coupé. Benzines, selbstverständlich. A Pevdi-filctoll színü bör maradhat, csak ne legyen olyan ráncos, mint a 35-ös képen a vezetöülés oldala.

s.p. 2009.11.03. 09:11:24

Sajnos számomra nem derült ki, hogy mi a probléma a start-stop autómatikával.
Más:
Valami olyasmi lehet a BMW titka, hogy vannak bizonyos sajátosságok, amik minden autójukban megvannak. Nem látványos dolgokra gondolok. Például ez az elsőkerék-motorháztető dolog is ilyen lehet. És ez működik tudat alatt, hiszen minden bömös más, de valahol mégis ránézel és érzed a márkajelzés nélkül is, hogy mi az.

s.p. 2009.11.03. 09:14:31

@Goldmann Sámuel 7 éves kanteve: Lehet, hogy nem M.o.-on van a célközönség. Itt majd 8-10 éves korában fogsz sokat látni belőle.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2009.11.03. 09:15:40

Az egyes coupe az E30 reinkarnációja. Egy rendes sorhattal kéne mint az állat. Dízelt meg vegyen a földműves:P

dik_ 2009.11.03. 09:15:40

@s.p.:
pedig ott van:

"van benne egy motor, amely minden leállás után olyan hanggal indul, mint a Symphonián felnőtt nyugdíjas öntőmester reggele. Kellemetlen, hirtelen megrázkódó kraháccsal és hörgéssel. Idővel, ha kicsit megmelegszik, már beáll a megszokott dízel-dünnyögés, ami nagyobb tempónál már nem túl zavaró, de aki valaha utazott már selymesen duruzsoló soros, hathengeres BMW-vel, az a start-stop kikapcsoló gombja után nyúl, nem terrorizálja magát."

Heckantrieb (törölt) 2009.11.03. 09:25:20

Kivancsi vagyok, ki teszi fel elsonek az MSA kapcsan a "hidegben majd jol leszivja az akksit, aztan ottmaradsz" ill. a "majd hamarabb tonkremegy az onindito" c. hanglemezeket. Hajra!

BocaNegra 2009.11.03. 09:27:15

Nekem tetszik, ki is próbálnám, sőt kéne is. :)
De egy szép E30 vmelyik nagyobb sorhatossal bizisten jobban kéne, mint bármelyik másik BMW (na jó a 3000cs az egyetlen, ami szebb) :-P

Grigorij 2009.11.03. 09:28:31

A profi tesztolvasó nem azért lapoz a végére, hogy elolvassa az árat, hanem hogy elolvassa a SZERZŐT! Mert abból sokkal-sokkal több kiderül...

s.p. 2009.11.03. 09:31:46

@dik_: Ez csak duma. Ezt én is olvastam.

Negrogo 2009.11.03. 09:37:12

En jo ket honapja lattam Horvatorszagban eloszor szep metal szurke szinben ilyen 1-es coupet es meglepodtem, plane magamon, hogy bejon! Jol nezett ki. A tobbi verzios 1-es tenyleg nem egy nagy szam de ez igy ebben a formaban kene. Persze benzinnel!

Fiery 2009.11.03. 09:38:27

Kezdem mar unni az 1-es dizel cikkeiteket: vegre le kellene irni, hogy az 1-es hangszigetelese vallalhatatlan. A 4 hengeres dizel ebben az autoban razza az egesz kocsit, a belson mindenhol erezni a rezonanciat. Rohadt hangosnak tunik ebben az autoban a 20d motor, es egyaltalan nem azt tukrozi, amire a BMW manapsag kepes.

Mielott beultem egy 120d-be, azt hittem, a 3-ashoz kepest az 1-es csak kicsit kisebb kivul-belul, es egy kicsit igenytelenebb kialakitasu belul. De a 320d a 120d-hez kepest sokkal jobban le van hangszigetelve.

A Professional Radio pedig tenyleg bunko. Csak probalj meg vele USB-s pendrive-rol zeneket lejatszani, es a szamok kozott keresgelni a jo kis 2 soros kijelzon. 10 millio Ft-ert ennyit kapsz.

(egy 325i tulaj)

Uzi 2009.11.03. 09:42:25

Diesel vagy nem diesel: az 53 literes tankot elég gyorsan kiszárítaná egy nagyobb benzinmotor tempósabban haladva, aki nagyobb távokat megy annak lépten-nyomon meg kellene állnia tankolni...

BMW /// 2009.11.03. 09:43:01

X1-es tetsztet szeretnék lassan látni..:) Remélem hamarosan lesz.

Alfredd 2009.11.03. 09:43:45

@sunblind: Tűzpiros, 437LE, Instant Get! :DD

Nepper lennék, megvenném, elcsalnám az ÁFÁt, visszapörgetném az órát 78.000-re, és 14.500.000.- ért hirdetném azzal a szöveggel, hogy budapesti nyugdíjas orvos házaspáré volt, akik csak hétvégén használták, csak jó időben, hogy építőanyagot hordjanak vele az épülő balatoni nyaralójukhoz. Ja éss természetesen fűtött garázsban tartott.
A szervízkönyv meg sajnos éppen elveszett, mert a huzat belefújta a betonkeverőbe, és be lett építve a nyaralóba. Becsszóra, ha nem hiszik bármikor mutatok fotót a nyaralóról.

Heckantriebe 2009.11.03. 09:45:39

@Fiery: Miért nem írsz arról, hogy képtelen vagy a testedre állítani az ülésedet? Vagy arról, hogy képes voltál bugyikék színű autót venni magadnak?:)

Negrogo 2009.11.03. 09:46:08

@Uzi: Ez igy van de ez a motor egy 3 -as touringba illik pl vagy az 5 ajtos 1-es be. Nem egy coupeba.

Fiery 2009.11.03. 09:46:52

@Uzi: A 125i nem nagypapas tempoval hajtva is beeri 9 liter alatti fogyasztassal vegyes hasznalatban, autopalyan 130 korul pedig 6-7 liter korul fogyaszt. Nyilvan ez tobb, mint a vegyesben 6 literes fogyasztasu 120d, de valamit valamiert.

bármimás 2009.11.03. 09:47:16

amivel nagyon egyetértek az az autó formája.. igaz, valszeg maradi vagyok, de az én 124es coupem az még mindig jobban tetszik. azért mert sokkal szögletesebb/nincsenek benne az idióta hullámzások, amiket az új bmwkbe rajzolnak.. az enyémen is meg lehet nézni oldalról az első kerék adott viszonyait, a rendes autó formát aminek van eleje, utastere, hátulja, és ránézésre sokkal karcsúbb..
persze most nem a mercis én szólt belőlem, -már csak azért se, mert nincs ilyen- a bmw jó úton jár pl 3as coupeval, csak a hullámok... meg az ára... milyen ára van ennek a nagyobb mininek... horror.
üdv

gromek7 2009.11.03. 09:50:13

Alfa szívesként: jó cikk és jó autó. Amit hiányoltam a cikkből az a benzines verziók árinformációi. Viszont egyre kevésbé értem a TC pontozási szisztémáját. Miért 4 és nem 5 vagy 4.5?

Fiery 2009.11.03. 09:50:13

@Heckantriebe: Ugy altalaban egyik nemet autot sem tudom magamra allitani (probaltam pl. Mercedes A, C, uj E, Passat), ergo nem a BMW a hibas, hanem en -- de ezt vallalom is. Az ules tomesenek tulzott kemenysege a problema egyebkent. Mar utban van a nem nemet markaju uj autom.

A "bugyikek" pedig nem egyedi dolog, nem egy ilyen latok Budapest utjain nap mint nap. Es ha a BMW a sajat marketing anyagaban is ilyen szinnel nyomja az E90 LCI-t, akkor azert ez megsem annyira problemas szin -- legfeljebb eladaskor lesz majd az.

Es koszi a szemelyeskedest igy ismeretlenul.

tomnemtom 2009.11.03. 09:50:17

@Grigorij: legkevésbé se zavarjon, hogy a cikk elején van a szerző neve kiírva.

Rocko- 2009.11.03. 09:53:14

BMW sose kéne. E34 kéne, vagy ha ezt 135-ben, E88-ként utánam dobnák elfogadnám. de BMW nem kéne. :)

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.11.03. 09:54:44

Bizonyos szögből szép, talán még a Z4-re is emlékeztet egy kicsit az orra, máshonnan nézve viszont nagyon esetlen szegény.
"Ha holnap nyernék a lottón, akkor sem venném meg magamnak, de nem azért, mert különösebb baj lenne vele, hanem mert a hármas kupé szebb.
Kizárólag hozzá illő motorral. Az pedig egy ilyen autóban még mindig benzines és bőven hatezer felett forog. Mert az az igazi."
Ez meg szívemből szólt :)

Az 50:50% súlyelosztás viszont komoly.

kp2 2009.11.03. 09:57:38

Es probaltatok vele 200-rol fekezni?
En No-ban (tenyleg) vezettem ilyen berautot, es elegge beszartam amikor egy kocsisort utolerve 200-rol le kellett fekezni ... ugy razta a segget, pedig egyenes volt az ut, hogy attol feltem mindjart kontrollalhatatlan lesz.
Es megismetelte barmikor!

Persze lehet hogy a berauto egyedi hibaja volt, biztos kapott valami utest a futomove valamikor, de nekem eleg elfogadhatatlannak tunt ez a viselkedes.

Punto 2009.11.03. 09:57:52

Nekem hiányzott a végén a választások közül, hogy inkább az Alfetta kellene. Én arra szavazok!

Káposztakukac 2009.11.03. 10:02:04

@Goldmann Sámuel 7 éves kanteve: gondolom magyarországról beszélsz. elárulom, nem ez a fő piac:D németországban minden utcasarkon áll, ott egy 3-as vagy 5-ös bmw unalmas céges flottaautó.

Kacorka 2009.11.03. 10:04:19

Az a baj, hogy Ali barátunk alfettája még öregecskén is hússzor jobban megdobbantja a szívemet :-)

De egyébként tényleg nem csúnya a bömös sem.

Rocko- 2009.11.03. 10:05:13

két dologba azért belekötnék. jó-jó, szivacs csillapitja a kormányállítást, de nem lehetett volna burkolni? kicsit ilyen "kipreparáljuk, tesztautó lesz" jellege van.
a másik meg ez:
galeria.totalcar.hu/tesztek/2009/11/02/bmw_120d/?current_image_num=34&image_size=l
ficegô biztonságiövcsat, 2 személyre?
E34-ben kultúráltan van beépítve az ülésbe:
galeria.totalcar.hu/tesztek/2009/06/27/nem_hulyegyereknek_valo_bmw_e_34_540i_1993/?current_image_num=29&image_size=ml
itt miért nem sikerült?

sikeres-e 2009.11.03. 10:12:59

BMW = Bring Mich zur Werkstatt :-)

gnme 2009.11.03. 10:13:23

..biztos jó de kéne a f*-omnak.

..ez is egy "megélhetési" autó

elfelejtenek már kocsikat tervezni/gyártani

subtotal 2009.11.03. 10:13:54

@Rocko-: "BMW sose kéne. E34 kéne, vagy..."
Nem is tudtam, hogy az E34 az nem BMW.
Lényeg, hogy precízen fejezted ki magad.

bflower 2009.11.03. 10:13:55

Combtámasz! Bazmeg éérted?!
Combtámasz!
Na menjünk már a picsába...

zajcev 2009.11.03. 10:14:37

svédpárti vagyok(ár/érték, biztonság,kényelem,nem lopják, nem köpnek le)de! aki azzal vitatkozik, hogy a bmw az bmw,nem opel nem toyota, az burokban él, és jót tenne neki ha kiszabadulna onnan, bmw-t mindenkinek,csak egyszer semmi kontroll csak hadd menjen..
ki kell próbálni és utána néha még évek múlva is esténként eszünkbe fog jutni...
fenntartásokkal kezelem ezt a prémium maszlagot,de volt szerencsém ilyen kocsit többször vezetni és bizony ott van a Qualität noh
Alfetta meseszép, coupe meg kéne sor6 persze:)

ommm 2009.11.03. 10:15:37

@sikeres-e: Hogy a bajor vonalon maradjunk: Busen Macht die Welt

Negrogo 2009.11.03. 10:16:40

@zajcev: jaja, alfettat en is probalnam!

subtotal 2009.11.03. 10:18:35

Szerintem gyermektelen és idióta-bebeszélt aktív életmódot (SUV kell mert felmegyünk vele a hegy tetejére) nem élő gyermektelen jól kereső emberek autója.

Nem értem, hogy a szerző minek nyitja meg a hitvitát az üzemanyagtípusról újra. 4 hengeres dízelt hathengeres benzinhez hasonlítgat.

mv3 2009.11.03. 10:22:18

Vályi István:
Tedd a kezedet a szívedre, ugye az összes BMW-s, titokban örömmel elfogadná a Mercedes patináját vagy az Audi letisztultságát? Bár semmi értelme ezt feszegetni, de egy nagyjából biztos: a három német márka bármelyikéből szívesebben átülnének a tulajok a másik kettő bármelyikébe, mint bármely egyéb márka autójába. Ezt nagyjából hívhatjuk közös nevezőnek.

Az, hogy a többi márka képviselője mit veszít azzal, hogy a magyaros sztereotípiák miatt kihagyja az említett németek élményfaktorát, arról talán érdemes lenne egyszer írnotok. Mert az előítéletek erdején túljutva minhárom márkánál jól körbeírható az az egyéni többlet, amiért ragaszkodni érdemes hozzájuk.

Kacorka 2009.11.03. 10:24:19

@ommm: Alfás körökben kinek nem? :-)

ommm 2009.11.03. 10:25:40

@mv3: Részben igazad van, nekem inkább az szimpatikus, hogy ennyire jól elkülöníthető mindhárom márka "lelke".

A második rész pedig? Ahogy a boltban mondanák: ennyi lett, maradhat? Ezen nem változtatunk.

ommm 2009.11.03. 10:27:00

@Kacorka: Jó gyerek. Csuda dolgok vannak ám ott.

szemeteske 2009.11.03. 10:27:23

"Én maradok az 1-esnél."

Azért kíváncsi lennék, hogy ha a saját pénzedről lenne szó akkor is ilyen nagyvonalú lennél, vagy csak kacagnál egyet és vennél valami olcsóbbat, ami ugyan így megy? :)

kocapecas 2009.11.03. 10:33:45

5GT tesztet!!!

Jah és igen elég h... 4 hengeres dízelt 6 hengeres benzinhez hasonlítani.

egyébiránt én mentem 320d-vel is és nem annyira borzasztóan hangos az:) itt van eleadva ez így. bammeg akkor hallgassad a tdi-t:) mingyá nem károgsz. hallottam már egymás mellett állva az új passat 2.0tdi-t meg egy 320d-t járó motorral. vazze a bmw-t nem hallottad mellette:) Volt e270cdi-m azse volt túl halk pedig 5 henger volt. és??? jó volt az a motor nagyon.

akira2 2009.11.03. 10:39:27

@Ciri:

Szerintem is tökéletes a cikk, két dolog tetszett benne a legjobban, az egyik, hogy négyhengeres dízel nem való kupéba (nem is értem, miért nem vesznek helyette az emberek négyhengeres benzinest, ha a hathengerest feleslegesen drágának találják), a másik, hogy a hármas kupé sokkal szebb.

120Cd és 320Ci közül egyértelműen az utóbbi kéne (nagyjából egy árban is van), még akkor is, ha lemaradok a lámpánál, vagy 10-20%-kal többet kell benzinre költenem.

De sajnos a 320Ci itthon épp annyiba kerül mint a 325Ci valami a miénknél egzotikusabb országban, ezért nem kérdés: Hármas coupé hathengeres benzinessel, ennél jobb autó nem is kell soha... Nem is értem, miért gyártanak bármi mást... :)

JackLeo 2009.11.03. 10:44:47

A múlt héten hétfőn vettem át az asszony 123d-jét. Uraim.... Ugyan az a kombi és nem ez, meg ez a 204 lovas biturbó dízel, így az összehasonlítás kicsit sántít, de a mi kis egyesünkből nem isgen akaródzott kiszálnom.
Népitélet készül, annyit előzetesben elmondanék, mi nem akartunk BMW-t az asszonynak, Minit (tudom az is BMW, de mégis) vagy Lexus IS-F-et próbáltunk. Ha a BMW-s emberke nem tukmálja, hogy próbáljuk ki, szóba sem jött volna. De miután szervízben volt az én szekerem elvittük ezt egy körre. Másnap megvettem. Szerintem a kategoria csúcsa jelen pillanatban. Nekem legalábbis mind árban, mind minőségben döbbenet volt. (A listaárat a válságra való tekintettel felejtsük el. Az én listaáron 48000 Eurós egyesem 30%-al kevesebbe kerül havonta, mint a 36000 Eurós Mini került volna. Miért? fogalmam sincs, de az ajánlatok a kezemben vannak, nem a levegőbe beszélek)

akira2 2009.11.03. 10:46:53

@mv3:

"...ugye az összes BMW-s, titokban örömmel elfogadná a Mercedes patináját vagy az Audi letisztultságát? Bár semmi értelme ezt feszegetni, de egy nagyjából biztos: a három német márka bármelyikéből szívesebben átülnének a tulajok a másik kettő bármelyikébe, mint bármely egyéb márka autójába. Ezt nagyjából hívhatjuk közös nevezőnek."

Sajnos nem, ugyanis volt jó Audim (A4 2.0TQ, vezettem hosszú távon Mercedest (220cdiaut), de mindkettő után elégedettséggel ültem vissza az E46-os limuzinba... :)

Egyetlen egy emberrel nem találkoztam még, aki BMW-ből valóban szívesen ült át Audiba vagy Mercedesbe... (persze azonos kategóriáról beszéljünk, mert a 120d-ből szívesen átülnék az Sclasse-ba, de azt nyilván nem a márkaváltás miatt... :)

ziza133 2009.11.03. 10:49:34

Ilyen egy borzalmasan ronda autot...mennyit tokolhettek vele mig vegul minden egyes porcikaja ilyen ocsmanyra sikeredett?
Pedig a technika jo alatta..kar erte :(
(mondjuk en nem vennek dizel motort...de van ebbe jo benzines is)

JackLeo 2009.11.03. 10:50:10

Én vezettem már egy csomó különböző hármast is. (M3, 335i, 335d, 330d) de az egyes kicsit más. Sokkal gokartosabb. Kissebb és kissebbnek is érződik. Kifejezetten jó vezetési élményt nyújt. A biturbó dízel meg hihetetlenül jól illik az autóhoz. Nagyon nyomatékos, hátsókerekes, erős mint a bika (204 paci két literből dízelben?? Megint alkotott valamit a BMW amit még sokáig fognak emlegetni. Lásd 35i, 35d)
A mi egyesünkben M-futómű, M kormány és minden más M is benne van. Így kerek igazán ez a kis dög. És így kifejezetten élmény a vezetése. Csak ajánlani tudom.

JackLeo 2009.11.03. 10:51:14

Ja, a hétvégén volt szerencsém egy 5GT-t vezetni!!!! Az sem kutya :)

JackLeo 2009.11.03. 10:53:07

@ziza133: 135i :)

A forma tényleg nem a legszebb. De cserébe belül veri az össze konkuranset. Ott tuti a forma és főleg a minőség.
És mégvalami. Esküszöm nem vagyok BMW kereskedő, de még részvényem sincs! :)

ziza133 2009.11.03. 10:57:54

@JackLeo: :) 135i sem kene, nem szeretem a feltoltott motorokat. Legyen 2.5 vagy 3.0 szivo, az az en kedvencem :)
Belul tenyleg nagyon jo az auto..de az a bamba arc. Az E46 volt az utolso tenyleg szep bmw, utana valamit nagyon nem talalnak a sracok. Mostansag mar kezd alakulni, de meg messze van az igazi

w a s d 2009.11.03. 10:58:15

@szemeteske:

Azért kíváncsi lennék, mi az, ami olcsóbb, és így megy.

JackLeo 2009.11.03. 10:58:17

@akira2: Ezt is megerősíteném. Ráadásul azthiszem az egyesnek nincs is versenytársa az AUDI, Merci párosnál. Az A3 még csak-csak, de szerintem belülről nagyon sokkal jobb a BMW. Az A és B classét meg felejtsük is el. Másra valók és főleg másoknak.

akira2 2009.11.03. 11:00:25

@ziza133:

"Az E46 volt az utolso tenyleg szep bmw, utana valamit nagyon nem talalnak a sracok."

Szerintem az E92 még szebb, de tudod, ízlések.... :)

akira2 2009.11.03. 11:03:22

@ziza133:

A feltöltött motoroknak teljesen más a katakterisztikája, azok alul tolnak iszonyatosan, a szívó pedig felül pörög velőtrázó hangon...

Én mindkettőt tudnám szeretni, a feltöltöttet inkább egy 7-esben, a szívót pedig a kupéban. Még az egyesben is, de szigorúan csak élményautónak.

mv3 2009.11.03. 11:09:09

@ommm: A három német lelki különbözőségét én is üdvözlöm, és értékelem, hogy töbnyire ezeket sikerül is megtartani. Amire én gondoltam még, hogy az összes különbözőségükkel együtt is (szerintem) közelebb vannak egymáshoz, mint bármely más autóhoz.

Chocolate shitsandwich 2009.11.03. 11:09:38

Ennyiért valami fullos hot hatch. Ez a cikk meg szánalmasan szar. Ha futóműről és vezethetőségről esik szó, minimum olyan írjon aki tud vezetni és nem ad gázfröccsöt az 1.4 t "golfcoupe" nak országuton a kanyar elött. LOL Az ilyen autók ésszerű bemutatásához kellett Karotta :(

Chocolate shitsandwich 2009.11.03. 11:13:30

@JackLeo:
Focus rs, Megane rs, Leon Cupra, Golf r, S3,

Dr. Robin Masters 2009.11.03. 11:14:41

Én láttam már ilyet, fehér színben. Szemből és oldalról mutatós, de a hátsó, főleg a lámpák valami Mitsubishit juttatnak eszembe. Ennyi pénzért akkor már C-Klasse, Insignia, vagy Taurus SHO az USA-ból.

ziza133 2009.11.03. 11:15:44

@akira2: tulkepp nekem az uj autok egyike sem tetszik: iszonyu magas az ovvonal mindegyiknel (gondolom toreszteszt pontocskak miatt), emiatt az egesz auto magas ("zsomlesednek"), ja es baromi nagy szekerkerekeket kell alajuk rakni hogy normalisan nezzenek ki. Viszont inkabb egyre rehelyesebb, 18-19-20 colos felnik..barmelyik lovaskocsi tulaj elegedetten csettintene egyet...
Dehat izlesek

sikeres-e 2009.11.03. 11:15:49

@F/: bármi, ami ötéves, erősebb és fele annyiba kerül :-)

Rocko- 2009.11.03. 11:19:45

@subtotal: a korszakos és filozófikus különbségekre akartam utalni ezzel. ez már egy Bangle utáni korszak, engem meg ami eôtte van, az érdekel.
így tiszta? ;)

JackLeo 2009.11.03. 11:23:01

@Chocolate shitsandwich: Persze, van a világon ezer jó autó. Az S3 nem tetszik belülről. A Golf az asszonynak nem tetszik. Francia autót nem veszek, mert már volt és akkor megfogadtam, hogy SOHA többet. A fókusz meg a leon nem ez a kategória. Minőségben, anyagokban, kényelemben satöbbi. És azért ne felejtsük él, hogy a 123d a 204 lóerő mellé egy 6 literes fogyasztást társít. Ráadásul ez az asszony gyerekszállító verdája. Ha gyorsan akarok menni, arra van másik autó. A sokan messzire akarunk menni arra meg egy harmadik.

S2000 2009.11.03. 11:23:52

"Pedig – véleményem szerint – a megoldás egyszerű, mint a lejtő. Vonatkoztassunk most el az SUV-5 GT-vonaltól és rájövünk, hogy a BMW személyautóiban mind a mai napig megvan a gyermekként képzelt limuzinnak, kombinak vagy kupénak a sziluettje: az autó maga. Mint ebben a 120d-ben."

Ez azért jónéhány másik márka jónéhány modelljéről elmondható és elég kevés ahhoz, hogy majdnem 10 millát kiperkáljak egy dízeles egyesért. Egy sima V6-os benzines motorral meggondolnám, aztán a többi opciót is figyelembe véve inkább egy Infinity G37 kupé(www.infinitiusa.com/g_coupe/) vagy egy Honda Accord V6 kupé (automobiles.honda.com/accord-coupe/price.aspx?Model=CS2A8AJNW) kéne, ha kupét kéne vennem hirtelen.

martong 2009.11.03. 11:24:34

A cikk jó lett, a kocsi meg csunya. Nemkell még rendes motorral sem.

mv3 2009.11.03. 11:27:25

@akira2: értem, nekem azt hiszem mégis hiányozna az autó elejéről a csillag:o)

Ezzel együtt is szinte biztos vagyok benne, hogy ha van rá mód, a három márkán "belül" maradsz, mint váltasz bármely egyébre. És itt nem arról beszélek, hogy nincs több jó autó, vagy hogy ne lenne indokolt egyéb márkák iránti rajongás, én is nagyon szerettem több opelemet, a volvomat is amikor jó volt, de egy 15 éves bmw vagy mercedes is hoz valami időtálló szikla-érzést ( ha a tartósságról nem is lehet még nyilatkozni, de ezt a vastagságot, tömbszerűséget az újakban is érezni) amit más autóban nehéz felfedezni. Ja, volt corollám is, amire szintén örömmel gondolok vissza, leszámítva a puritán bélését (de az egybenlevés érzését maradéktalanul hozta).

Chocolate shitsandwich 2009.11.03. 11:33:38

@JackLeo: sima 1 es pofásabb, mondjuk egy 130i. Ilyen kocsit dieselbe... Khm

JackLeo 2009.11.03. 11:42:41

@Chocolate shitsandwich: Még az is lehet, hogy igazad van. De, próbáltad már a biturbós dízelt? A Totalon olvastam, hogy a 335d talán még brutálisabb, mint a 335i. És arra, hogy az asszony a gyerekeket iskolába hozza, vigye, bevásároljon stb egyszerűen praktikusabb egy 6 litert fogyasztó dízel. ( ami 6,9 alatt van százon.... )

mv3 2009.11.03. 11:42:52

Ja még annyit, hogy bár nem vagyok bmw fan, de a belinkelt régebbi cikkben is elhangzik az emblémával kapcsolatban a propellerre utalás.
A spektrumon volt a bmw gyárról egy műsor, ahol az egyik fejes igyekezett végleg eloszlatni ezt a tévedést, ha jól emlékszem az embléma a tartomány régi címerében található kék fehér pepita részre utal. Tehát szó nincs légcsavarról, repülős utalásról.

Talán erre gondolt:
images.google.hu/imgres?imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/16/Hainaut-Bavaria_Arms.svg/150px-Hainaut-Bavaria_Arms.svg.png&imgrefurl=http://hu.wikipedia.org/wiki/Hainaut_gr%25C3%25B3fjainak_list%25C3%25A1ja&usg=__vb9Zp7KzZcfUwr7OYnuSTwEdjAo=&h=165&w=150&sz=30&hl=hu&start=16&um=1&tbnid=q17j6NKUKoWxpM:&tbnh=99&tbnw=90&prev=/images%3Fq%3Dbajor%2Bc%25C3%25ADmer%26hl%3Dhu%26sa%3DN%26um%3D1

Kacorka 2009.11.03. 11:42:58

@mv3: Érdekes amit írsz, lehet hogy én nem értem pontosan.

Szerintem Magyarországon inkább az anyagi lehetőségek miatt nem ülnek az emberek mercikben, audikban, BMW-ben. Ha Makó alatt találnának egy brutálisan nagy olajmezőt és GDP ez egekbe ugrana, akkor a lakosság 98 %-a ezekkel az autókkal járna.

Szerintem inkább éppen a francia, olasz márkákkal szemben vannak sztereotípiák ebben az árszegmensben (10M)

dinan333 2009.11.03. 11:45:03

Egyebkent milyen BMW nev az, hogy "BMW 5 GT"?....
sima 5 ajtos 1-esbol nagyon sok van a pesti utakon.
3 ajtosbol es coupebol van kevés (pedig milyen szépek M-Paket -tal..)

Chocolate shitsandwich 2009.11.03. 11:49:01

@JackLeo: 120d-t vezettem, jó kis kocsi, a pár éves használt árát éri. Clio rs nagyobb élmény volt. Bár az nem való gyerekcipelésre. Én a csillagos márkàt preferálom és használom. Csakis benzinest! :)

BMW /// 2009.11.03. 11:49:04

@dinan333: Te milyen nevet adtál volna neki? BMW 5 BUS?

betula66 2009.11.03. 11:56:42

Nagyon jó a cikk, és nekem tetszik az autó is.

Jótanácsként csak annyit, hogy mikor az autó formáját ecseteli az író, jobb lenne alá egy kép is. Megölte az élményt, hogy görgetnem kellett... :(

Bár lehet csak én vagyok ilyen finnyás, vizuális típus.

dinan333 2009.11.03. 11:58:19

:) most hogy igy mondod, inkabb!

arra gondoltam, hogy miert nem 3 szam+"i" vagy "d"...mintha homalyosan ilyen tipusjelzesekre emlekeznek...

Diego46 · https://soundcloud.com/djmattkonrad 2009.11.03. 12:03:34

Ez az autó nem szép, így kupéban.

Ahogyan sok más embernek, nekem is 3-as kupé kéne, hathengeres benzinessel. De persze ez csak álom...

dinan333 2009.11.03. 12:04:30

mea culpa...
megneztem gyorsan par videot es ott a normal jelzes is

Shadowbull 2009.11.03. 12:07:42

1er kupebol az elso 9 honapban elment 18e darab.

Azert az nem keves.

sb

pitz75 2009.11.03. 12:12:01

Mikor teszteltek már egy zsír E36-ot, a sokszor megénekelt benzin, sorhattal?

JackLeo 2009.11.03. 12:20:06

@Chocolate shitsandwich: Egy turbós benzines (outlander turbó, mitsubishi) lett lecserélve a 123d-re. A három autó együtt fut 200000 km-t évente. Nekem a benzinessel a fő bajom a hatósugár. Az RX8 is azért ment a levesbe, mert hiába a szuper motor, hiába a jó futómű, hiába a jó minőségi anyag, ha egy münchen-frankfurt-münchen napon hetszor kell tankolni. Nem az ár miatt elsősorban. Aki ennyi pénzt ad egy autóért, az ne sírjon a tankolásnál. Visszataszító is lenne. De az azért mégis kellemetlen, ha hetente kétszer jár az asszony tankolni és közben sehol nem volt. (14Litert evett 98-asból a mitsu akkor, ha nem is mentél autópálya közelébe. 200 fölött 20-25litert.)
A merci jó autó. A messzemenős családszállítós batár nálam is csillaghuszár. Az is eszik 14 liter dízelt, de legalább van alatta egy 110 literes olajoshordó.

teletxt 2009.11.03. 12:23:46

Ez az autó kupé de nem 3 ajtós , hanem csak 2.

JackLeo 2009.11.03. 12:30:12

Én még egy Lexus IS-F tesztet olvasnék szívesen.
Érdekes autó. Próbáltam egyet két hete. A Cobra 11 forgatott is egy 20 perces werkfilmet rólam az A99-A9 es autópályán.... 3 pontomba fáj a dicsőség :)

megint 2009.11.03. 12:37:16

"laposra vasalt, ormótlan kerékjárati ívek előtt egy-egy Peugeot 308 vagy Honda Accord láttán", én ezt még mindig nem tudtam megszokni, szerintem ronda. Ez sem szép, csapott hátsóval sokkal szebb lenne, amolyan régi M-coupe módra

Fiery 2009.11.03. 12:50:02

@BMW ///: En az 5 GT-nek -- az X es Z modellek mintajara -- uj szeriat inditottam volna, pl. BMW V5 vagy BMW R5. Az 5 GT neveben a "GT" mar csak azert sem stimmel, mert a GT elvileg a 6-os szeria lenne. De SZVSZ a nevvalasztas a legkisebb problema az 5 GT-vel kapcsolatban :) Amint megjon az "igazi" uj 5-os szeria, hatalmas tehennek fog tunni az 5 GT. Most, a Bangle-fele 5-os mellett me'g elmegy a formaja :)

mv3 2009.11.03. 13:00:47

@Kacorka: lehet, hogy én ülök fordítva a lovon, de szerintem az említett három német márkával szemben erősebbek a sztereotípiák, mint a francia-olasz bármely márkával kapcsolatban (hogy csak a "kigyúrt kopaszt" említsem).

Az anyagi vonzat vetületére én jelen esetben nem is gondoltam, nyilvánvalóan lennének, akik, ha tehetnék szívesebben járnának a három német valamelyikével, de sokan akkor sem, ha tehetnék.

Csak remélni tudom, ahogy lekopott a W140-ről a robbantgatós felhang, vagy a vele egykorú A8-7-es kapcsán a melegítős vállalkozós hangulat, úgy fog minhárom márka megítélése a helyére kerülni. Egyébként egyre több a kultúrált tulaj, remélhetőleg nemsokára nem a tilosban parkolás, a buszsáv és a tolakodás fog eszébe jutni senkinek egy szép német autót látván.

petrolhead 2009.11.03. 13:02:54

135i coupe kene!
ez egy fasza cikk pista! oszinte es lenyegretoro! respect erte!

ket dolgot fuznek csak hozza:
-az utolso bekezdesben 2 ajtot irjal! ez a lenyeg! nem hot-hatch, ugye?!?
-E30 never die!!! (OO=00=OO)

Lord heckman 2009.11.03. 13:03:57

épp egy órája próbáltam ki munkatársam úgy 120d bömbijét (nem kupé.. meg 2005 ös). A kocsi jó (nekem speciel nem tetszik a formája), a motor-váltó, futós az béemvé, fasza.. de a felhasznált beltéri anyagok egy VW Borából (!!!) átülve monthatni spártaiak, gagyik. az tuti, hogy ha 10 millerért vennék autót, nem racionális dolgok alapján gondolkoznék, hanem érzelembül, szerelembül, ahogy mondani szokás :d (konkrétan vennék egy használt Quattroportét, és a gatyámat is rákölteném a szervízre meg a benzinre :D de sebaj :D)

billkapitány 2009.11.03. 13:04:41

rutinos cikkolvasóként elolvastam az első bekezdést és eztán jövök ide kommentelni. Kissé kezd idegesítő lenni az állandó általánosítás és az olvasók minősítése a cikkekben.

alapvetően nem kenyerem a fikázás, abból még semmi új/jó nem született.

Úgy látom, nagyjából a kommentelők nagy része is (vagy inkább remélem) ha kritikát ír, azt építő jelleggelteszi.. na jó, nem is folytatom, tudom, ha nem tetszik nem kő óvasni!

Kacorka 2009.11.03. 13:07:50

Aha így értem, mire gondoltál ugyanakkor továbbra is azt gondolom, hogy aki Magyarországon megteheti, hogy tizenmilliós autót vásároljon, azt ez a sztereotípia nem nagyon zavarja. Mercit, audit, bömöst fog venni, szerintem ne féltsd ettől a magyar célközönséget.

JackLeo 2009.11.03. 13:15:31

Inkább azt mondanám, hogy aki megteheti, hogy kisautót vagyen 10 milláért. Mert azért azt se felejtsük el, hogy ez az autó nem családi vakációkra lett kitalálva. Az a réteg pedig valóban kicsi otthon, akik harmadik autónak tudnak 10 Milliós egyes bömöst venni. Sajnos. Remélem a közeljövőben több ilyen meber lesz otthon is!

mv3 2009.11.03. 13:22:56

Kacorka: Ok, nem féltem:o))

tlantos 2009.11.03. 13:33:07

@Andris25: Kedvesem ekdvence (befolyas nelkul) 350Z :)
Nekem meg a Carrera, hiaba nemet :)

Lord heckman 2009.11.03. 13:38:02

biztos jó ez a kocsi, meg biztos meg is ér 10 millert, de nekem konkrétan nem tetszik a formája :-) Ez fakultatív ugye, de itt már meg is bukik a mutatvány :D 5 ös ódi nem jön ki ennyiből? Az jobban teccik :D

Kacorka 2009.11.03. 13:40:18

@Lord heckman:

Na erről beszélek.

Én ezt a hozzáláást hiányolom itthonról.

Hogy nálunk, aki megteheti még az se vesz egy második-harmadik autónak egy nagyobb szervízigényű, de stílusosabb autót.

tlantos 2009.11.03. 13:44:25

Egyeb eszrevetelek : egy feleennyibe kerulo alsokozepesnel fikaznatok a muszeregyseget, hogy unalmas, ingerszegeny. itt megfelel.

Az ablakemelokapcsolo igenytelen fos. Es meg kezre se all. Ja, hogy a japanokban valahogy pont kezre tud esni? Sag schon, az olcsobb.

Szoval atomkraft nein, danke :)

JackLeo 2009.11.03. 13:56:09

Ezúton üdvözlöm összes barátomat, akik már fölhívtak és akik még nem. Tudom, hogy dolgoznom kellene inkább!

@tlantos: Ingerszegény??? A navit láttad már benne? A lexusé minnőségében és összetettségében úgy viszonyul az egyeséhez, mint a CGA Monitor egy fullhd ledes monitorhoz.

Persze minden izlés kérdése.

JackLeo 2009.11.03. 14:01:13

@Kacorka: Mondjuk ennek az ellenkezője is igaz. Mert sok olyan ember is vesz "stílusos" autót, aki viszont nem tudja rendese fenntartani. Se rendes szervíz, se téligumi, setubbi...

GGG77 2009.11.03. 14:01:49

Csak benzinessel, de úgy nagyon!

Lord heckman 2009.11.03. 14:08:06

@Kacorka:

Nekünk a harmadik autónk egy szanaszét flexelt aró kaszni 240D merci motorral :) stílusos és megtehetjük :D

gyk 2009.11.03. 14:14:30

Sztem 10 milla az sok érte, de 2 évesen megkapod 4 alatt xenonnal, idrive-val meg minden. Ugyanannyiért, mint pl. egy hasonló korú 5-ös golfot. Csak az a különbség, hogy míg a Golf 100000 felett elkezd széthullani, addig ez nem valószínű.
Persze nem a kupét kell venni, hanem a "rendes" 4 ajtóst. Ja, és a köt. szerviz kb. fele a VW, skoda, stb.-nak.

Sunburst 2009.11.03. 14:24:13

Köpjenek le, de nekem tetszik.

Tényleg sallangmentes belül, a
formaterve pedig valóban coupe
karosszéria, bár a csomagtér nyílása
azért lehetne tágabb.

Azért ha lehetne egy soros 6-os benzinmotorral kellene, de úgy nagyon!

:-)

Neil Blender 2009.11.03. 14:25:33

Ez mind szep es jo de ez a 6 liter nem keves egy kicsit? Nekem 2.2es diesel Civicem van, szerintem kivaloan fogyaszt, autopalyan orszaguton meg is van a 6.2-6.5 de vegyesben meg varosban azert behorpinti a 7et siman. Szerintem ez nem rossz egy ekkora motortol, de azt azert erosen ketlem hogy egy Bombi ami "akkorakat" is kapott megall 6bol...

Az 1.9 PdTdi Golfom allt meg 6ban de az 105 lovas volt nem 177...

Kacorka 2009.11.03. 14:41:08

@Chocolate shitsandwich:

Miért Te mit látsz gyakrabban többedik autóként gazdag magyar környezetben?

Merci-t, Audi-t, BMW-t, stb.

vagy

jaguar-t, maseratit, szépen restaurált veterán porschét, stb?

JackLeo 2009.11.03. 14:42:52

@Neil Blender: A 123d bejáratósan 6.1-et fogyasztott 850-km-es vegyesben a múlt héten. Pedig abban volt német autópálya, város, határ, zürichi őrület minden. Pedig az 204 lovas. Mondjuk ezt csak azért nem csodálom, mert a nagytesóból (35d) sem sikerült még nagyon 9 literes fogyasztásnál többet kihozni (abban is van 250 a pályán, meg város stb). Az az autó meg még 500 kilóval nehezebb is. Olvastam valami összehasonlítást az ADAC lapjában és a fogyasztást tekintve a 3 német között most éppen magasan vezet a BMW. ( Mármint a legtakarékosabb) Természetesen összehasonlítható típus/motor viszonylatban.

Neil Blender 2009.11.03. 14:55:31

@JackLeo: OK, csak nekem ez igy egy picit furcsa volt.

Amugy sztem nemetauto es BMW maniasnak kell lenni hogy vki kiadjon egy ekkora es ilyen kocsiert 10 millat. Nem mennek messzebb a Hondanal, ami kb ezt tudja 6,5ert napfenytetovel, tempomattal miegymassal...

JackLeo 2009.11.03. 15:06:17

@Neil Blender: Nem tudom... Lehet, hogy igazad van. De mi kipróbáltuk mindet. A Honda Accord 2type 21000Euroért meglehetett volna. A Civic még olcsóbban. Hihetetlen akciók vannak most. Mitöbb még szeretem is a hondát. Volt prelud-om. Ráadásul egyáltalán nem vagyok BMW bolond. direkt minden mást akartam. De miután kipróbáltunk egy rakás autót, ez lett a győztes. Sok minden miatt. De ez. Persze nem az ár volt az első szempont. De még árban is vastagon versenyképes volt, hála a hatalmas engedménynek, amit kaptam rá. Tehát összességében nem kell mégsem BMW Fan-nak lenni hogy ilyet vegyen az ember.

Shadowbull 2009.11.03. 15:09:08

@Neil Blender: A Honda FWD. Nem mindegy.

Raadasul a Civic dizajnja bizony sok emberben bazinagy kerdojeleket hagy.

Konkretan azt akartam irni, hogy SZVSZ egy froccsontott kinai jatekurhajo, de az nem volna eleg cizellalt :))

sb

Heckantriebe 2009.11.03. 15:20:46

@gyk: kérlek csak egy ilyen felszereltségű 2 éves 4 millió alatti 120d linkjét tedd már be....

Rocko- 2009.11.03. 15:26:35

@gyk: egy BMW kötelezô szervíze olcsóbb mint egy Skodáé.
khmm. ezt a mondatot azért még emésztgesd.

.atti 2009.11.03. 15:48:18

nem jó ez a dieselmotor ?
miért ?
6 liter fogyasztás , 7mp gyorsulás 200le
hozzá egy fasza váltó , valljuk be tök m indegy hány hengeres KICSIT tud a BMW .
melyik autó tudja ugyanezt ?
BMWk ma a legjobb autók , valóban élményt is adnak a vezetőnek .
nem úgy mint hadd ne soroljam : merci (erőlködve gyorsulnak nincs benne könnyedség ) ,
toyota (gyenge lomha motorok) stb.
- mondjatok egy márkát típust , ami ilyen kis fogyasztással ilyen élményt ad
mert akkor rögtön lecserélem a 7esem :)
(merci kilőve azok szarok mind )

.atti 2009.11.03. 15:55:16

@Neil Blender: ez igaz biztos tényleg 6 l-t fogyaszthat és nem kell ehhez finomkodva járni .
és azt elhiszed hogy egy 7es 3000 es diesel motorral 8-9 liter fogyaszt ? pedig igaz .
tartós autópálya külföld 160-170 km 7literes fogyasztás .
én sem tudom hogy csinálják , de nem pörög a motor és 6 sebességes automata .

mikozsolt 2009.11.03. 16:03:21

Az autó szép, de kegyetlen drága annyi lóvéért.
Amúgy mi az a rántotthús-matrica?
Ha az amire gondolok, akkor....(nem tűrne nyomdafestéket)

series_one (törölt) 2009.11.03. 16:06:51

@Rocko-:

ezt ki mondta neked?
a skodákat fing összegből szervizeltük.
láttam pár számlát.

Humphrey 2009.11.03. 16:18:15

a kedvenc béemvém az egyes pont ezzel a karosszériával, talán csak kabrióban dögösebb.
megvan benne minden bmw 'dög'je, de a legkevesebb van benne a fennhéjazásból és az agresszivitásból.
nem is annyira magátol értetődő választás, mint egy hármas vagy egy ötös. és nincs benne idrive

minimalista, kemény, minőségi. feketében és benzinessel, napfénytetővel kéne.
pedig mercipárti vagyok

Humphrey 2009.11.03. 16:35:46

még valami: azért, ha kiflexelnék a b oszlopot az lenne az igazi, de ez igaz minden mostani bmw coupéra.

JmOS 2009.11.03. 16:36:27

Ommm!
A cikk nagyszerű volt! Átjött amit éreztél! Egyre jobbak vagytok!

Az autó is _biztosan_ nagyon jó (én maradnék a 34-nél, köszi...a dízel viszont _belső_ kényszer, oda vagyok érte! No jó a sor6 tádé még más...)

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.03. 16:39:20

@series_one:
"skodákat fing összegből szervizeltük."

Nagyjából Ő is ezt állítja! :))

Másrészről....
Ki a franc akar olcsón BMW-t???
Egy bömbi ne legyen olcsó! Legyen drága és JÓ!
Olyan nincs, hogy valami olcsó és még jó is.
Mindennek megvan a maga ára, nem véletlen, hogy ezeket az autókat annyiért kínálják amennyiért.
Olcsón jót csak relatíve lehet gyártani, abszolút értéken nem.

Vagy valami ilyesmi... .))

series_one (törölt) 2009.11.03. 17:00:31

@Hagalex:

ja igen.
elnézést.
akkor az előzménye hülyeség.

lacza87 (törölt) 2009.11.03. 17:01:30

@Hagalex: Egyetértek az ár-értékes eszmefuttatással!

Kacorka 2009.11.03. 17:16:54

@mikozsolt:

Rántotthúsmatricásak azok az emberek, akik jellemzően német, amerikai, ritkább esetben japán, francia, olasz vagyis külföldi gyártmányú 10-15 éves gépjárművükön nagymagyarországos öntapadós levonóval fejezik ki a globalizált világgal szembeni ellenérzésüket, egyben jelzik romantikus revíziós gondolataikat is.

Ocvt 2009.11.03. 17:29:18

Így Coupe változatban egész jó, de a csapotthátú változat az nem tetszik.

akiak 2009.11.03. 19:04:22

egy 135-ös performance csomaggal, aaaz kéne:)

mikozsolt 2009.11.03. 19:23:47

@Kacorka: Előre bocsájtom, hogy nincsen nagymagyarországod matricám.Annyit azonban nem értek, hogy mi a baj, hogy egyes embereknek revíziós álmai vannak?
Talán ez a csonka ország a mienk, úgy érzitek?
Ha igen, akkor szembeköpitek István urunkat, és minden ősünket!
Magyar az, aki Hazánkat Rántotthúsnak hívja?
Tudjátok mit, mennyetek Romániába, Szlovákiába, és húzzatok innen.
Ha meg onnan írtok, és ez a véleményetek országunkról, akkor nem muszály magyar oldalakat látogatni!
A cikkíró meg mennyen Ficóhoz bratyizni, de itt, magyarországon ne beszéljen így hazánkról
Hazaáruló

mikozsolt 2009.11.03. 19:28:08

Én meg azokat útálom, akik 120d tesztbömösre, ami 10 mikulásba kerül, azt mondja, hogy olcsó, miközben sosevoltország(szlovákia) útjait rója, és gúnyolódik azon az országon, ahonnan fizetését kapja.
Suttyóországban nincs elég autós magazin?
Nem vettetek el eleget tőlünk.
Mennyé', hajózzá a Lajtán, hiszen hajózható folyó, azt mondtátok, amikor kölcsön-földet megkaptátok

ommm 2009.11.03. 19:31:56

@mikozsolt: Oké, de most már lazíts egy kicsit, ha megkérhetlek.

rognork 2009.11.03. 19:36:22

Omm, nagyon szépen kérlek, fotózzatok egész alakos képeket is az autókról, mert ahogy írod: nézzék meg oldalról, kurvára nem lehet megnézni. Kevesebb bizbasz kéne, nekem már a hátamon jön ki a kormányösszekötő kis csavarjában tükröződő naplemente. Nehéz úgy követni a cikket, hogy nem lehet szemügyre venni a teszt alanyát.

köszönöm a figyelmet

vasvari 2009.11.03. 19:52:01

@mikozsolt: Szivemböl szóltál! Ne félj, nem vagy kisebbségben. Mondjuk ne keress sok magyar érzésü embert az index székházban.

Magam is olvasom a cikkeket mert vitathatatlanul tehetségesen irnak az autókról.

Viszont az ilyen rántotthúsos beszólással nem tudom mit kívánnak elérni? Ha erre lezsidózza valaki akkor rögtön az a rosszfiú.

Vályi István elnézést kérhetne vagy tényleg leadhatná az útlevelét a legközelebbi okmányirodában.

mikozsolt 2009.11.03. 20:17:14

@vasvaripal: Köszi szépen.
Nemsokára jönnek, akik lerasszistáznak minket
Nem baj, alig várom

mikozsolt 2009.11.03. 20:21:44

Ja, amúgy bocsánat, nem Lajta, hanem Ipoly az a "hajózható"
folyó a sohaország-magyar határon
Amúgy tényleg jó a cikk

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.03. 20:34:08

@mikozsolt:
Nem jönnek!
Viszont jó lenne, ha ezt a posztot nem offolnátok szét!

belsoseg.blog.hu/2009/10/28/tolvaj_magyarok
Itt a posztotok, ide írjatok skacok!
Mi meg had olvassunk BMW -vel kapcsolatos hozzászólásokat!
Köszi!

Heckantrieb (törölt) 2009.11.03. 20:38:54

@gyk: "Sztem 10 milla az sok érte, de 2 évesen megkapod 4 alatt xenonnal, idrive-val meg minden."

Mutass nehany xenonos-idriveos 2 eves 120d kupet 4 millio alatt.

Heckantrieb (törölt) 2009.11.03. 20:45:39

@Lord heckman: "de a felhasznált beltéri anyagok egy VW Borából (!!!) átülve monthatni spártaiak, gagyik."

Na ne rohogtess.

mikozsolt 2009.11.03. 20:55:05

@Heckantrieb: Nézegettem a hasznalauto.hu-t, és sok bi-xenonos fullos bömös van 4-4,5 milka körül.
Szerintem lesz két év múlva ebből is ennyiért

Dagiszabi 2009.11.03. 20:56:50

Pista: Kéne

A kedvenc emberem megírta a kedvenc autómat.
Most boldog vagyok.

Én mint elfogult Mercedesbuzi bizony bármikor átülnék az egyes BMW-be.
Volt olyanom, tudom miről beszélek.

Heckantrieb (törölt) 2009.11.03. 21:02:59

@Fiery: "A Professional Radio pedig tenyleg bunko. Csak probalj meg vele USB-s pendrive-rol zeneket lejatszani, es a szamok kozott keresgelni a jo kis 2 soros kijelzon."

Megprobaltam, sot, rendszeresen hasznalom. A jobb tekerogombbal baromi gyorsan megtalalok barmit a listaban. Talan csereld le a fos pendrive-odat egy iPod-ra. Tudod Bela, egy felcachelt adatbazisban sokkal gyorsabban lehet keresni, mint konyvtarakkal, es az azok kozott torteno bukdacsolassal szopatnod magadat. Hol elsz te, 1996ban? Remelem, a WinAmp-ot mar letorolted.

"10 millio Ft-ert ennyit kapsz."

Tevedes. 10 millioert azt kapsz, amit beikszeltel a rendelesnel. Ingyen iDrive nem kene?

Heckantrieb (törölt) 2009.11.03. 21:06:29

@mikozsolt: Ertelmi fogyatekosok kedveert meg egyszer: mutass egy xenonos, iDrive-os, 120d kupet (merthogy arrol szol a cikk), 4 millioert. Lehet kezdeni.

E82bol meg mar van keteves, mivel 2007 novembereben jott ki.

Fiery 2009.11.03. 21:18:57

@Heckantrieb: Miert is kellene egy BMW-hez mindjart egy iPodot venni? Bocs, de en maradok a pendrive-nal, amit egyebkent jo benan kezel a faceliftes iDrive (jo sok apro bug, lassu, nehezkes). Csak epp ha felpakolom a szamokat a HDD-re, akkor meg a random funkcio maskepp mukodik, mint pendrive-rol. Persze biztos bennem van a hiba, nem ertek nyilvan hozza, hiszen nincs informatikus mernoki diplomam :)

Es hogy tovabb idegesitselek: Winampot hasznalok PC-n, nincs Macem, nincs iPodom, nincs iPhone-om, de legalabb van Prof. Navigacio az automban. A Prof. Radios megjegyzes nyilvan nem sajat tapasztalatbol jott, a 2 soros kijelzo igenytelen es bena: nezd meg, mit kapsz _alaparon_ a Mercedes C-osztaly es az Audi A4 audioihoz. Ehhez kepest a BMW kiszurja a szemedet a Business Radioval, plusz penzert kapsz Professional, azaz 2 soros radiot.

Nincs egyebkent semmi bajom a BMW-fele hifivel ill. audioval, csak kicsit sok penzbe kerul (konkretan tobb mint 1 millio Ft-ba), hogy normalisan lehessen hasznalni (nem 2 soros kijelzo + USB/iPod bemenet), 2009-es premium autohoz merten rendesen nezzen ki (nagy szines LCD, azaz Prof. Navigacio), es szepen szoljon (Logic7). Mas premium markak eseteben legalabb a kezelhetoseg es megjelenes kapcsan tobbet kapsz alaparon. Nyilvan a BMW meg vezetesi elmenyben ad sokkal tobbet, mint mas markak.

"Tevedes. 10 millioert azt kapsz, amit beikszeltel a rendelesnel."

Marha sok mindent tudsz ikszelgetni a 8.8 millios alapar (120d Coupe) utan. Metalfeny, Prof. Radio, ulesfutes, es mar 10 millional vagyunk.

mikozsolt 2009.11.03. 21:28:10

@Heckantrieb: www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/120/bmw_120_d_coupe_m_packet._navigacio-3379929
Igaz, most 3 mikulással több, de csak egy éves
Szerinted mennyibe került ez, és engedd meg, hogy idézzek,értelmi fogyatékos barátom új korában?
Igen, lehet kötözködni, hogy nem írják a xenont, meg az idrivot, de ha megnézed a képeket, akkor az utóbbi feltűnik benne, az előbbi meg lehet, hogy ugyanúgy kimaradt
De ha nincs is benne, az M packet megér annyit, úgyhogy 10 mikulás biztos volt a gép
Egy évesen 7 mikulás
Hidd el, két évesen 4 mikulásért utánnad vágják
Nesze neked értékvesztés

Fiery 2009.11.03. 21:36:53

@mikozsolt: Nem mintha a szemelyeskedo Heckantrieb kollegat vedeni akarnam, de csak az elso evben ilyen brutalis a premium autok ertekvesztese, utana mar joval lassabban veszitik tovabb az ertekuket. Pl. egy szep 2005-os (tehat 4 eves) S320CDI-t me'g mindig nehez 10M Ft alatt megkapni, mikozben az uj ara -- extraktol fuggoen -- 20-25M Ft kozott volt anno. 2 evesen ugyanez 13-14M Ft, ugyhogy 2 ev alatt azert az ujkori ertekuk 60%-at ritkan veszitik el az autok.

mikozsolt 2009.11.03. 21:51:18

@Fiery: Esküszöm, nem kötözködni akarok.
www.hasznaltauto.hu/talalatilista/auto/I2MH9CP5SYC45I15SYFK9R15SYFI286YF7A46YJ31E679I15SYG4OI6JF7A43I6Y04679I15SYFI286YF7A46YJ314679I15SYFK6YJ310679IU5SYFZ286YF7A46YJ314679I15SYFI286YF7A46YJ314679I15SYFI286YF7A4OO/page1
Némelyik 3 éves, 10 millió alatt van, szóval megkapni 4 évesen annyiért
Jópár két éves van fenn 12-14 millióért
az új ára 20-25 millió, Te mondtad
Felét elvesztette két év alatt, ez pedig tény
Egy 1 sorozatú bömösnek nagyobb valamennyivel az értékvesztése, mert ugyebár kissebb és nem Merci, hanem Bömös, plussz itt ez a válság mizéria, úgyhogy kifoghatod, hidd el
de tudjátok mit, két év mulva megvitatjuk

mikozsolt 2009.11.03. 21:55:47

Amúgy megnézegettem, nagyjából az általam nézegetett s-osztályosok új ára 30000000 körül mozog. Három -négy évesen 10-12000000
Emberek, lehet az akármi, manapság semminek nincs értéke

Fiery 2009.11.03. 21:57:14

@mikozsolt: Azt irtam, szep S320CDI-t :) Nyilvan vannak 10M alatt is ilyen autok, de egy jo vetel nem a legolcsobb autok kozul szokott kikerulni.

A felet lehet hogy elvesziti 2 ev alatt, de nem a 60%-at, ahogy irod (4M Ft-ert 2 eves, ujkoraban 10M Ft-os 1-es Coupe).

Nemtom, mibol gondolod, hogy egy kisebb autonak vagy egy BMW-nek nagyobb az ertekvesztese, mint az S320CDI-nek. A valsag nyilvan hatassal van az ertekvesztesre, de valsagban inkabb a coupe forma miatt esik nagyobbat az erteke, mintsem amiatt hogy kisebb auto. Ennyi erovel az S320CDI-nek kellene a legnagyobbat esnie, hiszen valsagban leginkabb luxusbalnak vasarlasatol odzkodik a jonep -- gondolnank logikusan, de persze ez nem igy mukodik :)

Fiery 2009.11.03. 21:59:34

@mikozsolt: En sem kotozkodni akarok, es le is zarhatjuk az S320CDI temat... de hidd el, nem volt 30M Ft 2005-ben egy S320CDI. Konkretan azt biztosra tudom (itt a PDF elottem), hogy az S320CDI alapara 2007 vegen megallt 19.4M Ft-ban. Erre realisan egy atlag nemet polgar pakolt 3-5M Ft-nyi extrat, es igy megallt az auto ara 24M Ft-ban.

De majd meglatjuk, mi lesz 2 ev mulva.

mikozsolt 2009.11.03. 22:00:52

@Fiery: Igaz, amit írtál, de az is lehet, hogy Nekem van igazam. Ezért térjünk vissza két év múlva :)
Meddő a vita, mert egyikünknek sincs megdönthetetlen bizonyítéka

Kacorka 2009.11.03. 22:15:46

@mikozsolt:

Egy egészen kicsit túlmozgásosra sikerült ez itt most :-))

Nem tudtad hogy a cikkíró maga István Urunk!! Borulj térdre ember :-DDDD

Shadowbull 2009.11.03. 22:34:29

@Heckantrieb: "Remelem, a WinAmp-ot mar letorolted."

Fonok, nekem van meg. Mit tegyek, robbantsak?

:)

sb

Sabc 2009.11.03. 22:39:51

Ezt csak ommmnak:

Akkor is ronda!!

:)

Rocko- 2009.11.03. 22:52:11

@.atti: "nem jó ez a dieselmotor ?"
mert irritáló a hangja.

@series_one: igen, erre céloztam. kedves kommentelő mondta, h Skodát szervízelni drágább.

@Hagalex: nem KELL egy BMW-nek drágának lennie. ellenben a nagyon jó dolgok sosem lesznek olcsók.

Hondafan 2009.11.03. 23:14:11

Számomra ez érthetetlen. Annyi szép, férőhelylyel is rendelkező jó autó van lényegesen kevesebbért. S ilyen gnóm formába önteni a Bömös eleganciáját... Hát, ... tudom, ízlések és pofonok. De a 186 centimnek még a hármas is pici. Ennyit max. egy 6 hengeres 5-ösért adnék... Természetesen benzinmotorral.

ommm 2009.11.03. 23:18:42

@Hondafan: Háááát, nem vitatkozni akarok, de az én 189 centim és hízásnak indult porhüvelyem 95 kilója vígan elfért itt is, hármasban is.

Heckantrieb (törölt) 2009.11.03. 23:32:55

@mikozsolt: Es a 7 millio hol van a 4 milliotol, te szerencsetlen?

Péter 2 2009.11.03. 23:37:43

Nem nagyon fontos, csak gondoltam, jelzem, hogy a cikkíró téved. Nem akarok BMW-t, se titokban, se nyíltan. Nem.

Az árát elfogadom, ha mindenáron rám akarja tukmálni, ezen már igazán ne múljék, de a kocsit megtarthatja magának.

Shadowbull 2009.11.03. 23:39:08

@ommm: A 3asban siman el lehet ferni. Akar negy felnott is, hosszutavon.

1esben elol meg nem ultem, csak az otajtosban hatul :) Na azt nem kivanom senkinek, pedig kabe csak 2 kilometert menntunk benne a varosban :))

sb

Fiery 2009.11.03. 23:45:15

@Shadowbull: "A 3asban siman el lehet ferni. Akar negy felnott is, hosszutavon."

Megerositem. Azonban a harmasba hatulra nem egyszeru beszallni, kiszallni me'g trukkosebb. Idosebbeknek tornagyakorlat, fiatalabbaknak jo poen. Beszallas szempontjabol az otajtos 1-es me'g rosszabb, de elferni ott is el lehet.

ommm 2009.11.03. 23:47:17

@Shadowbull: Tudom, ezért nem értem, hogy Hondafannak miért volt gond.
Mondjuk hátul nem próbáltam egyiket sem, az is igaz.

JackLeo 2009.11.03. 23:52:44

Igazán buta dolog azon filozofálni, mi és hogyan veszti az értékét manapság. Hondáék a múlt héten ajánlottak nekem Accordot 2.4 Executive-ot 22e Euroért. Nulla kilcsivel a gyári kereskedőtől. Ez az autó listaáron 35e. Miről beszélünk? 30 áresés és még ki sem gurult a kereskedésből! Egy bömös ára legalább annyira függ a felszereltségétől, mint a motortól. Egy finom bőrrel, napfénytetővel, sport autómatával, Mcsomaggal, Mfutóművel, Nagy navival, Nagy zenével kapásból máris 10e Euró rácsúszott az alapárra. Egy S osztályú mercinél vagy egy hetes bmw-nél ez meg sokszorosan igaz. Még egy nyüzüge minit is halálba lehet konfigurálni. Csak a belső bőr lehet vagy 5 féle, plusz félbőr plusz szövet vagy 2 plusz 5 féle borítás, 3 féle tetőkárpit szin stb. Ettől is prémium a prémium.

A mitsubishi Outlanderem most lesz 4 éves. Amikor vettem a kereskedő szerződésben garantálta, hogy az utolsó részlet árában visszaveszi. Aztmondta jószívvel teszi ezt, mert az autó minimum a dupláját fogja érni. Most szívja a fogát, mert mondtam neki, szombaton viszem leadni a verdát. vagy 3000e Eurót bukik rajta. Ennyit a használt értékéről.

Hondafan 2009.11.03. 23:59:18

@Fiery: @ommm:
Lehet, hogy csak a szellősebbeket kedvelem. Tán ezért is használok most egyterűt. Fene tudja. Mindenesetre szeretek elférni. De azokat, amiben igazán el lehet, Bömösék is igen drágán mérik. Még ehhez a kis 1-es kupedlihez képest is. Lehet, marad az Ikarus... :)

JackLeo 2009.11.04. 00:01:06

A nagymagyaro-ról meg csak annyit, hogy ne nagyon furikázz vele horváto-ban, mert esetleg úgy néznek rád, mint egy németre budapesten, aki kifejtette, hogy ide is ők hozták a kultúrát. Vagy olyan, mint amit ha egy török nagy oszmán birodalmat festene a homlokára és vágyná vissz a félholdat a budai vár fokára. Nem kell zsidónak, kommunistának vagy idegenszívűnek lenni ahhoz, hogy valakinek ne tessék a revizionizmus. Főleg nevetséges szerintem ez az EU-ban! Mikor már határ sincs a legtöbb helyen!
Mind1. Sorry urak. Nincs több off....

JackLeo 2009.11.04. 00:04:15

@Hondafan: Ja igen. Az új 5 GT pl. Abban el lehet férni. Szerintem megcsinálták vele a használható X6-ot. Megvannak annak az előnyei, magas, kényelmes, de nem ormótlan, ki lehet látni hátra. A csomagtartója kifejezetten praktikus.
Nekem tetszik.

A technika benne meg gyak a hetesé.

Fiery 2009.11.04. 00:05:22

@Hondafan: Meg tudlak erteni. Az USA-ban jarva-kelve pl. a Mustang nem tunt kulonoskepp szellos autonak, hazaerve azonban az elozoleg tok szellos A-osztaly tunt marha szuknek (meg az utak rohadt keskenynek). Nyilvan egy nagy egyteru utan rohadt szuknek hat az 1-es. En egyebkent a Miniben mar konkretan bele sem fertem az ulesbe, es megis sok ember azzal furikazik nap mint nap :)

Fiery 2009.11.04. 00:07:38

@JackLeo: Ennyi erovel az R-osztaly meg a hasznalhato S-osztaly :) Aztan megse kell a kutyanak se az a szerencsetlen jargany -- pedig nekem pl. kifejezetten szimpatikus. Kivancsi leszek, az 5GT hol lesz 6 ev mulva, azaz a modellciklusa vegen. A nemetek nem nagyon csinalnak hatraarcot, ugyhogy ha nem is megy nagyon az eladas, akkor is lesz belole legalabb me'g egy generacio...

JackLeo 2009.11.04. 00:08:03

@Fiery: Akko jókora ember lehetsz! Én a 180cm-emmel kényelmesen tudtam minizni. És abból a John Cooper Works egy nagyon ütős kis autó. Csak nem hátsó kerekes.

Fiery 2009.11.04. 00:10:33

@JackLeo: Nem vagyok magas, csak szelesebb az atlag Mini-tulajnal. Az 1-es Coupe sportulesebe me'g epp befertem, a Mini mar kifogott rajtam -- gondolom abban is valami sportosabb ules volt.

JackLeo 2009.11.04. 00:11:15

@Fiery: Nemtom. Szerintem az X6 tünik el inkább. Azt egyszerűen túl macsósra csinálták, de abszolút használhatatlan. A GT meg olyan, csak praktikusban. Engem meggyőzött. Az R-classe ? nekem a GL jobban tetszik. Az való valamire. Az R megy egy hosszú toyota.

Fiery 2009.11.04. 00:17:40

@JackLeo: Ugy tunik, az emberek megis hasznalhatonak talaljak az X6-ot, legalabbis kis hazank utjain meglepoen hamar meglepoen sok jelent meg. Csajozni, partizni menni, csapatni vele erre-arra tokeletes. Hogy tul draga, tul nagy, meg ugy altalaban felesleges? Lasd Rolex: a legolcsobb is csaknem 1 millio Ft, megis eladnak belole evente cca. 1 millio darabot. Pedig van ora 5000 Ft-ert is, markas svajci ora (pl. Tag Heuer) pedig mar 150 ezerert is kaphato...

Ciri 2009.11.04. 05:19:42

@Shadowbull:

"A 3asban siman el lehet ferni. Akar negy felnott is, hosszutavon."

Háát nem tom. Nekem nagyon szűknek tűnik széltében és hosszában egyaránt, főleg hátul.

Ciri 2009.11.04. 05:23:05

@Fiery:
"Kivancsi leszek, az 5GT hol lesz 6 ev mulva, azaz a modellciklusa vegen."

Két évi fagyipénzemet már most ráteszem, hogy kiba..ottul sikeres lesz.
Fogadunk? :)

uglykid 2009.11.04. 06:20:42

Vietnámi csüngőhasú kismalac jut eszembe, mikor oldalról 1-es BMW-t látok!

Az elsőkerék előtti rövid túlnyúlást lenyúlhatná a többi gyártó is!

A kilincs körüli "narancsfényért" meg bontóba küldeném a festőrobotot!

Amiért felőlem nyugodtan törölhetnék a kínálatból, az a 3-as kupé!

- "Nemzeti érzelmű" blogtársaknak csak annyit, hogy a sokat emlegetett "Történelmi" Mo. már régesrég magától is szétesett volna, mint minden olyan ország ahol a saját nemzetiségük részaránya 50% alatt volt!
Pl. Erdély akkor is autonómiát követelt, /és nem kapott/ meg most is!
Abba kéne már hagyni ezt az acsarkodást és inkább ezzel az energiával egységet kovácsolni...

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.11.04. 07:01:38

par ember itt ugy bosszankodik hogy draga ez a kocsi mintha kotelezo lenne nekik ilyet venni.

off temahoz:

remelem eljon az az ido amikor minden magyar egy orszagban fog lakni.

az eu ban nincsenek hatarok> mr solyom akkor hol allt meg? az "ezer tot orszaga" remelem egy rovid tortenelmi trefa, a nyelvtorvenyuk es benes dekretumuk pedig az alapveto emberi jogok sarba tiprasa.

megint ON leszek:

nem biztos hogy draga ez a kis bmw, az biztos hogy nem olcso. a ketto ( draga/sokba kerul ) nem ugyan az.

Shadowbull 2009.11.04. 07:34:13

@Ciri: "Nekem nagyon szűknek tűnik széltében és hosszában egyaránt, főleg hátul. "

Jovan, de a te velemenyed ugysem szamit :))

(Az E90-et teccett nezni? Mer az E46 valoban kicsi)

sb

Shadowbull 2009.11.04. 07:35:56

@JackLeo: "Szerintem az X6 tünik el inkább"

Fene tudja. Gondolnad, hogy az elso 9 honapban eladtak belole 30e darabot?

Pedig marha dragan merik.

sb

hüle 2009.11.04. 07:51:18

Egy gondolatot fuznek hozza ehhez a hasznalt ertekveszteshez!
Egy altalad ujonnan vasarolt autonak nem az ertekveszteset kell nezni hanem elvezni!!! es nem eladni 2 evesen!!! abban a tudatban,hogy nem lett 3 szor osszetorve es belehanyva es hidegen szetgyilkolva

Van egy ismerosom aki taxis es oktato melette de meg ki is adja berbe neha!Altalaban viszonylag komoly verdakkal tolja nem premium kb bora,mondeo ilyesmik es szepen leveszi az ules-kormany-valto huzatot csilivili allapotban eladja(ora visszatekerve ....) es meseli,(nem adja olcson nehogy gyanus legyen)hogy latnad az arcukat a verebeknek amikor megveszik es meg vannak gyozodve rola,hogy milyen okosak milyen jol jartak mert mennyivel jobb vetel ez mint egy uj!

Nem tudom halottatok e arrol amikor a nemetbol behozott karambolos de amugy nagyon fiatal kocsikat behoztak es ujkent arultak autokozmetika ilyesmik utan????!!!!! Asszem valahol Pecsen vagy hol volt .

Persze jobban megeri megerheti 1-2-3 eves de csak okosan!
Nem minden arany ami fenylik.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.11.04. 07:57:15

@hüle: .. es nem minden 1-2-3 eves kocsi 1-2-3 eves.

ha valaki ujat vesz, az valoszinu azert teszi mert nem akar hasznaltat.

ha valaki hasznaltat vesz, valoszinu sokallja az arat egy ujnak.

az optimalis megoldas egy 2 eves uj auto lenne, de olyan meg nincs.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.11.04. 08:00:41

@Fiery: tag heuer magyarorszagon 150.000ft ert van??? errol bovebb infot please ( egy TH Carrera van a kezemen, de vennek tailgates-szerelos-horgaszosnak egyet 150.000ft ert.

Ciri 2009.11.04. 08:08:22

@Shadowbull:
(Az E90-et teccett nezni? Mer az E46 valoban kicsi)

Persze, hogy E46-ot néztem! :))
(bár azt a négyes golfhoz hasonlítottam..)

Állat.
:)))))))

Heckantriebe 2009.11.04. 09:02:57

@visszakettopadlogaz: Pl egy egyszerű Formula 1 ( ref szám: wac1110.ba0850 ) 145e Ft, de a Formula 1 Chronograph / cac1110.ba0850 ) is csak 185e Ft

Fiery 2009.11.04. 10:39:10

@visszakettopadlogaz: A Carrera, Link es Monaco szeria nyilvan sokkal dragabb, de a Tag Heuer Formula 1-bol van mar 130-150e kozott is indulomodell. Gondolom kvarc, es persze megjelenesben sem olyan klasszikus, mint egy Carrera, de Tag Heuer. Akinek meg nem bejovos a Formula 1, ugyanennyiert van pl. jo nehany Certina ora is.

Fiery 2009.11.04. 10:45:44

@Ciri: En sem lepodnek meg rajta, ha tenyleg sikeres lenne az 5GT, csak epp ha pl. az X6-hoz hasonlitjuk (ami szinten meredek huzas volt a BMW-tol, es benne volt a totalis kudarc eselye is), akkor azert erosen lathato a kulonbseg a 2 jargany kozott. Az X6 ubercool batar diszno, es a nok es ferfiak szamara egyarant "instant get" kategoria; mig az 5GT-re nem lattam me'g senkit, aki azt mondta volna, hogy "cool", es ugy altalaban me'g egyetlen not vagy fiatal ferfit sem lattam, aki birtokolni akarta volna. Sok embernek tetszik az 5GT praktikussaga ill. kenyelme, de mas kerdes, hogy mit venne az ember olyan sok penzbol. Nem egy ember gondolkozik a kombi 5-os vs. X5 vonal menten, aztan megis X6-ot vesz, mert az "cool". Ugyanigy sokan azert vesznek 7-est (vagy epp S-osztalyt) az eggyel kisebb kombi helyett, mert a balna megint csak cool.

Az R-osztaly SZVSZ ugyanezzel bukott el: egyszeruen nem cool, es azert a penzert kapsz ML-t, kicsivel tobb penzert GL-t. A SUV meg a valsag elott ubercool volt a vilagon mindenhol. A valsag ota meg aki marad a nagy jarganyoknal, az is inkabb balnat (7-es) vagy SUV/SAV-ot (X6) vesz, nem batar egyterut meg joeg-tudja-mi-ez-jarganyt (5GT).

De majd kiderul, hogy az R-osztaly sorsara jut-e az 5GT.

Csubakka Junior 2009.11.04. 10:47:36

A technika és a beltér nagyon rendben van, de ez a forma egy kicsit sem villanyoz fel, pedig gerjedek a kupékra. Folyton az ötajtóshoz mérem, ami a kezdetektől nagyon tetszik. Valahogy a kisebb autók közül csak a 3 és az 5 ajtós változatok jönnek be.

Kacorka 2009.11.04. 10:55:27

@visszakettopadlogaz:

Off:

Tényleg csak kíváncsiságból kérdezem:

A határon túli magyarokkal együtt megnyert szlovák, szerb, román- jelentős többségű - nemzetiségüek sorsa nálad hogyan van elképzelve? Mert demokratikus keretek között ez minimum két vagy többnyelvűséget és két v. több parlamenetet jelentene. Széteső országot és államiságot. A nem demokratikus módszereket (kitelepítés stb.) gondolom te se gondolod komolyan.

Egyébként mint Amerikában élő "tailgates-szerelos-horgaszosnak" 150ezres órát hordó hithű magyarnak gondolom ez a kérdés álmatlan éjszakákat okoz.

Fiery 2009.11.04. 11:42:04

@Kacorka: A Carrera nem 150 ezer Ft, hanem inkabb 500-800 ezer kozott mozog :) Az off-ot meg mellozni kellene mindenkinek, ez nem egy politikai forum.

Kacorka 2009.11.04. 12:14:17

Nem carreraról volt szó hanem TAG HEUER-ről, amit állítólag 150-ért kapni.

Egyébként ha off is, de téma volt, lehet rá reagálni. Majd a moderator...

BMW135i 2009.11.04. 14:55:18

az 1es coupén lehet vitatkozni... éna saját élményeim alapján azt gondolom a tesztben szereplő autó párja nélküli. saját autóm egy 135i coupe. nem olcsó, nem praktikus, nem magyar rendszámos :) nem lehet benne hátul ülni csak ha nagyon pici vagy, nem fér sok minden a csomagtartóba (mert annak ellenére, hogy le lehet hajtani a hátsó üléseket túl pici a nyílás a csomagtéren hogy belerakj mondjuk egy TV*t) sokat fogyaszt (14-15 átlag), a barátnőm szerint nagyon hangos és nem lehet benne rendesen aludni mert 150km/h felett zajos a keret nélküli ablak és túl agresszív és életveszélyes egyszóval fostalicska :) (szerinte) még sorolhatnám, hogy egy ilyen 1-es coupe mire nem jó. mert sokmindenre... de MIND KURVÁRA NEM SZÁMíT :) mert a kocsi fantasztikus, eszméletlen, a legjobb. a futómű, kormányzás ahogy seggeden érzed a legaprób kis mozzanatokat az útról és pontosan tudod mikor fog picit megmoccanni a hátulja (amúgy csak esőben, mert szárazon inkább az orrát túrja egy ici picit), ahogy befordul hülye sebességgel is mindenhová, a motor hangja, ereje karaktere. szóval szerelmes vagyok.
hogy kicsit on topic legyen, előtte egy 120d 5 ajtósom volt 2,5 év alatt 85,000km-t autóztam bele. a modelfrissítés után már 175vagy177 lovas a kis dízel ami bőven elég ahhoz, hogy az 1es jól menjen. zárójelben megjegyzem normális embernek soha semmilyen körülmény között nincs szüksége erősebb motorra mint egy kétezres BMW turbódízel. (nekem se) csodásan finoman jár, baromi keveset fogyaszt (1/3-át a 3,0l benzinesnek) ezért azt gondolom, hogy a tesztben szereplő 120d coupe csodás kis autó lehet. hiányzik róla az M csomag (felnik, küszöbök, kormány, váltó, futómű ültetés, spoiler szett) de amúgy jól is néz ki. megéri az árát, mert fényévekkel jobb mint egy TT ami talán hasonló kategória és jobb egy 3as coupe-nál is. vezettem a 335i mielőtt az 1est megvettem. nem hely vonatkozásban, hanem autózás vonatkozásban az 1es a jobb. agilisabb, jobban el tudod helyezni az úton és érezhetően jobban is megy. a gyári adatoknál is. 5,3s adnak meg 100km/h-ig de a 4,8s-nál rosszabbat még sose gyorsultam (és GPS dobozom van) na mind1. élőben szebb az 1es coupe mint képeken és aki teheti vegyen magának ilyet mert minden addigi autójánál jobban fog tetszeni.

mikozsolt 2009.11.04. 19:27:46

@Kacorka: Nemengem kérdeztél, de ha megengedet, elmondom a véleményemet. Minden népnek joga van élni valahol.
Ősországunkat buktuk, ezek a tolvajok ellepték, mint a sáskák
De vannak még magyarlakta vidékek, azt adják vissza.
Amúgy a kitelepítés sem rossz. Ők is megtették és teszik a mai napig
akkor mi miért ne tehetnénk meg?

mikozsolt 2009.11.04. 19:49:14

@Heckantrieb: Ott te sügér, ahol az egy év a kettőhöz. először olvass te szellemi fogyatékos

Kacorka 2009.11.04. 20:12:18

@mikozsolt:

Tudom, hogy nem szabadna, de nem bírom megállni.

Melyik tolvajokra gondolsz?

Majd legfeljebb shadowbull kimoderál minket, most olvastam másik topicban, hogy itt ő is moderál :-)))

ommm 2009.11.04. 20:27:23

@Kacorka: Na, arról én is tudnék azért.

lacza87 (törölt) 2009.11.04. 20:39:15

@Kacorka: Nem pontosan értetted: Csikós Zsolt azt jelezte, hogy ahol van moderálás és azt nem fizetett ember teszi, ott törzskommentelők szoktak moderálni. pl.:Shadowbull is lehetne ilyen,itt, de nem így van

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.04. 20:40:05

@Kacorka:
Hagyd már! :))
Nekem már annyira tele lett a tököm ezzel a másik topikban! Csak adod alájuk a lovat.
Nem ér az egész annyit, hogy püföld a klaviatúrát...

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.04. 20:41:19

@lacza87:
Értette Ő, csak hüéskedik... nem veszed észre? :)

mikozsolt 2009.11.04. 20:57:04

@Kacorka: melyikekre? Román-szlovák-cseh-osztrák-volt jugoszlávia
mi az, ha nem lopás?
Tegyük fel, szerzel egy darabka földet magadnak. Oda aztán beszivárognak mindenféle emberek, aztán egy másik darabka föld tulajdonosa azt mondja, holnaptól a földet egy része a övék
mit lépnél erre?
Vagy holnap követelném rajtad a pénztárcád tartalmának 60 %-át, mert valaha az az én pénzem volt
Trianonkor sok olyan területet elcsatoltak, ami teljesen színmagyarlakta volt. az nem volt baj,
Ezek a területek erőszakos betelepítés álltal azután a bitorló ország népével népesült be, és az évszázadok óta ott lakott embereket máshová szállították
Az nem baj?
Egész európában csak itthon kell szégyenleni multunkat, tagadni magyarságunkat, és mindenáron angol-német.francia lenni
Legyen globalizáció, de őrizzük meg nemzeti tudatunkat, mert különben nem vagyunk emberek
Németország egyesítésekor nem háborgott európa, pedig ők voltak a világháborúk mirobbantói
Legalább tiszteljünk őseinket
Ami a tatár-török-osztrák-orosz hordáknak nem sikerült ezer év alatt, az sikerült ennek a "demokratikus államnak2 20 év alatt.
Moderáljanak ki, ez megoldás, ettől elmúlik minden
Amúgy ez a topic a cikkről szól, és a cikkben elhangzottakra reagálunk
Te a bömösre, és a sültcsirkére
mi ebben a baj?

lacza87 (törölt) 2009.11.04. 21:16:51

@Hagalex: Valószínű igazad lehet. Az szar mentegetőzés, hogy úgy tűnik ommm se vette a poént(ha tényleg az)?:)

Shadowbull 2009.11.04. 21:46:51

@Kacorka: "Majd legfeljebb shadowbull kimoderál minket, most olvastam másik topicban, hogy itt ő is moderál :-))) "

Na ez nekem uj :))

sb

Shadowbull 2009.11.04. 21:48:52

@mikozsolt: "Oda aztán beszivárognak mindenféle emberek, aztán egy másik darabka föld tulajdonosa azt mondja, holnaptól a földet egy része a övék
mit lépnél erre?"

Ööö. Te a honfoglalasrol beszelsz, ugye.

sb

Heckantrieb (törölt) 2009.11.04. 22:26:09

@mikozsolt: Es az autok ertekcsokkenese linearis, igaz, Moricka?

Tehat hozzad hasonlo elmebetegek kedveert meg egyszer: a feladat a kovetkezo:
- 2 eves
- 120d
- kupe
- idrive-val, xenonnal
- 4 misiert (nem 7ert, nem 9ert, nem 4.5ert)
- MOST, nem jovo heten, vagy egy ev mulva

Sikerult felfogni?

mikozsolt 2009.11.04. 22:36:04

@Shadowbull: Azért a Honfoglalást ne keverjük össze a Trianoni békediktátummal, mert az utóbbiból profitáló népek, illetve nemzetállamai a kanyarban sem voltak
@Heckantrieb: Megírtam, hogy 2 éves coupe nem volt az internetes piacon eladó, ezért párhuzamot vontam egy hasonló árkategóriájú, ötajtós modellel először, mivelhogy a kettőnek az értékvesztése körülbelül ugyanannyi, hacsak a coupeje nem nagyobb. Sikerült felfogni?
Amúgy amit én hoztam fel példának, az egy egyéves coupe, ami a xenon és a idrive mellet m-packot is magáénak mondhatott, úgyhogy valószínű az ára is magasabb volt, mint a fenti példának.
Mivelhogy egy éves korára elvesztette az értékének több mint 30 %-át(mielőtt vernéd a tam-tamot ész nélkül, mégegyszer felvilágosítalak, hogy m-packos, ami 1 milka körül van, ha jól emlékszem a konfigurátorban), ezért a második évben elképzelhető. hogy elveszít még 30 %-ot.
Nem biztos, de elképzelhető, mert nem az elsső, hanem az első 3-4 évben drasztikus az értékvesztés te sülttök
De hogy Neked legyen igazad, és megnyugodjon a gyermeteg, visszamaradott kicsi lelked, akkor megveszem 3 évesen 4 milkáért, jó? így megfelel, vagy esetleg az ára akkor is minimum 6 millió lesz, vagy esetleg 15 millió, mert te a kis buta fejeddel kitaláltad?

Kacorka 2009.11.05. 10:58:41

@lacza87:

Egyébként félig komoly volt, én tényleg félreértettem amit Csikós írt:

"(nálunk Rocko-, streetsta, Il Mio Nome é Nessuno, Ubul, prokee, Sanyi, malenykijpolgar, dennistehmenace, Tie, AtoszMester, Mk412, phrascarica, Ciri, shadowbull, heckantrieb tartozna mondjuk ide, bocs a kimaradtakért, ez csak egy fejbőllista volt), akik figyelik az új, ismeretlen kommentelőket. Ők vágják ki a hülyéket."

De újra elolvasva látom, hogy csak feltételes mód.

Utólag meg is lepődtem, hogy shadowbull nem pattintott ki a második beszólásom után :-))))

Rocko- 2009.11.05. 11:33:59

@Kacorka: feltételes mód. de egy jó moderátor attól jó moderátor, hogy az adott moderálási elveket nem keveri össze a saját véleményével.

Shadowbull 2009.11.05. 12:03:37

@Rocko-: En nem lennek jo moderator, mert alapvetoen nem hiszek a moderacioban.

En szeretek OFFolni is, szorakoztat a csihipuhi is, most mennyire unalmas lenne, ha allandoan csak a cikkekhez hozzaszolo, ertelmes megnyilvanulasokat lehetne olvasni?

Bar azt hiszem, TéZét azert kimoderalnam :)

sb

Kacorka 2009.11.05. 12:06:42

@Rocko-:

Igen valószínűleg nem nekem való feladat :-))

petrolhead 2009.11.05. 12:18:21

ES IGEN!!!!!!!!!!
most orul a lelkem, nem kicsit:
totalcar.hu/magazin/hirek/2009/11/04/az_1-es_bmw_is_megkapja_az_m_kezelest/

pedig nemreg azt mondtak nem lesz, de az uj M gore rajtavan a dolgon ;)

Rocko- 2009.11.05. 13:05:34

@Kacorka: kinek hogy.

@Shadowbull: ", most mennyire unalmas lenne, ha allandoan csak a cikkekhez hozzaszolo, ertelmes megnyilvanulasokat lehetne olvasni?"
azt Nálad munkahelynek hívják. :D
"En nem lennek jo moderator, mert alapvetoen nem hiszek a moderacioban. "
majd megbeszéljük ezt ha lesz közösségi kontroll. :)

Robetta 2009.11.05. 20:25:45

Tényleg, mi van TZ-vel, meghalt? Kirúgták? Nem látom az írásait.

BMW135i 2009.11.06. 13:39:02

@petrolhead: sajna ez nem igaz. A képen az 135i Tii verziója van, amit egy autókiállításra csináltak. a BMW kerek perec megmondta nemegyszer, hogy nem lesz M1. egyrészt mert az M1 az ikonikus középmotoros autójuk volt és nem pakolják rá egy 1es BMW-re. a másik, hogy 'néhány éven belül' ahogy a cikk is említi már az új 1-es széria lesz gyártásban, ahol sokkal inkább valószinű a kisméretű turbók, háromhengeres dízelek virágzása. ez egy ellenőrizetlen, szokásos hülyeség a TC-on. nem véletlenül nincs forrás sem megadva. pedig jó lenne, de nem lesz.

WSzabi 2009.11.07. 19:02:19

@ommm: Te kezdted. Nem kéne... nagyon nem idevaló.

WSzabi 2009.11.07. 19:04:06

(rántotthús matrica vs mikozsolt)
süti beállítások módosítása